Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Είμαι μεσαία δικάβαλος και έχω αριστερά Carrera την απλή, δεν κατάλαβα έτος αλλά δεν έχει και σημασία. Καθώς σε όλη τη βόλτα δεν κυκλοφορούσε τίποτα πάνω από 200 άλογα λέω σε σένα έπεσε ο κλήρος. Ήμουν έτοιμος και για στάση αλλά είδα ότι ξεκίνησε κανονικά οπότε δίπλα του εγώ. Έχω 2α 60 και τάπα αυτός, οπότε ακολουθώ. Μπροστά μου έχω αμάξι οπότε πριν καν βάλω 3η αλλάζω και μπαίνω πίσω του. 7200 και αλλαγή σε 3η 110 τον έχω κλειδώσει και κολλάω πίσω, πατάω αφήνω πατάω αφήνω μέχρι να καθαρίσει η μεσαία, και ανοίγομαι. Πάνω που του κάνω μισό, έχω κι άλλο αμάξι μπροστά, αλλά βρίσκει κι αυτός μια μηχανή. Ακόμα δεν μπορώ να ξαναμπώ αριστερά, οπότε η μόνη επιλογή είναι η άδεια δεξιά, καθώς όμως αποφεύγω να περνάω με πολλά δίπλα από άλλα αμάξια, αφήνω γκάζι και προσεκτικά μπαίνω δεξιά (υπ' όψιν ακόμα και στο πάτημα πάντα με φλας, είτε έχω 60 είτε 200), και είμαστε το πορσικό αριστερά, μπροστά του έχει μια μηχανή, στη μεσαία ένα αμάξι και εγώ δεξιά με άδειο δρόμο. Προσπερνάω το αμάξι στη μεσαία με μισό γκάζι και μπαίνω μεσαία και περιμένω. Τώρα έχουμε καθαρή ευθεία μπροστά, στα αριστερά και με ένα αμάξι πίσω διαφορά έχω τη μηχανή και ακριβώς πίσω της το πορσικό, και βλέπω να πατάνε ταυτόχρονα και οι δύο. Η μηχανή ήταν μια tdm δεν μπόρεσα να δω μοντέλο, εγώ είμαι μισά 3ης και πατάω. Μέχρι το τέλος της ευθείας οι διαφορές 2 κολώνες στη μηχανή και 3 στο πορσικό. Λίγο αργότερα τη μηχανή την έχασα και βλέπω πίσω να έρχεται μόνο το πορσικό, ο οποίος μάλλον ήθελε να δει τι hatchback ήταν αυτό που του έριξε 3 κολώνες, ενώ έριξε και στη μηχανή από την οποία έφαγε αυτός κολώνα, γιατί ενώ έκανα cruising με 100 στη μεσαία ήρθε κοντά και έμεινε εκεί μέχρι λίγο παρακάτω να περάσει στο τόσο χαλαρό λες και του σβησε.

Μερικά λεπτά αργότερα πετυχαίνουμε TT MK2 που από το αποτέλεσμα και με τη μεγάλη διαφορά βάρους εναντίον μου τουλάχιστον 150 κιλών εικάζω ότι ήταν φουλ 1ο στάδιο γύρω στα 300 άλογα και μάλλον s-tronic αν κρίνω από τις αλλαγές. Έχουμε λοιπόν ρολλ 3ης για μένα 100 - 210, μένει κοντά μέχρι τα μισά 4ης και από κει και πέρα καμία επαφή, αποτέλεσμα κολώνα + γιατί ήμουν και κάνα αμάξι πίσω όταν πατήσαμε. Δυστυχώς έφυγε οπότε δεν έμαθα specs. Πάντως επειδή έχω εμπειρία από πατήματα με K03, αυτό είναι και το αναμενόμενο ανάμεσα σε φουλ 1ο K03 και φουλ 1ο K04 ακόμα και με τη διαφορά βάρους εναντίον μου, δηλαδή μέχρι τα 170 ένα καλό K03 κρατάει αξιοπρεπώς, από κει και μετά size counts :p

Να που τελικά είχε λίγο ενδιαφέρον η βόλτα, παρ' όλο που πάλι δεν βρήκα τίποτα στα μέτρα μου. Ντρέπομαι να γράφω συνέχεια για κολώνες εδώ και κει αλλά αν περιμένω το πάτημα που θα ιδρώσω, και καθώς δεν συχνάζουμε στα κοντροστέκια, θα γράφω μια φορά στα 2 χρόνια οπότε δείξτε κατανόηση. :lol:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, London3 said:

Κοίτα, βάσει αριθμών και τα δύο superbikes στο βίντεο είναι γύρω στο ξερό 10άρι τα 400 μέτρα, με έξοδο 230. Κοντά εκεί είναι και η R1. Αυτές είναι επιδόσεις Λευτέρη aka Χιονούλη. Άρα μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το R8 των 600 ίππων δεν μπορεί να ακολουθήσει. Ακόμα όμως και με τις ταχύτητες που κυνηγιούνται στο βίντεο, που όπως βλέπουμε είναι από 250 και πάνω, θεωρώ δύσκολο να αγχωθούν τα συγκεκριμένα super bikes μιας και 300ρίζουν, με όποια απόκλιση μπορεί να έχουν τα κοντέρ. Αντιθέτως στο βίντεο βλέπουμε το R8 να σηκώνει πόδι κάθε τρεις και λίγο. Συμπέρασμα, προσωπική μου γνώμη είτε δεν είναι τα superbikes όπως τα λέει ο τίτλος (πιθανόν να είναι κάποιες γρήγορες 600άρες) είτε είναι όντως αυτές που λέει ο τίτλος αλλά οι αναβάτες εκτιμούν και τη ζωή τους. Διαφωνώ και με το να περνάς με τόσα χιλιόμετρα δίπλα από άλλα αμάξια, αυτό είναι που έλεγα λίγο παραπάνω ότι αποφεύγω.

Τη γκόμενα την έριξε τελικά? :lol:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, DarkX said:

 αλλά οι αναβάτες εκτιμούν και τη ζωή τους. 

Τη γκόμενα την έριξε τελικά? :lol:

Ναι ισως γιατι λεει κ το γκομενακι θα πεσει λεει αυτος αλλα τελικα να επεσε μονο αυτη :Ρ who knows

αλλα σαν φαση πολυ ωραιο το βιντεο

 

Νασια ουυυ ουυυυυ ποτε θα παμε βολτα? :D

Link to comment
Share on other sites

Αρκετο καιρο ειχα να ανεβω γεφυρα..

 

Πατημα με του κωστα το οκταβια,20βτ στοκ μοτερ 2560r 310 αλογα,με το δικο μου κ04-023 τερμα.

Αποτελεσμα στα 600 μετρα να ειμαι πισω μισο αμαξι.

 

Πατημα με ibiza cupra dsg υβριδιο 270 αλογα απο 2ες με αποτελεσμα στα 400 μετρα να ειμαι μισο αμαξι μπροστα ανοιγομενο.

 

πατημα με Tt coupe fwd 20vt k03s απο 2ες με αποτελεσμα στα 190χλμ που αφησα να ειμαι 3-4 αμαξια μπροστα.

Edited by Passatoukos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 πατηματακια.. ενα με Octavia 20 vt και ενα με Golf tsi 1ο σταδιο φιλτρο προγραμμα light εξατμιση πολλαπλασιαστες r8. Το δικο μου στοκαδουρα golf gt και δν ασχολουμαι, Αν τυχει τπτ μια στο ποοοολυ τοσο και αν.

1ο πατημα με οκταβια 2ες 60 ..κοπιο σφαξιμο οσο δν παει. 2 πατηματα καναμε το ιδιο αποτελεσμα. Μου λεει φορας προγραμμα του λεω οχι, μου λεει δεν γινετε!! :lol:ι. Ε με τα πολλα μου το ξεφουρνησε και μου ειπε οτι αυτος φοραει προγραμμα και παιζει κοντα στα 210 αλογα. Πριν πειτε δεν γινετε κτλπ μου ειπε και αλλα, οτι φοραει αεριο και οτι εχει βαρυνει το αμαξι του και οτι με πηγε με αεριο. Τι να πω.. δεν νομιζω να χανει με αεριο ισα ισα παει και πιο καλα μου ειπε ενας μαστορας που βαζει σε τετοια και οτι ειναι δεκα κιλα το κιτ για αεριο. Επισης εχει 200 χιλ χιλιομετρα. Κοινως τζαμπα πατησα διοτι μετα να σου λεει ολα αυτα που τα θεωρω λιγο δικαιολογιες δεν εχει νοημα. Η πατας και το δεχεσαι η κατσε αραξε σπιτι.

2ο πατημα με το Golfακι μισο με ενα μπροστα εγω παλι απο 2ες 60.Μου ειπε και αυτος οτι ειναι κοντα στα 200 αλογα. Του ειπα τζαμπα τα λεφτα που εχεις δωσει γτ ξερψ οτι σωστο 1ο σταδιο δν εχω επαφη. Αυτα τα ολιγα.. :zoro: 

Edited by GIANNIS_KAN
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 πατηματα απο μενα σημερα 

Subaru forester turbo το παιδι δηλωσε 300 αλογα.

Του πα να παμε απο 1ες να τον βολευει καλυτερα αλλα ηθελε 2ες.

 

2ες 70 200 περιπου 1.5 κολωνα μπροστα το πασσατ.

 

Tdm 900 φιλτρο εξατμιση καμια 70ρια κιλα οδηγο,ρολλ 90 

 

μου εκανε ενα καλο Ανοιγμα τον κλειδωσα μαζεψα πολυ δυνατα αλλα αφησα γιατι μπηκε μπροστα μου και φοβηθηκα..

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/9/2017 at 1:05 ΠΜ, GIANNIS_KAN said:

2 πατηματακια.. ενα με Octavia 20 vt και ενα με Golf tsi 1ο σταδιο φιλτρο προγραμμα light εξατμιση πολλαπλασιαστες r8. Το δικο μου στοκαδουρα golf gt και δν ασχολουμαι, Αν τυχει τπτ μια στο ποοοολυ τοσο και αν.

1ο πατημα με οκταβια 2ες 60 ..κοπιο σφαξιμο οσο δν παει. 2 πατηματα καναμε το ιδιο αποτελεσμα. Μου λεει φορας προγραμμα του λεω οχι, μου λεει δεν γινετε!! :lol:ι. Ε με τα πολλα μου το ξεφουρνησε και μου ειπε οτι αυτος φοραει προγραμμα και παιζει κοντα στα 210 αλογα. Πριν πειτε δεν γινετε κτλπ μου ειπε και αλλα, οτι φοραει αεριο και οτι εχει βαρυνει το αμαξι του και οτι με πηγε με αεριο. Τι να πω.. δεν νομιζω να χανει με αεριο ισα ισα παει και πιο καλα μου ειπε ενας μαστορας που βαζει σε τετοια και οτι ειναι δεκα κιλα το κιτ για αεριο. Επισης εχει 200 χιλ χιλιομετρα. Κοινως τζαμπα πατησα διοτι μετα να σου λεει ολα αυτα που τα θεωρω λιγο δικαιολογιες δεν εχει νοημα. Η πατας και το δεχεσαι η κατσε αραξε σπιτι.

2ο πατημα με το Golfακι μισο με ενα μπροστα εγω παλι απο 2ες 60.Μου ειπε και αυτος οτι ειναι κοντα στα 200 αλογα. Του ειπα τζαμπα τα λεφτα που εχεις δωσει γτ ξερψ οτι σωστο 1ο σταδιο δν εχω επαφη. Αυτα τα ολιγα.. :zoro: 

Με πρόγραμμα μόνο σωστό το Golf, θα ήταν μπροστά και αρκετά. Καλά του είπες.

1 hour ago , Passatoukos said:

2 πατηματα απο μενα σημερα 

Subaru forester turbo το παιδι δηλωσε 300 αλογα.

Του πα να παμε απο 1ες να τον βολευει καλυτερα αλλα ηθελε 2ες.

 

2ες 70 200 περιπου 1.5 κολωνα μπροστα το πασσατ.

 

Tdm 900 φιλτρο εξατμιση καμια 70ρια κιλα οδηγο,ρολλ 90 

 

μου εκανε ενα καλο Ανοιγμα τον κλειδωσα μαζεψα πολυ δυνατα αλλα αφησα γιατι μπηκε μπροστα μου και φοβηθηκα..

 

 

Πριονάκι το Passat, αλλά πρόσεχε αυτούς τους δρόμους δεν είναι για τέτοια όπως φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το συζηταμε..ο δρομος μια χαρα ειναι,ο τυπος μπηκε μπροστα μου ενω τον μαζευα δυνατα και αναγκαστηκα να αφησω..

Εχει γινει καλο το πασσατ ;)

Link to comment
Share on other sites

Το σ/κ Carrera S με τα 355 μόνος του αυτός εγώ δικάβαλος, πατάει πρώτος από τη δεξιά λωρίδα, εγώ στην αριστερή έχω μπροστά αμάξι και καθυστερώ λίγο, γρήγορα περνάω στη μεσαία και πατάω με 2α. Μέχρι να πατήσω κάτω μου φεύγει μια κολώνα, μαζεύω και του ρίχνω 2 καρότσες μέχρι τα 200. Αφήνω το γκάζι με φτάνει και ξαναπατάω, του ξανακάνω 2 καρότσες, συνεχίζω τις κάνω 3 και κάπου εκεί δεν ασχολούμαι άλλο.

 

Πριν λίγο καιρό έκανα δοκιμές στάση με ένα 106 Rallye 135 άλογα, εγώ το πρότεινα μάλιστα γιατί ήξερα ότι ξεκινάνε καλά αυτά, για να δω τι κάνω από στάση στα πρώτα 100 μέτρα καθώς το τελικό αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Όντως ξεκινάνε καλά τα άτιμα με τέτοιο θεόκοντο σασμάν. Στην πρώτη δοκιμή ήμουν με κάτω στροφές όπου μου έφυγε 2 αμάξια μέχρι να πατήσω κάτω, ενώ στη δεύτερη έφυγα με LC όπου μου έφυγε 1 αμάξι. Και στις δύο βέβαια περνούσα δίπλα του με φόρα και του έκανα μερικές κολώνες στο τέλος. Αλλά τι να σου κάνουν και τα 8άρια όταν κάτω είναι γυαλί, 1η 2α 3η με το paddle λες και εκτόξευα πυραύλους έβλεπα καρφωμένη τη βελόνα στις 7200 λες και είχα το μοτέρ στον πάγκο με τόσο σπινάρισμα θα πρεπε να χα βρει πετρέλαιο, στο χιόνι καλύτερα θα πήγαινα, μπ@@ρδέλο fwd. Πάντως το αμάξι χρειάζεται 245 πέλμα για στάση, και από τώρα όχι μόνο για το υβρίδιο, τα 225 είναι λίγα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

οι τετρακινησεις ειναι παμφτηνες πλεον..στην ομαδα πουλανε με 750 ευρο...ασχολησου λιγο και νετα το σπινιαρισμα...αλλα δεν ακους....κανε φβ σου λεω...εκει εσυ το χαβα σου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουν πέσει έξοδα αν τα οικονομικά το επιτρέψουν θα προχωρήσουμε σε νέο project με εργοστασιακό awd και ταβάνι της Μητρόπολης Αθηνών οπότε σε αυτή την περίπτωση το edition θα είναι το βολτάδικο καθημερινό supermarket car με που και που κάνα πάτημα. Τα χρήματα που θα απαιτηθούν θα είναι πολλαπλάσια του υβριδίου για το edition και γιαυτό θα προχωράει αργά, αλλά και με τον δείκτη επιπέδου κ@υλας που συμβολίζεται με @!@ σε πολύ ψηλότερο σημείο. Οπότε ανάλογα τα οικονομικά οι λύσεις είναι δύο είτε πρώτα το υβρίδιο είτε υπομονή για το νέο project. Το υβρίδιο θα γίνει αργά ή γρήγορα το θέμα είναι πριν ή μετά το νέο project, οπότε και η τετρακίνηση αν μπει και πότε θα πάει και αυτό αναλόγως. Η αλήθεια είναι ότι το είχα ξεχάσει το fb. :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το ταβανι μαρεσει που λες της μητρόπολης αθηνων....χαχαχαχαχα εκλαψα....

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθουσα να τον πιασω απο ρολλ 70-80 χιλιομετρα να γλυτωσω το σπινιαρισμα γιατι το 4S δεν πιανετΑι απο σταση 1ες.

 

Παρολα αυτα πατησα απο 1ες και θεωρω εκατσα πολυ καλα.

 

 

Edited by Passatoukos
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πατημα με ford focus rs 2016,αν δεν κανω λαθος αυτα ειναι 350 αλογα.

 

Οτι ειχα παει βολτα τον nektarios_21 να δει πως παει το αμαξι και μου λεγε μακαρι να πετυχουμε κατι.

 

Απο τα 40(1ες) μεχρι τα 190 χλμ αν θυμαμαι καλα ημασταν μπροστα 1 αμαξακι και κατι ψηλα.

2καβαλος εγω αυτος νομιζω μονος.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

350 ειναι, ωραιο πατημα!


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμη με mini cooper S φιλου 220 ροδα στην μικρη μου πιεση.
Μισο αμαξι μπροστα το πασσατ μεχρι 190χλμ!
 
 


Δηλαδη ποσα εισαι εκει περιπου;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμη με mini cooper S φιλου 220 ροδα στην μικρη μου πιεση.
Μισο αμαξι μπροστα το πασσατ μεχρι 190χλμ!
 
 


Δηλαδη ποσα εισαι εκει περιπου;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Πάτημα με φίλου καλού πριν λίγο. Ibiza cupra άλλο τελικό χωρίς μεσαίο και φίλτρο Kn. Το δικό μου Golf Gt χωρίς μεσαίο (απλά το αναφέρω δεν νομίζω πέρα από ηχο να δίνει και τπτ) με ένα φιλτρακι Kn στον παπά. Πάτημα από 2ες 60 4χιλ στροφές μου ένα κενό διαφορά μέχρι ψηλά το ibiza μπροστά. Πατήσαμε 3 φορές, το ίδιο αποτέλεσμα. Πιστεύω λόγω βάρους και dsg καλά έκατσα. 

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.