Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

23 hours ago, XIONOULIS said:

χαχαχα τα 400 μετρα ειναι τα ποιο καθαρα...εκει φαινεται τι κανει το αυτοκινητο σου και δεν εχει μυστικα και ποντικιες γιατι πολυ απλα αποκλειεσαι,,,λολ για αυτο οσοι μπαινουν σε 10 κατηγορια πχ ειναι 700 αλογα....9 παει 700+ και ναι τοτε εχει αξια το πατημα γιατι ξεκινας απο σταση και οτι κανεις...

για αυτο λεω αλλο τροπο σκεψης...ποντικιες κτλ ειναι στο δρομο.στην πιστα ειναι αλλιως,,

Στο δρόμο συννενοημένα μόνο με φίλους, να το ευχαριστηθείς χάσεις κερδίσεις, και να ξέρεις πώς πραγματικά κάθεσαι. Διαφορετικά και τα τυχαία καλά είναι. Αλλά συννενοημένα με γνωστούς του γνωστού του στυλ φιλαράκι ξέρω ένα παιδί που είναι στα άλογά σου να πατήσετε κτλ, μακριά. Το πιθανότερο να απογοητευτείς στο τέλος και να νομίζεις ότι δεν πάει καλά το αμάξι σου ενώ απλούστατα ο πρώτος σου χει πάρει μέτρα και το χει σφυρίξει στον επόμενο, ο οποίος θα παρατάξει στο δρόμο καμιά 50αριά άλογα παραπάνω ειδικά για σένα, με πολλή αγάπη... εκτός βέβαια και είσαι και συ αλάνι και κρύβεις καμιά πιεσούλα, ή και κάνα νεράκι πίσω για τέτοιες καταστάσεις και έρθεις με το μαχαίρι στα δόντια, "φιλικά" πάντα. Μετά θα κατηγορηθείς εσύ για ποντικιές οπότε τον τρολάρεις μήπως δεν πάει καλά το αμάξι σου, και πάλι "φιλικά" :laugh:

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

στανταρακι ...καλα νομιζουν οτι ειμαστε χτεσινοι χαχαχαχα...πιστα σου λεω νταρκυ και ησυχαζεις....ξερεις τι κανεις το σαββατο και την κυρικαη κοντρα με καποιο ιδιας κατηγοριας....τοσο απλα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23/4/2018 at 1:50 ΠΜ, DarkX said:

Στο δρόμο συννενοημένα μόνο με φίλους, να το ευχαριστηθείς χάσεις κερδίσεις, και να ξέρεις πώς πραγματικά κάθεσαι. Διαφορετικά και τα τυχαία καλά είναι. Αλλά συννενοημένα με γνωστούς του γνωστού του στυλ φιλαράκι ξέρω ένα παιδί που είναι στα άλογά σου να πατήσετε κτλ, μακριά. Το πιθανότερο να απογοητευτείς στο τέλος και να νομίζεις ότι δεν πάει καλά το αμάξι σου ενώ απλούστατα ο πρώτος σου χει πάρει μέτρα και το χει σφυρίξει στον επόμενο, ο οποίος θα παρατάξει στο δρόμο καμιά 50αριά άλογα παραπάνω ειδικά για σένα, με πολλή αγάπη... εκτός βέβαια και είσαι και συ αλάνι και κρύβεις καμιά πιεσούλα, ή και κάνα νεράκι πίσω για τέτοιες καταστάσεις και έρθεις με το μαχαίρι στα δόντια, "φιλικά" πάντα. Μετά θα κατηγορηθείς εσύ για ποντικιές οπότε τον τρολάρεις μήπως δεν πάει καλά το αμάξι σου, και πάλι "φιλικά" :laugh:

Εχουν και αυτα την γοητεια τους ομως.. :p Νταξει πλακα κανω μονο με φιλους και οχι με τον καθε που βρισκεις καημενο καριεριστα. Και φυσικα οχι για 400 μετρα μονο, εμενα μαρεσει να κουμπουνω και 5ες γεματες να δω τι κανουμε στα ψηλα αν γινετε. Πχ 207rc μεχρι 4ες ειναι οτι ειναι μετα τα Golf μαζευουν δυνατα. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2018 at 2:44 AM, XIONOULIS said:

στανταρακι ...καλα νομιζουν οτι ειμαστε χτεσινοι χαχαχαχα...πιστα σου λεω νταρκυ και ησυχαζεις....ξερεις τι κανεις το σαββατο και την κυρικαη κοντρα με καποιο ιδιας κατηγοριας....τοσο απλα

Κάπου το χω ξαναγράψει ένα dragstrip στην Αττική θέλω και τέλος για μένα ο δρόμος :)

 

8 hours ago, GIANNIS_KAN said:

Εχουν και αυτα την γοητεια τους ομως.. :p Νταξει πλακα κανω μονο με φιλους και οχι με τον καθε που βρισκεις καημενο καριεριστα. Και φυσικα οχι για 400 μετρα μονο, εμενα μαρεσει να κουμπουνω και 5ες γεματες να δω τι κανουμε στα ψηλα αν γινετε. Πχ 207rc μεχρι 4ες ειναι οτι ειναι μετα τα Golf μαζευουν δυνατα. 

Εντάξει τα μέτρα πάντα ευνοούν τον δυνατό, και γω προτιμώ μίνιμουμ 600 μέτρα π.χ. Και μένα η 5η μου είναι μαζί με την 4η το δυνατό μου σημείο, αλλά δυστυχώς η 5η κουμπώνει στα 210, με τα πατήματά μου να είναι συνήθως μέχρι 220 λόγω μέτρων δηλαδή μέχρι να συνεννοηθείς να πατήσεις ή μέχρι να καθαρίσει ο δρόμος να μπορέσεις να πατήσεις πάνε τα μέτρα. Στην πίστα βέβαια δεν χάνονται μέτρα και αν φεύγεις καλά από στάση μπορεί να σου φτάνουν και τα 400. Αλλά στο δρόμο τα 400 είναι πολύ λίγα. Είναι κρίμα να ρίξεις 2 καρότσες όταν μπορείς να ρίξεις 2 κολώνες και θα λέει ο άλλος α έκατσα καλά, τι καλά έκατσες ρε κακομοίρη όταν είμασταν δευτερόλεπτο και καρότσα, σε βλεπα να χάνεσαι και νόμιζα σε πήρε η κατηφόρα. Μίνιμουμ 600 και όποιος θέλει. Τώρα στα τυχαία κανένα πρόβλημα έτσι κι αλλιώς συνήθως είναι ότι να ναι ο ένας λίγο μπροστά ο άλλος λίγο πίσω, μπορεί να έχει φαράγγι η μία λωρίδα και να πρέπει να αλλάξεις, οπότε το να πας 400 είναι το λιγότερο, και στην τελική τυχαίο πάτημα είναι καθένας εκτιμάει τον αντίπαλο και αν νομίζει ότι μπορεί πατάει.

 

 

 

Ας γράψω και ένα πατηματάκι που έκανα κοντά στο Πάσχα, όχι για τη διαφορά αλλά το πόσο καλά έφυγα. Δικάβαλος σε φανάρι πίσω από RX8 μόνος του αυτός. Πράσινο και φεύγει αυτός φεύγω και γω, μένω κολλημένος σε όλη την 1η 2α, ανοίγομαι και περνάω με άνεση, τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία λόγω τεράστιας διαφοράς σε άλογα και ροπή. Ήταν και σε ανηφόρα που δεν με ευννοούσε. Βέβαια πρέπει να πω ότι τα 8άρια ήταν κολασμένα, άλλωστε θέλουν θερμοκρασία για να δείξουν τι μπορούν. Το παλικάρι δεν το πίστευε. Ένα καλό λαστιχάκι σου δίνει τρομερή αυτοπεποίθηση και είναι άκρως απαραίτητο αν είσαι μπροστοκίνητος και ροπάτος. Εγώ άρχισα να επενδύω σ' αυτό τον τομέα ήδη από stage 1 αν και τότε είχα τα Cup που αργούσαν να ζεσταθούν και άρα δεν ήταν ιδανικά για δρόμο. Με τα 8άρια έχω έρωτα :wub:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εμενα με περνανε για καμια 300 αλογα στην εθνικη,,,χαχαχαχ ετσι μου λεγανε μετα....

Link to comment
Share on other sites

Toyo Proxes R888, κατά κόσμον "8άρια". Τα οποία να πω κιόλας ότι παίζει να μην μου βγάλουν τη χρονιά, και δυστυχώς δεν παράγονται πιά (έχουν αντικατασταθεί από κάποια που δεν μου γεμίζουν το μάτι). Τώρα δύο τελευταία σετάκια μπόρεσα να ξετρυπώσω απ' έξω αλλά είναι αρκετά παλιά. Τα δικά μου ήταν 2ετίας όταν τα πήρα, μέχρι τόσο τα παίρνω όχι πιό παλιά. Αν δεν τα καταφέρω για τα ίδια, θα προσπαθήσω να φέρω ένα ακόμη ημισλίκ τα Yokohama Advan A048 και λέω θα προσπαθήσω γιατί αν και αυτά παράγονται κανονικά, δύσκολα βρίσκεις stock ακόμα και απ' έξω, θέλει παραγγελία από πιό μπροστά και όταν έρθει κτλ. Οπότε έχω αρχίσει να ψάχνομαι από τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παρακολουθώ αρκετά το φόρουμ κυρίως ως επισκέπτης.Είπα να κάνω εγγραφή για να γράψω για κοντρούλες,τσαγάκια κτλ.Είχα από το 2011 ένα POLO GTI REVO STAGE 2 φουλ περιφερειακά.Πολύ καλό και τίμιο αμαξάκι αν και δεν έγραψε αρκετά χιλιόμετρα.Πριν μερικούς μήνες το έδωσα στο εξωτερικό για να πάρω ένα μεταχειρισμένο GOLF R με 35000 χλμ τελείως μαμά,λόγω του ότι μεγάλωσε η οικογένεια.Το κακό είναι ότι μένω εξωτερικό και το αμάξι έχει μεγάλη φθορά από τους τόνους αλάτι που ρίχνονται τους χειμερινούς μήνες.Κατά τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος από το γκολφάκι και τις επιδόσεις που προσφέρει(ακόμα και μαμά).Υπήρχαν και αμάξια με προγράμματα από την ΑΒΤ και διάφορα καλούδια που έφταναν και ξεπερνούσαν τους 400 ίππους αλλά δεν ήθελα να κάνω τέτοια επιλογή για πολλούς λόγους.

 

Δεν ενδιαφέρομαι να βελτιώσω το γκολφάκι και ίσως για αυτό τον λόγο τρώω αρκετό ''ξύλο'' '΄όταν κατεβαίνω Ελλάδα.Πρόσφατα όσο ήμουν στη Θεσ άνοιξα με διάφορα αμάξια.Από ότι καταλαβαίνω υπάρχουν αρκετά βελτιωμένα που ράβουν στη Θεσ.Έγιναν ανοίγματα με LEON CUPRA 2.0 LT TSI stage 2 με ΙΒΙΖΑ CUPRA 1.4 TSI από e tuners stage 2 δήλωνε το παλικάρι,με CIVIC TYPE R το παλιό πριν το βγάλουν τούρμπο,μόνο φίλτρο εξάτμιση και με έναν φίλο που έχει SCIROCCO R ΦΠΕ.Όπως είπα επειδή είμαι τελείως μαμά και δεν έχω πειράξει ούτε βίδα έφαγα αρκετό ''ξύλο''.Μόνο με τον ιάπωνα στάθηκα αρκετά καλά και από ρολλ 60 μέχρι 200 του έκανα 2 με 2.5 αμάξια διαφορά.

 

Πάντως το πολάκι με τα λίγα κιλά ήδη μου λείπει αλλά ας όψεται η οικογένεια...Να είστε όλοι καλά παιδιά και καλά ανοίγματα με ασφάλεια πάντα.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Αποτελειωνω οτι κομματακια εχουν μεινει στο δισκοπλατο και το βολαν πριν το αλλαξω!

 

Πατηματακι με s3 tfsi φιλου φπε apr 320(hp?) χωρις Αντλια.

 

Passat k04 1.1 πιεση παντου χωρις φλατ 2 καβαλοι και οι 2.

 

2ες 65-210 1 κενο πισω το πασσατ.

 

Συντομα πατημα με μεγαλη πιεση :P

Link to comment
Share on other sites

τσαγακι σε μινι κοοπερ κοκκινο με ριγες στο καπο στο ντυρι....χαχαχ ηταν ετοιμο να ανοιξει,,,που να ξερε οτι επρεπε να βαλει και του προβολεις ομιχλης....ξεκαπνισε το μωρο που ηταν μπουκωμενο ....με τα 4 φυγαμε ολη την δευτερα και σκασιμο τριτης....απο στρατοπεδο εως πριν την εισοδο του ντυρι...λολ...μετα ηρεμησε,,,,του φυγε οτι ορεξη ειχε να παιξει....μας ειχε παρει και απο πισω,,,λολ

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον πάτημα με το 4λιτρο διπλοτούρμπινο S6 με πρόγραμμα. Από τις λίγες περιπτώσεις που το πλεονέκτημά μου δεν είναι τα άλογα αλλά το βάρος και δεν μου αρέσει προτιμώ να φέρνω τα άλογα και να περνάω τσόφλια ή έστω 100-150 κιλά ελαφρύτερα. Τι να κάνουμε τώρα μας έτυχε σκάφος 2 τόνων ο αντίπαλος ο οποίος έφερε τα άλογα και γω πόνταρα στα 600 κιλά μείον, που είναι σίγουρα πολλά. Η αλήθεια είναι πως ήταν από τις ελάχιστες φορές, βάσει αυτών που πετυχαίνω, που είχα μια μικρή ανησυχία για το πώς θα κάτσω ψηλά μιας και είδα ότι στα πρώτα μέτρα ήταν ζόρικο το καράβι. Δεν μασάμε όμως, κόντρα σε όλους και όλα, όσα είναι τα μέτρα. Ρολλ ήταν το πάτημα αλλά και στάση θα πατούσα όπως έχω κάνει και στο παρελθόν, με το μαχαίρι στα δόντια όμως, με τα 8άρια κολασμένα και 25 psi. Αλλά δεν χρειάστηκε μιας και ήταν ρολλ 100, που και πάλι τα χιλιόμετρα ευννοούν τον ισχυρό...

 

3η 100 και φεύγουμε, ανοίγω αμέσως αλλά δύσκολα, 7200 σκάσιμο και 4η τα ουρλιαχτά 2 ταχυδρωμικούς κώδικες παραδίπλα, συνεχίζω να ανοίγω αλλά ακόμα δεν έχει φτάσει ούτε αμάξι η διαφορά, από μέσα μου έλα μωρή γκολφάρα!!, 7200 και οι κροτίδες θύμησαν Ανάσταση στη Χίο, 5η και η διαφορά μόλις πέρασε το αμάξι, συνεχίζω να ανοίγω με τον ίδιο ρυθμό για λίγο ακόμα μέχρι το τέλος περίπου 220 και τη διαφορά γύρω στο 1,5 αμάξι. Πρέπει να ήταν μεγάλο το σοκ, GTI με εξάτμιση θα με πέρασε για καμιά 300ριά, την πατάνε πολλοί που δεν ξέρουν, φρόντισα και γω να μην ακουστώ μέχρι το πάτημα γιατί συχνά με περνάνε για bt με τέρμα γκάζι. Άλλες φορές που χω κάνει τέτοια τους έχω κόψει την όρεξη και πάτημα μηδέν. Καλά περάσαμε πάλι.

 

Για την ιστορία το S6 αυτό με πρόγραμμα φτάνει τους 480 με 550 ίππους ανάλογα τη βενζίνη και το πρόγραμμα, από μερικά γνωστά που κοίταξα. Άλογα δεν έμαθα ούτε και γω του είπα.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

μαρεσεις.....στον υπνο τους πιανουμε...χαχαχαχα ακου λεει φροντισα να μην ακουστω μεχρι το πατημα....που τον πετυχες?καλα εκει που συχναζεις εχει γινει στρουμφοχωριο...

εγω σε βολτες που κανω δεν  κυκλοφορει μυγα σε ανοικτους δρομους...ολο 1000αρια και μαχ 1400 κυββικα...τα διλιτρα ειναι χλιδα...τα 4000 κυββικα ουτε καν.μονο κανα jeep στην κηφισσια..λολ..τιποτα ουτε τις καλες ημερες....

Edited by XIONOULIS
Link to comment
Share on other sites

Πατηματάκι στα ξένα με 2 πατριωτάκια.Ο ένας έχει την καινούρια BMW M140i και ο άλλος το RS3 με τα 370 άλογα,μία έκδοση πριν το θηρίο με τα 400.Εγώ ως γνωστόν έχω το GOLF R τελείως μαμά.Ρωτάω αυτόν με την BMW πριν πατήσουμε και μου λέει μόνο μία εξάτμιση έχω αλλάξει.Όταν είδα πως άνοιγε το αυτοκίνητο κατάλαβα ότι δεν ήταν μόνο εξάτμιση,αλλά δεν βαριέσαι για χαβαλέ πήγαμε.

 

Με την BMW δεν υπήρχε επαφή πουθενά,είτε από στάση είτε από ρολλ.Μετά μου είπε το άλλο παιδί που είχε το AUDI ότι ο τύπος φοράει ένα πρόγραμμα motech και έχει αλλάξει downpipe με αποτέλεσμα το αμάξι να φτάσει κοντά στα 480 άλογα.Απορώ τι ήθελε να δοκιμάσει με το GOLF τελείως stock.Ωραίο αμάξι η μπέμπα αλλά όταν βάζει το κιβώτιο στο sport plus και απενεργοποιούνται τα πάντα δεν οδηγείται με τίποτα.Θέλει χέρια και εμπειρία.Στην Ελλάδα με τους δρόμους που έχουμε κάθε 100 μέτρα θα ήθελε ανάποδο τιμόνι.

 

Με το AUDI στάθηκα καλύτερα γιατί ήταν μαμά.Ξεκινούσαμε καλά στην εκκίνηση αλλά με το που έβαζε δευτέρα και κούμπωνε μου έκανε κατευθείαν 2 αυτοκίνητα.Φαντάζομαι πόσο θα είναι η διαφορά με το καινούριο που παίζει στα 400 άλογα.Κρίμα που δεν είχε κανένα μεταχειρισμένο σε καλή τιμή,θα το προτιμούσα έναντι του GOLF.

 

Kάτι έλεγε ο τύπος που είχε την μπέμπα ότι ετοιμάζεται η BMW να βγάλει καινούρια M140 στα 2500 κυβικά με τετρακίνηση.Ζήλεψαν οι Βαυαροί από το δικό μας γκρουπ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δωστο οσο προλαβαινεις και παρε και συ ρσ3...αλλιως κατσε και καντο φπε να μην σου κουνιεται καμια πουτανα....που πας μωρε και συ με το μαμα...αφου τα αλλα ηταν βελτιωμενα...το 480 αλογα πραγματικα τι επαφη να ειχε με το 300...*μη επιτρεπόμενη λέξη* τελειως ο φιλος σου...κολωνες εφαγες εκει...στο ρσ3 σου ριχνε και κυββικα και αλογα...και εκει μαζεψες...

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/7/2018 at 12:59 AM, XIONOULIS said:

μαρεσεις.....στον υπνο τους πιανουμε...χαχαχαχα ακου λεει φροντισα να μην ακουστω μεχρι το πατημα....που τον πετυχες?καλα εκει που συχναζεις εχει γινει στρουμφοχωριο...

εγω σε βολτες που κανω δεν  κυκλοφορει μυγα σε ανοικτους δρομους...ολο 1000αρια και μαχ 1400 κυββικα...τα διλιτρα ειναι χλιδα...τα 4000 κυββικα ουτε καν.μονο κανα jeep στην κηφισσια..λολ..τιποτα ουτε τις καλες ημερες....

Και βόρεια και νότια πάμε, κάποιες φορές κάνουμε tour στην Αττική 130 χλμ βόλτα αν είναι μόνο για ψάρεμα χωρίς διασκέδαση, αν και αυτό μια μορφή διασκέδασης είναι εδώ που τα λέμε. Με τα στρουμφ έχουν γίνει σκηνικά άπαιχτα μαζί με φίλους, κυρίως πριν κάποια χρόνια γιατί τώρα έχουμε ηρεμήσει όλοι, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω εδώ πέρα. Που τώρα γελάω που τα θυμάμαι αλλά τότε είχε λίγο άγχος η φάση. Αλλά έχεις δίκιο συνήθως δεν κυκλοφορεί τίποτα πάνω από 200 άλογα και βέβαια βλέπεις ξένον να ρχεται και ετοιμάζεσαι και τι είναι τελικά, κουπεράκι αν είσαι τυχερός. Τα οποία παρεπιπτόντως δεν ξέρω γιατί έρχονται πάντα αισιόδοξα, από πού αντλούν την αισιοδοξία? Επειδή λοιπόν σπάνια θα πετύχεις το καλό, τις περισσότερες φορές θα την κυνηγήσουμε τη φάση ακόμα και αν έχουμε μειονέκτημα π.χ. να μαστε από πίσω. Αν περιμέναμε πότε θα τα βάλουμε δίπλα δίπλα καληνύχτα. Αλλά ακόμα συμβαίνει καμιά φορά, τώρα για να βάλει ο εφοπλιστής πρόγραμμα στο S6 δεν θα κάθεται πίσω με τη σαμπάνια να τον πηγαίνει ο σοφέρ λογικά θα γουστάρει κοντρούλες κι αυτός :lol: Πρέπει να σου κάτσει δηλαδή.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

σημερα κατεβηκα μονο γκολφακια...παμε ριμπας πετυχαινουμε ατυχημα ενα αουντι καρφθωθηκε σε αλλα 3....στρουμφ παντου...τελικα παμε ποιο κατω σταματησαμε και συζηταγαμε....

επιστροφη πετυχαινω μπλοκο στα διοδια απο αεροδρομιο...οκ...ελα ποιοκατω με πηρε μια καμερα...το φλας στην αττικη οδο κανα 350 να υποθεσω χ2 πλεον με τον καινουργιο κοκ?

να οτ βγαζεις βολτα να φορτισει η μπαταρια και να φωτο γραφιζεσαι,,,,αξια ανεκτιμητη...

Edited by XIONOULIS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πωω *μη επιτρεπόμενη λέξη*. Καλά ποια κάμερα σε πιασε? Έχω δει να πηγαίνουν με 160 έξω από τον άλφα και κανένα φλας. Πες μου ότι σε πιασε αυτή!

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , XIONOULIS said:

δωστο οσο προλαβαινεις και παρε και συ ρσ3...αλλιως κατσε και καντο φπε να μην σου κουνιεται καμια πουτανα....που πας μωρε και συ με το μαμα...αφου τα αλλα ηταν βελτιωμενα...το 480 αλογα πραγματικα τι επαφη να ειχε με το 300...*μη επιτρεπόμενη λέξη* τελειως ο φιλος σου...κολωνες εφαγες εκει...στο ρσ3 σου ριχνε και κυββικα και αλογα...και εκει μαζεψες...

 

 

Δεν μπορώ να το δώσω ακόμα γιατί θα χάσω πολύ χρήμα.Δυστυχώς όταν έψαχνα στα μεταχειρισμένα δεν μπορούσα να βρω σε καλή τιμή κάποιο RS3.Εννοώ ένα απο τα καινούρια με τα 400 άλογα.Το γκολφ που βρήκα το είχε ένας αντιπρόσωπος και είχε λίγα χιλιόμετρα με σχετικά καλή τιμή και το τσίμπησα κατευθείαν.Μετά από 2-3 μήνες βγήκε σε αγγελία ένα RS3 me 2-3 χιλιάδες παραπάνω αλλά είχα ήδη υπογράψει συμβόλαια και δεν μπορούσα να αλλαξω.Δεν πειράζει ούτως ή άλλως σε όλα τα άλλα θέματα είναι μία χαρά το GOLF.To πολύ πολύ στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου να πάω να το βελτιώσω για να κάνω πλάκα με τα πατριωτάκια εδώ.

 

Αυτός με το BMW μου είπε στην αρχή ότι έχει αλλάξει μόνο μία εξάτμιση και έβαλε μία M Performance.Ε λέω 340 το δίνει η BMW άντε να έχει φτάσει στα 350.Πάλι πίσω είμαι αλλά ήθελα να δω διαφορές.Ο τύπος όμως έχει φλασάρει την ecu συν κάποιες άλλες βελτιώσεις σε εισαγωγή και downpipe και το ΒΜW έχει φτάσει στο θεό.Ας μου το έλεγε.Πάλι θα πατούσα για την πλάκα αλλά τουλάχιστον να ξέρω.

 

Ο άλλος με το audi ήταν στοκ.Αλλά και πάλι είχε 60 άλογα περισσότερα 1 κύλινδρο και 500 κυβικά.Πάντως εκεί το πάλεψα λίγο.Με το καινούριο φαντάζομαι δεν θα υπάρξει επαφή.Μακάρι το επόμενο R να πάρει τον πεντακύλινδρο κινητήρα αν και το βλέπω χλωμό

Link to comment
Share on other sites

το επομενο ρ ειξναι 400 αλογα με τσι παλι...εχουν βγει καποια αθρα,,,τα αλογα τα χουμε και χωρις κυββικα...

Link to comment
Share on other sites

θηβα σημερα....τελεια ηταν ...τελικα πολυ διαφορετικο να τρεχεις νυχτα...λες και ειμαστε στο εξωτερικο...αντε και αυριο παλι ...θεατης αλλα με το μηχανικο μου παρεα κατεβηκα να το δω και νυχτα...πολυ ωραιες εντυπωσεις....φοβερες παρουσιες....ηταν και τα 2 κορβετ εκει με ηχους απο φ16....

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολύ καιρό είπα να κάψω λίγο 100αρα για την Κ@υλ@ μου ανεβαίνω Εγνατία και σαν λυσσασμενος ψάχνω να πατήσω με ότι βρω μπροστά μου αλλά ψόφια πράγματα δεν υπάρχει τίποτα... Μονο Ένα ibiza fr dsg 1 στάδιο πρέπει να ηταν βαρια....μετά τα 200+ έτρεχα μου ....καμία επαφή θα το κάνω στοκ μου φαίνεται... Πιο εύκολα βρίσκεις χρυσό παρά κανένα δυνατό αμάξι να ανοίξετε....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Γέμισε diesel η εγνατία τα οποία είναι προκλητικότατα.. μέχρι τα 160 ;P

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 4/7/2018 at 5:26 ΠΜ, nikdev said:
Γέμισε diesel η εγνατία τα οποία είναι προκλητικότατα.. μέχρι τα 160 ;P

 


Diesel και προκλητικά λίγο δύσκολο
Πρέπει να είναι πολλλλααα τα κυβικά


Sent from my iPad using Tapatalk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

:) τα αφηνουμε να χαρουν με bc off


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.