Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Συνήθως στην πόλη είναι κομπλεξικοί και στα φανάρια ξεκινάνε τάπα οι περισσότεροι, σε ανοιχτό δρόμο όλοι δεξια με 110 οι ντιζελ

Link to comment
Share on other sites

Η προκλητικότητα δεν έχει όρια! Γυρνάμε λοιπόν από φαγητό χαλαρά και ωραία, με το δικό μου είμαστε και ως συνήθως πριν την επιστροφή, κάνουμε μια γύρα να δούμε τι παίζει. Τίποτα πάνω από 200 άλογα, περνάει η ώρα εντάξει λέμε δεν το χει η βραδιά απόψε, ώσπου κυριολεκτικά πάνω που θα γυρνάγαμε, τσουπ από πίσω το cooperάκι, ο συνήθης ύποπτος. Βρε καλώς το Γιαννάκη, τζάμπα πάνω κάτω τόση ώρα σε σένα έπεσε ο κλήρος. Έρχεται δίπλα περνάει, βλέπω εξάτμιση χαμήλωμα ζαντικό, ρίχνει κι ένα ξερόγκαζο άντε λέω να σε δούμε. Έλα όμως που ήθελε να μου δώσει και πλεονέκτημα γιατί περνάει και περιμένει καμιά 10ριά μέτρα μπροστά να πατήσω πρώτος! Βρε να σαι καλά λέω να μπορέσω να σε δω λίγο πριν εξαφανιστείς! Μπροστά τον έχω στη λωρίδα μου, μεσαία λωρίδα, και κάπου πιό μπροστά απ' αυτόν υπάρχει μία μικρή κινησούλα 4-5 αμάξια μεσαία και αριστερά. Πατάω λοιπόν και γω αφού τόσο πολύ το ήθελε, από 3η 100 και κατευθείαν ανοίγομαι αριστερά. Αρκετά λέω με το πλεονέκτημα που μου δωσες, εκτιμώ είναι ώρα να πατήσεις και συ! Πατάει λοιπόν κι αυτός με την αυτοπεποίθηση να ξεχειλίζει, αλλά κυριολεκτικά πρέπει να τον κούνησα περνώντας. Πρόλαβα και ξαναμπήκα μεσαία μπροστά του και στη συνέχεια δεξιά όπου λίγο παρακάτω έστριψα για να γυρίσουμε πίσω. Απίστευτη αισιοδοξία πάντως, νομίζω δεν υπολόγισε και τους 4 κυλίνδρους μου, ίσως σκέφτηκε ότι θα πάω 3κύλινδρος.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ελα βρε που πατας με μινι κοοπερ...χαχαχαχαχα αυτα ειναι κουβαδες με ροδες...οτι και να κανουν τα 380 αλογατα σου δεν τα φτανουν ....πρεπει να πεσεις σε φανατικο...και αν....εξω δεν υπαρχει τιποτα...και απλα αναρωτιεσαι ...χαθηκε και αυτη η μαγεια...παει γινηκαμε ρομαντικοι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι να κάνεις ή του ύψους ή του βάθους είναι, από το S6 στο μίνι και από την turbo στο κολτάκι. Το περίεργο είναι που όλα είναι υπό εξαφάνιση αλλά τα μίνι σταθερά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια με τη σειρα μου θα ηθελα να αναφερω και εγω ενα ανοιγμα-περιστατικο(ασημαντο μεν για τα πιστολια των περισσοτερων εδω κατοχων μιας και θα αναφερθω σε <ταπεινους>πετρελαιαδες σαν και του λογου μου αλλα σημαντικο για μενα μιας και μου εκανε τρομερη εντυπωση. Και εκει που θελω να καταληξω και να ρωτησω στο τελος ειναι αν οντως τελικα το βαρος παιζει καθοριστικο ρολο).Εκει που επεστρεφα σπιτι λοιπον βραδυ βγαινοντας απο μια στροφη και μπαινοντας σε ευθεια φτανω ενα φιεστα.Μπροστα μου Ο τυπος  με το χερι εξω απο το παραθυρο πηγαινε και αυτος ηρεμα οπως και εγω, αλλα υπερβολικα ηρεμα σε σημειο να νομιζω οτι θελει να στριψει καπου η οτι ψαχνει καποιο σημειο, μαγαζι και λοιπα..κατεβαζω δευτερα λοιπον κανω αριστερα τουρμπιζω και προσπερναω χωρις να ειμαι καθολου προκλητικος..δεν προλαβαινω να ξεφυγω 2-3 αμαξια μπροστα τον ακουω να το ανοιγει ταπα και να μου κολλαει απο πισω..μια να ανοιγει το γκαζι μια να το αφηνει και να ειναι ταυτοχρονως τσιμα τσιμα πισω σε σημειο να με τρακαρει..εγω με φιλο μου μεσα κοιταζομαστε λεμε τι φαση τωρα ο τυπας..λεω δε βαριεσαι ας τα δωσουμε..σε καποια φαση και ενω μπαινουμε σε καποιες  στροφες μικρες αυτος εκει κολλημενος βγαινουμε σε 2η ευθεια αρκετα μεγαλη τον βλεπω ανοιγεται αριστερα για προσπεραση ταπωμενος κατεβαζω και εγω 2α  και τα ανοιγουμε..ο τυπος ξεφευγει μπροστα 2-3 αμαξια!!με δυσκολια να τον μαζεψω και αυτο μετα τα 120-130 οπου και φταναμε στο τελος της ευθειας και μπαιναμε σε στροφες παλι οπου και κοψαμε..ηρεμουμε και οι 2 λοιπον τον ακολουθω απο πισω οπου και του κανω νοημα να σταματησει πιανει δεξια ηταν πιτσιρικας..του λεω δυνατο και τα λοιπα ανταποδιδει και αυτος.φαινοτανε κομπλε τυπος.. λεω ποσα αλογα μου λεει 120 μαμα!!και ξαφνιαζομαι και αναρωτιεμαι ταυτοχρονα τα 145 τα δικα μου(προγραμμα) που ειναι...εν τελει το ψανχω λιγο το θεμα ηταν φιεστα του 18 καινουργιο 1.5 κυβικα και ηταν 120 κιλα ελαφρυτερος δηλαδη 1180 απο τα 1300 τα δικα μου συν του οτι ειχα πανω 18αρια που με εκοβαν πολυ (υποθετω)..αν και ξενερωσα αυτα απο μενα...τελος κουμπωσα ξανα τα 17αρια μαμα..αρα τελικα παιζει kαθοριστικο ρολο το βαρος??

Edited by DinosRline27
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια παίζει ρόλο. Τώρα δεν νομίζω ότι μπορεί να βγει συμπέρασμα από τόσο σύντομο πάτημα (μετά τα 130 τέλειωνε η ευθεία) και ειδικά όταν ο άλλος έχει πατήσει πρώτος. Δηλαδή ότι σου έκανε 2 αμάξια πριν καλά καλά προλάβεις να πατήσεις αν συνυπολογίσουμε και ότι θα σπίναρες τη 2α ή εστω τη μισή, δεν λέει κάτι. Το μόνο που κρατάω από ένα τέτοιο πάτημα είναι ότι έστω και δύσκολα μάζευες όταν πέσατε στα φρένα, καθόλου να μην ξενερώνεις ήσουν και δικάβαλος στα 1300 κιλά νομίζω δεν υπολόγισες τον συνεπιβάτη, μεικτό στα ίδια κιλά ανά ίππο είστε. Μια χαρά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μερικά ακόμα των τελευταίων ημερών:

 

Δικάβαλος με το δικό μου vs M5 E60 νομίζω μόνος του ηταν πολύ σκούρα φιμέ, πρεπει να φόραγε εξάτμιση δεν εχω ξανακούσει τέτοιο ήχο από M5, αρκετά ωραίος ήχος ομολογώ παρόλο που γενικά δεν είναι του γούστου μου, 60 2α δίκη μου μέχρι 130 περίπου οριακά 1 αμάξι εγώ (ίσως και σκάρτο αμάξι) αν και σπιναριστος σε όλο το πάτημα, τα 8αρια έχουμε πει δεν κάνουν τίποτα σε γυαλί. Δυστυχώς είχα εμπόδιο στη λωρίδα μου και δεν γινόταν να ανοιχτώ χωρίς να αφήσω κάτω κάνα προφυλακτήρα οπότε πλακώθηκα στο φρένο. Όπως το είδα προς το τελος αν συνεχίζαμε θα είχε την τύχη του S6 που εχω γράψει παραπάνω.

 

Δικαβαλος με το δικό μου vs Leon FR όπου είδα και άκουσα  εξάτμιση καθώς και turbo flutter παρόμοιο με το δικό μου. Αυτός ήρθε από πίσω αισιόδοξος κάνοντας προσπάθεια να τσιμπήσω, το οποίο και πέτυχε κυρίως λόγω flutter. Πέρασε και κάθισε στο φανάρι πρώτος λίγα μέτρα παρακάτω. Μπορούσα να πιάσω άλλη λωρίδα αλλά εκτίμησα οτι μπορούσα να τον πάω από πίσω για να αυξήσω το  ενδιαφέρον. Γεγονός οτι το ρίσκαρα αλλά είχα ένα προαίσθημα που σπάνια πέφτει έξω. Ανοίγει το φανάρι ρολάρει μέχρι τα 60 πατάει και πατάω περίπου 1 κενό πίσω. Ανοίγομαι περνάω και του κάνω 1 αμάξι μέχρι περίπου 210. Δεν έμαθα τίποτα έστριψε αμέσως μετά και εγώ συνέχισα. Θα μπορούσε K04 setup χαλαρό πχ 350.

 

Τελος συνοδηγός με το Cupra vs Z4 με μοτέρ από 335 μόνος του αυτός δήλωσε 400 άλογα, όπου τον έχουμε 2 αμάξια πίσω αφού είχε προηγηθεί παιχνίδι, πατάει πατάμε από 80 μέχρι 200 και ήρθε σχεδόν προφυλακτήρα. Η πλάκα ηταν στο πόσα είσαι που του κάνει η Νασια και κάνει έκπληκτος αυτός βλέποντας κοπέλα, "σοβαρά τώρα?".

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 5/2/2018 at 12:06 AM, DarkX said:

Toyo Proxes R888, κατά κόσμον "8άρια". Τα οποία να πω κιόλας ότι παίζει να μην μου βγάλουν τη χρονιά, και δυστυχώς δεν παράγονται πιά (έχουν αντικατασταθεί από κάποια που δεν μου γεμίζουν το μάτι). Τώρα δύο τελευταία σετάκια μπόρεσα να ξετρυπώσω απ' έξω αλλά είναι αρκετά παλιά. Τα δικά μου ήταν 2ετίας όταν τα πήρα, μέχρι τόσο τα παίρνω όχι πιό παλιά. Αν δεν τα καταφέρω για τα ίδια, θα προσπαθήσω να φέρω ένα ακόμη ημισλίκ τα Yokohama Advan A048 και λέω θα προσπαθήσω γιατί αν και αυτά παράγονται κανονικά, δύσκολα βρίσκεις stock ακόμα και απ' έξω, θέλει παραγγελία από πιό μπροστά και όταν έρθει κτλ. Οπότε έχω αρχίσει να ψάχνομαι από τώρα.

8άρια καπούτ...

 

toyo_proxes_r888_damaged.jpg

 

Πριν λίγες μέρες άρχισα να έχω τρέμουλο στο τιμόνι, ο ρυθμός του οποίου αύξανε με την ταχύτητα. Αντιληπτός από τα 30, με ήπιο και αργό τρέμουλο, που δυνάμωνε αισθητά και αύξανε σε ρυθμό πάνω από τα 70, ενώ γύρω στα 100 μεταφερόταν και στο υπόλοιπο της καμπίνας με επίκεντρο τον τεμπέλη, εκεί δηλαδή το ένιωθες περισσότερο, εκτός φυσικά από το τιμόνι. Η αίσθηση ήταν ότι οδηγούσες σε πολύ τραχιά άσφαλτο. Επίσης χάλασε ελαφρώς και η ευθυγράμμιση που μέχρι τότε το τιμόνι ήταν άψογο. Κανένα άλλο σύμπτωμα.

 

Η αιτία είναι στη φωτό. Είναι το μπροστά δεξιά. Η αριστερή μεριά με το καρούμπαλο είναι η εσωτερική του ελαστικού. Δεν μπορώ να θυμηθώ πού το χτήπησα για να σπάσουν τα λινά έτσι, θα το θυμόμουν σίγουρα. Ίσως κάποιο παλιότερο χτύπημα που την ξανάφαγε στο ίδιο σημείο χωρίς να το αντιληφθώ. Τέλος πάντων, κατευθείαν στον λαστιχά μας ο οποίος μας προμηθεύει και τους δύο, όπως και οτιδήποτε άλλο χρειαστούμε, και ευτυχώς μου βρήκε μεταχείρω sportcontact 5 στη διάστασή μου για να το πάρω να φύγω και να κάνω τις δουλειές μου χωρίς να φοράω ρεζέρβα, μέχρι την παραλαβή των νέων ελαστικών εκτός απροόπτου σε μία βδομάδα.

 

Τι βάζω λοιπόν. Αποφάσισα να βάλω της queen, τα Yokohama Advan Neova AD08R λόγω εμπειρίας με αυτά τόσα χρόνια στο δικό της. Με επιδόσεις ελάχιστα κατώτερες από τα 8άρια στο στεγνό, αρκετά ανώτερες στο βρεγμένο, μεγαλύτερο δείκτη φθοράς, ενώ ζεσταίνονται και αυτά σχεδόν το ίδιο γρήγορα με τα 8άρια, και σε πολύ καλή τιμή, αποφάσισα να μην δώσω το 1,5 χιλιάρικο να φέρω τα Advan A048 και με δείκτη φθοράς 60 που έχουν εκείνα, χωρίς να έχω και κάποια εμπειρία με αυτά πέρα των όσων (ιδιαιτέρως θετικών) reviews που έχω διαβάσει. Τα καινούργια R888R τα έχω αποκλίσει εδώ και καιρό για λόγους που δεν θα αναλύσω εδώ. Τα Pilot Sport Cup 2 τα έχω αποκλίσει επειδή τα παλιά Cup που είχα (και οι δύο 4άδες) αργούσαν να ζεσταθούν, και δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει αυτό. Έτσι, μετά από πολλά χρόνια (από το 2011 συγκεκριμένα), το edition θα αποχαιρετήσει τα ημισλίκ και θα φορέσει λίγο πιό δρομίσια λάστιχα, τα οποία εξακολουθούν να θεωρούνται και αυτά πίστας, απλά αν τα ημισλίκ είναι π.χ. 80% πίστα 20% δρόμος, η κατηγορία (extreme performance summer / track day) των AD08R είναι 70% πίστα 30% δρόμος. Και επίσης, καθώς ακόμα και τα μαμίσια ελαστικά ήταν Y, πέφτουμε για πρώτη φορά από την αγορά του πριν 11 χρόνια, σε δείκτη ταχύτητας W, από (Y) και Y που είχα μέχρι τώρα, καθώς τα AD08R είναι W. Που στην πράξη διόλου με απασχολεί φυσικά.

 

Θέλησα να το γράψω εδώ σαν συνέχεια στο παραπάνω quote μου και με δεδομένο ότι η παρουσίαση του αυτοκινήτου μου έχει διακοπεί, και επομένως η πορεία του project. Ήθελα να πω επίσης με την ευκαιρία για όποιον ενδιαφερόμενο, τρέμουλο στο τιμόνι όπως αυτό που περιέγραψα πρώτη στάση λαστιχάς, αν από εκεί είναι όλα οκ δηλαδή οκ ζάντες οκ ελαστικά οκ ζυγοστάθμιση, δεύτερη στάση μηχανικός και ελέγχουμε ημιαξόνια και πάει λέγοντας. Αν θέλετε να το πεταφέρετε κάπου που θα είναι πιό χρήσιμο, παρακαλώ μαζί με το quote.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

darky εκλαψα..πεφτει η ποιοτητα...χαχαχαχαχα τιλες βρε....αντε που ασχολεισαι με λαστιχα ακομη...βαλε μια τετρακινηση ...ποιο φτηνη απτα ημισλικ πανε πλεον....με 400 ευρο αξιας λαστιχα παταω και φευγω σε3 sec...goodyear φ1 ασσυμετριk 2 σε προσφορα που τα ειχα βρει στου φωκα...λολ απορω... αφου θα το κρατησεις ...καντο οπλο και μην ασχολεισαι με τριχες...τι 8αρα τι πορσε λασστιχα των 1500 χαχαχαα τι λες τωρα....εδω 750 εχει μια στο συνεργειο ο μαμος....για ρωτα μηπως επιτελους τσιμπησεις καμια τετρακινησουλα και τελιωσεις με αυτα....και ποιο πριν ειχα τα βροχολαστιχα που ητνα κομη ποιο φτηνα και εκανα και χρονους...χαχαχαχαχα τα uniroyal rainsport που ειναι κομη ποιο φτηνα απτα goodyear...ζητα τον δημητρη που την πουλαει κιολας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε εννοείται θα το κρατήσω σιγά μην το σκοτώσω επετειακό αμάξι κιόλας να πάει για 8 χιλιάρικα. Η τετρακίνηση είναι σε άλλο επίπεδο ρε και με σαμπρέλα ποδηλάτου ξεκινάς αν δεν είμασταν για άλλο αμάξι θα τη σκεφτόμουν σοβαρά, αλλά όπως έχω πει πουλάμε το cupra για μεγαλύτερο, με αρκετά κυβικά περισσότερα και από το edition, και τετρακίνητο. Και έτσι θα ξεκινήσει ένα νέο project που θα θέλει αρκετό μαρούλι, με αποτέλεσμα να μην έχει νόημα η τετρακίνηση στο edition. Με τα δεδομένα αυτά ούτε υβρίδιο θα το κάνω που έλεγα, όπως είναι θα το αφήσω supermarket car 390 άλογα με τη συντήρησή του λάδια ξύδια φίλτρα για να πάνε όλα τα λεφτά στο άλλο, και σιγά σιγά. Τώρα αν στραβώσει για οποιοδήποτε λόγο το πλάνο, όλα θα είναι και πάλι υπό σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Ανεβήκαμε κατηγορία φαίνεται.. 2 evo ένα 8άρι και ένα 6άρι τυχαία και τα δύο και δυστυχώς πάλι δεν μιλήσαμε. 100-180 με το 8άρι δικάβαλοι και οι δύο, κόπιες.. και flat αλλαγές το evo καθώς δεν κέρδιζα τίποτα. 60-180 με το 6άρι δικάβαλος εγώ μόνος του αυτός και σε 1300 κιλά καρότσα 1,5 αμάξι πίσω εγώ. Φλογίδια αυτός και τα σχετικά. Πού είναι η μεθανόλη όταν τη χρειάζεσαι..

Link to comment
Share on other sites

On 8/27/2018 at 5:35 PM, DarkX said:

Ανεβήκαμε κατηγορία φαίνεται.. 2 evo ένα 8άρι και ένα 6άρι τυχαία και τα δύο και δυστυχώς πάλι δεν μιλήσαμε. 100-180 με το 8άρι δικάβαλοι και οι δύο, κόπιες.. και flat αλλαγές το evo καθώς δεν κέρδιζα τίποτα. 60-180 με το 6άρι δικάβαλος εγώ μόνος του αυτός και σε 1300 κιλά καρότσα 1,5 αμάξι πίσω εγώ. Φλογίδια αυτός και τα σχετικά. Πού είναι η μεθανόλη όταν τη χρειάζεσαι..

Ρε παλικαρι...σε αυτο το φορουμ κυκλοφορεις κ γραφεις φουλ αναλυτικα κ πατηματα?!  ολο στη γυρα μου εισαι κ οταν βαζω ποστακια για βολτες πρωινες για σουνιο στο αουντοφορουμ δεν ερχεσαι ποτε!!! οπως εχω εκφρασει κ στο αλλο φορουμ..πολυ ωραια δουλεια εχεις κανει στο αυτοκινητο σου ..ελπιζω να καταφερουμε να βγουμε κ παρεα βολτακι 

Link to comment
Share on other sites

Πάτημα σε φανάρι με Yaris Bi-tone 111ps

Έρχεται από τα αριστερά μου στο φανάρι με φουλ τη μουσική και φυσικά το αίσθημα στο κάθισμα του συνοδηγού. Εγω στο μεσαίο ρεύμα, τρικάβαλος και με γεμάτο ντεπόζιτο. Στο δεξι ρεύμα Honda civic 2018. Ξεκινάω χαλαρά και μόλις βλέπω ότι πετάει το Yaris, πατάω. Συνέχεια μπροστά ήμουν. 

Όταν έκοψα, λόγω κίνησης, η μούρη του ήταν στην πόρτα μου.

 

Μετά θα άρχισαν οι δικαιολογίες του τύπου " Τώρα το πήρα ρε μωρό, δεν ήθελα να το ζορισω" και άλλα τέτοια.. 

 

Edited by Speedy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πλυμένος ?  :roadrage:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα χθεσινό πάτημα με polo gti 2011 μοντελο  ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ εγω για κακή μου τύχη όπως φάνηκε είχα την mercedes c200 184 Hp αυτόματη με μόνη βελτίωση μια αλλαγή τροχαλίας  (πόσα άλογα δεν ξέρω να σας πω οτι είμαι διότι δεν έχει γίνει δυναμομέτρηση με τους λίγο πρόχειρους μπακαλο υπολογισμούς μεταξυ  200 -205Hp ).το αποτέλεσμα ήταν απο στάση να μ φύγει 1,5 αμάξι με τάση να ανοίγει τo πάτημα έγινε μέχρι τα 140 km περίπου .

Edited by delis gti
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τα 200+ θα τον έχανες, δεν συγκρίνονται.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες εχω ενα Polo gti με προγραμα Revo του 2013 και εχει φαγωθει ενας φιλος με Honda Fn2 typeR να πατήσουμε...αυτος είναι εντελως μαμα...να πατησω λετε να το βαλει για πουλημα? 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , dpg7000 said:

Παιδες εχω ενα Polo gti με προγραμα Revo του 2013 και εχει φαγωθει ενας φιλος με Honda Fn2 typeR να πατήσουμε...αυτος είναι εντελως μαμα...να πατησω λετε να το βαλει για πουλημα? 

Σαφως,δεν εχετε επαφη,ουτε απο αλογα ουτε απο βαρος ουτε απο σασμαν.

Μπροστα θα εισαι.

Προτιμησε 50 χλμ απο 2ες και μεχρι 180-200χλμ μαξ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Πατα, δεν εχουν επαφη


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμη ωραίο τυχαίο πάτημα με Octavia 20vt (άκουσα external), μόνος του αυτός και ως συνήθως δικάβαλος εγώ. Στα κιλά ο τσέχος είναι καμιά 100ή κιλά κάτω από λίγο που έψαξα, ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος. Βάλε και το έξτρα μου άτομο πάμε στα 160 κιλά εύκολα. Το πάτημα έγινε από 3η 100 μέχρι γύρω στα 220 και είχα ένα μικρό πλεονέκτημα καθώς ήμουν μισό μπροστά όταν φύγαμε.

 

Πάμε λοιπόν στο πάτημα, όπου παρά τον πολύ θόρυβο που κάνει το αμάξι μου, το εξτέρναλ του ούρλιαζε και το άκουγα με κλειστά παράθυρα, οπότε αμέσως κατάλαβα ότι δεν είχα τύχη και ήταν απλά θέμα χρόνου πότε θα με περάσει. Παρ' όλα αυτά νομίζω κρατήθηκα πολύ καλά, μέχρι την επόμενη αλλαγή στα 160 είμασταν μαζί, δηλαδή από 100 ως 160 μου μάζεψε το μισό αμάξι. Πάνω στην αλλαγή και ενώ είχε την τάση να πετάξει μούτρα, μίλησε το dsg και πέταξα εγώ. Το οποίο dsg, παρένθεση για όσους δεν γνωρίζουν, έχει μεταμορφωθεί από όταν μπήκε stage 2, με εμφανώς ταχύτερες αλλαγές και περισσότερη δύναμη ψηλά λόγω κόφτη, καθώς το μοτέρ δίνει μέχρι 7200 ανοίγοντας πολύ το ωφέλιμο φάσμα. Σε όλη την 4η μέχρι τα 210 μάζευε πολύ αργά όπου λίγο πριν την επόμενη αλλαγή είχε έρθει πάλι δίπλα με τάση να πετάξει μούτρα και πάλι. Βάζω 5η όπου το κέρδος μου σ' αυτή την αλλαγή ήταν πολύ μικρότερο, με αποτέλεσμα να μιλήσει η λογικά μεγαλύτερη τουρμπίνα του τσέχου και να φύγει 1-1,5 αμάξι, από εκεί και μετά άνοιγε δυνατά όμως, δηλαδή άλλα 200 μέτρα να είχαμε δεν θα υπήρχε επαφή.

 

Δεν μιλήσαμε και είναι κρίμα γιατί θα ήθελα να ξέρω με τι setup πάτησα. Πιθανό να ήταν πολύ πιό δυνατός από αυτό που είδα και να με πήγε με χαμηλή, όπως πιθανό να ήταν ένα "μικρό" big turbo. Με όλα αυτά δεν μπαίνω καν στη συζήτηση πόσα άλογα ήταν, αλλά ήταν πολύ ωραίο πάτημα που ευχαριστήθηκα και ας έχασα. Στη δύναμη πρέπει να ήταν περίπου στα μέτρα του Evo 6 Ralliart που έχω γράψει παραπάνω (πέρσι το καλοκαίρι) με τη διαφορά ότι εκείνο είχε αρχίσει να μου φεύγει πιό νωρίς, άλλωστε εκείνο το πάτημα ήταν 60-180, όπου μπαίνουν και άλλα πράγματα στο κόλπο.

 

Τέλος να αναφέρω ότι εννοείται πως όλο αυτό το χρόνο δεν έμεινα χωρίς πατήματα, αλλά από πέρσι αποφάσισα να μην γράφω τις πολύ άνετες νίκες κόντρα σε αντιπάλους 2 και 3 κλικ κάτω. Θα γράφω μόνο τα καλά πατήματα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιθανό να γράφω πιό συχνά για ήττες παρά για νίκες.

Link to comment
Share on other sites

Ας γράψω ένα άνοιγμα που έγινε πριν λίγο καιρό, σε καλό οδόστρωμα με καινούργια Ps4, με το Merc A Class amg 360ps με το Golf στη μικρή πίεση περίπου στα 320/45

από στάση για 600μέτρα και εν κινήσει περίπου 100-200 μπροστά το Golf και τις 2 φορές. Το Merc πάει για πρόγραμμα:p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.