Jump to content

Recommended Posts

δλδ το μονο (-)του 6αριου μεχρι στιγμης!!! κατι πρεπει να γν νομιζω μ αυτο.. τουρμπινα φοραει μεγαλυτερη απ του 5αριου??

Αυτο μπορεις να το κανεις ρυθμιζομενο αλλα πρεπει να βγαλεις την wastegate να κοψεις το σιδερακι κ εκει να φτιαξεις αναποδα πασα κ να κολλησεις ενα κυλινδρο για να μπορει να σφιγγει.Η τουρμπινα νομιζω οτι ειναι ιδια σε διαστασεις.Δεν αλλαζει κατι εκτος απο την μαρκα που ειναι IHI.

Link to comment
Share on other sites

έχω την εντύπωση ότι δουλεύεις πολύ χαμηλά και ότι έχεις τεραστια απώλεια σε δύναμη μοτέρ με ρόδα. εγώ έχω 240 τροχό 255 στρόφαλο. ποσο πλήρωσες το πρόγραμμα? εγώ έβαλα ανδριανάκη και είμαι ok . πάντως για εμενα η καλύτερη επιλογή προγράμματος είναι apr γιατί δίνει εγγύηση στο μοτέρ και μάλλον θα παο να βάλω και εγώ εκεί. σου προτείνω στην εισαγωγή να βάλει γύρω από την χοάνη σου κάτι για να εγκλωβίζεις τον αέρα γιατί δουλεύει λάθος έτσι τραβάει ζεστό αέρα εγώ είχα ιγκέν και την άλλαξα με μια από carbon το οποιο είναι καλύτερο σε θέμα θερμοκρασία αέρα και το αμάξι δουλεύει καλύτερα 350 πλήρωσα.

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

έχω την εντύπωση ότι δουλεύεις πολύ χαμηλά και ότι έχεις τεραστια απώλεια σε δύναμη μοτέρ με ρόδα. εγώ έχω 240 τροχό 255 στρόφαλο. ποσο πλήρωσες το πρόγραμμα? εγώ έβαλα ανδριανάκη και είμαι ok . πάντως για εμενα η καλύτερη επιλογή προγράμματος είναι apr γιατί δίνει εγγύηση στο μοτέρ και μάλλον θα παο να βάλω και εγώ εκεί. σου προτείνω στην εισαγωγή να βάλει γύρω από την χοάνη σου κάτι για να εγκλωβίζεις τον αέρα γιατί δουλεύει λάθος έτσι τραβάει ζεστό αέρα εγώ είχα ιγκέν και την άλλαξα με μια από carbon το οποιο είναι καλύτερο σε θέμα θερμοκρασία αέρα και το αμάξι δουλεύει καλύτερα 350 πλήρωσα.

Στα μηνύματα που αναρτώνται θα πρέπει να υπάρχει σαφήνεια, λιτότητα, ουσία και να είναι ευανάγνωστα. Να χρησιμοποιούνται Ελληνικά ΜΙΚΡΑ γράμματα (Ελληνικές γραμματοσειρές - χαρακτήρες) και όχι Greeklish.

Φιλε μου αυτο που λες για την χωανη δεκτο μεσα στην πολη χρειαζεται μια ασπιδα αλλα οταν το αυτοκινητο ειναι εκτος πολης το εχω ελενξει με υπολογιστη κ εχει πολυ καλες θερμοκρασιες εισαγωγης.Αρα μια χαρα δουλευει η εισαγωγη.

Τι σχεση εχει το προγραμμα με τις ενδειξεις του δυναμομετρου????Γιαυτα που θελω να κανω στο αυτοκινητο ΜΟΝΟ ο Κριτωνας για εμενα μπορει.Ειχα βαλει παλια αλλη κονσερβα κ ετρεχα....

Link to comment
Share on other sites

Αφου λοιπον αποφασισα να μην ασχοληθω με την Κ03 κ να μην προσπαθησοω να βγαλω κιαλλα αλογα(που βγαινουν ανετα) κατεληξα στην αγορα μιας Κ04.Το αυτοκινητο μπηκε στο συνεργειο κ αφου ληθυκε αντιμετωπισαμε τα πρωτα μικροπροβληματακια αφου η τουρμπινα εβρισκε στον κορμο.Αυτο που εβρισκε βεβαια ηταν η σωληνα που κουμπωνει το κολλαρο που ερχεται απο το intercooler.Χρειαστηκε να κοπει κ να κολληθει ενα κομματει σωληνας κ ολα κουμπωσαν τελεια.Ενα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστω στον Κριτωνα που μιλουσαμε σχεδον καθε μερα κ με βοηθησε στο να λυσω το προβλημα εστω κ απο μακρυα!!!!!Το αυτοκινητο το μονο που θελει ειναι ρυθμισμα να δουμε που μπορει να φτασει με αυτην την τουρμπινα....Σε λιγες μερες θα το ξερουμε....Το αυτοκινητο ειναι φουλ απο περιφερειακα....

Link to comment
Share on other sites

ωραιος!

τι νουμερα υπολογιζεις να δεις? sillyhorse1rb5.gif

Δεν ξερω καθολου.Σιγουρα θελω πανω απο 350+.Δεν θελω να λεω μεγαλα λογια.Ως την Παρασκευη θα ξερουμε μιας κ κατεβαινω Αθηνα αυριο κ θα το πιασει ο Κριτωνας να το ρυθμισει.....

Link to comment
Share on other sites

Chris επειδή όμως είσαι ανυπόμονος σε βλέπω σε λίγο καιρό με την παρακάτω βελτίωση και πάνω από 450ps!!! :

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=207

Να το χαίρεσαι πάντως και κράτα μας ενήμερους!!

Link to comment
Share on other sites

Chris επειδή όμως είσαι ανυπόμονος σε βλέπω σε λίγο καιρό με την παρακάτω βελτίωση και πάνω από 450ps!!! :

http://www.etuners.g....php?s=13&t=207

Να το χαίρεσαι πάντως και κράτα μας ενήμερους!!

Μπα...Ειναι πολλα τα χρηματα κ θελω να το στριβω κ λιγο το τουτου.Δεν ειμαι μονο της ευθειας οποτε μαλλον αυτα τα αλογα δεν ειναι για εμενα......Σαν λυση ομως ειναι τρομερη!!!!

Να κ μια φωτο απο το μοτερ:

foto0079c.jpg

Edited by chrisnik
Link to comment
Share on other sites

φιλε χρηστο καλα αποτελεσματα να εχεις!!!αν και τελευταια που μιλησαμε δεν μου ειπες τπτ για το φτιαξιμο.. new_grrrr.gif .ανεμενουμε νεα σου.

Link to comment
Share on other sites

φιλε χρηστο καλα αποτελεσματα να εχεις!!!αν και τελευταια που μιλησαμε δεν μου ειπες τπτ για το φτιαξιμο.. new_grrrr.gif .ανεμενουμε νεα σου.

Θαναση να σαι καλα ρε φιλε.Μαλλον δεν θυμασαι...Αφου σου ειχα πει οτι θα το βαλω μεσα για φτιαξιμο!!!!!Παντως στο 1.1 με 0.9 κοφτη το αυτοκινητο ειναι πυραυλακι.....rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το αυτοκινητο ριθμιστηκε χτες κ πραγματικα εγινε ΠΥΡΑΥΛΟΣ!!!!!!Ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια E-Tuners που καταφεραν με ενα μονο φλασαρισμα να φερουν αυτο το αποτελεσμα!!!!!!!!Αξιζουν πολλα συγχαρητηρια πραγματικα!!!!!Ειδου:

http://etuners.gr/index.php?s=13&t=213

Link to comment
Share on other sites

το διαγραμα μεχρι τις 6500 μοιαζει ΟΝΕΙΡΙΚΟ!

σε εκεινο το σημειο δεν ξερω τι γινεται και αν στο δρομο ειναι αισθητο.

πολυ καλο να το χερεσαι πιστευω οτι μπορεις να δεις μεγαλυτερα νουμερα εισαι με ιπια ρυθμιση?

Link to comment
Share on other sites

το διαγραμα μεχρι τις 6500 μοιαζει ΟΝΕΙΡΙΚΟ!

σε εκεινο το σημειο δεν ξερω τι γινεται και αν στο δρομο ειναι αισθητο.

Μέχρι τις 5500 ήθελες να πεις?

Link to comment
Share on other sites

Αντλία υψηλής έχεις αλλάξει??????

Αν όχι .......γιαυτό σου υπάρχει η κολίτσα στις 5500

Link to comment
Share on other sites

Αντλία υψηλής έχεις αλλάξει??????

Αν όχι .......γιαυτό σου υπάρχει η κολίτσα στις 5500

ειναι ο νεος κινητηρας με κωδικο cczb με αναβαθμισμενο συστημα τροφοδοσιας και κυριως με αντλια υψηλης πιεσης που λειτουργει στα 150bar σε stock αυτοκινητο

Link to comment
Share on other sites

ειναι ο νεος κινητηρας με κωδικο cczb με αναβαθμισμενο συστημα τροφοδοσιας και κυριως με αντλια υψηλης πιεσης που λειτουργει στα 150bar σε stock αυτοκινητο

Δεν νομίζω να είναι τόσο αναβαθμισμένη όσο μία Autotech 'η APR...........η γνώμη σου?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια την κοιλιτσα στις 5500 την κανει οχι λογω αντλιας αλλα λογω αβανς.Στο δυναμομετρο ειχε πολυ ζεστη κ αν δειτε κ στην δυναμομετρηση η θερμοκρασια εισαγωγης ειναι 47 βαθμους.Λογω λοιπον θερμοκρασιας ο εγκεφαλος εκοψε αβανς κ γιαυτο κανει κ αυτην την κοιλιτσα.Στο δρομο βεβαια η διορθωση αβανς ειναι 0....

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΕΡΟΧΟ φίλε μου!! Να το χαίρεσαι!!! Μπράβο και στα παιδιά (e-tuners) για την καταπληκτική δουλειά που κάνανε!! Σε λίγο καιρό παίρνω και εγώ σειρά, αλλά σε πιο ήπιες καταστάσεις (βλ. ΤSI 122ps) :p

Link to comment
Share on other sites

chris τι καταναλωση εχεις ρε φιλε αληθεια?

τι καταναλωση ειχες μαμα , τι με πρωτο σταδιο , και τι τωρα?

Link to comment
Share on other sites

chris τι καταναλωση εχεις ρε φιλε αληθεια?

τι καταναλωση ειχες μαμα , τι με πρωτο σταδιο , και τι τωρα?

Καταναλωση σε ταξιδι μαμα ειχα κοντα στο 8.5,πρωτο σταδιο 8.0 κ τωρα εχω γυρω στο 8.0 παλι.Το αυτοκινητο σε χαλαρους ρυθμους καει λιγοτερο κ απο μαμα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.