Jump to content

Recommended Posts

Επειδη καποια παιδια με ειχαν ρωτησει για καταναλωση κ επειδη προσφατα εκανα μεγαλο ταξιδι μπορω να απαντησω με ακριβεια...Με σταθερη ταχυτητα 150-160χλμ/ω η μεση καταναλωση ηταν 7.8 ενω με παραπανω ταχυτητα μεχρι τα 200 ηταν 8.2.....Πιστευω οτι ειναι πολυ καλα για τετοια υποδυναμη....

Link to comment
Share on other sites

Και γρήγορο και οικονομικό το όπλο σου Chris!!!

Αν σκεφτείς ότι άλλα μοντέλα έχουν 13-14 μέση κατανάλωση για πλάκα!! (βλέπε 2,5 λίτρα Focus ST, Subaru Impreza κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Σε πολύ καλά στάδια η κατανάλωση σου!Χρηστάρα,το όλο απότελεσμα του αυτοκινήτου σου μου αρέσει πολύ,εβγάλες δύναμη στο δρόμο με το σώστο στήσιμο,πράγματα και e-tuners.Το διάβασα εδώ το είδα και στον δρόμο όταν πήγαμε βόλτα.Να το χαίρεσαι,φίλε μου!!!

Edited by kantzouras_gti
Link to comment
Share on other sites

Σε πολύ καλά στάδια η κατανάλωση σου!Χρηστάρα,το όλο απότελεσμα του αυτοκινήτου σου μου αρέσει πολύ,εβγάλες δύναμη στο δρόμο με το σώστο στήσιμο,πράγματα και e-tuners.Το διάβασα εδώ το είδα και στον δρόμο όταν πήγαμε βόλτα.Να το χαίρεσαι,φίλε μου!!!

Χρησταρα να ειναι καλα φιλε...Σε κανενα μηνα που θα κατεβω Αθηνα θα δουμε τι κανει κ με πιο επιθετικες ρυθμισεις....Στοχος τα 390 τωρα αν κ ο δισκος αρχισε να την ακουει....

ps:σου χρωσταω ενα καφεδακι οταν κατεβω κατω....

Link to comment
Share on other sites

Με τόση δύναμη λογικό,αν και άλλα αυτοκίνητα,νομίζω θα την άκουγαν στον δίσκο πολύ νωρίτερα από ότι το golf!!Χρήσταρα,κάλα νούμερα τώρα και τα λέμε με το καλό φίλε μου κάτω!

Link to comment
Share on other sites

Χρησταρα να ειναι καλα φιλε...Σε κανενα μηνα που θα κατεβω Αθηνα θα δουμε τι κανει κ με πιο επιθετικες ρυθμισεις....Στοχος τα 390 τωρα αν κ ο δισκος αρχισε να την ακουει....

ps:σου χρωσταω ενα καφεδακι οταν κατεβω κατω....

Για να λύσεις οριστικά το πρόβλημα και να μην την ακούνε στέρεο δίσκος - πλατό, αν κουμπώνει το σετ της Clutch Masters για Golf mk5 GTI ή S3, είναι απλά κορυφαίο.

http://www.testacorse.gr/index.php?module=product&product_id=269&language=greek

http://www.clutchmasters.com/shop/?page=shop%2Fflypage&MakeID=34&FromYear=2006&MakeModelID=210&AppID=3554

Εναλλακτικά μπορείς να ρωτήσεις και στην Roder (Χαλκίδα) που φτιάχνει επίσης πολύ καλά σετ.

http://www.roder.gr/main_gr.htm

ή τέλος βάζεις σετ Sachs performance ή Unorthodox racing flywheel.

http://www.stratisautosport.gr/products/

Link to comment
Share on other sites

Για να λύσεις οριστικά το πρόβλημα και να μην την ακούνε στέρεο δίσκος - πλατό, αν κουμπώνει το σετ της Clutch Masters για Golf mk5 GTI ή S3, είναι απλά κορυφαίο.

http://www.testacors...&language=greek

http://www.clutchmas...=210&AppID=3554

Εναλλακτικά μπορείς να ρωτήσεις και στην Roder (Χαλκίδα) που φτιάχνει επίσης πολύ καλά σετ.

http://www.roder.gr/main_gr.htm

ή τέλος βάζεις σετ Sachs performance ή Unorthodox racing flywheel.

http://www.stratisau...rt.gr/products/

http://www.clutchmasters.com/shop/?page=shop%2Fflypage&MakeID=34&FromYear=2006&MakeModelID=210&AppID=3558 αυτο θελει αντε το 200 το 100 λιγο

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλα ολα αυτα τα κιτακια αλλα περαν του οτι ειναι πανακριβα εχουν ακουστει κ διαφορα προβληματα με το κουμπωμα των ταχυτητων στις υψηλες στροφες....Εγω σκεφτομαι προς Sachs μερια με εναν οργανικο που αντεχει 53-54 κιλα ροπης....Μεχρι να ερθει η ωρα βεβαια θα ψαξω πολυ καλυτερα ολες τις επιλογες.

Παντως σας ευχαριστω πολυ για τα ποσταρισματα κ την βοηθεια σας...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Μιας κ εχω πολυ καιρο να ανανεωσω το θεμα ειπα να γραψω καποια πραγματακια που εχουν μπει στο αυτοκινηττο απο το καλοκαιρι....

Με ετρωγε πολυ καιρο το θεμα κουλερ κ επειδη ηθελα να παρω τα μεγιστα απο την Κ04 αποφασισα οτι το S3 δεν εφτανε στην προκειμενη περιπτωση κ ειπαμε με τον μηχανικο μου να βαλουμε ενα front mount.Βεβαια το θεμα μου ηταν να μπει αλλα να μην σφαξουμε την τραβερσα μειωνοντας την ασφαλεια του αυτοκινητου αλλα κ το δεσιμο μπροστα.

Ετσι λοιπον εφυγε εντελως το S3 κουλερ κ με βασεις που φτιαχτηκαν πηγε προς τα πισω το ψυγειο του air condition κ βιδωθηκε στο ψυγειο του νερου κ μπροστα μπηκε ενα cooler της Energie

500x300x76 με σωληνωσεις απο το τουρμπο εως την πεταλουδα.

Η εισαγωγη που ηταν ευθεια αλλαχτηκε με γωνια απο τον μαφ κ αλλη χωανη της K&N καθως η pipercross με χαλουσε στο οτι δεν εκανε καλο φιλτραρισμα απο τις σκονες....

Τοποθετηθηκε boost controler AVCR μαυρο για να μπορω να παιζω με την πιεση οποτε θελω κ να μην ειναι τσιτα καθε μερα κ τελος water methanol kit της snow performance st2 γιατι να πεσουν κιαλλο οι θερμοκρασιες κ να σηκωσουμε advans καθως κ πιεση.....

Μερικες φωτο απο ολα τα παραπανω....

dsc00579mf.jpg

dsc00577a.jpg

dsc00580hy.jpg

dsc00547jb.jpg

dsc00550o.jpg

dsc00582fc.jpg

dsc00585wy.jpg

552218_433612803350775_536028044_n.jpg

389543_287411817970875_321046951_n.jpg

Το τελικο ρυθμισμα θα γινει μαλλον μετα τις γιορτες μιας κ δεν υπαρχει ο διαθεσιμος ελευθερος χρονος οποτε νουμερα δεν υπαρχουν ακομη,,,,

Ελπιζω μονο να μην εχω τα μαλακα ελατηρια στις βαλβιδες (βλ site Apr) κ εμφανιστουν missfires οποτε παμε για παραταση του ρυθμισματος,,,,,

Link to comment
Share on other sites

με μεθανολες θα βγεις μαξιμουμ 450 αλλα θα πρεπει να εχει παντα την μεθανολη για ν απαταει το αμαξι,την φοραει ενας φιλος εδω και 75000 χλμ σε τφσι γκολφ και ξερουμε.επισης θελει και ελενχο μετα για τα νερα..γιατι στα 40-50000 χλμ παρατηρηθηακανε κατι οξειδωσεις...ανοιγουμε μοτερ καθε 30000 χλμ εδω περα πλεον...επισης ξερω οτι υπαρχει θεμα τουλαχιστον στην επαρχια με την μεταφορα τους ,μιας και ειναι επικινδυνο φορτιο και δεν τα μεταφερει κανεις..αλλα πας ο ιδιος και τα φερνεις απο αθηνα(εγκυκλοπεδικα μιας και εσυ μενεις αθηνα δεν το εχεις αυτο το θεμα)...

παντως πιστευεις οτι οι υπαρχουσες μπιελες που φοραει θα σε καλυψουν σε ασφαλεια για τα 440-450???απο 350 +50 αλογα ειναι το τελειωμα της κο4 και αλλα 50 αλογα απο μεθανολες=450!

αντε και καλα νουμερα!!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα!!!450 μου φαινονται πολλα για Κ04 με μεθανολες...Κ 420 να βγαλει καλα ειναι αρκει η καμπυλη να ειναι σωστη....

Μεθανολες δεν θα χρησιμοποιω καθε μερα...Γιαυτο εβαλα το bc να ριχνω την πιεση κ να δουλευει κ χωρις μεθανολες μια χαρα....

Οι μπιελες σε αυτο το μοτερ ειναι ιδιες με το S3 με τσεκαρισμενους κωδικους τα παντα οποτε δεν υπαρχει θεμα μεχρι 55-57 κιλα ροπης....Εδω φιλος μου με Σ3 εβγαλε 60+ εδω κ πολυ καιρο κ δοξα το Θεο δεν εχει παθει το παραμικρο....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.