kpapas Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1.4 ESCAPE ME ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ DCC. ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΦΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE TO 1.4 ESCAPE KAI TO 2.0 SPORT. ΑΦΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΜΑΛΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ESCAPE ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΟ 2.0 SPORT ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚ¶ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ SPORT ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΥΑΘΕΡΟ ΟΣΟ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ? ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ 1.4 SPORT ΚΑΙ DCC ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ngen Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ.ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1.4 ESCAPE ME ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ DCC. ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΦΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE TO 1.4 ESCAPE KAI TO 2.0 SPORT. ΑΦΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΜΑΛΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ESCAPE ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΟ 2.0 SPORT ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚ¶ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ SPORT ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΥΑΘΕΡΟ ΟΣΟ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ? ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ 1.4 SPORT ΚΑΙ DCC ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ? ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ .ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΩΣΙΕΣ ΜΑΣ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 βασικά μόνο όταν είναι στην comfort καταλαβαίνω διαφορά εγώ (έχω έκδοση sport) όταν το έχω στο normal ή το sport δεν καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas4023 Posted October 10, 2009 Report Share Posted October 10, 2009 ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ.ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΤΟ 1.4 ESCAPE ME ΚΑΠΟΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ DCC. ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΦΤΑΣΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE TO 1.4 ESCAPE KAI TO 2.0 SPORT. ΑΦΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΙ ΜΑΛΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ESCAPE ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΦΙΔΙΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΟ 2.0 SPORT ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚ¶ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ SPORT ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΤΥΑΘΕΡΟ ΟΣΟ Η SPORT ΕΚΔΟΣΗ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ? ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΑ 1.4 SPORT ΚΑΙ DCC ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ? εχω dcc σε passat cc.κανονικα αν δεν βαλεις την αναρτηση(dcc) σου λενε οτι εχει την sport.οι εντυπωσεις μου ειναι οτι στο comfort ειναι πολυ πιο ανετο απο την συμβατικη αναρτηση,στη normal ειναι ιδια με την συμβατικη και στην sport ειναι πιο σκληρη.ολα αυτα για το passat αλλα πιστευω ιδιες ειναι οι dcc.οσο για το πιο επρεπε να επιλεξεις(escape-sport) δεν εχει να κανει με την αναρτηση γιατι η dcc δεν ειναι κατι εξτρα στην κανονικη αναρτηση αλλα τελειως διαφορετικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fluflitsa Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση βολεύει στο off-road? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...