Jump to content
themata

Vw Golf Tsi 160 μόλις το πήρα και ΕΜΕΙΝΕ!

Recommended Posts

Ετσι για την ιστορια πες μας ποιο συνεργειο σε ταλαιπώρησε. Εστω και με pm

Το εχει αναφερει

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=317864

Αντε καλές βόλτες και από μένα

Link to comment
Share on other sites

Το εχει αναφερει

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...st&p=317864

Αντε καλές βόλτες και από μένα

Η Kosmocar δεν είναι το συνεργειο εξυπηρέτησης πελατών αλλά η διεύθυνση που υποβάλλονται όλα τα παραπονα πελατών και που εποπτεύει όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Αρα η ερώτηση εξακολουθεί να ισχύει γιατί τι θεωρώ σημαντική

Edited by AntonisK
Link to comment
Share on other sites

κανε εναν κοπο να διαβασεις τα προηγουμενα ποστ μου...

δεν ειχα προβληματα με το συνεργειο αλλά με την κοσμοκαρ που εποπτευε και έδινε εντολες στο (επισημο) συνεργειο

για το πως θα κινηθει. Η κοσμοκαρ ηταν η υπευθυνη για την παραμονη ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ του αυτοκινητου στο συνεργειο...

και το χειροτερο ειναι οτι όποιον υπευθυνο και να ζητησεις, απαντανε οι ασχετοι τηλεφωνητες διαβαζοντας σου ενα τετριμμενο

ανουσιο κειμενο για τον πως λειτουργει η εταιρια...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Edited by tsi160
Link to comment
Share on other sites

μεχρι τωρα (300km) με τον νεο κινητηρα όλα καλα...υπαρχει μια μικρη ανησυχια λογω όλων των προηγουμενων αλλά οκ τωρα...

σημ. ο συγκεκριμενος 1.4TSi με 160ps βγηκε και κινητηρας της χρονιάς!!!...(ΕΙΡΩΝΙΑ για μένα βεβαια)

άντε με το καλό... επιτέλους τέλος....

εε τώρα ότι και να λέμε είναι καλός κινητήρας και θα το δεις και εσυ...

προσωπικά είναι το κομμάτι που εκτιμώ περισσότερο στο τουτου μας...

με την ευκαιρία να πω δυο πραγματάκια

1. μιας και είμαι του χώρου, με τη γενικότερη έννοια η "αποτυχία" της πρώτης διάγνωσης της κοσμοκαρ δεν είναι κάτι περίεργο. συνήθως πας ψάχνοντας ξεκινώντας από τα πιο πιθανά σενάρια. και δεν ειναι λιγες οι φορές που ενα μηχάνημα μπορεί να σε τρελάνει.

2. αν και η κοσμοκαρ αντέδρασε με ελληνικό τρόπο "για εσάς" θα αλλάξουμε κινητήρα (λες και σου κάνει χάρη επειδή παίζετε καρπαζιές από 5χρονων παιδάκια) βλέπω εντελώς διαφορετική στάση από την περιβόητη ιστορία του ταξιτζή. (οκ εδώ μιλάμε για αυτοκίνητο που ήταν ακόμα με τα ΝΑΗΛΑ tongue.gif )

καλοταξιδο!!

Link to comment
Share on other sites

H vw έχει την φήμη ότι τα αυτοκίνητα της δεν είναι αξιόπιστα.

Μετά από προσωπικές εμπειρίες με τις Κωλ…αντιπροσωπείες, αλλά και την τόσο άσχημη εμπειρία του φίλου (εύχομαι να είναι η τελευταία) συμπεραίνω ότι η αποτυχία της πρώτης διάγνωσης από όλα τα τζιμάνια του χώρου ,που δεν ξέρουν τι τους γίνεται, η κοροϊδία και η έλλειψη επαγγελματισμού σε συνδυασμό με τα υπέρογκα ποσά που χρεώνουν έχουν καταντήσει να θεωρούνται τα VW στην Ελλάδα από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα.

Για πιο λόγο πρέπει να υποδεικνύει η cosmocar σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο ποια είναι η ζημιά και δεν αφήνει το ίδιο συνεργείο να κρίνει? Για να γίνεται μπαλάκι ευθυνών και να περνάνε οι μέρες χωρίς λόγο?

Είναι απαράδεκτο να παραδίδεται το αυτοκίνητο στον αγοραστή χωρίς έλεγχο και εκ των υστέρων να εμφανίζεται η cosmocar σαν ελεγκτής και εποπτεύων.

ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ας το γράψουν με μεγάλα γράμματα στην είσοδο των συνεργείων μπας και το θυμηθούν κάποτε γιατί έχει παραγίνει.

Link to comment
Share on other sites

Τελος καλο ολα καλα σου ευχομαι φιλε

Πηγαινε το αμαξι σου λιγο ηρεμα τα πρωτα 1000-1500 χιλιομετρα, πιο πολυ για ψυχολογικους λογους , και μετα ευχαριστησου το :)

Η κοσμοκαρ ειναι απαραδεκτη , και την θεωρω μεγαλο αγκαθι στην αποφαση καποιου να αγορασει VW

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τα καλά σας λογια παιδια...

να κανω και μια ερωτηση για να μην φτιαχνω νεο τοπικ

όταν δουλευει στο ρελαντι ο κινητηρας κανει ενα "τσικ τσικ" σαν να χτυπαει καποια λαμα ας πουμε?

πατωντας τον συμπλετη (χωρις ταχυτητα) ο θορυβος εξαφανιζεται...επισης αν ξεκινησω και μπει ταχυτητα παλι χανεται

εχουμε καμια σχετικη διαγνωση?

στο συνεργειο περασα και μουπε δεν ειναι τπτ...

Edited by tsi160
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τα καλά σας λογια παιδια...

να κανω και μια ερωτηση για να μην φτιαχνω νεο τοπικ

όταν δουλευει στο ρελαντι ο κινητηρας κανει ενα "τσικ τσικ" σαν να χτυπαει καποια λαμα ας πουμε?

πατωντας τον συμπλετη (χωρις ταχυτητα) ο θορυβος εξαφανιζεται...επισης αν ξεκινησω και μπει ταχυτητα παλι χανεται

εχουμε καμια σχετικη διαγνωση?

στο συνεργειο περασα και μουπε δεν ειναι τπτ...

δεν είναι τίποτα ο δίσκος ακούγετε ετσι όταν είσαι στο ρελαντί σε όλα έτσι είναι.

μην ανχόνεσε και φρόντισε να χαρείς το αμάξι σου

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα στα γρήγορα την ιστορία σου και πίστεψέ με πραγματικά σε νιώθω.

Είχα πάθει κάτι παρόμοιο (διακοπή καύσης στον κύλινδρο, πιθανών καμένη έδρα) με το FSI στα 30.000+ χλμ.

Απο την αντιπροσωπεία που το είχα πάρει (η αλήθεια είναι δεν είχα παράπονο) έφτασαν στο σημείο να αλλάξουν σχεδόν όλη τη μηχανή.

Το θέμα είναι όμως οτι η αξιοπιστία είχε χαθεί απέναντι στον κινητήρα μιας και μου έτυχε να κόψει πάνω σε προσπέραση.

Αποτέλεσμα.... μετά απο πολλές φωνές απειλές ΙΝΚΑ μινκα κτλ κτλ να μου δώσουν το TSI.

Ουσιαστικά όμως αγόρασε η αντιπροσωπεία το FSI για λογαριασμό της και τα βρήκαμε στη διαφορά με το TSI.

Δεν ήταν θέμα Kosmocar.

Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να ξεπεράσεις το ψυχολογικό το οποίο είναι και το πιό δύσκολο.

Ακούς θόρυβο και παθαίνεις κάτι.

Οσο για το θέμα του θορύβου και του συμπλέκτη ρίξε μια ματιά σε αυτό που μου έτυχε, για να έχεις το νού σου.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26912

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα στα γρήγορα την ιστορία σου και πίστεψέ με πραγματικά σε νιώθω.

Είχα πάθει κάτι παρόμοιο (διακοπή καύσης στον κύλινδρο, πιθανών καμένη έδρα) με το FSI στα 30.000+ χλμ.

Απο την αντιπροσωπεία που το είχα πάρει (η αλήθεια είναι δεν είχα παράπονο) έφτασαν στο σημείο να αλλάξουν σχεδόν όλη τη μηχανή.

Το θέμα είναι όμως οτι η αξιοπιστία είχε χαθεί απέναντι στον κινητήρα μιας και μου έτυχε να κόψει πάνω σε προσπέραση.

Αποτέλεσμα.... μετά απο πολλές φωνές απειλές ΙΝΚΑ μινκα κτλ κτλ να μου δώσουν το TSI.

Ουσιαστικά όμως αγόρασε η αντιπροσωπεία το FSI για λογαριασμό της και τα βρήκαμε στη διαφορά με το TSI.

Δεν ήταν θέμα Kosmocar.

Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να ξεπεράσεις το ψυχολογικό το οποίο είναι και το πιό δύσκολο.

Ακούς θόρυβο και παθαίνεις κάτι.

Οσο για το θέμα του θορύβου και του συμπλέκτη ρίξε μια ματιά σε αυτό που μου έτυχε, για να έχεις το νού σου.

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26912

Πολύ ενδιαφέρον το προηγούμενο σχόλιο για δυο λόγους.

1) Υπήρξε και ένας άνθρωπος που είπε ότι έχασε την εμπιστοσύνη του στο αυτοκίνητο και δεν ήθελε να το ξαναοδηγήσει. Όλοι οι υπόλοιποι εδώ στο forum που μείνατε μ@λ@κες κατά την διάρκεια μιας προσπέρασης και μπορεί να κινδύνεψε η ζωή σας είσαστε εντάξει δηλαδή???? Δεν τρέχει τίποτα???? Θα μπαίνατε μήπως και σε ένα αεροπλάνο αν στην προηγούμενη του πτήση είχε ξεμείνει από μηχανές? Η μήπως το θεωρείτε φυσιολογικό ότι δεν τρέχει και τίποτα να σκοτωθείς σε μια προσπέραση??? Η vw να είναι καλά!!!!

2) Από ότι φαίνεται στην vw τίποτα δεν πάει χαμένο. Μήπως νομίζει κάνεις ότι ο προβληματικός κινητήρας του φίλου θα πάει στα σκουπίδια? Θα γίνει καμιά ψευτοεπισκευή είτε εδώ είτε στην γερμάνια και κάποιος «τυχερός» θα γίνει το νέο πειραματόζωο στο καινούριο του vw. Μπορεί να τον πασάρει και η kosmocar ως καίνουριο σε καμιά άλλη αντικατάσταση. Γιατί όπως φαίνεται έχει αρχίσει και χάνεται η εμπιστοσύνη και στα ανταλλακτικά αλλά και στις εργασίες της vw.

Edited by vasilis2833
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το προηγούμενο σχόλιο για δυο λόγους.

1) Υπήρξε και ένας άνθρωπος που είπε ότι έχασε την εμπιστοσύνη του στο αυτοκίνητο και δεν ήθελε να το ξαναοδηγήσει. Όλοι οι υπόλοιποι εδώ στο forum που μείνατε μ@λ@κες κατά την διάρκεια μιας προσπέρασης και μπορεί να κινδύνεψε η ζωή σας είσαστε εντάξει δηλαδή???? Δεν τρέχει τίποτα???? Θα μπαίνατε μήπως και σε ένα αεροπλάνο αν στην προηγούμενη του πτήση είχε ξεμείνει από μηχανές? Η μήπως το θεωρείτε φυσιολογικό ότι δεν τρέχει και τίποτα να σκοτωθείς σε μια προσπέραση??? Η vw να είναι καλά!!!!

2) Από ότι φαίνεται στην vw τίποτα δεν πάει χαμένο. Μήπως νομίζει κάνεις ότι ο προβληματικός κινητήρας του φίλου θα πάει στα σκουπίδια? Θα γίνει καμιά ψευτοεπισκευή είτε εδώ είτε στην γερμάνια και κάποιος «τυχερός» θα γίνει το νέο πειραματόζωο στο καινούριο του vw. Μπορεί να τον πασάρει και η kosmocar ως καίνουριο σε καμιά άλλη αντικατάσταση. Γιατί όπως φαίνεται έχει αρχίσει και χάνεται η εμπιστοσύνη και στα ανταλλακτικά αλλά και στις εργασίες της vw.

Συμφωνω απολυτως εδω με το φιλο ειδικα με το τελευταιο σχολιο περι εμπιστοσυνης στις επισημες αντιπροσωπιες.Θελω λοιπον να αφησω ενα μικρο σχολιο για το πως πλεον λειτουργουν οι περισσοτερες επισημες αντιπροσωπιες.Εχοντας παει για ενα προβλημα που ταλανιζει το αμαξι μου με μολις 15.000 χλμ στην Καρεντα Κ. Πατησιων ( Μακριαααααααα ) μου ειπε ο μηχανικος οτι τα πισω τακακια θελουν αμεση αλλαγη !!! Με μια ματια καταλαβα οτι δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα.Αυτο που κανουν πλεον ειναι να βρισκουν υποψηφια θυματα και να χρεωνουν υπερβολικα ακομα και ανυπαρκτα προβληματα.Φανταστειτε αυτο να γινεται επι καθημερινης βασεως με τον πλεον νομιμο και υπουλο τροπο εξοικονομουν απιστευτα ποσα !!! Μονο που σκεπτομαι ποσο κοσμο εξαπατουν καθε μερα τρελαινομαι !!!

Ευχομαι φλε μου να χαρεις απο δω και περα το αμαξι σου και ποτε ξανα μην αντιμετωπισεις το οτιδηποτε και γρηγορα να ανεβει το ηθικο και η διαθεση σου.

Καλες βολτες λοιπον

Φιλικα ,

Στελιος

Edited by Acey
Link to comment
Share on other sites

Καλό και αυτό με τα τακάκια!!!!! Μήπως είχαν κολλήσει την γρίπη των χοίρων?!! Γιατί συνήθως κρατάνε τουλάχιστον 70.000-80.000 χλμ. Αν θέλεις και άλλα εμένα μου είχαν ζητήσει 80.000 δραχμές το 1999 για να μου αλλάξουν μεσαίο καζανάκι σε polo 100hp και τελικά το έβαλα έξω με 20.000δρχ. Και η πλάκα είναι ότι το imitation δούλεψε απροβλημάτιστα για άλλα 4 χρόνια όσο είχα στην κατοχή μου το αυτοκίνητο ενώ το εργοστασιακό τα έφτυσε στα 2 χρόνια!!!!! Στην συνέχεια έκανα το λάθος να αγοράσω golf 1.6fsi.

Εκείνο όμως που θεωρώ ακόμα πιο απαράδεκτο είναι η ειρωνεία του αρχιμηχανικού της vw Πάτρας όταν διαμαρτυρήθηκα πριν μερικά χρόνια ότι είναι πολλά 450 ευρώ ζημία για έναν αισθητήρα καυσαερίων σε golf fsi δυο ετών και 4 μηνών. (ότι είχε λήξει η εγγύηση δηλαδή)

ΕΔΩ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΞΙΑΣ 70 ΚΑΙ 80 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ.

Έχω και μάρτυρες δυο φίλους μου αλλιώς δεν θα το έγραφα. Πράγματι αποστομωτική απάντηση. Ένιωσα ένα τίποτα εκείνη την ώρα. Εννοείται ότι δεν ξαναπάτησα ποτέ μου το πόδι μου εκεί και θα το σκεφτώ πολύ να ξαναμείνω στην μάρκα τώρα που λέω να αλλάξω αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο θα ηταν να αλλαξεις εταιρια... Μακαρι να μπορουσαμε ολοι ... ΑΛΛΑ θελεις καποια παραπανω χρηματα για αυτο ...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μολις γυρισα απο τις διακοπες μου με το αυτοκινητο και καλυφθηκαν 1300χλμ φορτωμενο full και ταξιδι νταλα μεσημερι,

να πω ότι δεν παρουσιασε τιποτα...αρχισαν να ανεβαινουν και οι στροφες σε καμια προσπεραση (μεχρι 4500)

συνολικά μετα την αντικατασταση του κινητηρα, εχουν γινει περί τα 2500χλμ χωρις προβλημα κανενα (περαν του τσικ-τσικ στο ρελαντι που ανεφερα σε αλλο ποστ)

παντως όποιος με ρωταει για το αν ειναι καλό κλπ...του λεω "μακρυα!" και του εξηγω εν ταχει την ιστορια μου...

προφανώς απολυτη εμπιστοσυνη δεν υπαρχει στο αυτοκινητο ακομα...ευχομαι να την αποκτησω με τον καιρο για να μην φαει πουλημα πριν την ωρα του

Edited by tsi160
Link to comment
Share on other sites

μετά απο αρκετους μήνες χρησης του, μια μικρη αναφορά για το πώς είναι τωρα τα πραγματα:

με 8500χλμ πλεον στο αυτοκίνητο, δεν εχει παρουσιαστει τίποτα. Θα παω σε λιγες μερες και για την αλλαγη λαδιών (1ο σερβις)

για να διατηρηθει η εγγυηση.

το αυτοκίνητο οδηγηθηκε πολυ σε ταξιδια και ειναι απολαυστικό σε γκάζια, οικονομία και άνεση.

αυτά.

υ.γ. για να μην φιαχνω νεο τοπικ, στο 1ο σερβις γινεται και καποιος επιλεον ελεγχος περαν της αλλαγης των λαδιων?

Edited by tsi160
Link to comment
Share on other sites

μετά απο αρκετους μήνες χρησης του, μια μικρη αναφορά για το πώς είναι τωρα τα πραγματα:

με 8500χλμ πλεον στο αυτοκίνητο, δεν εχει παρουσιαστει τίποτα. Θα παω σε λιγες μερες και για την αλλαγη λαδιών (1ο σερβις)

για να διατηρηθει η εγγυηση.

το αυτοκίνητο οδηγηθηκε πολυ σε ταξιδια και ειναι απολαυστικό σε γκάζια, οικονομία και άνεση.

αυτά.

υ.γ. για να μην φιαχνω νεο τοπικ, στο 1ο σερβις γινεται και καποιος επιλεον ελεγχος περαν της αλλαγης των λαδιων?

καλησπερα φιλε...ολα καλα θα πανε στο μελον με το πυραυλακι σου...απλως ησουν γκαντεμης και τωρα

εχεις το σωστο μοτερ πανω...καλα ταξιδια και να το χαιρεσαι.....πραγματικα καταπληκτικο μοτερ......

ποιοτικοτερο επιτελους golf(προσωπικη αποψη)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλημέρα,

Εχω το Golf VI αγορασμένο τον 1/2009 με τους 122ps. Μετά από 33000κμ (απολαυστική οδήγησης), μου έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Αναψε η ένδειξη του κινητήρα μετά του EPC και η ένδιξη στην οθόνη ήταν Engine Fault. Go to Workshop. Το αυτοκίνητο δεν τράβαγε και το ρελαντί του στις 600 στροφές. Ετρεμε ολοκληρο. Όπως και εσύ, το αυτοκίνητο πήγε στην αντιπροσωπεία με γερανό. Σήμερα το πρωί πήρα τον dealer και το ρώτησα αν έχουν βρει την βλάβη.... και η απάντηση ήταν ότι το ψάχνουν ακόμα.......

Μήπως να φτιάξω καμιά φανουρόπιτα μπας και βρουν το πρόβλημα????

Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλημέρα,

Εχω το Golf VI αγορασμένο τον 1/2009 με τους 122ps. Μετά από 33000κμ (απολαυστική οδήγησης), μου έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Αναψε η ένδειξη του κινητήρα μετά του EPC και η ένδιξη στην οθόνη ήταν Engine Fault. Go to Workshop. Το αυτοκίνητο δεν τράβαγε και το ρελαντί του στις 600 στροφές. Ετρεμε ολοκληρο. Όπως και εσύ, το αυτοκίνητο πήγε στην αντιπροσωπεία με γερανό. Σήμερα το πρωί πήρα τον dealer και το ρώτησα αν έχουν βρει την βλάβη.... και η απάντηση ήταν ότι το ψάχνουν ακόμα.......

Μήπως να φτιάξω καμιά φανουρόπιτα μπας και βρουν το πρόβλημα????

16 μηνες βρε τσακάλι 33000χλμ το ξεζούμισες το αυτοκινητάκι new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλημέρα,

Εχω το Golf VI αγορασμένο τον 1/2009 με τους 122ps. Μετά από 33000κμ (απολαυστική οδήγησης), μου έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Αναψε η ένδειξη του κινητήρα μετά του EPC και η ένδιξη στην οθόνη ήταν Engine Fault. Go to Workshop. Το αυτοκίνητο δεν τράβαγε και το ρελαντί του στις 600 στροφές. Ετρεμε ολοκληρο. Όπως και εσύ, το αυτοκίνητο πήγε στην αντιπροσωπεία με γερανό. Σήμερα το πρωί πήρα τον dealer και το ρώτησα αν έχουν βρει την βλάβη.... και η απάντηση ήταν ότι το ψάχνουν ακόμα.......

Μήπως να φτιάξω καμιά φανουρόπιτα μπας και βρουν το πρόβλημα????

Για αλλαξε βενζιναδικο και παρακολουθησε το.Το εχω παθει κι εγω σε αλλο μοντελο οχι στο δικο μου.Δισταγμο επιταχυνσης και πτωση του ρελαντι σε χαμηλα επιπεδα που να τρεμει το αμαξι.Εκανα δυο γεμισματα σε αλλο βενζιναδικο και ολα οκ.Και μην θεωρεις οτι επειδη βαζεις πολυ καιρο απο το ιδιο βενζιναδικο οτι αποκλειεται να ειναι αυτο.Στο δικο μου πριν μερικους μηνες αναβε συνεχως το λαμπακι check engine και τελικα μολις αλλαξα βεζιναδικο δεν το ξαναειδα να αναβει.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό λέω απολαυστική οδήγησης...... sillyhorse1rb5.gif

Κατα πασα πιθανοτητα πας για καθαρισμο πεταλουδας και ισως αντικατασταση σκαστρας. Αλλα εισαι στην εγγύηση δεν εχεις προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.