Tasos Corrado Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου. Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Πολύ ωραίος φιλαράκι. Go on και περιμένουμε τις εξελίξεις σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Ελα Doc.αυτα ειναι.Αντε να δουμε και κανα καλο corrado και syncro . Κανε τη μετατρωπη στο δικο σου να μαθεις γιατι οταν βρω πατωμα θα φτιαξεις και το δικο μου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 αυτα ειναι! βεντουζα! ! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 14, 2009 Author Report Share Posted June 14, 2009 Ελα Doc.αυτα ειναι.Αντε να δουμε και κανα καλο corrado και syncro .Κανε τη μετατρωπη στο δικο σου να μαθεις γιατι οταν βρω πατωμα θα φτιαξεις και το δικο μου . Φιλε μου Πετρο εχω αρκετες foto απο την κατασκευη του Syncro αλλα δεν ξερω πως να τις ανεβασω .Help. Οσο για πατωμα Syncro θα σου εχω σε 7 ημερες αν το χρειαζεσαι , αν και δεν ειναι απαραιτητο διοτι κατα την τοποθετηση του διαπιστωσα πως αν το αρχικο επανατοποθετηθει 21 cm ψηλοτερα τοτε το διαφορικο και το ντεποζιτο του syncro ταιριαζουν. Θα ανεβασω τις σχετικες φοτο οταν μου πει καποιος τον τροπο. ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 ευκολο ειναι... πας εδω http://www.imageshack.us/ ανεβαζεις την φωτο που θελεις απο το pc σου μετα κανεις copy-paiste το link που ειναι κατω απο την φωτo στο "παραθυρο" απαντησης του forum και εισαι ετοιμος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cap.chris Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor. Τασο ευχομαι το project να εξελιχθει οπως το περιμενεις, καθως επισης υπομονη. Τα καλυτερα ερχονται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Αυτος ο πριγκιπας κατεβηκε , για να δωσει τον θρονο στον βασιλια VR6 syncro comprresor eaton m90. Αυτος ειναι ο αιμοδοτης . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 και αυτα ειναι τα σωθηκα του http://img44.imageshack.us/img44/6838/vr6014.jpg http://img44.imageshack.us/img44/1829/vr6015.jpg http://img44.imageshack.us/img44/2820/vr6017.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 και αυτα ειναι τα σωθηκα τουhttp://img44.imageshack.us/img44/6838/vr6014.jpg http://img44.imageshack.us/img44/1829/vr6015.jpg http://img44.imageshack.us/img44/2820/vr6017.jpg Η ταμπελα μ'αρεσει στη τελευταια φωτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Ειναι αυτονοητο πως απο το Golf III Variant VR6 Syncro εκτος απο την τετρακινηση και το μοτερ ,θα χρειαστω το πατωμα της ρεζερβας για να χωρεσει το διαφορικο και το ντεποζιτο. Το τουνελ του Corrado δεν χρειαζεται καμια μετατροπη [b]To Σαββατο 13-06-09 [/b]αρχισαν οι εργασιες για το πατωμα του Syncro. ( να δω ποτε θα τελειωσω ????) Επρεπε να κοψω το τμημα του πατωματος της ρεζερβας και να πονταρω το πατωμα του Syncro για να χωρεσει το ντεποζιτο (που ειναι διαφορετικο) καθως και ο πισω αξονας με το διαφορικο. Τα ορια για το που πρεπει να κοπει καθοριζονται απο τα ραμφη που εινα ορατα απο το κατω μερος του αμαξωματος. Τα αρχικα ραμφη δεν χρειαστηκε να τα πειραξω. Χρειαστηκα 2 δισκους κοπης για Inox για το κοψιμο του απλου πατωματος , και 3 μεγαλους για το πατωμα απο το Golf 3 syncro. Οι εργασιε κοπης και συγκολησης κρατησαν 2 ημερες. (για το επομενο θα χρειαστω 1). Το κοψε ραψε http://img44.imageshack.us/img44/7751/vr6004.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 http://img44.imageshack.us/img44/9615/vr6006.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 http://img44.imageshack.us/img44/683/vr6008.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 http://img44.imageshack.us/img44/195/vr6010.jpg http://img44.imageshack.us/img44/6883/vr6011.jpg http://img44.imageshack.us/img44/5632/vr6012.jpg Αυτα εγιναν το Σαββατοκυριακο. Σημερα Δευτερα λογω αναβολης μιας δουλειας ,βρηκα χρονο και περασα αντισκοριακο -τσιχλα- πανω απο τις πονταρισιες, και ετριψα και εβαψα τον πισω αξονα . Αυριο το βραδυ ελπιζω να βρω χρονο να περασω επανω τον αξονα και το ντεποζιτο. (Θα ανεβασω και τις αναλογες φοτο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Ενα μεγαλο ευχαριστω στον Κωστα VR6 ευκολο ηταν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 δεν κανει τιποτα! κανεις πολυ καλη δουλεια και απο οτι βλεπω εισαι "διαβασμενος" θελουν υπομονη και μερακι αυτες οι δουλειες.... ενα μεγαλο μπραβο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Ο ΕΛΒΕΤΟΣ ΔΩΡΗΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ . http://yfrog.com/0qolovr6j Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 http://img26.imageshack.us/img26/4931/olovr6.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Το διαφορικο με τον αξονα φρεσκοτριμενο και βαμενο με αντισκοριακο ( το Golf Variant αγοραστηκε απο Ελβετια οπου λογω χιονιου = αλατι =σκουρια). Παρεπιπτοντως το Variant ειχε 76000 χιλιομετρα στα χαρτια του Ελβετικου ΚΤΕΟ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Παρατηρηση : Στα Corrado 89-90 οι σωληνωσεις του ντεποζιτου περνουν κατω απο το πισω ραμφος (στην πλευρα του συνοδηγου, ενω στα μοντελα 91 -95 υπαρχει οπη διαμεσω του ραμφους για να προστατευονται οι σωληνωσεις (να μην κοπουν) απο τον αξονα οταν αυτος κανει μεγαλη διαδρομη (πχ σε λακουβα με φορτομενο αμαξι). Ετσι οταν τοποθετησα το πατωμα με τα ραμφη απο το Golf 3 ,πανω στα ραμφη του Corrado (ετσι εχω 2 ραμφη σε καθε μερια = διπλη ενισχυση) απεκτησα και την τρυπα των σωληνωσεων,και το μονο που εκανα = ανοιξα την εξοδο προς τον θολο . Πετρο δες για να καταλαβεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 Ευτυχως που υπαρχουν και αλλοι (προγενεστεροι) corradomaniac απο τους οποιους παντα κατι περνουμε Αξιζει να το δεις http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=21084 http://www.cardomain.com/ride/525442 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...