Tasos Corrado Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 αυτο το βιντεακι φταιει για ολλα ΔΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ φιλε μου απο το Ναυπλιο και εσυ απο το Πολυχρονο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 αυτο το εργαλειο οταν τελειωσει θα ειναι ο υπερλυτρωτης των δρομων.καλη συνεχεια αδερφε!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 αυτο το βιντεακι φταιει για ολλα ΔΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ φιλε μου απο το Ναυπλιο και εσυ απο το Πολυχρονο Aσ'τα αυτα που ξερεις και φερε το πατωμα τωρα που ειναι ακομα λυμενο το δικο μου να το περασω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 ελα! ! εχεις και το vr6 απο το passat ετοιμος εισαι και εσυ! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Tην ασθενεια μου την γνωριζεις (και ολλοι εσεις που αυτη τη στιγμη διαβαζεται το αρθρο)γιατι εισαι ομοιοπαθης. Εκτος απο το πατωμα εχω και δευτερη πληρη μεταροπη Syncro απο vr6 Passat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Ευχαριστω για τα καλα σου λογια , αλλα πιο πολυ για το καλο βιντεο που προσθεσες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Σημερα ολοκληροθηκε η τοποθετηση του διαφορικου μαζι με το ντεποζιτο . το μονο προμ που προεκηψε ειναι οτι δεν τερειαζει το στομιο του ρεζερβουαρ στην τρυπα του αμαξωματος ,αλλα κατι θα κανω !!! με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω τις σχετικες φοτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 μια χαρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 21, 2009 Author Report Share Posted June 21, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Ετσι ετσι Dr εισαι τελειως αλλου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 24, 2009 Author Report Share Posted June 24, 2009 Επιτελους βρηκα την λυση για το στομιο του ρεζερβουαρ ,χωρις να κοπει το πισω φτερο . Το μονο που χρειαστηκε ηταν να βιδωσω αναποδα το πλαστικο στομιο του ρεζερβουαρ και να μεταφερθουν 2 cm πιο κατω οι βασεις στιριξης τους(δες φοτο). Στην φοτο διακρινεται και η οπη για τις σωληνωσεις του ρεζερβουαρ που ανεφερα πιο πανω . Το Σαββαατοκυριακο ακολουθει η τοποθετηση των σωληνωσεων φρενων και βενζινης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 28, 2009 Author Report Share Posted June 28, 2009 τοποθετηθηκε και ο αξονας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 28, 2009 Author Report Share Posted June 28, 2009 χωρις να χρειαστει καμια μετατροπη . Ολα <<κουμπωσαν>> στις εργοστασιακες βασεις . Τελικα αυτο το Corrado ειχε εργοσhttp://www.vwclub.gr/vwforum/style_images/refbl543_gr/folder_editor_images/icon_open.gifτασιακες προδιαγραφες και για κατι περισοτερο ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 28, 2009 Author Report Share Posted June 28, 2009 Τελικα αυτο το Corrado ειχε εργοστασιακες προδιαγραφες και για κατι περισοτερο ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Πρεπει να πω οτι η σχετικη καθυστερηση στην ολη κατασκευη οφειλεται στηναποκλιστικα δικη μου εργασια στο εν λογω αυτοκινητο ,καθως και στο οτι καθε βιδα που τοποθετειται την περναω απο 10 ελεγχους και 3 αντιδιαβρωτικα, και καθε βαση και εξαρτημα απο το σασι , τα περνώ με αντιδιαβρωτικα -τσιχλα -πισα-και χρωμα. Αυτο το καλο εχει οταν κατι μπορεις και το κανεις μονος σου. Ερωτηση προς το φιλαθλο κοινο = Τι δισκο πλατο να βαλω (οταν ερθει η ωρα) - τον original- ή εξαφτερο ,και γιατι ? .Να σημειωσω οτι σκοπευυω αρχικα τους 250 - 300 hp για να εχει και αξιοπιστια το μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 o original δεν νομιζω να τα βγαλει περα με τοση ροπη..... με τον εξαφτερος θα εχεις ποιο 'αποτομες" εκκινησεις αλλα θα αντεξει στανταρ περισσοτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thunder-j Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thunder-j Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Ολα τα σκεφτηκε η VW οταν επλασε το Corrado !!!! εκτος απο την τετρακινηση . Ετσι μετα απο αρκετες απολαυστικες κατασκευες σε αυτο το super car (οπως η κατασκευη του1,8 G60 16v με Eaton m62 compressor και 230Hp στα 0,7 bar), αποφασισα την πραγματοποιηση του απολυτου ονειρου.Corrado VR6 2,9L SYNCRO EATON m90 Compressor. Αντε με το καλο να πατησει και στα τεσσερα και ας μεινουμε εμεις να παταμε στα δυο ! Η μηπως να αρχισουμε να ψαχνουμε να σου μοιασουμε ... Καλη δυναμη αναμενωντας τις πρωτες εντυπωσεις!! Ενα μεγαλο Μπραβο στο μαστορα Τασο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 η αντοχη ειναι που με ενδιαφερει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Ευχαριστω για την συμπαρασταση. Για οποιον θελει την αμεση επιθεωρηση ,ειναι ευπροσδεκτος (με καφε ομως δικο του ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Ευχαριστω για την συμπαρασταση.Για οποιον θελει την αμεση επιθεωρηση ,ειναι ευπροσδεκτος (με καφε ομως δικο του ). Με τέτοιο κομψοτέχνημα που έκανες απαιτείται μια επιθεώρση και με καφέ και με ουίσκι και με τα πάντα όλα. Πειραιά είσαι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos Corrado Posted June 30, 2009 Author Report Share Posted June 30, 2009 Ειστε ευπροσδεκτοι. Τελικα για δισκο πλατο ο κυβος εριφθει....... και λεγεται Diablo και μαλιστα Lamborghini Diablo . Η παραγγελια εγινε απο USA , και το μονο που θα χρειαστει ειναι η προσαρμογη του καρε . Αυτο ειναι δουλεια του Κου Νικολαου Μακριδακη το Νο1 σε τρελες εφαρμογες - κατασκευες για Dragster auto moto .Θα μου δοθει ελπιζω η ευκαιρια να σας παρουσιασω αυτον τον Crazy επιστημονα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...