Jump to content
terlegas

Amarok

Recommended Posts

Το εκανα ενα τεστ σημερα στην αντιπροσωπία οπου εφτιαξα το jetta μου με εξεπλιξε θα ελεγα κ απο συμπεριφορα ποιοτητα δυναμη αλλα κ απο τα καλουδια που ειναι εφοδιασμενο τι να πω θα δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγαμε με εναν κολητο μου ο οποιος ενδιαφερετε να παρει τετιου ειδος αγροτικο και περασαμε και απο την vw για ενα τεστ ντραιβ, το αμαξι σαν συνολο ειναι πολυ στιβαρο, περναει πανω απο τις ανωμαλιες του δρομου χωρις να καταλαβαινει τιποτα αλλα και χωρις να περναει ο παραμικρος ηχος απο την αναρτηση στην καμπινα των επιβατων, Το συγγεκριμενο ηταν το 2λιτρο διπλοτουρμπινο, και οταν ακουτε διπλοτουρμπινο δεν σημαινει οτι εχει δυο ειδιες τουρμπινες αλλα μια μεγαλη για ψηλα και μια μικροτερη για τα χαμηλα. Ο χωρος της μηχανης ειναι ακριβως οπως η φωτογραφια παραπανω χωρις καλυμα ισως λογω χωρου ή λογο κοστους??? Η καμπινα και τα υλικα μεσα ειναι ποιοτικα πολυ καλα ο χωρος πισω ειναι πολυ ικανοποιητικος για τους πισω επιβατες μιας και εκατσα πισω εγω, απο ηλεκτρονικα τα παντα, απο δυζονικο κλιματισμο και κατι αλλα συστηματα για την βοηθεια σε κατηφορικο δρομο, φουλ εκδοση αγγιζει το 30χιλιαρο. Το πηγαμε και σε ανηφορα και σε χωματοδρομο και σαν συνεπιβατης μου αφησε καλη εντυπωση, ο οδυγος και σε αυτον εχοντας οδηγησει και το αντιστοιχο mitsubishi και το mazda, το toyota το απεκλεισε, λεει ειναι πολυ καλο αλλα γερνει προς το mitsubishi...

και ο λόγος που γέρνει προς το mitsubishi? ;)

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακή που μας πέρασε 24/10/2010 έγινε παρουσίαση του AMAROK από γνωστή αντιπροσωπία VW στην πίστα Attart Off-Road Park. Όλοι όσοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το εν λόγο Pick-up σε όλα τα κομμάτια της πίστας. Προσωπικά μου φάνηκε εξαιρετικό στην οδήγηση και το γεγονός ότι αντιμετώπιζε δύσκολα κομμάτια όπως αυτά που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο με απίστευτη ευκολία με έκανε να πιστέψω ότι είναι αρκετά καλό για τα λεφτά που δίνεις. Επίσης η ποιότητα των υλικών και η εργονομία του εσωτερικού είναι μοναδική για την κατηγορία του και σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς με ασφάλεια μια λιμουζίνα στα χωράφια και δεν σε νοιάζει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος οτι βγαινει στα ιδια λεφτα με ηλιοροφη, με κατι πυξιδες στο ταμπλο πανω που σου δειχνει τις κλησεις του αμαξωματος και του οτι το πισω τζαμι που κοιταζει προς την καροτσα ειναι ηλεκτρικο.

Εγω παντως του ειπα, επειδη πρωτος λογος το θελει για επιβατικο και μετα για αγροτικο, και εχει σκαλωσει σε αυτου του τυπου αμαξια, πολλλααααααααααα λεφτα.!! Και για 2λιτρο πετρελαιο θα καει τα αντερα του.! ...με 30000 περνει ενα GTi μεταχειρησμενο και του μενουν και τα μισα στην ακρη.! Αλλα γουστα το καθενος.!

ok ...περι ορέξεως ....!!!

αλλά καλό είναι να σκεφθει αν τα λεφτα του θελει να τα επενδύσει σε φρού φρού και αρωματα ή σε πιο ουσιώδη πράγματα.

Πιστεψέ με, επειδη το οδηγώ καθημερινά ,και το τεσταρώ τα Σ/Κ .... :whistling: , αξίζει κάθε δεκάρα απο τα 30000 ευρώ που στοιχίζει.Δεν λέω ότι και τα άλλα δεν έχουν δυνατότητες ή δεν είναι καλά αυτοκίνητα (τα έχω οδηγήσει όλα και εχω άποψη) ,αλλα στο συγκεκριμένο η VW ξεπέρασε τον εαυτό της , αν σκεφθει ότι σε αυτη την κατηγορία απουσίαζε για πολλά χρόνια ή μάλλον δεν είχε ποτέ παρουσία αν εξαιρέσουμε το θρυλικο Taro,που βεβαια δεν ήταν καθαρά vw.

Σε αυτο το μόνο "μέρος" που συνεργαζετε με εταιρεία είναι το πίσω διαφορικό ,και η εταιρεία αυτή δεν αλλη απο την πασίγνωστη Dooge!!

Οσο αφορά την καταναλώση που λες ,δεν ισχύει.Ο κινητηρας είναι φοβερά οικονομικός με κατανλωση 8L/100χλμ σε πορεία και περιπου 9 με 9.5L/100χλμ μέσα στην πόλη.Αυτοί οι αριθμοί προκύπτουν απο την δική μου χρήση.

Αυτα.....

Φιλικά πάντα

Την Κυριακή που μας πέρασε 24/10/2010 έγινε παρουσίαση του AMAROK από γνωστή αντιπροσωπία VW στην πίστα Attart Off-Road Park. Όλοι όσοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το εν λόγο Pick-up σε όλα τα κομμάτια της πίστας. Προσωπικά μου φάνηκε εξαιρετικό στην οδήγηση και το γεγονός ότι αντιμετώπιζε δύσκολα κομμάτια όπως αυτά που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο με απίστευτη ευκολία με έκανε να πιστέψω ότι είναι αρκετά καλό για τα λεφτά που δίνεις. Επίσης η ποιότητα των υλικών και η εργονομία του εσωτερικού είναι μοναδική για την κατηγορία του και σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγάς με ασφάλεια μια λιμουζίνα στα χωράφια και δεν σε νοιάζει τίποτα.

+1 ;):thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δεν διευκρινησα, οταν ελεγα οτι θα καει τα αντερα του, σε σχεση με ενα επιβατικο diesel που μεσα στην πολη εχει μεση 5 λιτρα ή ακομα με ενα απλο 16αρι βενζινης που δεν ξεπερναει τα 8 λιτρα. Απλα το συγγεκριμενο η γνωμη μου, ειναι εργαλειο, για επιβατικη χρηση δεν νωμιζω να τον βολεψει. Τεσπα οπως ειπα και παραπανω γουστα του καθενος.

Να σε ρωτησω κατι, επειδη μου ειχες πει σε αλλο θεμα με το caddy, οτι ασχολησε με αυτοκινητα, δεν ξερω αν εισαι καποιος ντηλερ ή οχι. Ο πωλητης στην vw στην ερωτηση τι γινετε με επειδη ειναι 2καμπινο και τετραπορτο μας ειπε οτι η αδεια θα γραφει 4θεσιο και οτι μπορει να κουβαλαει οποιον θελει ακομα και τα παιδια του πισω. Εγω ηξερα οτι μπορει μπροστα να κατσει καποιος οποιοσδηποτε και στην αδεια γραφει συν 2 ατομα πισω τα οποια ειναι οι εργατες σου και τους πηγενοφερνεις σπιτι-δουλεια, ποιο απο τα δυο ισχυει?? Και σημερα το απογευμα που μηλησα με εναν ο οποιος εχει το mitsubishi μου ειπε οτι ειναι 1+2 πισω εργατες, μηπως εχει αλαξει ο νομος??

Οχι ,σωστα τα λες και εσυ και ο φίλος σου....απλά στην Ελλάδα ζούμε....καταλαβαίνεις ..... :(

Link to comment
Share on other sites

Mεγάλο ξεσήκωμα το amarok κι ακόμα δεν αξιώθηκα να παω να το δω απο κοντά

Link to comment
Share on other sites

όλα ωραία όλα καλά, αλλά εκτός του οτι δεν θα εμπιστευόμουν ένα VW σαν εργαλείο δουλειάς ο σχεδιασμός του κώλου του είναι FAIL.

Link to comment
Share on other sites

όλα ωραία όλα καλά, αλλά εκτός του οτι δεν θα εμπιστευόμουν ένα VW σαν εργαλείο δουλειάς ο σχεδιασμός του κώλου του είναι FAIL.

Καλά το θέμα της σχεδίασης είναι υποκειμενικό, αλλά αυτό περί εμπιστοσύνης ...από που προκύπτει?

Link to comment
Share on other sites

όλα ωραία όλα καλά, αλλά εκτός του οτι δεν θα εμπιστευόμουν ένα VW σαν εργαλείο δουλειάς .

Θαχες δίκιο αλλά τα transporter,caddy και T4 δώσανε άλλα δείγματα γραφής και αξιοπιστίας οπότε

δεν τίθεται θέμα εμπιστοσυνης

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες αυτή είναι η άποψη μου και από προσωπικές εμπειρίες με τα εν λόγω οχήματα που έγραψε ο κύριος terlegas, προκύπτει οτι σαν εργαλείο σκληρής δουλειάς μέσα σε χωματουργικά και λατομεία εννοείται πως δεν θα έπερνα vw.

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες αυτή είναι η άποψη μου και από προσωπικές εμπειρίες με τα εν λόγω οχήματα που έγραψε ο κύριος terlegas, προκύπτει οτι σαν εργαλείο σκληρής δουλειάς μέσα σε χωματουργικά και λατομεία εννοείται πως δεν θα έπερνα vw.

Μάλιστα, σεβαστή η αποψή σου.Δεν προσπαθώ να σου αλλάξω άποψη, διαλογο κάνουμε.Απλά έχω βαρεθεί, επειδή το ζώ καθημερινά , να ακούω διάφορα χωρίς όμως καμία αιτιολόγηση.

Μπορείς να μου πείς, αν θέλεις, ποιο θα έπερνες για εργαλείο σκληρής δουλειας και γιατί?

Link to comment
Share on other sites

Η συζήτηση για το AMAROK διεκόπει απότομα από ότι φαίνεται πριν κάτι μήνες... Και σα να μην έφτανε αυτό μπήκε και ο δαίμων του Linux (τι σχέση έχει με το amarok μόνο ένας ξέρει...).

Από τότε κανένας δεν το αγόρασε ,όλοι Hilux και Navarες για λατομεία πήραν. Και καλά έκαναν γιατί στα λατομεία και τα χωράφια θα τα χαρούν. Με euro3 & 4 κινητήρες, 2,5 & 3,0lt δεν θα δουν Αθήνα και Θεσσαλινίκη (νομίμως).

Εγώ πάντως έχω σκοπό να το χαρώ και στα λατομεία και στα ορυχεία (λόγω δουλειάς) αλλά και για την εκδρομή μου με την οικογένεια και χωρίς φόβο να κινηθώ όπου θέλω (εκτός από τα στενάκια - είναι πολύ φαρδύ). Δεν νομίζω ότι είναι πλέον εποχές που θα έχουμε ένα αμάξι για κάθε δουλειά...

Φιλικά Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Λίγο υπομονή για τις φωτό μιας και δεν το έχω παραλάβει ακόμα... Την άλλη εβδομάδα εύχομαι να το έχω. Μέχρι σήμερα όλα στραβά πάνε.

Έχει περάσει ένας μήνας (και πέντε μέρες) και ακόμα είμαι στην αναμονή. Και φανταστείτε ότι το αυτονίκητο ήταν στην Ελλάδα!

Υπομονή πριν σφάξω κανέναν

Edited by Yiangos
Link to comment
Share on other sites

Λογικά θέμα με την τράπεζα υποπτεύομαι.

Σχετικά με το Amarok, το τελευταίο Fifth Gear έχει δοκιμή του. Όχι τίποτα ιδιαίτερο αλλά καλό είναι από το τίποτα.

BTW και μιας και δεν το είχα ξαναδεί μέσα, πολύ ξεπερασμένο, απρόσωπο έως και άσχημο για μένα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.