Jump to content
ghort

Koni Coilovers

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα, γραφω για να μοιραστω εντυπωσεις απο την coilover αναρτηση της koni και για να ζητησω

βοηθεια για ενα προβλημα που προεκυψε λογω αυτης (θα συνηθισω να προσεχω περισσοτερο..).

Κατ' αρχας η αναρτηση ειναι ρυθμιζομενη σε υψος και αποσβεση και την εβαλα με 1100 ευρουλακια.

Σαφως πολυ πιο σφιχτο το αμαξι, το κρατημα ειναι 3 φορες καλυτερο σε συγκριση με πριν αλλα αλλο τοσο

εχουν αυξηθει και τα κοπανηματα απο τους φανταστικους ελληνικους δρομους τους οποιους πλεον χαιρομαι σε

ολο τους το μεγαλειο. Εγω βεβαια το κρατημα και την εμφανιση αναζητουσα (απ'αυτα η αναρτηση σκιζει) και οχι

την απολυτη ανεση οποτε κομπλε. Παμε στο προβλημα. Σε φαση προσπερασης με καμια 90αρια χιλιομετρα σε παραδρομο

εθνικης οδου πετυχα σαμαρι που υπηρχε κατα μηκος του δρομου και η αναρτηση τερματισε βρηκε η ροδα θολο...

Απο εκεινη τη ρημαδα ωρα και μετα, οταν πεσει το αμαξι σε καποια αποτομη ανωμαλια του δρομου με καμια 30αρια χιλιομετρα

ακουω ενα γκλουκ (η καλυτερη δυνατη περιγραφη του ηχου) απο την μπροστα αριστερη μερια του αυτοκινητου. Επισης οταν

κοβω το τιμονι ολο αριστερα και στριβω αργα, ακουω και αισθανομαι στο τιμονι ενα ελαφρυ τριξιμο. Κοντευει να μου στριψει γιατι

εχω 4 μερες που εβαλα τις coilover. Σιγουρα εχει συμβει καποια μικρη ζημια αν και το αμαξι παει γενικα μια χαρα. Καμια ιδεα?

Σορυ αν σας κουρασα... :thumbsup:

Edited by hougolf
Link to comment
Share on other sites

Ποσο την εχεις χαμηλωσει?

μηπως σκιστηκε κανενα συνεμπλοκ?τωρα που ειναι χαμηλωτερα το αυτοκινητο θες πιο δυνατα...π.χ. απο s3

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλημέρα. Δες μήπως ξεκούμπωσε το πλαστικό προστατευτικό του θόλου και χτυπά κάθε φορά που πέφτεις σε λακούβα ή ακουμπά ο τροχός πάνω του όταν στρίβεις .

Πάντως συμβουλή μου να πας και στον άνθρωπο που στην τοποθέτησε να της ρίξει μια ματιά και να του πεις το πάθημά σου.

Αν το σαμαράκι που λες δεν ήταν πολύ μεγάλο μήπως την παραχαμήλωσες με αποτέλεσμα να σου τερματίζει η διαδρομή συνέχεια. Αυτό καταπονεί πάρα πολύ το αυτοκίνητό σου και σε περίπτωση δρόμων με ανωμαλίες τα κρατήματά σου είναι πολύ χειρότερα από την εργοστασιακή ανάρτηση.

Αλήθεια δεν μας είπες πόσο το χαμήλωσες;

Link to comment
Share on other sites

Σωστη η παρατηρηση! 3 ποντους μονο το χαμηλωσα για αυτον ακριβως το λογο. Για να μην τερματιζει ευκολα η αναρτηση,

να ξυνει το λαστιχο το φτερο και να μην βρισκω ευκολα απο κατω. Να φανταστειτε, με 3 ποντους και το λαστιχο ειναι εναμισι δαχτυλο

απο το φτερο. Πανω απο 4 ποντους ειναι τρελα να το χαμηλωσεις στην Ελλαδα. Οι αναρτησεις αυτες κατεβαινουν μεχρι 6 ποντους αλλα τι να το κανεις.

Τι ειναι τα σινεμπλοκ?? Ειμαι και λιγο σχετικος..

Link to comment
Share on other sites

Σωστη η παρατηρηση! 3 ποντους μονο το χαμηλωσα για αυτον ακριβως το λογο. Για να μην τερματιζει ευκολα η αναρτηση,

να ξυνει το λαστιχο το φτερο και να μην βρισκω ευκολα απο κατω. Να φανταστειτε, με 3 ποντους και το λαστιχο ειναι εναμισι δαχτυλο

απο το φτερο. Πανω απο 4 ποντους ειναι τρελα να το χαμηλωσεις στην Ελλαδα. Οι αναρτησεις αυτες κατεβαινουν μεχρι 6 ποντους αλλα τι να το κανεις.

Τι ειναι τα σινεμπλοκ?? Ειμαι και λιγο σχετικος..

Και γω συμφωνώ. Οι τρεις πόντοι max είναι οριακοί αν θέλεις να κυκλοφορείς με το αμάξι και όχι μόνο να το βλέπεις σταματημένο. Και πάλι με μεγάλους συμβιβασμούς στην άνεση και στον τρόπο οδήγησης για να μην παθεις ότι ο φίλος μας.

Εδώ άλλοι από το υπερβολικό χαμήλωμα στραβώνουν τα μπροστινά φτερά όταν τερματίζει η ανάρτηση με στριμμένους τους τροχούς ή ραγίζουν τους θόλους.

Κατά την άποψή μου το χαμήλωμα προσφέρει κυρίως αισθητικό αποτέλεσμα και ελάχιστα συνυσφέρει στα καλύτερα κρατήματα στους δημόσιους δρόμους και κυρίως της Ελλάδας. Το χαμήλωμα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνδυάζεται πάντα με αντικατάσταση με νέα πιο σφικτά αμορτισέρ έτσι που για την ίδια ανωμαλία που εξαντλούνταν πριν η διαδρομή της ανάρτησης να εξαντλείται και μετά την αλλάγή. Τώρα ποιος θα σου προτείνει το κατάλληλο συνδυασμό για το δικό σου αυτοκίνητο, τον τρόπο που οδηγείς και κυρίως να στην ρυθμίσει αν επιλέξεις κάποια ρυθμιζόμενη είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.

Σινεμπλόκ είναι παράφραση του Αγγλικού όρου silent-block και είναι όλα εκείνα τα ελαστικά που παρεμβάλονται στα αρθρωτά τμήματα της ανάρτησης των αυτοκινήτων με σκοπό να μην δημιουργούνται θόρυβοι(silent=ήσυχος,αθόρυβος) και να συνυσφέρουν στην άνεση.Φαίνονται χαρακτηριστικά στα σημεία σύνδεσης των αντιστρεπτικών με την ανάρτηση.Αντίστοιχα ελαστικά παρεμβλήματα υπάρχουν και στα σημεία που εδράζονται οι αναρτήσεις στο αμάξωμα και τα οποία αποροφούν την ενέργεια κατά τον τερματισμό της ανάρτησης. Τα τελευταία αν δεν υπήρχαν το πιθανότερο θα ήταν κάθε φορά που θα τερμάτιζε η ανάρτηση να προξενούνταν διάτρηση του αμαξώματος στα σημεία στήριξης.

Link to comment
Share on other sites

Το κοιταξανε το αμαξι και δεν ειδαν κατι συγκεκριμενο. Μου πανε ομως οτι θελει αλλαγμα η βαση

κιβωτιου και μηπως εχει τιποτα καμια ζανφορ. Υπαρχει περιπτωση απο το σαμαρι που πετυχα να εχει παθει

κατι η βαση και απο εκει να ακουω και το γκλακ σε καθε ανωμαλια? PERIS thanx για την πληρη αναλυση..

Link to comment
Share on other sites

Το κοιταξανε το αμαξι και δεν ειδαν κατι συγκεκριμενο. Μου πανε ομως οτι θελει αλλαγμα η βαση

κιβωτιου και μηπως εχει τιποτα καμια ζανφορ. Υπαρχει περιπτωση απο το σαμαρι που πετυχα να εχει παθει

κατι η βαση και απο εκει να ακουω και το γκλακ σε καθε ανωμαλια? PERIS thanx για την πληρη αναλυση..

Ναι είναι πιθανό να έκοψε βάση. Πρέπει να το πας στο συνεργείο σου να το κοιτάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Το πηγα την προηγουμενη βδομαδα για service στην καρεντα και τους ειπα για τον ηχο που κανει και να το κοιταξουν. Προφανως ουτε που ασχοληθηκαν!

Το προβλημα εχει χειροτερεψει και πλεον το κανει και απο τις δυο μεριες. Ειδικα οτανν με στριμμενο το τιμονι αριστερα ή δεξια παω να ανεβω καποια ραμπα

γκαραζ γινεται χαμος!! Λες και κατι πισω απο τα πενταλ στον χωρο της μηχανης πηγαινει πανω - κατω ετσι το καταλαβαινω. Καμια ιδεα? Την παρασκευη εχω

ραντεβου στον Φιλιπαιο. Ελπιζω να βρουν τι εχει και να το φτιαξουν γιατι σε λιγο βλεπω να μου μενει κανα μηχανοστασιο στο οδοστρωμα. Αν ειναι οι βασεις το

προβλημα..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα φίλε μου, λογικά πρέπει να είναι είτε βάσεις αμορτισέρ αν κ χλωμό γιατί με την ανάρτηση πρέπει να σου αλλάξανε και αυτές με άλλες πιο ενισχυμένες που να τις προτείνει η koni (σε μένα τουλάχιστον με pss9 έτσι κάναν), είτε κομμένα σινεμπλοκ. Η ανάρτηση να έχει πάθει ζημιά το θεωρώ απίθανο. Οι ήχοι που λες είναι χαρακτηριστικοί για σινεμπλοκ (όταν έχει πολύ ζέστη κ έχεις κινηθεί κ αρκετά με το αμάξι λογικά πρέπει να ακούς κ τρίξιμομε την παραμικρή ανωμαλία - μία εύκολη κ γρήγορη λύση είναι να σταματήσεις σε κάποιο συνεργείο κ να σου βάλουν στα γρήγορα λίγο λάδι/γράσο στα σινεμπλοκ, έτσι αν δε τα αλλάξεις άμεσα θα είσαι πιο σίγουρος ότι είναι αυτά).Επίσης τέτοιο ήχο ακριβώς κάνουν κ οι μπιλιοφόροι, αλλά δεν νομίζω πάλι να έπαθαν κάτι από ένα σαμαράκι, έστω κ με τέτοια ταχύτητα (εκτός αν εχεις ήδη γράψει πολλά χιλιόμετρα, οπότε τώρα με τη σκληρότητα της νέας ανάρτησης κ το χαμήλωμα καταπονήθηκαν ακόμη περισσότερο.

Αν δε σου αλλάξανε βάσεις αμορτισέρ κ είναι αυτό το πρόβλημα, ψάξτο λίγο περισσότερο με αυτόν που σου άλλαξε την ανάρτηση, γιατί αλλάγη ανάρτησης με 1100 ευρώ χωρίς καινούργιες βάσεις είναι απαράδεκτο. Ακόμα κ απλά αμορτισέρ να αλλάξεις καλό είναι να αλλάζουν κ οι βάσεις, αλλά σε coilover κ τέτοιας τιμής συνήθως περιέχονται μες την τιμή.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω ρε φιλε, εκει που εβαλα τα αμορτισερ πηγα τα μετρησαμε, κοιταξε και τα top mount και δεν εχουν τιποτα. Λες να ειναι σινεμπλοκ? Η αληθεια ειναι οτι

οταν ειμαι μολις ξεκιναω να παω καπου δεν το ακουω και τοσο, ενω οταν οδηγω ωρα και ειδικα οταν στριβω το τιμονι για να παρω μια στροφη και πεσω σε ανωμαλια

γινεται χαμος τριζει ελεινα και ειναι σαν κατι να μετακινειται μπροστα απο τα ποδια μου. Αν ειναι σινεμπλοκ μπορω να πω στο συνεργειο της αντιπροσωπειας να μου

βαλουν του S3 που ειναι σκληροτερα ή μονο σε συνεργειο για βελτιωσεις? Αλλαζοντας τα με μαμισια θα ξαναχω προβλημα συντομα ή απλα αυτα χαλασαν επειδη κουβαλαγαν και 50000 χλμ και φαγανε πακετο με τη σκληροτερη αναρτηση?

Link to comment
Share on other sites

Εχω την γνώμη οτι δεν πρέπει να κυκλοφορείς με το αυτοκίνητο που ενδεχόμενος έχει υποστεί ζημιά στο μπροστινό σύστημα και μπορεί να βάλει εσένα και κάποιους άλλους που θα βρεθούν στον δρόμο σου σε περιπέτειες.

Νομίζω οτι πρέπει να το πας επειγόντως σε συνεργείο.

Πάντα φιλικά

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Λογικά μπορείς να βάλεις του s3 χωρίς να είμαι κ σίγουρος (έχω 4αρι golf), σίγουρα μπορείς να βάλεις powerflex τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι κορυφαία, αλλά υπάρχουν κ άλλοι που δεν είναι ευχαριστημένοι. Εγώ τα έχω 70000 χλμ και τα τσέκαρα πριν λίγες μέρες και ήταν οκ. Σε οποιοδήποτε συνεργείο να πας με το που θα το κάνουν μια βόλτα θα σου πουν τι έχει, άντε κ με ένα γρήγορο σηκωματάκι. Γιατί δεν έχεις πάει ακόμη? Ντάξει είναι λίγο υπερβολικός ο nikos από πάνω, αλλά σε γενικές γραμμές έχει δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

Το χω παει στην καρεντα, λενε δεν εχει τιποτα. Μ@λ@κες κλασσικα ουτε που το ειδαν προφανως. Το πηγα σε συνεργειο εκτος μου λεει ειναι η αναρτηση. Το παω εκει που τις εβαλα, τις μετραμε τα τσεκαρουμε ολα ειναι ενταξει με την αναρτηση. Αυριο το παω Φιλιπαιο το πρωι και πιστευω να το φτιαξουν.

Link to comment
Share on other sites

Παντως καλού κακού πες τους να ρίξουν μια ματιά κ στις φούσκες κ στους μπιλιοφόρους. Οι ήχοι που ακούς για τέτοια μου κάνουν, ειδικά αν το κρακ το νιώθεις κ στο τιμόνι την ώρα που στρίβεις. Επίσης δες ακρόμπαρα κ κρεμαγιέρα.

Link to comment
Share on other sites

Το πορισμα βγηκε. Κονσολες ψαλιδιων (δεν ξερω τι ειναι αυτο), κοντρα βαση μηχανης, συνεμπλοκ ψαλιδιων. Τιμη ανταλλακτικων απο τη φορμα ΕΤΚΑ που μου

εδωσαν στον Φιλιπαιο 200¤. Μεχρι εδω καλα. Το καλυτερο? Εργατικα για να μου τα αλλαξουν 335¤ !!! Με δουλευουν? Για μ@λ@κες ψαχνουν. Θα παρω τη φορμα με τα

ανταλλακτικα που χρειαζομαι και θα παω σε κανα συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

Πόσα χλμ έχει το αμάξι? αν πας έξω κ τα αλλάξεις όλα μαζί, δεν πιστεύω να σου πάρουν πάνω από 150 ευρώ εργασία. Μην τα αλλάξεις πάντως ξεχωριστά γιατί για κάθε περίπτωση (ετκός της βάσης μηχ) θα σε χρεώσουν ευθυγράμμιση. Πάντως όπου το πας μην τους πεις το πόρισμα του Φιλλιπαίου απλά κατεύθυνέ τους εσύ να ελένξουν τα συγκεκριμένα. Βάση μηχανής σε 5άρι γκολφ με κάτω από 80000χλμ -και λίγα λέω -μου κάνει κάπως. Σίγουρα δεν θα είναι σε τέλεια κατάσταση, αλλά δεν νομίζω να χρίζει αλλαγής, εκτός αν το έχεις ξεσκίσει στις απότομες εκκινήσεις :), άλλωστε ο θόρυβος που ακούς στο στρίψιμο κατά την ταπεινή μου άποψη δεν πιστεύω ότι είναι λόγω βάσης. Οι κονσόλες των ψαλιδιών κ γω δεν έχω ιδέα τι είναι. Εύχομαι πάντως να ξεμπερδέψεις κ να είναι όντως αυτά που προκαλούν τον θόρυβο, γιατί σε μένα όταν είχα αγοράσει το 4άρι κ μου έκανε στα 30000 χλμ περίπου κάτι παρόμοιο όταν έβαλα την πρώτη bilstein sprint που είχα τότε, μου είχαν βγάλει πόρισμα για πενήντα διαφορετικά πράγματα, μέχρι που ανακάλυψαν ένα ελλατωματικό ακρόμπαρο ή ημίμπαρο δε θυμάμαι κ μου το άλλαξαν στην εγγύηση ευτυχώς...

με την ευκαιρία, είδα πιο πάνω που αναφέρεσαι για βάση κιβωτίου. Καλό είναι είτε θέλει άλλαγμα είτε όχι να την αλλάξεις και εδω σου συστήνω με κλειστά μάτια την powerflex, αλλά καλά θα ήταν να την φέρεις απέξω μέσω internet πχ από Αγγλία, γιατί εδώ οι τιμές είναι κάτι παραπάνω από διπλάσιες, ίσως κ τριπλάσιες. Dogbone νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) λέγεται.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Thanks για τις συμβουλες σου. Θα δειξει τι θα κανω τελικα. Μπλεξιμο η κατασταση. Εδω για τον ελεγχο που μου εκαναν στο Φιλιπαιο μου χρωσαν 34¤ για σφιξιμο

βασεων αναρτησης και λοιπων παξιμαδιων και βιδων του μπροστινου συστηματος!! Εν τω μεταξυ σε αλλα 2 συνεργεια που το χα παει για ελεγχο τα ειχαν ειδη σφιξει!

Link to comment
Share on other sites

Thanks για τις συμβουλες σου. Θα δειξει τι θα κανω τελικα. Μπλεξιμο η κατασταση. Εδω για τον ελεγχο που μου εκαναν στο Φιλιπαιο μου χρωσαν 34¤ για σφιξιμο

βασεων αναρτησης και λοιπων παξιμαδιων και βιδων του μπροστινου συστηματος!! Εν τω μεταξυ σε αλλα 2 συνεργεια που το χα παει για ελεγχο τα ειχαν ειδη σφιξει!

Σιγά μην βρεις άκρη.Μόνο για να μας παίρνουν τα λεφτά είναι. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Thanks για τις συμβουλες σου. Θα δειξει τι θα κανω τελικα. Μπλεξιμο η κατασταση. Εδω για τον ελεγχο που μου εκαναν στο Φιλιπαιο μου χρωσαν 34¤ για σφιξιμο

βασεων αναρτησης και λοιπων παξιμαδιων και βιδων του μπροστινου συστηματος!! Εν τω μεταξυ σε αλλα 2 συνεργεια που το χα παει για ελεγχο τα ειχαν ειδη σφιξει!

Σιγά μην βρεις άκρη.Μόνο για να μας παίρνουν τα λεφτά είναι. :whistling:

Sorry για την παρέμβαση αλλά νομίζω οτι ολα αυτά θα τα ειχες αποφύγει αν δεν άλλαζες ανάρτηση γιατι αυτη που έβαλες σίγουρα (εκ του αποτελέσματος) είναι εκτός προδιαγραφών του αυτοκίνητου σου.

Πάντα φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Σεβομαι την αποψη σου Νικο αλλα το σαμαρι που καβαλησα με 100 και επαθα το προβλημα, αν το ενιωθες εκεινη τη στιγμη, θα ησουν σιγουρος οτι θα χα προβλημα και

με τη μαμα αναρτηση. Ισως βεβαια η μαμα να τερματιζε με λιγοτερη βιαιοτητα και να μετεφερε λιγοτερο ζορι στα ψαλιδια και τις βασεις αλλα πιστευω πως αν δεν

μου ειχε συμβει αυτο δεν θα χα προβλημα κανενα με τις coilover.

Βασικα πιο σωστα να το θεσουμε, μαλλον οι αναρτησεις αυτες ειναι εκτος προδιαγραφων των ελληνικων δρομων και οχι των αυτοκινητων.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Σεβομαι την αποψη σου Νικο αλλα το σαμαρι που καβαλησα με 100 και επαθα το προβλημα, αν το ενιωθες εκεινη τη στιγμη, θα ησουν σιγουρος οτι θα χα προβλημα και

με τη μαμα αναρτηση. Ισως βεβαια η μαμα να τερματιζε με λιγοτερη βιαιοτητα και να μετεφερε λιγοτερο ζορι στα ψαλιδια και τις βασεις αλλα πιστευω πως αν δεν

μου ειχε συμβει αυτο δεν θα χα προβλημα κανενα με τις coilover.

Βασικα πιο σωστα να το θεσουμε, μαλλον οι αναρτησεις αυτες ειναι εκτος προδιαγραφων των ελληνικων δρομων και οχι των αυτοκινητων.. tongue.gif

Σε αυτό συμφωνώ, ένας ακόμα λόγος για να κάνουμε πιο προσεκτικές αλλαγές στα αυτοκίνητα μας :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Δε ρωτάω ειρωνικά, αντιθέτως συνεχώς μαθαίνω κ δεν είμαι σίγουρος για τίποτα από όσα ακούω, ακόμα κ από έγκυρες πηγές, αλλά η απορία μου είναι γιατί μια καλή coilover ανάρτηση full ρυθμιζόμενη κ (υποτίθεται) σχεδιασμένη για το κάθε αμάξι ξεχωριστά είναι εκτός προδιαγραφών του αυτοκινήτου? Σίγουρα πάρα πολλά μέρη του αυτοκινήτου καταπονούνται περισσότερο από την σκληρή ανάρτηση με χειρότερο κατά τη γνώμη μου τους μπιλιοφόρους, αλλά ως ένα σημείο. Εξ' άλλου με οποιαδήποτε σκληρή σπορ ανάρτηση, μετά θέλει προσοχή στις παραμικρές ανωμαλίες κ λακούβες, αλλά όχι κ εκτός προδιαγραφών... Μια τέτοια ανάρτηση είναι αναγκαστικά τεράστια υποχώρηση ως προς την άνεση κ ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, αλλά με σωστή ρύθμιση κ προσοχή κατά την οδήγηση δε νομίζω ότι τίθεται θέμα ως προς την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, απλά εκ των πραγμάτων κάποια μέρη (κυρίως αναλώσιμα) θέλουν γρηγορότερα αλλαγή. Γιαυτό άλλωστε κανονικά η αλλαγή σε τέτοια ανάρτιση πρέπει να συνοδεύεται κ με αλλαγή σε διάφορα άλλα μέρη του συστήματος διεύθυνσης. Εγώ πάντως στα 30000 χλμ έβαλα τον πολύ σκληρό συνδυασμό bilstein sprint με eibach 3ποντα, τα οποία άλλαξα στα 120 kkm με την pss9 την οποία έχω μέχρι τώρα στα 200000 χλμ, κ το λέω πραγματικά ότι δεν τρίζει ούτε ένα πλαστικό μέσα (εκτός της προβληματικής πίσω εταζέρας που έτριζε από καινούργιο). Κ παρεπιπτόντως έχω την pss9 περίπου 80000 χλμ κ σε πρόσφατο έλεγχο γενικά στο μπροστινό σύστημα, εξεπλάγειν με την καλή κατάσταση των αμορτισέρ για τόσα χλμ. Κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι πέραν του απίστευτου κρατήματος κ γενικά της προβλέψιμης συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε ακραίες συνθήκες, άξιζαν τα (πολλά) λεφτά τους και ως προς την μακροζωία τους. Και όλα αυτά στους ελληνικούς δρόμους κ με αρκετές περιπτώσεις χτυπημάτων σε λακούβες κτλ που όσο κ να προσέχεις στους σκατόδρομούς μας είναι αναπόφευκτα. Οπότε ξανα ρωτάω, γιατί εκτός προδιαγραφών???

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το Νίκο. Κάτι δεν πάει καλά με την νέα σου ανάρτηση. Βάλε πάλι τη μαμά ανάρτηση και αν δεις ότι λύνονται τα προβλήματα να ζητήσεις επιστροφή όλων των χρημάτων που ξόδεψες για την νέα ανάρτηση και τους ελέγχους.

Αλήθεια έχει τοποθετήσει σε κάποιον άλλο την ίδια ανάρτηση;Μήπως η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι εντελώς ακατάλληλη για το αυτοκίνητό σου (αυτή είχε πρόχειρη αυτή σου έβαλλε); Εσύ έψαξες στο site του κατασκευαστή να δεις αν προτείνεται γιια το αυτοκίνητό σου;

Link to comment
Share on other sites

Οκ αν το πάτε εκεί, τότε συμφωνώ κ επαυξάνω, αλλά είναι δυνατόν ρε παιδιά να του έβαλε τυχαία ανάρτηση? Τι διάολο δεν παίζουμε με αυτά...να μου πεις στο Ελλάντα είμαστε, όλα γίνονται...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.