Jump to content
giannispolo

Λαστιχα Για Passat

Recommended Posts

11 hours ago , kosigal said:

Γειά σας παιδιά μετά από δύο μήνες με τα καινούρια goodyear eagle f1 asymmetric 3 δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος αργούν πολύ να ζεσταθούν έχω κάνει 500 χιλιόμετρα.... είχα τα michelin cross climate σε 215/55/16 και έβαλα 17 ζάντα με 225/45/17 κακός που δεν έδωσα άλλα 100€ για να πάρω πάλι michelin (βλέπεις όταν πας σε πιο φτηνό μετά το μετανιώνεις) ...

 

 

 

Tι τα θες τα πειράματα πήγαινε στο σίγουρο. Βέβαια για το cross climate έχω αρνητική εντύπωση για μικρότερη διάσταση  όμως.

Link to comment
Share on other sites

Κουμπάρε μετά το σχόλιο σου ενώ τα πήρα στην αρχή μετά είδα ότι ήταν δικιά μου μα....α.... έγραψα λάθος διάσταση 235/45/17 είναι αυτά που έχω....μα είπα και εγώ σύμφωνα με αυτά που γράφει ο κατασκευαστής πάω.... λοιπόν όντος δεν έχω να πω καλά λόγια αργούν πολύ να ζεσταθούν και ας είναι το αμάξι 215+ τώρα αν εσύ έχεις άλλη γνώμη στα πουλάω αν θες....

Raf john το πακέτο η ζάντες με τα λάστιχα μέχρι εκεί έπαιρνε σε χρήμα για αυτό πήγα σε αυτή την λύση...

Link to comment
Share on other sites

Τι διαπιστώσεις έχεις και αναφέρεις ότι δεν ζεσταίνονται ?

 

Βέβαια, νομίζω ότι είσαι και επηρεασμένος από το semi χειμερινό crossclimate και τη μικρότερή του διάσταση.

Το παθαίνω και γω κάθε άνοιξη, όταν βγάζω τα χειμερινά, αλλά σε λίγο καιρό συνηθίζω πάλι με τα Summer.

 

ΥΓ. Είναι τίμιο λαστιχάκι, δώστου λίγο καιρό να το δεις.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , nikdev said:

Τι διαπιστώσεις έχεις και αναφέρεις ότι δεν ζεσταίνονται ?

 

Βέβαια, νομίζω ότι είσαι και επηρεασμένος από το semi χειμερινό crossclimate και τη μικρότερή του διάσταση.

Το παθαίνω και γω κάθε άνοιξη, όταν βγάζω τα χειμερινά, αλλά σε λίγο καιρό συνηθίζω πάλι με τα Summer.

 

ΥΓ. Είναι τίμιο λαστιχάκι, δώστου λίγο καιρό να το δεις.

+1 είναι όντος πολύ τίμιο !!!

 

Link to comment
Share on other sites

Σε στροφές δεν το νιώθω να κολλάει στην άσφαλτο....σε ξεκίνημα με λίγο παραπάνω γκάζι μπαίνει το antispin ..και σε απότομο φρενάρισμα το abs....όλα αυτά τα κάνει μέχρι να ζεσταθεί μετά όλα καλά.... Τι να πώ ίσως έχεις δίκιο ότι θέλει και άλλα χιλιόμετρα να το δω....

Link to comment
Share on other sites

Εισαι επηρεασμενος απ τα χειμερινα θα συνηθισεις

Σταλθηκε απο το Samsung Tablet μου

Link to comment
Share on other sites

καλή σας ημέρα.

Πρώην κάτοχος 1.4tsi (καινουργο αγορασμένο ο 2008 ) και δόθηκε πριν 10 μέρες για ενα  1.6dtdi   του 2012.

πρώτη απορία σχετικά με λάστιχα (φοραει dunlop του 2013) οπότε θέλω να αλλάξω.  Η διάσταση που είναι τώρα 225/45/17 ειναι η μανισια??

βλέπω να αναφέρονται τα 235/45/17 αλλού. πιο ισχύει τελικά?

Και ΑΝ πάω στα 235 θα αλλάξει κάτι στην κατανάλωση?   ή αν πάω σε  205/50/17   θα είναι "σωστό?'

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

καλή σας ημέρα.
Πρώην κάτοχος 1.4tsi (καινουργο αγορασμένο ο 2008 ) και δόθηκε πριν 10 μέρες για ενα  1.6dtdi   του 2012.
πρώτη απορία σχετικά με λάστιχα (φοραει dunlop του 2013) οπότε θέλω να αλλάξω.  Η διάσταση που είναι τώρα 225/45/17 ειναι η μανισια??
βλέπω να αναφέρονται τα 235/45/17 αλλού. πιο ισχύει τελικά?
Και ΑΝ πάω στα 235 θα αλλάξει κάτι στην κατανάλωση?   ή αν πάω σε  205/50/17   θα είναι "σωστό?'
Ευχαριστω


Αυτό το αμάξι βγαίνει σε διάφορες εκδόσεις. Όλα τα νούμερα που ανέφερες είναι σωστά. Εξαρτάται τι θέλεις. Αν θέλεις οικονομία θα δεις τρομερή διαφορά όταν βάλεις το 205 50 17. Το 235 45 17 είναι υπερβολικό για το μοτέρ που έχει το αυτοκίνητό σου οπότε δεν στο συνιστώ. Η το κρατάς όπως είναι με αυτό ή αν θέλεις να πετύχεις αρκετή οικονομία κατεβαίνεις στο 205 50 17.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου με 1,8 TSI είχε λάστιχα 235 45 17. Το αμάξι έχει μόνο πρόγραμμα. Έβαλε 16αρες ζαντες 205 55 16. Η κατανάλωση έπεσε 2 ολόκληρα λίτρα. Όλα αυτά μόνο από τα ζαντολάστιχα. Και μέσα στην πόλη αλλά και στην επαρχία δεν πιστεύε ότι θα έβλεπε αυτά τα νούμερα. Για αυτό πλέον και τα καινούργια Volkswagen έχουμε πιο μικρά πέλματα. Από το να κάτσεις και να εξελίξεις έναν κινητήρα για να είναι πιο οικονομικός πιο πολύ συμφέρει να βάζεις πιο μικρά λάστιχα.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έπεσε η κατανάλωση όπως λες αλλά  και σε  όλα τα άλλα έπεσε δεν μπορείς να τα έχεις όλα....και μην μου πεις ότι το αμάξι θα έχει ίδια συμπεριφορά ...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έπεσε η κατανάλωση όπως λες αλλά  και σε  όλα τα άλλα έπεσε δεν μπορείς να τα έχεις όλα....και μην μου πεις ότι το αμάξι θα έχει ίδια συμπεριφορά ...


Μιλάμε για 1.6 TDI.
Τι θα κάνει θα πάρει της στροφές η θα πιάσει μεγάλες ταχύτητες;
Το πήρε για να πηγαίνει τάπα;
Θα έχασε στα άλλα αλλά τον οδηγό ενός 1.6 TDI δεν νομίζω να τον νοιάζουν πλέον αυτά. Θέλει οικονομία και άνεση.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Μίλησα για του φίλου σου το 1.8 tsi με πρόγραμμα που είπες πιο πάνω...Γιατί έχω το ίδιο και η διαφορά ήταν μεγάλη στα υπέρ με τα 235/45/17. ...

Για το 1.6 δεν θα έλεγα ποτέ για 235 Έτσι και αλλιώς και ο κατασκευαστής δεν νομίζω να του δίνει τέτοιο νούμερο. ..

Link to comment
Share on other sites

 Μίλησα για του φίλου σου το 1.8 tsi με πρόγραμμα που είπες πιο πάνω...Γιατί έχω το ίδιο και η διαφορά ήταν μεγάλη στα υπέρ με τα 235/45/17. ...
Για το 1.6 δεν θα έλεγα ποτέ για 235 Έτσι και αλλιώς και ο κατασκευαστής δεν νομίζω να του δίνει τέτοιο νούμερο. ..


Νόμιζα για το ντίζελ έλεγες.
Καλά εκεί ναι έχει διαφορές αλλά αυτός με τα λεφτά που κερδίζει πλέον από της βενζίνες δεν τον χάλασε καθόλου...
Εγώ έχω 235/45/17.
Αγόρασα ζάντες και λάστιχα 245/40/19..
Ε θα ανέβει ένα κλικ η κατανάλωση αλλά θα κερδίσω σε όλα τα άλλα.....

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται. Βασικά Γερμανία είμαι εγώ και οι ζάντες το αμάξι Ελλάδα. Θα της στείλω αυτό τον μήνα και τον άλλο θα πάω εγώ και θα της βάλω πάνω.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2017 at 1:03 ΜΜ, cjgeorgio said:

 


Αυτό το αμάξι βγαίνει σε διάφορες εκδόσεις. Όλα τα νούμερα που ανέφερες είναι σωστά. Εξαρτάται τι θέλεις. Αν θέλεις οικονομία θα δεις τρομερή διαφορά όταν βάλεις το 205 50 17. Το 235 45 17 είναι υπερβολικό για το μοτέρ που έχει το αυτοκίνητό σου οπότε δεν στο συνιστώ. Η το κρατάς όπως είναι με αυτό ή αν θέλεις να πετύχεις αρκετή οικονομία κατεβαίνεις στο 205 50 17.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

τελικα προτίμησα να βάλω 225/45/17  continental Premium Contact 6.

Και να "πειραματιστώ" με χειμερινα. Δηλαδή 16'' ζαντα με 205/55/16, που αν μου αρέσουν τότε θα βάλω στις 16αρες και καλοαρινό...ΑΝ οχι, οκ κανένα θέμα τα κρατάω για χειμερινα μόνο.

Ευχαριστώ για την βοήθεια...
 

Edited by bazexa
Link to comment
Share on other sites

τελικα προτίμησα να βάλω 225/45/17  continental Premium Contact 6.
Και να "πειραματιστώ" με χειμερινα. Δηλαδή 16'' ζαντα με 205/55/16, που αν μου αρέσουν τότε θα βάλω στις 16αρες και καλοαρινό...ΑΝ οχι, οκ κανένα θέμα τα κρατάω για χειμερινα μόνο.
Ευχαριστώ για την βοήθεια...
 


Βασικά και για την χώρα μας αν είσαι κάπου που δεν έχει χιόνια κάνουν και τα 4 εποχών..

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Continental sportcontact 6
245/40/1968c75f8f62f7147029d070ee0db34f38.jpgefdd17a38fe8c08cad65b4ce80f4436c.jpg2f8e34009eb3d1d067d07d4df2680a8b.jpg9c95decdee4cb38a0eb932d6f3b2198a.jpg476cb07e3573a4514631e1117ec209e3.jpgd55cdd3a3d4154cc1697d14fc0d9f885.jpg5a4e0e7e22b29efd439362028dca20bf.jpg110e86b5fff0a4c6c9def59b7f8bdb95.jpg

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Γράφω εδώ και ελπίζω να το διαβάσει κάποιος.

 

Στα vw και ποιό συγκεκριμένα στα vw Passat B7 σε περίπτωση αλλαγής μεγαλύτερης διάστασης ζάντες, 

 

Και συγκεκριμένα από 16αρα σε 17αρα. Τό αμάξι χρειάζεται κάποια αλλαγή πουθένα??? Στον εγκέφαλο ας πούμε??? 

 

Για να διαβάζει ποιό σωστά τα χιλιόμετρα το κοντέρ???

 

Έχει κανείς κάποια άποψη η γνωρίζει κάτι??

 

 

Το ρωτάω αυτό γιατί στο προηγούμενο αμάξι που είχα, τα FORD έχουν τη  έξεις μαλα@@@@ αν αλλάξει διάσταση ζαντας η ακόμα και διάσταση ελαστικόν 

ΠΡΈΠΕΙ να ρυθμίσεις τον εγκέφαλο με κάποια από τις προτεινόμενες διαστάσεις ελαστικόν της ford.

 

Πχ 

 

Τα Ford βγαίνουν σε 17αρα ζάντα με διάσταση 215/50/R17 , αν πάμε σε αλλαγή ελαστικού με διάσταση 225/45/R17 , θα πρέπει να ρυθμιστή ό εγκέφαλος από την αντιπροσωπεία γιατί θα γράφει το κοντέρ τα διπλάσια χιλιόμετρα αποτι είναι στη  πραγματικότητα. 

 

Αλλά Επειδή η διάσταση αυτή η 225/45/R17 δεν είναι προτεινόμενη διάσταση της ford , βάζεις την αμέσως μικρότερη επιλογή δηλαδή διάσταση 16αρας διάστασης για να γράφει το κοντέρ τα πραγματικά χιλιόμετρα.

 

Τα vw έχουν τίποτα τέτοια θέματα?????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.