kio Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 (edited) Σήμερα έκανα αρκετά πειράματα και διαπίστωσα ότι στις ίδιες ταχύτητες κατά το kick-down στο D (αυτόματο) μπαίνει πάντα μια σχέση μεγαλύτερη απ'ότι σε άλλες λειτουργίες (χειροκίνητο, D προσωρινό χειροκίνητο, S αυτόματο, S προσωρινό χειροκίνητο). Πχ στα 60km/h στο D αυτόματο μπαίνει 3η, ενώ στις υπόλοιπες περιπτώσεις μπαίνει 2α. Οπότε: 1) για φουλ επιτάχυνση με κικ νταουν δεν πρέπει να 'χουμε D αυτόματο . 2) για επιτάχυνση με κικ νταουν, χωρίς το σκίσιμο της μηχανής, πρέπει να 'χουμε D αυτόματο . Υ.Γ. Έχω Golf 122 DSG Edited June 28, 2009 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Αν ειχες 6η στο D με 60 χλμ και εκανες kickdown το πιο πιθανο ειναι να σε πεταγε σε 4η. Φυσικα τα αλλα προγραμματα εχουν πιο σπορ προσανατολισμο (η αποκριση του ηλεκτρογκαζου ειναι και πιο αμεση) αλλα παιζει ρολο η σχεση που εχεις και τα χιλιομετρα που πας βασει των οποιων γινεται και το αυτοματο κατεβασμα. Δοκιμασε το ετσι και πες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Σιγουρα δεν παταγε το κουμπακι πισω απο το γκαζι, διαφορετικα θα εβαζε την μικροτερη δυνατη σχεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 αυτο το κουμπακι!! κατι σαν το σημειο g, αν και δεν θελει ψαξιμο, μονο δυνατο πατημα (floor it). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 αυτο το κουμπακι!!κατι σαν το σημειο g, αν και δεν θελει ψαξιμο, μονο δυνατο πατημα (floor it). Το σημείο g ξέρετε που βρίσκεται? Στο τέλος των αρχικών DSG και της λέξης accelerating... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 αυτο το κουμπακι!!κατι σαν το σημειο g, αν και δεν θελει ψαξιμο, μονο δυνατο πατημα (floor it). Το σημείο g ξέρετε που βρίσκεται? Στο τέλος των αρχικών DSG και της λέξης accelerating... Οταν το βρεις ομως............απογειωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 (edited) Ξέρω για το κουμπάκι kickdown και το πατούσα (αλλιώς δεν θα μου κατέβαζε στο χειροκίνητο). Η 2α εξαντλείται στα 70+ km/h (122 DSG), οπότε θεωρητικά με 60 km/h στο D αυτόματο σύμφωνα με τις οδηγίες θα 'πρεπε να μπει 2α, ενώ μου έμπαινε 3η. Στο S και χειροκίνητο έμπαινε 2α, το δοκίμασα αρκετές φόρες. Στις μεγαλύτερες ταχύτητες το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο: στο D εμπαίνε πάντα μια σχέση μεγαλύτερη απ ότι θα πρεπε. Δοκιμάστε το και πείτε μου τα αποτελέσματα. ΥΓ: το αμάξι το χω περίπου 20 μέρες. Δεν ξέρω αν είναι θέμα καινούριου λογισμικού. Edited June 29, 2009 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Ξέρω για το κουμπάκι kickdown και το πατούσα (αλλιώς δεν θα μου κατέβαζε στο χειροκίνητο).Η 2α εξαντλείται στα 70+ km/h (122 DSG), οπότε θεωρητικά με 60 km/h στο D αυτόματο σύμφωνα με τις οδηγίες θα 'πρεπε να μπει 2α, ενώ μου έμπαινε 3η. Στο S και χειροκίνητο έμπαινε 2α, το δοκίμασα αρκετές φόρες. Στις μεγαλύτερες ταχύτητες το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο: στο D εμπαίνε πάντα μια σχέση μεγαλύτερη απ ότι θα πρεπε. Δοκιμάστε το και πείτε μου τα αποτελέσματα. ΥΓ: το αμάξι το χω περίπου 20 μέρες. Δεν ξέρω αν είναι θέμα καινούριου λογισμικού. Εμενα με DSG 6ari στο TSi 140 στα χλμ που λες εβαζε 2αρα και στο D. Επομενως αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι λογω λιγοτερων αλογων και διαφορετικου κιβωτιου απο το 6αρι εχουν αλλαξει μερικα πραγματα ως προς τα kickdowns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naskas Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Μήπως έχει να κάνει με το ότι στο D θυμάται κατά κάποιο τρόπο πως οδηγούσες πριν(στο D πάλι)??? Έτσι αν η οδήγηση πριν ήταν ομαλή δεν κατεβάζει την μικρότερη δυνατή σχέση με συγκεκριμένα χιλιόμετρα, αν και θα έπρεπε να το κάνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Μήπως έχει να κάνει με το ότι στο D θυμάται κατά κάποιο τρόπο πως οδηγούσες πριν(στο D πάλι)??? Έτσι αν η οδήγηση πριν ήταν ομαλή δεν κατεβάζει την μικρότερη δυνατή σχέση με συγκεκριμένα χιλιόμετρα, αν και θα έπρεπε να το κάνει. Μην εχεις αυταπατες οτι θυμαται και μαθαινει τον τροπο οδηγησης. Εχω οδηγησει τοσα Golf kai A3 φιλων και σε ολα τις ιδιες αλλαγες κανει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naskas Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Μην εχεις αυταπατες οτι θυμαται και μαθαινει τον τροπο οδηγησης. Εχω οδηγησει τοσα Golf kai A3 φιλων και σε ολα τις ιδιες αλλαγες κανει Δεν νομίζω να έχω αυταπάτες. Το λέω γιατί έχω οδηγήσει στο D επιθετικά για πολύ ώρα και μετά σε κανονικούς ρυθμούς τις αλλαγές τις έκανε στις 3000-3500 ( όχι δεν το είχα στο S ). ¶πλα λέω ότι ίσως θυμάται προσωρινά, όχι γενικά τον τρόπο οδήγησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Δεν νομίζω να έχω αυταπάτες. Το λέω γιατί έχω οδηγήσει στο D επιθετικά για πολύ ώρα και μετά σε κανονικούς ρυθμούς τις αλλαγές τις έκανε στις 3000-3500 ( όχι δεν το είχα στο S ). ¶πλα λέω ότι ίσως θυμάται προσωρινά, όχι γενικά τον τρόπο οδήγησης. Ετσι λειτουργουν ολα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Ένα άλλο συμπέρασμα μετά από τα σχετικά πειράματα: Με Cruise Control (CC), χωρίς το γκάζι S = D !!!! Π.χ. στα 70km/h στην ανηφόρα με CC και S μου βγάζει S7, αλλά μόλις πατάω λίγο το γκάζι κατεβάζει αμέσως κατά μερικές σχέσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...