Jump to content
kio

Dsg - Kickdown

Recommended Posts

Σήμερα έκανα αρκετά πειράματα και διαπίστωσα ότι στις ίδιες ταχύτητες κατά το kick-down στο D (αυτόματο) μπαίνει πάντα μια σχέση μεγαλύτερη απ'ότι σε άλλες λειτουργίες (χειροκίνητο, D προσωρινό χειροκίνητο, S αυτόματο, S προσωρινό χειροκίνητο).

Πχ στα 60km/h στο D αυτόματο μπαίνει 3η, ενώ στις υπόλοιπες περιπτώσεις μπαίνει 2α.

Οπότε:

1) για φουλ επιτάχυνση με κικ νταουν δεν πρέπει να 'χουμε D αυτόματο sillyhorse1rb5.gif .

2) για επιτάχυνση με κικ νταουν, χωρίς το σκίσιμο της μηχανής, πρέπει να 'χουμε D αυτόματο :( .

Υ.Γ. Έχω Golf 122 DSG

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Αν ειχες 6η στο D με 60 χλμ και εκανες kickdown το πιο πιθανο ειναι να σε πεταγε σε 4η.

Φυσικα τα αλλα προγραμματα εχουν πιο σπορ προσανατολισμο (η αποκριση του ηλεκτρογκαζου ειναι και πιο αμεση) αλλα παιζει ρολο η σχεση που εχεις και τα χιλιομετρα που πας βασει των οποιων γινεται και το αυτοματο κατεβασμα.

Δοκιμασε το ετσι και πες.

Link to comment
Share on other sites

αυτο το κουμπακι!!

κατι σαν το σημειο g, αν και δεν θελει ψαξιμο, μονο δυνατο πατημα (floor it).

Το σημείο g ξέρετε που βρίσκεται? Στο τέλος των αρχικών DSG και της λέξης accelerating... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

αυτο το κουμπακι!!

κατι σαν το σημειο g, αν και δεν θελει ψαξιμο, μονο δυνατο πατημα (floor it).

Το σημείο g ξέρετε που βρίσκεται? Στο τέλος των αρχικών DSG και της λέξης accelerating... tongue.gif

Οταν το βρεις ομως............απογειωση :D

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω για το κουμπάκι kickdown και το πατούσα (αλλιώς δεν θα μου κατέβαζε στο χειροκίνητο).

Η 2α εξαντλείται στα 70+ km/h (122 DSG), οπότε θεωρητικά με 60 km/h στο D αυτόματο σύμφωνα με τις οδηγίες θα 'πρεπε να μπει 2α, ενώ μου έμπαινε 3η. Στο S και χειροκίνητο έμπαινε 2α, το δοκίμασα αρκετές φόρες.

Στις μεγαλύτερες ταχύτητες το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο: στο D εμπαίνε πάντα μια σχέση μεγαλύτερη απ ότι θα πρεπε.

Δοκιμάστε το και πείτε μου τα αποτελέσματα.

ΥΓ: το αμάξι το χω περίπου 20 μέρες. Δεν ξέρω αν είναι θέμα καινούριου λογισμικού.

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω για το κουμπάκι kickdown και το πατούσα (αλλιώς δεν θα μου κατέβαζε στο χειροκίνητο).

Η 2α εξαντλείται στα 70+ km/h (122 DSG), οπότε θεωρητικά με 60 km/h στο D αυτόματο σύμφωνα με τις οδηγίες θα 'πρεπε να μπει 2α, ενώ μου έμπαινε 3η. Στο S και χειροκίνητο έμπαινε 2α, το δοκίμασα αρκετές φόρες.

Στις μεγαλύτερες ταχύτητες το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο: στο D εμπαίνε πάντα μια σχέση μεγαλύτερη απ ότι θα πρεπε.

Δοκιμάστε το και πείτε μου τα αποτελέσματα.

ΥΓ: το αμάξι το χω περίπου 20 μέρες. Δεν ξέρω αν είναι θέμα καινούριου λογισμικού.

Εμενα με DSG 6ari στο TSi 140 στα χλμ που λες εβαζε 2αρα και στο D. Επομενως αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι λογω λιγοτερων αλογων και διαφορετικου κιβωτιου απο το 6αρι εχουν αλλαξει μερικα πραγματα ως προς τα kickdowns

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει να κάνει με το ότι στο D θυμάται κατά κάποιο τρόπο πως οδηγούσες πριν(στο D πάλι)??? Έτσι αν η οδήγηση πριν ήταν ομαλή δεν κατεβάζει την μικρότερη δυνατή σχέση με συγκεκριμένα χιλιόμετρα, αν και θα έπρεπε να το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει να κάνει με το ότι στο D θυμάται κατά κάποιο τρόπο πως οδηγούσες πριν(στο D πάλι)??? Έτσι αν η οδήγηση πριν ήταν ομαλή δεν κατεβάζει την μικρότερη δυνατή σχέση με συγκεκριμένα χιλιόμετρα, αν και θα έπρεπε να το κάνει.

Μην εχεις αυταπατες οτι θυμαται και μαθαινει τον τροπο οδηγησης. Εχω οδηγησει τοσα Golf kai A3 φιλων και σε ολα τις ιδιες αλλαγες κανει :D

Link to comment
Share on other sites

Μην εχεις αυταπατες οτι θυμαται και μαθαινει τον τροπο οδηγησης. Εχω οδηγησει τοσα Golf kai A3 φιλων και σε ολα τις ιδιες αλλαγες κανει :lol:

Δεν νομίζω να έχω αυταπάτες. Το λέω γιατί έχω οδηγήσει στο D επιθετικά για πολύ ώρα και μετά σε κανονικούς ρυθμούς τις αλλαγές τις έκανε στις 3000-3500 ( όχι δεν το είχα στο S tongue.gif ). ¶πλα λέω ότι ίσως θυμάται προσωρινά, όχι γενικά τον τρόπο οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να έχω αυταπάτες. Το λέω γιατί έχω οδηγήσει στο D επιθετικά για πολύ ώρα και μετά σε κανονικούς ρυθμούς τις αλλαγές τις έκανε στις 3000-3500 ( όχι δεν το είχα στο S tongue.gif ). ¶πλα λέω ότι ίσως θυμάται προσωρινά, όχι γενικά τον τρόπο οδήγησης.

Ετσι λειτουργουν ολα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο συμπέρασμα μετά από τα σχετικά πειράματα: Με Cruise Control (CC), χωρίς το γκάζι S = D !!!! Π.χ. στα 70km/h στην ανηφόρα με CC και S μου βγάζει S7, αλλά μόλις πατάω λίγο το γκάζι κατεβάζει αμέσως κατά μερικές σχέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.