Jump to content
tasanton

Για όσους έχουν Dsg: περίεργοι ήχοι / θόρυβος

Recommended Posts

Χαίρετε,

Πριν από 2 εβδομάδες παρέλαβα ένα νέο Golf Tsi 122 με DSG. Είμαι στα 1100 χλμ και τις τελευταίες μέρες ακούω διάφορους θορύβους που δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστοι. Λειτουργικά το αμάξι δεν έχει πρόβλημα, όμως θα ήθελα τη γνώμη και την εμπειρία άλλων κατόχων DSG.

Όταν οδηγώ λοιπόν σε οποιοδήποτε πρόγραμμα (D, S ή M) κυρίως με 2η και 3η, συμβαίνουν τα εξής:

1. Το αμάξι περνάει πάνω από μια μικρή ανωμαλία (π.χ. λακούβα) και ακούγεται θόρυβος που μοιάζει με (διαλέξτε ποιό σας είναι πιο οικείο):

- εξάτμιση που δεν είναι καλά στερεωμένη και παίζει

- εξάτμιση που έχει μια τρύπα κάπου

- ξεχαρβαλωμένη αλυσίδα

2. Τα ίδια αν πάω το μοχλό στο N (το κάνω μπας και ο θόρυβος έχει να κάνει μόνο με τη σύμπλεξη).

3. Σε άλλη περίπτωση, αν πατήσω λίγο γκάζι για να ανέβουν οι στροφές από π.χ. 2000 σε 2500 και αφήσω στιγμιαία το γκάζι πριν γίνει αλλαγή ταχύτητας, πάλι ακούγεται παρόμοιος ήχος.

4. Ο θόρυβος αρχίζει να ακούγεται όταν το αμάξι είναι ζεστό, δλδ όχι στην αρχή.

5. Ο θόρυβος ακούγεται πιο πολύ από την πλευρά του οδηγού (δεν το λέω μόνο εγώ, το λέει και ο συνοδηγός).

6. Αν περάσω από στενό με αυτοκίνητα παρκαρισμένα δεξιά/αριστερά, πραγματικά είναι δυσάρεστη η αίσθηση, ειδικά αν τα παράθυρα είναι ανοιχτά.

7. Ο θόρυβος είναι πιο έντονος όταν το AC λειτουργεί.

Στην αντιπροσωπεία που το πήγα μου είπαν - αφού το τσέκαραν - ότι είναι φυσιολογικό και ότι έτσι κάνουν τα DSG.

Δεν έχω λόγο να τους αμφισβητήσω, ειδικά σε κάτι που είναι προφανές (π.χ. αν κάτι είχε λασκάρει θα το έβλεπαν), όμως αναρρωτιέμαι αν όσοι έχετε DSG, παρατηρείτε κάτι από τα παραπάνω. Γιατί, τι να το κάνω το DSG αν ο ήχος που βγαίνει δεν είναι ουδέτερος/ευχάριστος/διακριτικός. Στην οικογένεια έχουμε άλλο ένα αυτόματο (Mercedes A170) το οποίο ενώ έχει "χειρότερο" κιβώτιο σε αίσθηση, τουλάχιστον δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω οδηγησει το DSG εχω οδηγησει για αρκετα χρονια Mercedes και αλλα αυτοματα οχηματα. Κατι τετοιο δεν ειναι λογικη να ακουγεται. Πανε σε αλλη αντιπροσωπεια, και καλο θα ειναι αν μπορεσεις να κανεις το εξης :

Βρες σε καποια αντιπροσωπεια ενα μοντελο (TEST DRIVE) με DSG κιβωτιο με καποιο ατομο της εταιριας ομωε μαζι σου, επειτα καντε την ιδια βολτα με το δικο σου. Και παντε μαζι στο service και πες του να εξηγησει στους τεχνικους το τι εγινε και τις διαφορες απο το ποσο και τι ακουγεται (σαν θορυβους παντα) μεσα στο αμαξι.

;)

Δεν νομιζω μετα απο αυτο να σου πουνε και παλι οτι ειναι φυσιολογικοι θορυβοι !

Edited by GAK
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω οδηγησει το DSG εχω οδηγησει για αρκετα χρονια Mercedes και αλλα αυτοματα οχηματα. Κατι τετοιο δεν ειναι λογικη να ακουγεται. Πανε σε αλλη αντιπροσωπεια, και καλο θα ειναι αν μπορεσεις να κανεις το εξης :

Βρες σε καποια αντιπροσωπεια ενα μοντελο (TEST DRIVE) με DSG κιβωτιο με καποιο ατομο της εταιριας ομωε μαζι σου, επειτα καντε την ιδια βολτα με το δικο σου. Και παντε μαζι στο service και πες του να εξηγησει στους τεχνικους το τι εγινε και τις διαφορες απο το ποσο και τι ακουγεται (σαν θορυβους παντα) μεσα στο αμαξι.

;)

Δεν νομιζω μετα απο αυτο να σου πουνε και παλι οτι ειναι φυσιολογικοι θορυβοι !

+1000(Αν και είσαι ακόμα στο στρώσιμο.Το λέω αυτό γτ μπορεί να στο πουν και καλά"κάνε κάποια χιλιόμετρα και δεν θα ακούς τπτ μετά" ;) )

Όπως και να έχει ελπίζω να μην είναι τπτ!!

Καλορίζικο και πολλάάάά καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο που λες με τους παράξενους ήχους το έχω και εγώ, ακριβώς στις ίδιες περιπτώσεις δλδ σε ανωμαλίες. Έχω το Golf V 122 DSG. Τους ίδιους θορύβους και πάλι σε παρόμοιες περιπτώσεις έχει και ένας φίλος με 140 DSG. Εμένα πάντως μου μπαίνουν ιδέες ότι δεν είναι από το κιβώτιο αυτοί οι θόρυβοι. Για να γίνω πιο σαφής για το ήχο ακούγεται σαν να έχει λασκάρει βίδα και κοπανάν τα σίδερα μεταξύ τους.

Link to comment
Share on other sites

Συμβαίνει και στο δικό μου (DSG6). Ο ήχος είναι παρόμοιος με αυτόν που ακούγεται αν βάλεις από D-->R ή Ρ. Επίσης όταν το αυτοκίνητο ολισθαίνει (1η σχέση χωρίς γκάζι) ακούγεται ένα 'squeek' (σαν χαλαρός ιμάντας δυναμό). Απ' ότι έχω δει στο vortex και τα δύο είναι φυσιολογικά και δεν συμβαίνουν συνέχεια. Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες για ευχάριστο/ουδέτερο ήχο. Από τη μετάδοση?

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι ένα τόσο καλό κιβώτιο δεν θα έπρεπε να "συνοδεύεται" από τέτοιους ήχους (αν τελικά είναι φυσιολογικοί και συμβαίνουν και σε άλλους).

Γιατί χαλάει αρκετά την αίσθηση του αυτοκινήτου ως σύνολο...

Προσοχή, δεν θέλω να ακουστώ υπερβολικός (π.χ. τα φσσ-φσσ από τα αμορτισέρ καθόλου δεν με ενοχλούν). Αλλά οδηγώ Golf εδώ και 9 χρόνια (MK4, MK5, MK6) και πάνω-κάτω ξέρω τι να περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο που λες με τους παράξενους ήχους το έχω και εγώ, ακριβώς στις ίδιες περιπτώσεις δλδ σε ανωμαλίες. Έχω το Golf V 122 DSG. Τους ίδιους θορύβους και πάλι σε παρόμοιες περιπτώσεις έχει και ένας φίλος με 140 DSG. Εμένα πάντως μου μπαίνουν ιδέες ότι δεν είναι από το κιβώτιο αυτοί οι θόρυβοι. Για να γίνω πιο σαφής για το ήχο ακούγεται σαν να έχει λασκάρει βίδα και κοπανάν τα σίδερα μεταξύ τους.

Αν είμαστε 3 με παρόμοια προβλήματα, τότε μάλλον έτσι λειτουργεί :)

Δεν νομίζω να είναι θέμα λασκαρισμένης βίδας, θα το έπιανε ο τεχνικός στον έλεγχο (σε μένα, σε σένα, σε κάποιον).

Πάντως, διαβάζοντας σχετικά forums στην Αμερική, φαίνεται να υπάρχει θέμα με προβλήματα DSG (περίεργα σκορτσαρίσματα, απότομη όπισθεν, κρέμασμα κινητήρα, κλπ.) σε κάποιες παρτίδες. Κύριος υπεύθυνος η μονάδα Mechatronics.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω οδηγησει το DSG εχω οδηγησει για αρκετα χρονια Mercedes και αλλα αυτοματα οχηματα. Κατι τετοιο δεν ειναι λογικη να ακουγεται. Πανε σε αλλη αντιπροσωπεια, και καλο θα ειναι αν μπορεσεις να κανεις το εξης :

Βρες σε καποια αντιπροσωπεια ενα μοντελο (TEST DRIVE) με DSG κιβωτιο με καποιο ατομο της εταιριας ομωε μαζι σου, επειτα καντε την ιδια βολτα με το δικο σου. Και παντε μαζι στο service και πες του να εξηγησει στους τεχνικους το τι εγινε και τις διαφορες απο το ποσο και τι ακουγεται (σαν θορυβους παντα) μεσα στο αμαξι.

:)

Δεν νομιζω μετα απο αυτο να σου πουνε και παλι οτι ειναι φυσιολογικοι θορυβοι !

Σε ευχαριστώ για την πρόταση. Δεν κατάλαβα όμως αν έχεις DSG ή αναφέρεσαι γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Και σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο κατά τις αλλαγές άμα προσέξετε καλά ακούγεται θόρυβος. To DSG = 2 χειροκίνητα κιβώτια + υδραυλικό σύστημα που τα ελέγχει: όταν χρησιμοποιείται το ένα κιβώτιο, το άλλο αλλάζει σχέση συνεχώς, προσπαθώντας να μαντέψει ποια θα είναι η επόμενη σχέση που θα χρησιμοποιηθεί κάνοντας σχετικούς θορύβους + το υδραυλικό σύστημα προσθέτει δικά του. Πάντως οι θόρυβοι αυτοί ίσα που ακούγονται και δεν είναι τόσο ενοχλητικοί.

Σχετικά με το A170: αυτό έχει κιβώτιο CVT, οπότε δεν παράγει θορύβους όπως τα άλλα κιβώτια.

Σχετικά με τις βλάβες και προβλήματα: πχ αν ένα μοντέλο x έχει 3% βλαβών y, τα 97% θα το απολαμβάνουν το αμάξι, τα 3% θα πάνε στην αντιπροσωπία, απ τα οποία το 1% θα γράψει στο φόρουμ με αποτέλεσμα αν μαζευτούν 3-4, δημιουργείται εσφαλμένη εντύπωση ότι x μοντέλο παρουσιάζει y πρόβλημα σε ποσοστό 50%.

Υ.Γ. : εχω DSG7 στην αρχή λίγο πρόσεξα τους θορύβους, αλλά τωρα σαν να μην υπάρχουν (συνεχίζουν να υπάρχουν, αμα προσέχω πολύ)

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Και γω επιβεβαιώνω τους θορύβους στις ανωμαλίες. Νομίζω όμως πως δεν έχει να κάνει με το DSG (εξάρι έχω εγώ σε 140 TSI) αλλά και με το χειροκίνητο κιβώτιο. Απλά με χειροκίνητο δεν θα πέρναγες τις ανωμαλίες του δρόμου με 2ά ή 3η σχέση και 1000 σαλ. αλλά με μια σχέση τουλάχιστον παρακάτω οπότε λόγω αυξημένων στροφών δεν θα το άκουγες. Ας κάνει τη δοκιμή κα΄ποιος με manual κιβώτιο να μας πει.

Επίσης να επιβεβαιώσω και το "γνωστό σκούξιμο" ή ήχο σαν σκουριασμένη κούνια που προέρχεται απο το κομπλέρ της αντλίας νερού και απο τις πληροφορίες που έχω, δεν δημιουργεί λειτουργικό πρόβλημα και δεν έχει βρεθεί λύση (δηλαδή και να αλλάξεις το εξάρτημα μετά απο 1000 χλμ πάλι τα ίδια θα έχεις). Νομίζω μια καλή λύση είναι πρις λήξει η εγγύηση να περάσουμε ώστε να διαπυστωθεί πιστοποιηθεί ο ήχος έτσι ώστε όταν και άν βρούν αξιόπιστη λύση να μας το περάσουν (ακόμα και εκτός εγγύησης).

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω το 6αρι dsg (140) απο τον Νοεμβριο, θεωρητικα απο τα τελευταια, και δεν εχω τον παραμικρο

θορυβο, εχω και 11000 χλμ, ειναι απλα αψογο, τουλαχιστον μεχρι τωρα.

Παντως για οσους εχουν dsg για καλο και για κακο η επεκταση εγγυησης ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ μονο και μονο για αυτη την καλυψη.

Link to comment
Share on other sites

Αν είμαστε 3 με παρόμοια προβλήματα, τότε μάλλον έτσι λειτουργεί <_<

Δεν νομίζω να είναι θέμα λασκαρισμένης βίδας, θα το έπιανε ο τεχνικός στον έλεγχο (σε μένα, σε σένα, σε κάποιον).

Πάντως, διαβάζοντας σχετικά forums στην Αμερική, φαίνεται να υπάρχει θέμα με προβλήματα DSG (περίεργα σκορτσαρίσματα, απότομη όπισθεν, κρέμασμα κινητήρα, κλπ.) σε κάποιες παρτίδες. Κύριος υπεύθυνος η μονάδα Mechatronics.

Πάντως για τα περίεργα σορτσαρίσματα το manual αναφέρει ότι αν το κιβώτιο αντιληφθεί ότι πάει να πατινάρει, αποσυμπλέκει και αυτό σε εμάς περνάει ως σκορτσάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Και σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο κατά τις αλλαγές άμα προσέξετε καλά ακούγεται θόρυβος. To DSG = 2 χειροκίνητα κιβώτια + υδραυλικό σύστημα που τα ελέγχει: όταν χρησιμοποιείται το ένα κιβώτιο, το άλλο αλλάζει σχέση συνεχώς, προσπαθώντας να μαντέψει ποια θα είναι η επόμενη σχέση που θα χρησιμοποιηθεί κάνοντας σχετικούς θορύβους + το υδραυλικό σύστημα προσθέτει δικά του. Πάντως οι θόρυβοι αυτοί ίσα που ακούγονται και δεν είναι τόσο ενοχλητικοί.

Σχετικά με το A170: αυτό έχει κιβώτιο CVT, οπότε δεν παράγει θορύβους όπως τα άλλα κιβώτια.

Σχετικά με τις βλάβες και προβλήματα: πχ αν ένα μοντέλο x έχει 3% βλαβών y, τα 97% θα το απολαμβάνουν το αμάξι, τα 3% θα πάνε στην αντιπροσωπία, απ τα οποία το 1% θα γράψει στο φόρουμ με αποτέλεσμα αν μαζευτούν 3-4, δημιουργείται εσφαλμένη εντύπωση ότι x μοντέλο παρουσιάζει y πρόβλημα σε ποσοστό 50%.

Υ.Γ. : εχω DSG7 στην αρχή λίγο πρόσεξα τους θορύβους, αλλά τωρα σαν να μην υπάρχουν (συνεχίζουν να υπάρχουν, αμα προσέχω πολύ)

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς, οι θόρυβοι δεν είναι τόσο "διακριτικοί" στην περίπτωσή μου. Ακόμα και 2 συνεπιβάτες τους έχουν προσέξει...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδία πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία γιατί αντιμετοπίζω κι εγώ τα ίδια προβλήματα με τον φίλο του πρώτου post. Το οδήγησαν το αυτοκίνητο, και διαπίστωσαν τον θόρυβο επίσης δήλωσα και για το κόμπιασμα που έχει το dsg από 1η σε 2α και μου είπαν ότι και τα δύο δεν είναι φυσιολογικά!! Το αυτοκίνητο το κρατήσανε μέσα και από Δευτέρα θα με ενημερώσουν και φυσικά θα σας ενημερώσω κι εγώ!

Link to comment
Share on other sites

Ισως ειναι καποιες παιδικες ασθενειες στο 7αρι.

Οταν ειχα παραγγειλει το δικο μου και μετα απο κανα μηνα (περυσι τον Αυγουστο) ηθελα να αλλαξω το 6αρι dsg

με το 7αρι που μολις ειχε βγει, μου ειπαν οτι δεν ηταν πλεον διαθεσιμο γαι το 5αρι Γκολφ παρα μονο για το 6αρι

που θα ερχοταν αργοτερα, και μου φανηκε λιγο περιεργο. Μηπως δεν ηταν τοσο ετοιμο ακομα?

Link to comment
Share on other sites

Προσφατα αγόρασα το scirooco DSG-7.Και εχω τα ίδια προβλήματα με τους ήχους αυτούς,σαν να κροταλίζει κάτι ή σαν να εχει ξεχαρβαλωθει η εξάτμιση!!Δεν το έχω παει στην αντιπροσωποια ακομα αλλα εχομαι να μην ειναι κατι σοβαρο!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδία πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία γιατί αντιμετοπίζω κι εγώ τα ίδια προβλήματα με τον φίλο του πρώτου post. Το οδήγησαν το αυτοκίνητο, και διαπίστωσαν τον θόρυβο επίσης δήλωσα και για το κόμπιασμα που έχει το dsg από 1η σε 2α και μου είπαν ότι και τα δύο δεν είναι φυσιολογικά!! Το αυτοκίνητο το κρατήσανε μέσα και από Δευτέρα θα με ενημερώσουν και φυσικά θα σας ενημερώσω κι εγώ!

Αναμένουμε νέα σου για το αν λύθυκαν τα προβλήματα (και σε ποιά αντιπροσωπεία).

Link to comment
Share on other sites

...για το κόμπιασμα που έχει το dsg από 1η σε 2α και μου είπαν ότι και τα δύο δεν είναι φυσιολογικά

φιλε μου sorry που ρωταω αλλα οταν λες κομπιασμα ενοεις οτι πατας τα paddles για ανεβασμα από 1-2 και αργεί να κάνει την αλλαγή?ενώ στις αλλες ταχύτητες ανεβάζει αμέσως?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδία πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία γιατί αντιμετοπίζω κι εγώ τα ίδια προβλήματα με τον φίλο του πρώτου post. Το οδήγησαν το αυτοκίνητο, και διαπίστωσαν τον θόρυβο επίσης δήλωσα και για το κόμπιασμα που έχει το dsg από 1η σε 2α και μου είπαν ότι και τα δύο δεν είναι φυσιολογικά!! Το αυτοκίνητο το κρατήσανε μέσα και από Δευτέρα θα με ενημερώσουν και φυσικά θα σας ενημερώσω κι εγώ!

Σε ποιο συνεργειο το πηγες?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αρχικά να απαντήσω στον φίλο ότι όταν λέω κόμπιασμα εννοώ ότι με το που ξεκινά το αυτοκίνητο ενώ είμαι με πρώτη και βλέπω τις στροφές να ανεβαίνουν μου κάνει μια πτώση στρωφών, μετά μου τις ξανα ανεβάζει χωρίς να μου αλλάξει ταχύτητα και μετά μου αλλάζει σε δευτέρα. Είναι αρκετά αισθητό νομίζω εκτός αν εχω γίνει τοσο ψίρας.. Δεν έχω paddles και όλα αυτά γίνονται σε χαμήλες στροφές(1100-1200),με το που αλλάζει σε δευτέρα τα πράγματα γίνονται πίο ομαλά στις αλλαγές των ταχυτήτων αλλά και πάλι τις αισθάνομαι.. Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σήμερα ενημερώθηκα για το αυτοκίνητο που είχα αφήσει στο συνεργείο. Να αναφέρω ότι το συνεργείο ήταν της Karenta στην Βουλιαγμένης. Λοιπόν με ενημερώσανε ότι ο θόρυβος μετά από έλεγχο που κάνανε και σε συνενόηση με την VW είναι φυσιολογικός και έχουν πλέον γραπτή βεβαίωση από την Γερμανία ότι συμβαίνει σε όλα τα tsi 122 dsg. Οφείλεται στο σασμάν αλλά δεν είναι κάποια δυσλέιτουργία. Μπορώ να πώ ότι αυτό με καθησυχάζει γιατί στο εν λόγο συνεργείο ήμουν τυχερός και έχω γνωστούς που σίγουρα προσέξανε το αυτοκίνητο. Αυτά έχω να πώ τώρα δεν ξέρω αν στο μέλλον θα βρούνε κάτι που να τον διορθώνει αλλά εμένα δεν μου είπαν κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, σήμερα ενημερώθηκα για το αυτοκίνητο που είχα αφήσει στο συνεργείο. Να αναφέρω ότι το συνεργείο ήταν της Karenta στην Βουλιαγμένης. Λοιπόν με ενημερώσανε ότι ο θόρυβος μετά από έλεγχο που κάνανε και σε συνενόηση με την VW είναι φυσιολογικός και έχουν πλέον γραπτή βεβαίωση από την Γερμανία ότι συμβαίνει σε όλα τα tsi 122 dsg. Οφείλεται στο σασμάν αλλά δεν είναι κάποια δυσλέιτουργία. Μπορώ να πώ ότι αυτό με καθησυχάζει γιατί στο εν λόγο συνεργείο ήμουν τυχερός και έχω γνωστούς που σίγουρα προσέξανε το αυτοκίνητο. Αυτά έχω να πώ τώρα δεν ξέρω αν στο μέλλον θα βρούνε κάτι που να τον διορθώνει αλλά εμένα δεν μου είπαν κάτι.

Κατά την ορολογία λοιπόν της Πληροφορικής: it's a feature, not a bug.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.