polo_6566 Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) αυτα ειδα στο manual και οτι τα προτεινει η vw.εχεις να προτεινεις καποια καλυτερα? αυτα προτεινει επειδη απο αυτην τα παιρνει η vw.θεμα marketing και συμφωνιων ειναι.υπαρχει καλυτερο λιπαντικο αδιαμφισβητητα και αυτο ειναι το mobil 1 esp formula 5/30. υπαρχει και σχετικο thread εδω. @δες το αμαξι του dimike τι θερμοκρασιες πιανει το λιπαντικο του ... Edited January 24, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 ναι το ξερω το χω ξαναδιαβασει και εχω ακουσει και πολυ καλα λογια για αυτο το λιπαντικο.μαλλον και γω αυτο θα παρω. ευχαριστω παντως για τις γρηγορες απαντησεις και sorry αν σε ζαλισα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris22gr Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 (edited) Να ρωτήσω κάτι εγώ τώρα. Κάθε μέρα κάνω την ίδια διαδρομή, και είναι η εξής: Οδηγάω για 2-3 λεπτά μέχρι 2.500 στροφές περίπου, μεχρι να βγώ στη εγνατία, και τα λάδια προλαβαίνουν και ζεσταίνονται μέχρι 50-55C. και μετά αφού βγώ στην εγνατία οδηγάω με 160km/h και είναι 3.600 στροφές περίπου, και μετά απο 3-4 λεπτά έχει φτάσει η θερμοκρασία στους 85C. Μετά απο ένα 15λεπτο φτάνω στον προορισμό μου και αφού έχω βγει στην έξοδο πηγαίνω χαλαρά μέχρι 3.000 στροφές το πολύ και το αφήνω όταν το έχω παρκάρει για μισο λεπτο να κρυώσει/να κατεβουν τα λάδια. Αυτό θα μου προκαλέσει πρόβλημα? Επειδή δεν περιμένω να ζεσταθει πολύ ώρα ο κινητήρας. Νομίζω δεν θέλει να το αφήνω να κρυώσει περισσότερο από μισο λεπτό, αφού δεν το τελικιάζω, στα 160 δεν ειναι πολλές στροφές για να πώ ότι θέλει να το αφήσω για 2-3λεπτά να ηρεμίσει... Σωστά? Edited September 16, 2014 by aris22gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Απλά μέχρι να φτάσει στη μέση ο δείκτης μην καταπονεις τον κινητήρα με υψηλές στροφές και σπινιαρισμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 16, 2014 Report Share Posted September 16, 2014 Να ρωτήσω κάτι εγώ τώρα. Κάθε μέρα κάνω την ίδια διαδρομή, και είναι η εξής: Οδηγάω για 2-3 λεπτά μέχρι 2.500 στροφές περίπου, μεχρι να βγώ στη εγνατία, και τα λάδια προλαβαίνουν και ζεσταίνονται μέχρι 50-55C. και μετά αφού βγώ στην εγνατία οδηγάω με 160km/h και είναι 3.600 στροφές περίπου, και μετά απο 3-4 λεπτά έχει φτάσει η θερμοκρασία στους 85C. Μετά απο ένα 15λεπτο φτάνω στον προορισμό μου και αφού έχω βγει στην έξοδο πηγαίνω χαλαρά μέχρι 3.000 στροφές το πολύ και το αφήνω όταν το έχω παρκάρει για μισο λεπτο να κρυώσει/να κατεβουν τα λάδια. Αυτό θα μου προκαλέσει πρόβλημα? Επειδή δεν περιμένω να ζεσταθει πολύ ώρα ο κινητήρας. Νομίζω δεν θέλει να το αφήνω να κρυώσει περισσότερο από μισο λεπτό, αφού δεν το τελικιάζω, στα 160 δεν ειναι πολλές στροφές για να πώ ότι θέλει να το αφήσω για 2-3λεπτά να ηρεμίσει... Σωστά? Μέχρι να φτάσουν τα λάδια στο ~85 μην το ζορίζεις το αμάξι. Άφησε το να ανεβάσει γραμμικά τα χλμ και όχι απότομα. Και 0-200 να πας με κρύο αμάξι αν είναι ήπια οδήγηση δεν θα υπάρχει θέμα. Η απότομη αύξηση θερμοκρασίας είναι το θέμα. Σωστά πράττεις. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...