Jump to content
Scrooge

οδήγηση Turbo

Recommended Posts

αυτα ειδα στο manual και οτι τα προτεινει η vw.εχεις να προτεινεις καποια καλυτερα?

αυτα προτεινει επειδη απο αυτην τα παιρνει η vw.θεμα marketing και συμφωνιων ειναι.υπαρχει καλυτερο λιπαντικο αδιαμφισβητητα και αυτο ειναι το mobil 1 esp formula 5/30.

υπαρχει και σχετικο thread εδω.

@δες το αμαξι του dimike τι θερμοκρασιες πιανει το λιπαντικο του ...

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

ναι το ξερω το χω ξαναδιαβασει και εχω ακουσει και πολυ καλα λογια για αυτο το λιπαντικο.μαλλον και γω αυτο θα παρω.

ευχαριστω παντως για τις γρηγορες απαντησεις και sorry αν σε ζαλισα...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι εγώ τώρα.

 

Κάθε μέρα κάνω την ίδια διαδρομή, και είναι η εξής:

 

Οδηγάω για 2-3 λεπτά μέχρι 2.500 στροφές περίπου, μεχρι να βγώ στη εγνατία, και τα λάδια προλαβαίνουν και ζεσταίνονται μέχρι 50-55C. και μετά αφού βγώ στην εγνατία οδηγάω με 160km/h και είναι 3.600 στροφές περίπου, και μετά απο 3-4 λεπτά έχει φτάσει η θερμοκρασία στους 85C. Μετά απο ένα 15λεπτο φτάνω στον προορισμό μου και αφού έχω βγει στην έξοδο πηγαίνω χαλαρά μέχρι 3.000 στροφές το πολύ και το αφήνω όταν το έχω παρκάρει για μισο λεπτο να κρυώσει/να κατεβουν τα λάδια.

 

Αυτό θα μου προκαλέσει πρόβλημα? Επειδή δεν περιμένω να ζεσταθει πολύ ώρα ο κινητήρας.

Νομίζω δεν θέλει να το αφήνω να κρυώσει περισσότερο από μισο λεπτό, αφού δεν το τελικιάζω, στα 160 δεν ειναι πολλές στροφές για να πώ ότι θέλει να το αφήσω για 2-3λεπτά να ηρεμίσει... Σωστά?

Edited by aris22gr
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι εγώ τώρα.

 

Κάθε μέρα κάνω την ίδια διαδρομή, και είναι η εξής:

 

Οδηγάω για 2-3 λεπτά μέχρι 2.500 στροφές περίπου, μεχρι να βγώ στη εγνατία, και τα λάδια προλαβαίνουν και ζεσταίνονται μέχρι 50-55C. και μετά αφού βγώ στην εγνατία οδηγάω με 160km/h και είναι 3.600 στροφές περίπου, και μετά απο 3-4 λεπτά έχει φτάσει η θερμοκρασία στους 85C. Μετά απο ένα 15λεπτο φτάνω στον προορισμό μου και αφού έχω βγει στην έξοδο πηγαίνω χαλαρά μέχρι 3.000 στροφές το πολύ και το αφήνω όταν το έχω παρκάρει για μισο λεπτο να κρυώσει/να κατεβουν τα λάδια.

 

Αυτό θα μου προκαλέσει πρόβλημα? Επειδή δεν περιμένω να ζεσταθει πολύ ώρα ο κινητήρας.

Νομίζω δεν θέλει να το αφήνω να κρυώσει περισσότερο από μισο λεπτό, αφού δεν το τελικιάζω, στα 160 δεν ειναι πολλές στροφές για να πώ ότι θέλει να το αφήσω για 2-3λεπτά να ηρεμίσει... Σωστά?

 

 

Μέχρι να φτάσουν τα λάδια στο ~85 μην το ζορίζεις το αμάξι.

Άφησε το να ανεβάσει γραμμικά τα χλμ και όχι απότομα.

 

Και 0-200 να πας με κρύο αμάξι αν είναι ήπια οδήγηση δεν θα υπάρχει θέμα. Η απότομη αύξηση θερμοκρασίας είναι το θέμα.

Σωστά πράττεις.  

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.