Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
batsisbees

Golf 5 - Golf 6 γνώμες

Recommended Posts

Απο περιέργεια θα ήθελα να δω σε πόσους φαίνεται "καλύτερο" το golf 6 από το golf 5.

& για να μην παρεξηγηθώ εννοώ ποιο εμφανίσιμο και κατα πόσο ήταν 1 βημα ποιο μποστα η "ανανέωση" του μοντέλου.

*

& γιατί η εμφάνιση ειναι υποκειμενική για τον καθένα πειτε γνώμες!

(προσωπικά η συγκεριμένη αλλαγή μοντελου ηταν αν οχι στασιμη ισως ενα μικρο βημα πίσω τουλάχιστον από εξωτερικής αποψης)

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο περιέργεια θα ήθελα να δω σε πόσους φαίνεται "καλύτερο" το golf 6 από το golf 5.

& για να μην παρεξηγηθώ εννοώ ποιο εμφανίσιμο και κατα πόσο ήταν 1 βημα ποιο μποστα η "ανανέωση" του μοντέλου.

*

& γιατί η εμφάνιση ειναι υποκειμενική για τον καθένα πειτε γνώμες!

(προσωπικά η συγκεριμένη αλλαγή μοντελου ηταν αν οχι στασιμη ισως ενα μικρο βημα πίσω τουλάχιστον από εξωτερικής αποψης)

:o

Φίλε ξεκινάς flame war με το post σου. Οι μεν golf5 θα σου πουν τα χειρότερα για το 6, οι 6 θα σου πουν τα χειρότερα για το 5. Πάντως απο θέμα σχεδίασης το 5 ήταν πολύ διαφορετικό από το 4 και το 6 δεν κλέβει πολύ τα ηνία από το 5 με το σχεδιασμό του. Τώρα όσο αφορά τα μηχανικά τα 160 άλογα του 6 είναι καλύτερα από τα 140 του 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε ισως το πιο σωστο θα ταν να ρωτησεις ατομα που δεν εχουν ουτε το 6 ουτε το 5 ...

Edited by Playmaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ μαλλόν είμαι στους λίγους που τους αρέσει το πίσω μέρος του 6 περισσότερο από του 5! tongue.gif Οσό για την μούρη τους... το 6 είναι λιγο πιο επιθετικό αλλά και το 5 είναι εξίσου όμορφο και επιβλητικό.

Οσον αφορά το εσωτερικό.. δεν έτυχε ακόμα να δω το εσωτερικό του 5.. αρά δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αν και απότι ακούω είναι παρόμοια απλά στο 6 εχεί ελαφρός καλύτερης ποιότητας πλαστικά!

Από τα δυό θα ψήφιζα ως ελαφρός ομορφότερο το 6αρί...

Edited by Manos77

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φίλε ξεκινάς flame war με το post σου. Οι μεν golf5 θα σου πουν τα χειρότερα για το 6, οι 6 θα σου πουν τα χειρότερα για το 5. Πάντως απο θέμα σχεδίασης το 5 ήταν πολύ διαφορετικό από το 4 και το 6 δεν κλέβει πολύ τα ηνία από το 5 με το σχεδιασμό του. Τώρα όσο αφορά τα μηχανικά τα 160 άλογα του 6 είναι καλύτερα από τα 140 του 5.

κ τα 170 του GT δλδ καλυτερα απο τα 160 του απλου εμφανησιακα 6ριου ελεος πια λεμε για flames αλλα ....

οι κινητηρες ειναι ιδιοι Btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το 5άρι δεν είναι gt-sport τότε το 6άρι είναι πολύ πιο ωραίο, διαφορετικά όμως είναι δύσκολη απόφαση η επιλογή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 5αρι είχε ένα σχήμα κατά κάποιο τρόπο διαχρονικό. Σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής πουλούσε πολύ καλά μέχρι το τέλος της καριέρας του(ίσως και καλύτερα στο τέλος ). Το σχήμα του δεν απογοήτευε κανέναν όπως και δεν ενθουσίαζε κανέναν.

Το 6αρι θυμίζει περισσότερο Facelift του 5 παρά νέο αυτοκίνητο. Είναι δε κατά την άποψή μου συνειδητά περισσότερο συντηρητικό από το 5 στην προσπάθεια της VW να το διαχωρίσει πλήρως από το scirocco. Το εσωτερικό του πατάει στην ίδια σχεδιαστική γραμμή αλλά είναι σίγουρα πιο σύγχρονο και καλοκατασκευασμένο (όχι ότι του 5 υστερούσε). Η μεγάλη μου ένσταση είναι τα πίσω φώτα.. Λες και τους περίσσευαν φωτιστικά από TOUAREG και αποφάσισαν να τα βάλλουν στο 6αρι.

Τώρα το 6αρι GTI μου θυμίζει ζαντομένο απλό 6άρι. Δεν υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση που είχε το 5αρι GTI με τα απλά στην αρχή τουλάχιστον της καριέρας του, γιατί στη συνέχεια δημιούργησε σχολή. Η ίδια η VW το τοποθέτησε στη μισή γκάμα και πολλοί ιδιοκτήτες ξήλωναν του δικούς τους προφυλακτήρες για να βάλουν του GTI.

Για να μην παρεξηγηθώ το 6άρι είναι ένα εφ'όλης της ύλης ελαφρά βελτιωμένο 5άρι με τις ενστάσεις που περιέγραψα παραπάνω.

Edited by PERIS

Share this post


Link to post
Share on other sites
κ τα 170 του GT δλδ καλυτερα απο τα 160 του απλου εμφανησιακα 6ριου ελεος πια λεμε για flames αλλα ....

οι κινητηρες ειναι ιδιοι Btw

Συμφωνώ.. αν υπήρχε τελευταία καινούργιο το GT170 θα το είχα χτυπήσει πριν πάρω το 6αρι. Όχι μόνο απο θέμα κινητήρα αλλά και ζαντικού και στησίματος. Αλλά σε σχέση με το 140 δεν είχε νόημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν νομιζω πως διαφερει τοοοοσο πολυ, στις γραμμες του μπροστα βασικα σε σχεση με το sirocco

anyway το 6αρι ειναι ωραιο παιδια.. :D

Edited by poen

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 gt sport > 6 > 5 απλο

Επεισης εχω μια παρατηρηση να κανω σε σχεση με το πως δειχνει το αυτοκινητο απο πισω

Αν προσεξετε οι κολωνες του 6 στα πλαγια μαζευονται πολυ προς το κεντρο , λες και πανε να συγκλινουν για να κανουν πυραμιδα.

Δεν ξερω αν καταλαβαινετε τι εννοω , αλλα σε φιλο μου που του το εδειξα απο κοντα τι εννοω συμφωνησε.

Το πισω μερος του 6 απλα δεν βλεπεται , το 5αρι μοιαζει λες και ειναι το πιο προσφατο μοντελο

Το μπροστα ειναι συμπαθητικο , το θεωρω ομως κι αυτο κατωτερο του 5 gt sport , καλλιτερο απο το απλο 5

Πιστευω κι εγω οτι το 6 ειναι συνειδητα πιο συντηρητικο , λογω της ελευσης του σιροκο

Εγω προσωπικα παρηγγειλα το 5 περυσι τετοιο καιρο , συνειδητα , αφου ειχα δει τις πρωτες spy photos του 6 που ειχαν διαρρευσει,κι αφου κυριος λογος για την αλλαγη μοντελλου ηταν η μειωση του κοστους παραγωγης.

Τωρα που εχω δει το 6 κι απο κοντα , εξακολουθω να πιστευω οτι εκανα τη σωστη επιλογη με το 5 gt sport

Μηχανολογικα θελω να πιστευω οτι το 6 ειναι ελαφρως καλλιτερο , αν και πιστευω οτι σε αυτον τον τομεα το νεο γκολφ ειναι 5.5 κι οχι 6 μια και εχει λιγα καινουρια στοιχεια να επιδειξει

Πιστευω οτι το 7 οταν βγει θα κανει το αλμα που το 6 δεν εχει κανει σε σχεση με το 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πιστευω οτι το 7 οταν βγει θα κανει το αλμα που το 6 δεν εχει κανει σε σχεση με το 5

Αυτο κ'εγω το εχω πει πολλες φορες!

Γ'αυτο πηρα το 5αρι για να το αλλαξω με το 7αρι σε 4-5 χρονακια.

Τωρα για το 6, δεν θελω να πω οτι ειναι για τα μπαζα γτ οσο να'ναι ειναι golf :lol: αλλα ειδα το gti προχθες κ δεεε

Απο μακρια νωμιζα οτι ειναι το απλο με ζαντες gti, δεν κανει το μπαμ ρε παιδι μου οπως το 5αρι.

Κ το αλλο, ανεβασανε τους διακοπτες παραθυρων πολυ ψιλα λες κ ειναι οργανακια κ πρεπει να τα βλεπεις..

Η γνωμη μου εινα πως το 5αρι σε συνολο αξηζει πιο πολυ μιας κ μιχανικα δεν εχουν μεγαλες διαφορες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Το πισω μερος του 6 απλα δεν βλεπεται "

καπως ετσι μου δειχνει και εμένα.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι γιατι πηγαν να ταιριαξουν τα φαναρια απο το touareg στο golfaki

ΑΛΛΑ το μπροστα ειναι ωραιο

α κ να μην ξεχναμε το θεμα με τα πισω φαναρια ψιλο λυθηκε με τα smoked led-oοφαναρα

Edited by mourh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ αρχάς εγώ είμαι κάτοχος του 6 και όπως είπαν τα παιδιά 6απλό > 5απλό και gt sport > 6 απλό ΣΑΝ ΕΜΦΑΝΗΣΗ πάντα, τώρα σαν σύνολο μέσα έξω το 6άρι νικάει εύκολα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To μονο που δεν εχω οδηγησει και ψυρισει μεχρι τωρα ειναι το 6 αρι το απλο, οποτε εχω μια σχετικα σφαιρικη αποψη.

Το εσωτερικο απο το 6αρι Gti ειναι ανανεωμενο σε σχεση με το 5αρι χωρις ομως αν προσφερει κατι το εντελως καινουργιο. Εχει περισσοτερα κουμπακια και μπλιμπλικια (ειδικα για το a/c) και οι διακοπτες απο τα παραθυρα ανεβηκαν στον θεο χωρις ιδιαιτερο λογο. Το τιμονι ειναι καγκουρικο κατα την προσωπική μου γνωμη.

Τωρα το εξωτερικο απο το 6αρι (ειδικα το GTI) ειναι για κλαματα. Αν ειχε βγει πριν απο το Scirroco θα ειχε την πρωτια αλλα αυτη την στιγμή υπαρχουν 3 αμαξια που μοιραζονται μια οπτικα ομοια μουρη (golf, scirroco, polo) και σιγουρα το golf δεν ξεχωριζει. Ο μπροστινος προφυλακτηρας κοντευει να γινει tolias edition (τα προβολακια ειναι ελεος) και ο πισω ειναι οπτικα αδιαφορος. Μου θυμιζει κατοχους απο 5 αρι που ηθελαν να το κανουν look R32 και αντι να βαλουν τις εξατμισεις διπλα διπλα εβαζαν μια στην ανατολη και μια στην δυση για να πρωτοτυπησουν. Τεσπα εχει τον ασυμπαθυστο κατα την γνωμη μου το 6αρι και θα προτιμουσα να αγορασω ενα 5αρι μεταχειρα παρα το 6 καινουργιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι κάτοχος TSi 140HP Highline. Έχω μπει στο 6άρι. Η άποψή μου είναι ότι το 6άρι αποτελεί facelift του 5, παρά καινούργια σειρά. Το εσωτερικό του 6 είναι καλύτερο, ενώ το εξωτερικό χειρότερο. Έχω την αίσθηση ότι αν μετά από 6-7 χρόνια ψάξει κανείς για μεταχειρισμένο 5άρι ή 6άρι, δε θα κλείνει σαφώς υπέρ του ενός μοντέλου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι κάτοχος golf gt και έχω να πω ότι ήμουν μεταξύ του 5 και του 6.

το 6 εσωτερικά είναι πολύ κυρίλα (γκομενίζει λίγο - γνώμη μου) αλλά εξωτερικά δεν μου αρέσει συνολικά.

Η μούρη του φέρνει σε scirocco και είναι πολύ ωραία αλλά το πίσω μέρος δεν μου αρέσει καθόλου.

Επίσης δεν βγαίνει και σε sport έκδοση όπως το 5 (gt sport) και ούτε πρόκειται να βγεί μιας και υπάρχει πια το scirocco.

Η ανάρτηση του είναι μαλακή, οι ζάντες του δεν μου αρέσουν.

Από εκεί και πέρα το 6 με το 5 είναι ακριβώς τα ίδια αυτοκίνητα με τον ίδιο κινητήρα (το 6αρι διαφορετική χαρτογράφιση, μαλακότερη ανάρτηση από το 5αρι gt, με esp).

Απλά έχει γίνει face lift και έχει αλλάξει το εσωτερικό του.

το πιο από τα δύο είναι ομορφότερο είναι καθαρά υποκειμενικό. Σίγουρα πάντως το καινούργιο θα κρατήσει καλύτερα την τιμή του όταν έρθει η ώρα να πουληθεί.

τέλος το 5αρι είχε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό από το 6αρι ελέω scirocco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το 5αρι ειναι ποιο ωραιο.

ειδικα το GTI το 5αρι εχει πολυ ωραιο προφυλακτηρα μπροστα και διαφερει απο το απλο golf και αυτος ειναι και ενας λογος που πουλησε τρελα. το 6αρι GTI μπροστα εχασε πολυ αλλα πισω οι δυο εξατμισεις ειναι το μονο που θα ηθελα να εχω και "ζηλευω"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 6άρι κατά τη γνώμη μου είναι πιο συντηρητικό σε σχέση με το 5άρι. Ιδίως το πίσω μέρος είναι πιο γεροντίστικο αφού φέρνει κάτι από φιλοσοφία golf 4 με φανάρια που θυμίζουν το φωτισμό από το τελευταίο touareg. Όσο για το εμπρός μέρος τα φανάρια του είναι εσωτερικά πάλι της φιλοσοφίας golf 4.

Σαν να πήρανε το 5άρι του βάλανε φανάρια εξειχρονισμένα απο 4άρι, αφαιρέσανε τα εξωτερικά πλαστικά από τις πόρτες και χαμηλώσανε τον κώλο.

Εσωτερικά είναι σαν να μου βάλανε το σαλόνι του Eos και αλλάξανε το τιμόνι, το ράδιο και τους διακόπτες! Πάλι συντηρητικούρα μου φαίνεται!

Στην πράξη είναι ένα facelift αφου ο αριθμός πλαισίου δεν έχει αλλάξει από τα τελευταια golf 5 και ειναι WVWZZZ1KZ8..... με το να υπάρχει στα 5άρια απο το 2004, και τα 4άρια να έχουν 1J στο ίδιο σημείο του πλαισίου.

(Για να μη παρεξηγηθώ αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη απο σχεδιαστικής άποψης που δίνω σημασία λόγο σπουδών.)

Edited by ta6ape

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν κάτοχος ενός mk vi θα πώ αυτά που λέω καιρό.Θεωρώ πως το golf v και ειδικά το gti είναι απο τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που υπάρχουν.Απίστευτα διακριτικό και επιθετικό ταυτόχρονα.Υπάρχουν ακόμη στιγμές που συναντώ πεντάρια στο δρόμο και λέω μέσα μου,''ποσο όμορφο αυτοκίνητο...'' Αναμφίβολα δεν μπορώ παρα να συμφωνησω πως το εξάρι ΔΕΝ είναι πιο ομορφο απο το προηγούμενο σε καμια περιπτωση. Μπαίνοντας όμως στο εσωτερικό του πραγματικά πιστευεις πως μπαίνεις στο σαλονι του ξενοδοχείου Μ.Βρετανία και σου σερβιρουν ποτακι...Μεταφορικά μιλώντας βεβαια,το εσωτερικό του νομιζω πως έχει αναβαθμιστεί πλήρως και είναι ξεκάθαρα το σημείο που υπερέχει.Πραγματικά το παινεύω λίγο αλλά νομίζω πως έχω δικιο.

Σε ότι αφορά κινητηρες, στησιμο και άλλα τετοια, νομιζω πως τα αυτοκινητα δεν εχουν διαφορες. Κάποιες μικροτεχνολογιες και κυριως στα ηλεκτρικα - ευελπιστω τελειοποιηση μικροπροβληματων του mk v- και ένας διαφορετικά χαρτογραφημένος κινητήρας αναμεσα σε 140-170 ίππους απο το πενταρι, για να καλυπτει τις αναγκες μεγαλυτερου αγοραστικου κοινου. Αδερφια με ολη την σημασια της λεξεως. Απλά ο ανταγωνισμος επέβαλε η VW να βγαλει καινουργιο GOLF και αυτη το εβγαλε. Το θεμα είναι πως οταν εχει βγει καινουργιο αμάξι, συμφωνω χωρις να είναι το πιο όμορφο αμάξι που υπάρχει και χωρίς τρελες καινοτομιες, αγοράζεις το προηγούμενο? Καποια στιγμη διαβαζα ενα περιοδικο αυτοκινητων και σε ενα αρθρο ο δημοσιογραφος ανεφερε το εξης: ''Δεν είναι και ότι καλυτερο να στρώνεις αυτοκίνητο την στιγμή που άλλοι το πουλάνε.''

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τωρα το εξωτερικο απο το 6αρι (ειδικα το GTI) ειναι για κλαματα.

Κοψε κάτι .Οκ,ειπαμε οι αποψεις του καθενος αποψεις,οκ,το 5αρι ισως πιο ομορφο απο το 6αρι,οκ,αλλα οχι και ετσι,ειπαμε ελεος!Οχι οτι με ενδιαφερει αν εσυ το θεωρεις ωραιο 'η οχι,για κλαμματα η' μη απο τη στιγμη που εγω εχω ερωτα μαζι του,αλλα προς θεου οταν γινεται μια δημοσια κουβεντα κοιταμε αυτα που λεμε να εχουν καποια βαση και να μην ειναι τειλειως αστεια.

Μου θυμιζει κατοχους απο 5 αρι που ηθελαν να το κανουν look R32 και αντι να βαλουν τις εξατμισεις διπλα διπλα εβαζαν μια στην ανατολη και μια στην δυση για να πρωτοτυπησουν.

Καλα για αυτο,πολυ απλα no comments ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισως το μόνο που χαλάει το 6άρι είναι ο αλα Touareg κώλος. Φάτσα καλύτερη και είναι αδιαπραγμάτευτο για μένα. Εσωτερικό -αν όχι καμιά σχέση- πολύ αναβαθμισμένο, με highlight το καντράν. Τώρα για τα μοτέρ ίδια είναι όλα με διαφορετική χαρτογράφιση (πλήν ψιλοαναβαθμίσεων). Κατά άλλα, το αυτοκίνητο είναι mk5 facelift παρά mk6.

Κατά τα άλλα, περί ορέξεως προβατίνα-στα-κάρβουνα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θεμα είναι πως οταν εχει βγει καινουργιο αμάξι, συμφωνω χωρις να είναι το πιο όμορφο αμάξι που υπάρχει και χωρίς τρελες καινοτομιες, αγοράζεις το προηγούμενο? Καποια στιγμη διαβαζα ενα περιοδικο αυτοκινητων και σε ενα αρθρο ο δημοσιογραφος ανεφερε το εξης: ''Δεν είναι και ότι καλυτερο να στρώνεις αυτοκίνητο την στιγμή που άλλοι το πουλάνε.''

Γιατι οχι ?

Αν το προηγουμενο μοντελο σου αρεσει περισσοτερο απο το επερχομενο , κι αποδεδειγμενα τεχνολογικα το νεο εχει λιγες καινοτομιες (εως και καθολου) ?

Φυσικα απαραιτητη προυποθεση για να παρει κανεις ενα αυτοκινητο στο τελος της γραμμης παραγωγης του ειναι να μη τον νοιαζει η μεταπωλητικη του αξια.

Δηλαδη να σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο καποια χρονια

Τωρα οσο για το τι λενε οι δημοσιογραφοι στις διαφορες φυλλαδες , εμενα προσωπικα με αφηνουν παγερα αδιαφορο , δεν χρειαζομαι κανενα δημοσιογραφο για να σχηματισω αποψη τι αρεσει στο ματι μου :lol:

Εγω αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι που μερικοι λενε οτι πηραν το 6 για να μη χασει πολυ σε μεταπωλητικη αξια .

Οκ δεκτο , αλλα για μια στιγμη , τι λογικη ειναι αυτη να παιρνεις ενα αμαξι με κριτηριο ποσα θα πιασει αν το πουλησεις αυριο , κι οχι αν σου κανει κλικ, αν σου αρεσει εν τελει ?

:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγώ πάντως πήρα το 6 γιατί το θεωρώ πολύ καλύτερο από το 5 μέσα - έξω. Ειδικά στο εσωτερικό η διαφορά είναι χαώδης. Για μένα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγώ πάντως πήρα το 6 γιατί το θεωρώ πολύ καλύτερο από το 5 μέσα - έξω. Ειδικά στο εσωτερικό η διαφορά είναι χαώδης. Για μένα...

Χμμμ. Συνήθως αυτό που αγοράζουμε οι ίδιοι το θεωρούμε και πολύ καλύτερο από κάθε άλλο. ¶ρα οι περισσότερο αντικειμενικές απόψεις είναι αυτών που δεν αγοράσαν ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Πάντως το 6άρι εξωτερικά δεν διεκδικεί και βραβείο σχεδιασμού ούτε καν σε σχέση με το 5άρι που μην ξεχνάμε έχει και 6ετή παρουσία.Και εσωτερικά είναι το εσωτερικό από το 5άρι αναβαθμισμένο κυρίως στην περιοχή των οργάνων και διακοπτών κλιματισμού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...