Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
batsisbees

Σκαστρα Forge σε Golf 5 Gt ετσι κανει σε όλους?

Recommended Posts

Στο δικό μου golf 5 Gt που εχω βάλει τον εν λόγω αντάπτορα παρατηρώ το εξής¨

Κάπου στις 3000στροφές περίπου εκτονώνεται ο συμπιεστής κοβοντας το τράβηγμα του κινητήρα. Το βλέπω και στο στροφόμετρο αλλά και στο δεικτη υπερπλήρωσης του τούρμο που έχει στο καντράν. (ο εν λόγω δείκτης ενω ειναι στο τέρμα μολις πιάσει περίπου τις 3000χιλ. στροφές ο κινητήρας πέφτει ξαφνικά στη αρχή(0)Αλλά και το αισθάνομαι ότι μετά το κόψιμο ειναι σαν να ανεβάζει στροφές χωρίς το συμπιεστή. :)

Ειναι νορμάλ ^_^ ? η λειτουργία του αντάπτορα. ? Σε εσας που εχετε τον ιδιο ανταπτορα της forge τι κάνει? Ειναι αποκλειστικά αυτό που φταίει? ή κατι άλλο?

Ανάμενα καποια μειωση ιποδύναμης αλλά να κόβει από τοσο νωρίς?

Τι λέτε?

(...βγάλτον...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω τον εβγαλα χωρις να ειμαι σιγουρος αν πραγματικα κοβει αν κ ειχα την αισθηση με τον που τον αφαιρεσα οτι σπουλαρω πιο γρηγορα..

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγω τον εβγαλα χωρις να ειμαι σιγουρος αν πραγματικα κοβει αν κ ειχα την αισθηση με τον που τον αφαιρεσα οτι σπουλαρω πιο γρηγορα..

Έπρεπε να το δούμε με το vag-com πριν το βγάλεις για να ξέρουμε στα σίγουρα τι γίνεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γενικα παιζει και να χανεις κατι απο τον ανταπτορα αλλα εμενα μ αρεσει παρα πολυ ο ηχος του.. ειναι ψαρωτικουλης.. γενικα αυριο μαλλον το βραδυ θα παω για μετρησεις με τον ανταπτορα και το vag-com και μεθαυριο χωρις τον ανταπτορα αλλα παλι με το vag-com tongue.gif και θα δουμε τι θα πουν τα διαγραμματα..

Μηπως το ξεφουσκωμα που λες εχει να κανει και με το asr? γιατι καπου εκει εμενα αρχιζε να σπινιαρει..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γενικα παιζει και να χανεις κατι απο τον ανταπτορα αλλα εμενα μ αρεσει παρα πολυ ο ηχος του.. ειναι ψαρωτικουλης.. γενικα αυριο μαλλον το βραδυ θα παω για μετρησεις με τον ανταπτορα και το vag-com και μεθαυριο χωρις τον ανταπτορα αλλα παλι με το vag-com tongue.gif και θα δουμε τι θα πουν τα διαγραμματα..

Μηπως το ξεφουσκωμα που λες εχει να κανει και με το asr? γιατι καπου εκει εμενα αρχιζε να σπινιαρει..

Αυτο για το asr δεν παιζει.

Τις μετρησεις αν θες πεταξετες κ εδω να δουμε κ εμεις. tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο δικό μου golf 5 Gt που εχω βάλει τον εν λόγω αντάπτορα παρατηρώ το εξής¨

Κάπου στις 3000στροφές περίπου εκτονώνεται ο συμπιεστής κοβοντας το τράβηγμα του κινητήρα. Το βλέπω και στο στροφόμετρο αλλά και στο δεικτη υπερπλήρωσης του τούρμο που έχει στο καντράν. (ο εν λόγω δείκτης ενω ειναι στο τέρμα μολις πιάσει περίπου τις 3000χιλ. στροφές ο κινητήρας πέφτει ξαφνικά στη αρχή(0)Αλλά και το αισθάνομαι ότι μετά το κόψιμο ειναι σαν να ανεβάζει στροφές χωρίς το συμπιεστή. :lol:

Ειναι νορμάλ :lol: ? η λειτουργία του αντάπτορα. ? Σε εσας που εχετε τον ιδιο ανταπτορα της forge τι κάνει? Ειναι αποκλειστικά αυτό που φταίει? ή κατι άλλο?

Ανάμενα καποια μειωση ιποδύναμης αλλά να κόβει από τοσο νωρίς?

Τι λέτε?

(...βγάλτον...)

Ναι ι αληθεια ειναι οτι κοβει παρα πολυ στο tsi 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

παρα πολυ?δεν παιζει να φταιει ο ανταπτορας μαλλον η σκαστρα σου θελει αλλαγη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...