Jump to content
andain

Audi Tt 1.8 Tfsi

Recommended Posts

Το ξερω οτι τωρα δινω ετοιμη τροφη στον S8N αλλα θα ηθελα να ανταλλαξουμε λιγο πιο μετριοπαθεις αποψεις...Η τιμη του τωρα ειναι γυρω στα 33 χιλ. και οι επιδοσεις του καθολου αμελητεες, σχεδον ιδιες με του gti..

Link to comment
Share on other sites

τωρα που μιλαμε κανει 33Κευρώ αλλα για λιγες μερες ακομα.

απο οσο εχω ακούσει απο γνωστό μου που κοίταξε για ΤΤ πριν απο 2-3 εβδομάδες δεν υπάρχουν διαθέσιμα ωστε να επωφεληθεί απο τη μείωση (ετσι μου ειπε ετσι λεω).

εγω εχω το 170αρι αλλά το ΤΤ ειναι το απωθημένο μου... καθε τοσο κοιτάζω αγγελίες και ωρες ωρες λεω να την κανω.

τέλος πάντων αν και το ΤΤ ειναι λιγότερο πρακτικό, λιγότερο βολικό και λιγότερο ή το ιδιο γρήγορο με το GTi και το GT αντιστοιχα, στην παρούσα φάση της ζωης μου θα το προτιμούσα... απλά και μόνο λογω σχηματος.

YΓ γιατι δε το βγαζει με dsg (1.:lol:? :lol:

Link to comment
Share on other sites

τωρα που μιλαμε κανει 33Κευρώ αλλα για λιγες μερες ακομα.

απο οσο εχω ακούσει απο γνωστό μου που κοίταξε για ΤΤ πριν απο 2-3 εβδομάδες δεν υπάρχουν διαθέσιμα ωστε να επωφεληθεί απο τη μείωση (ετσι μου ειπε ετσι λεω).

εγω εχω το 170αρι αλλά το ΤΤ ειναι το απωθημένο μου... καθε τοσο κοιτάζω αγγελίες και ωρες ωρες λεω να την κανω.

τέλος πάντων αν και το ΤΤ ειναι λιγότερο πρακτικό, λιγότερο βολικό και λιγότερο ή το ιδιο γρήγορο με το GTi και το GT αντιστοιχα, στην παρούσα φάση της ζωης μου θα το προτιμούσα... απλά και μόνο λογω σχηματος.

YΓ γιατι δε το βγαζει με dsg (1.:lol:? :lol:

Περασα απο αντιπροσωπεια της Audi και μου ειπανε οτι αν κανεις την παραγγελια πριν τη ληξη του μετρου τοτε επωφελεισαι της μειωσης :lol:

Επισης επειδη ειναι 1.8 δε νομιζω να εχει μεγαλη αυξηση με τη ληξη του μετρου γιατι εχει χαμηλοτερα τελη ταξινομησης απο του διλιτρου πχ..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Περίπου 3 χιλιάρικα ήταν η μείωση της τιμής του λόγω μείωσης των τελών ταξινόμησης.

Και εγω τα έχασα γιατι μου ηρθε 10 μέρες πριν τη μείωση... rocket.gif

Είναι πάντως πολύ πιο γρήγορο και ανταγωνιστικο σε σχεση με αλλα γρηγορα αυτοκινητα απο οσο μαρτυρουν οι 160 ονομαστικοι ιπποι του.

Link to comment
Share on other sites

@andain

εάν θεωρήσουμε πως τα τέλη τα πληρώνεις κατά τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου, πως γίνεται να επωφεληθείς απλά βάζοντας την παραγγελία;

αν κάνεις κίνηση απλά να είσαι σίγουρος μη σου έρθει κανένα 3χιλιαρο "bonus".

ένα θεματάκι βέβαια είναι ο σχετικά φτωχός εξοπλισμός του. δηλαδή για να το κανω όπως το golfακι θα πρεπει να ρίξω αρκετα ΕUR. (17", navi, usb port, parking radar και μερικα ακομα)

Link to comment
Share on other sites

@andain

εάν θεωρήσουμε πως τα τέλη τα πληρώνεις κατά τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου, πως γίνεται να επωφεληθείς απλά βάζοντας την παραγγελία;

αν κάνεις κίνηση απλά να είσαι σίγουρος μη σου έρθει κανένα 3χιλιαρο "bonus".

ένα θεματάκι βέβαια είναι ο σχετικά φτωχός εξοπλισμός του. δηλαδή για να το κανω όπως το golfακι θα πρεπει να ρίξω αρκετα ΕUR. (17", navi, usb port, parking radar και μερικα ακομα)

Καλά τα ραντάρ παρκαρίσματος είναι τσάμπα δεν αξίζει να τα αναφέρεις.

Όσο για τον εκτελωνισμό, αν η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία δεχτεί να τον καταπιεί και η παραγγελία γράφει επάνω τιμή με μειωμένα τέλη τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Η 17αρα όπως και να το κάνουμε όμως είναι ένα θέμα, δεν μπορείς να το πάρεις με 16αρα φάινεται λίγο κάπως. Και σε βάζουν και στο τριπάκι να πληρώσεις ένα τριχίλιαρο παραπάνω αφού σου δίνουν πακέτο τις 17 αρες με δερματινα και κατι αλλα ψιλοπραματα.

Όπως και να το κάνεις όμως αν μπορέσεις να κάνεις ένα test drive πιστεύω ότι θα δικαιολογήσεις τη διαφορά τιμής από το golf και ελπίζω να μην ανοίξω κανένα νέο γύρο αντιπαραθέσεων πάνω στο θέμα. Είναι απλά η γνώμη μου.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

@stef80

καμία αντιπαράθεση. το ΤΤ ειναι το απωθημένο μου...

κοίτα επειδή οι aftermarket αισθητήρες ειναι

α. μαύροι (και μετα λες: "να του βάψω αλλά θα χαλάσουν;; θα λειτουργούν κανονικά και ο κάθε ενας σου λεει οτι να ΄ναι )

β. εξέχουν του προφυλακτήρα

δε μου αρέσουν και για αυτο και στο γκολφ μου έβαλα εργοστασιακους.

και βαλε τωρα και τα αλλα :

1. navi (δε θα εχεις τωρα φορητό με τη βεντούζα σαν ταξι)

2. αισθητήρες βροχής, φωτός, αντιθαμβωτικο εσωτερικό καθρέπτη, ανάκληση στους εξωτερικούς (πακετακι στο γκολφ)

αρχίζει και τσούζει η τιμουλα (έμενα τουλάχιστον)...

το μονο που θα μου ελειπε αν εδινα το γκολφ ειναι το φοβερο του μοτερακι (ροπη και καταναλωση)... Εχοντας στην οικογενεια και το 1.8Τ 5V (163ps) ομολογω πως ο κομπρεσορας στο γκολφακι γεμιζει 100% το κενο του turbo που υπαρχει στον 1.8. Αν και οταν ειχα πρωτο-οδηγησει το Α4 ειχα πει πως ειχε φοβερο τραβηγμα απο χαμηλα... αλλά ως γνωστον εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο. Βεβαια και 1.8 TFSi θα ειχε βελτιωθει σε σχεση με τον 5V...

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με αν οδηγήσεις το ττ με το 1,8 tfsi δε θα σου λείψει ούτε δευτερόλεπτο ο κινητήρας σου(εχω οδηγησει αρκετα ολους τους κινητηρες του golf:122, 140, 160, 170, 200)

Αισθητήρες να βάλεις, να τους βάψεις αλλά να είσαι μπροστά στη διαδικασία. Πιο ελεινο βάψιμο απο τους δικους μου δεν υπάρχει.

Ο έξτρα εξοπλισμός τσούζει όντως.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι με εναν αξιοπρεπη extra εξοπλισμο η τιμη εκτοξευεται στα 40 χιλιαρικα μην πω 42...Οσο ειναι η αρχικη του 2.0 τφσι...Αλλα ειπαμε συμβιβαζεσαι με λιγοτερη δυναμη λογω περισσοτερης πολυτελειας. Να ρωτησω μονο αν εχεις κανεις ακουσει αποψεις για την αναρτηση Magnetic ride...Αξιζει??? Το κοστος της ειναι οσο μιας Kw 2..

Link to comment
Share on other sites

Η παραπάνω πολυτέλεια δεν θα σου δώσει τπτ στην πώληση...

Καλύτερα το 2.0 με σχετικά καλό εξοπλισμό και όχι ακρότητες , π.χ Εκταταμένη Εσωτερική επένδυση δέρματος....

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να ειναι ακροτητα αυτο που λες γιατι κατι τετοια εξτρας κανουν ξεχωριστο το εσωτερικο του αυτοκινητου..Αν ειναι να παρω κατι για τον κινητηρα του ποιος ο λογος να αφησω το gti μου για εναν ιδιο κινητηρα..Ετσι το βλεπω εγω..Ποσο μαλλον τωρα που τα πραγματα δυσκολευουν με τα τελη κυκλοφοριας συνεχως να αυξανονται, το εκτακτο επιδομα των..150 ευρω και τα τεκμηρια διαβιωσης που τελικα μεσα απο εγκυρες πηγες ειναι προ των πυλων.. :D

Link to comment
Share on other sites

1ον : Ότι έξτρα βάζεις, πέρνεις τα @@ σου στην πώληση. Γιαυτο μετρημένα και σωστά έξτρα και όχι σαβούρες του στύλ Bose ηχεία , εκτεταμένες δερμάτινες επενδύσεις , τηλέφωνα και διάφορες σάλτσες που θα το πάνε στα 50+ και όταν πάς να το πουλήσεις θα είσαι στα 30.000(όπως παίζουν τώρα μοντέλα 07-08).

2ον : Πίστεψε με(γιατι έπαιζα μαζί του γύρω στο 3ώρο στην Γερμανία), το αμάξι αυτό το κάνει το 2.0μοτέρ και όχι το 1.8(που έχω εμπειρία από Α3 οικογενείας και προγραματισμένο)

3ον : Είναι 200κιλά ελαφρύτερο από το γκολφάκι σου

4ον : Έχει διαφορές στο μοτέρ όπως και στην μετάδοση

5ον : Τεκμήρια και λοιπά τέλη δεν τα βάζω στο παιχνίδι γιατι,

α) Δεν με πιάνουν

β) Μιλάμε καθαρά για το αμάξι και όχι τις συνέπειες των τελών στο αμάξι..

Αν θές την γνώμη μου , ψάξε μοντέλο 08 με κάποια επιλεγμένα έξτρα και ελάχιστα χλμ από γερμανία και φέρτο, εκτελωνισμένο γύρω στα 33-34 θα σου πάει...

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με αν οδηγήσεις το ττ με το 1,8 tfsi δε θα σου λείψει ούτε δευτερόλεπτο ο κινητήρας σου

Διαφωνώ , επειδή μιλάμε για τον 1.8 VS 2.0 , Και επειδή έχω και τους δύο

Ο 1.8 είναι γαμάτος μέσα στην πόλη , ροπάτος χαμηλά με την βοήθεια του valvetronic και της μικρότερης τουρμπίνας είναι θαύμα....Βέβαια μετά τις 4.000 , είναι σαν να πατάς φρένο

Αντίθετα στον 2.0 , χαμηλά είναι λίγο ψόφιος , αλλά όταν πέρασεις τις 2.500-3.000 τότε αλλάζει πρόσωπο και τραβάει δυνατά μέχρι και κοντά στις 6000

, Τωρα αν τα προγραματισεις και τα δύο

Το 1.8 θα βγάλει με ζόρι 220 και το 2.0 με περίπου ίδιες ρυθμίσεις 270-280

Θα αλλάξει συμπεριφορά το 1.8 και θα δίνει μετά τις 4.000 μέχρι τις 5500 και θα ψοφάει λόγο τουρμπίνας

Ενώ το 2.0 θα είναι δυνατό και μέχρι τον κόφτη τον 7000 κρατώντας σχεδόν 1bar... :D

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ , επειδή μιλάμε για τον 1.8 VS 2.0 , Και επειδή έχω και τους δύο

Ο 1.8 είναι γαμάτος μέσα στην πόλη , ροπάτος χαμηλά με την βοήθεια του valvetronic και της μικρότερης τουρμπίνας είναι θαύμα....Βέβαια μετά τις 4.000 , είναι σαν να πατάς φρένο

Αντίθετα στον 2.0 , χαμηλά είναι λίγο ψόφιος , αλλά όταν πέρασεις τις 2.500-3.000 τότε αλλάζει πρόσωπο και τραβάει δυνατά μέχρι και κοντά στις 6000

, Τωρα αν τα προγραματισεις και τα δύο

Το 1.8 θα βγάλει με ζόρι 220 και το 2.0 με περίπου ίδιες ρυθμίσεις 270-280

Θα αλλάξει συμπεριφορά το 1.8 και θα δίνει μετά τις 4.000 μέχρι τις 5500 και θα ψοφάει λόγο τουρμπίνας

Ενώ το 2.0 θα είναι δυνατό και μέχρι τον κόφτη τον 7000 κρατώντας σχεδόν 1bar... :D

Καταρχας μιλας σα να προκειται για αυτοκινητο κοντρας...Επειδη ομως αλλαζουν τα "8ελω" του καθενος αναλoγα με τη φαση της ζωης του και επειδη εχω χορτασει να κερναω τσαγακια με το αυτοκινητο που εχω τωρα καθως επισης εχω μαθει οτι και το πιο γρηγορο αυτοκινητο στον πλανητη να εχεις παλι θα πινεις τα τσαγακια σου (γιατι παντα υπαρχει ενας πιο τρελος απο σενα...) εχω ξεφυγει πλεον απο αυτη τη λογικη...Επισης να σημειωσω οτι ναι μεν δε σε πιανουν εσενα τα τεκμηρια αλλα ερχονται δυσκολες εποχες και οπως ελεγε και ενας σοφος συμπατριωτης ¨μηδενα προ του τελους μακαριζε¨. Ο 1.8 δεν ειναι 2.0 ναι το ξερουμε..Δεν ειναι εκει ομως το θεμα... ;) Επισης να σημειωσω οτι εγω προσωπικα το τουτου μου δεν το παιρνω με βαση τα εξτρας που θα μου δωσουν μεταπωλητικη αξια..αλλα με βαση την καβ....α μου tongue.gif Και ναι ειναι τρελα να ανοιγω την πορτουλα μου και η χειρολαβη να ειναι δερματινη οπως στο extended leather package και οχι πλαστικη που ειναι και στο fiesta

B)

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά του 1.8 με τον δίλιτρο δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο τραγική όσο περιγράφει ο φίλος Puck, ούτε σε μαμά μορφή ούτε σε βελτιωμένη.

Τα 270-280 που φτάνει ο δίλιτρος τα φτάνει με πολύ πιεσμένο προγραμμα, εισαγωγή, full εξάτμιση και αντλία και με τις ίδιες βελτιώσεις ο 1.8 ξεπερνάει τα 240 άλογα.(Η τουρμπίνα του δεν είναι μικρότερη: το 1.4 tsi, to 1.8 tfsi και το 2.0 tfsi φοράνε την k03)

Επίσης, δεν ξέρω τι έφταιγε στο α3 που οδήγησες αλλά το ττ σε καμια περίπτωση δεν κόβει μετά τις 4000 στροφες, εκεί είναι που τραβάει καλύτερα! ισως παιζει ρόλο η πιο ελεύθερη εξάτμισή του και φυσικά και το βάρος κάνει τεράστια διαφορά αν και δε θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα φιλικά πατήματα γιατί λογικό είναι να με πείτε υποκειμενικό αφού το έχω.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά του 1.8 με τον δίλιτρο δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο τραγική όσο περιγράφει ο φίλος Puck, ούτε σε μαμά μορφή ούτε σε βελτιωμένη.

Τα 270-280 που φτάνει ο δίλιτρος τα φτάνει με πολύ πιεσμένο προγραμμα, εισαγωγή, full εξάτμιση και αντλία και με τις ίδιες βελτιώσεις ο 1.8 ξεπερνάει τα 240 άλογα.(Η τουρμπίνα του δεν είναι μικρότερη: το 1.4 tsi, to 1.8 tfsi και το 2.0 tfsi φοράνε την k03)

Επίσης, δεν ξέρω τι έφταιγε στο α3 που οδήγησες αλλά το ττ σε καμια περίπτωση δεν κόβει μετά τις 4000 στροφες, εκεί είναι που τραβάει καλύτερα! ισως παιζει ρόλο η πιο ελεύθερη εξάτμισή του και φυσικά και το βάρος κάνει τεράστια διαφορά αν και δε θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα φιλικά πατήματα γιατί λογικό είναι να με πείτε υποκειμενικό αφού το έχω.

Στεφ θα ηθελα να σε ρωτησω την αποψη σου σχετικα με την αναρτηση του tt.. Ειναι σκληρη?? Αξιζει να δωσεις 1400 ευρω για τη μαγνητικη???

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά του 1.8 με τον δίλιτρο δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσο τραγική όσο περιγράφει ο φίλος Puck, ούτε σε μαμά μορφή ούτε σε βελτιωμένη.

Τα 270-280 που φτάνει ο δίλιτρος τα φτάνει με πολύ πιεσμένο προγραμμα, εισαγωγή, full εξάτμιση και αντλία και με τις ίδιες βελτιώσεις ο 1.8 ξεπερνάει τα 240 άλογα.(Η τουρμπίνα του δεν είναι μικρότερη: το 1.4 tsi, to 1.8 tfsi και το 2.0 tfsi φοράνε την k03)

Επίσης, δεν ξέρω τι έφταιγε στο α3 που οδήγησες αλλά το ττ σε καμια περίπτωση δεν κόβει μετά τις 4000 στροφες, εκεί είναι που τραβάει καλύτερα! ισως παιζει ρόλο η πιο ελεύθερη εξάτμισή του και φυσικά και το βάρος κάνει τεράστια διαφορά αν και δε θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα φιλικά πατήματα γιατί λογικό είναι να με πείτε υποκειμενικό αφού το έχω.

Ναι το θέμα οτι έχω και τα 2 μοτερ.... :lol:

¶ρα για να στο λεω...Σημαίνει πως δεν τα βγάζω από την κοιλία μου...

Και η τουρμπίνα είναι διαφορετική , όπως διαφορετική είναι και του 1.4...

Και τα 280 σε 2λιτρο δεν βγαίνουν με αντλία...Τα 290-300 ναι βγαίνουν...

Link to comment
Share on other sites

Στεφ θα ηθελα να σε ρωτησω την αποψη σου σχετικα με την αναρτηση του tt.. Ειναι σκληρη?? Αξιζει να δωσεις 1400 ευρω για τη μαγνητικη???

Η αναρτηση αγγιζει τη χρυση τομη ανεσης και κρατηματος για μενα. Ειδικα αν μου ειχε ερθει με καταλληλοτερα λαστιχα θα ηταν τελειο(μου ηρθε με λαστιχα 95Υ !!!!)

Link to comment
Share on other sites

Ναι το θέμα οτι έχω και τα 2 μοτερ.... :(

¶ρα για να στο λεω...Σημαίνει πως δεν τα βγάζω από την κοιλία μου...

Και η τουρμπίνα είναι διαφορετική , όπως διαφορετική είναι και του 1.4...

Και τα 280 σε 2λιτρο δεν βγαίνουν με αντλία...Τα 290-300 ναι βγαίνουν...

Προφανώς έχουμε διαφορετικές εμπειρίες από τα μοτέρ που συζητάμε ή εντελώς διαφορετικά κριτήρια.

Ειδικά για το tt με τον 1.8(οχι γενικά για τον 1.:) εγω δεν μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι μετά τις 4000 κρεμάει. Ίσως να έχει να κάνει με την πιο ελεύθερη εξάτμιση σε σχεση με του α3 που εχεις( το ττ εχει σωλήνα 63,5 mm πριν το τελικό που το μέτρησα, όσο και το λεον κουπρα... ενω πχ το λεον με τον 1.8 tsi εχει 55 mm) ή ακόμα και με διαφορετικές ρυθμίσεις.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχουμε διαφορετικές εμπειρίες από τα μοτέρ που συζητάμε ή εντελώς διαφορετικά κριτήρια.

Ειδικά για το tt με τον 1.8(οχι γενικά για τον 1.:) εγω δεν μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι μετά τις 4000 κρεμάει. Ίσως να έχει να κάνει με την πιο ελεύθερη εξάτμιση σε σχεση με του α3 που εχεις( το ττ εχει σωλήνα 63,5 mm πριν το τελικό που το μέτρησα, όσο και το λεον κουπρα... ενω πχ το λεον με τον 1.8 tsi εχει 55 mm) ή ακόμα και με διαφορετικές ρυθμίσεις.

Ναι αυτό μπορεί....

Θα μιλήσω με Στέλιο (Etuners) που το έφτιαξε το αμάξι να εκφράσει την γνώμη του...

Link to comment
Share on other sites

Η αναρτηση αγγιζει τη χρυση τομη ανεσης και κρατηματος για μενα. Ειδικα αν μου ειχε ερθει με καταλληλοτερα λαστιχα θα ηταν τελειο(μου ηρθε με λαστιχα 95Υ !!!!)

Να σε ρωτησω ποιες ζαντες φορας πανω???

Link to comment
Share on other sites

Τις 17άρες με τα 7 μπράτσα σχήματος Υ ( πολύ παίδεμα στο πλύσιμο...) και λάστιχα 245/45-17

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Τις 17άρες με τα 7 μπράτσα σχήματος Υ ( πολύ παίδεμα στο πλύσιμο...) και λάστιχα 245/45-17

Εχεις σκεφτει να του βαλεις πανω τις 20 ακτινες της BBS?? Του πανε τρελα!!! Δεν ξερω ομως αν μπορεις να του βαλεις 19αρες...

Link to comment
Share on other sites

Ότι μπορείς να το βάλεις μπορείς, υπάρχουν και εργοστασιακές 19αρες που δίνει η Audi για το tt αλλά δε θέλω. Ακόμα και 18αρα προβληματίζομαι αν θα είναι λειτουργική για τους δρόμους που κινούμαι καθημερινά και κάνω αρκετά χλμ δεν μπορώ να κοιτάω μόνο την εμφάνιση.

Link to comment
Share on other sites

Σαν κάτοχος και πανευτυχής οδηγός του εν-λόγω αυτοκινήτου έχω να πω μόνο τα καλύτερα! Παιδιά οτι δίνεις παίρνεις. Ποιοτικό, ταχύτατο (πάει μαζί με Gti V) και τρομερά οικονομικό!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.