tounasL Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 (edited) ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ INTERCOOLER Υλικά: 1 ΠΑΓΟΥΡΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΤΟΥ.(εγώ χρησιμοποίησα ένα ορθογώνιο το οποίο το προσάρμοσα πίσω από το προβολάκι του οδηγού) Κόστος περίπου 15 ευρώ μεταχειρισμένο 1 ΔΙΑΚΟΠΤΗ (ΜΠΟΥΤΟΝ) Κόστος 1 ευρώ Δύο μπεκ από υαλοκαθαριστήρες golf mk4 (κόστος 6 ευρώ καινούργιοι) 5 μέτρα καλώδιο και 5 μέτρα σωληνάκι για υαλοκαθαριστήρες (κόστος 2.5 ευρώ) Βγάζουμε το κάλυμμα του λεβιέ και ξεβιδώνουμε τις 2 βίδες (τόρκς) όπως φαίνεται στις φωτό Αφαιρούμε το κάλυμμα δίπλα από το κουμπι΄του ESP και κόβουμε τις προεξοχές που έχει από κάτω ώστε να γίνει έτσι.( το άσπρο στρόγγυλο κομμάτι το χρησιμοποίησα για προσθήκη) Συνδέουμε τα καλώδια (το κίτρινο πάει στο μοτεράκι, το κόκκινο είναι η φίσα του αναπτήρα και το μπλέ είναι το σημείο που παίρνουμε το ρεύμα για τον διακόπτη) Βιδώνουμε τον διακόπτη στην υποδοχή.(ο συγκεκριμένος κούμπωσε ακριβώς) Επανατοποθετούμε το κάλλυμα Βγάζουμε το μπροστινό κομμάτι του προφυλακτήρα. Το intercooler βρίσκεται ανάμεσα απο το ψυγείο νερού και του air-condition επομένως βάζουμε τα μπεκ υποχρεωτικά στο μπροστά μέρος. Σχετικά με την αποτελεσματικότητα του water spray θα ποστάρω μέτρηση από το vag-com πριν και μετά τον ψεκασμό...... Edited July 23, 2009 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted July 22, 2009 Author Report Share Posted July 22, 2009 Made it!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 opa!!! αυτα ειναι! βρηκα με τι 8α ασχοληθω το σ/κ... κανει τιποτα η απλα νομιζεις οτι σου χαλασε το ψηγειο απο τα νερα που τρεχουν?? xexexe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted July 23, 2009 Author Report Share Posted July 23, 2009 opa!!! αυτα ειναι! βρηκα με τι 8α ασχοληθω το σ/κ... κανει τιποτα η απλα νομιζεις οτι σου χαλασε το ψηγειο απο τα νερα που τρεχουν?? xexexe! θα κάνω τη μέτρησσ με το vag-com και θα δούμε....... Λογικά θα κάνει δουλεια....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 2-3 ερωτησεις! Το παγουρι πιο ειναι συγκεκριμενα?? η καλωδιωση σε παιδεψε? πως και απο που τα περασες?? το γεμισμα δεν ειναι λιγο παιδεμα εκει κατω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Βάζοντας τα μπεκ ψεκασμού νερού στο μπροστά μέρος όπως λες, βασικά ρίχνεις για μερικά δευτερόλεπτα την θερμοκρασία του ψυγείου (ελάχιστα έως μηδαμινά) του κινητήρα και όχι του intercooler. Πρόσεχε όμως γιατί με συνεχή χρήση μπορεί να προκαλέσεις γρηγορότερη φθορά (από τη φυσιολογική) στο ψυγείο κινητήρα. Και χωρίς να έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα! Δεν νομίζω να δεις διαφορά στις μετρήσεις του vag-com. Καλύτερα να μαζέψεις λεφτά για δεύτερο intercooler (ακριβή λύση>εύκολη τοποθέτηση>μεγαλύτερη απόδοση) ή για το intercooler του Audi S3 (οικονομικότερη λύση>πιο δύσκολη τοποθέτηση>μικρότερη απόδοση). Όλα αυτά τα λέω εντελώς φιλικά και από μηχανολογικές γνώσεις, χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted July 24, 2009 Author Report Share Posted July 24, 2009 2-3 ερωτησεις!Το παγουρι πιο ειναι συγκεκριμενα?? η καλωδιωση σε παιδεψε? πως και απο που τα περασες?? το γεμισμα δεν ειναι λιγο παιδεμα εκει κατω? Το παγούρι δεν έχω ιδέα απο τι αυτοκίνητο είναι... Απλά το σχήμα του είναι ορθογώνιο και βολεύει στο χώρο. Οσο αφορά την καλωδίωση: 1.Τραβάμε ένα καλώδιο το οποίο θα ξεκινάει από το + της αντλίας του παγουριού (το - το συνδέουμε κάπου στο σασί) και θα καταλήγει στη μια από τις δυο υποδοχές που έχει ο καινούργιος διακόπτης(οποια θέλεις).Το σημείο που περνάει το καλώδιο από τη μηχανή στο εσωτερικο βρίσκεται πίσω από την μπαταρία (εκεί που περνάει η πλεξούδα) Θα σε διευκολύνει βέβαια να περάσεις το καλώδιο από μέσα προς τα έξω, βγάζοντας το κάλυμμα που υπάρχει ακριβώς πάνω από τα πεντάλ. Θα δεις την πλεξούδα λίγο πάνω και αριστερά απο τον συμπλέκτη. 2.Έπειτα παίρνουμε ένα ακόμη μικρό κομμάτι καλωδίου και συνδέουμε τη μία άκρη του, με τη δεύτερη υποδοχή του διακόπτη και την άλλη στο μεσαίο καλώδιο της φίσας του αναπτήρα.(στον μπλε κύκλο στη φωτο) Για το γέμισμα θα τοποθετήσω ένα λαιμό και θα λυθεί το πρόβλημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocco-85 Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Kai telika tpt e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ωραία λύση. Ο ψεκασμός γίνεται στο Intercooler, το οποίο είναι ανοξείδωτο. Δεν πρόκειται να καταστρέψει το ψυγείο σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ωραία λύση. Ο ψεκασμός γίνεται στο Intercooler, το οποίο είναι ανοξείδωτο. Δεν πρόκειται να καταστρέψει το ψυγείο σας! Σωστά δεν καταστρέφεται αφού είναι αλουμινένιο, αλλά με τις συνεχές απότομες αλλαγές θερμοκρασίας δεν θα είναι και στην καλύτερη κατάσταση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...