Jump to content
DrYannisK

λαδι ποσο καιει;

Recommended Posts

εφτασε για αλλη μια φορα στο σημειο να μου βγαλει στην οθονη το κιτρινο σημα και τελικα ηταν στο μινιμουν και συμπληρωσα 1 λιτρο. εσεις σε GTI ποσο απεχει το μινιμουν απο το μαχιμουν; επισης τον τελευταιο μηνα ακουγα ενα θορυβο οταν το ζοριζα , μηπως ηταν θεμα λιγου λαδιου? ενα θορυβο σα να συντονιζει κατι σε συγκεκριμενη συχνοτητα, οχι κατι το ιδιαιτερο.

τελος να πω πως το αμαξι το ζοριζω συνεχεια και μου καιει 1 λιτρο λαδι καθε 7-8,000.

εσεις τι καταναλωση λαδιου εχετε; και φυσικα δεν περιμενω τα απλα 1400 αρια να εχουν την ιδια καταναλωση. οποτε ας πει ο καθεναες τι αμαξι εχει κ ποσο το ζοριζει.

και να σημειωσω πως δε με ενδιαφεςρει καθολου που καιει λιγο η πολυ λαδι. η απολαυση του να οδηγεις ενα τετοιο αμαξι δεν συγκρινεται με τιποτα. αυτο το λεω για να μην αρχισουν οι γνωστοι κιτρινιαρηδες να βαλονται εναντια στο golf γιατι και καλα ειναι κακο αμαξι επειδη καιει λαδι!

Link to comment
Share on other sites

Βάση της μαμάς VW θα πρέπει να αλλάζουμε τουλάχιστον τα λάδια-φίλτρο κάθε φορά που ανάβει το κίτρινο λαμπάκι λαδιού. Οπότε δεν είναι θέμα προβλήματος, αυτό από μένα για τους κιτρινιάριδες!!!

Εγώ έχω ένα απλό TSI 140hp και το ψυλοσκίζω και δεν μου καίει καθόλου λάδι εδώ και 53,000 χλμ απο το 2006! Δεν μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι αλλά αλλάζω λάδια το πολύ κάθε 10,000 χλμ, και στον πρώτο χρόνο κάθε 5,000χλμ. Υπερβολή το ξέρω αλλά όταν το οδηγούσα (τότε) μέσα στην πόλη ο κινητήρας μου καταπονούταν περισσότερο από ότι σε ταξίδια που κάνω τώρα!

Link to comment
Share on other sites

Βάση της μαμάς VW θα πρέπει να αλλάζουμε τουλάχιστον τα λάδια-φίλτρο κάθε φορά που ανάβει το κίτρινο λαμπάκι λαδιού. Οπότε δεν είναι θέμα προβλήματος, αυτό από μένα για τους κιτρινιάριδες!!!

Εγώ έχω ένα απλό TSI 140hp και το ψυλοσκίζω και δεν μου καίει καθόλου λάδι εδώ και 53,000 χλμ απο το 2006! Δεν μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι αλλά αλλάζω λάδια το πολύ κάθε 10,000 χλμ, και στον πρώτο χρόνο κάθε 5,000χλμ. Υπερβολή το ξέρω αλλά όταν το οδηγούσα (τότε) μέσα στην πόλη ο κινητήρας μου καταπονούταν περισσότερο από ότι σε ταξίδια που κάνω τώρα!

αν αλαλζεις τοσο συχνα λαδια τοτε λογικο να μη βλεπεις πως καιει

εγω αλλαζω καθε 15,000 οπως λεει ο κατασκευαστης

Link to comment
Share on other sites

Αν συνεχισεις να μη κοιτας τη βεργα του λαδιου θα το κλαις το αυτοκινητο. :(

θεωρητικα μεχρι και το μινιμουν δεν υπαρχει προβλημα. αλωστε ο ορος ελαχιστο σημαινει πως ολα οκ μεχρι και με τοσο λαδι και μονο αν παει ποιο κατω, τοτε υπαρχει προβλημα. δηλαδη ειτε εχουμε το λαδι στο μεγιστο ειτε στο ελαχιστο η λειτουργεια του κινητηρα δεν επηρεαζεται.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα εμενα σε GOLF TSI 07 μου εκαψε απο 45.000 >>> 60.000 400ml λαδιου της VW τωρα εβαλα Mobil1 και περιμενω ακομα μικροτερη καταναλωση.

Το σκιζω μονιμα το αυτοκινητο (απλα το αναφερω)

Link to comment
Share on other sites

θεωρητικα μεχρι και το μινιμουν δεν υπαρχει προβλημα. αλωστε ο ορος ελαχιστο σημαινει πως ολα οκ μεχρι και με τοσο λαδι και μονο αν παει ποιο κατω, τοτε υπαρχει προβλημα. δηλαδη ειτε εχουμε το λαδι στο μεγιστο ειτε στο ελαχιστο η λειτουργεια του κινητηρα δεν επηρεαζεται.

Και αν δεν αναψει το λαμπακι; ΜΠΟΥΜ! 3 πραγματα πρεπει να κοιταμε, λαδια, νερο και αερα στα λαστιχα, δε παιρνει πανω απο 5 λεπτα μια φορα το μηνα.

Οταν πεσει κατω απο το μαξιμουμ ΠΡΕΠΕΙ να συμπληρωσουμε λαδι, οχι να περιμενουμε να παει στο μινιμουμ.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

αν αλαλζεις τοσο συχνα λαδια τοτε λογικο να μη βλεπεις πως καιει

εγω αλλαζω καθε 15,000 οπως λεει ο κατασκευαστης

15,000 ΔΕΝ το λέει ο κατασκευαστής αλλά η Κοσμοκάρ για να είμαστε σωστοί!!! Ο κατασκευαστής λέει Σερβις κάθε 30,000χλμ και αλλαγή λαδιών εάν ανάψει πορτοκαλί λυχνία λαδιού ενδιάμεσα. Η VW όπως και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες εχει αφήσει το ελέυθερο στους εκάστοτε εισαγωγείς να καθορίζουν τα διαστήματα σέρβις ανάλογα με το κλίμα (και άλλους παράγοντες) της χώρας τους. :wacko:

Για 5,000 χλμ διαφορά με σένα δεν νομίζω να έβλεπα διαφορά στο λάδι! Έτσι και αλλιώς τον τελευταία 2 χρόνια φτάνω τα 15,000 για σέρβις και δεν μου έκαψε ούτε σταγόνα, αφού το ελέγχω 2-3 φορές το μήνα! ¶λλωστε η κατανάλωση λαδιού επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως είναι η "χρήση" :):):wacko:

Link to comment
Share on other sites

meta apo 2700 xiliometra apo tin teleutaia fora pou anaye lampaki k simplirwsa 250gr

simera stin antiproswpeia mou valane 550gr parolo pou den anaye lampaki!!! otan to tsekara i sta8mi itan entelws xamila....vevaia to efera apo evoia sti 8esaloniki patimena sunexws 180 km/h

golf tsi 122hp exw 27000 klm

Link to comment
Share on other sites

μεσα σε ενα μηνα εφτασα παλι στο μινιμουν.

ελεος ενα λιτρο λαδι σε ενα μηνα εφαγε.

το εχω παρατηρησει πως το καλοκαιρι τρωει περισσοτερο λαδι.

ποσα χιλιομετρα εκανα; 3500-6000 το πολυ. δε ξερω ακριβως. αλλα ειναι πολυ ενα λιτρο σε 5000 χιλιομετρα.

βεβαια και απο αλλους με GTI εχω ακουσει πως τους καιει πολυ. θα ξανατονισω πως δεν πειραζει να καει λαδι και πως επιτηδες ειναι φτιαγμενο να καιει λαδι ωστε να εχουμε καλυτερη λιπανση. απλα το εκθετω εδω ως θεμα. να δουμε ποσο καιει σε ολους μας ωστε να δουμε μηπως καποιος εχει προβλημα και καιει παραπανω η απλα ολοι καινε το ιδιο.

Link to comment
Share on other sites

μεσα σε ενα μηνα εφτασα παλι στο μινιμουν.

ελεος ενα λιτρο λαδι σε ενα μηνα εφαγε.

το εχω παρατηρησει πως το καλοκαιρι τρωει περισσοτερο λαδι.

ποσα χιλιομετρα εκανα; 3500-6000 το πολυ. δε ξερω ακριβως. αλλα ειναι πολυ ενα λιτρο σε 5000 χιλιομετρα.

βεβαια και απο αλλους με GTI εχω ακουσει πως τους καιει πολυ. θα ξανατονισω πως δεν πειραζει να καει λαδι και πως επιτηδες ειναι φτιαγμενο να καιει λαδι ωστε να εχουμε καλυτερη λιπανση. απλα το εκθετω εδω ως θεμα. να δουμε ποσο καιει σε ολους μας ωστε να δουμε μηπως καποιος εχει προβλημα και καιει παραπανω η απλα ολοι καινε το ιδιο.

Tι λαδι βαζεις και ποιο 5αρι εχεις;Το TSI?Εγω πλεον εχω σταματησει να ασχολουμαι με το λαδι.Το κοιτουσα συεχως για ενα χρονο περιπου και δεν εκαιγε.Τωρα πολυ σπανια το κοιταζω.

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι μα τα ελεγχουμε σε καθε φουλαρισμα,ποτε δεν ξερεις τι μπορει να απογινει το λαδακι....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ο ελεγχος λαδιου πως γινεται σωστα?Με κρυο κινητηρα κατευθειαν ή πρεπει να δουλεψει κανενα 5 λεπτο?

Εμενα μου εκαψε 400cc στα 4.000 και απο τοτε τιποτα.Εχω 29000 χλμ και αλλαγη καθε 10000-15000

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Εχω κανει 8000 χλμ και εχθες συμπληρωσα 250ml.Ο δεικτης ηταν στη μεση του σαγρε.Μετρημα και συμπληρωμα παντα με κρυο κινητηρα και μετα απο αρκετες ωρες ακινησιας.

Link to comment
Share on other sites

Αψογα,ετσι το μετραω και εγω!Σε ενα αγροτικο 4χ4 isuzu του '87 (νομιζω) που εχω αν δεν βαλεις μπροστα τον κινητηρα για κανενα 5λεπτο η ραβδος δεν δειχνει τιποτα!ΣΤΕΓΝΑ τελειως! ;)

Link to comment
Share on other sites

μεσα σε ενα μηνα εφτασα παλι στο μινιμουν.

ελεος ενα λιτρο λαδι σε ενα μηνα εφαγε.

το εχω παρατηρησει πως το καλοκαιρι τρωει περισσοτερο λαδι.

ποσα χιλιομετρα εκανα; 3500-6000 το πολυ. δε ξερω ακριβως. αλλα ειναι πολυ ενα λιτρο σε 5000 χιλιομετρα.

βεβαια και απο αλλους με GTI εχω ακουσει πως τους καιει πολυ. θα ξανατονισω πως δεν πειραζει να καει λαδι και πως επιτηδες ειναι φτιαγμενο να καιει λαδι ωστε να εχουμε καλυτερη λιπανση. απλα το εκθετω εδω ως θεμα. να δουμε ποσο καιει σε ολους μας ωστε να δουμε μηπως καποιος εχει προβλημα και καιει παραπανω η απλα ολοι καινε το ιδιο.

Τι επιτηδες ειναι φτιαγμενο ρε παιδια να καιει λαδι για να λιπαινεται τι πραγματα ειναι αυτα!Που ζουμε?Τα μονα μαοτερ που ασχολουνται με τα λαδια ειναι αμαξια 20ετιας και τα τφσι!Εμενα το 20vt που το σκιζω και δεν καιει σταγονα τι σημαινει οτι δεν λιπαινεται σωστα?Μην πιπιλατε και σεις την καραμελα που σας δινουν!Ωραιο γρηγορο ποιοτικο το gti αλλα καιει λαδια!Ο καημενος ο καταλητης τι φταιει ομως...Αρε vw groyp απο το κακο στο χειροτερο....

Link to comment
Share on other sites

Τι επιτηδες ειναι φτιαγμενο ρε παιδια να καιει λαδι για να λιπαινεται τι πραγματα ειναι αυτα!Που ζουμε?Τα μονα μαοτερ που ασχολουνται με τα λαδια ειναι αμαξια 20ετιας και τα τφσι!Εμενα το 20vt που το σκιζω και δεν καιει σταγονα τι σημαινει οτι δεν λιπαινεται σωστα?Μην πιπιλατε και σεις την καραμελα που σας δινουν!Ωραιο γρηγορο ποιοτικο το gti αλλα καιει λαδια!Ο καημενος ο καταλητης τι φταιει ομως...Αρε vw groyp απο το κακο στο χειροτερο....

Πριν κατηγορήσετε μια εταιρία και συγκεκριμένα ένα αμάξι ψάξτε-ρωτήστε-σκεφτείτε πρώτα :):):(

Το λάδι που "καίει" (σωστός όρος: καταναλώνει) το Golf GTI δεν είναι το ίδιο με του δικού σου 20vt! Τα τωρινά αυτοκίνητα φοράνε συνθετικά 5W30 και τα 20ετίας στην καλύτερη περίπτωση ημισυνθετικά 10W40 ή ορυκτέλαιο 20W50....

Αυτά μεταξύ τους ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση! ¶λλες οι ανοχές-θερμοκρασίες στους κινητήρες 20ετίας και άλλες στα τωρινά! Το 5W30 "καίγεται" (σωστός όρος: καταναλώνεται) στην πλειοψηφία του για να προστατέψει-καθαρίσει τους κινητήρες νέας γενιάς από τους ρύπους της Χείριστης βενζίνης που έχουμε στην Ελλάδα! Το 5W30 δεν έχει μόνο ρόλο λίπανσης! Αλλά καθαρισμού, ψύξης, προστασίας, σφράγισης!

Εδώ μέσα που συζητάμε είναι φυσικό να βλέπεις μόνο προβλήματα! Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα VW είναι προβληματικά. Κανείς δεν θα ξοδέψει χρόνο για να παινέψει το αμάξι του εδώ μέσα! Μόνο όσοι έχουν πρόβλημα θα κάτσουν να το μοιραστούν μαζί μας και θα ρωτήσουν για λύση!

Αυτά ισχύουν για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν 5W30 και όχι μόνο για την VW!

Link to comment
Share on other sites

Πριν κατηγορήσετε μια εταιρία και συγκεκριμένα ένα αμάξι ψάξτε-ρωτήστε-σκεφτείτε πρώτα :):):(

Το λάδι που "καίει" (σωστός όρος: καταναλώνει) το Golf GTI δεν είναι το ίδιο με του δικού σου 20vt! Τα τωρινά αυτοκίνητα φοράνε συνθετικά 5W30 και τα 20ετίας στην καλύτερη περίπτωση ημισυνθετικά 10W40 ή ορυκτέλαιο 20W50....

Αυτά μεταξύ τους ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση! ¶λλες οι ανοχές-θερμοκρασίες στους κινητήρες 20ετίας και άλλες στα τωρινά! Το 5W30 "καίγεται" (σωστός όρος: καταναλώνεται) στην πλειοψηφία του για να προστατέψει-καθαρίσει τους κινητήρες νέας γενιάς από τους ρύπους της Χείριστης βενζίνης που έχουμε στην Ελλάδα! Το 5W30 δεν έχει μόνο ρόλο λίπανσης! Αλλά καθαρισμού, ψύξης, προστασίας, σφράγισης!

Εδώ μέσα που συζητάμε είναι φυσικό να βλέπεις μόνο προβλήματα! Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα VW είναι προβληματικά. Κανείς δεν θα ξοδέψει χρόνο για να παινέψει το αμάξι του εδώ μέσα! Μόνο όσοι έχουν πρόβλημα θα κάτσουν να το μοιραστούν μαζί μας και θα ρωτήσουν για λύση!

Αυτά ισχύουν για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν 5W30 και όχι μόνο για την VW!

Και εγω 5 40 βαζω οχι 10 40 η 20 50!Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλα τα αμαξια απλα βλεπω για τα vw group οτι εχουν προβληματα.νΝα σκεφτω τι οτι πηρα καινουργιο αμαξι και καθε λιγο θα κοιταω τα λαδια?Τα tjet η το μοτερ του 207 rc γιατι δεν καιει?Εχουνε φιλοι μου και κανενας δεν ειπε κατι τετοιο!Η το βολβο του φιλου μου C30 Τ5.Το λαδι λιπαινει καθαριζει τον θαλαμο καυσης και ψυχει τον κινητηρα!Τελικα τα fsi τα ατμοσφαιρικα γιατι σταματησαν να τα παραγουν?Θελει μελετη ακομα ο tsi fsi tfsi η οπως αλλιως τον ονομαζουν!Και το αλλο που δεν καταλαβαινω ειναι,γιατι ορισμενα δεν καινε σταγονα και αλλα καινε τρελα?Εκτος και εαν λενε ψεματα οτι δεν καινε!

Edited by Δικαστης
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση παιδια γιατι καπου μπερδευομαι.

Οταν λετε 'καταναλωση' λαδιου τι εννοειτε?

Πως καταναλωνεται το λαδι?

Αν ειναι ετσι με τα οσα λιγα ξερω υπαρχουν συγκεκριμενοι τροποι οπως μεσω καυσης οταν περναει στον θαλαμο καυσης (οποτε το θεμα σφραγισης δεν υφισταται και σιγουρα η καυση του στον θαλαμο ουτε θεωρειται καθαριστικη αλλα ουτε και οτι συμβαλλει στην μειωση των ρυπων, το αντιθετο μαλλον) η μεσω καποιου αλλου τροπου που δεν μπορω να σκεφτω εκτος των κλασσικων δηλ τσιμουχες, φλαντζες (οπου και εκει παλι εφοσον υπαρχει απωλεια δεν υπαρχει σφραγιση αλλα τουλαχιστον δεν υπαρχουν και ρυποι και φυσικα ουτε λογος για καθαρισμο) η απο καποιο αλλο μηχανικο εξαρτημα.

Αυτα ηξερα εγω και οτι απο τα παραπανω συνεβαινε δεν ηταν καθολου φυσιολογικο και φυσικα προεγραφε τωρινα και μελλοντικα προβληματα σε κινητηρα και περιφερειακα.

Τωρα αν κατα το πρωτο διαστημα αρπαξει λιγο λαδι για τις ανοχες (μεταλα, δαχτυλιδια, φλαντζες κλπ)

ισως θεωρηθει φυσιολογικο (αλλα στα δυο 140αρια tsi μου δεν εγινε καθολου στα 45000 και 15000 χλμ αντιστοιχα) για καποιο κινητηρα αλλα το συνεχες για μενα λεει προβλημα.

Αν παλι εχω μεινει τοσο ανημερωτος για την εξελιξη και ειδικα στο θεμα καταναλωσης (η καψιματος αναλογα απο που προερχεται) λαδιου που σχετιζεται με τις προδιαγραφες καποιων νεων κινητηρων, οπως ο 2λιτρος tfsi, τοτε αν ξερει καποιος ας ενημερωσει, με στοιχεια ομως των εταιρειων και οχι 'ακουσα/υπεθεσα', γιατι εγω τουλαχιστον αν ειχα αυτοκινητο που να εκαιγε λαδια δεν θα ημουν καθολου μα καθολου ησυχος.

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω κάτι: Κατανάλωση λαδιού έχουν όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες, όλων των εταιριών! ¶λλοι έχουν λίγο, άλλοι πολύ και άλλοι πάρα πολύ (τότε έχουμε πρόβλημα).

Επειδή μιλάμε για Μαζικής Παραγωγής Κινητήρες, τότε είναι γνωστό ότι κανένας κινητήρας δεν θα έχει τις ίδιες ανοχές με τον άλλον (όταν συγκρίνουμε για ίδιους κινητήρες). Το κάθε εργοστάσιο στα Δελτία Τεχνικής Ενημέρωσης τους δίνουν ένα περιθώριο από ένα νούμερο μέχρι ένα άλλο (πχ. 0.03μm)!

Το λάδι σφραγίζει αλλά κάποια ποσότητά του καταναλώνεται! Αυτή η ποσότητα διαφέρει από κινητήρα σε κινητήρα, από οδηγό σε οδηγό και από κλίμα σε κλίμα! Αυτοί είναι μερικοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση λαδιού. Με σημαντικότερους: τις ανοχές στον κύλινδρο και τον οδηγό! Όταν καταναλώνει περισσότερο από το προτεινόμενο τότε πια μιλάμε ότι καίει και δεν σφραγίζει!

Το 5W30-5W40 έχει φτιαχτεί έτσι ώστε όταν καταναλώνεται με την βενζίνη να ρίχνει τους ρύπους εν αντιθέσει με τα παλαιά λάδια (ορυκτέλαια).

Αυτά δεν τα έχω ακούσει μόνο αλλά τα έχω διδαχθεί!

Και μένα το TSI μου δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα εδώ και 55,000 χλμ. Αυτό όμως δεν σημαίνει κάτι, γιατί κάποιο άλλο μπορεί να καίει 1,1 λίτρο στα 1000χλμ και να θέλει αλλαγή-επισκευή κινητήρα, λέμε!

Στον φίλο μας που λέει ότι τα Volvo (τα οποία έχουν Ford κινητήρα μέχρι τα 1800 cc) δεν καίνε λάδι, θα τον δυσαρεστήσω λέγοντάς του ότι δεν υπάρχει κανένα Volvo που να μην καταναλώνει έστω και 0,5 του λίτρου ανά 1000 χλμ. Και αυτό το έχω ζήσει σε εκατοντάδες οχήματα πελατών μου, απο τη δουλεία μου!

Τα Ford λένε στο βιβλίο τους ότι ο οδηγός πρέπει να ελέγχει τα λάδια του κάθε 5 γεμίσματα βενζίνης!!!

Πόσα άλλα παραδείγματα θέλετε?

Τα FSI τα σταμάτησαν γιατί δεν μπορούσαν να ανταπεξέρθουν στα όρια ρύπων (Euro 5, ...) που στενεύουν χρόνο με τον χρόνο, εκτός του ότι ήταν εκτός ανταγωνισμού!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω κάτι: Κατανάλωση λαδιού έχουν όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες, όλων των εταιριών! ¶λλοι έχουν λίγο, άλλοι πολύ και άλλοι πάρα πολύ (τότε έχουμε πρόβλημα).

Επειδή μιλάμε για Μαζικής Παραγωγής Κινητήρες, τότε είναι γνωστό ότι κανένας κινητήρας δεν θα έχει τις ίδιες ανοχές με τον άλλον (όταν συγκρίνουμε για ίδιους κινητήρες). Το κάθε εργοστάσιο στα Δελτία Τεχνικής Ενημέρωσης τους δίνουν ένα περιθώριο από ένα νούμερο μέχρι ένα άλλο (πχ. 0.03μm)!

Το λάδι σφραγίζει αλλά κάποια ποσότητά του καταναλώνεται! Αυτή η ποσότητα διαφέρει από κινητήρα σε κινητήρα, από οδηγό σε οδηγό και από κλίμα σε κλίμα! Αυτοί είναι μερικοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση λαδιού. Με σημαντικότερους: τις ανοχές στον κύλινδρο και τον οδηγό! Όταν καταναλώνει περισσότερο από το προτεινόμενο τότε πια μιλάμε ότι καίει και δεν σφραγίζει!

Το 5W30-5W40 έχει φτιαχτεί έτσι ώστε όταν καταναλώνεται με την βενζίνη να ρίχνει τους ρύπους εν αντιθέσει με τα παλαιά λάδια (ορυκτέλαια).

Αυτά δεν τα έχω ακούσει μόνο αλλά τα έχω διδαχθεί!

Και μένα το TSI μου δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα εδώ και 55,000 χλμ. Αυτό όμως δεν σημαίνει κάτι, γιατί κάποιο άλλο μπορεί να καίει 1,1 λίτρο στα 1000χλμ και να θέλει αλλαγή-επισκευή κινητήρα, λέμε!

Στον φίλο μας που λέει ότι τα Volvo (τα οποία έχουν Ford κινητήρα μέχρι τα 1800 cc) δεν καίνε λάδι, θα τον δυσαρεστήσω λέγοντάς του ότι δεν υπάρχει κανένα Volvo που να μην καταναλώνει έστω και 0,5 του λίτρου ανά 1000 χλμ. Και αυτό το έχω ζήσει σε εκατοντάδες οχήματα πελατών μου, απο τη δουλεία μου!

Τα Ford λένε στο βιβλίο τους ότι ο οδηγός πρέπει να ελέγχει τα λάδια του κάθε 5 γεμίσματα βενζίνης!!!

Πόσα άλλα παραδείγματα θέλετε?

Τα FSI τα σταμάτησαν γιατί δεν μπορούσαν να ανταπεξέρθουν στα όρια ρύπων (Euro 5, ...) που στενεύουν χρόνο με τον χρόνο, εκτός του ότι ήταν εκτός ανταγωνισμού!

Ενταξει παω πασο δεν το συνεχιζω!Οτι πειτε!Ισως τα 5 40 που βαζω στο δικο μου να ειναι απο αλλον πλανητη και να μην καιγονται!Δεν θελω να γινω κουραστικος ουτε ενοχλητικος γιαυτο δεν γραφω τιποτα αλλο.Δεν εχει ουσια...!

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω κάτι: Κατανάλωση λαδιού έχουν όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες, όλων των εταιριών! ¶λλοι έχουν λίγο, άλλοι πολύ και άλλοι πάρα πολύ (τότε έχουμε πρόβλημα).

Επειδή μιλάμε για Μαζικής Παραγωγής Κινητήρες, τότε είναι γνωστό ότι κανένας κινητήρας δεν θα έχει τις ίδιες ανοχές με τον άλλον (όταν συγκρίνουμε για ίδιους κινητήρες). Το κάθε εργοστάσιο στα Δελτία Τεχνικής Ενημέρωσης τους δίνουν ένα περιθώριο από ένα νούμερο μέχρι ένα άλλο (πχ. 0.03μm)!

Το λάδι σφραγίζει αλλά κάποια ποσότητά του καταναλώνεται! Αυτή η ποσότητα διαφέρει από κινητήρα σε κινητήρα, από οδηγό σε οδηγό και από κλίμα σε κλίμα! Αυτοί είναι μερικοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση λαδιού. Με σημαντικότερους: τις ανοχές στον κύλινδρο και τον οδηγό! Όταν καταναλώνει περισσότερο από το προτεινόμενο τότε πια μιλάμε ότι καίει και δεν σφραγίζει!

Το 5W30-5W40 έχει φτιαχτεί έτσι ώστε όταν καταναλώνεται με την βενζίνη να ρίχνει τους ρύπους εν αντιθέσει με τα παλαιά λάδια (ορυκτέλαια).

Αυτά δεν τα έχω ακούσει μόνο αλλά τα έχω διδαχθεί!

Και μένα το TSI μου δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα εδώ και 55,000 χλμ. Αυτό όμως δεν σημαίνει κάτι, γιατί κάποιο άλλο μπορεί να καίει 1,1 λίτρο στα 1000χλμ και να θέλει αλλαγή-επισκευή κινητήρα, λέμε!

Στον φίλο μας που λέει ότι τα Volvo (τα οποία έχουν Ford κινητήρα μέχρι τα 1800 cc) δεν καίνε λάδι, θα τον δυσαρεστήσω λέγοντάς του ότι δεν υπάρχει κανένα Volvo που να μην καταναλώνει έστω και 0,5 του λίτρου ανά 1000 χλμ. Και αυτό το έχω ζήσει σε εκατοντάδες οχήματα πελατών μου, απο τη δουλεία μου!

Τα Ford λένε στο βιβλίο τους ότι ο οδηγός πρέπει να ελέγχει τα λάδια του κάθε 5 γεμίσματα βενζίνης!!!

Πόσα άλλα παραδείγματα θέλετε?

Τα FSI τα σταμάτησαν γιατί δεν μπορούσαν να ανταπεξέρθουν στα όρια ρύπων (Euro 5, ...) που στενεύουν χρόνο με τον χρόνο, εκτός του ότι ήταν εκτός ανταγωνισμού!

Γιατι τα TSI ειναι euro 5 ?Νομιζα οτι μονο τα diesel & GPL ηταν :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.