Jump to content
tounasL

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΣΕ Gt170

Recommended Posts

Εδώ και κάποιο καιρό η αίσθηση των φρένων στο golf (gt170) έχει αλλάξει κατά πολύ.

Το πεντάλ βουλιάζει περισσότερο από παλιότερα, ενώ αν το τρομπάρω επανέρχεται προσωρινά.

Στο επόμενο πάτημα πάλι τα ίδια.....

Έχω αλλάξει υγρά φρένων και έχω κάνει εξαέρωση 3 φορές.

Μέτα την εξαέρωση το φρένο δουλεύει κανονικά για λίγο, και σταδιακά αρχίζει να πιάνει πάλι

παρακάτω.

Μου κάνει εντύπωση, πως σε κάθε εξαέρωση οι μπροστα δαγκάνες βγάζουν λίγο αέρα.

Υπάρχει περίπτωση να παίρνει αέρα από κάπου το σύστημα των φρένων? (αντλία ,κάποια υποπίεση, μονάδα ABS κτλ?)

Διαρροή υγρών πάντως δεν υπάρχει.

Τέλος όταν το βάλω μπροστά κρύο, ο κινητήρας δουλεύει (φυσιολογικα) στο ρελαντί στις περίπου 1200rpm.

Εκείνη τη στιγμή αν πατήσω το φρένο ακούγεται από τον χώρο του κινητήρα ένα φύσημα για περίπου 2 sec.

Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι οτι το σύστημα σου εχει μέσα αέρα, πράγμα που έγινε μετά την αλλαγή υγρών. Το θέμα ειναι απο που μπαίνει ο αέρας. Για να το επιλύσεις πρέπει να ξέρεις πως και τι ξεβιδώσανε (στο συνεργείο) για να σου αλλάξουν υγρά.

Το πιθανότερο είναι να τους περίσσεψε καμια βίδα (ως συνήθως).

Ο μαστρο-Μήτσος έκανε και πάλι το θαύμα του tongue.gif

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι οτι το σύστημα σου εχει μέσα αέρα, πράγμα που έγινε μετά την αλλαγή υγρών. Το θέμα ειναι απο που μπαίνει ο αέρας. Για να το επιλύσεις πρέπει να ξέρεις πως και τι ξεβιδώσανε (στο συνεργείο) για να σου αλλάξουν υγρά.

Το πιθανότερο είναι να τους περίσσεψε καμια βίδα (ως συνήθως).

Ο μαστρο-Μήτσος έκανε και πάλι το θαύμα του tongue.gif

Ήμουνα παρών στη αλλαγή.

Το μόνο πράμα που βγήκε ήταν η τάπα του παγουριού των υγρών (για να βιδώσει το εργαλείου που αδείαζει και γεμίζει τα υγρά).

Η οποία βέβαια ξαναμπήκε στη θέση της!

Link to comment
Share on other sites

Ήμουνα παρών στη αλλαγή.

Το μόνο πράμα που βγήκε ήταν η τάπα του παγουριού των υγρών (για να βιδώσει το εργαλείου που αδείαζει και γεμίζει τα υγρά).

Η οποία βέβαια ξαναμπήκε στη θέση της!

Αυτός ΔΕΝ είναι ο σωστός τρόπος αλλαγής υγρών φρένων!!!

Κανονικά πρέπει να σηκώσουν το αμάξι στο γερανό, να υπάρχει ένας τεχνικός μέσα στο αμάξι και ένας από κάτω να πηγαίνει σε κάθε τροχό και να εκτονώνει το σύστημα πέδησης καθώς ο άλλος πατάει διαδοχικά το πεντάλ. Έχουν προηγουμένως αδειάσει όλα τα υγρά από κάθε σωληνάκι σε κάθε τροχό!

Αυτός ο ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΣ τρόπος αλλαγής υγρών φρένων είναι κοροϊδία γιατί δεν αλλάζουν όλα τα υγρά έτσι και επίσης δεν γίνεται σωστή εξαέρωση!

Ήθελα να ήξερα πόσο ΑΣΧΕΤΟΙ-ΒΙΑΣΤΙΚΟΙ είναι αυτοί οι "Τεχνικοί" machinegun.gif που βάζουν χέρι στο αμάξι μας και κατ' επέκταση στη ΖΩΗ μας!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για σωστή αλλαγή υγρού φρένων κ εξαέρωση, πρέπει να βγει το δοχείο του υγρού φρένων κ να καθαριστεί με ειδικό χημικό που εξαφανίζει το παραμικρό ίχνος υγρασίας. Δυστυχώς στην Ελλάδα το κάνουν ελάχιστοι, κυρίως επειδή αυτό το χημικό είναι εξαιρετικά τοξικό κ δεν κάνει να το εισπνεύσεις (κ γενικά είναι χρονοβόρο για τους μηχανικούς). Μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε αυτόν τον παράγοντα, γιατί κρατώντας υγρασία στο δοχείο είναι πολύ πιθανό σε ένα απότομο έκτακτο φρενάρισμα, κ ειδικά όταν τα φρένα έχουν αρκετή ώρα να χρησιμοποιηθούν, να παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο του χαλαρού πεντάλ κ να θέλει αρκετό τρομπάρισμα για να δουλέψει σωστά. Ο μηχανικός μου είναι κάθετος για αυτό, κ το θεωρεί εξαιρετικής σημασίας ως προς την ασφάλεια, κ σκεφτείτε ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν έτσι. Επίσης πολύ λίγα συνεργεία μετρούν το ποσοστό υγρασίας στο δοχείο, κάτι το οποίο χρειάζεται ειδικό όργανο, το οποίο λίγα συνεργεία διαθέτουν. Αυτές τις πληροφορίες τις έχω πάρει από τον εν λόγω μηχανικό κ αν και δεν είμαι 100% σίγουρος ότι ισχύουν, πάντως ακούγονται αρκετά λογικές. Μάλιστα όπως προανέφερα εκείνος είναι πεπεισμένος ότι τεράστιος αριθμός ατυχημάτων οφείλεται σε αυτό κ κανείς δεν δίνει σημασία γιατί πολύ απλά δε το γνωρίζει... Τέλος να πω ότι από τότε που το έμαθα, έχω πάει 5 διαφορετικά αυτοκίνητα για έλεγχο, και όλα έχουν βγει με ποσοστό υγρασίας στα κόκκινα σύμφωνα με τις ενδείξεις του οργάνου που την μετράει (bosch νομίζω είναι).

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για σωστή αλλαγή υγρού φρένων κ εξαέρωση, πρέπει να βγει το δοχείο του υγρού φρένων κ να καθαριστεί με ειδικό χημικό που εξαφανίζει το παραμικρό ίχνος υγρασίας. Δυστυχώς στην Ελλάδα το κάνουν ελάχιστοι, κυρίως επειδή αυτό το χημικό είναι εξαιρετικά τοξικό κ δεν κάνει να το εισπνεύσεις (κ γενικά είναι χρονοβόρο για τους μηχανικούς). Μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε αυτόν τον παράγοντα, γιατί κρατώντας υγρασία στο δοχείο είναι πολύ πιθανό σε ένα απότομο έκτακτο φρενάρισμα, κ ειδικά όταν τα φρένα έχουν αρκετή ώρα να χρησιμοποιηθούν, να παρουσιαστεί αυτό το φαινόμενο του χαλαρού πεντάλ κ να θέλει αρκετό τρομπάρισμα για να δουλέψει σωστά. Ο μηχανικός μου είναι κάθετος για αυτό, κ το θεωρεί εξαιρετικής σημασίας ως προς την ασφάλεια, κ σκεφτείτε ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν έτσι. Επίσης πολύ λίγα συνεργεία μετρούν το ποσοστό υγρασίας στο δοχείο, κάτι το οποίο χρειάζεται ειδικό όργανο, το οποίο λίγα συνεργεία διαθέτουν. Αυτές τις πληροφορίες τις έχω πάρει από τον εν λόγω μηχανικό κ αν και δεν είμαι 100% σίγουρος ότι ισχύουν, πάντως ακούγονται αρκετά λογικές. Μάλιστα όπως προανέφερα εκείνος είναι πεπεισμένος ότι τεράστιος αριθμός ατυχημάτων οφείλεται σε αυτό κ κανείς δεν δίνει σημασία γιατί πολύ απλά δε το γνωρίζει... Τέλος να πω ότι από τότε που το έμαθα, έχω πάει 5 διαφορετικά αυτοκίνητα για έλεγχο, και όλα έχουν βγει με ποσοστό υγρασίας στα κόκκινα σύμφωνα με τις ενδείξεις του οργάνου που την μετράει (bosch νομίζω είναι).

Θα συμφωνήσω απόλυτα φίλε μου! Το θέμα με την υγρασία είναι όπως λες ο χειρότερος εχθρός του υδραυλικού συστήματος πέδησης!

Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα αυτό με το χημικό στο παγούρι και το μηχάνημα μέτρησης υγρασίας! Γράψε μας ποιος είναι αυτός ο μηχανικός που πας τα αμάξια σου, ή στείλε μου pm αν δεν θες να κάνεις διαφήμιση! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα φίλε μου! Το θέμα με την υγρασία είναι όπως λες ο χειρότερος εχθρός του υδραυλικού συστήματος πέδησης!

Ομολογώ ότι δεν το γνώριζα αυτό με το χημικό στο παγούρι και το μηχάνημα μέτρησης υγρασίας! Γράψε μας ποιος είναι αυτός ο μηχανικός που πας τα αμάξια σου, ή στείλε μου pm αν δεν θες να κάνεις διαφήμιση! :huh:

Αυτός ο μηχανικός είναι στο Νέο Κόσμο κ λέγεται Μιχάλης. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να του κάνω διαφήμιση, γιατί είναι από τους καλύτερους που έχω γνωρίσει κ είναι τόσο ψείρας στη δουλειά του, που πολλές φορές σου σπάει τα νεύρα. Επειδή δεν έχω καμία σχέση με το Νέο Κόσμο, δε γνωρίζω διεύθυνση γιατί πάω στα τυφλά από εμπειρία. Το σίγουρο είναι ότι είναι σε ένα στενάκι που είναι κάθετος της Φραζτή. Θα μάθω αν είναι τη διεύθυνση κ θα ποστάρω. Η μανούρα στην όλη αυτή διαδικασία, είναι ότι αφαιρείται το δοχείο κ πλένεται με αυτό το χημικό γιαυτό κ δε το κάνει κανείς. Κ εγώ δεν είχα ιδέα πως πρέπει να γίνεται κάτι τέτοιο κ όταν μου τα εξήγησε τρελάθηκα. Θα προσπαθήσω να μάθω τη διεύθυνση σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο μηχανικός είναι στο Νέο Κόσμο κ λέγεται Μιχάλης. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να του κάνω διαφήμιση, γιατί είναι από τους καλύτερους που έχω γνωρίσει κ είναι τόσο ψείρας στη δουλειά του, που πολλές φορές σου σπάει τα νεύρα. Επειδή δεν έχω καμία σχέση με το Νέο Κόσμο, δε γνωρίζω διεύθυνση γιατί πάω στα τυφλά από εμπειρία. Το σίγουρο είναι ότι είναι σε ένα στενάκι που είναι κάθετος της Φραζτή. Θα μάθω αν είναι τη διεύθυνση κ θα ποστάρω. Η μανούρα στην όλη αυτή διαδικασία, είναι ότι αφαιρείται το δοχείο κ πλένεται με αυτό το χημικό γιαυτό κ δε το κάνει κανείς. Κ εγώ δεν είχα ιδέα πως πρέπει να γίνεται κάτι τέτοιο κ όταν μου τα εξήγησε τρελάθηκα. Θα προσπαθήσω να μάθω τη διεύθυνση σύντομα.

Ευχαριστούμε προκαταβολικά :huh:

Link to comment
Share on other sites

Όντως αυτό έφταιγε....

Έγινε εξαέρωση με vag-com και όλα ok :)B):thumbsup:

Μου το εξηγείς λιγο ποιο πολύ αυτο για να το καταλάβω, δλδ τι ακριβώς κάνουν με το vag-com?

Link to comment
Share on other sites

εξαέρωση του ABS με vagcom έγινε?

αν όχι τότε αυτό φταίει

Φιλε μολις εδωσες τη λυση μαλλον και σε προβλημα με την αισθηση των φρενων στου πατερα μου το audi μοντ. 93 που εχει Abs.Εχω κανει τα παντα πλην αυτου και θα παω να το κανω.Βεβαια δεν τιθεται θεμα vag com αλλα βαζουν καποιο αλλο προγραμμα προφανως.Το εχω δει που συνδεουν τον εγκεφαλο με ενα πιο παλιο φορητο υπολογιστη.Ειδομεν...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μολις εδωσες τη λυση μαλλον και σε προβλημα με την αισθηση των φρενων στου πατερα μου το audi μοντ. 93 που εχει Abs.Εχω κανει τα παντα πλην αυτου και θα παω να το κανω.Βεβαια δεν τιθεται θεμα vag com αλλα βαζουν καποιο αλλο προγραμμα προφανως.Το εχω δει που συνδεουν τον εγκεφαλο με ενα πιο παλιο φορητο υπολογιστη.Ειδομεν...

Αυτός ο πιο παλιός υπολογιστής που είδες είναι ο λεγόμενος VAS-5051. Την ίδια δουλειά (εξαέρωση του ABS) κάνεις με έναν καινούριο υπολογιστή και το Vag-Com της Ross-Tech και δεν έχεις ανάγκη τους φωστήρες των εξουσιοδοτημένων σέρβις ;)

Link to comment
Share on other sites

Μου το εξηγείς λιγο ποιο πολύ αυτο για να το καταλάβω, δλδ τι ακριβώς κάνουν με το vag-com?

Συνδέουμε το vag-com και επιλέγουμε:

[select]

[03 - ABS Brakes]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

Στην αρχή μας ζητάει να κρατήσουμε πατημένο το φρένο. Έπειτα από 2-3 δευτερόλεπτα θα αρχίσει να δουλεύει το ABS και να κλωτσάει το πεντάλ (το οποίο συνεχίζουμε να έχουμε πατημένο) για περίπου 10 sec.

Μόλις σταματήσει, αφήνουμε το πεντάλ και πατάμε το ON/OFF/NEXT.

Μετά μας ζητάει να ανοίξουμε τους δυο μπροστινούς εξαερωτήρες των δαγκάνων.

Χωρίς πλέον να πατάμε το φρένο θα ξανακουστεί το ABS για λίγο. Ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών φρένων και συμπληρώνουμε (θα χρειαστεί!).

Τέλος (με ανοιχτούς πάντα τους εξαερωτήρες) μας ζητάει να πρεσάρουμε 10 φορές το πεντάλ του φρένου.

Αφού το κάνουμε, κλείνουμε τους εξαερωτήρες και πατάμε Close.

Ξαναελέγχουμε τα υγρά και είμαστε έτοιμοι!!!

Tip: Συνδέστε στους εξαερωτήρες σωληνάκια, ώστε να κατευθύνετε να υγρά σε ένα παγούρι και όχι πάνω στον τροχό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο πιο παλιός υπολογιστής που είδες είναι ο λεγόμενος VAS-5051. Την ίδια δουλειά (εξαέρωση του ABS) κάνεις με έναν καινούριο υπολογιστή και το Vag-Com της Ross-Tech και δεν έχεις ανάγκη τους φωστήρες των εξουσιοδοτημένων σέρβις ;)

Αντώνη μου το εξηγείς τι ακριβώς κάνουν με το vag-com στην "εξαέρωση του ΑΒS", Ξέρεις?

Link to comment
Share on other sites

Αντώνη μου το εξηγείς τι ακριβώς κάνουν με το vag-com στην "εξαέρωση του ΑΒS", Ξέρεις?

Αυτό που γράφει ο φίλος μας ο tounasL, κάνει το vag-com. Πρακτικά καταργεί το δεύτερο άτομο που χρειάζεται για εξαέρωση, αφού τη μισή δουλειά την κάνει το computer.

Ευχαριστούμε tounasL για την πολύτιμη βοήθειά σου :blink:;)<_<

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που γράφει ο φίλος μας ο tounasL, κάνει το vag-com. Πρακτικά καταργεί το δεύτερο άτομο που χρειάζεται για εξαέρωση, αφού τη μισή δουλειά την κάνει το computer.

Ευχαριστούμε tounasL για την πολύτιμη βοήθειά σου :blink:;)<_<

Ποιον από τους δυο αυτόν που είναι πάνω ή αυτόν που είναι κάτω dizzy2.gif

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Ποιον από τους δυο αυτόν που είναι πάνω ή αυτόν που είναι κάτω dizzy2.gif

Μισό (άνθρωπο) από τον επάνω και μισό από τον κάτω :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.