Jump to content
nikoskallithea

Επιστροφή του Michael Schumacher στη F1 ?

Recommended Posts

Καλός οδηγός είναι. Σπορτσμαν δεν είναι ούτε gentleman. Ρωτήστε και τον Coulthard!!!. Το ξέρω ότι ανήκω σε μειοψηφία. Εχω όμως επιχειρήματα:

1. Για τους παλαιότερους: έπεσε πάνω στον Hill επίτηδες στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για να κερδίσει το πρωτάθλημα. Δεν το κατάφερε...

2. Επανέλαβε το προηγούμενο κατόρθωμα με τον Villeneuve. Πάλι δεν τα κατάφερε...

3. Εχει αγνοήσει πολλές φορές μαύρες και κίτρινες σημαίες... Εχει φάει και τιμωρία για αυτό.

4. Τουλάχιστον 10 από τις νίκες του οφείλονται είτε επειδή ο πρώτος είχε λίγο πριν το τέλος μηχανική βλάβη είτε επειδή η ομάδα είπε στον teammate να πατήσει φρένο!!! (Irvine, Barrichello, δεν είμαι σίγουρος αν έγινε με τον Μάσα)

5. Αν ίσχυε το σύστημα βαθμολόγησης τη δεκαετία του 80 και ο Prost θα είχε πάρει 7 πρωταθλήματα...

6. Ούτε τολμώ να τον συγκρίνω με τον Σένα. Δεν υπάρχει σύγκριση. Πριν πεθάνει το 94, ο schumacher (ελληνιστί: Παπουτσής) δεν είχε ούτε μία pole...

7. Υπήρξαν απείρως καλύτεροι οδηγοί στην F1. Π.χ. Mansell, Hakinen, Berger κτλ. Σύγκριση με τους ημίθεους Senna, Lauda, von Trips κτλ δεν παίζει.

8. Ο Fernando είναι κατά την ταπεινή γνώμη μου παρασάγγας ανώτερος.

9. Χρησιμοποίησε τα media για να θρέψει την αλαζονεία του. Με τα καμωματά του (θυμάστε που πάρκαρε το μονοθέσιο πάνω στη στροφή στο Μονακό για να μη χάσει την pole?) αύξησε την τηλεθέαση και έγινε το χαϊδεμένο της FIA. Οι συναθλητές του όμως δεν έχουν καλή άποψη γι'αυτόν.

10. Κοντολογίς καλύτερα που δεν έτρεξε. Κανένα comeback μετριότητας στην ουσία δεν έχει δουλέψει. Δεν είναι όλοι Jordan ή lauda. Ας συντηρήσει το όποιον μύθο του από το σπίτι του γιατί στην ιστορία θα μείνει ως ο μόνος οδηγός της F1 που δεν γνωρίζει τι σημαίνει ευ αγωνίζεσθαι...

Ο σκοπός δεν πρέπει να αγιάζει τα μέσα...

Για περισσότερες πληροφορίες και στοιχεία google antischumacher...

To link έχει ανέκδοτα ;)

http://www.antischumacher.basf1.nl/anti/html_eng/jokes.htm

+1000000000

δεν ειναι τυχαιο πως μετα το θανατο του ΣΕΝΝΑ καποιοι [μεσα κι εγω] πολυ σπανια βλεπουν κανεναν αγωνα κι αυτο για λιγο.

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή και στον θάνατο του Σεννα έπαιξε ρόλο Schumi...? Όλα τα τρελάθα ακούσω πάλυ...

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή και στον θάνατο του Σεννα έπαιξε ρόλο Schumi...? Όλα τα τρελάθα ακούσω πάλυ...

Νομίζω ότι δεν αναφέρεται στα παραπάνω κάτι τέτοιο ;)

Link to comment
Share on other sites

Όχι αλλά έτσι όπως πάει το θέμα θα ακούσω και κάνα τέτιο τρελό... anyway σταματάω εδώ πριν αρχήσουνε παρεξιγίσεις κτλπ...

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

δηλαδή και στον θάνατο του Σεννα έπαιξε ρόλο Schumi...? Όλα τα τρελάθα ακούσω πάλυ...

δεν ειπες κανεις κατι τετοιο αλλα οτι σταματησε να υπαρχει ενδιαφερον και οτι δεν υπαρρχει καμια επαφη μεταξυ οδηγων ο σεννα ηταν απλα κατι σκαλια πιο πανω [οσοι εβλεπαν πριν το 1994 ξερουν τι θελω να πω] :D

αλλα μιας και αναφερθηκε η λεξη τζεντλεμαν και σπορτσμαν και αναφερθηκες στο γεγονος της ημερας αυτης, θα θυμησω την ημερα που πεθανε ο σεννα, ο σουμι κερδισε τον αγωνα και η χαρα του ηταν απιστευτη παρα το γεγονος πως ενας απο τους καλητερους [για μενα ο καλητερος] οδηγους αγωνων και συναδελφος του μολις ειχε σκοτωθει.

το παρακατω βιντεο ειναι απο την υπογραφη μελους του vwclub και τα λεει ολα.

Imola 1994 schumi's smile.

Link to comment
Share on other sites

Καλός οδηγός είναι. Σπορτσμαν δεν είναι ούτε gentleman. Ρωτήστε και τον Coulthard!!!. Το ξέρω ότι ανήκω σε μειοψηφία. Εχω όμως επιχειρήματα:

1. Για τους παλαιότερους: έπεσε πάνω στον Hill επίτηδες στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για να κερδίσει το πρωτάθλημα. Δεν το κατάφερε...

2. Επανέλαβε το προηγούμενο κατόρθωμα με τον Villeneuve. Πάλι δεν τα κατάφερε...

3. Εχει αγνοήσει πολλές φορές μαύρες και κίτρινες σημαίες... Εχει φάει και τιμωρία για αυτό.

4. Τουλάχιστον 10 από τις νίκες του οφείλονται είτε επειδή ο πρώτος είχε λίγο πριν το τέλος μηχανική βλάβη είτε επειδή η ομάδα είπε στον teammate να πατήσει φρένο!!! (Irvine, Barrichello, δεν είμαι σίγουρος αν έγινε με τον Μάσα)

5. Αν ίσχυε το σύστημα βαθμολόγησης τη δεκαετία του 80 και ο Prost θα είχε πάρει 7 πρωταθλήματα...

6. Ούτε τολμώ να τον συγκρίνω με τον Σένα. Δεν υπάρχει σύγκριση. Πριν πεθάνει το 94, ο schumacher (ελληνιστί: Παπουτσής) δεν είχε ούτε μία pole...

7. Υπήρξαν απείρως καλύτεροι οδηγοί στην F1. Π.χ. Mansell, Hakinen, Berger κτλ. Σύγκριση με τους ημίθεους Senna, Lauda, von Trips κτλ δεν παίζει.

8. Ο Fernando είναι κατά την ταπεινή γνώμη μου παρασάγγας ανώτερος.

9. Χρησιμοποίησε τα media για να θρέψει την αλαζονεία του. Με τα καμωματά του (θυμάστε που πάρκαρε το μονοθέσιο πάνω στη στροφή στο Μονακό για να μη χάσει την pole?) αύξησε την τηλεθέαση και έγινε το χαϊδεμένο της FIA. Οι συναθλητές του όμως δεν έχουν καλή άποψη γι'αυτόν.

10. Κοντολογίς καλύτερα που δεν έτρεξε. Κανένα comeback μετριότητας στην ουσία δεν έχει δουλέψει. Δεν είναι όλοι Jordan ή lauda. Ας συντηρήσει το όποιον μύθο του από το σπίτι του γιατί στην ιστορία θα μείνει ως ο μόνος οδηγός της F1 που δεν γνωρίζει τι σημαίνει ευ αγωνίζεσθαι...

Ο σκοπός δεν πρέπει να αγιάζει τα μέσα...

Για περισσότερες πληροφορίες και στοιχεία google antischumacher...

To link έχει ανέκδοτα :D

http://www.antischumacher.basf1.nl/anti/html_eng/jokes.htm

Απανταω μονο στα 2 πρωτα γιατι ειμαι Σενικος και Σουμικος. Στο πρωτο αναφερεσε στον τελευταιο αγωνα του 1994, αν δεν κανω λαθος ηταν στην Αυστραλια την χρονια που εφυγε ο μεγαλυτερος οδηγος ολων των εποχων. Του "εφυγε" λιγο το αμαξι στην στροφη, πηγε ο ηλιθιος Hill να περασει και επεσε επανω του. So what? Πρωταθλημα για τον Σουμι. Ευτυχως γιατι ο χειροτερος οδηγος αγωνων που εχει περασει ποτε απο την F1 σιγουρα ειναι ο Damon Hill και δυστηχως το 1995 πηρε αυτος το πρωταθλημα με τον Villenueve να ειναι team mate στην Renault-Williams και στον πρωτο αγωνα αφησε τον HIll μετα απο εντολη του Frank Williams να τον περασει.

Στο 2 εχεις δικαιο δεν τα καταφερε

Link to comment
Share on other sites

Απανταω μονο στα 2 πρωτα γιατι ειμαι Σενικος και Σουμικος. Στο πρωτο αναφερεσε στον τελευταιο αγωνα του 1994, αν δεν κανω λαθος ηταν στην Αυστραλια την χρονια που εφυγε ο μεγαλυτερος οδηγος ολων των εποχων. Του "εφυγε" λιγο το αμαξι στην στροφη, πηγε ο ηλιθιος Hill να περασει και επεσε επανω του. So what? Πρωταθλημα για τον Σουμι. Ευτυχως γιατι ο χειροτερος οδηγος αγωνων που εχει περασει ποτε απο την F1 σιγουρα ειναι ο Damon Hill και δυστηχως το 1995 πηρε αυτος το πρωταθλημα με τον Villenueve να ειναι team mate στην Renault-Williams και στον πρωτο αγωνα αφησε τον HIll μετα απο εντολη του Frank Williams να τον περασει.

Στο 2 εχεις δικαιο δεν τα καταφερε

Για το πρώτο έχεις δίκιο. Δεδομένου όμως ότι το μονοθέσιο του Schumacher είχε μηχανικό πρόβλημα και θα εγκατέλειπε και ο Hill δεν το ήξερε, δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι κατάφερε να γυρίσει το μονοθέσιο για να πέσει πάνω του. Ολα για ολα. Ούτως ή άλλως δεν θα τερμάτιζε. Πήρε ένα πρωτάθλημα χωρίς να το αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτό το θέμα ή έχει ζωή ακόμα ή μας δουλεύουνε

"Επιστροφή του Michael Schumacher στη F1 ?"

Επίσημο ανακοινώθηκε σήμερα.

Ο Michael Schumacher επιστρέφει μέσα στο 2010 στη Formula 1 με την ομάδα της Mercedes GP Petronas.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ MERCEDES

The MERCEDES GP PETRONAS Formula One Team can confirm today that seven-times Formula One World Champion Michael Schumacher will make his racing return in 2010 with the Silver Arrows team.

With seven DriversΆ World Championships, 248 Grand Prix starts, 91 victories, 154 podium finishes and 68 pole positions, the 40-year old German needs no introduction following an illustrious and record-breaking Formula One career from 1991 to 2006 at the Jordan, Benetton and Ferrari teams.

MichaelΆs return to racing with MERCEDES GP PETRONAS sees his return to Mercedes-Benz Motorsport where he began his racing apprenticeship as part of the Junior Programme in 1990, racing in Group C sports cars and DTM, and sees Michael renew his partnership with Ross Brawn with whom he won all seven of his World Championships.

TodayΆs announcement confirms the MERCEDES GP PETRONAS driver line-up for the 2010 season with Michael partnering his compatriot, 24 year old Nico Rosberg, in the Silver Arrows cars.

Michael Schumacher: "MERCEDES GP PETRONAS represents a new challenge for me both in a sporting and a personal context. It is a new chapter in my racing career and I am really looking forward to working with my old friend Ross Brawn and my companions from my days with the Mercedes Junior Programme. I am convinced that together we will be involved in the fight for the Formula 1 World Championship next year and I am already looking forward to getting back onto the race track. For me, this partnership closes the circle. Mercedes supported me for so many years when I began my Formula 1 career and now I can hopefully give something back to the brand with the star."

Nico Rosberg: "It is fantastic that Michael is returning to Formula One and will be my team-mate at MERCEDES GP PETRONAS. ItΆs a great challenge for me to be up against one of the best drivers of all time. IΆm sure that we will form a very strong partnership as he will have lost none of his speed! It is also great news for our sport and the fans."

Ross Brawn, Team Principal of MERCEDES GP PETRONAS: "I am delighted that we can confirm today that Michael will make his much-anticipated return to Formula One next year and drive for our MERCEDES GP PETRONAS team. As seven-time World Champion, MichaelΆs outstanding record in Formula One speaks for itself and I am looking forward to working with him again. With the completion of our driver line-up, I believe that we now have the most exciting partnership in Formula One with Michael and Nico, who provide the perfect mix of talent, experience, speed and youth. We can now turn our full attention to the preparations for the new season and everyone at MERCEDES GP PETRONAS is extremely excited about the challenge ahead. With the investment and support in our team provided by Daimler, Aabar and our new title partner Petronas, and with two such exciting drivers, we have all of the building blocks in place to have another successful season in 2010."

Norbert Haug, Vice-President of Mercedes-Benz Motorsports: "In April 1991, when I had been in charge of the Mercedes-Benz Motorsport programme for just six months, Michael was standing beside me on the balcony one evening. Without the slightest doubt, he said in a low voice: “ItΆs about time that I got into Formula 1”. Michael had just turned 22 years of age and four months later, he made his debut at Spa in a Jordan. Mercedes-Benz helped him to this point and the rest is history: seven World Championship titles, more than any racing driver, 91 Grand Prix wins, more than any racing driver. Michael has more of everything than every other driver. As part of the Mercedes Junior Programme, Michael had raced in Group C sports cars and competed in a few DTM races. Ross Brawn, then our opponent at Jaguar, quickly realised MichaelΆs talent and they went on to win all seven of his DriversΆ World Championship titles together at Benetton and Ferrari. Our sporting ambition has always been that Michael should drive again where his professional career had started and Michael knew that. We often joked about it after the races and discussed the prospect seriously several times during the last 14 years in Formula 1. It didnΆt happen in 1995, it didnΆt happen in 1998 and it didnΆt happen in 2005. I am delighted that it will now happen in 2010. I am very much looking forward to working with Michael and everybody at Mercedes-Benz and Daimler extends a very warm welcome to our ΅apprenticeΆ of 19 years ago. That apprentice is now the most successful racing driver of all time."

Link to comment
Share on other sites

Νικο και εγω αυτο σκεφτηκα. Για την ακριβεια το ξαναειδα στην τηλεοραση. Τωρα ειδωμεν :thumbsup: .

Link to comment
Share on other sites

Αυτο και αν ειναι νεο!

Ο Schumacher επιστρεφει αλλα οχι στην φερραρι.

Απλα εξακριβωσε την σκεψη μου οτι ο λογος που γυρναει ειναι καθαρα οικονομικος!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο και αν ειναι νεο!

Ο Schumacher επιστρεφει αλλα οχι στην φερραρι.

Απλα εξακριβωσε την σκεψη μου οτι ο λογος που γυρναει ειναι καθαρα οικονομικος!

Δε νομίζω... Με πάνω από 800 εκ. ευρώ περιουσία σε μετρητά και χορηγίες που

"τρέχουν" για χρόνια ακόμα, αν βλέπεις κάποια οικονομική πολιτική μάλλον σκέφτεσαι λάθος.

Η Ferrari τον αποδέσμευσε από ΟΛΑ τα καθήκοντά του (σύμβουλος και δεν ξέρω τι άλλο έκανε εκεί),

αυτός ήθελε να τρέξει και θα τρέξει με άλλη ομάδα..

Έχει βουήξει όλο το νετ και όλα τα ειδησεογραφικά της τελευταίες μέρες κι εμείς λέμε ότι γυρνάει

για να βγάλει λεφτά, λες και περίμενε στα 40 του να οικονομήσει.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω... Με πάνω από 800 εκ. ευρώ περιουσία σε μετρητά και χορηγίες που

"τρέχουν" για χρόνια ακόμα, αν βλέπεις κάποια οικονομική πολιτική μάλλον σκέφτεσαι λάθος.

Η Ferrari τον αποδέσμευσε από ΟΛΑ τα καθήκοντά του (σύμβουλος και δεν ξέρω τι άλλο έκανε εκεί),

αυτός ήθελε να τρέξει και θα τρέξει με άλλη ομάδα..

Έχει βουήξει όλο το νετ και όλα τα ειδησεογραφικά της τελευταίες μέρες κι εμείς λέμε ότι γυρνάει

για να βγάλει λεφτά, λες και περίμενε στα 40 του να οικονομήσει.

Εδώ θα με βρεις τελείως αντίθετο, δεν συμφωνώ με τίποτα από όσα γράφεις.

Δεν υπάρχει άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη ο οποίος να έχει Χ χρήματα και να μην θέλει να τα κάνει Χ+ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.

¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι άλλοι πεθαίνουν απο την πείνα, η συσσώρευσης του χρήματος!!!!

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ

Χρόνια πολλά σε όλους

Link to comment
Share on other sites

Πάει, χάλασε και η Mercedes. Μετά από τόσα χρόνια ο Ross δεν έμαθε τίποτε?

Link to comment
Share on other sites

Εδώ θα με βρεις τελείως αντίθετο, δεν συμφωνώ με τίποτα από όσα γράφεις.

Δεν υπάρχει άνθρωπος σε αυτόν τον πλανήτη ο οποίος να έχει Χ χρήματα και να μην θέλει να τα κάνει Χ+ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.

¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι άλλοι πεθαίνουν απο την πείνα, η συσσώρευσης του χρήματος!!!!

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ

Χρόνια πολλά σε όλους

Εντάξει, διαφωνούμε. ¶λλο αυτό που λέω όμως, άλλο αυτό που καταλαβαίνεις.

Οπότε όλα οκnew_iloveyou.gif

Αν έχεις φτάσει στο σημείο ακόμα και όταν κλάνεις να βγάζεις λεφτά,

δεν έχεις κανένα λόγο να βγάλεις τα 7 εκατομμύρια που συμφώνησε με τη

Mercedes κάνοντας προετοιμασίες και τρέχοντας κάθε εβδομάδα σε άλλο

μέρος του πλανήτη. Το μόνο κίνητρο, είναι να δεις αν και πόσο ανταγωνιστικός

μπορείς να είσαι σε αυτή την ηλικία και μετά από τόσο μεγάλη αποχή. Κανένα άλλο.

Σε λίγο θα πουμε ότι και ο Michael Jordan γύρισε 2 φορές πίσω για να βγάλει λεφτά.

Και αυτό θα λέγανε κάποιοι, ενδεχομένως κι εσύ, αν δεν επέστρεφε κατακτώντας τα πάντα.

Ηλικιακά εγω δεν τον θεωρώ μεγάλο, είναι με τα σημερινά δεδομένα αλλά μην ξεχνάμε

(όσοι παρακολουθούν F1 από παλιά) ότι οι ηλικίες που παίζουν σήμερα στους οδηγούς

είναι οι μικρότερες που έχουν υπάρξει.

Για το αν θα είναι ανταγωνιστικός, δεν ξέρω. Έχω όμως την απορία να το δω, αν και

εξαρτάται άμεσα από το τι μονοθέσιο θα έχει στα χέρια του...

Link to comment
Share on other sites

Κι όταν δεν μπορώ τον γράφω...

http://www.youtube.c...h?v=FLXnjb4uzqU

Είμαι ήδη στην 94η σελίδα....

225965.jpg

Ωραίος, αλλά εγώ το έχω τελειώσει και ήταν και το πρώτο αντίτυπο που κυκλοφόρησεyahoo.gif

Link to comment
Share on other sites

benzmesa22232.jpg

Schumacher και Brawn ήταν «παλιοσειρά» στη Ferrari, τώρα θα κάνουν τη θητεία τους στη Mercedes!

Michael Schumacher:

Δεν επέστρεψα για πλάκα στην F1, αλλά για να κυνηγήσω τον 8ο παγκόσμιο τίτλο.

Link to comment
Share on other sites

[όνομα παραθέτω nikoskallithea 'date = = '24 Δεκέμβριος 2009 - timestamp 23:28:21 'post = '1261690101' = '356732 ]

%7Boption%7Dhttp://www.zougla.gr/Uploads/apostolis/benzmesa22232.jpg [/ img]

Schumacher και Brawn ήταν «παλιοσειρά» στη Ferrari, τώρα θα κάνουν τη θητεία τους στη Mercedes!

Michael Schumacher:

Δεν επέστρεψα για πλάκα στην F1, αλλά για να κυνηγήσω τον 8ο παγκόσμιο τίτλο.

[/ quote]

Η σχέση τους κρατάει από ποιο παλαιά, από την Beneton με την οποία ο Σουμάχερ πήρε τα 2 πρώτα πρωταθλήματα.

Απ'ότι φαίνεται ο Brawn όποια ομάδα αναλάβει είναι ζήτημα χρόνου να πάρει και τα πρωταθλήματα, με αποκορύφωμα βέβαια την BRAWN GP.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι για την ιστορία. Τελικά οχι μονο ξανάτρεξε, μαλλον ξανατρεχει, αλλα σήμερα πηρε και την 4 θέση. ;) Παραλίγο θα ανέβαινε και στο βάθρο των νικητών.

Δεν πειράζει την επόμενη φορά!!!

Ειναι αστερι!!!!

Link to comment
Share on other sites

ημουν ειμαι και θα ειμαι schumacherικος...αλλα δεν μπορω να κρυψω την λυπη μου που τον βλεπω να οδηγει μερσεντεζ...ενω εχουν προηγηθει χρονιες καθαρου "πολεμου" στην πιστα (και οχι τοσο πολυ στα computer οπως σημερα)με τον χακινεν και εχουν γυριστει οι μεγαλυτερες και ωραιοτερες "μαχες" αναμεσα στους 2..και στις 2 εταιριες....

Τωαρ πως θα μπεις στην ιταλια μεσα φιλε μου με .....οχι κοκκινη στολη????και το θεμα ειναι πως θα σε περιμενουν οι αλλοι???θα θυμηθουν τι εκανες ή θα προδοτη θα σε ανεβαζουν,προδοτη θα σε κατεβαζουν???

Edited by exo_polo
Link to comment
Share on other sites

Αν βλέπατε μάχη μεταξύ Σένα, Προστ & Μάνσελ τότε θα καταλάβαιναν πολλοί τι σημαίνει μάχη στην f1.

Σήμερα είναι αλλιώς τα πράγματα, ο Χάμιλτον π.χ. συμφωνώ ότι είναι όπως τον έχουν χαρακτηρίσει οδηγός του playstation (όπως και κάποιοι άλλοι).

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.