sterpc Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Λοιπόν! Είχα απάντηση από τον ένα λάστιχα μου, και με ανταλλαγή αυτά που έχω τώρα και ένα μικρό πρόσθετο έξοδο από εμένα θα μου βρει σύντομα την ζάντα από το παλιό το RS4 σε 17` με μεταχειρισμένο ελαστικό (σε καλή κατάσταση) προσωρινά. Αναμένω και νεότερα από τον δεύτερο…… Τα πίσω φωτιστικά αργούν και κάτι με έχει πιάσει….. Τα φωτιστικα σωματα που ερχονται απο Γερμανια θα κανουν περιπου 15 εργασιμες να ερθουν στην Ελλαδα οποτε υπομονη αν ερχονται με DHL, αυτο που μπορεις να κανεις για να σου φυγει η αγωνια ειναι να ζητησεις το CL number (12 digits) απο εκεινον που στα εστειλε και να μπεις στο site και να αναζητησεις το ειδος σου που ειναι. Καλη φαση θα ειναι να παρεις την ζαντα απο το RS4 με την αναρτηση ειχες κανενα νεο? κατεληξες τελικα στο ποια ελατηρια θα παρεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted August 8, 2009 Author Report Share Posted August 8, 2009 Όχι δεν έχω καταλήξει ακόμα… όπως είπα θα βρω πρώτα τις (ζάντες –λάστιχα) και μετά θα δω για τα ελατήρια. Μπορεί να βρω για παράδειγμα 18`άρα και οχι 17` ζάντα, και μετά να βγει πολύ μεγάλη με το ελατήριο που θα έχω ιδη διαλέξει. Οπότε ένα –ένα και πάμε μέχρι τα Χριστούγεννα θέλω να το έχω έτοιμο. Έχω βλέπεις και το άλλο βασανάκι :D (που έχω βάλει ποιο επάνω) ……..που όλο και κάτι πρέπει να παίρνει και εκείνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted August 8, 2009 Author Report Share Posted August 8, 2009 Που να δεις τι θα σου προτεινω για μετα Camper εσωτερικο, S3 recaro ή απο golf ΙV GTi recaro παλι μπροστινα καθισματα, τιμονι golf GTi απο 3αρι ή 4αρι αναλογα τι ταιριαζει με το καρε σου και σιγουρα αυτο το Τ4 δεν θα εχει να ζηλεψει τπτ απο τα αλλα του εξωτερικου! Χα χα μιλάς για κάτι τέτοιο?? η` Μπα!! Θα προτιμούσα να γίνει κάπως έτσι… Ποιο πρακτικό. Αν είναι να αρρωστήσω άστο … μετά θα αγοράσω άλλο για την δουλειά!! Χα χα! :rolleyes: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted August 17, 2009 Author Report Share Posted August 17, 2009 (edited) Λοιπόν η διακοπές τέλος και τα κεφάλια μέσα! Original von aidas Μερικές φοτο για την ιστορία! Αρχές τις εβδομάδας επισκέφτηκα τα βουνά μας. Ορεινά Τρίκαλα – Μέτσοβο Επιστροφή στα μέσα της ιδίας εβδομάδας και μπάνια σε κάμπινγκ στην Επίδαυρο για τέσσερις ημέρες. Η κούκλα μου έγραψε 1200κμ μέσα σε μια εβδομαδα χωρίς να παραπονεθεί.!!! ¶ντε τώρα να μπεις στο κλήμα…… Καλό χειμώνα να έχουμε!! Edited August 19, 2009 by xristost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 μια χαρα το βρισκω και παρα πολυ συμπαθητικο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted December 5, 2009 Author Report Share Posted December 5, 2009 Αρχή λοιπόν των βελτιώσεων και έφτιαξα κάτι που ήταν απλό και με άμεση προσβαση για μένα. Αγόρασα μαύρο βινιλιο (κοστος 12¤) από τον ταπετσιέρη και αφού το εφάρμοσα (έκοψα έραψα), το ξανά πήγα για να το γαζώσει με την μηχανή του, γιατί η οικιακή μηχανή δεν το ράβει αυτό το υλικό. Εχτές το απόγευμα τοποθετήθηκε και σήμερα το πρωί έστρωσε με το ήλιο και εφάρμοσε τέλεια επάνω στην κούκλα…… Τελικο κοστος 20¤.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted December 5, 2009 Author Report Share Posted December 5, 2009 Συνεχεια... Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να αλλάξω την εσωτερική ταπετσαρία από την καμπίνα του τρανσπορτερ μου! Ήταν από ένα απλό πλαστικό που από τα χρόνια είχε ξεθωριάσει αλλά και πετσικάρει… Έτσι εχτές το απόγευμα λοιπόν, και εν όψη της τοποθέτησης σήμερα το απόγευμα των νέων μου ζαντών με τα ελαστικά τους, είπα να ασχοληθώ με το θέμα. Είχα φροντίσει να προμηθευτώ όλη την εβδομαδα τα υλικά που θα μου χρειαζόταν για αυτήν την κατασκευή. Πρώτα αγόρασα από τον ταπετσιέρη μου το υλικό που μου ταιριάζει (συμφωνά με τους χρωματισμούς των πλαστικών στο εσωτερικό) την επένδυση για την οροφή. Ενάμιση τετραγωνικό περίπου έναντι των 15¤. Κατόπιν, την μόνωση που έπρεπε να βάλω απαραίτητα μέσα από την νέα επένδυση. ¶λλο ενάμισι τετραγωνικό έναντι των 27¤ και αυτό.(αυτοκόλλητο) Ενα καινούριο κομμάτι χαρμποτ με λευκή επένδυση ενατι των 8¤ και αυτό. Επισεις αγοράστηκαν δυο χειρολαβές από ένα κατάστημα με αντίστοιχα υλικά έναντι των 7¤ και οι δυο. Και τέλος από κατάστημα μεταχειρισμένων ανταλλακτικών αγόρασα μια νέα και ποιο μεγάλη πλαφονιέρα οροφής από άλλο μοντέλο της φολξβαγκεν. Αυτή κόστισε 15¤ Σύνολο υλικών 75¤ μαζί με την βενζινοκόλλα και τις βίδες. Εδώ θα μου πείτε γιατί δεν αγόραζες την έτοιμη οροφή σαν ανταλλακτικό από την μαμά φολξβαγκεν?? Πρώτον και κυριο, σε σχετική μου ερώτηση για το ανταλλακτικό αυτό μου είπαν την τιμή των 130¤ και δεύτερον είναι άλλο πράγμα η χαρά του να το φτιάξεις εσύ μόνος σου. Χα χα! Δειτε λοιπον την κατασκευη.... Εδώ με βγαλμένη την παλιά εσωτερική οροφή… Κόπηκε λοιπόν και τοποθετήθηκε η μόνωση …. Κατόπιν κόβω κομμάτια για τα πλαϊνά τελάρα πάνω από τα παράθυρα και τα κολλώ με την βενζινοκολλα στην γυμνή λαμαρίνα.(το μοντέλο το δικό μου δεν φορά το μεγάλο μονοκόμματο κομμάτι της κολώνας που έχουν τα μεταγενέστερα μοντέλα). Ένα θεματακι με προβλημάτισε με την καμπύλη της τραβέρσας πάνω από το παρμπρίζ αλλά δεν κωλώνουμε σε αυτά. Χα χα! Στριφώθηκε (διπλώθηκε) και το αποτέλεσμα βρήκε σχεδόν εργοστασιακό. Κολλήθηκε και αυτή η φάσα με τον ίδιο τρόπο. Τοποθετήθηκε και η χειρολαβή στην θέση της….. Και σειρά έχει πλέων το κεντρικό κομμάτι. Μετρήθηκε κόπηκε η τρυπά για την νέα πλαφονιέρα. Κολλημένο έτοιμο με την επένδυση…. Η νέα πλαφονιέρα παίρνει την θέση της…. Τέλος… αφού πλύθηκαν όλα τα πλαστικά που είχαν αφαιρεθεί, από ποιο πριν τοποθετηθήκαν ξανά στην θέση τους. Έτοιμο ποια το ανανεωμένο εσωτερικό την καμπίνας αναμένει τις επόμενες αλλαγές που είναι στο πρόγραμμα…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted December 6, 2009 Author Report Share Posted December 6, 2009 Ναι λοιπόν μπήκαν επάνω!! Είναι από mercedes C-320 τ. του `06. Φοράω ποια ελαστικά FULDA EXELERO Υ91 σε διάσταση 225/45-17. Το οφσετ είναι 35 με αποτέλεσμα να είναι λίγο έξω εμπρός αλλά είναι εντάξει , και πίσω να μην δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην φόρτωση η` στο άνοιγμα της πλαϊνής πόρτας!! Πρέπει άμεσα να περάσω στην ανάρτηση , με το σετ χαμηλώματος …καθώς έτσι με τα μαμά ελατήρια είναι άσχημο εμφανισιακά!! Ο θόλος δείχνει πολύ άδειος. Κατά τα αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Αν λόγο βροχής δεν είχα την δυνατότητα να δω πολλά γιατί το προσεχω λίγο μέχρι να δω πως συμπεριφέρεται με τα ελαστικά…. Κοστος μαζι με τα ελαστικα 400¤ μεταχ. ετσι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted March 28, 2010 Author Report Share Posted March 28, 2010 Μετά από αρκετό καιρό απουσίας μου λόγο διαφόρων προβλημάτων υγείας επανέρχομαι με τις νέες βελτιώσεις μου στο τ4! Έτσι με την ευκαιρία της κάμψης από την δουλειά μου (βλέπε κρίση) άρπαξα την ευκαιρία της ακινησίας του Τ4 και άρχισα τις δραστικές αλλαγές, στον παλιό χώρο φόρτωσης. Πάμε λοιπόν να δούμε πως ήταν και πως έγινε. Ξεκίνησα λοιπόν με το ξήλωμα της εσωτερικής επένδυσης, και συγκεκριμένα από το πάτωμα. Ακλούθησαν οι πλαϊνές επενδύσεις….. Του διαχωριστικού (καμπίνας – καρότσας).. Των πανελ του ουρανού….. Ακολουθεί σχολαστικό πλύσιμο και έλεγχος για τυχών ζημιές από σαπίσματα και άλλους παράγοντες. Καθαρό πλέων γίνονται οι απαραίτητες επεμβάσεις και επισκευές για να μην έχουμε περαιτέρω προβλήματα, από τιε ελαφριές επιφανειακές (ευτυχώς) σκουριές που είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους. Κόβατε το καινούριο υπόστρωμα για το νέο πάτωμα, (από MDF) και παράλληλα ξεκινά η επένδυση όλου του εσωτερικού με μονωτικά υλικά για την θερμομόνωση (από πολυστερίνη της fibran) του και την ηχομόνωση του (από μεμβράνη της finfloor) . (αφού την κάνουμε την δουλειά ας την κάνουμε καλά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted March 28, 2010 Author Report Share Posted March 28, 2010 (edited) Σειρά έχει τώρα το βγάλσιμο του διαχωριστικού της καμπίνας. Εδώ θα πρέπει να πω πως ήταν από τις ποιο δύσκολες δουλειές καθώς υπήρχαν κάποια καλώδια από την προηγούμενη χρήση του οχήματος σαν ασθενοφόρο, και ότι αυτό απαιτούσε για τον εξοπλισμό του. Έτσι μου έφαγε ολόκληρη μέρα για την εργασία αυτή.(τακτοποίηση και βγάλσιμο άχρηστων υλικών και εγκαταστάσεων) Έπειτα περνώ στην από εγκατάσταση του φεγγίτη της οροφής και την επανεγκατάστασης αυτού με νέες κόλλες και τσιμούχες για να επιτύχω την απόλυτη στεγανότητα του. Περνώ λοιπόν στο σχολαστικό πλύσιμο των πλαστικών επενδύσεων και στην επένδυση αυτών με ψιλή και εύκαμπτη μοκέτα. Αυτό έγινε με την χρήση βενζινοκόλλας και στις δυο επιφάνειες.(η μοκέτα δεν θέλει σχεδόν καθόλου κόλλας) Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό γιατί η εφαρμογή της είναι τέλεια σε όποια καμπύλη και να την προσαρμόσω. Εδώ σε κάποιες πρόβες.. Ακολουθεί η επένδυση του πατώματος με πάτωμα τύπου laminate, με την βοήθεια του καλού φίλου Βασίλη (polyteknos)… Και επιτέλους, μετά από τρις ημέρες εργασιών ξεκινά το τελικό μοντάρισμα… Καθώς τελειώνει και ένα ένα τα κομμάτια μπαίνουν στην θέση τους το όλο σύνολο με αποζημιώνει για τον κόπο μου. Αμέσως μετά από το Πάσχα θα ξεκινήσω και την κατασκευή του πίσω καθίσματος (κρεβατιού) έτσι ώστε να περάσω στην τελική διαμόρφωση του χώρου μέχρι το καλοκαίρι… Κοστος ολης της ανανεωσης μεχρι εδω ειναι τα 290.οο€ Edited March 28, 2010 by xristost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 28, 2010 Report Share Posted March 28, 2010 (edited) Σειρά έχει τώρα το βγάλσιμο του διαχωριστικού της καμπίνας. . . . Αμέσως μετά από το Πάσχα θα ξεκινήσω και την κατασκευή του πίσω καθίσματος (κρεβατιού) έτσι ώστε να περάσω στην τελική διαμόρφωση του χώρου μέχρι το καλοκαίρι… Μου θύμισες το Pimp my ride ! Σειρά έχουν δυο lcd 32" αριστερά και δεξιά στο χώρο αποσκευών μαζί με εναν καναπέ και δυο κονσόλες ? χεχε ! Πάντως φοβερό αποτέλεσμα και η συνέχεια προβλέπεται ακόμη καλύτερη !!! Και πάλι μπράβο ! http://www.forces-of-nature.co.uk/forum/viewthread.php?tid=5659 Edited March 28, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Forza φιλε, πολυ καλη δουλεια! Παμε για rock 'n roll κρεβατι, ειμαι περιεργος να δω πως θα το κατασκευασεις γιατι οι μηχανισμοι της πλατης ειναι ολο το ζουμι και συνηθως σε μετατροπες του εξωτερικου αγοραζονται ετοιμοι. Περιμενουμε και το χαμηλωμα να δειξει η 17αρα, αν και απο merc, ωραια επιλογη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sickness Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Eπειδή είμαι κάτοχος ενός vw t2b camper κατά την γνώμη μου θα ήταν πιο όμορφο να βγάλεις τα καλύμματα από τα πίσω παράθυρα (άμα δεν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα φυσικά) διότι μετά θα είναι πιο ανοιχτός ο χορός και θα έχει πιο πολύ φως η καμπίνα και άμα έχεις και κάνα επιβάτη θα βλέπει και απέξω την θεα ;D και άμα δεν σου αρέσει να πολυφαίνεται το εσωτερικό τα κανεις και φιμέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Eπειδή είμαι κάτοχος ενός vw t2b camper κατά την γνώμη μου θα ήταν πιο όμορφο να βγάλεις τα καλύμματα από τα πίσω παράθυρα (άμα δεν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα φυσικά) διότι μετά θα είναι πιο ανοιχτός ο χορός και θα έχει πιο πολύ φως η καμπίνα και άμα έχεις και κάνα επιβάτη θα βλέπει και απέξω την θεα ;D και άμα δεν σου αρέσει να πολυφαίνεται το εσωτερικό τα κανεις και φιμέ. Εγώ θα έβαζα 3ου βαθμού φιμέ μαύρο σ' εκείνα τα παράθυρα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted April 9, 2010 Author Report Share Posted April 9, 2010 Θα το ήθελα πολύ να γινόταν αυτό αλλα….δυστυχώς, η άδεια κυκλοφορίας είναι σαν επαγγελματικό. Ετσι δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί με ανοικτά τα πλαϊνά παράθυρα του. Τα έχω κατασκευάσει όμως με τέτοιο τρόπο έτσι να βγαίνουν και να μπαίνουν μεσα σε μερικά λεπτά. Τώρα όσο για τα φιμε τα έχω βάλε από την αρχή που το πείρα , και είναι ιδία με τα του οδηγού – συνοδηγού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted April 17, 2010 Author Report Share Posted April 17, 2010 Όπως είχα πει και πριν το Πάσχα, ασχολήθηκα με την κατασκευή του κρεβατιού αμέσως μετά τις γιορτές. Έτσι σχεδιαστικέ και κατασκευάστηκε ο σκελετός με σταραντζάκι 30χ15χιλ.και πάντα συμφωνά με τις ανάγκες της δουλειάς μου, αλλά και τη λειτουργικότητα αυτής, εκτός δουλείας. Έγιναν οι σχετικές πρόβες πριν τις τελικές πινελιές…. Κόστος υλικών 30.οο¤ Κολληθήκαν καλά και βάφτηκαν με χρώμα VIVELOCK METALLIZED http://www.vivechrom.gr/htmlsite/productdetails.asp?id=403 Κόστος 8.00¤ Εν τω μεταξύ έχω παραγγηλει τα ξύλα της επένδυσης του, που έγιναν από κόντρα πλακε θαλάσσης των 12χιλ. πάχους. Στην συνέχεια ασταρώθηκαν και περάστηκαν με πολιουρεθανης βερνίκι θαλάσσης. http://www.boatshop.gr/product_info.php?cPath=194&products_id=528&osCsid=9a424cb41ceee44398833d54ce83d505 Κόστος 18.00¤ Η στήριξη του έγινε μα τέσσερις βίδες περαστές κάτω από το πάτωμα και με `φλάντζα` από την κάτω μεριά. Ένα κεντρικό αναδιπλούμενο ποδαρικό συντελεί στην σταθερότητα της κεντρικής κατασκευής. Η όλη κατασκευή δένει και κλειδώνει μεταξύ της, στην θέση `καναπές` με δυο βίδες που υπάρχουν στο κάτω μέρος από τα ποδαρικά. Δυο λαστιχένια σινεμπλοκ εξασφαλίζουν την αθόρυβη συνοχή τους και την πορεία του οχήματος. Έτοιμη λοιπόν η επιφάνεια φόρτωσης, το κρεβάτι για τις εξορμήσεις, αλλά και το κάθισμα κατά τις μετακινήσεις μου. (τρία σε ένα δηλαδή χα χα!) Κόστος όλης της κατασκευής έως εδώ είναι στα 120 -130.οο¤ περίπου. Πάμε λοιπόν για τον σχεδιασμό των μαξιλαριών (στρώμα ύπνου) ……… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sickness Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 πολύ καλο και πρακτικό περιμένω να δω τα "στροματακια"! βλέπω και περνώ ιδέες για το δικό μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikmannen Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 Πολύ καλή δουλειά φίλε Χρήστο. Ετοιμάζω κι εγώ ένα Τ4 θα έχετε φωτογραφίες σε κανα δύο μέρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristost Posted November 19, 2015 Author Report Share Posted November 19, 2015 Τέλος εποχής… Δυστυχώς πρέπει να το αποχωριστώ… Αν κάποιο μέλος θέλει κάτι από την κούκλα πολύ ευχαρίστως… πριν κοπεί… Υπάρχουν τα πάντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy13 Posted October 14, 2016 Report Share Posted October 14, 2016 παιδια καλησπερα ξερει κανεις που μπορω να βρω ατομο να μου κανει ενα grafitty στο βανακι μου? υπαρχουν φανοποια που ζωγραφιζουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george960 Posted July 3, 2022 Report Share Posted July 3, 2022 Γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το Volkswagen transporter t4 1.9td του 2000 μοντέλο όταν το βάλω μπροστά κάποιες φορές θέλει να μαρσαρω για να δουλέψει το στροφόμετρο και ανάβει και το λαμπάκι τις μπαταρίας και μόλις πάρει και το βγάλω πορεία μόλις φτάσω 3000 στροφές ανάβει η λάμπα του λαδιού και βαράει ο βομβιτης λάδια του αλαξα του έβαλα και ένα καθαριστικό μέσα η αντλία ενοειτε δουλεύει έβγαλα το καπάκι από πάνω το είδα ανεβάζει λάδια είχε ένα κομμένο καλώδιο στο δυναμό γιατί μου είπαν ότι μπορεί να είναι από αυτό το έκανα και αυτό και τώρα δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να φταίει και όλοι μου λένε δεν ξέρω.... εντομεταξει έχω και άλλο ένα ίδιο κλουβάκι του 1996 μοντέλο με ίδιο κινητήρα και εκείνο το ίδιο κάνει και δεν ξέρω οποίος ξέρει ας βοηθήσει ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted September 2, 2022 Report Share Posted September 2, 2022 On 7/3/2022 at 9:55 PM, george960 said: Γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το Volkswagen transporter t4 1.9td του 2000 μοντέλο όταν το βάλω μπροστά κάποιες φορές θέλει να μαρσαρω για να δουλέψει το στροφόμετρο και ανάβει και το λαμπάκι τις μπαταρίας και μόλις πάρει και το βγάλω πορεία μόλις φτάσω 3000 στροφές ανάβει η λάμπα του λαδιού και βαράει ο βομβιτης λάδια του αλαξα του έβαλα και ένα καθαριστικό μέσα η αντλία ενοειτε δουλεύει έβγαλα το καπάκι από πάνω το είδα ανεβάζει λάδια είχε ένα κομμένο καλώδιο στο δυναμό γιατί μου είπαν ότι μπορεί να είναι από αυτό το έκανα και αυτό και τώρα δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να φταίει και όλοι μου λένε δεν ξέρω.... εντομεταξει έχω και άλλο ένα ίδιο κλουβάκι του 1996 μοντέλο με ίδιο κινητήρα και εκείνο το ίδιο κάνει και δεν ξέρω οποίος ξέρει ας βοηθήσει ευχαριστώ πολύ Σίγουρα κάτι παίζει με ρεύματα για το στροφόμετρο. Τώρα ότι αφορά την αντλία, μήπως μεν ανεβάζει λάδια αλλά δεν έχει σωστή πίεση; Δεν της κάνεις ένα έλεγχο ή και μια αλλαγή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...