pireas2009 Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Καλημερα σε ολα τα παιδια. Καινουριος στο forum αλλα παλιος στη κατοχη αυτοκινητων vw.audi. Σκευτομαι την αγορα golf 160 dsg. Θελω την βοηθεια,οχι θεωριτικη,αλλα απο κατοχους με το συγκεκριμενο 7αρι σαζμαν. Διαβασα στο autobild σε test οτι σε υψηλες στροφες οταν δωσουμε αλλαγη ταχυτητας προς τα πανω,padlles,αυτο αλλαζει δυο ταχυτητες.Μια απο το χρηστη και μια απο τον εγκεφαλο.Αν ισχυει αυτο σε τι στροφες του κινητηρα μιλαμε οτι γινεται αυτο.στον κοφτη περιπου?πολυ χαμηλοτερα? Επισης οταν εχει το αυτοκινητο υψηλες στροφες δεν καταβαζει ταχυτητα αν δεν πατησουμε φρενο για να πεσουν οι στροφες.σε ποιες διλαδη στροφες κατεβαζει αμεσως? Εχω δουλεψει το multitronic σε Audi A6 για 2 χρονια και δουλευε μια χαρα.Αθορυβη και ομαλοτατη λειτουργια. Επισης κατι αρνητικο που εχει πεσει στην αντιληψη σας σχετικα με το 7αρι DSG θα μου ειναι πολυ χρησιμο να μου το αναφερετε. Σας ευχαριστω εκ των προτερων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Το καινούριο το S-Tronic όπως και το νέο DSG δεν έχουν ποτέ μια ταχύτητα μέσα. Έχουν διπλό συμπλέκτη και μαζί με την ταχύτητα που έχεις δουλεύει και η επόμενη. Για το λόγο αυτό η μετάβαση από τη μια ταχύτητα στην άλλη είναι τόσο ομαλή που είναι αδύνατον να καταλάβεις την αλλαγή. ¶λλωστε, το S-tronic είναι το πρώτο αυτόματο κιβώτιο που παρουσίασε καλύτερες επιδόσεις από το αντίστοιχο manual. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Καλημερα σε ολα τα παιδια.Καινουριος στο forum αλλα παλιος στη κατοχη αυτοκινητων vw.audi. Σκευτομαι την αγορα golf 160 dsg. Θελω την βοηθεια,οχι θεωριτικη,αλλα απο κατοχους με το συγκεκριμενο 7αρι σαζμαν. Διαβασα στο autobild σε test οτι σε υψηλες στροφες οταν δωσουμε αλλαγη ταχυτητας προς τα πανω,padlles,αυτο αλλαζει δυο ταχυτητες.Μια απο το χρηστη και μια απο τον εγκεφαλο.Αν ισχυει αυτο σε τι στροφες του κινητηρα μιλαμε οτι γινεται αυτο.στον κοφτη περιπου?πολυ χαμηλοτερα? Επισης οταν εχει το αυτοκινητο υψηλες στροφες δεν καταβαζει ταχυτητα αν δεν πατησουμε φρενο για να πεσουν οι στροφες.σε ποιες διλαδη στροφες κατεβαζει αμεσως? Εχω δουλεψει το multitronic σε Audi A6 για 2 χρονια και δουλευε μια χαρα.Αθορυβη και ομαλοτατη λειτουργια. Επισης κατι αρνητικο που εχει πεσει στην αντιληψη σας σχετικα με το 7αρι DSG θα μου ειναι πολυ χρησιμο να μου το αναφερετε. Σας ευχαριστω εκ των προτερων. Δεν καταλαβαινω το θεμα με την αλλαγη κατα δυο ταχυτητες. Στο ανεβασμα αυτο δεν ισχυει. Μονο στο κατεβασμα και υπο συνθηκες. Το φρενο δεν ισχυει, αλλοιμονο!!Απλα για να κατεβουν δυο ταχυτητες, πρεπει να υπαρχουν οι καταλληλες στροφες στη μηχανη ωστε να δωσει το οκ στο κιβωτιο να κατεβασει. Και στο μηχανικο κιβωτιο με 6000 στροφες στην 5η δεν μπορεις να κατεβασεις 3η χωρις να εχουν πεσει καταλληλα οι στροφες, οπως ειναι φυσικο για την προστασια της μηχανης/κιβωτιου. Σχετικα με αρνητικα για το 7αρι, υπαρχουν γνωμες σε αναλογο θεμα. Εχουν τυχει καποια προβληματακια σε μερικα (πρεπει να ειναι και στο πλαισιο του ποσοστου αστοχιας καθε προιοντος) αλλα δεν παυει να ειναι οτι καλυτερο στην κατηγορια του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Με το dsg7 κάνεις ότι αλλαγή θέλεις, αρκεί με την σχέση που θέλεις να βάλεις η στροφές του κινητήρα να βρίσκονται στο διάστημα 1200-6500 στροφών (στο 122ps, λογικά και στο 160 με ίσως διαφορετικό διάστημα στροφών) Λογικά οι οδηγοί στο Autobild (δεν το έχω διαβάσει) μάλλον δεν το μάθανε καλά το dsg, περίπτωση 1 αν το είχαν στο χειροκίνητο λογικά έφτασαν στο κόφτη και πρόλαβε να αλλάξει κατά μία σχέση το dsg και μετά 2η λόγο την εντολής του οδηγού Λύση: όταν είναι να φτάνουμε στα κόκκινα ή αλλάζουμε πριν το κόφτη ή αφήνουμε το dsg να αλλάξει μόνο του. περίπτωση 2 το είχαν στο αυτόματο, προέκυψε συνθήκη για αλλαγή και ο οδηγός ταυτόχρονα πάτησε το «+» οπότε έχουμε τα ίδια. Λύση: λίγη εξάσκηση ή οδήγηση στο Μ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Με το dsg7 κάνεις ότι αλλαγή θέλεις, αρκεί με την σχέση που θέλεις να βάλεις η στροφές του κινητήρα να βρίσκονται στο διάστημα 1200-6500 στροφών (στο 122ps, λογικά και στο 160 με ίσως διαφορετικό διάστημα στροφών)Λογικά οι οδηγοί στο Autobild (δεν το έχω διαβάσει) μάλλον δεν το μάθανε καλά το dsg, περίπτωση 1 αν το είχαν στο χειροκίνητο λογικά έφτασαν στο κόφτη και πρόλαβε να αλλάξει κατά μία σχέση το dsg και μετά 2η λόγο την εντολής του οδηγού Λύση: όταν είναι να φτάνουμε στα κόκκινα ή αλλάζουμε πριν το κόφτη ή αφήνουμε το dsg να αλλάξει μόνο του. περίπτωση 2 το είχαν στο αυτόματο, προέκυψε συνθήκη για αλλαγή και ο οδηγός ταυτόχρονα πάτησε το «+» οπότε έχουμε τα ίδια. Λύση: λίγη εξάσκηση ή οδήγηση στο Μ. Αμα δει το θέμα ο @eliasj ποιος τον κρατάει :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 (edited) Αμα δει το θέμα ο @eliasj ποιος τον κρατάει :lol: :rolleyes: Εδω είμαστε Θα κάνω ότι μπορώ όρε γλέντια Edited August 6, 2009 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pireas2009 Posted August 7, 2009 Author Report Share Posted August 7, 2009 Με το dsg7 κάνεις ότι αλλαγή θέλεις, αρκεί με την σχέση που θέλεις να βάλεις η στροφές του κινητήρα να βρίσκονται στο διάστημα 1200-6500 στροφών (στο 122ps, λογικά και στο 160 με ίσως διαφορετικό διάστημα στροφών)Λογικά οι οδηγοί στο Autobild (δεν το έχω διαβάσει) μάλλον δεν το μάθανε καλά το dsg, περίπτωση 1 αν το είχαν στο χειροκίνητο λογικά έφτασαν στο κόφτη και πρόλαβε να αλλάξει κατά μία σχέση το dsg και μετά 2η λόγο την εντολής του οδηγού Λύση: όταν είναι να φτάνουμε στα κόκκινα ή αλλάζουμε πριν το κόφτη ή αφήνουμε το dsg να αλλάξει μόνο του. περίπτωση 2 το είχαν στο αυτόματο, προέκυψε συνθήκη για αλλαγή και ο οδηγός ταυτόχρονα πάτησε το «+» οπότε έχουμε τα ίδια. Λύση: λίγη εξάσκηση ή οδήγηση στο Μ. Διαβαζοντας σε αλλα post ειδα με εκλπηξη αναφορες για θορυβους-τριγμους σαν ξεχαρβαλωμενη εξατμιση οπως περιγραφουν οι φιλοι.Μιλαμε παντα για το 7αρι dsg και οχι για το 6αρι.Τι γινεται με αυτη τη περιπτωση?Γνωριζεται κατι?Παρακαλω οχι θεωρητικα.Θελω γνωμες απο κατοχους που εχουν πραγματικη πειρα και αποψη για το συγκεκριμενο θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Διαβαζοντας σε αλλα post ειδα με εκλπηξη αναφορες για θορυβους-τριγμους σαν ξεχαρβαλωμενη εξατμιση οπως περιγραφουν οι φιλοι.Μιλαμε παντα για το 7αρι dsg και οχι για το 6αρι.Τι γινεται με αυτη τη περιπτωση?Γνωριζεται κατι?Παρακαλω οχι θεωρητικα.Θελω γνωμες απο κατοχους που εχουν πραγματικη πειρα και αποψη για το συγκεκριμενο θεμα. Εμφανίζεται μόνο πάνω σε ορισμένου είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες. Η ένταση είναι περίπου ίδια με την ένταση ξεφυσήματος (όχι χτυπήματος) αμορτισέρ του Golf πάνω σε καλή λακκούβα. Με χαμηλή ένταση μουσικής ή με κλειστά παράθυρα δεν ακούγονται ούτε τα αμορτισέρ ούτε το DSG7. Έχω μια περιέργεια γιατί το κάνει αυτό . Υποψιάζομαι ότι πάνω στις ανωμαλίες γίνεται συνεχόμενη αλλαγή της επόμενης σχέσης πάνω-κάτω. Κάποια στιγμή θα το ψάξω τι γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pireas2009 Posted August 7, 2009 Author Report Share Posted August 7, 2009 Εμφανίζεται μόνο πάνω σε ορισμένου είδους ανωμαλίες του οδοστρώματος σε χαμηλές ταχύτητες. Η ένταση είναι περίπου ίδια με την ένταση ξεφυσήματος (όχι χτυπήματος) αμορτισέρ του Golf πάνω σε καλή λακκούβα. Με χαμηλή ένταση μουσικής ή με κλειστά παράθυρα δεν ακούγονται ούτε τα αμορτισέρ ούτε το DSG7. Έχω μια περιέργεια γιατί το κάνει αυτό . Υποψιάζομαι ότι πάνω στις ανωμαλίες γίνεται συνεχόμενη αλλαγή της επόμενης σχέσης πάνω-κάτω. Κάποια στιγμή θα το ψάξω τι γίνεται. Αυτο παρουσιαζεται σε οποιαδηποτε επιλογη του dsg?Και στο D και στο S?Εννοω το θορυβο.Ειναι μεταλικος θορυβος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Δεν πιστεύω ο ήχος αυτός να είναι πρόβλημα γιατί επαναλαμβάνω ακούγεται σπάνια (πολύ πιο συχνά ακούς το ξεφύσημα των αμορτισέρ από τις λακκούβες), και μόνο με ανοιχτά παράθυρα και χωρίς μουσική. Δοκίμασε το χειροκίνητο κιβώτιο με το ακίνητο αμάξι να αλλάζεις ταχύτητες θ’ ακούς τα σχετικά κρακ-κρακ. Στην κίνηση κατά τις αλλαγές συνεχίζουν να υπάρχουν, αλλά δεν ακούγονται λόγο της φασαρίας από τη μηχανή. Και το dsg7 έχει τον ανάλογο ήχο(και από τα εξτρά εξαρτήματα). πρακτικά το DSG είναι 2 κιβώτια, ενώ πάς με ένα κιβώτιο το άλλο κάνει διαφορές αλλαγές για να προετοιμασει την επόμενησχέση με σχετικό θόρυβο. Το DSG σε χαλαρή κίνηση λειτουργεί με 1500 στροφές, ενώ σε πολύ αργή κίνηση φτάνει και τα 700 !!! Οπότε είναι ευκαιρία να ακούσετε και το παραμικρό θόρυβο. Τελικά μελετώντας αρκετά τον ήχο της ξεχαρβαλωμένης εξάτμισης και ήχο της απλής αλλαγής μου φαίνεται ότι ο περίεργός ήχος πρέπει να είναι από τις γρήγορες αλλαγές ταχύτητας. Μάλλον το (υπό)κιβώτιο που είναι υπεύθυνο για την επόμενη σχέση, απο το ταρακούνημα εμπλέκει και από εμπλέκει συνέχεα τις σχέσεις προσπαθώντας να μαντέψει το μέλλον για να είναι έτοιμο(αφού λογικά μια ο εγκέφαλος θα υπολογίζει την μεγάλη ανάγκη για την ισχύ, την άλλη μικρή), χωρίς να γίνεται η αλλαγή με συμπλέκτες. Γενικά ο ήχος αυτός παρουσιάζεται σπάνια και έκανα αρκετή αναζήτηση χωρίς μουσική για να βρω μέρος με ανωμαλίες που εμφανίζεται ο ήχος αυτός (πρέπει να ανακατεύεται ελαφρός και συνεχόμενα το αμάξι). Στο S ή κατά την επιτάχυνση είναι πιο δύσκολο να το πετύχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Το καινούριο το S-Tronic όπως και το νέο DSG δεν έχουν ποτέ μια ταχύτητα μέσα. Έχουν διπλό συμπλέκτη και μαζί με την ταχύτητα που έχεις δουλεύει και η επόμενη. Για το λόγο αυτό η μετάβαση από τη μια ταχύτητα στην άλλη είναι τόσο ομαλή που είναι αδύνατον να καταλάβεις την αλλαγή. ¶λλωστε, το S-tronic είναι το πρώτο αυτόματο κιβώτιο που παρουσίασε καλύτερες επιδόσεις από το αντίστοιχο manual. λαθος το 6αρι DSG ειναι το πρωτο αυτοματο που εχει καλυτερες επιδοσεις απο το μηχανικο. GTI V manual 0-100km 7,2sec GTI V DSG (6) 0-100km 6,9sec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios_pd Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 paidia sorry pou epemvainw alla se passat filou me 7ari dsg akrivws gi auto ton thorivo o opoios exei metalliki xroia, tou allaxan kivwtio kai anamenei to neo apo tin germania. to amaxi exei 25000km kai DSG7. opote,ine elattwma ki oxi fusiologiko.. episis apla kati tou stul " απο το ταρακούνημα εμπλέκει και από εμπλέκει συνέχεα τις σχέσεις προσπαθώντας να μαντέψει το μέλλον για να είναι έτοιμο(αφού λογικά μια ο εγκέφαλος θα υπολογίζει την μεγάλη ανάγκη για την ισχύ, την άλλη μικρή), χωρίς να γίνεται η αλλαγή με συμπλέκτες." ine xekathara mixaniki astoxia ki oxi fusiologiko se kamia periptwsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 (edited) Το σχετικό θόρυβο στον οποίο αναφέρομαι το έχουν όλα τα χειροκίνητα κιβώτια, οπότε αποκλείεται να μη το έχει και το DSG, στο δικό μου αμάξι δεν το κάνει πάντα και αν το κάνει ίσα που ακούγεται, δηλαδή για να το ακούσεις δεν πρέπει να υπάρχει δίπλα άλλο αμάξι εν κίνηση + πρέπει να είναι ανοιχτά τα παράθυρα + δεν πρέπει να παίζει μουσική. Για να προσφέρει την άμεση αλλαγή το υποκιβώτιο που προβλέπει την επόμενη σχέση, πρέπει συνέχεια να αλλάζει πάνω - κάτω. Πχ στα πειράματα στο δρόμο με κατάλληλες ανωμαλίες για να παρουσιάζει συχνά σχετικό θόρυβο,για να το αποφύγω έχοντας μια σχέση σχετικά μεγάλη με μικρή επιτάχυνση δεν το παρουσίαζε ποτέ, γιατί το κιβώτιο ήταν έτοιμο για κατέβασμα κατα μία σχέση. Το θέμα είναι έως ποια ένταση είναι φυσιολογικός ο ήχος αυτός. Ο ήχος στον οποίο αναφέρομαι δεν θα το χαρακτήριζα ως ήχο με μεταλλική χροιά. Δεν νομίζω να χω πρόβλημα, αλλά για σιγουριά θα περάσω σε μερικές εβδομάδες ή μήνες από την αντιπροσωπία διαμαρτυρόμενος για τους θορύβους για να κάνουν το σχετικό τσεκαπ. Edited August 11, 2009 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Αμα δει το θέμα ο @eliasj ποιος τον κρατάει Εδω είμαστε Θα κάνω ότι μπορώ όρε γλέντια Επεστρεψα ανανεωμενος απο το πρωτο κομματι διακοπων. Αντε να μην σχολιασω ακομα δεν ηρθα, το DSG7, Also Known As: Κιβωτιο για την μανα μου να αφηνει το RAV4 να πηγαινει ΑΒ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 (edited) Γεια σου φίλε μου eliasj!!! το ΑΒ στο μήνυμά σου τι σημαίνει; Γερασαμε. Δεν ειμαστε για πολυ Clubbing!!! δηλαδή κομένα τα Edited August 11, 2009 by kio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 11, 2009 Report Share Posted August 11, 2009 Γεια σου φίλε μου eliasj!!! το ΑΒ στο μήνυμά σου τι σημαίνει; Καλησπερα ΑΒ= ΑΒ ΒΑσιλοπουλος και του πουλιου το γαλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Τελικά για μερικές μέρες άρχισε να κάνει ενισχυμένους θορύβους ορισμένες φορές (χωρίς να υπάρχουν διαφορές στην λειτουργία): Στις ορισμένες λακκούβες και κατα τις αλλαγές κάποιες φορές ακουγόταν με ανοιχτό στερεοφωνικό με την μέτρια ένταση μουσικής!!! Αγχώθηκα έκλεισα ραντεβού στην αντιπροσωπία. Τελευταίες μέρες το DSG έγινε πάλι ήσυχο, ίσα που ακούγεται (με κλειστό στερεοφωνικό). Ήρθε η μέρα να το πάω στην αντιπροσωπία .... εκεί συνέχισε να έχει μόνο θορύβους που ίσα που ακουόντουσαν, είπαν ότι είναι φυσιολογικοί προέρχονται από το διαφορικό και δεν μπορούσαν να βρουν πρόβλημα που ανέφερα σχετικά με τους δυνατούς θορύβους και μου είπαν αν θα τους ξαναπαρουσιάσει πάλι, να το ξαναπάω. Έχω προς το παρόν 2 χρόνια εγγύηση και αργότερα μάλλον κάνω την επέκταση . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 (edited) Έχω προς το παρόν 2 χρόνια εγγύηση και αργότερα μάλλον κάνω την επέκταση . Φίλε μου εγώ πήγα προχτές από την αντιπροσωπία που παρήγγειλα το golfάκι μου και τους είπα να ακυρώσουν το DSG επειδή μελλοντικά σκεφτόμουνα αναβαθμίσεις της ECU και το φτιάξιμο της με σασμάν DSG δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο. Αφού το αναφέρω στον σύμβουλο πωλήσεων μου λέει: "καλά θα κάνεις, άσε που γλυτώνεις κοντά στα 2.000¤" και συνεχίζει "Εγώ θέλω να πάρω ένα Νέο Polo για τη γυναίκα μου και επειδή δυσκολεύεται κάπως με τις ταχύτητες έλεγα να πάρω ένα με DSG, σε τηλεφωνική συνομιλία που είχα με τους Γερμανούς μου είπαν πως καλύτερο θα ήταν να μην προβώ σε αυτή την ενέργεια διότι αν λέει χαλάσει το παραμικρό μέσα στο κιβώτιο δεν βάζουνε χέρι και το αλλάζουνε ολόκληρο, κάτι που εκτός εγγύησης μεταφράζεται σε περίπου 6.000¤". " Όσο για την επέκταση εγγύησης" συνεχίζουν οι Γερμανοί "ισχύει υπό όρους και μετά άντε να βρεις άκρη...". Αυτά από εμένα! Edited August 19, 2009 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 " Όσο για την επέκταση εγγύησης" συνεχίζουν οι Γερμανοί "ισχύει υπό όρους και μετά άντε να βρεις άκρη...". Αυτό, αν είναι εύκολο μπορείς να το διευκρινίσεις λίγο παραπάνω? Δηλαδή αν καλύπτει το DSG και τι προσφέρει πρακτικά αυτή η εγγύηση (γιατί τα θεωρητικά μπορεί να λένε άλλα ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Αυτό, αν είναι εύκολο μπορείς να το διευκρινίσεις λίγο παραπάνω?Δηλαδή αν καλύπτει το DSG και τι προσφέρει πρακτικά αυτή η εγγύηση (γιατί τα θεωρητικά μπορεί να λένε άλλα ) Παραπάνω ανέφερα το τι μου είπε ο ίδιος ο σύμβουλος πωλήσεων της VW τον οποίο ως τώρα έχω βρει απλά ντόμπρο (μη βάζεις εκείνο το έξτρα, μη βάζεις το άλλο, τζάμπα λεφτά, δεν κάνει τα αναμενόμενα κ.τ.λ.π. ) Δεν γνωρίζω πολλά επί του θέματος για το οποίο έγραψα απλά μετέφερα τα λόγια του. Υποθέτω (δεν έχω ιδέα αν είναι έτσι) πως θα υπάρχουν μικρά γράμματα που θα λένε τι ακριβώς καλύπτει η επέκταση εγγύησης και τι όχι. Αν καλύπτει μερικά από τα μέρη του κιβωτίου παραδείγματος χάρη, γνώμη μου είναι πως ότι και να χαλάσει ακόμα και να το καλύπτει η επέκταση θα σου πουν "ξέρεις είσαι άτυχος, το εξάρτημα που χάλασε είναι από τα 2-3 που δεν καλύπτονται από την εγγύηση... Το καινούργιο σασμάν κάνει 6.000¤." Επιφυλάσσομαι για αυτά που λέω καθώς δεν έχω γνώση του θέματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 (edited) Ρίξτε μια ματιά εδώ: http://img6.imageshack.us/img6/461/78305993.jpg και εδώ: http://img23.imageshack.us/img23/909/66516420.jpg Επίσης να σας ενημερώσω πως η επέκταση εγγύησης γίνεται μέσω ασφαλιστικής εταιρίας και όχι μέσω της ίδια της VW 11η εντολή: Ου μπλέξεις με ασφαλιστικές Edited August 19, 2009 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Ρε παιδιά έχω μια απορία!!Επειδή έχω παραγγείλει και εγώ το scirocco 160 dsg7(για την αδεφή μου....) και προορίζεται για πολύ νορμάλ χρήση ούτε γκαζιές ούτε τπτ!!Επίσης το αμάξι δεν θα πειραχτεί αργότερα(εκτός και αν μπει καμιά εισαγωγή και καμιά εξτμισούλα,όχι πρόγραμμα όμως...) και ήθελα να μάθω αν θα έχει πρόβλημα λόγο του κιβωτίου γτ διαβάζω πως θα έχει πρόβλημα κλπ κλπ!!Τελικά υπάρχει η περίπτωση να έχει πρόβλημα αυτό το ρημαδοκιβώτιο??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Ρε παιδιά έχω μια απορία!!Επειδή έχω παραγγείλει και εγώ το scirocco 160 dsg7(για την αδεφή μου....) και προορίζεται για πολύ νορμάλ χρήση ούτε γκαζιές ούτε τπτ!!Επίσης το αμάξι δεν θα πειραχτεί αργότερα(εκτός και αν μπει καμιά εισαγωγή και καμιά εξτμισούλα,όχι πρόγραμμα όμως...) και ήθελα να μάθω αν θα έχει πρόβλημα λόγο του κιβωτίου γτ διαβάζω πως θα έχει πρόβλημα κλπ κλπ!!Τελικά υπάρχει η περίπτωση να έχει πρόβλημα αυτό το ρημαδοκιβώτιο??????? Δεν πιστεύω πως το συγκεκριμένο κιβώτιο θα έχει κάποιο πρόβλημα εκτός αν βγει ελαττωματικό από τη μάνα του, πράγμα πολύ σπάνιο! Αλλά ακόμα και αν βγει ελαττωματικό θα είσαι μέσα στην εγγύηση οπότε δεν πειράζει. Για να σου δώσω να καταλάβεις το νέο ibiza cupra που φοράει το ίδιο σασμάν και μάλιστα είναι με +20ps και +1 κιλό ροπής το πήγανε 850.000 χλμ και δεν έβγαλε το παραμικρό! Πάντως για να είσαι σίγουρος μετά το στρώσιμο του κινητήρα μέχρι και τα 2000 με 2500 χλμ σκίστο λίγο ώστε άμα είναι να σου βγάλει κάτι να το βγάλει νωρίς.... Για μένα το κιβώτιο είναι ΚΟΡΥΦΗ και αν άντεχε ροπές 30-35 κιλά θα το είχα παραγγείλει με DSG το golfάκι μου!!! Αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Δεν πιστεύω πως το συγκεκριμένο κιβώτιο θα έχει κάποιο πρόβλημα εκτός αν βγει ελαττωματικό από τη μάνα του, πράγμα πολύ σπάνιο! Αλλά ακόμα και αν βγει ελαττωματικό θα είσαι μέσα στην εγγύηση οπότε δεν πειράζει.Για να σου δώσω να καταλάβεις το νέο ibiza cupra που φοράει το ίδιο σασμάν και μάλιστα είναι με +20ps και +1 κιλό ροπής το πήγανε 850.000 χλμ και δεν έβγαλε το παραμικρό! Πάντως για να είσαι σίγουρος μετά το στρώσιμο του κινητήρα μέχρι και τα 2000 με 2500 χλμ σκίστο λίγο ώστε άμα είναι να σου βγάλει κάτι να το βγάλει νωρίς.... Για μένα το κιβώτιο είναι ΚΟΡΥΦΗ και αν άντεχε ροπές 30-35 κιλά θα το είχα παραγγείλει με DSG το golfάκι μου!!! Αυτά. Σε ευχαριστώ φίλε μου!!Με καθυσηχάζεις λιγάκι!!Η αλήθεια είναι πως το στρώσιμο θα το κάνω εγώ για να γίνει σωστά "σχετικά"!!Απλά είχα διαβάσει κάποια πράγματα σε άλλα ποστ και ανχώθηκα!!! Οπότε αναμένουμε να έρθει!!Κάποια στιγμή!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Μην ανησυχείς οι περισσότεροι που δεν έχουν πρόβλημα απλά δε γράφουν στα φόρουμ, οπότε λογικά ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις. Γιατί οι περισσότερες προβληματικές περιπτώσεις αφορούν την αντικατάσταση εντός εγγύησης. Αν υπήρχε γενικό πρόβλημα με το DSG το κόστος αποκατάστασης μέσω εγγύησης θα είναι τεράστιο και η VW απλά θα το καταργούσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...