Jump to content
Panozd

Στρωσιμο

Recommended Posts

Καλσησπερα.

μεχρι τα πρωτα 3500 χιλιομετρα πρεπει να φτανουμε εως 3000 στροφες;ή μετα απο καποια χιλιομετρα να φτανουμε πιο ψηλα στο στροφομετρο;

Link to comment
Share on other sites

Καλσησπερα.

μεχρι τα πρωτα 3500 χιλιομετρα πρεπει να φτανουμε εως 3000 στροφες;ή μετα απο καποια χιλιομετρα να φτανουμε πιο ψηλα στο στροφομετρο;

καλησπερα.μεγαλε πολλα μου φαινονται τα 3500 χιλιομετρα με 3000 στροφες.εγω εκανα 1500 και το εσκισα το αυτοκινητο μετα.συνεχεια κοκκινα το φτανω.οπως ολοι μου ειπαν(φιλοι μου μηχανικοι της αντιπροσωπειας) σκισε το αυτοκινητο για να σου βγαλει οτι προβλημα ειναι τωρα που εχεις την εγγυηση.αυτα απο εμενα.δικο σου ειναι το αυτοκινητο.εσυ αποφασιζεις.

παντα φιλικα

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.μεγαλε πολλα μου φαινονται τα 3500 χιλιομετρα με 3000 στροφες.εγω εκανα 1500 και το εσκισα το αυτοκινητο μετα.συνεχεια κοκκινα το φτανω.οπως ολοι μου ειπαν(φιλοι μου μηχανικοι της αντιπροσωπειας) σκισε το αυτοκινητο για να σου βγαλει οτι προβλημα ειναι τωρα που εχεις την εγγυηση.αυτα απο εμενα.δικο σου ειναι το αυτοκινητο.εσυ αποφασιζεις.

παντα φιλικα

ma to thema einai na mhn bgalei provlimata..apla meta ta 1500 isws na to ftanw mexri 4000 strofes gia na mhn mpoukosei?

Link to comment
Share on other sites

ma to thema einai na mhn bgalei provlimata..apla meta ta 1500 isws na to ftanw mexri 4000 strofes gia na mhn mpoukosei?

simfwnw me ton ntin..

to polu 1500km.kai sto manual an dis leei meta ta 1000 na anevazeis stadiaka strofes... kai san orio den anaferei strofes kinitira apla "ta 3/4 tis megistis taxititas tou " ...

egw strwnw ena gti 6ari kai exw 750ws twra kai to pigainw ws 4000.

Link to comment
Share on other sites

οπως ολοι μου ειπαν(φιλοι μου μηχανικοι της αντιπροσωπειας) σκισε το αυτοκινητο για να σου βγαλει οτι προβλημα ειναι τωρα που εχεις την εγγυηση.

:rolleyes: - μηπως ποσα χλμ θα προλαβεις να κανεις εντος εγγυησης ωστε να αρχισει να σου βγαζει προβληματα πχ απο κατασκευαστικο ελαττωμα/γηρανση ή αστοχια υλικου κατοπιν καταπονησης ?

Link to comment
Share on other sites

:D - μηπως ποσα χλμ θα προλαβεις να κανεις εντος εγγυησης ωστε να αρχισει να σου βγαζει προβληματα πχ απο κατασκευαστικο ελαττωμα/γηρανση ή αστοχια υλικου κατοπιν καταπονησης ?

ετσι μου ειπαν ετσι λεω.μηχανικος δεν ειμαι.δεν νομιζω οτι ειναι το ποσα χλμ θα κανεις μεσα στην εγγυηση.απλα απο θεμα ζωρισματος μου μιλησαν τα παιδια.να το ανοιγω και να το ζοριζω.και να σου πω οτι μετα απο ζωρισμα-ανοιγμα που του εκανα μου εβγαλε διακοπη τριτου κυλινδρου απο τον πολλαπλασιαστη.και ολα αυτο το προβλημα μου το δημιουργησε απο 4200σαλ-4800σαλ.τις στροφες και το προβλημα το αναφερω για τον φιλο τον PANOZD που ειπε το πολυ μεχρι 4000σαλ.αν δεν ανοιξει το αυτοκινητο να δει τι θα του βγαλει??? τον αλλαξα και ολα οκ.αν το αυτοκινητο το πηγαινα κυριλε θα μου τον εβγαζε?εγω πιστευω οτι θα τον εβγαζε αλλα πολυ αργοτερα και ισως οχι μεσα στην εγγυηση.και δεν ειναι τυχαιο οτι αυτοι που σκιζουν τα αυτοκινητα δεν εχουν κανενα προβλημα ενω εμεις που τα προσεχουμε ειναι ολο προβληματα.

παντα φιλικα

Edited by Ntin
Link to comment
Share on other sites

ma to thema einai na mhn bgalei provlimata..apla meta ta 1500 isws na to ftanw mexri 4000 strofes gia na mhn mpoukosei?

και εγω αυτης της αποψης ημουν.αλλα σκεψου να το πηγαινεις κυριλε το αυτοκινητο μεσα στην εγγυηση και μολις αρχιζεις να το σκιζεις να εχει τελειωσει και η εγγυηση και να σε πλακωσει στα προβληματα.αυτη παντα ειναι η γνωμη μου χωρις να θελω να την υοθετισει και να επιρεαστει κανενας.αλλωστε τις αποψεις του λεει ο καθενας μας.δικο σου το αυτοκινητο δικη σου η επιλογη.εγω το ανοιγω συνεχεια και το σπαω.ενταξει ειπαμε.μη νομισεις οτι με το που παιρνει μπροστα το μαμαω μεχρι να σβησω ξανα τη μηχανη.εχω 2000 και το εχω σκισει.220χλμ και πηγαινε ακομη αλλα το εκοψα λογω αστυνομιας.

παντα φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Δίδαγμα: Ποτέ ξανά μεταχειρισμένο.

:D

καταλαβα με τι τροπο το λες.δεν ειπα κατι τετοιο.αφου εχουμε την εγγυηση γιατι να μην το εκμεταλλευτουμε αν μπορουμε να το πουμε ετσι.ξερω οτι το ειπες χαριτολογωντας.και εγω μαζι σου.

:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλυ είμαι της άποψης ότι τα αυτοκίνητα τα πρώτα χιλιόμετρα πρέπει να γίνονται με "μαλακό" τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω,με το μαλακο οχι βουρ στον πατσα και μετα παιρνουμε και το σκορδοστουπι στο χερι!

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

παιδια η εγγυηση δεν ειναι ουτε 3 μερες ουτε 3 εβδομαδες ουτε 3 μηνες :(

....καντε τα πρωτα 3000 κμ απαλα...καλο στο μοτερ κανετε! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

παιδια η εγγυηση δεν ειναι ουτε 3 μερες ουτε 3 εβδομαδες ουτε 3 μηνες <_<

....καντε τα πρωτα 3000 κμ απαλα...καλο στο μοτερ κανετε! ;)

Για ακόμη μια φορά, σωστά εμίλησες. tongue.gif

3Κ χλμ μπορεί κάποιος να κάνει και σε 2 μέρες. Το αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο.

Η διαδικασία του να κρυώσει και να ζεσταθεί το μοτέρ σε αυτά τα χλμ παίζει ρόλο. Όσες περισσότερες φορές γίνει σωστά, τόσο το καλύτερο για το μοτέρ σας.

Δεν παίζει ρόλο μόνο το όριο των στροφών λειτουργίας. Πχ, 4Κ rpm ανεβάζω πατώντας σταδιακά το γκάζι, αλλα και τέρμα. Το 2ο να απογεύγεται.

Προσωπικά το στρώσιμο το εφάρμοσα για 5Κ. Το ξέρω θα θεωρηθώ υπερβολικός, αλλά το μοτέρ μου με νοιάζει περισσότερο από τη γνώμη των αλλονών.

Στη τελική δε θα πάθει κανείς τπτ αν πηγαίνει νορμάλ για 3 μήνες...

Edited by koukouroukou
Link to comment
Share on other sites

Για ακόμη μια φορά, σωστά εμίλησες. tongue.gif

3Κ χλμ μπορεί κάποιος να κάνει και σε 2 μέρες. Το αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο.

Η διαδικασία του να κρυώσει και να ζεσταθεί το μοτέρ σε αυτά τα χλμ παίζει ρόλο. Όσες περισσότερες φορές γίνει σωστά, τόσο το καλύτερο για το μοτέρ σας.

Δεν παίζει ρόλο μόνο το όριο των στροφών λειτουργίας. Πχ, 4Κ rpm ανεβάζω πατώντας σταδιακά το γκάζι, αλλα και τέρμα. Το 2ο να απογεύγεται.

Προσωπικά το στρώσιμο το εφάρμοσα για 5Κ. Το ξέρω θα θεωρηθώ υπερβολικός, αλλά το μοτέρ μου με νοιάζει περισσότερο από τη γνώμη των αλλονών.

Στη τελική δε θα πάθει κανείς τπτ αν πηγαίνει νορμάλ για 3 μήνες...

Έτσι έκανα και εγώ όταν το πήρα και δεύτερη φορά το ίδιο έκανα όταν άνοιξα το μοτέρ για βελτίωση <_<

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις.

προς το παρον εχω κανει 700 χιλιομετρα με προσεκτικη οδηγηση εως 3000 στροφες...

Σημερα το ανεβασα εως 3500-4000 σε σημεια.

μεχρι τα 2500 χιλιομετρα θα ταν καλο να μεινει το οριο στις 4000 στροφες και απο εκει κ υστερα να φτανει εως 5500;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όπως προείπα θα το κράταγα παραπάνω. Μέχρι 3Κ χλμ 3Κ στροφές και μετά σταδιακό άνοιγμα και όχι απότομα. Χαλαρά το γκάζι και ας σας βρίζουν.

Καλύτερη ώρα στρωσίματος τη νύχτα με λίγη κίνηση στην Αθήνα.

Τα λάδια μέχρι τις 7Κ χλμ και μετά αλλαγή.

Μη ξεχνάτε ότι δε στρώνετε μόνο το μοτέρ αλλά και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη. Το ίδιο ισχύει για τα φρένα κτλ.

Πρόσφατα έμαθα ότι το TSi ενός φίλου που το είχαμε στρώσει μαζί στο σέρβις των 30, δεν άλλαξε τακάκια..

Φανταστείτε λοιπόν ότι μερικοί ξέρουν να τα δουλεύουν τα αυτοκίνητά τους :huh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.