Guest m_arch Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Κάποτε έιχα διαβέσει ότι τα golf 1.4 που έρχονταν στην Ελλάδα είχαν απόδοση 88 ίππων αντί για 75 που έχουν στη Γερμανία για λόγους φορολογικούς. Ισχύει κάτι τέτοιο? Πόσα άλογα βγάζει τελικά η γκόλφω μας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Οντως αυτο διαιωνιζεται οτι δηλαδη τα Γκολφ μας εχουμε περισσοτερους ιππους απο οτι λενε.. Μονο αν πας και το μετρησεις θα μπορεσεις να καταλαβεις! Απο την αλλη ειχα ακουσει την εξης περιπτωση, την οποια ΔΕΝ υιοθετω απλα παραθετω: οτι δηλαδη εχουν απο την μανα τους περιπου +8 αλογα και για αυτο το λογο προμοταρουν τα βαρελακια της BMC στα αυτοκινητα του ομιλου VAG.Εξ ου και ο πινακας αν εχεις δε στα διαφημιστικα που υποσχεται +7~+10 αλογα σε αυτα τα αυτοκινητα.. Ισως να συμβαινει, αλλα μετρησε το..Δεν χανεις τπτ (εκτος απο καμια 70αρα ευρω). Αυτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Αθανάσιος Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Κάποιοι από τους αντιπροσώπους που είχα επισκευτεί, μου είπαν ότι στα χαρτιά είναι 75 ενώ μετρημένα στα 78-79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 Ισως να συμβαινει, αλλα μετρησε το..Δεν χανεις τπτ (εκτος απο καμια 70αρα ευρω).Αυτα ← Μακαρι να ηταν τοσο...Πλεον οι τιμες ειναι στα 80-90 + ΦαΠΑ 19%...οποτε ξεφευγει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ms2 Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 80 einai mama an balis mia antlia benzinhs 3.5 bar kai mia xouanitsa k&n tha pas 90 alogakia meta to petas kai pernis ena vw r32 kai xalaronis sostosssssssssssssssssssssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrisk Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 Πολυ σωστος!!! Αν και για μενα δεν εχουν σημασια τα νουμερα αλλα το πως παει στο δρομο. Και στην τελικη ποσες καροτσες θα φας η θα κερασεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 (edited) Οι μετρησεις του auto motor sport οταν βγηκε το αμαξι λεγανε για 88 αλογα. Οταν μπηκε το ηλεκτρικο γκαζι καπου το 2001 το ξανα ελενξαν και εβγαζε 75. Δεν θα φταιει μονο το ηλεκτρικο γκαζι. Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του. Αυτες τις πληροφοριες ξερω εγω. Υ.Γ Αν πεσει στα χερια σας το περιοδικο χρονολογιας 2000 κοιταξτε στο τελος που λεει τα αλογα και θα δειτε 88. Οπως και να εχει σε τετοιο αμαξωμα ειναι λιγα. Edited August 5, 2005 by kos21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 Η αλήθεια λογικά βρίσκεται κάπου στη μέση. Τα 14άρια Golf IV πρέπει να βγάζουν γύρω στα 80 άλογα... Βέβαια θα ακούσεις πολλά και διάφορα από 75 μέχρι και 90 που μου είπε κάποιος μηχανικός. Σιγά μην βγάζει και 50 kgm ροπής ρε παιδιά. Και γω το ίδιο αμάξι έχω και βλέπω καθημερινά ότι λόγω βάρους και ελαστικών (205-55-16") σέρνεται. Τι να λέμε τώρα. Δεν λέω, ο καθένας θέλει να λέει ότι το αμάξι του είναι το πιο γαμάτο αλλά να βλέπουμε και λίγο την πραγματικότητα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 5, 2005 Report Share Posted August 5, 2005 συμφωνω οτι σερνεται γενικα το 1.4 αλλα και πρωτο σταδιο βελτιωσεως που εχω πανω παλι σερνεται βρες παιδια τσαμπα λεφτα ειναι αυτος ο κινητηρας#$#$$@$@%%^#την ωρα που ελεγα για 1.4 με την εφορια οταν το παραγγελνα.και τα 90 παλι λιγα ειναι .ξεκολατα απο το 1.4 σας το λεει ενας παθοντας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
epilarhos Posted August 20, 2005 Report Share Posted August 20, 2005 συμφωνω οτι σερνεται γενικα το 1.4 αλλα και πρωτο σταδιο βελτιωσεως που εχω πανω παλι σερνεται βρες παιδια τσαμπα λεφτα ειναι αυτος ο κινητηρας#$#$$@$@%%^#την ωρα που ελεγα για 1.4 με την εφορια οταν το παραγγελνα.και τα 90 παλι λιγα ειναι .ξεκολατα απο το 1.4 σας το λεει ενας παθοντας... ← ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 11/2000 ,ΜΕ ΤΗ ΝΤΙΖΑ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΝΟΡΜΑΛ ΕΙΧΕ 85 ΑΛΟΓΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΙΝΕΙ Η VW ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΘΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted August 22, 2005 Report Share Posted August 22, 2005 Κάποτε έιχα διαβέσει ότι τα golf 1.4 που έρχονταν στην Ελλάδα είχαν απόδοση 88 ίππων αντί για 75 που έχουν στη Γερμανία για λόγους φορολογικούς.Ισχύει κάτι τέτοιο? Πόσα άλογα βγάζει τελικά η γκόλφω μας? ← Για golf 4 1,4 88 άλογα η έκδοση με το γκάζι με συρματόσχοινο και 79 η έκδοση με το ηλεκτρονικό γκάζι. Αυτό φαινόταν και στις επιδόσεις που το Golf 1.4 (μηχανικό γκάζι) ήταν από τα πιο γρήγορα 1400άρια στις ρεπρίζ τουλάχιστον, τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε (1998)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted September 5, 2005 Report Share Posted September 5, 2005 meco ego ime enas apo tous atixous me ilektroniko gazi. Paidia ine efkolo na kano to gazi mixaniko ? Poso tha stixisi peripou kai ti epiptoseis tha borouse na parousiasei to amaksi ? Efxaristo poli Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 meco ego ime enas apo tous atixous me ilektroniko gazi. Paidia ine efkolo na kano to gazi mixaniko ? Poso tha stixisi peripou kai ti epiptoseis tha borouse na parousiasei to amaksi ? Efxaristo poli ← Η απάντηση είναι απλή... Γίνεται αλλά θέλει πολλές επεμβάσεις οπότε και καθίσταται ασύμφορη η μετρατροπή. Το θετικό όμως είναι οτι το τροπέτο με τα 180 άλογα όπως και ο 1.6 16v μπαίνουν σε σένα πολύ πιο απλά και με σημαντικά χαμηλότερο κόστος, από ότι σε ένα golf με μηχανική πεταλούδα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnklout Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 παιδια απ'όσο μπορώ να θυμηθώ οι γερμανοι φορολογούν με βάση την αποδιδόμενη ιπποδύναμη του κινητήρα... καλοί "απατεώνες" στη vw δηλωναν τα οχήματα με την αποδιδόμενη ιπποδύναμη στους τροχούς. ετσι τα 75 ps ήταν τροχό και αρκετα ικανα να κινήσουν το αυτοκίνητο σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που δήλωνε στρόφαλο και εκει βλέπαμε 1.4 με 75ps να πηγαίνει αντίστοιχα με ελαφρύτερο και δυνατότερο αυτοκίνητο της ιδιας κατηγορίας.. τωρα αυτα ισχυαν μεχρι το 98-99 οπότε και ξέσπασε το σκανδαλο μεταξυ μαμας vw και θυγατρικών όπως η seat. αν δεν το θυμάστε η δεν το ξέρετε η vw έδινε μοτερ στη seat αλλα με 75 ps στο στροφαλο και ερχόταν η τραγωδία όταν πηγαινες διπλα σε golf III πχ επίσης με 75ps... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 εγώ μετρησα το δικό μου και εβγαλε 82ps,με 1ο σταδιο οποτε απο 75-90 ειναι μεσα στο παιχνιδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted June 6, 2006 Report Share Posted June 6, 2006 1,4 rules.....πανω στα 1000 cc kai sta 1200 .Ε ρε παρτι......κλαψ κλαψ Link to comment Share on other sites More sharing options...