Jump to content
ANGO

Golf V Gt Sport Vs Golf Vi Highline 122

Recommended Posts

Αναρωτιέμαι αν αξίζει να αλλάξεις ένα Golf V GT sport που έχει αγοραστεί πριν 4 μήνες καινούργιο και έχει κάνει 8.000 χλμ. με το καινούργιο Golf VI highline. Έδω λοιπόν χρειάζομαι τις γνώμες σας.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι αν αξίζει να αλλάξεις ένα Golf V GT sport που έχει αγοραστεί πριν 4 μήνες καινούργιο και έχει κάνει 8.000 χλμ. με το καινούργιο Golf VI highline. Έδω λοιπόν χρειάζομαι τις γνώμες σας.

Ευχαριστω

1. Έχεις καινούριο αμάξι.

2. Αυτό που θα πάρεις από κάτω είναι ίδο. (Και πιο άσχημο-οκ υποκειμενικό)

Εγώ δε θα το έκανα, εκτός κι αν είχα ερωτευτεί το golf 6 παράφορα.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιως οσο περισσοτερο βλεπω το G5 τοσο πιο ασχημο μου φαινεται (ειδικα αυτα με την παλια μασκα μου φερνουν στο χειροτερο golf ever to G III). Αν σε αυτο συνυπολογισεις και το χειροτερο εσωτερικο σε golf μετα (παλι) το g3 καταλαβαινεις γιατι ειμαι φανατικος υπερ του 6.

Παρολα αυτα πολυ δυσκολα θα πουλαγα ενα αυτοκινητο (και μαλιστα καινουργιο) για να αγορασω ενα με 40 ιππους λιγοτερους και ολα αυτα χωρις ποσως να με ενδθιαφερουν τα κοντριλικια.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιως οσο περισσοτερο βλεπω το G5 τοσο πιο ασχημο μου φαινεται (ειδικα αυτα με την παλια μασκα μου φερνουν στο χειροτερο golf ever to G III). Αν σε αυτο συνυπολογισεις και το χειροτερο εσωτερικο σε golf μετα (παλι) το g3 καταλαβαινεις γιατι ειμαι φανατικος υπερ του 6.

Παρολα αυτα πολυ δυσκολα θα πουλαγα ενα αυτοκινητο (και μαλιστα καινουργιο) για να αγορασω ενα με 40 ιππους λιγοτερους και ολα αυτα χωρις ποσως να με ενδθιαφερουν τα κοντριλικια.

Το ασχημο ή οχι ειναι υποκειμενικο.Προσωπικα σε μενα αρεσει πολυ περισσοτερο το 5 και αν αγοραζα αυτοκινητο πανω στην αλλαγη του μοντελου θα επερνα καποιο απο τα gt sport με τη νεα μασκα που υπηρχαν στοκ παρα το 6.Οσο για το εσωτερικο, μπορεις να μου εξηγησεις που στηριζεις οτι το 5αρι εχει το χειροτερο εσωτερικο μετα το GIII??Δηλαδη το 4αρι ειχε καλυτερο;Εγω προσωπικα δε θεωρω κανενα γκολφ χειροτερο απο καποιο προηγουμενο του σε κανενα τομεα.Μαλιστα το 5αρι να σου θυμησω οτι οταν βγηκε ειχε προκαλεσει μεγαλο ενδιαφερον διοτι σε σχεση με το 4αρι ειχε κατι τελειως διαφορετικο να επιδειξει.Καλυτερη ποιοτητα σαλονιου, νεα και μοντερνα σχεδιαση αμαξωματος, νεο πατωμα, καλυτερη οδικη συμπεριφορα κ με λιγα λογια ηταν κατι σχεδιασμενο απο λευκο χαρτι.Το 6αρι αυτη τη στιγμη ειναι ενα facelift του 5 καθοτι βασιζεται στο προηγουμενο.Σχεδιαστικα, το αν ειναι ομορφο ή οχι ειναι υποκειμενικο.Αυτο που ομως ειναι αντικειμενικο ειναι οτι οι γραμμες του δεν ξεφευγουν πολυ απο του 5.Δεν παρουσιαστηκε με λιγα λογια κατι το ανανεωμενο.Αυτο που εγινε με την αλλαγη 4-->5 δεν εγινε με την αλλαγη 5-->6 , κατι που ομως αναμενεται να γινει με την ελευση του Golf 7 το οποιο θα ειναι εξ'ολκληρου κατι νεο.Δεν θελω να κακολογησω το 6αρι.Κατα την αποψη μου, ειναι οπωσδηποτε καλυτερο απο το 5 εφοσον προκειται για νεο μοντελο και εχει σιγουρα αναβαθμισμενο εσωτερικο σε σχεση με τον προκατοχο του.Απο τα παραπανω λοιπον θεωρω οτι το να πουλησει κανεις το 5αρι τοσο καινουριο για να παρει το 6αρι δεν αξιζει την χρηματικη χασουρα που θα εχει αλλα και την χασουρα αλογων και στησιματος καθως πηγαινουμε απο τα 140 στα 122 και απο την σπορ εκδοση στην highline.Εγω προσωπικα δεν θα εκανα τετοιους συμβιβασμους.Για να κερδισω τι;Οτι θα οδηγω το τελευταιο μοντελο;

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Τελευταιως οσο περισσοτερο βλεπω το G5 τοσο πιο ασχημο μου φαινεται (ειδικα αυτα με την παλια μασκα μου φερνουν στο χειροτερο golf ever to G III). Αν σε αυτο συνυπολογισεις και το χειροτερο εσωτερικο σε golf μετα (παλι) το g3 καταλαβαινεις γιατι ειμαι φανατικος υπερ του 6.

Παρολα αυτα πολυ δυσκολα θα πουλαγα ενα αυτοκινητο (και μαλιστα καινουργιο) για να αγορασω ενα με 40 ιππους λιγοτερους και ολα αυτα χωρις ποσως να με ενδθιαφερουν τα κοντριλικια.

Σε θέμα ιπποδυναμης είναι ίδια και το GT sport 122 άλογα είναι. Απλά η διαφορά κατά τη γνώμη μου είναι ότι το ένα έχει καθαρα σπορ εμφάνιση ενώ το άλλο απλά είναι το καινούριο μοντέλο. Τα φανάρια είναι ένα σημείο που υπερτέρει εμφανισιακά το νέο Golf. Μου είχαν αναφέρει στην αντιπροσωπεία ότι η τιμή του θα πέσει από αυτή που είχε πριν τη μείωση του τέλους ταξινόμησης εφόσον εξαντληθεί από την αγορά οπότε δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από την τιμή του νέου. Σε αυτή τη βάση το σκεφτομαι λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε μη το ρωτας.....Το καινουριο εχει πολυ ποιο ποιοτικο εσωτερικο .................

Ειναι ποιο ομορφο...Θα τοδ εις αυτο στη πορεια και ασε να λενε..ετσι ελεγα και εγω ....αν και υποκειμενικο αυτο

Λογω εσωτερικου και μονο ....για μενα αξιζει ...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ANGO μπορεις να μας πεις ποσο πηρες περιπου το 5αρι;

Ναι φιλε μου 18.000 με τη μειωση του τελους ταξινόμησης και ενω είχαν μεινει λιγοτερα από 3 stock.

Link to comment
Share on other sites

Το ασχημο ή οχι ειναι υποκειμενικο.Προσωπικα σε μενα αρεσει πολυ περισσοτερο το 5 και αν αγοραζα αυτοκινητο πανω στην αλλαγη του μοντελου θα επερνα καποιο απο τα gt sport με τη νεα μασκα που υπηρχαν στοκ παρα το 6.Οσο για το εσωτερικο, μπορεις να μου εξηγησεις που στηριζεις οτι το 5αρι εχει το χειροτερο εσωτερικο μετα το GIII??Δηλαδη το 4αρι ειχε καλυτερο;Εγω προσωπικα δε θεωρω κανενα γκολφ χειροτερο απο καποιο προηγουμενο του σε κανενα τομεα.Μαλιστα το 5αρι να σου θυμησω οτι οταν βγηκε ειχε προκαλεσει μεγαλο ενδιαφερον διοτι σε σχεση με το 4αρι ειχε κατι τελειως διαφορετικο να επιδειξει.Καλυτερη ποιοτητα σαλονιου, νεα και μοντερνα σχεδιαση αμαξωματος, νεο πατωμα, καλυτερη οδικη συμπεριφορα κ με λιγα λογια ηταν κατι σχεδιασμενο απο λευκο χαρτι.Το 6αρι αυτη τη στιγμη ειναι ενα facelift του 5 καθοτι βασιζεται στο προηγουμενο.Σχεδιαστικα, το αν ειναι ομορφο ή οχι ειναι υποκειμενικο.Αυτο που ομως ειναι αντικειμενικο ειναι οτι οι γραμμες του δεν ξεφευγουν πολυ απο του 5.Δεν παρουσιαστηκε με λιγα λογια κατι το ανανεωμενο.Αυτο που εγινε με την αλλαγη 4-->5 δεν εγινε με την αλλαγη 5-->6 , κατι που ομως αναμενεται να γινει με την ελευση του Golf 7 το οποιο θα ειναι εξ'ολκληρου κατι νεο.Δεν θελω να κακολογησω το 6αρι.Κατα την αποψη μου, ειναι οπωσδηποτε καλυτερο απο το 5 εφοσον προκειται για νεο μοντελο και εχει σιγουρα αναβαθμισμενο εσωτερικο σε σχεση με τον προκατοχο του.Απο τα παραπανω λοιπον θεωρω οτι το να πουλησει κανεις το 5αρι τοσο καινουριο για να παρει το 6αρι δεν αξιζει την χρηματικη χασουρα που θα εχει αλλα και την χασουρα αλογων και στησιματος καθως πηγαινουμε απο τα 140 στα 122 και απο την σπορ εκδοση στην highline.Εγω προσωπικα δεν θα εκανα τετοιους συμβιβασμους.Για να κερδισω τι;Οτι θα οδηγω το τελευταιο μοντελο;

Ωραια τα λες αλλα κουραστηκες νομιζω πολυ για να τα γραψεις. Το σχολιο μου προφανως και ηταν ειρωνικο μια και οπως πολυ σωστα εχει πει αλλο μελος του φορουμ ολα ειναι ωραια κατω απο τον παραμορφωτικο φακο της ιδιοκτησιας. Κατα συνεπεια οι εχοντες απο μετριο iq και επανω απαντανε στις ερωτησεις των μελων οχι με τα δικα τους (υποκειμενικα) κριτηρια αισθητικης αλλα με μετρησιμα αντικειμενικα κριτηρια. Το εκαστοτε μελιος μπορει και μονο του να αποφασισει αν του αρεσει αισθητικα η οχι καποιο μοντελο. Παω τωρα να βαλω μερικα μπουρια και κλαπετα στο golf μου

Link to comment
Share on other sites

Οκ αλλα το σχολιο περι ιδιοκτησιας ασχετο.Εχω ηδη πει οτι το θεωρω καλυτερο απο το 5αρι οπως και καθε μοντελο καλυτερο απο το προηγουμενο.Μαλιστα το εσωτερικο ειναι εμφανως αναβαθμισμενο.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Το ασχημο ή οχι ειναι υποκειμενικο.Προσωπικα σε μενα αρεσει πολυ περισσοτερο το 5 και αν αγοραζα αυτοκινητο πανω στην αλλαγη του μοντελου θα επερνα καποιο απο τα gt sport με τη νεα μασκα που υπηρχαν στοκ παρα το 6.Οσο για το εσωτερικο, μπορεις να μου εξηγησεις που στηριζεις οτι το 5αρι εχει το χειροτερο εσωτερικο μετα το GIII??Δηλαδη το 4αρι ειχε καλυτερο;Εγω προσωπικα δε θεωρω κανενα γκολφ χειροτερο απο καποιο προηγουμενο του σε κανενα τομεα.Μαλιστα το 5αρι να σου θυμησω οτι οταν βγηκε ειχε προκαλεσει μεγαλο ενδιαφερον διοτι σε σχεση με το 4αρι ειχε κατι τελειως διαφορετικο να επιδειξει.Καλυτερη ποιοτητα σαλονιου, νεα και μοντερνα σχεδιαση αμαξωματος, νεο πατωμα, καλυτερη οδικη συμπεριφορα κ με λιγα λογια ηταν κατι σχεδιασμενο απο λευκο χαρτι.Το 6αρι αυτη τη στιγμη ειναι ενα facelift του 5 καθοτι βασιζεται στο προηγουμενο.Σχεδιαστικα, το αν ειναι ομορφο ή οχι ειναι υποκειμενικο.Αυτο που ομως ειναι αντικειμενικο ειναι οτι οι γραμμες του δεν ξεφευγουν πολυ απο του 5.Δεν παρουσιαστηκε με λιγα λογια κατι το ανανεωμενο.Αυτο που εγινε με την αλλαγη 4-->5 δεν εγινε με την αλλαγη 5-->6 , κατι που ομως αναμενεται να γινει με την ελευση του Golf 7 το οποιο θα ειναι εξ'ολκληρου κατι νεο.Δεν θελω να κακολογησω το 6αρι.Κατα την αποψη μου, ειναι οπωσδηποτε καλυτερο απο το 5 εφοσον προκειται για νεο μοντελο και εχει σιγουρα αναβαθμισμενο εσωτερικο σε σχεση με τον προκατοχο του.Απο τα παραπανω λοιπον θεωρω οτι το να πουλησει κανεις το 5αρι τοσο καινουριο για να παρει το 6αρι δεν αξιζει την χρηματικη χασουρα που θα εχει αλλα και την χασουρα αλογων και στησιματος καθως πηγαινουμε απο τα 140 στα 122 και απο την σπορ εκδοση στην highline.Εγω προσωπικα δεν θα εκανα τετοιους συμβιβασμους.Για να κερδισω τι;Οτι θα οδηγω το τελευταιο μοντελο;

+140

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση είναι εξαιρετικά απλή...αρκεί να ξέρεις τι ζητάς από το αυτοκίνητο σου (τι στυλ οδηγός είσαι) και πότε θες να το αλλάξεις...

Πάμε λοιπον:

- Αν είσαι οδηγός που αναζητάς την ταχύτητα κράτα το υπάρχον...

- αν απλά αναζητείς κάτι να κινείσαι άνετα και με "σχετική" σβελτάδα, άλλαξετο σε golf VI 122 hp...

- Αν σκοπεύεις να αλλάξεις αυτοκίνητο στα επόμενα 3 χρόνια τότε πάρε το golf VI το οποίο ως τρέχον μοντέλο θα πουληθεί ευκολότερα ενώ δεν θα απευθύνεσαι μόνο στους γκαζιάρηδες όπως θα συμβεί αν προσπαθήσεις να πουλήσεις το GT

- Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις παραπάνω, όποιο και από τα δύο πουλήσεις σε 5 χρόνια τα ίδια λεφτά θα χάσεις...

όντας κάτοχος του VI 122hp θα σου πω ότι είναι εξαιρετικό (εξαιρείται ένα πρόβλημα ευθυγράμμισης που αναφέρω σε άλλο post). Επίσης θεωρώ ποιοτικότερο εδωτερικά το VI από το V...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εχεις παρει αεροπλανο με 18.000 ευρω

Φιλικη συμβουλη , κρατα το μεχρι να βγει το 7αρι

το 5αρι gt sport σχεδιαστικα στεκεται για τουλαχιστον για μεχρι τοτε

Ειναι κριμα να το σκοτωσεις και να δωσεις και αλλα 6/7 χιλιαρικα για να παρεις το 6 που μηχανικα ειναι το ιδιο αυτοκινητο

Link to comment
Share on other sites

η ολη ιστορια μου θυμιζει την φαση με τα pc ;) ;) ολοι οι geeks τρεχουν να παρουν οτι εχει βγει τελευταιο και ας αναβαθμησαν πριν 1 μηνα :lol:

Προσωπικα,δεν μπαινω στο παιχνιδι τους (VW).Ισως το 5αρι μου το αλλαξω με κανενα 7αρι (δυσκολο) ή κανενα 8αρι....ετσι που τα βγαζουνε λες και ειναι κινητα τηλεφωνα!

ΑΑΑΑ επισης κολολεει να παρεις μεταχειρισμενο μεχρι 40000χλμ!Με 20 χιλιαρικα παιρνεις οτι αγαπας.....ας οψεται η ριμαδα φορολογεια στο Ελλαδισταν πουμαστε!

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.