Jump to content
Χ@λ@ρός

Service Dsg6

Recommended Posts

Μπορει να μου καποιος αν ξερει ή είχε την εμπειρια κάθε ποτε θελει service (αλλαγη λαδιων κλπ.) το DSG6 στο Passat του?

Και τι πρεπει να γινει σ'αυτο το service?(τι ειδος λαδιου κλπ.)

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να μου καποιος αν ξερει ή είχε την εμπειρια κάθε ποτε θελει service (αλλαγη λαδιων κλπ.) το DSG6 στο Passat του?

Και τι πρεπει να γινει σ'αυτο το service?(τι ειδος λαδιου κλπ.)

Έχω ακούσει 2 γνώμες.

1. Το λάδι είναι Lifetime και δεν χρειάζεται ποτέ αλλαγή και ότι απλά χρειάζεται που και που έλεγχος μην τυχών και το έχει χάσει.

2. Ότι κάθε 60.000χλμ θέλει αλλαγή, και νομίζω ότι στο VW Vortex forum γράφουν και τους τύπους του λαδιού που είναι συμβατοί.

Όσον αφορά την αλλαγή, στο Vortex κάποιοι τα έχουν αλλάξει και μόνοι τους. Λένε ότι δεν είναι δύσκολο. Εγώ πάλι, σε τέτοια περίπτωση θα το πήγαινα στην αντιπροσωπεία, οπότε και βλακεία να κάνουν, να έχουν την ευθύνη. Εγώ έχω το Tiptronic, για το οποία λέει η VW ότι δεν χρειάζεται service και προς το παρόν δεν έχω σκοπό να το πειράξω. Από εμπειρία από αυτόματα που έχουμε στην οικογένεια (Mercedes & Toyota), πότε, σε κανένα service δεν μας είπε η αντιπροσωπεία ότι χρειάστηκε να κάνουν κάποια συντήρηση στο σασμάν...

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα γιατι και εγω ακουσα αυτες τις 2 γνωμες που εγραψες...

Το βιβλιο ομως του service μου γραφει καθε 60.000 αλλαγη λαδιου και φιλτρου...

Δεν υπαρχει ενας εδω στο forum να εχει ιδιο με το δικο μου DSG6 για να μας πει την εμπειρια του?

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα γιατι και εγω ακουσα αυτες τις 2 γνωμες που εγραψες...

Το βιβλιο ομως του service μου γραφει καθε 60.000 αλλαγη λαδιου και φιλτρου...

Δεν υπαρχει ενας εδω στο forum να εχει ιδιο με το δικο μου DSG6 για να μας πει την εμπειρια του?

Επειδή σε Passat το DSG6 φοριέται μόνο σε πετρέλαιο και το 3.200, λίγο δύσκολο να βρεις άλλο μέλος που να έχει τέτοιο μοντέλο. Καλύτερα να ρωτήσεις στους Golfάκηδες, όπου τέτοιο σασμάν παίζει πολύ σε GTI... :D

Αλλά αν σου γράφει το βιβλιαράκι κάτι τέτοιο, τότε γιατί το σκέφτεσαι και δεν κάνεις την συντήρηση που λέει?

Link to comment
Share on other sites

σε ολα τα αυτοματα σασμαν τo υδραυλικο υγρο πρεπει να αλλαζετε...

το lifetime ATF ειναι μαρκετινγκ της εκαστοτε εταιριας..τα ιδια κανουν και στη bmw..οι κατασκευαστες των κιβωτιων ομωσ συνιστουν αλλαγες λαδιου καθε 60- 80.000 χλμ

To λαδι αλλαζετε μονο με λαδι ιδιων προδιαγραφων

Αν το αυτοκινητο κινειτε αποκλειστικα πολη και ειναι και καλοκαιρι...αλλαγη πιο γρηγορα..καθε 40.000

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

Έχω κάνει 220 000 χλμ με ένα Passat 5  Station Diesel που έχει σασμάν dsg και τελευταία σε χαμηλής ταχύτητας μεγάλες ανηφόρες κρατώντας για αρκετή ώρα 2ρα η 3τη είχε περίεργη συμπεριφορά.

Σκέφτηκα τον έλεγχο η την αλλαγή των λιπαντικών του σασμάν.

Και σε έρευνα που έκανα άκουγα δυο γνώμες.

Ο Γερμανός που το αγόρασα είχε πίσω όταν το παρέλαβα μια σειρά από λιπαντικά κάθε είδους μαζί και ένα λίτρο 

λιπαντικό  για αυτόματα σασμάν.

Καμιά ιδέα τι να κάνω και ποιον να πιστέψω?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.