Jump to content
Andreas4023

Revo Vs Mtm

Recommended Posts

πριν απο 1 μηνα ειχα βαλει revo σε passat cc 1.8 και μου εκανε κατι κομπιασματα το αυτοκινητο γυρω στις 2000 στροφες μετα πεταγε...δεν βρεθηκε λυση και μου προτεινε ο αντιπροσωπος να μου βαλει mtm να το δουμε.κλεισαμε ραντεβου να το παω μεθαυριο να το βαλει.δεν ξερω ακομα τι θα γινει και αν τα ξανακανει αυτα τα κομπιασματα αλλα ακουσα πολυ καλα λογια για την mtm (ποιο αξιοπιστη)αλλα και λιγο ποιο αργο απο revo.εσεις τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

κοιτα και οι δυο εταιρειες φημιζονται για τα προγραμματα τους σε ασφαλη πλαισια,εχουν περασει απειρες ωρες σε μελετη και σε εφαρμογη,δεν υπαρχει λογως ανυσηχιας ουτε στο πιο μικρο,μην ξεχνας οτι ειναι κονσερβα δεν αλλαζει κατι σε εσενα απο οτι ηδη εχουν δοκιμασει στο δικο τους αυτοκινητο(μαμα)τωρα η μτμ ειναι αυτη που τα χωσε πιο χοντρα και εκανε συνεργασια και με την μαμα vw...εχει το ονομα βλεπεις απο πολυ παλια αλλα παντα ασφαλη και σε λογικα πλαισια.

μια χαρα επιλογη εκανες για τα 1000 ευρο που εδωσες,απο καπου πρεπει και αυτες να επιβιωσουν,900 κανει η μτμ στην αντιπροσωπεια και 1000 ρεβο...εξαλλου οτι και αν παθεις μετην μτμ σε καλυπτει η εγγυηση που αν δεν την εχεις χασει με την ρεβο που εβαλες πιο πρωτα.......μονο μετην μτμ ισχυει και αν μαθουν οτι ειχες αλλο πιο πριν δεν σε καλυπτουν.για αυτο προσεχε...και καλη τυχη το κομπιασμα οφειλεται 100% στο προγραμμα..θα δεις οτι μετα με το ,μτμ δεν θα το εχεις

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω βάλει το πρόγραμμα της MTM στο δικό μου Passat cc 1.8 tsi, πριν λίγες μέρες και το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα. Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητήρα με την νέα χαρτογράφιση (205 ps και 30,5 kgm ροπή). Το αυτοκίνητο πετάει.

Link to comment
Share on other sites

Αν και όλες αυτές οι επώνυμες εταιρείες, είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα και το ίδιο ίσως ασφαλείς επιλογές, εγώ θα έβαζα της APR. Για κάποιο λόγο, μέσα από αυτά που διαβάζω καθημερινά σε φόρουμ και από το τι έχει κάνει μέχρι τώρα διαβάζοντας στο site της, έχει το ένα "κλικ" παραπάνω και μου έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη...

Γενικότερα όμως, πιστεύω ότι όλα θα κάνουν την ίδια δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

apr εχουν βαλει μερικα πασσατ αν θυμαμαι καλα κ πανε μια χαρα...

το θεμα με την revo ειναι μια που εχουμε τον χρηστο εκει οτι το φτανουν το αμαξι στα υψη κ δεν θελω

τοσα πολλα αλογα κ ροπη καθως δεν με νοιαζει αν θα πιω κανα τσαγακι παραπανω..

Link to comment
Share on other sites

apr εχουν βαλει μερικα πασσατ αν θυμαμαι καλα κ πανε μια χαρα...

το θεμα με την revo ειναι μια που εχουμε τον χρηστο εκει οτι το φτανουν το αμαξι στα υψη κ δεν θελω

τοσα πολλα αλογα κ ροπη καθως δεν με νοιαζει αν θα πιω κανα τσαγακι παραπανω..

κατα καποιον περιεργο τροπο πηρα ολα τα δυνατα αλογα απο το προγραμμα δηλαδη κουμπωε γαντι . Σε αλλα παιδια με revo λενε οτι ειναι στα 200 το πολυ 210 .

Που ξερεις αν κανω δυναμομετρηση μπορει να ειμαι και εγω εκει κοντα :lol: δυσκολα ομως

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα εσυ ειπες οτι εχεις και αλλα πραγματα εισαγωγη τηε forge αν θυμαμαι καλα???και εισαι στα 230+σε αλλο ποστ..

Link to comment
Share on other sites

Τάσο, εκτός του ότι αν ένα άλλο πρόγραμμα φτάνει το αμάξι του στα όρια (που πιστεύω ότι αφού τους ίδιους κινητήρες τους πάνε stage 2 & 3, με το stage 1 δεν έχουν και πολύ ζόρι) της APR έχει το καλό ότι είναι το ίδιο επώνυμο, ίσως με περισσότερη εξέλιξη (αν δείτε στο site πόσων ειδών πακέτα προσφέρει και για πολλά μοντέλα) και πολύ οικονομικό! Επίσης, αν είσαι γκατζετάκιας, μπορείς να βάλεις και τα έξτρα features, όπου αλλάζεις πρόγραμμα, κλειδώνεις το γκάζι, κλπ κλπ... ;)

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα εσυ ειπες οτι εχεις και αλλα πραγματα εισαγωγη τηε forge αν θυμαμαι καλα???και εισαι στα 230+σε αλλο ποστ..

μονο εισαγωγη εχω απο εξτρα αλλα ποσο να δωσει το κακομοιρο και αυτο.... ;)

Link to comment
Share on other sites

ενα τηλ πιστευω να λυσει μερικες αποριες.στειλτο μου αν δε σου κανει κοπο.

αυτο που θελω ειναι οταν επαναφερω το αυτοκινητο στα εργοστασιακα του αλογα η χαρτογραφηση να μην ειναι της βελτιωτικης εταιριας αλλα της VW.

ενα αλλο που με απασχολει ειναι οτι η APR ειναι αμερικανικη εταιρια εκει οπου τα TSI Δεν κυκλοφορουν καν.Ποση βελτιωση κ μελετη επεσε στο μοτερ αυτο?

Οικονομικη ειπες..χμμ θα το κοιταξω κ αυτο το κομματι της τιμης.

ΟΣον αφορα το "τσιτομα" μεταξυ Stage 1 κ Stage 2 τα πραγματα που αλλαζουν ειναι αρκετα..οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

ενα τηλ πιστευω να λυσει μερικες αποριες.στειλτο μου αν δε σου κανει κοπο.

αυτο που θελω ειναι οταν επαναφερω το αυτοκινητο στα εργοστασιακα του αλογα η χαρτογραφηση να μην ειναι της βελτιωτικης εταιριας αλλα της VW.

ενα αλλο που με απασχολει ειναι οτι η APR ειναι αμερικανικη εταιρια εκει οπου τα TSI Δεν κυκλοφορουν καν.Ποση βελτιωση κ μελετη επεσε στο μοτερ αυτο?

Οικονομικη ειπες..χμμ θα το κοιταξω κ αυτο το κομματι της τιμης.

ΟΣον αφορα το "τσιτομα" μεταξυ Stage 1 κ Stage 2 τα πραγματα που αλλαζουν ειναι αρκετα..οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα

Αν θυμάμαι καλά, σκέτο το πρόγραμμα, χωρίς τα gadgetάκια, έβγαινε στα 600€. Επίσης, από Stage 1 σε stage 2, στον κινητήρα δεν αλλάζει τίποτα. Μόνο εξατμίσεις, εισαγωγές αέρα κλπ. ¶ρα ο κινητήρας αντέχει και περισσότερο χωρίς να αλλαχτούν τα εντόσθιά του... Εγώ σκέφτομαι μήπως πάω καμιά βόλτα από εκεί σήμερα... ;) Θέλει να ρωτήσει και ο αδερφός μου για το CC του... ψήνεται κανείς?? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εαν πας κανε ενα κοπο να ρωτησεις ποσο ακριβως κανει το APR για τα TSI 140 με επιλογεα κ αν ο επιλογεας φερει το αυτοκινητο στην μαμα χαρτογραφηση (κ οχι στην APR χαρτογραφηση με τα ιδια εργοστασιακα αλογα πχ 140).αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω βάλει το πρόγραμμα της MTM στο δικό μου Passat cc 1.8 tsi, πριν λίγες μέρες και το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα. Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητήρα με την νέα χαρτογράφιση (205 ps και 30,5 kgm ροπή). Το αυτοκίνητο πετάει.

doros και για το revo λενε 220 με 35 kg ροπης,μου φαινονται υπερβολικα πολλα!εχεις κανει δυναμομετρηση?

Edited by andreas-passat cc
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις σας και το ενδιαφερων σας.την εγγυηση την ειχα και με το revo γιατι ηταν το πρωτο πραγμα που τους ρωτησα,και το ενα και το αλλο στην αντιπροσωπια θα μπουν και ξερουν οτι ειχαμε revo και παμε σε mtm γιατι δεν δουλεψε το πρωτο.ειχα ακουσει και για apr αλλα δεν μου δινουν εγγυηση και δεν το σκεφτομαι καθολου!

Εγώ έχω βάλει το πρόγραμμα της MTM στο δικό μου Passat cc 1.8 tsi, πριν λίγες μέρες και το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα. Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητήρα με την νέα χαρτογράφιση (205 ps και 30,5 kgm ροπή). Το αυτοκίνητο πετάει.

doros σε καταλαβαινω γιατι και εμενα στις ψηλες στροφες δουλευε καλα και εσκαβε...μακαρι να δουλεψει αυτο τουλαχιστον να τελειωνω!!!απο καταναλωση τι λεει?το revo οταν παταγες ρουφαγε αρκετα!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις σας και το ενδιαφερων σας.την εγγυηση την ειχα και με το revo γιατι ηταν το πρωτο πραγμα που τους ρωτησα,και το ενα και το αλλο στην αντιπροσωπια θα μπουν και ξερουν οτι ειχαμε revo και παμε σε mtm γιατι δεν δουλεψε το πρωτο.ειχα ακουσει και για apr αλλα δεν μου δινουν εγγυηση και δεν το σκεφτομαι καθολου!

doros σε καταλαβαινω γιατι και εμενα στις ψηλες στροφες δουλευε καλα και εσκαβε...μακαρι να δουλεψει αυτο τουλαχιστον να τελειωνω!!!απο καταναλωση τι λεει?το revo οταν παταγες ρουφαγε αρκετα!!

Στην κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές στην καθημερινή χρήση. Δυναμομέτρηση δεν έχω προλάβει να κάνω, όμως οι διαφορές στην απόδοση είναι πέρα από εμφανείς. Η MTM συνεργάζεται επίσημα με το Group Volkswagen. Γενικά μέχρι στιγμής είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

Link to comment
Share on other sites

εαν πας κανε ενα κοπο να ρωτησεις ποσο ακριβως κανει το APR για τα TSI 140 με επιλογεα κ αν ο επιλογεας φερει το αυτοκινητο στην μαμα χαρτογραφηση (κ οχι στην APR χαρτογραφηση με τα ιδια εργοστασιακα αλογα πχ 140).αυτα!

Μαμά χαρτογράφηση δεν υπάρχει από την στιγμή που περνάς άλλο πρόγραμμα. Όλα στην stock απλά αποδυναμώνουν το αυτοκίνητο για να πηγαίνει όπως πριν!

Link to comment
Share on other sites

Νέα από APR:

1. Για το 18άρι έχουν πρόγραμμα. Αύριο θα πάρουμε τηλέφωνο να μάθουμε ακριβώς πως και τι...

2. Για τα 14άρια, επειδή όπως είπε και ο Τάσος δεν τα δουλεύουν στην Αμερική, θέλουν να τους στείλουν τον αριθμό του εγκεφάλου και μετά από 2 μέρες στέλνουν το πρόγραμμα.

Λίγο άσχετο τώρα, αλλά επειδή κάποιος ψήνεται πολύ, στην Χρυσαυγή καινούργιες Brembo 4πίστονες, 2.000€. Στα Διαβατά, όλα καινούργια (δίσκοι, τακάκια, βάσεις κλπ) εκτός από δαγκάνες ελαφρώς μεταχειρισμένες από το εξωτερικό (μου είπε ότι είναι σαν καινούργιες), 1.000€... Κόκκινε, ψήνεσαι??.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

..και τώρα τα δικά μου νέα...

έίχα ραντεβού με apr, mtm και overload...

apr..πήραν με το lap-top κάποια στοιχεία του εγκεφάλου μου και θα μου απαντησουν πότε θα το έχουν..μου λένε ότι θα φτάσει 215 άλογα, 33-34 kgr ροπής και ρύθμιση 98 ron..αξία : 800 ευρώ

mtm..δε χρειάζεται να περιμένουμε καθόλου..εάν θέλαμε, έπαιρναν (μα το lap-top) τα στοιχεία της ecu μας, πίναμε καφέ και σε κανά μισάωρο θα ήταν έτοιμο..205 άλογα, 32 kgr ροπής και 98 ron : αξία 1050 ευρώ

overload..φίλος που πήγαμε μαζί, το έβαλε κιόλας..200 άλογα, 30 kgr ροπής, 98 ron : αξία 500 ευρώ..

abt..δε πήγαμε από εκεί με τα αυτοκίνητα αλλά σε τηλ.επικοινωνία που είχα με ύφος "χιλίων καρδιναλίων" 1500 ευρώ ΑΚΑΤΕΒΑΤΑ...!!! :D

τι έχετε να πείτε...??

υ.γ.Νίκο όπως σε είχα ξαναρωτήσει...γιατί επιμένεις apr εφόσον οι τύποι πήραν στοιχεία και δεν ήξεραν ΤΙΠΟΤΕ, αλλά θα μας απαντήσουν σε λίγες μέρες, ενώ οι άλλοι τα έχουν έτοιμα...??

Edited by theocris
Link to comment
Share on other sites

υ.γ.Νίκο όπως σε είχα ξαναρωτήσει...γιατί επιμένεις apr εφόσον οι τύποι πήραν στοιχεία και δεν ήξεραν ΤΙΠΟΤΕ, αλλά θα μας απαντήσουν σε λίγες μέρες, ενώ οι άλλοι τα έχουν έτοιμα...??

Για τα 1.400άρια έπρεπε να περιμένουμε μέρες. Για το 18άρι το CC, απλά μας είπε να μιλήσουμε αύριο, επειδή θα είναι το 1ο που θα κάνει αυτός στην Θεσ/νίκη και δεν ήταν έτοιμος. Φαντάζομαι ότι δεν είχε προμηθευτεί μέχρι τώρα το software της αναβάθμισης για τον 1.8TSI...

Γενικότερα επιμένω APR γιατί έχω δει 3 Passat 2.0T, το ένα stage 2 (αυτόματο), και είναι πολύ δυνατά, ρυθμισμένα άψογα και χωρίς προβλήματα. Εδώ ήμουν έτοιμος να ξηλώσω το Sportec και να βάλω APR, αλλά μου είπε ότι η διαφορά που βλέπω στα νούμερα είναι μεγάλη γιατί όντως στο αυτόματο είναι πιο χαμηλά τα νούμερα αλλά στο αυτόματο δεν μπορεί να το μετρήσει και σωστά (λόγω kick down). Οπότε λέει ότι είμαι κάπου πιο πάνω από τα 244PS (αλλά όχι 253PS) και πιο πάνω από τα 324Nm (αλλά όχι και 400Nm)...

Link to comment
Share on other sites

..και τώρα τα δικά μου νέα...

έίχα ραντεβού με apr, mtm και overload...

apr..πήραν με το lap-top κάποια στοιχεία του εγκεφάλου μου και θα μου απαντησουν πότε θα το έχουν..μου λένε ότι θα φτάσει 215 άλογα, 33-34 kgr ροπής και ρύθμιση 98 ron..αξία : 800 ευρώ

mtm..δε χρειάζεται να περιμένουμε καθόλου..εάν θέλαμε, έπαιρναν (μα το lap-top) τα στοιχεία της ecu μας, πίναμε καφέ και σε κανά μισάωρο θα ήταν έτοιμο..205 άλογα, 32 kgr ροπής και 98 ron : αξία 1050 ευρώ

overload..φίλος που πήγαμε μαζί, το έβαλε κιόλας..200 άλογα, 30 kgr ροπής, 98 ron : αξία 500 ευρώ..

abt..δε πήγαμε από εκεί με τα αυτοκίνητα αλλά σε τηλ.επικοινωνία που είχα με ύφος "χιλίων καρδιναλίων" 1500 ευρώ ΑΚΑΤΕΒΑΤΑ...!!! :D

τι έχετε να πείτε...??

υ.γ.Νίκο όπως σε είχα ξαναρωτήσει...γιατί επιμένεις apr εφόσον οι τύποι πήραν στοιχεία και δεν ήξεραν ΤΙΠΟΤΕ, αλλά θα μας απαντήσουν σε λίγες μέρες, ενώ οι άλλοι τα έχουν έτοιμα...??

αν θελεις περιμενε μεχρι αυριο απογευμα και θα εχετε νεα μου για το mtm και εχω μετρο συγκρισης γιατι ειχα το revo και ξερω πως πηγαινε!!!αυτες τις διαφορες τιμης δεν μπορω να τις καταλαβω...apr 800,revo 900,mtm 1100,abt 1500!!!

Link to comment
Share on other sites

..Νίκο μήπως όντως τα 2Litra που έχεις δει έιναι άψογα όπως λες διότι στην Αμερική το Cc κάνει πάταγο ως δίλιτρο..με το 1,8, ούτε που ασχολούντε..!!

τέλος πάντων μπερδεύει το πράγμα διότι λίγο-πολύ όλοι τα ίδια προσφέρουν με διαφορετικά κόστοι..πάντως τολμώ να πω ότι στην mtm με έπεισαν λίγο περισσότερο, ίσως με την υποδομή τους, ίσως και με το πως μας προσέγγισανν!!

..θα το έβαζ (της mtm), αλλά τα 1050 τα θεωρώ πολλά..!!(andrea εσένα το mtm στο χρεώνουν το ίδιο με το revo???)

Edited by theocris
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.