Jump to content
manolis86

Καλυτερη Super αμολυβδη?

Recommended Posts

Ρε παιδια επειδη μας περιτρυγυριζουν πολλα πρατηρια με κακη βενζινη , προτεινεται καλα βενζιναδικα και την προτιμιση σας με καλη super αμολυβδη και ποια ετερεια βαζει προσθετικα η παραλαμβανει 100 γνησια?στον Πειραια κανα αξιοπιστο βενζιναδικο???

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι γνωρίζω τα δικά μας διυλιστήρια παράγουν super αμόλυβδη και το 50% της αγοράς είναι βενζίνη των ΕΛ.ΠΕ. Από εκεί και πέρα η Shell την εισάγει από έξω καθώς επίσης μερικές φορές και κάποιες άλλες μάρκες π.χ. Ελίν κτλ, αγοράζουν καραβιές(δεν ξέρω από που) μια που το εμπόριο είναι ελεύθερο.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αληθεια οτι οι 100σταρες εξατμιζονται μετα απο λιγο καιρο????για αυτο εχουν βρεθει πολλες 100σταρες νοθευμενες , αλλα δεν ειναι νοθευμενες απλα εχουν εξατμιστει τα προσθετα τους!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αληθεια οτι οι 100σταρες εξατμιζονται μετα απο λιγο καιρο????για αυτο εχουν βρεθει πολλες 100σταρες νοθευμενες , αλλα δεν ειναι νοθευμενες απλα εχουν εξατμιστει τα προσθετα τους!

Και πως εξατμίζονται μόνο τα πρόσθετα και όχι η βενζίνη και μάλιστα μέσα από το ρεζερβουάρ που είναι ερμητικά κλειστό ???? :lol::lol::lol::lol::wacko::wacko::wacko::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

ΕΞΑΤΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ;

Ελάχιστα η βενζίνη, εφ΄ όσον χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο. Αν μείνει όμως ένα όχημα ακινητοποιημένο για μεγάλο διάστημα- από 3 μήνες και πάνω- τότε πρέπει να αντικατασταθεί η βενζίνη από καινούργια. Αντίθετα, το ντίζελ δεν εξατμίζεται.

http://remaliaclub.gr/forum/showthread.php?t=1444

υπαρχει και το tank breathing οπου εκει εχουμε ατμοποιηση της βενζινης με αποτελεσμα την εμφανιση νερου στο ρεζερβουαρ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

ΕΞΑΤΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ;

Ελάχιστα η βενζίνη, εφ΄ όσον χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο. Αν μείνει όμως ένα όχημα ακινητοποιημένο για μεγάλο διάστημα- από 3 μήνες και πάνω- τότε πρέπει να αντικατασταθεί η βενζίνη από καινούργια. Αντίθετα, το ντίζελ δεν εξατμίζεται.

http://remaliaclub.gr/forum/showthread.php?t=1444

υπαρχει και το tank breathing οπου εκει εχουμε ατμοποιηση της βενζινης με αποτελεσμα την εμφανιση νερου στο ρεζερβουαρ... :lol:

Γηράσκω αεί διδασκόμενος........ φίλε joop!!! :lol:

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν έχει γίνει κάποια αναφορά / καταγραφή για τις 100άρες.

Όπως είχα γράψει και σε άλλο ποστ η ΕΚΟ Kinitron δεν μου φαίνεται τόσο καλή όσο η BP Ultimate.

Κάποιος άλλος που να έχει άποψη από διαφορετικές μάρκες??

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν έχει γίνει κάποια αναφορά / καταγραφή για τις 100άρες.

Όπως είχα γράψει και σε άλλο ποστ η ΕΚΟ Kinitron δεν μου φαίνεται τόσο καλή όσο η BP Ultimate.

Κάποιος άλλος που να έχει άποψη από διαφορετικές μάρκες??

Bp Ultimate +1000 :):D:cry:;)

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι βενζίνες καλές είναι όταν φεύγουν από τα διυλιστήρια. Όταν πέφτουν στις δεξαμενές των βενζινάδων "χαλάνε¨.¶ρα ψάξτε για καλό βενζινά.

Όσον αφορά τις BP ultimate και Shell Vpower racing είναι πολύ ακριβότερες από τις ελληνικές 100άρες χωρίς να έχουν σαφή πλεονεκτήματα ως προς την απόδοση και μένουν μόνο οι καθαριστικές λεγόμενες ικανότητές τους.

Σε κινητήρες όμως άμεσου ψεκασμού όπως της VW ακόμα και αυτό το υποτιθέμενο πλεονέκτημα δεν υφίσταται.

Προσωπικά βάζω ultimate λόγω βενζινά και σε ταξίδια εκτός προτιμώ την Ελίν,Aegean,ΕΚΟ,Revoil κ.λ.π με τη σειρά που τις αναφέρω Αντίθετα αποφεύγω ΕΤΕΚΑ και ΝΟΝΑΜΕ.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι συναγωνιστές

Και εγώ πίστευα ότι όλες οι βενζίνες είναι ίδιες με μια μικρή προτίμηση σε shell και εκο.

Είδα όμως στην Αγγλία το FITH GEAR και είχε τεστ μεταξύ bp ultimate kai shell racing. Έπαθα σοκ. Η bp σε τρία διαφορετικά αμάξια (σε κυβικά)

δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα!!!! Αντίθετα η shell έδωσε ίππους και ροπή και στα τρία!!! Βέβαια έδωσε αντίστοιχες επιδόσεις με τα κυβικά των τριών αμαξιών, αλλά στην περίπτωση που ήταν ένα subaru impreza sti 330 hp η shell του έδωσε 13 άλογα !!!! ενώ η bp 0.

βέβαια η επιλογή είναι δική σας αν και εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος από shell v power από συγκεκριμένο βενζινάδικο.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι συναγωνιστές

Και εγώ πίστευα ότι όλες οι βενζίνες είναι ίδιες με μια μικρή προτίμηση σε shell και εκο.

Είδα όμως στην Αγγλία το FITH GEAR και είχε τεστ μεταξύ bp ultimate kai shell racing. Έπαθα σοκ. Η bp σε τρία διαφορετικά αμάξια (σε κυβικά)

δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα!!!! Αντίθετα η shell έδωσε ίππους και ροπή και στα τρία!!! Βέβαια έδωσε αντίστοιχες επιδόσεις με τα κυβικά των τριών αμαξιών, αλλά στην περίπτωση που ήταν ένα subaru impreza sti 330 hp η shell του έδωσε 13 άλογα !!!! ενώ η bp 0.

βέβαια η επιλογή είναι δική σας αν και εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος από shell v power από συγκεκριμένο βενζινάδικο.

Σε αντίστοιχο τεστ βενζινών του ROWER TECHNICS δεν φάνηκε αυτή η διαφορά της SHELL V POWER που λες έναντι των άλλων, το αντίθετο θα έλεγα. Ασε που η Vpower είναι η ακριβότερη 100άρα της Ελληνικής αγοράς, χωρίς αυτό να επιστρέφεται με την χιλιομετρική απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

H 100άρα της Shell είναι κορυφαία.Ο κινητήρας δουλεύει πιο άγρια και εκμεταλλεύεσαι όλη την διαθέσιμη ροπή και ιπποδύναμή του.Βέβαια είναι πανάκριβη και την προμηθεύομαι από εταιρικό πρατήριο της shell.Όλες οι υπόλοιπες απλώς είναι μια από τα ίδια.Δεύτερη επιλογή μου είναι η ΕΛΙΝ.Σημειωτέον ότι χρησιμοποιώ 100άρες βενζίνες εδώ και 6 χρόνια ασταμάτητα.

Link to comment
Share on other sites

H 100άρα της Shell είναι κορυφαία.Ο κινητήρας δουλεύει πιο άγρια και εκμεταλλεύεσαι όλη την διαθέσιμη ροπή και ιπποδύναμή του.Βέβαια είναι πανάκριβη και την προμηθεύομαι από εταιρικό πρατήριο της shell.Όλες οι υπόλοιπες απλώς είναι μια από τα ίδια.Δεύτερη επιλογή μου είναι η ΕΛΙΝ.Σημειωτέον ότι χρησιμοποιώ 100άρες βενζίνες εδώ και 6 χρόνια ασταμάτητα.

Για μένα το ταβάνι στις 100άρες είναι το 1,30 παραπάνω το θεωρώ ασύμφορο.

Πως και έχεις επιλέξει την ΕΛΙΝ?? (και όχι BP, ΕΚΟ).

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το ταβάνι στις 100άρες είναι το 1,30 παραπάνω το θεωρώ ασύμφορο.

Πως και έχεις επιλέξει την ΕΛΙΝ?? (και όχι BP, ΕΚΟ).

Επέλεξα ΕΛΙΝ στην αρχή λόγω τιμής 1,14 αλλά διαπίστωσα ότι ο κινητήρας δουλεύει ικανοποιητικά χωρίς να χτυπάει πυράκια.Έτσι όταν η τσέπη είναι άδεια και κάνω χιλιόμετρα πολλά εντός πόλης την εμπιστεύομαι την παραπάνω εταιρία.Κατά κανόνα όμως προτιμώ την shell και ιδίως όταν κάνω ταξίδια.:D

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα περισσότερα πρατήρια ήταν σήμερα κλειστά έβαλα από περιέργεια την Shell V power racing.

Λέω να κάνω 2-4 γεμίσματα για να δω την απόδοση της.

Πάντως οι τρέχουσες τιμές στα κοντινά πρατήρια είναι :

EKO 1,28.

BP 1,37.

SHELL 1,44.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν έχει γίνει κάποια αναφορά / καταγραφή για τις 100άρες.

Όπως είχα γράψει και σε άλλο ποστ η ΕΚΟ Kinitron δεν μου φαίνεται τόσο καλή όσο η BP Ultimate.

Κάποιος άλλος που να έχει άποψη από διαφορετικές μάρκες??

Εγώ έχω κάνει αρκετές δοκιμές με 100άρες βενζίνες και έχω βγάλει κάποια προσωπικά συμπεράσματα, με την χρήση αλλά και από το vag-com.

Σας καταθέτω λοιπόν τις δικές μου προσωπικές απόψεις:

Shell Racing: η 100άρα της Shell, πολύ δυνατή, αλλά και πολύ ακριβή πλέον. Μειονέκτημα η τιμή της, αλλά και κάποια κοψίματα που είχα παρατηρήσει

ΒΡ Ultimate: τα ίδια με την Shell, αλλά ελαφρώς πιο αδύναμη.

ΕΚΟ Κinitron: όχι τόσο εντυπωσιακή όσο οι άλλες δύο.

AEGEAN: τα ίδια με την EKO

ELIN: τα ίδια με την ΕΚΟ

CYCLON: πολύ καλή τιμή, πολύ καλή απόδοση (όχι όσο οι εισαγώμενες αλλά κάνει διαφορά από ΕΚΟ,AEGEAN και ELIN) και δε μου κάνει κοψίματα.

Οι δοκιμές που έκανα ήταν αρκετά εκτεταμένες, και αφορούν το Νομό Σερρών. Η CYCLON εκτός από απόδοση έχει και τιμή σούπερ, 1,11ευρώ/λιτ

Βάζω αποκλειστηκά λοιπόν Cyclon, εκτός εάν βρεθώ σε ταξίδι και ξεμείνω, το επόμενο που μου μένει είναι ο έλεγχος του φίλτρου βενζίνας στο

επόμενο service. Το βενζινάδικο που βάζω είναι καινούριο, με καινούριες δεξαμενές (πολύ σημαντικό και αυτό για μένα)

Αυτά από εμένα, όταν δω και την κατάσταση του φίλτρου θα ξαναγράψω εντυπώσεις.

Υ.Γ: με την 95άρα οποιασδήποτε ετερείας βλέπω κάποια διαφορά σε σχέση με τις 100άρες.

Edited by SteliosTSI
Link to comment
Share on other sites

επειδη εβαζα cyclon απο συγκεκριμενο μερος 95αρα , και ημουν πολυ ικανοποιημενος , αλλα σταματησα γιατι συνεχιζω με 100αρα Βρ

Βλεπω το ποστ του φιλου στελιοςΤΣΙ και ρωτω ? Κυκλοφορησε η cyclon 100αρα ?

Γιατι μεχρι 5/6 μηνες πριν μονο 95αρα ειχα δει να πουλανε

Link to comment
Share on other sites

επειδη εβαζα cyclon απο συγκεκριμενο μερος 95αρα , και ημουν πολυ ικανοποιημενος , αλλα σταματησα γιατι συνεχιζω με 100αρα Βρ

Βλεπω το ποστ του φιλου στελιοςΤΣΙ και ρωτω ? Κυκλοφορησε η cyclon 100αρα ?

Γιατι μεχρι 5/6 μηνες πριν μονο 95αρα ειχα δει να πουλανε

CYCLON DriveMax λέγετε η 100άρα τους(δεν ξέρω εάν είναι 100, αλλά ένα κλικ πιο πάνω από την 95άρα είναι)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κάνει αρκετές δοκιμές με 100άρες βενζίνες και έχω βγάλει κάποια προσωπικά συμπεράσματα, με την χρήση αλλά και από το vag-com.

Σας καταθέτω λοιπόν τις δικές μου προσωπικές απόψεις:

Shell Racing: η 100άρα της Shell, πολύ δυνατή, αλλά και πολύ ακριβή πλέον. Μειονέκτημα η τιμή της, αλλά και κάποια κοψίματα που είχα παρατηρήσει

ΒΡ Ultimate: τα ίδια με την Shell, αλλά ελαφρώς πιο αδύναμη.

ΕΚΟ Κinitron: όχι τόσο εντυπωσιακή όσο οι άλλες δύο.

AEGEAN: τα ίδια με την EKO

ELIN: τα ίδια με την ΕΚΟ

CYCLON: πολύ καλή τιμή, πολύ καλή απόδοση (όχι όσο οι εισαγώμενες αλλά κάνει διαφορά από ΕΚΟ,AEGEAN και ELIN) και δε μου κάνει κοψίματα.

Οι δοκιμές που έκανα ήταν αρκετά εκτεταμένες, και αφορούν το Νομό Σερρών. Η CYCLON εκτός από απόδοση έχει και τιμή σούπερ, 1,11ευρώ/λιτ

Βάζω αποκλειστηκά λοιπόν Cyclon, εκτός εάν βρεθώ σε ταξίδι και ξεμείνω, το επόμενο που μου μένει είναι ο έλεγχος του φίλτρου βενζίνας στο

επόμενο service. Το βενζινάδικο που βάζω είναι καινούριο, με καινούριες δεξαμενές (πολύ σημαντικό και αυτό για μένα)

Αυτά από εμένα, όταν δω και την κατάσταση του φίλτρου θα ξαναγράψω εντυπώσεις.

Υ.Γ: με την 95άρα οποιασδήποτε ετερείας βλέπω κάποια διαφορά σε σχέση με τις 100άρες.

Πολύ καλό το ποστ Stelios.

Επιβεβαιώνεται η υποψία που είχα ότι η ΕΚΟ KINITRON είναι ένα κλικ πιο κάτω από ΒΡ ULTIMATE που έβαζα παλιά στο Polo.

Έκπληξη βέβαια είναι η Cyclon που δεν την περίμενα να είναι τόσο καλή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω διαφορά από 100άρα σε 100άρα. Αντίθετα καταλαβαίνω διαφορά και μάλιστα σημαντική όταν πέφτει η θερμοκρασία.Γι 'αυτό προκειμένου να είστε κατά το δυνατόν αντικειμενικοί πρέπει να βάζετε στην εξίσωση και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Από τέστ που έκανε παλαιότερα εξουσία το technics σε 100άρες, η η και κέλυφος vpower BP Ultimate δεν έδειξαν να πλεονεκτούν απέναντι στις Ελληνικές ΕΚΟ, ΕΛΙΝ και CYCLON ΕΛΛΑΣ (το αντίθετο μάλιστα). Το μόνο ίσως πλεονέκτημα να είναι τα καθαριστικά που περιέχουν όπως και η ΕΚΟ που στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού όπως είναι της VW οι πιθανολογούμενες καθαριστικές τους ιδιότητες πάνε Υπέρ Πίστεος.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα στις δοκιμές μου να είναι σχεδόν ίδιες οι συνθήκες, τόσο του φορτίου όσο και οι καιρικές.

Οι δοκιμές μου όλες έγιναν με θερμοκρασίες 15 έως 17. Οπότε πιστεύω ότι ήμουν σωστός και αντικειμενικός

όσον αφορά τις συνθήκες. Για να αποφύγω τις πειριπτώσεις σφάλματος (νοθευμένη, νερωμένη, παλιές δεξαμενές)

έκανα 3 γεμίσματα από κάθε 100άρα, από διαφορετικά πρατήρια!!!!!(φανταστείτε πόσα πρατήρια έχω δοκιμάσει)

Δε ξέρω κάτα πόσο είναι αξιόπιστα τα προσωπικά μου συμπεράσματα, αλλά με κάποιους δικούς μου ελέγχους -

δοκιμές κατέληξα να χρησιμοπιώ την CYCLON, ενώ εάν δεν έγραφα τόσα πολλά χιλιόμετρα και δεν ήταν και τόσο

ακριβή θα έβαζα την 100άρα της Shell.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό σκέφτομαι να συνεχίσω με Shell.

Μόνο που προβληματίζομαι ότι αν δω σοβαρή διαφορά θα μου τα παίρνουν συνεχώς από την Shell χειμώνα - καλοκαίρι!!

Περιττό να πω ότι από την τελευταία γραμμή που ήταν ο δείκτης, χθες που έβαλα βενζίνη με 40 ευρώ v power racing μετά βίας ο δείκτης ξεπέρασε την μέση!!!

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

ρε σεις εχει τυχει κ εγω να βαλω shell v power racing , καλη χρυση αλλα κακα τα ψεμματα με το σχεδον 1.5 ευρω το λιτρο που την πουλανε , μας κοροιδευουν ψιλο γαζι

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

Αν τα εχεις βαζεις shell racing ...Aν δεν 95αρα shell . Πλεον με αυτα που μου ετυχαν...σε κανεναν αλλον .

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ένας φίλος του πατέρα μου είναι υπάλληλος σε βενζινάδικο AEGEAN στην Θηβών 79 στο Περιστέρι. Αυτό που έχω να σας πω είναι ότι αυτό το πρατήριο είναι από τα λίγα που δεν κάνουν μ#%&$*ες με τα καύσιμα (πχ νοθευμένη βενζίνη, αμόλυβδη μέσα σε 100αρα κλπ). Πρόσφατα βρέθηκα εκεί και έπεσα σε έλεγχο του ΚΕΔΑ (δεν ξέρω τι σημαίνουν τα αρχικά, αλλά είναι υπηρεσία ελέγχου καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης νομίζω) και βρήκαν όλα τα δείγματα εντός των νόμιμων ορίων και συγκεκριμένα την 100αρα την βρήκαν +1,2 οκτάνια (101,2 οκτάνια) (δίνουν πάντα μια απόκλιση της τάξεως του +/- 1,5 οκτανίου).

Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Δεν κάνω καμιά διαφήμιση στο συγκεκριμένο πρατήριο (άλλωστε και ο φίλος του πατέρα μου δεν έχει όφελος).

Από τιμές τώρα με την επιβολή του ΕΦΚ (Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης) κυμαίνεται ως εξής

(13/2/2010)

Unleaded 95 : 1.198

Super Unleaded 100 : 1.348

Diesel Κίνησης : 1.048

Πάντως με την 100άρα είμαι πολύ ικανοποιημένος!

Φιλικά

Μίλτος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.