Jump to content
mihalis19

μπαρομετρο?

Recommended Posts

οι εμπειροι πατεντιαρηδες του foroum αν μπορουν να φτιαξουν κανενα how to για μπαρμοτερο σε tsi golf 5.νομιζω οτι πολυ θα το θελουν αν γινεται φυσικα να φτιαχτει!

Link to comment
Share on other sites

Να το ξεθάψω (για να μην ανοίγω αλλού)
Μπορεί κάποιος που φοράει μπαρόμετρο σε 1.4 TSi να κάμει έναν κόπο να βγάλει μια φωτό από το χώρο της μηχανής, να δω από ποιο σωληνάκι παίρνουν την πίεση-υποπίεση ένδειξη;

(κ υπόσχομαι όταν το φτιάξω να κάνω κ ένα DIY! ) (έχω βάλει στο ΙΒΙΖΑ που είναι 20VT)

 

 

 

Υ.Γ.: Υπάρχει θεματάκι που έχουν βοηθήσει κάποια παιδιά με φωτός, αλλά είναι παλιό κ οι φωτός δεν υπάρχουν πια.
Το καλύτερο που βρήκα είναι αυτή:

DSC00030.jpg

Edited by FRee-tezas
Link to comment
Share on other sites

Χαχα,η δικη μου φωτογραφια!!!

η συνδεσμολογια ειναι αυτο το ταυ,θα ζοριστεις πολυ για να περασεις το σωληνακι μεσα στη καμπινα,επισης θα πρεπει να βρεις ρευμα φωτισμου απο καποιο διακοπτη ωστε να αναβει το βραδυ.

 

DSC00035.jpg

Link to comment
Share on other sites

εγω το δικο μου το εχω μονημα ανοικτο με τον διακοπτη...μολις γυρισω το κλειδι ανοιγει και το μπαρομετρο...

Link to comment
Share on other sites

Νικήτα κάπου όμως είχα δει να σχολιάζουν κάποια φωτό ότι δεν είναι το ιδανικό σημείο...Δεν ήταν για τη δικιά σου, έ;
Θυμάμαι λάθος;

(δεν έχω κ καλή ταχύτητα net τώρα για να το ξαναψαξω....)
 

Από τις ασφαλειοθήκες κάνεις παπάδες.
Στο ΙΒΙΖΑ έχω πάρει ρεύμα (όχι συνεχές, αλλά μόνο όταν έχω το αμάξι αναμένο) από θέση ασφάλειας κενή, που προοριζόταν για θερμαινόμενα καθίσματα (που φυσικά δεν έχω!)
Έβαλα κ μια ασφαλιούλα να παρεμβάλεται μη κάψουμε κανένα οργανάκι (ποτέ δεν ξέρεις) κ όλα οκ!
Για ρεύμα που είναι αναγκαίο ακόμα κ όταν είναι σβηστό το αμάξι (πχ μνήμη οργάνου) "τσιμπάς" πολύ εύκολα από την ασφάλεια της πλαφονιέρας.
Δεν έχω μπει στη διαδικασία να πάρω ρεύμα από dimmer, τα οργανάκι που έχω είναι φιμέ, συνεπώς θέλουν φως συνεχώς.

Κάτι τέτοιο λέω να κάμω κ στο Jetta !

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουσα να παρω και απο αλλου τη πιεση,τοτε θα μου εδειχνε μονο τη πιεση του τουρμπο ενω ετσι μετραει και το κομπρεσσορα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα (μετά από 1 χρόνο +)  έκανα το πρώτο βήμα για την τοποθέτηση του μπαρομέτρου.

 

Μετά από μάχη σχεδόν μιας ώρας (!) (45-50') κατάφερα να περάσω ένα σωληνάκι από το χώρο της μηχανής στη καμπίνα.
Η περιοχή απ'όπου διήλθε, είναι κάτω αριστερά από το τιμόνι, όπου έχει ένα "τούνελ" με διάφορες καλωδιώσεις (σε "επικοινωνία" με το χώρο της μηχανής, πίσω δεξιά από τη μπαταρία. Πρέπει να βγει η μπαταρία για να το δεις).

Αρχικά πέρασα ένα παχύ σύρμα, πάνω στο οποίο είχα δέσει ένα σωληνάκι υποπίεσης που είχα περίσσευμα.

Έτσι το 'χω αφήσει τώρα. Μισό σωληνάκι να φαίνεται εκεί κάπου πίσω από τη μπαταρία κ άλλο μισό, μαζεμένο κάπου κάτω απ'το τιμόνι.
Τώρα μένει να δέσω πάνω στο σωληνάκι (που περιμένει υπομονετικά) το καλώδιο του μπαρόμετρου (sender στο όργανο), πράγμα που δεν είναι τόσο εύκολο, μιας το καλώδιο είναι fix με βίσματα κ από τις 2 πλευρές, αρκετά μεγαλύτερα σε πάχος από το καλώδιο (κ το σωληνάκι)...

Ίδωμεν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλό κουράγιο!

Όταν είχα προσπαθήσει να το περάσω στο δικό μου (και ήταν και συνεργείο για την μετατροπή) απλά έριξα μερικά μπινελίκια και τελικά το παράτησα στον μηχανικό μου να το κάνει.

 

Το καλώδιο δεν παίρνει αντάπτορες; Μπορείς να βάλεις 1-2 φώτο να δω αν μπορώ να ρίξω καμιά ιδέα :)

Link to comment
Share on other sites

Το πέρασα χθες!

Ήταν απίστευτα εύκολο.

Ενώ το βίσμα από το καλώδιο για το σήμα του μπαρομέτρου είναι τουλάχιστον (σε πλάτος) 4 φορές μεγαλύτερο από το σωληνάκι, το έδεσα με μονωτική, το έκανα κάπως κωνικό ώστε να μεταβάλλεται ομαλά το σχήμα (στην ένωση σωληνάκι-βίσμα καλωδίωσης) κ (εδώ έρχεται η "μαγεία") έβαλα λίγο λαδάκι μηχανής γύρω από τη μονωτική ταινία.

Τραβάω το σωληνάκι κ.....μόλις φτάνει στην ένωση.....ΦΛΟΥΠ κ πέρασε, σχεδόν χωρίς αντίσταση!!!
Η αντίσταση ήταν τόσο αμελητέα που νόμιζα ότι κόπηκε!!!

 

Ασχολήθηκα κ με την ασφαλειοθήκη, έκανα τις συνδέσεις (δεν θα έχω λειτουργικό dimmer) αλλά το project πάλι διεκόπει καθώς δεν είχα παρατηρήσει ότι το "Τ" που είχε η συσκευασία του μπαρομέτρου για να πάρεις την πίεση από το σωληνάκι, είναι αρκετά μικρότερο από τα σωληνάκια του αυτοκινήτου.

Συνεπώς, θέλω να βρω ένα μεγαλύτερης διατομής "Τ" πριν συνεχίσω...

 

Θα ανεβάσω καμιά φωτό όταν βρω χρόνο, ίσως γίνει κ κάτι σαν DIY αυτό έδω!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nice! αν μπορέσεις να ανεβάσεις και μερικές φώτο, όντως θα γίνει ένα ωραίο how-to / DIY!

Sent from my D6503 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να δουλεψει το dimmer θα παρεις ρευμα απο το διακοπτη των φωτων.

Οταν παρουσιαστει ευκαιρια θ'αναρτησω εναν οδηγο πληρη

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.