riley Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 δειξε μας τι οδηγατε σχετικα με το νεο caddy. θα παρω ενα και ψαχνω ιδεες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Εγώ σε λίγες μέρες θα πάρω το νέο caddy, μεταχειρισμένο με κινητήρα tdi! το οδήγησα και είναι φοβερό, απο εσωτερικό σαν golf 5! Τώρα έχουμε το προηγούμενο μοντελο που εδώ και 8 χρονια ειναι μερα νύχτα στο δρόμο....τον τελεύταιο χρόνο εδειξε την κουραση του...λογικό αν σκεφτείς οτι έχει 290.000κμ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Εγω εχω το ΜΚΙ μοντελο του 1984, ελληνικης αντιπροσωπειας, και το εχω αγορασει το 1990. κανω περιπου 15,000ΚΜ το χρονο τα 12,000 γινονται σε χωματοδρομους σε χωραφια φορτωμενο και ειναι σκυλι. 25 ετων αγροτικο και δεν το βαζει κατω. Και το καλο ειναι πως ειναι οικονομικο και στη συνητρηση του αλλα και στο δρομο με ενα τεποζιτο diesel (περιπου 60L), κανω 800ΚΜ+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted July 24, 2010 Report Share Posted July 24, 2010 VW Caddy 2010 Δημοσιοποιήθηκαν στο Διαδίκτυο οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Volkswagen Caddy, που θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Σεπτέμβριο, στη διεθνή έκθεση του Ανόβερο. Το νέο μοντέλο σχεδιαστικά ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το νέο Τransporter, παραπέμποντας ακόμη περισσότερο στα επιβατικά μοντέλα, ως προς την αρχιτεκτονική της μάσκας, του προφυλακτήρα και των φωτιστικών σωμάτων. Η νέα γενιά Caddy καλείται πλέον να συνεχίσει την επιτυχία της προκατόχου της, που στα έξι χρόνια της παραγωγής της αρίθμησε 800.000 μονάδες. Το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να παράγεται με δύο μήκη μεταξονίων (Caddy & Caddy Maxi), τακτική που εδώ και χρόνια έχει κριθεί ιδιαίτερα επιτυχημένη. Τέσσερις πετρελαιοκινητήρες θα αναλάβουν να κινήσουν το μοντέλο, δύο των 1.6 λίτρων με ισχύ 75 και 102 ίππων και δύο των 2.0 λίτρων με απόδοση 110 και 140 ίππων. Όλοι τους πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Εuro 5, ενώ εξασφαλίζουν κατά 13% λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με τους προηγούμενους. Τα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία θα συνεργάζονται θα είναι δύο, το χειροκίνητο των έξι σχέσεων και το ημιαυτόματο (DSG) των επτά. Θα υπάρξουν επίσης, ως είθισται, και τετρακίνητες εκδόσεις (4MOTION). Οι κινητήρες των 1.6 λίτρων θα εφοδιάζονται και με σύστημα Start/Stop, με τη συνδρομή του οποίου οι εκπεμπόμενοι ρύποι διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται σε 129 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Τέλος, όλες οι εκδόσεις του νέου VW Caddy θα διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ΕSP). Πηγή:4troxoi.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 VW Caddy 2010 Δημοσιοποιήθηκαν στο Διαδίκτυο οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Volkswagen Caddy, που θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Σεπτέμβριο, στη διεθνή έκθεση του Ανόβερο. Το νέο μοντέλο σχεδιαστικά ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το νέο Τransporter, παραπέμποντας ακόμη περισσότερο στα επιβατικά μοντέλα, ως προς την αρχιτεκτονική της μάσκας, του προφυλακτήρα και των φωτιστικών σωμάτων. Η νέα γενιά Caddy καλείται πλέον να συνεχίσει την επιτυχία της προκατόχου της, που στα έξι χρόνια της παραγωγής της αρίθμησε 800.000 μονάδες. Το αυτοκίνητο θα εξακολουθήσει να παράγεται με δύο μήκη μεταξονίων (Caddy & Caddy Maxi), τακτική που εδώ και χρόνια έχει κριθεί ιδιαίτερα επιτυχημένη. Τέσσερις πετρελαιοκινητήρες θα αναλάβουν να κινήσουν το μοντέλο, δύο των 1.6 λίτρων με ισχύ 75 και 102 ίππων και δύο των 2.0 λίτρων με απόδοση 110 και 140 ίππων. Όλοι τους πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Εuro 5, ενώ εξασφαλίζουν κατά 13% λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με τους προηγούμενους. Τα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία θα συνεργάζονται θα είναι δύο, το χειροκίνητο των έξι σχέσεων και το ημιαυτόματο (DSG) των επτά. Θα υπάρξουν επίσης, ως είθισται, και τετρακίνητες εκδόσεις (4MOTION). Οι κινητήρες των 1.6 λίτρων θα εφοδιάζονται και με σύστημα Start/Stop, με τη συνδρομή του οποίου οι εκπεμπόμενοι ρύποι διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται σε 129 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Τέλος, όλες οι εκδόσεις του νέου VW Caddy θα διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ΕSP). Πηγή:4troxoi.gr Επίσης να συμπληρώσω οτι θα υπάρχει και ενας βενζινοκινητήρας 1200cc tsi με 105 hp !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 Ποιο πολυ για facelift το βλεπω, το εσωτερικο του δεν εχει αλαξει και πολυ. Παντως ειναι πετυχημενο, οσοι γνωστοι μου το εχουνε, μηδεν προβληματα και περπατημα golf, εγω στο παρλθον ειχα 2 caddy ενα 1997 που το τρακαρα και το πεταξα και ενα ακομα του 1999, και τα δυο ηταν σκυλια μαυρα. Μετα πηγα σε Transit connect...λυκος μαυρος ολο ζηταει.!! Θα το κρατησω ακομα λιγο και ισως μετα Caddy του 2011.! ισα ισα...το εσωτερικο ειναι που εχει αλλάξει πολύ....ξερεις τι είναι να μην φαινετε η λαμαρινα πια...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 και στο προηγουμενο ακομα και σε αυτο που ειχα δεν φενοταν λαμαρινα στο εσωτερικο του, λαμαρινα φενετε σε ενα renault που μπηκα, οι κολωνες του μπροστινου παρπριζ και στις πορτες δεν εχουν επενδυσεις αυτα τα καινουρια, με πετρελαιοκινητηρα που δουλευει σαν τρακτερ.!!! οτι πληρωσεις περνεις.! Στο εσωτερικο του μονο το καντραν με το τιμονι, αλαξανε και την κεντρικη κολωνα με τα χειρηστιρια του κλιμα. Αυτη η φωτο ειναι απο το caddy life, τα επαγγελματικα θα ειναι ακομα ποιο γυμνα. Επιτρεψε μου να επιμείνω....μιας και τα διαπραγματευομαι καθημερινώς τα επαγγελματικα της VW!! Μιλώ περισσότερο για τα combi Μπροστά στα απερχόμενα μοντέλα...το νεο caddy van ή life είναι ετη φωτός μπροστά...και οχι μόνο σε εξωτερικη εμφανιση.!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makis caddy van Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 (edited) Επιτρεψε μου να επιμείνω....μιας και τα διαπραγματευομαι καθημερινώς τα επαγγελματικα της VW!! Μιλώ περισσότερο για τα combi Μπροστά στα απερχόμενα μοντέλα...το νεο caddy van ή life είναι ετη φωτός μπροστά...και οχι μόνο σε εξωτερικη εμφανιση.!! Μιλώντας για το νέο caddy εννοείς αυτό που πρόκειται να έρθει και φαίνεται πιο πάνω στις φωτό ? Edited July 26, 2010 by makis caddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 Μιλώντας για το νέο caddy εννοείς αυτό που πρόκειται να έρθει και φαίνεται πιο πάνω στις φωτό ? Ακριβώς!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Ωραίο....εχωντας 2 caddy στην οικογενεια ειμαστε αρκετά ευχαριστημενοι απο τις επιδοσεις τους...το πρωτο ειναι 13 χρονων...το δευτερο 4! αλλη φαση το tdi ομως..... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted January 2, 2011 Report Share Posted January 2, 2011 Ερωτηση: αυτο το caddy εισαχθηκε ποτε στην Ελλαδα? δειτε πιο λεω http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4842135-FS-2007-VW-CADDY-PICK-UP (περεπιπτοντως υπαρχει αγγελια στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* με φωτο παρμενες απο το παραπανω link, ισως προκειται για απατη μαλλον) http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1078222/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...