Jump to content
apitt

Διαρροή λαδιού

Recommended Posts

Εχω το VI GTI και χάνει λάδια .... Στην αρχή έβλεπα μικρές κηλίδες από κάτω (στην πυλωτή) που σιγά σιγά μεγάλωναν ....

το πήγα στην αντιπροσωπία και μου είπαν για κόλα στο ψευδοκάπακο. Το πήγα και του βάλανε κόλα. Στην αρχή ήταν καλά σιγά σιγά άρχισε πάλι να χάνει λάδι και είμαι στην διαδικασία για να το ξαναπάω. Εχεται ακούσει τίποτα παρόμοιο ?

Link to comment
Share on other sites

Εχω το VI GTI και χάνει λάδια .... Στην αρχή έβλεπα μικρές κηλίδες από κάτω (στην πυλωτή) που σιγά σιγά μεγάλωναν ....

το πήγα στην αντιπροσωπία και μου είπαν για κόλα στο ψευδοκάπακο. Το πήγα και του βάλανε κόλα. Στην αρχή ήταν καλά σιγά σιγά άρχισε πάλι να χάνει λάδι και είμαι στην διαδικασία για να το ξαναπάω. Εχεται ακούσει τίποτα παρόμοιο ?

file mou exw ki egw to VI GTI kai ws twra sta 2180km peripou pou exw kanei den exw dei kati tetio.. pou ipes oti ides tis kilides?? kai ti sou ipan stin antiproswpia,na sou valoun kolla?? gia pio logo kai pou..

Link to comment
Share on other sites

φιλε δεν ξερω τι θακανεις αλλα απαιτησε να γινει επισκευη με καινουριε ξαρτηματα και οχι με κολλες...

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ. Έχανε από το κάρτερ. Το έχω πάει τρεις φορές μέχρι τώρα και μια μικρή διαρροή την έχω ακόμα. Τους είπα για αντικατάσταση αλλά μου είπαν οτι δεν έχει νόημα γιατι δεν έχει φλάντζα αλλα στεγανοποιεί με κόλλα. Περιμένω το επόμενο σερβις για να τους το πω για τέταρτη φορά.Ελεος...

Link to comment
Share on other sites

Να αφησουν τα κομπογιανητικα του στυλ βαλαμε κολλα θα'ναι ενταξει και να κοιταξουν να σας κανουν αντικατασταση οπου χρειαζεται γιατι με το καρτερ δεν <<παιζουμε>> ( ποσο μαλιστα με ολο το μοτερ).

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι χάνει το ψευδοκάπακο των βαλβίδων (έβλεπες κάποια ίχνη λαδιού)

δεν έχει φλάντζα εκεί μόνο κόλα.( έτσι μου είπαν )

όταν του βάλανε κόλα στα 3000 χλμ περίπου που είχα κάνει μου πρόσθεσαν και μισό λίτρο λάδι (fucks 5w30)

Οι κηλίδες εμφανίζονται μπροστά δεξιά και κέντρο προς αριστερά όπως κοιτάει ο οδηγός)

αύριο πάω εκτάκτως να δούμε τι θα γίνει (θα πω να κοιτάξουν και για βαλβολίνες γιατί μου κάνει περίεργα το σασμάν)

αναμένεται νέα μου !!!

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι χάνει το ψευδοκάπακο των βαλβίδων (έβλεπες κάποια ίχνη λαδιού)

δεν έχει φλάντζα εκεί μόνο κόλα.( έτσι μου είπαν )

όταν του βάλανε κόλα στα 3000 χλμ περίπου που είχα κάνει μου πρόσθεσαν και μισό λίτρο λάδι (fucks 5w30)

Οι κηλίδες εμφανίζονται μπροστά δεξιά και κέντρο προς αριστερά όπως κοιτάει ο οδηγός)

αύριο πάω εκτάκτως να δούμε τι θα γίνει (θα πω να κοιτάξουν και για βαλβολίνες γιατί μου κάνει περίεργα το σασμάν)

αναμένεται νέα μου !!!

τι είναι αυτά ρε!!!??? τι ξύλο θέλουν ρε....να το πας αλλού αφού δεν σε εξυπηρετούν και να απαιτήσεις αντικατάσταση.Τι είναι αυτοί ρε...

Link to comment
Share on other sites

το πήγα σήμερα και τελικά θα παραγγείλουν το ψευδοκάπακο (και ελπίζω να λυθεί το θέμα)

μου πρόσθεσαν και μισό λίτρο λάδι

Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι....... καινουργιο αμαξι και χανει λαδια...... και να πεις ειναι κανα φτινιαρικο καμιας φτινιαρικις μαρκας παι και ερχετε αλλα VW?και το χειροτερο ειναι οτι ολι μα ολι κοροιδευουν!!!!!!!που να το εμπιστευθεις?τελος παντον σου ευχομε να το λισις το προβλημα σου :lol: btw αυριο τηα παραλαβο το golf m mk6 122 tsi hightline πιστευο να μιν εχο παρατραγουδα γιατι θα το καψω :lol:

Link to comment
Share on other sites

paidia min trelaineste..tuxainei apla se orismena temaxia..thats all. pros to paron emena paroti ine idio GTI VI, ine mia xara xtupa ksulo,alla den xerw aurio methaurio.. prin 15xronia thumamai ixa parei mia ZX citroen kai ixame allaxei 5fores disko ws ta 30000km.. otan bgike to facelift pira ekino, kai to kratisa ws ta 78000 kai oute mia fora..

einai laxeio kathara..

me geia sarul

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι χάνει το ψευδοκάπακο των βαλβίδων (έβλεπες κάποια ίχνη λαδιού)

δεν έχει φλάντζα εκεί μόνο κόλα.( έτσι μου είπαν )

όταν του βάλανε κόλα στα 3000 χλμ περίπου που είχα κάνει μου πρόσθεσαν και μισό λίτρο λάδι (fucks 5w30)

Οι κηλίδες εμφανίζονται μπροστά δεξιά και κέντρο προς αριστερά όπως κοιτάει ο οδηγός)

αύριο πάω εκτάκτως να δούμε τι θα γίνει (θα πω να κοιτάξουν και για βαλβολίνες γιατί μου κάνει περίεργα το σασμάν)

αναμένεται νέα μου !!!

Αυτο που σου ειπαν για την φλαντζα ειναι αληθεια.Το θεμα ειναι οτι πρεπει για να γινει σωστη δουλεια να ξηλωθει η παλια κολλα και να μπει καινουργια.Τουλαχιστον αυτο εκανα στο δικο μου,5αρι, στο καρτερ και τωρα ολα ειναι κομπλε.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και από μένα

Την πέμπτη ενημερώθηκα ότι ήρθε το "ανταλλακτικό" (μετά από δικό μου τηλ) και έκλεισα δευτέρα ραντεβού .....

ΑΛΛ¶ ..... το "ανταλλακτικό" είναι ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ (έτσι μου είπαν στο τηλ) και θέλουν μια εβδομάδα μέσα .....

¶ρχισα να φοβάμαι .... Μάλλον θα λύσουν τον μισό κινητήρα .... πως θα είναι μετά ... και το βγάλε βάλε τόσα ηλεκτρονικά εξαρτήματα ( πχ πολλαπλασιαστές κλπ )

τι αξιοπιστία θα έχω στο βάθος χρόνου .... θα θέλει πάλι στρώσιμο ;;;; τα φώτα σας please

Παλεύω και για αυτοκίνητο αντικατάστασης γιατί δεν είχανε ...... (είπαν ότι θα κάνανε ότι μπορούνε....)

Link to comment
Share on other sites

κυλινδροκεφαλή : Το τμήμα του κινητήρα που βρίσκεται πάνω από το μπλοκ των κυλίνδρων. Κατασκευάζεται συνήθως από αλουμίνιο (και σπάνια από χυτοσίδηρο) και περιλαμβάνει τους θαλάμους καύσης και τους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής. Πάνω της στηρίζονται ο εκκεντροφόρος το σύστημα κίνησης των βαλβίδων και τα μπουζί. Επειδή σ 'αυτό ακριβώς το σημείο του κινητήρα οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι πάρα πολύ μεγάλες, μέσα στην κυλινδροκεφαλή υπάρχουν δίοδοι λαδιού και ψυκτικού υγρού. Ενώνεται με το μπλοκ των κυλίνδρων με μακριές βίδες και στην επιφάνεια επαφής χρησιμοποιείται στεγανοποιητικό υλικό (φλάντζα).

πηγη-http://www.glavopoulos.gr/auto_glossary/kapa_auto_terms.htm

οπως αντιλαμβανεσαι φιλε μου εχει πολυ δουλεια να γινει στο αμαξι σου :) .δεν γνωριζω κατα ποσο τα τσακαλια της αντ/πιας μπορουν να κανουν μια τετοια αντικατασταση και με τι ποσοστο επιτυχιας.αραγε εχουν αλλαξει ξανα κυλινδροκεφαλη σε αμαξι; ;)

Link to comment
Share on other sites

@joop Μην το φοβίζεις το παλικάρι...

@apitt Στις αντιπροσωποίες τους πάνε μάζες από σίδερα και τα κάνουν αυτοκίνητα και τα πουλάνε για καινούργια μην ανυσυχείς καλή δουλειά θα κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου πραγματικα αναρωτιεμαι χωρις να ειμαι κινδυνολογος και ισοπεδωτικος,οταν προσωπικα το πηγα για λιπαντικο service και μου συμπληρωσαν 800ml αγνωστου ταυτοτητος υγρου στο αντιψυκτικο δοχειο μου, χωρις να ειναι απαραιτητο εφοσον η ενδειξη σταθμης εβρισκετο στο max και μου εβαλαν 300-400ml παραπανω λαδι στην μηχανη με αποτελεσμα η ενδειξη να ειναι στην μεση του πορτοκαλι πλαστικου,τοτε πως να μην αναρωτιεμαι αν θα καταφερουν να λυσουν και να δεσουν μια κυλινδροκεφαλη σε αυτο το αυτοκινητο.ακομα και με το elsa βημα βημα να πανε παλι σκατα θα τα κανουν.... :D

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει, οι αντιπροσωπειες ειναι οτι σου λαχει απο θεμα προσωπικου, αλλα αλλαγη κυλινδροκεφαλης ειναι κατι

βασικο που γινεται οχι σπανια αλλα και με συγκεκριμενη διαδικασια, και κατι για το οποιο που υπαρχει οπωσδηποτε υπευθυνη υποστηριξη.

Πιο πολυ θα ανησυχουσα για κατι τυπου ηλεκτρονικου που μπορει να μπουν στην διαδικασια του κληρου για να βρουν τι φταιει.

Η εβδομαδα παντως φαινεται αρκετα πολυ για επισκευη που φυσιολογικα ειναι 1-2 μερες, μαλλον υπαρχει φορτος εργασιας.

Link to comment
Share on other sites

επιτέλους το πήρα χθες ( τρίτη και 13) .... Ήταν από την δευτέρα έτοιμο αλλά ήθελαν να το "τεστάρουν"

μου άλλαξαν και λάδια ...

Πάντως είναι λίγο διαφορετικό ..... λίγο πιο θορυβώδες ο κινητήρας και λίγο πιο νευρικό (στην αρχή ήταν περισσότερο γιατί ένα κολάρο του αέρα πριν τον παπά είχε λίγο βγει)

τώρα θέλει λίγο στρώσιμο (1000 χλμ) μου είπαν και μετά να πάω για έναν έλεγχο

α και οι στροφές αργούν λίγο να πέσουν σε σχέση με παλιά

και το κούφο της ημέρας

πήγα να το πλύνω γιατί ήταν χάλια και διαπίστωσα ότι δεν λειτουργούσαν οι υαλοκαθαριστήρες

σήμερα ενώ ήμουν μπριζομένος για να πάω τα δοκιμάζω και δούλευαν..... λέτε κάθε τρίτι και 13 να απεργούν ......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.