Jump to content
Johnakos

Προβλημα σε Δίσκο Πλατώ στα 45000 σε Tsi 140

Recommended Posts

Πριν λίγες μέρες είχα πρόβλημα στο συγχρονιζέ 1ης-2ας στο κιβώτιο απο TSi 140(Μοντ. 2007). Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι γνωστό το πρόβλημα και μου το φτιάξαν με την εγγύηση(έχω επέκταση). Μου αλλάξαν το συγχρονιζέ, γρανάζι 2ας, 5ης, 6ης και δίχαλο. Επίσης είχα ένα πρόβλημα, μάλλον στο δίσκο, από οτι μου είπαν, που όταν άφηνα τον συμπλέκτη έκανε ένα 'ΤΑΚ'. Αυτό μου είπαν ότι έτσι είναι και είναι μάλλον απο τα ελατήρια πάνω στον δίσκο. Μόλις είπα να μου αλλάξουν δίσκο μου είπαν ότι ο δίσκος είναι εκτός εγγύησης κ ότι είναι κρίμα να τον πληρώσω αφού αυτό δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα κ ότι αν τον αλλάξω μπορεί σε λίγα χιλιόμετρα να το ξανακάνει επειδή το μοτέρ είναι πολύ δυνατό για αυτόν τον δίσκο. Το κατάπια και είπα ότι οταν χαλάσει ο δίσκος θα τον αλλάξω. Φεύγοντας απο την αντιπροσωπεία μετά απο λίγες βόλτες αφού ζεστάθηκε καλά άρχισε να κάνει κάπως έτσι

. Το πήγα στην αντιπροσωπεία κ μου είπαν ότι θέλω δίσκο πλατώ κ φυσικά πρέπει να τον πληρώσω εγω.....Σημειωτέον ότι πριν ανοίξουν το σασμάν αυτό δεν το έκανε...! Το αμάξι το έχω 2,5 χρόνια κ έχω απογοητευτεί τελείως...¶ν ξέρει κάποιος ας μου πει τι να κάνω γιατι δεν ξέρω πως να κινηθώ......

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες είχα πρόβλημα στο συγχρονιζέ 1ης-2ας στο κιβώτιο απο TSi 140(Μοντ. 2007). Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι είναι γνωστό το πρόβλημα και μου το φτιάξαν με την εγγύηση(έχω επέκταση). Μου αλλάξαν το συγχρονιζέ, γρανάζι 2ας, 5ης, 6ης και δίχαλο. Επίσης είχα ένα πρόβλημα, μάλλον στο δίσκο, από οτι μου είπαν, που όταν άφηνα τον συμπλέκτη έκανε ένα 'ΤΑΚ'. Αυτό μου είπαν ότι έτσι είναι και είναι μάλλον απο τα ελατήρια πάνω στον δίσκο. Μόλις είπα να μου αλλάξουν δίσκο μου είπαν ότι ο δίσκος είναι εκτός εγγύησης κ ότι είναι κρίμα να τον πληρώσω αφού αυτό δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα κ ότι αν τον αλλάξω μπορεί σε λίγα χιλιόμετρα να το ξανακάνει επειδή το μοτέρ είναι πολύ δυνατό για αυτόν τον δίσκο. Το κατάπια και είπα ότι οταν χαλάσει ο δίσκος θα τον αλλάξω. Φεύγοντας απο την αντιπροσωπεία μετά απο λίγες βόλτες αφού ζεστάθηκε καλά άρχισε να κάνει κάπως έτσι
. Το πήγα στην αντιπροσωπεία κ μου είπαν ότι θέλω δίσκο πλατώ κ φυσικά πρέπει να τον πληρώσω εγω.....Σημειωτέον ότι πριν ανοίξουν το σασμάν αυτό δεν το έκανε...! Το αμάξι το έχω 2,5 χρόνια κ έχω απογοητευτεί τελείως...¶ν ξέρει κάποιος ας μου πει τι να κάνω γιατι δεν ξέρω πως να κινηθώ......

Ευχαριστώ!

Ετσι για την ιστορία για πες σε ποια συγκεκριμενα αντιπροσωπεια πήγες? Αν δεν θες δημόσια έστω με pm

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα το ποστ καθώς κ τα άλλα που αναφέρουν προβλήματα σχετικά με κιβώτιο κτλ, άλλοι αλλάζουν βαλβολίνες άλλοι συχρονιζέ άλλοι δίσκο ακόμα και κιβώτιο ,κ αναρωτιέμαι η επίσημη αντιπροσωπεία γνωρίζει το πρόβλημα? εμείς σαν club θα μπορούσαμε να κάνοθμε κάτι? , αποτι θυμάμαι και παλιότερα υπήρχε θέμα και με το golf iv με την δευτέρα, βέβαια κ φίλος που έχει το Α5 '09 έχει παρόμοιο πρόβλημα με την πρώτη και απο αντιπροσωπεία του είπαν τα ίδια πρώτα 2α κ μετά 1η .

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν γράμμα στην Kosmocar μάζεψε όσο περισσότερα στοιχεία χαρτια, δελτία εισόδου εξόδου επισκευές κλπ. Στείλε ένα γράμμα να δει το αυτοκινητο τεχνικος επιθεωρητης

Παράλληλα θα σου έλεγα να κάνεις εξώδικο για πίεση και βλέποντας και κάνοντας

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 2.5 χρονια και χωρις να εχεις κανει αναφορα προηγουμενως για συνεχομενη δυσλειτουργια στο συγκεκριμενο, δεν προκειται να σου βαλουν τιποτα δωρεαν εκτος και αν ειναι μερος επισημης ανακλησης/επισκευης οπως εγινε με τα συγχρονιζε σου.

Εκτος παλι και αν μπορεις να διαπραγματευτεις με την αντιπροσωπεια καμμια καλυτερη τιμη εφοσον το προβλημα φανηκε μετα την επισκευη τους, αλλα μην περιμενεις και τιποτα.

Οσο για την απογοητευση που λες πρεπει να αναφερεσαι μαλλον στο συγκεκριμενο θεμα και οχι στο αυτοκινητο σου που οπως φαινεται δεν ειχε αλλα προβληματα.

Παντως οι δισκοι/πλατω στα τελευταια αυτοκινητα ολων των εταιρειων (ελεω οικολογιας οπως λενε και 'κονομας που δεν λενε) δεν ειναι και τα δυνατα τους σημεια δηλ φθειρονται/πατιναρουν πολυ πιο ευκολα απο παλια.

Οταν δε εχεις ενα αυτοκινητο 150+ ιππων και 22+ ροπη εχεις περισσοτερη φθορα εκει ειδικα.

Οσο για τον θορυβο (αυτο το 'κλακ' στην αποσυμπλεξη) το εκανε και το δικο μου χωρια οτι ειχε σκληρηνει το πενταλ και πατιναριζε ευκολα στα 40000 χλμ, και ετσι αποφασισα το εδωσα πισω και πηρα ενα με dsg και ησυχασα, προς το παρον τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο 2.5 χρονια και χωρις να εχεις κανει αναφορα προηγουμενως για συνεχομενη δυσλειτουργια στο συγκεκριμενο, δεν προκειται να σου βαλουν τιποτα δωρεαν εκτος και αν ειναι μερος επισημης ανακλησης/επισκευης οπως εγινε με τα συγχρονιζε σου.

Εκτος παλι και αν μπορεις να διαπραγματευτεις με την αντιπροσωπεια καμμια καλυτερη τιμη εφοσον το προβλημα φανηκε μετα την επισκευη τους, αλλα μην περιμενεις και τιποτα.

Οσο για την απογοητευση που λες πρεπει να αναφερεσαι μαλλον στο συγκεκριμενο θεμα και οχι στο αυτοκινητο σου που οπως φαινεται δεν ειχε αλλα προβληματα.

Παντως οι δισκοι/πλατω στα τελευταια αυτοκινητα ολων των εταιρειων (ελεω οικολογιας οπως λενε και 'κονομας που δεν λενε) δεν ειναι και τα δυνατα τους σημεια δηλ φθειρονται/πατιναρουν πολυ πιο ευκολα απο παλια.

Οταν δε εχεις ενα αυτοκινητο 150+ ιππων και 22+ ροπη εχεις περισσοτερη φθορα εκει ειδικα.

Οσο για τον θορυβο (αυτο το 'κλακ' στην αποσυμπλεξη) το εκανε και το δικο μου χωρια οτι ειχε σκληρηνει το πενταλ και πατιναριζε ευκολα στα 40000 χλμ, και ετσι αποφασισα το εδωσα πισω και πηρα ενα με dsg και ησυχασα, προς το παρον τουλαχιστον.

Το θέμα είναι οτι απο την αρχή συνέβαινε(όταν λέω αρχή εννοώ στο στρώσιμο) αυτό κ μου είπαν ότι έτσι κάνουν όλα χωρίς να αναφέρουν ότι έχει εγγύηση κ οτι θα το κάνουν. Μου λέγαν ότι δουλεψέ το κ βλέπουμε....!! Και φτάνουμε σήμερα και έχουμε αυτά τα προβλήματα. Τι να πω ρε παιδιά....! Το θέμα είναι πως οτι έγινε έγινε.....Απο δω και πέρα δεν ξέρω πως να ενεργήσω ούτως ώστε να μου το κάνουν μέσα σε εγγύηση.....Αυτό με το γράμμα στην Kosmocar μου ακούγεται καλό αλλά δεν ξέρω αν βγάλω άκρη.....Τι λέτε?????

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι οτι απο την αρχή συνέβαινε(όταν λέω αρχή εννοώ στο στρώσιμο) αυτό κ μου είπαν ότι έτσι κάνουν όλα χωρίς να αναφέρουν ότι έχει εγγύηση κ οτι θα το κάνουν. Μου λέγαν ότι δουλεψέ το κ βλέπουμε....!! Και φτάνουμε σήμερα και έχουμε αυτά τα προβλήματα. Τι να πω ρε παιδιά....! Το θέμα είναι πως οτι έγινε έγινε.....Απο δω και πέρα δεν ξέρω πως να ενεργήσω ούτως ώστε να μου το κάνουν μέσα σε εγγύηση.....Αυτό με το γράμμα στην Kosmocar μου ακούγεται καλό αλλά δεν ξέρω αν βγάλω άκρη.....Τι λέτε?????

Καν το και περίμενε δεν χάνεις τίποτα. Πίεσε τους και λίγο

Link to comment
Share on other sites

Αν χρειαστει αμεσα να αλλαξεις δισκο, δεν θα προλαβεις να κανεις τιποτα με το γραμμα.

Ουτε πιστευω οτι τελικα θα κανεις τιποτα ετσι γιατι οπως σου ειπα δεν ειχες πουθενα καταγεγραμμενη αναφορα για προβλημα δισκου/πλατω, ωστε να πατησεις καπου.

Το προφορικο δυστυχως δεν μετραει και ιδιως οταν προκειται για αναλωσιμο υλικο.

Με λιγα λογια δεν μπορεις να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε.

Αν χρειαζεται αμεσα αλλαγη το σετ προσπαθησε να πετυχεις καμμια καλυτερη τιμη διπλωματικα και οχι με τσαμπουκα και αν οχι υπαρχουν και εξωτερικα συνεργεια που κανουν καλη δουλεια και φθηνοτερα.

Link to comment
Share on other sites

Αν χρειαστει αμεσα να αλλαξεις δισκο, δεν θα προλαβεις να κανεις τιποτα με το γραμμα.

Ουτε πιστευω οτι τελικα θα κανεις τιποτα ετσι γιατι οπως σου ειπα δεν ειχες πουθενα καταγεγραμμενη αναφορα για προβλημα δισκου/πλατω, ωστε να πατησεις καπου.

Το προφορικο δυστυχως δεν μετραει και ιδιως οταν προκειται για αναλωσιμο υλικο.

Με λιγα λογια δεν μπορεις να αποδειξεις οτι το προβλημα προυπηρχε.

Αν χρειαζεται αμεσα αλλαγη το σετ προσπαθησε να πετυχεις καμμια καλυτερη τιμη διπλωματικα και οχι με τσαμπουκα και αν οχι υπαρχουν και εξωτερικα συνεργεια που κανουν καλη δουλεια και φθηνοτερα.

Δεν καταλαβαίνω το ύφος της γραφής σου. Εχω την αίσθηση ότι ομιλείς σαν να είσαι συνεργάτης της Kosmocar. Αν κάνω λάθος συγχώρεσε με αλλά δεν σε καταλαβαίνω.

α) Πηγαίνει και του αλλάζουν σχεδόν το μισό κιβώτιο συγχρονιζέ γρανάζια 2ας, 5ης, 6ης κλπ. δεν έχει κανένα θέμα με το δίσκο πλατό κατά την παράδοση του αυτοκινήτου στο συνεργείο πέρα από ένα τακ τακ.

Μετά του βγαίνει off το δίσκο πλατώ.

Και δεν θα αποδεχθούν την υπαιτιότητα τους

Εγώ δηλαδή που έχω ένα golf IV με 180.000 Km και τώρα πάω για αλλαγή δίσκο πλατώ τι να πει ο φίλος μας. Θεωρείς λογικό σε αυτά τα χλμ να θέλει αλλαγή γιατί λες παραπάνω ότι με 150+ ίππους και 22 Nm ροπής ότι εντάξει δεν αντέχουν και πολύ γιατί είναι οικολογικά.

Και γιατί στη τελική να μην κάνει ένα γράμμα. Σε τρεις ημέρες πέντε ημέρες το πολύ θα έχει απάντηση.

Εσυ δηλαδή τα θεωρείς όλα normal. Οτι δεν πρέπει να διαμαρτυρηθεί.

Τι θα πει να μην κάνει τσαμπουκά. Γυαλιά καρφιά να τα κάνει στο τέλος τέλος. Ολοι αυτοί οι χαρτογιακάδες κρύβονται πίσω από την ανωνυμία μιας επιχείρησης και βάζουν μπροστά κάτι τεχνικούς συμβούλους για να ακούν τα «γαλλικα» από τους πελάτες που έχουν σκάσει ένα σκασμό λεφτά και χρόνο από την δουλειά τους λες και δεν έχουν με τίποτα άλλο να ασχοληθούν πέρα από το να τρέχουν στο συνεργείο κάθε τρεις και λίγο γιατί κάποιοι δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους ή λόγω πολλών διελεύσεων στα συνεργεία τους δεν προλαβάινουν ούτε στην τουαλέτα να πάνε και τα δίνουν όπως όπως. Αντιμετωπίζουν τα αυτοκίνητα λες και είναι τίποτα σαράβαλα των χιλιων ευρώ. Ελεος.

Ευχαριστώ

Και ζητώ ξανά συγνώμη για την αγάνακτησή μου

Edited by golf gtV
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω το ύφος της γραφής σου. Εχω την αίσθηση ότι ομιλείς σαν να είσαι συνεργάτης της Kosmocar. Αν κάνω λάθος συγχώρεσε με αλλά δεν σε καταλαβαίνω.

α) Πηγαίνει και του αλλάζουν σχεδόν το μισό κιβώτιο συγχρονιζέ γρανάζια 2ας, 5ης, 6ης κλπ. δεν έχει κανένα θέμα με το δίσκο πλατό κατά την παράδοση του αυτοκινήτου στο συνεργείο πέρα από ένα τακ τακ.

Μετά του βγαίνει off το δίσκο πλατώ.

Και δεν θα αποδεχθούν την υπαιτιότητα τους

Εγώ δηλαδή που έχω ένα golf IV με 180.000 Km και τώρα πάω για αλλαγή δίσκο πλατώ τι να πει ο φίλος μας. Θεωρείς λογικό σε αυτά τα χλμ να θέλει αλλαγή γιατί λες παραπάνω ότι με 150+ ίππους και 22 Nm ροπής ότι εντάξει δεν αντέχουν και πολύ γιατί είναι οικολογικά.

Και γιατί στη τελική να μην κάνει ένα γράμμα. Σε τρεις ημέρες πέντε ημέρες το πολύ θα έχει απάντηση.

Εσυ δηλαδή τα θεωρείς όλα normal. Οτι δεν πρέπει να διαμαρτυρηθεί.

Τι θα πει να μην κάνει τσαμπουκά. Γυαλιά καρφιά να τα κάνει στο τέλος τέλος. Ολοι αυτοί οι χαρτογιακάδες κρύβονται πίσω από την ανωνυμία μιας επιχείρησης και βάζουν μπροστά κάτι τεχνικούς συμβούλους για να ακούν τα «γαλλικα» από τους πελάτες που έχουν σκάσει ένα σκασμό λεφτά και χρόνο από την δουλειά τους λες και δεν έχουν με τίποτα άλλο να ασχοληθούν πέρα από το να τρέχουν στο συνεργείο κάθε τρεις και λίγο γιατί κάποιοι δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους ή λόγω πολλών διελεύσεων στα συνεργεία τους δεν προλαβάινουν ούτε στην τουαλέτα να πάνε και τα δίνουν όπως όπως. Αντιμετωπίζουν τα αυτοκίνητα λες και είναι τίποτα σαράβαλα των χιλιων ευρώ. Ελεος.

Ευχαριστώ

Και ζητώ ξανά συγνώμη για την αγάνακτησή μου

Κάπως έτσι τα αντιλαμβάνομαι κ γω τα πράγματα φίλε μου! :lol::lol::lol::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω το ύφος της γραφής σου. Εχω την αίσθηση ότι ομιλείς σαν να είσαι συνεργάτης της Kosmocar. Αν κάνω λάθος συγχώρεσε με αλλά δεν σε καταλαβαίνω.

α) Πηγαίνει και του αλλάζουν σχεδόν το μισό κιβώτιο συγχρονιζέ γρανάζια 2ας, 5ης, 6ης κλπ. δεν έχει κανένα θέμα με το δίσκο πλατό κατά την παράδοση του αυτοκινήτου στο συνεργείο πέρα από ένα τακ τακ.

Μετά του βγαίνει off το δίσκο πλατώ.

Και δεν θα αποδεχθούν την υπαιτιότητα τους

Εγώ δηλαδή που έχω ένα golf IV με 180.000 Km και τώρα πάω για αλλαγή δίσκο πλατώ τι να πει ο φίλος μας. Θεωρείς λογικό σε αυτά τα χλμ να θέλει αλλαγή γιατί λες παραπάνω ότι με 150+ ίππους και 22 Nm ροπής ότι εντάξει δεν αντέχουν και πολύ γιατί είναι οικολογικά.

Και γιατί στη τελική να μην κάνει ένα γράμμα. Σε τρεις ημέρες πέντε ημέρες το πολύ θα έχει απάντηση.

Εσυ δηλαδή τα θεωρείς όλα normal. Οτι δεν πρέπει να διαμαρτυρηθεί.

Τι θα πει να μην κάνει τσαμπουκά. Γυαλιά καρφιά να τα κάνει στο τέλος τέλος. Ολοι αυτοί οι χαρτογιακάδες κρύβονται πίσω από την ανωνυμία μιας επιχείρησης και βάζουν μπροστά κάτι τεχνικούς συμβούλους για να ακούν τα «γαλλικα» από τους πελάτες που έχουν σκάσει ένα σκασμό λεφτά και χρόνο από την δουλειά τους λες και δεν έχουν με τίποτα άλλο να ασχοληθούν πέρα από το να τρέχουν στο συνεργείο κάθε τρεις και λίγο γιατί κάποιοι δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους ή λόγω πολλών διελεύσεων στα συνεργεία τους δεν προλαβάινουν ούτε στην τουαλέτα να πάνε και τα δίνουν όπως όπως. Αντιμετωπίζουν τα αυτοκίνητα λες και είναι τίποτα σαράβαλα των χιλιων ευρώ. Ελεος.

Ευχαριστώ

Και ζητώ ξανά συγνώμη για την αγάνακτησή μου

Δηλ η συνταγη φωνες και τσαμπουκα δειχνει οτι καποιος εχει δικιο?

Εξηγησα παραπανω πολυ απλα πως γινεται η διαδικασια.

Οπως ευκολα λες εσυ οτι ο δισκος πλατω χαλασε κατα την επισκευη τοσο ευκολα μπορει να πει και ο

αλλος οτι ηταν ηδη χαλασμενος πριν την επισκευη και βρηκε ευκαιρια ο πελατης να ζητησει και δωρεαν δισκο-πλατο μετα απο 45000 χλμ.

Αυτο δηλ δεν ειναι εξ ισου λογικο, ετσι για να κανω τον συνηγορο του διαβολου?

Ασχετο βεβαιως αν ο φιλος εχει δικιο.

Η αντιπροσωπεια για να δικαιολογησει κατι σε εγγυηση θα πρεπει να εχει την αναλογη αιτιολογια που γινεται μεσω συνεχων αναφορων και πιστοποιηση του προβληματος η να αναγνωρισει, και να χρεωθει η ιδια, δικο της λαθος, δηλ του μηχανικου υπαλληλου της.

Το πρωτο δεν υφισταται οπως φαινεται καθοτι δεν υπηρξαν αναφορες, για το δε δευτερο οι πιθανοτητες να κερδισεις το λοττο ειναι περισσοτερες μιας και το κοστος δεν ειναι και 5-10 ευρω..

Βεβαια υπαρχει και μια πιθανοτητα, γι'αυτο και λεω παραπανω για 'διπλωματικη' λυση να καταφερει να τους πεισει οτι το προβλημα παρουσιαστηκε μετα και να βρουν μια λυση ισως ετεροχρονισμενα να το περασουν στην εγγυηση πιστοποιωντας οτι με την επισκευη στα συγχρονιζε θα επρεπε να αλλαχτει και το σετ δισκος-πλατω.

Ν αξερεις παντως οτι ειδικα για αναλωσιμα (τακακια/δισκος-πλατω) οτι η εγγυηση σχεδον δεν ισχυει παρα μονο αν αποδειχθει, και αυτο στα πρωτα χιλιομετρα, οτι υπαρχει αστοχια υλικου (και αντε να το αποδειξεις), διαφορετικα στο ριχνουν παντα σε κακη χρηση.

Δεν το λεω απο θεωρια αλλα απο επιπονη εμπειρια με προηγουμενα αυτοκινητα μου (Vectra, Matrix ακομα και με το προηγουμενο Γκολφ TSI μου).

Οσο για παραδειγματα μιας και ανεφερεσ το δικο σου αυτοκινητο, εγω στο Corrado G60 μου που ειχα απο καινουργιο το 1991 μεχρι και το 2001 που το εδωσα και για ολα του τοτε τα 220.000 χλμ δεν ειχα αλλαξει δισκο, μονο το οτι ειχε σκληρυνει στο τελος. Αλλα υλικα ομως.Τωρα αυτα ειναι φτειαγμενα για να χαλανε.Γιατι αραγε τα αυτοκινητα σημερα ειναι σχεδον στην ιδια τιμη αναλογικα με τα ιδια αυτοκινητα πριν 10 χρονια και οντως τα σημερινα καλυτερα απο πασης αποψεως?

Φαντασου λοιπον οταν πηρα το Matrix (λογω οικογενειας) πρωτα και αλλαξα δυο σετ στα πρωτα 20.000 χλμ (μεσα στην εγγυηση αλλα μετα αναφορες προβληματων και 'διπλωματια'που λεω, γιατι καταλαβα οτο ολοι οι δισκοι ετσι ειναι) και μετα οταν πηρα το Vectra (1800) και ενω ειχα τα ιδια προβληματα, δηλ ο δισκος πατιναριζε πολυ ευκολα απο την αρχη ( απο σταση), και παρολη την διπλωματια μου και τελικα και λιγο φωνη δεν καταφερα τιποτα, τον αλλαξα μονος μου στα 60000 χλμ (700 ευρω) αλλα και παλι τα ιδια μεχρι που το πουλησα στα 120000.

Το Matrix ειχε φυγει απο τα 25.000 χλμ.

Ακομα και με το προηγουμενο Γκολφακι μου (2007 tsi) οταν ημουν σε μανουβρες σε ανηφορα/κατηφορα η ακομα οταν ηταν να ανεβω κανενα κρασπεδακι απο σταση, ο δισκος σχεδον παντα μυριζε και πατιναριζε.

Εκτος και αν τελικα μετα απο 30 χρονια εχω ξεχασει να οδηγω, υπαρχει και αυτη η περιπτωση!

Με ολα αυτα και αυτα κακως πηρατε οτι θελω να αποθαρρυνω τον φιλο απο το να βρει το δικιο του.

Απλα θα πρεπει να ξερει πως εχουν τα πραγματα και να κινηθει (η οχι) αναλογως.

Αν θελει το κανει αν οχι ας προτιμησει τον δικο σας δρομο.

Το αποτελεσμα θα δειξει.

Οσο για το αν ομιλω σαν συνεργατης της Kosmocar, αυτο μαλλον ουτε θα το ειχες σκεφτει αν ειχες διαβασει εστω και λιγα απο τα 500+ ποσταρισματα μου.

Το παιρνω απλα σαν σχημα λογου.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου σαφώς και θα πρέπει να το πάρεις σαν σχήμα λόγου, για το αν είσαι συνεργάτης της Kosmocar, άλλωστε δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις, δεν έχουμε να μοιράσουμε κάτι, αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά...

Δηλαδή

Οπως είπες και μόνος σου ο τρόπος διπλωματία δεν δουλεύει πάντα από δική σου πάντα εμπειρία. Και μιας και θεωρώ ότι ο φίλος μας έχει 100% δίκιο και επειδή ο λόγος του φίλου μας είναι ενάντια στο δικό του έχουμε τα εξής:

Α) Ξέρει ο τεχνικός ότι είναι δική του μ....κία. Αυτό είναι δεδομένο απλά προσπαθεί να το ρίξει στον πελάτη για να βάλει το χέρι στην τσέπη.

Β) Οι λύσεις είναι δύο: ή τον κάνεις μαύρο στο ξύλο αυτόν που λέει την μ...κία και το πολύ πολύ τον πληρώνεις κανα 1500 ευρώ (δικαστήρια και διάφορα) , αλλά δεν πρόκειται να το ξανακάνει σε επόμενο πελάτη.

Ή Μπορείς να κάνεις και μια τεχνική πραγματογνωμοσύνη (εύκολο αυτό) επισκευάζεις το αυτοκίνητο μαζεύεις όλα τα χαρτιά και κάνεις μια ωραία αγωγή και βλέπουμε αν θα κερδίσει ή όχι.

Αξίζει να σου πω από δική μου εμπειρία ότι έχω καταφέρει μέχρι και αναστροφή πώλησης σε προιόν της τάξεως των 150.000 ευρώ από κάτι τέτοιους μ...κες που νόμιζαν ότι μπορούν να καλύπτονται πίσω από έναν κολοσσό.

Για να επανέλθω

Η συνταγή τσαμπουκά και φωνές δεν δείχνει πάντα ότι κάποιος έχει δίκιο εκτός βέβαια από τρανταχτές περιπτώσεις σαν αυτή του φίλου μας, ότι πριν την επισκευή δεν είχε θεμά και μετά είχε. Αυτό είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς.

Ενώ αν το παίξει διπλωματης θα του περάσουν ένα μέρος στην εγγύηση. Βρε τι καραγ... κια είναι αυτά.

Ή περνάει στην εγγύηση ή δεν περνάει. Τι θα πει 10%, 20%, 50% κλπ.

Οπως επίσης περνάει εγγύηση και με έναν άλλο τρόπο. Με κάποιο χαρτζιλίκι κάτω από το τραπέζι στον αρχιτεχνίτη.

Και μη με κάνεις να ανοίξω άλλο το στόμα μου γιατί θα πώ πράγματα και θάματα.

Απλά ξέρεις τι γίνεται επειδή κανένας δεν θέλει να μπλέξει με δικαστήρια και άλλα, μπαίνει σε συμβιβασμούς αυτού του τύπου που περιγράφεις πληρώνοντας κάποιο κόστος και κερδίζοντας βέβαια η εταιρεία. Γι' αυτό είναι και κερδοφόρα.

Ξέρεις επίσης οτι πιέζουν τους προϊσταμένους να πιάσουν στόχους βάζοντας πράγματα σε αυτοκίνητα που δεν χρειάζονται ξηλώνοντας πάντα την τσέπη του καταναλωτή?

Οσο για το κόστος των αυτοκινήτων και περί ποιότητας όπως Corrado σου λέω επίσης το εξής: όταν αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο δεν λέει κανείς πωλητής «ναι ξέρεις καλό το αυτοκίνητο αλλά για να μειωθεί το κόστος εχουμε ξεφτίσει το δισκό πλατώ ή άλλα.» Εχω την αίσθηση ότι δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά που συζητάμε.

Ευχαριστώ

Edited by golf gtV
Link to comment
Share on other sites

Και παλι, μιας και μου ετυχε ο ρολος του κακου και πρεπει να κανω και παλι τον συνηγορο του διαβολου για να φαινονται και οι δυο πλευρες.

- Εσυ λες οτι το θεμα παρουσιαστηκε μετα και δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις.

Απο που εσυ εισαι τοσο σιγουρος? Και δικο σου αμαξι να ηταν παλι τοσο σιγουρος δεν θα ησουν, πως εισαι τοσο

σιγουρος για ενα ξενο αμαξι?? Πως μπορεις να το αποδειξεις??

(αυτο δεν το λεω προσωπικα αμφισβητοντας τα λεγομενα του φιλου με το προβλημα αλλα για να φανει πως σκεφτεται η αλλη πλευρα)

Εγω απο την αλλη που ειμαι ο κακος του συνεργειου/αντιπροσωπειας σου λεω οτι το αμαξι ειχε σιγουρα θεμα με δισκο πλατω πριν την επισκευη (εχοντας ηδη το ιστορικο με τα συγχρονιζε).

Αποδειξε μου εσυ οτι δεν ειχε προβλημα.

Απλα ειναι δυσκολο ως αδυνατο.

Το ξαναλεω, στα αναλωσιμα υλικα τριβης, το θεμα εγγυηση δεν ειναι τοσο απλο οπως ολα τα υπολοιπα που

πολυ πιο ευκολα φαινεται αν υπαρχει προβλημα πριν/μετα απο την οποια επισκευη.

Οσο για την 'διπλωματια' βλεπω οτι και εσυ συμφωνεις. Και το λαδακι 'κατω απο το τραπεζι' διπλωματια δεν ειναι?

Ποτε δεν ειπα οτι θα πας εξαρχης και θα ζητησεις το 10,20,30 κλπ τοις εκατο απο την ζημια.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εφοσον βλεπεις οτι δεν υπαρχει αποδοχη, και πιστευω θα συμφωνησεις εφοσον εχεις καποια εμπειρια απο δικαστικα, οτι αν πας δικαστικα και χωρις να εχεις απτα στοιχεια στα χερια σου το πιθανοτερο ειναι να χασεις και οχι να κερδισεις, και θα επωμιστεις εκτος απο τα δικα σου δικαστικα εξοδα και του αλλου και μετα θα πληρωσεις και ολο το δισκο/πλατω απο την τσεπη σου, δεν ειναι καλυτερο να αποφυγεις ολη την ταλαιπωρια και τουλαχιστον να επιτυχεις οτι πιο συμφερον με την αλλη πλευρα??

Εκτος και αν εισαι τοσο μα τοσο σιγουρος οτι θα κερδισεις την αγωγη, αλλα πιστεψε αυτο ειναι πολυ δυσκολο με τα στοιχεια που βλεπω οτι εχει το παιδι, οσο δικιο και αν εχει.

Τελος παντων αυτο ειναι καθαρα προσωπικο θεμα του καθενος και αυτος ας αποφασισει τι θα κανει.

Απλα θα ειχα την περιεργεια να δω τι τελικα εγινε οταν γινει παντως δεν προκειται απο την μερια μου να φορτωσω αλλο το θεμα μιας και δεν ειναι και τοσο 'σοβαρο'.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν λες πως μπορώ να είμαι σιγουρος για αυτοκινητο άλλου

Μιλάω πάντα σύμφωνα με τα λεγομενα του φίλου μας. Τώρα άμα λέμε π....ες εδώ μέσα τότε παύει και η συζήτηση.

Τώρα το πως μπορεί να το αποδείξει. Θα σου πώ

Θα πάει στο συνεργειο όποιο είναι αυτό και θα του πει είχε προβλημα το αυτοκινητο πριν στο φέρω για επισκευή ναι ή όχι?

Αν του πει όχι το θέμα έχει λήξει. Αν του πει ναι του σπάει το κεφάλι. Η αλλη πλευρά μπορεί να σκεφτεται όπως γουστάρει ή για παράδειγμα με τη λογική σου ότι παίρνει ένα αυτοκινητο για επισκευή το βγάζει για δοκιμή το κοπανάει σε ένα τοίχο μετά το επισκευάζει και του λέει, όχι το αυτοκινητο ήταν χτυπημένο και επισκευασμένο δεν το έκανα εγώ. Τοτε πως το αποδεικνυεις καλε μου φιλε? Και τι κάνεις? Ελα ντε. Πως θα αποδείξεις εσύ ότι δεν το χτύπησες?

Και το «λαδάκι» είναι κατά κάποιον τρόπο διπλωματια. Το θεωρείς σωστό? Πώς το περνάει εγγύηση μετά το λάδι?. Οσο για τα ποσοστά που ανέφερα, δεν είπα ότι τα είπες αλλά επειδή το εχω ακούσει κι αυτοα γι' αυτο και το ανέφερα.

Τώρα όσον αφορά τα περί αποδοχής ή μη σαφως όπως λέει ο φίλος δεν υπάρχει αποδοχή από το συνεργειο και δεν του κάνει καν τη χάρη που προαναφέρεις περι συμβιβασμού παρά τον βάζει να πληρώσει κανονικά.

Και για να κλείσω. Εδώ προσπαθούμε να βοηθήσουμε ένα φίλο που ούτε καν τον ξέρω και όχι να τον βάλουμε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Αλλα ξέχασα στην Ελλάδα βρισκόμαστε όπου ο πελάτης έχει πάντα άδικο και το προιον του άλλου είναι πάντα τέλειο και εμείς δεν έχουμε ιδέα...

Και δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτό τον τρόπο χρόνο με το χρόνο θα χάνουν πελάτη πελάτη. Γιατί ξέρεις ένας ευχαριστημένος πελάτης μπορεί να σου φέρει άλλους δέκα. Ενας δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να σου διώξει άλλους 30. Αυτό μετά από έρευνες.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι, μιας και μου ετυχε ο ρολος του κακου και πρεπει να κανω και παλι τον συνηγορο του διαβολου για να φαινονται και οι δυο πλευρες.

- Εσυ λες οτι το θεμα παρουσιαστηκε μετα και δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις.

Απο που εσυ εισαι τοσο σιγουρος? Και δικο σου αμαξι να ηταν παλι τοσο σιγουρος δεν θα ησουν, πως εισαι τοσο

σιγουρος για ενα ξενο αμαξι?? Πως μπορεις να το αποδειξεις??

(αυτο δεν το λεω προσωπικα αμφισβητοντας τα λεγομενα του φιλου με το προβλημα αλλα για να φανει πως σκεφτεται η αλλη πλευρα)

Λοιπόν πως μπορώ να το αποδείξω....

Αν το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα απο την αρχή θα υπήρχε κάποιο δελτίο εισαγωγής στο συνεργείο(με βάση την εταιρία και τα λεγόμενα του φίλου μας) άρα με βάση την εταιρία δεν υπάρχει πρόβλημα. Έτσι??? Το αυτοκίνητο μπαίνει για επισκευη σασμάν και υπάρχει δελτίο εισαγωγής. Μετα, ακρίβώς την ίδια μέρα, απο την επισκευή σασμάν υπάρχει πρόβλημα. Αυτό κ μόνο είναι η απόδειξη...Νομίζω πως δεν χρειάζεται άλλες αποδείξεις γι αυτό. Τώρα αν είχε πρόβλημα απο την αρχή όντως δεν μπορώ να το αποδείξω γιατί οι μ...ες μηχανικοί δεν είχαν κάνει τον κόπο καν να το κοιτάξουν όταν τους επισήμανα το πρόβλημα.....!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πως μπορώ να το αποδείξω....

Αν το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα απο την αρχή θα υπήρχε κάποιο δελτίο εισαγωγής στο συνεργείο(με βάση την εταιρία και τα λεγόμενα του φίλου μας) άρα με βάση την εταιρία δεν υπάρχει πρόβλημα. Έτσι??? Το αυτοκίνητο μπαίνει για επισκευη σασμάν και υπάρχει δελτίο εισαγωγής. Μετα, ακρίβώς την ίδια μέρα, απο την επισκευή σασμάν υπάρχει πρόβλημα. Αυτό κ μόνο είναι η απόδειξη...Νομίζω πως δεν χρειάζεται άλλες αποδείξεις γι αυτό. Τώρα αν είχε πρόβλημα απο την αρχή όντως δεν μπορώ να το αποδείξω γιατί οι μ...ες μηχανικοί δεν είχαν κάνει τον κόπο καν να το κοιτάξουν όταν τους επισήμανα το πρόβλημα.....!

Δυστυχως και παλι θα κανω τον κακο.

Εχω λοιπον θεμα με τον δισκο-πλατω και εχω 45000 χλμ που φυσικα δεν με καλυπτει καμμια εγγυηση.

Ειμαι τοσο χαζος ωστε βαζοντας το αυτοκινητο για επισκευη συγχρονιζε να σημειωσω στο δελτιο εισαγωγης οτι εχω θεμα και με τον δισκο-πλατω? Δεν προκειται να κερδισω τιποτα παρα την διαβεβαιωση του τεχνικου οτι χρειαζεται αλλαγη το σετ φυσικα με δικη μου χρεωση.

Ενω αμα δεν το δηλωσω μπορει μετα να τους πω οτι 'κυριοι με την επισκευη του συγχρονιζε μου βγαλατε ζημια στον δισκο-πλατω και απαιτω αλλαγη εφοσον δεν υπηρχε πριν θεμα' και οτι γινει ας γινει, τουλαχιστον θα εχω καπου να πατησω.

Και παλι μην παρεξηγησεις τα λεγομενα μου, ειναι υποθετικα απο καποιον πχ που θελει να εκμεταλλευτει το θεμα εγγυηση για ναπερασει μια ζημια (εχουν να κανουν και με τετοιους σε συχνη βαση οι αντιπροσωπειες και κυριως οταν το αυτοκινητο ειναι σε εγγυηση και προκειται για αναλωσιμα υλικα) και φυσικα δεν εχει καμμια σχεση με σενα

οπως εχω καταλαβει απο τα γραφομενα.

Οι αντιπροσωπειες ομως ετσι εχουν μαθει να αντιμετωπιζουν καταστασεις, δηλ να βλεπουν τον αλλο με δυσπιστια αν οχι εκ του πονηρου, ωστε να μην επιβαρυνεται το θεμα 'εγγυηση' καθοτι μετα και αυτοι εχουν θεμα με την μαμα εταιρεια.

Κατι αλλο, αν καταλαβα σωστα τους ειχες πει προφορικα απο πριν για το προβλημα στο δισκο-πλατω?

Αυτο που θα επρεπε να κανεις ειναι να διαπιστωθει αν υπαρχει η οχι με συνοδηγηση απο τεχνικο και εφοσον υπηρχε/δεν υπηρχε να σημειωνοταν στο δελτιο εισαγωγης, παντα μετα απο τεχνικο ελεγχο.

Μονο σε αυτη τη περιπτωση αν ειχε διαπιστωθει οτι δεν υπηρχε προβλημα θα μπορουσες να διεκδικησεις την αποζημιωση, διαφορετικα αν υπηρχε απλα θα ελεγαν οτι ηταν θεμα χρησης και δεν καλυπτεται, εκτος οπως εχω ξαναπει μπορει να αποδειχτει (δυσκολο) οτι ηταν λογω του ελαττωματικου συγχρονιζε που αντικαταστηθηκε η λογω αστοχιας υλικων (πιο δυσκολο, ειδικα μετα απο 45000 χλμ).

Τελικα τι εκανες, το αλλαξες μονος σου η ακομα ειναι ετσι και περιμενεις να βρεις την ακρη?

Link to comment
Share on other sites

Μονο στο Ελλαδισταν γίνονται αυτά.

Γιατί ξέρουν ότι και εμείς τα καταπινουμε χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο παρά βάζοντας μόνιμα το χέρι στην τσέπη.

Διαφορετικά αν ζούσαμε σε άλλη χώρα θα βλέπατε πως αντιμετωπιζουν κάτι τέτοιες καταστάσεις και αν υπάρχει προστασία του καταναλωτή ή όχι.

Και καθόμαστε τώρα και συζητάμε ότι ο μεν δεν είναι ελέφαντας και ο δε ότι είναι μάγκας.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο κάνει αυτόν το θόρυβο σίγουρα απο το δίσκο?Ακούγεται σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες!

Εχεις περάσει τα 50.000 Km?Μετά τα 50.000 δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο κάνει αυτόν το θόρυβο σίγουρα απο το δίσκο?Ακούγεται σαν να χτυπάνε οι βαλβίδες!

Εχεις περάσει τα 50.000 Km?Μετά τα 50.000 δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

Φίλε μου το κάνει μόνο όταν ζεσταθεί αρκετά το αυτοκίνητο και κυρίως όταν πατάω συμπλέκτη αλλά και όταν είναι αφημένος που και που....Το άκουσαν "οι μηχανικοί" και είπαν με σιγουριά πως είναι απο τον δίσκο.Τι να πω....!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τι εκανες, το αλλαξες μονος σου η ακομα ειναι ετσι και περιμενεις να βρεις την ακρη?

Όχι δεν το έκανα γιατί περιμένω απάντηση απο την Kosmocar. Τηλεφώνησα στην Kosmocar, τους έστειλα και mail και περιμένω απάντηση.....! Όταν έχω νεότερα θα σας πω...!

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους

Είμαι νέο μέλος και ειμαι κατοχος ενος TSI 140 hp του 2006 και το τελευταιο 5μηνο περιπου εμφανιστηκε και σε μενα το ιδιο προβλημα στην αλλαγη απο 1η σε 2η ταχυτητα. Απ'οτι διαβασα το εχουν αντιμετωπισει και αλλα παιδια. Ειχα παει στην Καρεντα την περασμενη Παρασκευη να τους ρωτησω, και μου ειπαν οτι επρεπε να μου εiχαν αλλαξει το συχρονιζέ οσο ηταν ακομη στην εγγυηση (αφού το προβλημα ήταν γνωστό) στην αντιπροσωπεια που αγορασα το αυτοκινητο και πως τωρα πρεπει να χρεωθω την επισκευη.

Γνωριζετε αν ειχε βγει καμια τετοια οδηγια απο VW ή ανακληση οχηματων ?

Σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνησε αμεσα με τη κοσμοκαρ, ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα στο κανουν δωρεαν.

σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου.

Ηδη επικοινωνησα μαζι τους και μου ζητησανε τον αριθμο πλαισιου και την ημερομηνια 1ης εκδοσης της αδειας του αυτοκινητου

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.