Jump to content
ShiftyGR

Polo 1.4 16v 2004 - καθαρισμος βαλβιδας εξαγωγης & καπακιου κινητηρα

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια,

Ειναι το πρωτο μου post στο φορουμ, αν και το διαβαζω καιρο χωρις να ειμαι user.

Παρακάτω θα περιγραψω το προβλημα με το polaκι μου.

Ειναι ενα μοντελο του 2004 (αγορασμενο το καλοκαιρι του ιδιου ετους) στα 1400cc 16βαλβιδο με 101bhp.

Γενικα απο το πρωτο καιρο, και εχοντας κανει λιγα σχετικα χιλιομετρα μου ζητησε λαδακια, ειχε αναψει η σχετικη ενδειξη. Αμεσως το πηγα για σερβις μιας και πλησιαζε το καθιερωμενο σερβις. Τα τυπακια εκει περα με καθυσηχασαν, οτι ειναι κατι πολυ φυσιολογικο λογω του μικρου καπακιου του κινητηρα.

Προσεξτε, επισημη αποψη του σερβις και της VW ηταν οτι δεν ετρεχε κατι και φυσιολογικα να ζηταει λιιιιγο παραπανω λαδι απο το φυσιολογικο

Επειτα απο καιρο και περιπου λιγο πριν την 2η καθιερομενη επισκεψη σερβις, ξανααναβει λαμπακι λαδιου, ξαναπαω εκτακτως στο VW Service, ξαναρωταω και απορω το ιδιο, και με ξανακαθυσηχαζουν οι τεχνικοι εκει περα.

Προσεξτε παλι, 2η φορα που παραπονιεμαι και τους παω ολοκαινουριο polo με ενδειξη λαδιου

Περναει καιρος και ακολουθω φυσικα πιστα το προγραμα των σερβις σε εξουσιοδοτημενα παραρτηματα-συνεργεια(Πατησιων, Αργυρουπολης, Χαλκιδας)

Απο τοτε, αναβει αρκετα συχνα η ενδειξη λαδιου και προσθετω μονος μου καθε φορα που επισκεπτομαι βενζιναδικο. Πιο συγκεκριμενα, πλεον προσθετω ενα λιτρο λαδι καθε 3,500 χιλιομετρα χωρις πλεον να ταλαιπορουμε στα σερβις της VW. Αφου δεν μου δινουν σημασια απο οτι φαινεται.

Ετσι, το αποσταγμα ολων των παραπανω, ειναι οτι εχω ενα πολο που θελει 1λιτρο λαδιου καθε 4.000 χιλιομετρα. Κατα VW απολυτως φυσιολογικο.

Παμε στα φετινα τωρα. Τον Μαρτη που μας περασε καθως πηγαινα Καλαβρυτα για snowboard αναβαει το λαμπακι κινητρα, χαρακτηριστηκα λεγεται Engine Check στο manual.

Την επομενη εργασιμη παω το πολο για ελεγχο (εκτος εγγυησης πλεον, υστερα απο 5χρονια αγορας) και μου λενε οτι :

εχει βουλωσει μια απο τις βαλβιδες εξαγωγης καυσαεριων και τα σχετικα φιλτρα απο καταλοιπα καυσης κακης ποιοτητας βενζινης.

Ολο αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μενει ανοιχτη η βαλβιδα, και ο κινητηρας να δυσλειτουργει, εξου και η φωτεινη ενδειξη. ΕΠισης μου ειπαν πως αν το αφησω και δεν κανω επισκευη ισως και να επεκταθει η βλαβει απο την "μουργα" (ετσι ειπαν τα καταλοιπα στην αρχη) στον προκαταλυτη/καταλυτη. Φυσικα, υστερα απο ολα αυτα και 350 ευρω για αλλαγη βαλβιδας εξαγωγης, καθαρισμο πεταλουδας γκαζιου, και καθαρισμο σχετιικων φιλτρων, εφτιαξα το προβλημα και η ενδειξη εσβησε.

Το γεγονος συνεπεσε με αλλαγη ελαστικων/ζαντων με αποτελεσμα να μην εχω καθαρη αποψη για διαφορα καταναλωσης. Παρολα αυτα παρατηρησα γυρω στο 1λιτρο /100χλμ παραπανω καταναλωση.

Ολα τα παραπανω το Μαρτη του 2009.

φτανουμε τον Αυγουστο του 2009 τωρα.

Αναβει ξανα η ιδια ενδειξη, με εμφανη πλεον αυξημενη καταναλωση καυσιμου αλλα και προσθηκη ενος ακομα λιτρου λαδιου. Επισης, το ρελαντι του κινητρα ηταν ασυγχρονιστο. Μπορει να εμενε κολημενο στις 1000-1100 στροφες, η να ενιωθα τον κινητρα να χοροπηδαει για λιγα δευτερα.

Επισκεπτομαι παλι το σερβις στην Αργυρουπολη, και μπαινω μεσα για επισκευες. Την επομενη μερα, με παιρνει τηλ ο συμβουλος σερβις (ονομα δε λεω) και μου λεει τα μαντατα:

- Η βαλβιδα που αλλαξαν το μαρτιο, εχει ξανα βρωμισει απο τη μουργα του κακου καμενου καυσιμου και πρεπει να αλλαχθει.

- Ολος ο κινητρας ειναι γεματος μουργα απο το καμενο καυσιμο, και πρεπει να ανοιχθει το καπακι του, και να καθαριστει.

- Ο προκαταλυτης εχει προβλημα πλεον και πολυ συντομα θα παρω στο χερι και τον καταλυτη. εχει αρχισει και ψιλοβρωμαει ηδη.

Συνολο ~ 2000ευρω για επισκευη.

Οπως καταλαβαινετε τρελαθηκα, οχι μονο λογο του ποσου, αλλα και λογο του οτι δεν ενηργησαν καταλληλα το ΜΑρτη που τοτε ο καταλυτης και το καπακι ηταν καθαρα(υποτηθετε).

Εφυγα αρων-αρων απο κει, χωρις επισκευη. Και πηγα σε διαφορα εξωτερικα συνεργεια και επιστους τεχνικους που τους συμβουλευομαι χρονια τωρα για αλλα αυτοκινητα που εχω.

Η πρωτη τους κουβεντα, αφου τους πω ολα τα παραπανω ειναι:

Ο κινητηρας καιει λαδια και ειναι ελλατωματικος απο τη μαμα.

Η δικαιολογια της "κακης βενζινης" ειναι φτηνη και αστεια.Η βρωμα εχει γινει απο το λαδι που καιει ο κινητηρας και για αυτο εχει βουλωσει το συμπαν εκει μεσα.

Ας σημειωθει εδω οτι για 1.5 χρονο περιπου γεμιζω με 100αρα.

το ιδιο απο δω μου ειπε και ενα εμπιστο φιλαρακι στο σερβις VW της Χαλκιδας, και μαλιστα γελαγε με την δικαιολογια της μουργας απο τη βενζινη.

Λοιπον συμπερασμα,

αγοραζω ενα πολο καινουργιο το 2004 με 16.000ευρω.

απο τοτε ζηταει λαδια.

το σερβις λέει οτι ειναι νορμαλ παρολο που διαμαρτυρομαι συνεχεια σε καθε επισκεψη.

υστερα απο 5χρονια και 100.000χλμ

ο κινητηρας και καταλυτες πανε για φουντο σιγα σιγα.

το σερβις τα ριχνει στη βενζινη.

Τι να κανω και τι επιλογες εχω κατα την αποψη σας!

Εχω στηλει τα μαιλ μου στη VW group στη γερμανια , το επεξεργαζονται το θεμα ακομα.

Η KosmoCar εδω ελλαδα, το ελυσε κιολας το θεμα, και με πηρε χθες ενα παλικαρακι και μου επανελαβε οτι ακριβως ειχα ακουσει απο το Service της Αργυρουπολης.

Μαλιστα μου επανελλαβε πολλες φορες οτι "αυτη ειναι η επισημη αποψη της εταιριας"

Τα σχολια και η συμβολες δικες σας!

Ευχαριστω για το χρονο σας εκ'των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου οτι ήταν να κάνεις έπρεπε να το κάνεις εντός εγγύηση, τώρα είναι αργά.

Πούλα το!!!

Link to comment
Share on other sites

αφού τον άνθρωπό τον άφησαν να κοιμάται στα χαμομήλια... άρε τι να πω κρίμα για τον φίλο μας που έχει αυτή την κακιά εμπειρία...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ολα αυτα τα μαστορια που εμπιστευεσαι δεν σου ειπαν πως δεν υπαρχει αμαξι που να κανει 1 λιτρο λαδι αναμεσα στις αλλαγες? Ουτε τα RX8 δεν καινε τοσο. Αν ειχες μερικους να σε παρακινησουν θα τους ειχες κανει μια φασαρια καλη και δεν θα τους αφηνες να λενε ολες αυτες τι παπαριες περι φυσιολογικης καταναλωσης. Σε βρηκαν μποσικο και συνεργασιμο και απλα το αφησαν ετσι. Το ιδιο ακριβως εχει συμβει με το Polo τις κοπελας μου που πινει το λαδι με τα λιτρα. Καποια στιγμη θα αλλαξει μοτερ ή θα αλλαξει αμαξι και θα ησυχασει. Με την Cosmocar δεν θα βγαλεις ακρη ουτε και με καποιον αλλο ελληνα αντιπροσωπο, ολοι καραγκιοζηδες ειναι. Θα σου προτεινα να βρεις ενα τιμιο συνεργειο αν θες να κρατησεις το αμαξι ή αλλιως αν δεν θες να το φτιαξεις να το δωσεις, γιατι καποια στιγμη θα σε αφησει.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις.

Το λαθος που δεχομαι απο τη μερια μου ειναι αυτο που τονισε ο φιλος Cabamaru.

Αλλα επειδη ειχα καινουργιο αυτοκινητο και πηγαινα συνεχεια στα επισημα συνεργεια, εμεινα να παιρνω γνωμες απο αυτους.

Αμελησα να παω σε καποιο εμπιστο φιλο.

Τα παιδια στο συνεργειο λενε θα μου το φτιαξουν με ~ 600 - 800ευρω ( που λογος για τα 2000 της VW).

Τεσπα, γενικα εχω αποφασισει να το πουλησω γιατι εχω ξενερωσει με τη VW, δεν θελω ουτε να το βλεπω στο παρκινγκ το ριμαδι.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις.

Το λαθος που δεχομαι απο τη μερια μου ειναι αυτο που τονισε ο φιλος Cabamaru.

Αλλα επειδη ειχα καινουργιο αυτοκινητο και πηγαινα συνεχεια στα επισημα συνεργεια, εμεινα να παιρνω γνωμες απο αυτους.

Αμελησα να παω σε καποιο εμπιστο φιλο.

Τα παιδια στο συνεργειο λενε θα μου το φτιαξουν με ~ 600 - 800ευρω ( που λογος για τα 2000 της VW).

Τεσπα, γενικα εχω αποφασισει να το πουλησω γιατι εχω ξενερωσει με τη VW, δεν θελω ουτε να το βλεπω στο παρκινγκ το ριμαδι.

Θα συμφωνήσω με όλα όσα λες, άλλα πιστεύω οτι αυτά συμβαίνουν και σε άλλες αντιπροσωπίες. Αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς σαν καταναλωτές είναι να είμαστε ενημερωμένοι και να συζητάμε το πρόβλημα, πριν είναι αργά.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις.

Το λαθος που δεχομαι απο τη μερια μου ειναι αυτο που τονισε ο φιλος Cabamaru.

Αλλα επειδη ειχα καινουργιο αυτοκινητο και πηγαινα συνεχεια στα επισημα συνεργεια, εμεινα να παιρνω γνωμες απο αυτους.

Αμελησα να παω σε καποιο εμπιστο φιλο.

Τα παιδια στο συνεργειο λενε θα μου το φτιαξουν με ~ 600 - 800ευρω ( που λογος για τα 2000 της VW).

Τεσπα, γενικα εχω αποφασισει να το πουλησω γιατι εχω ξενερωσει με τη VW, δεν θελω ουτε να το βλεπω στο παρκινγκ το ριμαδι.

Φιλε απο την αντιπροσωπεια μην ξαναπερασεις ουτε απ'εξω. Να ξερεις πως το συγκεκριμενο μοτερ φοριεται σε πολλα μοντελα του VW group και παρουσιαζει υποδειγματικη λειτουργια για παραδειγμα βλεπε τα fabia rs και τα ibiza top gun που το φορανε με ενα προγραμματακι. Αν το αμαξι σου γενικα δεν ειναι φορτωμενο με πολλα χιλιομετρα θα σου προτεινα να το κρατησεις και να το φτιαξεις. Δεν ειναι προβλημα της VW ουτε και του κινητηρα το προβλημα ειναι στον μπαγλαμα τον αντιπροσωπο. Αν σου ειχε αλλαξει τσιμουχακια βαλβιδες ή πιστονια (ενα απο τα δυο εχει προβλημα) το αμαξι σου θα δουλευε ρολοι. Αν το αμαξι σου εχει κανει πολλα χιλιομετρα (λεγοντας πολλα πανω απο 120.000-130.000) τοτε ισως η πωληση του ειναι καλη λυση γιατι με τον καιρο θα αρχισει να ζηταει και αλλα περα απο το μοτερ του που εχει ηδη προβλημα. Οπως και να χει το αμαξακι δεν φταιει, αλλα οι καραγκιοζηδες στους οποιους εδωσες τα χρηματα σου ειναι για πολλες κλωτσιες. Αν χρειαστεις βοηθεια πανω στα μηχανολογικα ή οτιδηποτε αλλο εδω ειμαστε 8).

Link to comment
Share on other sites

Φιλε απο την αντιπροσωπεια μην ξαναπερασεις ουτε απ'εξω. Να ξερεις πως το συγκεκριμενο μοτερ φοριεται σε πολλα μοντελα του VW group και παρουσιαζει υποδειγματικη λειτουργια για παραδειγμα βλεπε τα fabia rs και τα ibiza top gun που το φορανε με ενα προγραμματακι. Αν το αμαξι σου γενικα δεν ειναι φορτωμενο με πολλα χιλιομετρα θα σου προτεινα να το κρατησεις και να το φτιαξεις. Δεν ειναι προβλημα της VW ουτε και του κινητηρα το προβλημα ειναι στον μπαγλαμα τον αντιπροσωπο. Αν σου ειχε αλλαξει τσιμουχακια βαλβιδες ή πιστονια (ενα απο τα δυο εχει προβλημα) το αμαξι σου θα δουλευε ρολοι. Αν το αμαξι σου εχει κανει πολλα χιλιομετρα (λεγοντας πολλα πανω απο 120.000-130.000) τοτε ισως η πωληση του ειναι καλη λυση γιατι με τον καιρο θα αρχισει να ζηταει και αλλα περα απο το μοτερ του που εχει ηδη προβλημα. Οπως και να χει το αμαξακι δεν φταιει, αλλα οι καραγκιοζηδες στους οποιους εδωσες τα χρηματα σου ειναι για πολλες κλωτσιες. Αν χρειαστεις βοηθεια πανω στα μηχανολογικα ή οτιδηποτε αλλο εδω ειμαστε :D.

Με μια γρηγορη ματια οταν το πηγα στο συνεργειο μου, διαπιστωθηκε οτι μαλλον, τα πιστονια δεν εχουν προβλημα, οποτε προς τσιμουχες/βαλβιδες επικεντρωνεται το προβλημα. Μια σχετικη μποχα απο τον καταλυτη βγαινει στην αρχη και μεχρι εκει.

Το οχημα ειναι με 100.500χλμ αγρατσουνιστο στη κυριολεξια παρολο που δεν εχω παρκινγκ tongue.gif .

Πιστευω πως μπορει να προλαβω την καταστροφη του καταλυτη και να μην παρω το μοτερ στο χερι οπως ειπες. Αρκει να δρασω γρηγορα.

Ευχαριστω για τις συμβουλες.

Link to comment
Share on other sites

Το 90% των Polo με τα 101 έχουν αυτό το πρόβλημα αλλά για κανένα δεν άκουσα τέτοια δυσάρεστη εξέλιξη.

Παρατήρησα ότι συμπήρωνες ο ίδιος λαδάκι. Τί λαδάκι όμως?

Βρες έναν καλό μάστορα (λέμε τώρα) και φτιάχτο. Αξίζει το Polaki!

Link to comment
Share on other sites

file mou se katalabaino. kai ego me to polo ta idia trabao oso afora ta ladia. kai emena kaiei kai perissotero apo oso les. ti na po. den ksero. to thema bebaia einai oti ienai poli kalo autokinito alla me polles idiomorfies. exo kataliksei pia oti kai ego vw diskola tha ksanaparo. xilies fores ena xeirotero amaksi se epidoseis alla na mporo na katanosio kapoia pragmata. auto me ton prokataliti to epatha kai ego. kai ebala kai ego kainourio.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ότι ακριβώς πέρασες με το αυτοκίνητο σου που είναι μοντελο του 04' εγώ τα πέρασα με μοντέλο του 05'. Δεν μου καιγε λάδια αλλά ράγισε ο προκαταλύτης, βαλβίδες EGR (αλλαγή) και καινούριους πολλαπλασιαστές. Καθάρισμα και πάλι καθάρισμα και απίστευτη ταλαιπωρία γιατί και καλά το αυτοκίνητο έκαιγε κακιά βενζίνα. Δλδ ρε παίδες θα πρέπει να καίμε 100αρα και να καθαρίζουμε κάθε 15.000 χλμ την πεταλούδα. Έλεος...

Το μόνο που μπορώ να σου πώ είναι το εξής, βάλε μπουζί Denso για να έχεις καλύτερη καύση και βάζε 100αρα τουλάχιστον μια φορά την εβδομαδα για να μπορεί να καθαρίζει που και που. Καθάρισμα της πεταλούδας είναι απαραίτητο που και που και στους πολλαπλασιαστές καλό θα ήταν εάν βλέπεις ροπές να κανουν σκαμπανεβάζματα να κάνεις και μια αλλαγή για σιγουριά.

Και όσων αφορά το προκαταλύτη πάρε ενα τηλέφωνο στα κεντρικά και ανέφερε την όλη κατάσταση. Είσαι εκτός εγγυησης αλλά είναι τραγικό να σου ραγίζει ο προκαταλύτης.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,

Η βαλβίδα EGR είναι μία και κοστίζει 150€ max. Μπορεί να την καθαρίσεις και να μην ξαναέχεις πρόβλημα ξανά. Μην σε χρεώσουν τίποτα τρελό σε εργατικά, 4 βίδες είναι...

Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων είναι γνωστό πρόβλημα των ΒΒΖ μοτέρ, άλλαξε τα τσιμουχάκια, κάνε κι ένα έλεγχο μήπως χάνει κιόλας από πουθενά (πχ τσιμούχα εκκεντροφόρων), διορθώσε το τώρα που θα είναι ανοιχτό να γλυτώσεις και τίποτα. Για τσιμουχάκια 500-600€ είναι λογική τιμή. Ο προκαταλύτης να μην σε απασχολεί, είναι και μια ευκαιρία να βάλεις ένα χταποδάκι χωρίς προκαταλύτη, ή να βρεις κάποιον να στον ξυλώσει από μέσα να τελειώνει η ιστορία. Πρόβλημα ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΘΑ ΔΕΙΣ, τα καυσαέρια σου θα είναι μέσα στα προβλεπόμενα πλαίσια.

Από την πεταλούδα βγάλε το σωληνάκι των αναθυμιάσεων και άφησε το χύμα μέσα στο μοτέρ. Λόγω της κατανάλωσης λαδιού οι αναθυμιάσεις ήταν πιο πλούσιες και επέστρεφαν (μέσω του σωλήνα που σε λέω να αφήσεις χύμα), μέσα στην πεταλούδα με αποτέλεσμα να βρωμίζει σε επικίνδυνο βαθμό για την λειτουργία του κινητήρα. Εγώ έχω ξηλώσει και το σωληνάκι εντελώς και έχω αφήσει μόνο την βαλβιδούλα! Ξέρω δεν είμαι και τόσο φιλικός προς το περιβάλλον, αλλά τι να κάνουμε... :)

Καθάρισε και τους 'λ' μήπως γλυτώσεις την αλλαγή τους, κάνε και μια μέτρηση τον καταλύτη για να δεις την κατάσταση του, αλλά έχεις 105000 χλμ, λογικό να χρειάζεται και αλλαγή, βάλε ένα πιο ελεύθερο (ίδια τιμή έχουν).

Α! Μπουζί μπορείς να βάλεις τα πλατινένια που βάζουν στα 20VT (polo GTI 1800 20VT), κοστίζουν λίγο παραπάνω, αλλά αντέχουν τα διπλάσια χλμ και έχουν καλύτερη απόδοση.

Επίσης δοκίμασε τα mobil 1 0-40, πολλοί έχουν δει βελτίωση, όσον αφορά την κατανάλωση με αυτά τα λάδια...

Ελπίζω να μην σε κούρασα. B):)

Edited by KDOURIS
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,

Η βαλβίδα EGR είναι μία και κοστίζει 150¤ max. Μπορεί να την καθαρίσεις και να μην ξαναέχεις πρόβλημα ξανά. Μην σε χρεώσουν τίποτα τρελό σε εργατικά, 4 βίδες είναι...

Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων είναι γνωστό πρόβλημα των ΒΒΖ μοτέρ, άλλαξε τα τσιμουχάκια, κάνε κι ένα έλεγχο μήπως χάνει κιόλας από πουθενά (πχ τσιμούχα εκκεντροφόρων), διορθώσε το τώρα που θα είναι ανοιχτό να γλυτώσεις και τίποτα. Για τσιμουχάκια 500-600¤ είναι λογική τιμή. Ο προκαταλύτης να μην σε απασχολεί, είναι και μια ευκαιρία να βάλεις ένα χταποδάκι χωρίς προκαταλύτη, ή να βρεις κάποιον να στον ξυλώσει από μέσα να τελειώνει η ιστορία. Πρόβλημα ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΘΑ ΔΕΙΣ, τα καυσαέρια σου θα είναι μέσα στα προβλεπόμενα πλαίσια.

Από την πεταλούδα βγάλε το σωληνάκι των αναθυμιάσεων και άφησε το χύμα μέσα στο μοτέρ. Λόγω της κατανάλωσης λαδιού οι αναθυμιάσεις ήταν πιο πλούσιες και επέστρεφαν (μέσω του σωλήνα που σε λέω να αφήσεις χύμα), μέσα στην πεταλούδα με αποτέλεσμα να βρωμίζει σε επικίνδυνο βαθμό για την λειτουργία του κινητήρα. Εγώ έχω ξηλώσει και το σωληνάκι εντελώς και έχω αφήσει μόνο την βαλβιδούλα! Ξέρω δεν είμαι και τόσο φιλικός προς το περιβάλλον, αλλά τι να κάνουμε... :(

Καθάρισε και τους 'λ' μήπως γλυτώσεις την αλλαγή τους, κάνε και μια μέτρηση τον καταλύτη για να δεις την κατάσταση του, αλλά έχεις 105000 χλμ, λογικό να χρειάζεται και αλλαγή, βάλε ένα πιο ελεύθερο (ίδια τιμή έχουν).

Α! Μπουζί μπορείς να βάλεις τα πλατινένια που βάζουν στα 20VT (polo GTI 1800 20VT), κοστίζουν λίγο παραπάνω, αλλά αντέχουν τα διπλάσια χλμ και έχουν καλύτερη απόδοση.

Επίσης δοκίμασε τα mobil 1 0-40, πολλοί έχουν δει βελτίωση, όσον αφορά την κατανάλωση με αυτά τα λάδια...

Ελπίζω να μην σε κούρασα. ;):)

Paidia kai egw exw ena polaki 2003 metaxeirismeno men alla egw proswpika to 8ewrw kalo metaxeirismeno mias kai exei plisiasei o kairos gia to 2o service imantes(146.000) kai pera apo mia valvida stop kai valvi8a 8ermokrasias sta 2 xronia p t exw de nexw dwsei kati allo gia zimies apo mixanikis apopsis toulaxiston peran twn proka8orismenwn....ladaki kai emena m kaei kai apla to elenxw kai pou kai pou sumplirwnw peripou 100 ml sta 4000km...rolo paizei kai ti ladi vazeis..se mia antiproswpeia pou to pigaina m evazan 10w40 castrol kai molis to eipa se ena filaraki m travage ta mallia tou...simantiko rolo paizei kai i xrisi pantws kai poso kataponeis to ama3i

Link to comment
Share on other sites

On 12/10/2009 at 11:39 ΠΜ, KDOURIS said:

Λοιπόν,

Η βαλβίδα EGR είναι μία και κοστίζει 150€ max. Μπορεί να την καθαρίσεις και να μην ξαναέχεις πρόβλημα ξανά. Μην σε χρεώσουν τίποτα τρελό σε εργατικά, 4 βίδες είναι...

Τα τσιμουχάκια των βαλβίδων είναι γνωστό πρόβλημα των ΒΒΖ μοτέρ, άλλαξε τα τσιμουχάκια, κάνε κι ένα έλεγχο μήπως χάνει κιόλας από πουθενά (πχ τσιμούχα εκκεντροφόρων), διορθώσε το τώρα που θα είναι ανοιχτό να γλυτώσεις και τίποτα. Για τσιμουχάκια 500-600€ είναι λογική τιμή. Ο προκαταλύτης να μην σε απασχολεί, είναι και μια ευκαιρία να βάλεις ένα χταποδάκι χωρίς προκαταλύτη, ή να βρεις κάποιον να στον ξυλώσει από μέσα να τελειώνει η ιστορία. Πρόβλημα ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΘΑ ΔΕΙΣ, τα καυσαέρια σου θα είναι μέσα στα προβλεπόμενα πλαίσια.

Από την πεταλούδα βγάλε το σωληνάκι των αναθυμιάσεων και άφησε το χύμα μέσα στο μοτέρ. Λόγω της κατανάλωσης λαδιού οι αναθυμιάσεις ήταν πιο πλούσιες και επέστρεφαν (μέσω του σωλήνα που σε λέω να αφήσεις χύμα), μέσα στην πεταλούδα με αποτέλεσμα να βρωμίζει σε επικίνδυνο βαθμό για την λειτουργία του κινητήρα. Εγώ έχω ξηλώσει και το σωληνάκι εντελώς και έχω αφήσει μόνο την βαλβιδούλα! Ξέρω δεν είμαι και τόσο φιλικός προς το περιβάλλον, αλλά τι να κάνουμε... :)

Καθάρισε και τους 'λ' μήπως γλυτώσεις την αλλαγή τους, κάνε και μια μέτρηση τον καταλύτη για να δεις την κατάσταση του, αλλά έχεις 105000 χλμ, λογικό να χρειάζεται και αλλαγή, βάλε ένα πιο ελεύθερο (ίδια τιμή έχουν).

Α! Μπουζί μπορείς να βάλεις τα πλατινένια που βάζουν στα 20VT (polo GTI 1800 20VT), κοστίζουν λίγο παραπάνω, αλλά αντέχουν τα διπλάσια χλμ και έχουν καλύτερη απόδοση.

Επίσης δοκίμασε τα mobil 1 0-40, πολλοί έχουν δει βελτίωση, όσον αφορά την κατανάλωση με αυτά τα λάδια...

Ελπίζω να μην σε κούρασα. B):)

Καλησπέρα. "Ξεθάβω" το θέμα διότι Είμαι πρόσφατα κάτοχος ενός vw polo 9n 1.4 BBY και δυστυχώς δεν αποδείχθηκε καλή επιλογή .

Κατευθείαν στο θέμα μου: Επειδή καίει λάδια 1l στα 3000χλμ θέλω να ρωτήσω αν βγάλω το σωληνάκι αναθυμιάσεων Για να γλυτώσω τη μούργα Από το καμένο λάδι θα βγάλει κάποιο σφάλμα Ο εγκέφαλος ;

Και θα Είναι κακό που θα ρουφάει αέρα Μέσα Από Τον κινητήρα ;

Ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλημέρα

 

Έχω το ίδιο αμάξι ακριβώς και το έχω κάνει επισκευή με 1200 ευρω.

 

Τα ίδια και χειρότερα αντιμετώπιζα εγώ.Το αμάξι το είχε πάρει η κοπέλα μου τρίτο χέρι και ειδικά το χέρι ήταν το ''καλό'' που το έσπαγε όλη την ώρα πρώτς δευτέρες.Ο μάστορας τις είπε είναι καλό πάρε το και να τα προβλήματα.Ήθελε να το οικονομήσει ο μάστορας γιατί ήξερε το αυτοκίνητο.Πήγα σε δικό μου μάστορα το έφτιαξα όπως έχω φτιάξει άλλα τόσα και ο κινητήρας ήταν ένα μπουρδέλο μέσα.Συμπλήρωνα λάδι κάθε 2000 χλμ περίπου ενάμισι λίτρο.

 

Αποτέλεσμα ήταν να έχω καπάκι χάλια,έτοιμο να χτυπήσει φλάντζα,2 ελατήρια και μέταλλα εσωτερικά είχαν σπάσει.

Το έφτιαξα και έγινε άλλο αμάξι.Έχω κάνει κοντά 25000 χλμ από την επισκευή και έχω 100 ίππους ζωντανούς και σκέφτομαι να το ανεβάσω λίγο γιατί η εξάτμιση το κόβει κατά την γνώμη μου και να βάλω και πρόγραμμα και φίλτρο και να το πόλο με τα προβήματα που είναι καλό.

 

Συμπέρασμα και συμβουλή.Το αμάξι είναι καλό και φτιάξε το αξίζει το κόπο θα το δεις και δεν θα καίει τίποτα μετά.Ότι θες να σε βοηθήσω εδώ είμαι εγώ να σου πω τις εμπειρίες μιας και έχω πολλές.

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2017 at 9:44 AM, klenar said:

Φίλε μου καλημέρα

 

Έχω το ίδιο αμάξι ακριβώς και το έχω κάνει επισκευή με 1200 ευρω.

 

Τα ίδια και χειρότερα αντιμετώπιζα εγώ.Το αμάξι το είχε πάρει η κοπέλα μου τρίτο χέρι και ειδικά το χέρι ήταν το ''καλό'' που το έσπαγε όλη την ώρα πρώτς δευτέρες.Ο μάστορας τις είπε είναι καλό πάρε το και να τα προβλήματα.Ήθελε να το οικονομήσει ο μάστορας γιατί ήξερε το αυτοκίνητο.Πήγα σε δικό μου μάστορα το έφτιαξα όπως έχω φτιάξει άλλα τόσα και ο κινητήρας ήταν ένα μπουρδέλο μέσα.Συμπλήρωνα λάδι κάθε 2000 χλμ περίπου ενάμισι λίτρο.

 

Αποτέλεσμα ήταν να έχω καπάκι χάλια,έτοιμο να χτυπήσει φλάντζα,2 ελατήρια και μέταλλα εσωτερικά είχαν σπάσει.

Το έφτιαξα και έγινε άλλο αμάξι.Έχω κάνει κοντά 25000 χλμ από την επισκευή και έχω 100 ίππους ζωντανούς και σκέφτομαι να το ανεβάσω λίγο γιατί η εξάτμιση το κόβει κατά την γνώμη μου και να βάλω και πρόγραμμα και φίλτρο και να το πόλο με τα προβήματα που είναι καλό.

 

Συμπέρασμα και συμβουλή.Το αμάξι είναι καλό και φτιάξε το αξίζει το κόπο θα το δεις και δεν θα καίει τίποτα μετά.Ότι θες να σε βοηθήσω εδώ είμαι εγώ να σου πω τις εμπειρίες μιας και έχω πολλές.

 

Καλησπέρα @klenar

 

έχω και εγώ το 9N 2003 με BBY κινητήρα και μου εχει αυξηθεί πολύ η κατανάλωση τον τελευταίο χρόνο (μου ανάβει λαμπάκι στα 410-420χλμ έπειτα από φουλάρισμα) και ζητάει 1λτ λαδιού κάθε 3-4.000χλμ.

Τι είδους επισκευή χρειάστηκε το δικό σου γιατί ο δικός μου ο μάστορας μου λέει πρέπει να ανοίξει το καπάκι και μετά να δει τι μπορεί να φτιάξει.
Υπάρχει περίπτωση να φτιαχτει το θέμα με το λάδι ή να το αποδεχτούμε ότι θα προσθέτω και λάδι καθε τόσο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/1/2020 at 6:19 ΜΜ, kavasilaios said:

Καλησπέρα @klenar

 

έχω και εγώ το 9N 2003 με BBY κινητήρα και μου εχει αυξηθεί πολύ η κατανάλωση τον τελευταίο χρόνο (μου ανάβει λαμπάκι στα 410-420χλμ έπειτα από φουλάρισμα) και ζητάει 1λτ λαδιού κάθε 3-4.000χλμ.

Τι είδους επισκευή χρειάστηκε το δικό σου γιατί ο δικός μου ο μάστορας μου λέει πρέπει να ανοίξει το καπάκι και μετά να δει τι μπορεί να φτιάξει.
Υπάρχει περίπτωση να φτιαχτει το θέμα με το λάδι ή να το αποδεχτούμε ότι θα προσθέτω και λάδι καθε τόσο;

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.