Jump to content
dhmhtrhs

αλλαγη ελαστικων

Recommended Posts

τελικα εγω του φορεσα τα sportcontact 2 αλλα σε w, αντι για v που ειχα πριν... καλο λαστιχο αλλα ρε παιδια μου φαινεται οτι το αμαξι παει χειροτερα απο πριν..κι ουτε καν του αλλαξα διαστασεις... με μια στρωση πελματος παραπανω λετε να υπαρχει διαφορα?? thumbsdown.gif

Φυσικό είναι να έχει διαφορά.Αφενός το λάστιχο δεν έχει ακόμη στρώσει και αφετέρου με τον δείκτη ταχύτητας σε w το λάστιχο είναι πιο σκληρό από το προηγούμενο που φορούσες και ιδιαίτερα τον χειμώνα θα αργεί να ζεσταθεί και χρίζει ιδιαίτερης προσοχής. :D

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ποιο σημαντικο ειναι να μην χαλανε τα πλαινα οταν καποιος που δεν ξερει να παρκαρει, ακουμπαει το πεζοδρομιο, παρα το ποσο καλα σε κρατανε στο δρομο και το ποσο γρηγορα φρεναρουν.

εγω νομιζα πως επιλεγουμε το καλυτερο κρατημα, φρεναρισμα και διαβαζοντας εδω ανακλαυψα πως τελικα το ποιο σημαντικο ειναι να εχουν σκληρα πλαινα γιατι πολλοι οδηγοι δεν ξερουν να παρκαρουν και συνεχεια ακουμπανε στα πεζοδρομια.

Dr καλημέρα,

Δεν είναι το πιο σημαντικό τα πλαινά, συγκρίνοντας όμως ίδιας κατηγορίας ελαστικά (sport και όχι καθημερινής οδήγησης) που έχουν εξίσου καλό κράτημα υπάρχουν κάποια όπως και να το κανουμε που έχουν περισσότερο σκληρά πλαινά. Πλεονέκτημα τους κατά κύριο λόγο είναι το κράτημα στις στροφές (όπου αναπτύσσονται πλευρικές δυνάμεις) και κατά δεύτερο λόγο η ανθεκτικότητα για τον ατζαμή ή τον βιαστικό που δεν προσέχει στο παρκάρισμα.

Και για αυτό προτιμώ Bridgestone, Continental, Goodyear & Pireli από τα Michelin. Από εκεί και πέρα είναι προσωπικό γούστο του καθενός κ υπάρχουν αρκετοί που είναι πιστοί στο Michelin pilot, αντίστοιχα εγώ όσες μάρκες κ να δοκιμάσω (π.χ. τώρα έχω Goodyear eagle f1 assymetric, παλαιότερα Yokohama A510 κλπ) πάντα θα έχω τα Potenza πιο ψηλά από όλα.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικό είναι να έχει διαφορά.Αφενός το λάστιχο δεν έχει ακόμη στρώσει και αφετέρου με τον δείκτη ταχύτητας σε w το λάστιχο είναι πιο σκληρό από το προηγούμενο που φορούσες και ιδιαίτερα τον χειμώνα θα αργεί να ζεσταθεί και χρίζει ιδιαίτερης προσοχής. :D

βασικα εννοουσα απο θεμα επιδοσεων του αυτοκινητου.. οσον αφορα τα κρατηματα απο τα λαστιχα κ τη κυλιση ειμαι ευχαριστημενος..

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.. μετα απο 70000 κμ κ 3 χρονια ηρθε η ωρα να αντικαταστησω τα λαστιχα του αυτοκινητου μου (1.4 φσι). βαστανε λιγο ακομα tongue.gif αλλα λογω χειμωνα θελω να τ αλλαξω.. φοραω continetal sportcontact 2 205/55/r16. γενικα εμεινα ευχαριστημενος απο το λαστιχο κ ειδικα απο τη διαρκεια του κ σκεφτομαι να βαλω τα ιδια.. αλλα λογω του οτι η τεχνολογια προχωραει ελεγα να παω στο sportcontact 3 που ομως δεν εχω ακουσει απ ολους καλα σχολια... σα μαρκα εμπιστευομαι πιο πολυ τη michelin... ποια ειναι η γνωμη σας? (το ξερω οτι μπορω να ψαξω και σε παλαιοτερα threads αλλα ισως να εχουν βγει καινουρια μοντελα τελευταια κ γενικως πιστευω πως αρκετους τους ενδιαφερει αυτην την περιοδο αυτο το θεμα)

ευχαριστω

γεια σου φιλε δεν εχω προσωπικη εμπιρια απο λαστιχα τετοιου τυπου αλλα ενα φιλαρακι που εχει ενα s3 (20vt 225hp) εχει εδω και ενα χρονο το sportcondact 3 ειναι πολι ευχαριστιμενος.!!

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρά.. φίλε μου όπως βλέπεις (στο πιο κάτω τοπικ) εγώ έβαλα πρόσφατα λάστιχα σε ακριβώς ίδιο golf με περίπου ίδια χιλιόμετρα, έχοντας πρίν τα ίδια λάστιχα με σένα... δεν θα σου προτείνω αυτά που έβαλα εγώ γιατι έχω λίγο βαρύ πόδι tongue.gif, και ούτε είμαι σίγουρος ακόμα για το πώς θα πάνε... απλώς απο λίγο ψάξιμο που έκανα, θα σου προτείνω να δείς κάποιο site με reviews απο λάστιχα στο internet... απο ότι κατάλαβα όλοι μιλάνε ανάλογα με της εμπειρίες τους οπότε όταν οι περισσότεροι είχαν contisportcontact 2 αυτά θα σου προτείνουν... πάντως θα σου βγεί μαλλον το πιο οικονομικό (κάτω απο 400 ευρώ) και ταυτόχρονα καλό λάστιχο ...

ta F1 μαμανε και τα μυαλα στα καγκελα!!! απλα πραγματα....

Link to comment
Share on other sites

SC2 μαμησια σε tsi 225/45/17 W , οτι πιο αψυχολογητο λαστιχο εχω βαλει ποτε!

-1. Δεν ξερεις αν εχει καλυτερο κρατημα κρυο ή ζεστο

-2. Σκληρο κουτσουρο στο δρομο

-3. Θορυβωδες αρκετα

+1. Πολυ καλο στο βρεγμενο (ευκολο acquaplaning ομως)

+2. Συμμετρικη φθορα με καλη αποδοση/χλμ (32000)

Ποτε ξανα, εννοειται B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.