Jump to content
Everget

Πρόβλημα με αισθητήρα Αερόσακου

Recommended Posts

Καλησπέρα, έχω ένα passat 1.6 fsi 2008 και από χτες ανάβει η ένδειξη "Airbag Failure" και κίτρινο λαμπάκι αερόσακου στον πίνακα οργάνων. Το έχει πάθει κάποιος από εσάς? παίζει να είναι λάθος σήμα ή όντως έχει πρόβλημα το σύστημα αερόσακων???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω ένα passat 1.6 fsi 2008 και από χτες ανάβει η ένδειξη "Airbag Failure" και κίτρινο λαμπάκι αερόσακου στον πίνακα οργάνων. Το έχει πάθει κάποιος από εσάς? παίζει να είναι λάθος σήμα ή όντως έχει πρόβλημα το σύστημα αερόσακων???

Γειά σου φίλε.Μήπως έβγαλες το πλαίσιο γύρω από το RCD, ξεκούμπωσες την φίσα με την ένδειξη για τον αερόσακο του συνοδηγού και έβαλες το κλειδί στην μίζα?Αν ναι τότε απλά σβήνεις την ένδειξη με vagcom και όλα καλά.Αν όχι τότε κάτι δεν πάει καλά και θα πρέπει να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε! Το έπαθα και εγώ αυτό στο δικό μου. Έχω το FSI 1600 μοντέλο 2005! Όταν πήγα στον Παζαρόπουλο μου είπαν ότι κάηκε ο εγκέφαλος και τον άλλαξαν! Ευτυχώς ήταν στην εγγύηση γιατί 500+ ο εγκέφαλος και κανένα 50 τα περαστικά! Πέζει όμως να είναι τίποτα απλό! Κοίταξέ το πάντως σύντομα γιατί αερόσακος είναι και μακάρι να είναι αχρίαστος!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε! Το έπαθα και εγώ αυτό στο δικό μου. Έχω το FSI 1600 μοντέλο 2005! Όταν πήγα στον Παζαρόπουλο μου είπαν ότι κάηκε ο εγκέφαλος και τον άλλαξαν! Ευτυχώς ήταν στην εγγύηση γιατί 500+ ο εγκέφαλος και κανένα 50 τα περαστικά! Πέζει όμως να είναι τίποτα απλό! Κοίταξέ το πάντως σύντομα γιατί αερόσακος είναι και μακάρι να είναι αχρίαστος!!

Παρομοιο προβλημα ειχα και εγω, αλλα πηγα σε ενα συνεργειο, το βαλανε στον εγκεφαλο και σβησανε το προβλημα... Απο τοτε δεν εχει ξαναναψει η σχετικη λυχνια... Και ολα αυτα τσαμπα.. Οχι σαν την αντιπροσωπεια που θελουν 50Ε....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω ένα passat 1.6 fsi 2008 και από χτες ανάβει η ένδειξη "Airbag Failure" και κίτρινο λαμπάκι αερόσακου στον πίνακα οργάνων. Το έχει πάθει κάποιος από εσάς? παίζει να είναι λάθος σήμα ή όντως έχει πρόβλημα το σύστημα αερόσακων???

Φίλε μου 90% είναι αυτό που θα σου πω, γιατί την έχω πάθει...

Μήπως έκανες καμιά απότομη κίνηση στο κάθισμα και το τράβηξες τέρμα μπρος ή πίσω ή ακόμα και τέρμα πάνω?

Τραβιέται η φίσα κάτω από το κάθισμα του αερόσακου και μετά κάνουν μια νέα κόλληση δική τους και σβήνουν τη βλάβη και όλαα κομπλε.

Μάλιστα εμένα στην αντιπροσωπεια μου είπαν ότι είναι είναι πολύ συχνό φαινόμενο και η ίδια η vw προτείνει αυτή τη λύση.

Το πρόβλημα σε μένα ήταν στο κάθισμα του συνοδηγού, το οποίο χρειάστηκε να λυθει... ;)

Λογικά δε θα πληρώσεις τίποτα

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σασ εχω προβλημα με λαμπακι αεροσακου εχει αναψει και δεν σβηνει με τιποτα.το πηγα 2 φορες στον ηλεκτρολογο εσβησε την βλαβη αλλα μετα απο 10 μερεσ ξανα αναψε και παρουσιαστηκε και προβλημα στους υαλοκαθαριστηρεσ δεν πεταει νερο καθολου.δουλευουν αλλα δεν πεταει νερο και δεν ακουγετε η αντλια να δουλευει.αυτο παρουσιαστηκε μετα απο την επισκεψη στον ηλεκτρολογο.εχω χασει την μπαλα και δεν ξερω που ειναι το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με τον αεροσακο δες την φυσα κατω απο το καθησμα.

Πολλα ειχαν θεμα με αυτην.

Τωρα για τους υαλοκαθαρηστηρες εχεις ξενον;

Αν εχεις απο τα γνωστα κινεζικα τοτε μαλλον αυτα ευθυνονται

Link to comment
Share on other sites

Την ελενξα τα καλοδια ειναι κομενα και ενωμενα τρια στο συνολο αλλα αυτα δεν πανε στι φισα πανε πιο μεσα.οχι δεν εχο xenon φοτα .αυτο παρουσιαστικε μετα την επισκεψη που ειχα στον ηλεκτρολογο.δεν ξερω τι εκανε!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ακουσα τον professor!!!!Eιχα το ιδιο θεμα σημερα μετα απο αφαιρεση του rcd πλαισιου την πεμπτη!!!!Σημερα το πρωι μου αναψε το σφαλμα....το πηγα στο συνεργειο

που παω το Αυτοκινητο και το συνδεσε και αμεσως εβγαλε σφαλμα πλευρικου αεροσακου και το σφαλμα δεν εσβηνε !!!!του λεω αυτο που διαβασα εδω στο club και ταυτοχρονα ξεκουμπονω και το πλαισιο του rcd και με το που κουναμε τη φυσα εσβησε το σφαλμα απο το vagcom!!!!! ok λεω το βρηκαμε μετα το ξεκουμπομα που ειχα κανει δεν εκανε καλη επαφη.Δεν μου πηρε λευτα να σημειωσω!!!Να σε καλα proffessor !!!

Edited by maik818
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ακουσα τον professor!!!!Eιχα το ιδιο θεμα σημερα μετα απο αφαιρεση του rcd πλαισιου την πεμπτη!!!!Σημερα το πρωι μου αναψε το σφαλμα....το πηγα στο συνεργειο

που παω το Αυτοκινητο και το συνδεσε και αμεσως εβγαλε σφαλμα πλευρικου αεροσακου και το σφαλμα δεν εσβηνε !!!!του λεω αυτο που διαβασα εδω στο club και ταυτοχρονα ξεκουμπονω και το πλαισιο του rcd και με το που κουναμε τη φυσα εσβησε το σφαλμα απο το vaccom!!!!! ok λεω το βρηκαμε μετα το ξεκουμπομα που ειχα κανει δεν εκανε καλη επαφη.Δεν μου πηρε λευτα να σημειωσω!!!Να σε καλα proffessor !!!

:goodjob:  :thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εαν φιλε ειχες βγαλει το παλαισιο γυρο απο το ραδιοcd(το πλαστικο) θα ειδες οτι υπαρχει ενα φις που αναβει οταν απενεργοποιης τον αεροσακο του συνοδηγου με το κλειδακι μεσα απο το ντουλαπακι.....πιστευω να καταλαβες ?φυσικα θα πρεπει να πας σε καποιον που να εχει  διαγνοστικο wagcom για να το σβησει απο τον εγκεφαλο το σφαλμα.πιστευω να βοηθησα?

Vag-COM VW

Edited by maik818
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν το έχω βγάλει ποτέ εγώ.

Αλλά θα το δοκιμάσω και αυτό.!

Το πρόβλημα που βγάζει είναι όμως πλαινος αεροσακος.

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Ετσι και εμενα εβγαλε σφαλμα πλαινου αεροσακου και με το που κουνησαμε το καλωδιο που παει στην ενδειξη του πλευρικου αεροσακου εσβησε με το wagcom

Link to comment
Share on other sites

Ok λύθηκε το πρόβλημα τελικά ήταν κάτω από το κάθισμα η ένωση όχι και τόσο καλή.μια άλλη ερώτηση θέλω να αλλάξω τον διακόπτη υαλοκαθαριστηρων και βρήκα κομπλέ με cruise control.υπάρχει κλεμα μέσα για το control ? Thanks και σορρυ αν σας κούρασα.

Link to comment
Share on other sites

ειχα και γω το ιδιο προβλημα. η απαντηση του μηχανικου στο  τηλ. που του εκανα ηταν ουσιαστικα η ερωτηση αν τραβηξα ή εσπρωξα αποτομα το καθισμα. αυτο ακριβως ειχε συμβει στο καθισμα του συνοδηγου. μετα απο ελεγχο στον εγκεφαλο διαπιστωθηκε το προβλημα και επιδιορθωθηκε.

 

Απαγορεύεται ρητά η δημοσίευση μηνυμάτων με όλα τα γράμματα κεφαλαία. Είτε στο τίτλο της δημοσίευσης ή της θεματικής ενότητας είτε στο κύριο μέρος. Η χρήση κεφαλαίων γραμμάτων αντιστοιχίζεται με την αυξημένη ένταση της φωνής και δημιουργεί κακή εντύπωση σε αυτούς που συμμετέχουν στις συζητήσεις. Κεφαλαία γράμματα μπορεί να χρησιμοποιήσει ο διαχειριστής ή ένας συντονιστής γενικού επιπέδου πρόσβασης, προκειμένου να τονίσει την σπουδαιότητα ενός θέματος.

Edited by Speedy
κεφαλαία
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.