Jump to content
STY

Σπασμένο Gt170

Recommended Posts

Γειά σας...

έχω ένα Golf V Gt 170ps μοντέλο αύγουστος 06΄ με 61000 χλμ.κ πριν 2 μήνες έσπασε το μοτέρ.

Συγκεκριμένα έσπασε με 120 χλμ στην Εθνικη προς Λαμία(ξεκινόντας για διακοπες)

Πριν σπάσει είχε γινει γενικό σερβις στην αντιπρόσωπεια των 60000χλμ(όπως κ όλα του τα σερβις)

Όταν το είχα παρει είχα κανει επέκτασης εγγυησης αλλα 2 χρόνια...αρα ειμαι στον τριτο χρονο τωρα...οποτε λογικα περιμενα να μου καλυψουν τη ζημια.

Απο την εθνικη με πηρε η οδικη κ με μετεφερε στην αντιπροσωπεια(αν θελετε την αναφερω)

Διαπιστωθηκε η εξης βλαβη:Σπασμένες βαλβιδες στον πρωτο κ τεταρτο κυλινδρο επισης ο τεταρτος εχει ''παρει'' κιολας,με συνεπεια στραβους εκκεντροφορους κ μπιελες.

Αχρηστος ο κορμος κ θέλει ολος αντικατασταση...στελνουμε το αιτημα στην Cosmocar η οποια το απορριπτει...πιο συγκεκριμενα ''Δεν εγκρινεται,υπαιτιοτητα πελατη''

Η απαντηση τους ηρθε μετα απο 13 εργασιμες...

Η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια(να την αναφερω;;:lol: που ειχα αγορασει το αμαξι κ στην οποια το μετεφερα με εξυπηρετησε κ με εξυπηρετει ακομα με αμαξι αντικαταστασης

(παρολο που μου ειπαν οτι δε γινεται οσο καιρο ειναι χαλασμενο το αμαξι σας να εχετε το αμαξι αντικαταστασης...η αντιπροσωπεια μου δηλωσε οτι το θεμα δεν ειναι πλεον στο χερι της κ δεν μπορουν να κανουν τιποτα παρολο αυτα το εχω ακομα)

Μετα απο πολλες διαπραγματευσεις κ συζητησεις(κ κατοπιν συμβολη δικηγορου,ο οποιος μιλησε με cosmocar,allianz) μου ειπαν οτι τελικα δεν στο φτιαχνουμε ενω εχεις εγγυηση...οποτε η μονη μου λυση ειναι αγωγη κ προσφυγη στα δικαστηρια.

Με λιγα λογια εχω εγγυηση κ δε μου καλυπτουν τη ζημια...το γιατι δεν το ξερω...

Ολα αυτα εχουν ως αποτελεσμα το αυτοκινητο μου να παραμενει λυμενο-διαλυμενο μεσα στην αντιπροσωπεια(η οποια με παιρνει τηλ κ με ρωταει τι θα γινει με την υποθεση του αυτοκινητου μου) εδω κ 58 μερες.

Να σημειωθει οτι το αυτοκινητο ειναι εντελλως απειραχτο...μονο ζαντες εχουν αλλαχθει με 19' κ ενας προφυλακτηρας Gti...στρωθηκε οσο καλυτερα γινοταν...ανοιχθηκε μετα τις 10000χλμ.περιοδικα κ τροφοδοτειτε με βενζινη απο δικο μου βενζιναδικο κ μονο κατοσταρα.

Αν εχετε καποια συμβουλη η καποια αντιστοιχη περιπτωση θα ηθελα τη γνωμη σας...!

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Edited by STY
Link to comment
Share on other sites

apisteuto file mou fainetai ayto pou epathes. afou to amaksi einai mama tote to problima prepei na ypirxe apo to ergostasio. kinigise to oso mporeis dikastika gia na dikaiotheis. eyxome na sou tin allaksoun telika tin mixani.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Τιποτα ξεκινα το γ.....ι

Αγωγή, κοινοποίηση ΙΝΚΑ, και όπου βγει. Ξέρω θα ταλαιπωρηθείς, αλλά δεν σου αφησαν άλλα περιθώρια. Δημοσιοποίησε το όπου μπορείς. Στον Τύπο παντού. Το αυτοκίνητο θα σου έλεγα να το πάρεις από εκεί έστω και σε «τεύχη». Φωτογραφίες, τεχνική πραγματογνωμοσύνη και καθόλου τσαμπούκα. Μόνο με δικηγόρο πλέον οι κινήσεις σου. Για πες σε ποια αντιπροσωπεια έγιναν όλα αυτά? Απάντηση με pm για να μην έχεις προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Τι παέι να πει "Υπαιτιότητα πελάτη". Ετσι ξερό; Χωρίς τεκμηρίωση; Ο δικηγόρος σου δεν πίεσε να πάρει γραπτώς την απάντηση; Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά με την επικοινωνία (αντιπροσωπεία-Κοσμοκαρ-δικηγόρος).

Εχεις κάθε νόμιμο δικαίωμα, ακόμα και υπαιτιότητά σου να είναι να μάθεις τι έφταιξε. Αν μη τι άλλο να μην το ξανακάνεις (επαναλαμβάνω, ΑΝ αποδεικνύεται ότι φταις εσύ),

Πάρε το συμβόλαιο επέκτασης που έχεις παραμάσχαλα και στον αντιπρόσωπο... Αν δεν κάνω λάθος με αυτόν έχεις συμβόλαιο και όχι με την Κοσμοκαρ.

Μήπως έχουν κάνει λαδιά; Πολύ καλά σε εξυπηρετούν (αυτοκίνητο αντικατάστασης για τόσο καιρό, το αμάξι σου λυμένο και δεν σε πιέζουν να το παρεις)...

Ζήτα τα πάντα εγγράφως από όλους. Μόνο το γραπτό μένει στο τέλος. Και στην ανάγκη ζήτα πραγματογνώμονα με τον δικηγόρο σου.

Ελπίζω να ξεμπερδέψεις ρε φίλε.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ

Περαστικα,μονο αυτο...Οντως δεν ειναι θεμα αντιπροσωπειας πλεον.Και κατι ασχετο:τσεκαρε την ασφαλεια του αυτοκινητου αντικαταστασης μηπως εχει ληξει ή μηπως εκλεισε σημερα η εταιρια :lol:

Μηπως το εχεις στον παζαροπουλο?

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπαν και τα παιδιά το κηνυγάς δικαστικά πλεόν. Δεν υπάρχει υπαιτιότητα πελάτη και μάλιστα μετά απο σέρβις. Ζήτα γραπτή απάντηση για το κάθε τι που σε λένε, με κοινοποίηση προς το INKA. Από την αρχή θα είχε κάποιο πρόβλημα το μοτερ σου, και από την στιγμή που δεν έχει πειραχτεί κάτι δεν μπορεί να σπάσει έτσι στα ξαφνικά. Δεν είναι τρελά τα μοτόρια να σπάνε χωρίς λόγο και αιτία....

Link to comment
Share on other sites

καλά ξεμπερδεματά φίλε μου.

δυστηχώς δεν είναι το πρώτο αμάξι που σπάει ο κινητήρας αν θες μπορώ να σου δώσω στοιχεία φίλου που έσπασε το πιστόνι σε tsi Κινητήρα μοντέλου 2008 touran πριν ενα μήνα. Ειναι στην αντιπροσωπεία και περιμένει αντικατάσταση κινητήρα , αν μπορω σε κατι να σε βοηθήσω..

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και εγείρονται πολλά ερωτήματα γύρω από την αξιοπιστία του αυτοκινητου αλλά και της Kosmocar σχετικά με το τι παίζει με την επέκταση της εγγύησης. Σίγουρα δεν έχουμε ακούσει αλλα κρούσματα αλλα δώστε μου ένα σοβαρό λόγο που δεν τον καλύπτουν. Αν είναι ένα και μοναδικό γιατί δεν τον καλύπτουν? Μήπως μας κρύβουν κάτι? Εκτός και αν υπάρχουν περιορισμοί από την ασφαλιστική, κάτι το οποίο το θεωρώ πολύ πιθανό και μας το αποκρύπτουν οι μάγκες.

Σίγουρα πλέον χρειάζεται νομική βοήθεια ο φίλος μας αλλά και όλοι εμείς που έχουμε επέκταση εγγύησης για να δούμε που βαδίζουμε.

Αυτο μου θυμίζει εποχές Powerteam για όσους θυμούνται θυγατρική εταιρεία που έκανε μετατροπές σε μοτερ και άλλα και τους είχαν πνίξει στις αγωγές μέχρι που την έκλεισαν και ησύχασαν.

Link to comment
Share on other sites

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο είναι πολύ γενικό σε ό,τι αφορά την υπαιτιότητα του πελάτη και συνεπώς την μη ασφαλιστική κάλυψη εξ αυτού.

Συνεπώς, χρειάζεσαι τα χαρτιά του σέρβις, γνωμάτευση από μηχανικό, γνωμάτευση από άλλη αντιπροσωπεία και πολύ καλή έρευνα από τον δικηγόρο σου.Η νομολογία τείνει υπέρ του αγοραστή, αλλά θέλει υπομονή από μέρους σου και σωστή δουλεία από τον συνήγορό σου.

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι μετα τα 50κ χιλιομετρα δεν καλυπτεται απο την επεκταση εγγυησης ο κινητηρας :)

Link to comment
Share on other sites

H επέκταση γίνεται σε συνεργασία με την ασφαλιστική σου. Όταν έκανες την επέκταση, σου στάλθηκε ένα ειδοποιητήριο από την allianz που αναφέρει τους όρους συγκεκριμένα. Δεν το έχω πρόχειρο, αλλά ρίχτου μια ματιά καθώς πιστεύω ότι δεν μπορεί να στο καλύψει η εγγύηση αυτό που έπαθες...

Από την άλλη όμως, αν το αμάξι ήταν απείραχτο και προερχόταν από γενικό σέρβις, μπορείς να κινηθείς εναντίον του συνεργείου, καθώς αν υπήρχε, που θα υπήρχε πρόβλημα, έπρεπε να το είχαν προσέξει και διαπιστώσει! Από την στιγμή που υπέγραψαν ότι το αμάξι είναι 100% εντάξει, αναλαμβάνουν και εκείνοι μερίδιο. Αν εσύ είχες σκοτωθεί ( μακριά από εμάς ), αυτή την στιγμή οι υπεύθυνοι του συνεργείου, θα έτρεχαν και δεν θα έφταναν.

Βέβαια, μπορεί μετά από αγώνες να διαπιστωθεί ότι όντως ήταν από δική σου υπαιτιότητα, λόγω κακής χρήσης στο παρελθόν, κακής ποιότητας καυσίμου ή οτιδήποτε άλλου. Αν είσαι 100% σίγουρος ότι δεν ευθύνεσε εσύ, τότε go for it!

Link to comment
Share on other sites

Πω ρε φίλε...

Καλά ξεμπερδέματα...

Στείλε και στα περιοδικά αυτοκίνησης, νομίζω πως και αυτοί επικοινωνούν με τις εταιρίες και μετά δημοσιεύουν τις απαντήσεις τους...

Μήπως να επικοινωνήσεις και με Γερμανία μεριά?

Και εννοείται για ΙΝ.ΚΑ., συνήγορο πολίτη (παίζει για τετοιο θέμα?) και ότι άλλο σου έρθει στο μυαλό.

Κατά τα λοιπά, καλό δικηγόρο που να έχει εμπειρία σε αστικά θέματα και ζήτα ΕΓΓΡΑΦΟ περί τεχνικού ελέγχου, για τις ΑΙΤΙΕΣ που προκάλεσαν τη ζημιά. rtfm.gif

Νομίζω θέλει πολύ πίεση προς την εταιρία και ακόμα πιο πολύ υπομονή από εσένα. Και μάλλον ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.

Καλό κουράγιο και καλά ξεμπερδέματα.

Υ.Γ.: Ήδη ξεπέρασα τις 42.000χλμ με το GT μου... ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ... dead.gifknife.gif

Link to comment
Share on other sites

Μήπως να επικοινωνήσεις και με Γερμανία μεριά?

Γράψε μακακία, αφού πέρασες τη διετία!!!

"Το μεγαλείο του ανδρός είναι να παραδέχεται τα λάθη του..."

giannisGT

tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Φιλε....τρεχα τους..τωρα τι να κανεις εδω που εφτασες....

Καποιοι μιλησαν για αξιοπιστια...Ελπιζω να ξερουν σε ποιο forum γραφοουν

Ποιοτητα ναι αξιοπιστια οχι ομως...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε....τρεχα τους..τωρα τι να κανεις εδω που εφτασες....

Καποιοι μιλησαν για αξιοπιστια...Ελπιζω να ξερουν σε ποιο forum γραφοουν

Ποιοτητα ναι αξιοπιστια οχι ομως...

Αν Έστελνες Στην Μαμά Εταιρία (ΓΕΡΜΑΝΙΑ) Ένα Mail?

Στο Οποίο Βέβαια Θα Τους Ενημέρωνες Ότι Έχεις Εγγύηση Και Ότι Πρέπει Να Πληρώσεις;Ενημέρωσέ Τους Ότι Θα Κινηθείς Δικαστικά.

Link to comment
Share on other sites

1) Καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης τηλ. 1520 για την Ασφαλιστική εταιρεία.

2) Καταγγελία στη Νομαρχία που ανήκει η Ασφαλιστική, πιθανόν και η Αντιπροσωπεία, ώστε να ενεργοποιηθεί η Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού. Λύνονται αρκετά προβλήματα με αυτή την επιτροπή και αρκετές εταιρείες τελικά υπαναχωρούν. Εχω δει παρόμοιες περιπτώσεις φρίκης και τρόμου σε καινούρια αυτοκίνητα εταιρειών με φήμη για την απίστευτη "αξιοπιστία" τους...

3) Αν δεν δουλέψουν ολα αυτά, μήνυση αφού επιδοθεί εξώδικο με όχληση και διαμαρτυρία...

4) Κατά την ταπεινή μου γνώμη εφόσον πλήρωσες επέκταση με ή χωρίς όριο χιλιομέτρων, δεν πρέπει να πληρώσεις μία... Επίσης μερικοί όροι των εγγυήσεων των ασφαλιστικών είναι καταχρηστικοί.

5) Εύχομαι καλή συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

1ον το να σπασει ενας κινητηρας μετα απο 100000000 πωλησεις ειναι απολυτως φυσιολογικο.

2ον η επεκταση εγγυησης ειναι μια μαλακια και απο περσυ το ειχα προτεινει σε οποιον θελει αντι να τα δωσει στην αντιπροσωπια να τα δωσει σε εμενα και αναλαμβανω εγω την εγγυση καθως στα περισσοτερα δε θα υπαρξει προβλημα μεχρι τα 4 χρονια αρα κερδισμενος θα βγω. επισης φυσικα η εγγυηση δεν καλυπτει τα παντα, κακη χρηση πχ.

3ον φυσικα μετα απο 60,000 χιλιομετρα δεν υπαρχει λαθος απο το εργοστασιο. και που ξερουν αυτοι ποσο το εσκιζες το αμαξι; που ξερουν αν εσυ δε το ετρεχες σε κοντρες; αν εσυ δε το πηγες στα κοκκινα κτλ κτλ. ολοι εδω μεσα θελουν να το παιξουν καλοι απεναντι σου αλλα ενας ας μπει στη θεση της εταιρειας. λογικο δεν ειναι να μη ξερουν τη χρηση που εκανες; λογικο δεν ειναι αν σπασει ενα μοτερ απο τα 1000000 να μη φταιει το εργοστασιο;

σιγουρα δε θα κερδισεις τιποτα δικαστικα. γιατι πολυ απλα το μοτερ σπαει ειτε κανεις σερβις ειτε οχι. λογω κακης χρησης ή γκαντεμιας θα σπασει καποιο μοτερ. ετυχε σε εσενα. ησουν ατυχος. ισως δεν εκανες κοντρες, ισως το προσεχες το αυτοκινητο και απλα ησουν ατυχος. χαλαρωσε και φτιαξτο και μετα απολαυσε το. σου ευχομαι αυτη να ειναι η μοναδικη ατυχια που θα σου τυχει στη ζωηκ αι να εχεις υγεια. λαμαρινες ειναι στο κατω κατω, αλλα προεχουν στη ζωη. χαλαρωσε μη χαλας την υγεια σου.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω τι παίζει περί εγγυήσεων και επέκταση της εγγύσης και απλά διαβάζοντας όλα αυτά που γράφονται, αυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι ότι η Kosmocar δεν απάντησε ότι το μοτέρ δεν καλύπτεται από εγγύηση, αλλά ότι ευθύνεται ο οδηγός. Αυτό με αφήνει να καταλάβω ότι η Kosmocar γνωρίζει ότι το μοτέρ είναι σε εγγύηση, οπότε πάει να ρίξει το σφάλμα στον οδηγό, ώστε να γλυτώσει την αντικατάστασή του. Οπότε καλύτερα να πιέσεις να σου δώσουν μια απάντηση με επιχειρήματα και αποδείξεις, παρά να σκαλίζεις τις εγγυήσεις...

Αυτό που θα έκανα εγώ, ΠΑΝΤΑ σε συνεννόηση με τον δικηγόρο μου, θα ζητούσα έγγραφη απάντηση από την Kosmocar, και αν η απάντηση είναι ότι φταίει ο οδηγός, έγγραφη τεκμηρίωση της απάντησής τους. Αν το γυρίσουν στο ότι δεν είσαι σε εγγύηση, τότε άρχισε να ψάχνεις το θέμα του τι καλύπτει η επέκταση που πλήρωσες...

Όπως και να έχει πάντως, καλά ξεμπερδέματα...

Link to comment
Share on other sites

1ον το να σπασει ενας κινητηρας μετα απο 100000000 πωλησεις ειναι απολυτως φυσιολογικο.

2ον η επεκταση εγγυησης ειναι μια μαλακια και απο περσυ το ειχα προτεινει σε οποιον θελει αντι να τα δωσει στην αντιπροσωπια να τα δωσει σε εμενα και αναλαμβανω εγω την εγγυση καθως στα περισσοτερα δε θα υπαρξει προβλημα μεχρι τα 4 χρονια αρα κερδισμενος θα βγω. επισης φυσικα η εγγυηση δεν καλυπτει τα παντα, κακη χρηση πχ.

3ον φυσικα μετα απο 60,000 χιλιομετρα δεν υπαρχει λαθος απο το εργοστασιο. και που ξερουν αυτοι ποσο το εσκιζες το αμαξι; που ξερουν αν εσυ δε το ετρεχες σε κοντρες; αν εσυ δε το πηγες στα κοκκινα κτλ κτλ. ολοι εδω μεσα θελουν να το παιξουν καλοι απεναντι σου αλλα ενας ας μπει στη θεση της εταιρειας. λογικο δεν ειναι να μη ξερουν τη χρηση που εκανες; λογικο δεν ειναι αν σπασει ενα μοτερ απο τα 1000000 να μη φταιει το εργοστασιο;

σιγουρα δε θα κερδισεις τιποτα δικαστικα. γιατι πολυ απλα το μοτερ σπαει ειτε κανεις σερβις ειτε οχι. λογω κακης χρησης ή γκαντεμιας θα σπασει καποιο μοτερ. ετυχε σε εσενα. ησουν ατυχος. ισως δεν εκανες κοντρες, ισως το προσεχες το αυτοκινητο και απλα ησουν ατυχος. χαλαρωσε και φτιαξτο και μετα απολαυσε το. σου ευχομαι αυτη να ειναι η μοναδικη ατυχια που θα σου τυχει στη ζωηκ αι να εχεις υγεια. λαμαρινες ειναι στο κατω κατω, αλλα προεχουν στη ζωη. χαλαρωσε μη χαλας την υγεια σου.

Να σε ρωτήσω κάτι ? Δηλαδή όλοι εμείς που πληρώσαμε για ένα αμάξι VOLKSWAGEN και ΕΜΕΙΣ τοποθετούμε την εταιρία αυτήν στην κορυφή σχεδόν της αγοράς ,που χάρις τα δικά μας λεφτά , από τα σέρβις , από τα ανταλλακτικά , από διάφορες ?? που επινοούν για να τα παίρνουν χοντρά τα συνεργεία της, ζουν και τρώνε με χρυσά κουτάλια και πιρούνια και μαχαίρια , είμαστε βλάκες ? Και δηλαδή αυτοί που πλήρωσαν και πληρώνουν μέχρι και σήμερα επέκταση εγγύησης τι είναι ? Δηλαδή πόσο θα της κοστίσει ένα μοτέρ τον χρόνο ? 6.000 ¤ ? Αυτά τα 6.000 ¤ αυτοί τα έχουν για τα ψώνια του σουπερ μάρκετ ! Το μοτέρ έσπασε μετά από ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ , το οποίο περιλαμβάνει ΓΕΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ του αυτοκίνητου και όχι αλλάζω λάδια , φίλτρα και στο ρίχνω και λίγο νερό να ξεβρομίσει και έτοιμος ! Αν οι ελληνικές αντιπροσωπίες είναι έτσι , τότε κακό του κεφαλιού τους , και κάλος θα πρέπει να πληρώνουν αυτές ότι ζημίες ή προβλήματα υπήρχαν στο αμάξι και δεν τα εντόπισαν όσο το αμάξι ήταν μέσα στο συνεργείο τους ή παρέλειψαν να εξετάσουν λεπτομερώς το αμάξι !Και ενα παραπάνω όταν το αμάξι ήταν μαμά ! Δηλαδή μην τα ισοπεδώνουμε όλα !

Φιλικά ολα αυτα !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς στο φίλο καλό κουράγιο. Όπως και να κινηθείς καλή επιτυχία.

¶κουσα όλους τους προλαλήσαντες και έχω να πω τα εξής:

1. Από που πήρες το αυτοκίνητο; Ρωτάω γιατί εδώ μέσα πολλοί την έχουν πατήσει με συγκεκριμένο αντιπρόσωπο. (του έδωσαν προβληματικά αυτοκίνητα; κανείς δεν ξέρει αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα έχουν πρόβλημα)

2. Για να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα θα πρέπει να ακούσουμε και την άλλη πλευρά, την πλευρά του συνεργείου. Διαφορετικά τα μεταφέρει ο παθών και είναι αδύνατον να είναι αντικειμενικός.

3. Αν είναι όπως τα λες έχεις δίκιο αλλά με τόσους απατεώνες δεν βρίσκεις άκρη! Ακόμα και αν είσαι γνώστης του αντικειμένου.

για τον φίλο που είπε ότι ένα στα 10000000 αυτοκίνητα μπορεί να σπάσει έχει δίκιο. Αλλά θα σου πρότεινα να δεις τι μπορεί να έχει συμβεί στο γενικό service που έκανες. Μια μακακια να σου έκαναν μπορεί να ήταν ο λόγος που έσπασε και άντε μετά να το αποδεχθούν.

4. Δυστυχώς τα περισσότερα τελευταία golf είναι προβληματικά και το λέω εγώ που είμαι αγοραστής της vw group εδώ και 15 χρόνια (από vw polo 16v έως audi a5 & golf gt). ¶λλα βγάζουν κιβώτιο, n75, διαρροές λαδιού, βαλβολίνων κλπ. Αυτή είναι η πραγματικότητα πως να το κάνουμε τώρα. Τα τελευταία μοντέλα αυτοκινήτων έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής. Εδώ το polo το έχω 10 χρόνια και είναι σκυλί με 115.000χλμ.

5. Για τον λόγο αυτό έδωσε η εδώ αντιπροσωπεία +2 χρόνια εγγύηση.

6.πολλές φορές μια παρτίδα είναι ελαττωματική . Είχα ένα audi ttq του 2002 και έτρεχα μέχρι να το πουλήσω με τα ηλεκτρικά του. Ένα κάρο λεφτά είχα πληρώσει και κάθε χρόνο ήμουν στο συνεργείο (5 χρόνια το κράτησα) μέχρι που ρώτησα ένα τύπο που είχε το ίδιο μοντέλο της ίδιας χρονολογίας και μου είπε ότι η εν λόγω παρτίδα που ήρθε στην Ελλάδα ήταν προβληματική.

7. Η ΚΟΣΜΟΚΑΡ δυστυχώς είναι ότι χειρότερο. Κοινά αποδεκτό αυτο που λέω..

τέλος, μην μπείς στην διαδικασία να τρέχεις εσύ, βάλε δικηγόρο να το κυνηγήσει και ζήτα όσα περισσότερα μπορείς για ψυχική οδύνη....

Link to comment
Share on other sites

1ον το να σπασει ενας κινητηρας μετα απο 100000000 πωλησεις ειναι απολυτως φυσιολογικο.

Συμφωνώ, αν είναι ένας κινητήρας.

2ον η επεκταση εγγυησης ειναι μια μαλακια και απο περσυ το ειχα προτεινει σε οποιον θελει αντι να τα δωσει στην αντιπροσωπια να τα δωσει σε εμενα και αναλαμβανω εγω την εγγυση καθως στα περισσοτερα δε θα υπαρξει προβλημα μεχρι τα 4 χρονια αρα κερδισμενος θα βγω.

Εκτός και αν αναλάβεις 1 επέκταση και σπάσει το μοτερ αυτό...

επισης φυσικα η εγγυηση δεν καλυπτει τα παντα, κακη χρηση πχ.

Η οποία αποδεικνύεται πως? Αν π.χ. τα service σου είναι τυπικά?

3ον φυσικα μετα απο 60,000 χιλιομετρα δεν υπαρχει λαθος απο το εργοστασιο. και που ξερουν αυτοι ποσο το εσκιζες το αμαξι; που ξερουν αν εσυ δε το ετρεχες σε κοντρες; αν εσυ δε το πηγες στα κοκκινα κτλ κτλ. ολοι εδω μεσα θελουν να το παιξουν καλοι απεναντι σου αλλα ενας ας μπει στη θεση της εταιρειας. λογικο δεν ειναι να μη ξερουν τη χρηση που εκανες; λογικο δεν ειναι αν σπασει ενα μοτερ απο τα 1000000 να μη φταιει το εργοστασιο;

σιγουρα δε θα κερδισεις τιποτα δικαστικα. γιατι πολυ απλα το μοτερ σπαει ειτε κανεις σερβις ειτε οχι.

λογω κακης χρησης ή γκαντεμιας θα σπασει καποιο μοτερ.

Δεν νομίζω ότι σπάει μοτέρ από γκαντεμιά... Μάλλον από κακή χρήση ή ελαττωματικό υλικό.

ετυχε σε εσενα. ησουν ατυχος. ισως δεν εκανες κοντρες, ισως το προσεχες το αυτοκινητο και απλα ησουν ατυχος. χαλαρωσε και φτιαξτο και μετα απολαυσε το. σου ευχομαι αυτη να ειναι η μοναδικη ατυχια που θα σου τυχει στη ζωηκ αι να εχεις υγεια. λαμαρινες ειναι στο κατω κατω, αλλα προεχουν στη ζωη. χαλαρωσε μη χαλας την υγεια σου.

Φίλος μετά από γενικό service 60000χλμ τα κάρφωσε στο rallye του επειδή ο ιμάντας εκκεντροφόρου κόπηκε (καλά ακούσατε) και ενώ είχε κάνει 500χλμ από το service. Φυσικά το αποφάνθηκε πραγματογνώμωνας και ο συνεργιατζής τον αποζημίωσε πλήρως....

Edited by kostask106
Link to comment
Share on other sites

υπάρχει εταιρεία στην Ελλάδα με πραγματογνώμονες που αναλαμβάνουν τέτοια περιστατικά δήλαδη έχουν μηχανικούς που βρίσκουν την αιτία του προβλήματος και μετα κυνηγάνε αυτοί την εταιρεία φυσικά με το αζημίωτο ή σου λένε τη πρέπει να κάνεις και τι μπορεί να κερδίσεις δεν θυμάμαι όμως το όνομα θα ψαξω και θα ενημερώσω.

καλό κουράγιο φίλε μου τι να πω είναι να μην σου κάτσει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.