svouras Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 (edited) Δεν ξερω αλλα απο οποια πλευρα το βλεπω (εκτος και αν το ελειωνες με την θερμοκρασια στα κοκκινα) την ευθυνη φαινεται να την εχουν η VW/Kosmocar.Σπύρο, χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς, Να μου επιτρεψεις να διαφωνισω μαζι σου ( φιλικη συζητηση κανουμε εξαλλου) αλλα αν ηταν να εσπαγαν τα gt-tsi απο λιωσιμο λογω θερμοκρασιας στα κοκκινα τοτε θα ειχαν γεμισει τα συνεργεια, (ποσο μαλιστα τα βελτιωμενα). Μαλλον για ελλατωματικο μοτερ μου κανει η δουλεια και το εβγαλαν υπαιτιοτητα οδηγου. Τωρα, δεν μπορω να σκεφτω κτ αλλο. Υ.Γ. 970 για να βαλουν ενα μοτερ, δλδ ποσο παει ενα καινουργιο? Ελεος!!!! Edited October 7, 2009 by svouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 (edited) Επιτέλους μίλησες! Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ!!! Το ότι δεν το καλύπτει η επέκταση εγγύησης είναι αλήθεια γιατί: Η ασφαλιστική ενημερώθηκε ότι σου άλλαξαν τον ιμάντα παρελκομένων (αφού ζητάνε όλα τα έγγραφα ιστορικού του οχήματός σου, με το που λαμβάνουν την αίτηση από κάθε συνεργείο) και δεν κάλυψαν τη ζημιά γιατί είναι είναι ολοφάνερα ευθύνη του Συνεργείου! Είναι σαν να το βλέπω να γίνεται μπροστά μου! Να φανταστείς έχω απορρίψει τέτοιες αιτήσεις σε Ford εγώ αρκετές φορές εδώ και ένα χρόνο που δουλεύω! Δεν είναι και χαζοί στην ασφαλιστική!!! Τώρα το συνεργείο για να μην πληρώσει ολόκληρο κινητήρα σου λέει ότι ΤΑΧΑ ΜΟΥ δεν καλύπτει τη ζημιά η ασφαλιστική!!! Βρε τους απατεώνες στο Συνεργείο!!!!!!!!!!!! Edited October 7, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STY Posted October 7, 2009 Author Report Share Posted October 7, 2009 Να μου επιτρεψεις να διαφωνισω μαζι σου ( φιλικη συζητηση κανουμε εξαλλου) αλλα αν ηταν να εσπαγαν τα gt-tsi απο λιωσιμο λογω θερμοκρασιας στα κοκκινα τοτε θα ειχαν γεμισει τα συνεργεια, (ποσο μαλιστα τα βελτιωμενα). Μαλλον για ελλατωματικο μοτερ μου κανει η δουλεια και το εβγαλαν υπαιτιοτητα οδηγου. Τωρα, δεν μπορω να σκεφτω κτ αλλο.Υ.Γ. 970 για να βαλουν ενα μοτερ, δλδ ποσο παει ενα καινουργιο? Ελεος!!!! Κατι αλλο να σημειωθει οτι το gt δεν εχει θερμοκρασια...οποτε δεν μπορω να τη δω...(μονο ηλεκτρονικα απο τον κλιματισμο,αλλα εκεινη την ωρα...) 970....καινουργια λαδια,ενα μικρο ελεγχο κ κατι αλλα που χρειαζοντουσαν για το καινουργιο μοτερ,φυσικα η εργασια ειναι τα περισσοτερα(αν θυμαμαι καλα περι τα 670ευρω ηταν τα εργατικα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STY Posted October 7, 2009 Author Report Share Posted October 7, 2009 Επιτέλους μίλησες! Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ!!! Το ότι δεν το καλύπτει η επέκταση εγγύησης είναι αλήθεια γιατί: Η ασφαλιστική ενημερώθηκε ότι σου άλλαξαν τον ιμάντα παρελκομένων (αφού ζητάνε όλα τα έγγραφα ιστορικού του οχήματός σου, με το που λαμβάνουν την αίτηση από κάθε συνεργείο) και δεν κάλυψαν τη ζημιά γιατί είναι είναι ολοφάνερα ευθύνη του Συνεργείου! Είναι σαν να το βλέπω να γίνεται μπροστά μου! Να φανταστείς έχω απορρίψει τέτοιες αιτήσεις σε Ford εγώ αρκετές φορές εδώ και ένα χρόνο που δουλεύω! Δεν είναι και χαζοί στην ασφαλιστική!!! Τώρα το συνεργείο για να μην πληρώσει ολόκληρο κινητήρα σου λέει ότι ΤΑΧΑ ΜΟΥ δεν καλύπτει τη ζημιά η ασφαλιστική!!! Βρε τους απατεώνες στο Συνεργείο!!!!!!!!!!!! κ σε αυτη την περιπτωση,εαν ειναι ετσι οπως τα λες,τι να κανω;τι να ισχυριστω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Να μου επιτρεψεις να διαφωνισω μαζι σου ( φιλικη συζητηση κανουμε εξαλλου) αλλα αν ηταν να εσπαγαν τα gt-tsi απο λιωσιμο λογω θερμοκρασιας στα κοκκινα τοτε θα ειχαν γεμισει τα συνεργεια, (ποσο μαλιστα τα βελτιωμενα). Μαλλον για ελλατωματικο μοτερ μου κανει η δουλεια και το εβγαλαν υπαιτιοτητα οδηγου. Τωρα, δεν μπορω να σκεφτω κτ αλλο.Υ.Γ. 970 για να βαλουν ενα μοτερ, δλδ ποσο παει ενα καινουργιο? Ελεος!!!! Παντα φιλικα μιλαμε. Λεγοντας κοκκινα εννοω να εχει προβλημα το συστημα και να ανεβαζει θερμοκρασια πανω απο τα επιτρεπομενα. Δεν αναφερομαι σε συνηθεις λειτουργικες θερμοκρασιες των 90-110 βαθμων αλλα παραπανω που καθιστουν προβλημα. Παλια στο θερμομετρο (οχι στα τωρινα Γκολφ) υπηρχε γραφικα το σημειο με κοκκινες γραμμες οπου ο δεικτης της θερμοκρασιας του νερου οταν εφτανε σημαινε οτι υπαρχει προβλημα στην ψυξη και φυσικα αν το παρατραβαγες μπορει να ειχες θεμα με το να κολλησει η μηχανη. Συνηθες προβλημα σε παλαιοτερα μοντελα γενικως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Κατι αλλο να σημειωθει οτι το gt δεν εχει θερμοκρασια...οποτε δεν μπορω να τη δω...(μονο ηλεκτρονικα απο τον κλιματισμο,αλλα εκεινη την ωρα...)970....καινουργια λαδια,ενα μικρο ελεγχο κ κατι αλλα που χρειαζοντουσαν για το καινουργιο μοτερ,φυσικα η εργασια ειναι τα περισσοτερα(αν θυμαμαι καλα περι τα 670ευρω ηταν τα εργατικα) Δικιο εχεις το ξεχασα. Πρεπει ομως να υπαρχει ενα προειδοποιητικο λαμπακι η καποια ΜΕΓΑλΗ ενδειξη στην οθονη πληροφοριων σε περιπτωση υπερθερμανσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 κ σε αυτη την περιπτωση,εαν ειναι ετσι οπως τα λες,τι να κανω;τι να ισχυριστω; Κανε μια κρουση στην Κοσμοκαρ με το ιστορικο καθως απ'οτι φαινεται ειναι προβλημα επισημου συνεργατη της, κανε το ιδιο στον Παζαροπουλο και συγχρονως ενημερωσε τους οτι εχεις ηδη δωσει την υποθεση σε δικηγορο (το οποιο θα πρεπει να κανεις ουτως η αλλως πλεον και διαλεξε καπιον απο αυτους που ασχολουνται αποκλειστικα με θεματα αυτοκινητου). Φυσικα με κοστολογιο καινουργιου κινητηρα κλπ και τοτε πιστευω οτι εφοσον ειναι οπως τα λες τα πραγματα αυτοι θα πρεπει να τρεξουν πρωτοι για συμβιβασμο, διαφορετικα στα δικαστηρια θα ειναι κατα πασα πιθανοτητα χαμενοι και θα επωμισθουν και ολα τα δικαστικα εξοδα. Τι να πω καλο ξεμπερδεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 καθαρα φταιει το συνεργειο και πρεπει να στον αλλαξουν αυτοι μην το αφίσεις ετσι πηγενε παντου σκιστους ειναι υπαιτιοτητα συνργείου και επειδη έπρεπε να πλυρώσουν αυτοι για αυτο σου είπαν αυτές τις π@π@ρ@@ς , μίλα με κοσμοκαρ συνηγορο του πολιτη θα τους κλείσεις το μαγαζί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STY Posted October 7, 2009 Author Report Share Posted October 7, 2009 Δικιο εχεις το ξεχασα.Πρεπει ομως να υπαρχει ενα προειδοποιητικο λαμπακι η καποια ΜΕΓΑλΗ ενδειξη στην οθονη πληροφοριων σε περιπτωση υπερθερμανσης. Ναι,οκ,αναψε λαμπακι κιτρινο κ μετα κοκκινο...με 120 πηγαινα,σταθερα κ χαλαρα...''χαζευοντας που λενε'' δεν περιμενω οτι θα γινει κατι... οταν ενιωσα οτι δεν εχω γκαζι...σε καποιο σημειο νεκρωσε...ηταν τοτε που αναψε κ το λαμπακι κιτρινο κ μεχρι να κοψω εβγαζε καπνους κ ειχε γινει κοκκινο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Πάντως εδώ που τα λέμε είναι και τυχερό να πέσεις σε τσαρλατάνο μάστορα εξουσιοδοτημένου συνεργείου ή σε σκάρτο γνήσιο ανταλλακτικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 κ σε αυτη την περιπτωση,εαν ειναι ετσι οπως τα λες,τι να κανω;τι να ισχυριστω; Στην περίπτωση αυτή λοιπόν πρέπει να ζητήσεις ότι Ηλεκτρονικά αρχεία και έγγραφα διακινήθηκαν μεταξύ Παζαρόπουλου>Κοσμοκάρ>Allianze και να κινηθείς δικαστικά όπως σου λένε και οι υπόλοιποι του φόρουμ..... Αυτό που σου είπα πρώτα εγώ -πιο πάνω- είναι απο παρόμοια εμπειρία που έχω στη δουλειά μου, βλέποντάς το απο την οπτική γωνία της ασφαλιστικής (αφού δουλεύω ως υπεύθυνος εγγυήσεων σε άλλη ασφαλιστική). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Απο το διαβασμα του εγκεφαλου του αυτοκινητου μπορουν ευκολα να δουν ποτε υπερθερμανθηκε ο κινητηρας σε τι στροφες, με ποια ταχυτητα και μετα απο ποση ωρα σταματησε. Οπως φυσικα μπορουν να δουν και το πως ΄συμπεριφερεται' ο καθενας μας στο αυτοκινητο, ειδικα οταν υπαρχει θεμα. Απλως, στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα, αυτο το διαβασμα επρεπε να το απαιτησεις τοτε, αυτοι κανονικα πρεπει να το εχουν ακομα ωστε να δικαιολογησουν την οποια αποφαση τους, γιατι απ' οτι καταλαβαινω εχεις τον ιδιο εγκεφαλο, που φυσικα θα τον εχουν 'καθαρισει' τωρα. Αν δεν το εχουν, τοτε σε δικαστηριο δεν μπορουν ευκολα να αποδειξουν τη θεση τους γιατι δεν εχουν κανενα αλλο στοιχειο εκτος απο υποθετικα σεναρια που δεν μετρανε. Ειναι κατι που θα πρεπει να απαιτησεις απο αυτους ουτως η αλλως εφοσον θελεις να κινηθεις δικαστικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Σήμερα έψαχνα κατι και επασα επάνω στο συμβολαο επέκτασης που εχω κάνει, το διάβασα και πουθενά δεν αναφέρει κάποιο όριο χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 Φίλε μου όπως σου έχω ξαναγράψει στην περίπτωσή σου δεν θα το αφηνα έτσι. Κυνηγησε το δικαστικά θα βγεις κερδισμένος και μάλιστα σύντομα. Πιστεύω κανα μήνα πριν φτάσεις στη δίκη θα έχεις τακτοποιηθεί. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ!!! Να τελειώνουμε με τους τσαρλ....ους επιτέλους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 9, 2009 Report Share Posted October 9, 2009 Φίλε μου όπως σου έχω ξαναγράψει στην περίπτωσή σου δεν θα το αφηνα έτσι.Κυνηγησε το δικαστικά θα βγεις κερδισμένος και μάλιστα σύντομα. Πιστεύω κανα μήνα πριν φτάσεις στη δίκη θα έχεις τακτοποιηθεί. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ!!! Να τελειώνουμε με τους τσαρλ....ους επιτέλους Τα λαμογια ακομα και την ημερα της δικης σε πλησιαζουν μπας και καταφερουν συμβιβασμο.Μονο που τοτε ειναι αργα γιατι οταν ο αλλος εχει φαει το αγγουρι τοσο καιρο, δε θα διστασει λιγο πριν τη δικη.Φιλε κυνηγησε το διοτι αυτοι πονταρουν στο οτι δε θα μπεις σε περιπετειες.Αν μπεις ομως θα τους παρεις παραπανω απο αυτα που θα εδιναν εξ'αρχης γιατι μεσα στην αποζημιωση ειναι τα λεφτα για τα μεταφορικα σου με ταξι την περιοδο που εμεινες χωρις αυτοκινητο (κ δεν ειναι λιγα), η αμοιβη του δικηγορου και τα εξοδα δικαστηριου ή οτι αλλο κρινει ο δικηγορος οτι πρεπει να βαλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexman Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 Παιδιά καλημέρα σε όλους. Αν και δεν κάνω post βρίσκω συνέχεια απαντήσεις σε θέματα που με αποασχολούν σε σχέση με ένα GT του 2006 που έχω. Και σήμερα ψάχνοντας έπεσα στο συγκεκριμένο ποστ, το οποίο ξεκίντησε με θέμα Σπασπένο GT ... και ΄καταλήγει με θέμα Επέκταση εγγύσησης ... Αλήθεια η Μύθος? Τέλος πάντων θα επικεντρωθώ στο "σπασμένο GT". Το ιστορικό εν τάχει. 1) GT σφύριζε στις 2700-3000 - αλλαγή η κλασσική αντλία νερού στο turbo ή κάτι τέτοιο 2) GT ταξίδι στη μαγευτική Ελάφόνησο ... μια χαρά 3) GT επιστροφή από τη μαγευτική Ελαφόνησο ... κομπιάσματα - δεν πήγαινε - πόρισμα αλλαγή πολλαπλασιαστή 4ου κυλίνδρου 4) μετα το συνεργείο GT δεν πήγαινε τόσο κομμάτια όσο παλιότερα. Ταξίδι αστραπή Πύργο - και πάλι δεν τράβαγε (με 5η - 6η & γκαζάκι το ένιωθες δεν τράβαγε) 5) GT συνεργείο για αλλαγή Ν75 6) GT σπίτι (πάλι είχα την εντύπωση ότι δεν πάει τόοοοοσο καλά όσο πριν από την περίπτωση 2). Ορισμένα πρωινά το βάζω μπρος ανάβει πορτοκαλι λαμπάκι κινητήρα, σβήνω και ξαναβάζω μπροστά και το λαμπάκι σταματάει να αναβοσβήνει. το έκανει κάποιες φορές (όχι καθημερινά) 7) GT συνεργείο, γκρίνια και η απάντηση απο συνεργείο ότι το μοτέρ σας έχει πρόβλημα εσωτερικά (αφού άλλαξαν πάλι Ν75, κάτι σωληνάκια κλπ). έχουμε στείλει αίτημα στην Cosmocar και περιμένουμε απάντηση ... (με ζώνουν τα φίδια). Μεταά από ζόρια (δεν μου έλεγνα τι έχει) μου είπαν ότι θα ανοιχτει μοτερ γιατί έχουν καπνιστεί οι βαλβίδες και θέλουν καθάρισμοα .... Φίλοι μου τα συμπεράσματα δικά σας. Η αλήθεια είναι ότι διαβάζοντας το ποστ έχω αγχωθεί τραγικά πολύ. Είμαι ακόμα σε επέκταση εγγύησης και είπαν ότι θα το φτιάξουν (ελπίζω) Ερωτήματα: 1) τι στο καλό έπαθε το ρημαδάκι? δεν το σκίζω, το προσέχω, το ζεσταίνω το κρυώνων και service - έλεγχος λαδιών όπως πρέπει. 2) επειδή λήγει η εγγύηση τι άλλο να περιμένω? 3) το βάζω αγγελία? γιατί αν λήξει η εγγύηση (επέκταση) τι κάνουμε μετά? Μόλις έχω νέα σας ενημερώνω. Μου είπαν ότι θα το πάρω από Δευτέρα. (άκου εκεί καπνισμένες βαλβίδες). Υ.Γ.: κατά τη γνώμη μου και την εμπειρία μου χαίρομαι που είχα πληρώσει την επέκταση. Καλημέρα σε όλους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexman Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 Ξεχασα να πω. GT ηλικίας 46.000χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 (edited) Μηπως υπαρχει θεμα με την ποιοτητα καυσιμου? Γιατι τα GT θελουν 100αρα και αυτη συνηθως γινεται αντικειμενο νοθειας, ειδικα σε επαρχια οπου οι ελεγχοι δεν ειναι συχνοι και αυτοι που βαζουν 100αρα λιγοι. Οσο για την επεκταση ας το δουν οσοι νομιζουν οτι ειναι τσαμπα λεφτα. Edited October 14, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dim TSi Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 Εγώ πάντως το έχω πάρει απόφαση... θα την κάνω την επέκταση εγγύησης... όχι γιατί φοβάμαι ότι θα "σπάσει" (αν φοβόμουν κάτι τέτοιο δεν θα το έπαιρνα καθόλου) αλλά γιατί με τα χιλιόμετρα που κάνω... τα +2 χρόνια δεν με χαλάνε καθόλου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexman Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Update ημέρας: GT συνεργείο, καπάκι ανοιγμένο και βαλβίδες για καθάρισμο. Κύλινδροι φαίνονται μια χαρά, ούτε γρέζια ούτε γδαρσιματα, ... άντε να δούμε. Πως γίνεται να καπνιστούν οι βαλβίδες? Έχει συμβει σε κανέναν συμforumίτη? το έχετε ακούσει? Πρέπει να προσέξω κατά την γνώμη σας τίποτα άλλο>? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Απο δικαιολογίες άλλο τίποτα τα συνεργεία.... Πρίν πάρω το TSI είχα FSI το οποίο κατέγραφε διακοπές καύσης στον κύλινδρο. Οι δικαιολογίες που είχα ακούσει απίστευτες. Μπουκωμένη πεταλούδα γκαζιού. Βρεγμένα μπουζί Πολλαπλασιαστές Τα πάντα όλα που λένε..... Τελικά πρέπει να είχε πρόβλημα στην έδρα ο κύλινδρος και αλλάξανε τη μισή μηχανή. Το αμάξι όμως δε το ένιωθα το ίδιο. Πες πες απείλησε φώναξε.... ήρθαμε σε συμφωνία και αναβαθμίστηκα σε TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Απο δικαιολογίες άλλο τίποτα τα συνεργεία....Πρίν πάρω το TSI είχα FSI το οποίο κατέγραφε διακοπές καύσης στον κύλινδρο. Οι δικαιολογίες που είχα ακούσει απίστευτες. Μπουκωμένη πεταλούδα γκαζιού. Βρεγμένα μπουζί Πολλαπλασιαστές Τα πάντα όλα που λένε..... Τελικά πρέπει να είχε πρόβλημα στην έδρα ο κύλινδρος και αλλάξανε τη μισή μηχανή. Το αμάξι όμως δε το ένιωθα το ίδιο. Πες πες απείλησε φώναξε.... ήρθαμε σε συμφωνία και αναβαθμίστηκα σε TSI Εσυ καταφερες το ακατορθωτο ρε φιλε.Μια χαρα σου εκατσε ετσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viardon Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Εσυ καταφερες το ακατορθωτο ρε φιλε.Μια χαρα σου εκατσε ετσι; Σε θέμα αυτοκινήτου δε με χάλασε καθόλου... Βέβαια το ήρθαμε σε συμφωνία συνεπάγεται.... μια οικονομική διαφορά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camelboy Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Update ημέρας: GT συνεργείο, καπάκι ανοιγμένο και βαλβίδες για καθάρισμο. Κύλινδροι φαίνονται μια χαρά, ούτε γρέζια ούτε γδαρσιματα, ... άντε να δούμε.Πως γίνεται να καπνιστούν οι βαλβίδες? Έχει συμβει σε κανέναν συμforumίτη? το έχετε ακούσει? Πρέπει να προσέξω κατά την γνώμη σας τίποτα άλλο>? Καλησπέρα και από εμένα, λοιπόν συμforumίτη, θα ξεκινήσω με τα δικά μου τα καλά. 125000 χιλιόμετρα, του 2006 αυτοκίνητο. Όλα σε ανοιχτό δρόμο. Ζέσταμα, κρύωμα, προσεγμένα χιλιόμετρα. Είχα θόρυβο από τον κινητήρα, κάτι σαν να γυρνάει και να χτυπάει, το αυτοκίνητο κατόπιν 2-3 επισκέψεων και αφού δεν βρέθηκε τίποτα, μου ανέφερα να το αφήσω για περαιτέρω ψάξιμο. Έχω αλλάξει 2 φορές σκάστρα και Ν75, 2 φορές πολλαπλασιαστή στον 4ο κύλινδρο, μπεκ στον 4ο κύλινδρο και 2 φορές αντλία νερού. Το αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο μετά την διάγνωση της kosmocar, να χρίζει αντικατάστασης μοτερ. Επειδή το αυτοκίνητο είναι στην επέκταση εγγύησης, πήρε μια βδομάδα να αποφασίσουν από την Allianz(επέκτασης εγγύσης) ότι πρέπει να μου αλλάξουν το μοτερ ( σήμερα 19/10 το πήραν απόφαση) και όχι να μου κάνουν επισκευή όπως ήθελε στην αρχή η Allianz. Το πόρισμα ήταν διαρροή στον 4ο κύλινδρο, πιστόνι λαδιού στον 4ο κύλινδρο και στρόφαλος. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι θα μου αλλάξουν μοτερ με δική τους υπαιτιότητα και δεν θα χρειαστεί να τρέχω όπως ο φίλος που δεν του το πέρασαν εγγύηση. Τώρα τα συμπεράσματα δικά σου. Φιλικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 (edited) Καλησπέρα και από εμένα,λοιπόν συμforumίτη, θα ξεκινήσω με τα δικά μου τα καλά. 125000 χιλιόμετρα, του 2006 αυτοκίνητο. Όλα σε ανοιχτό δρόμο. Ζέσταμα, κρύωμα, προσεγμένα χιλιόμετρα. Είχα θόρυβο από τον κινητήρα, κάτι σαν να γυρνάει και να χτυπάει, το αυτοκίνητο κατόπιν 2-3 επισκέψεων και αφού δεν βρέθηκε τίποτα, μου ανέφερα να το αφήσω για περαιτέρω ψάξιμο. Έχω αλλάξει 2 φορές σκάστρα και Ν75, 2 φορές πολλαπλασιαστή στον 4ο κύλινδρο, μπεκ στον 4ο κύλινδρο και 2 φορές αντλία νερού. Το αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο μετά την διάγνωση της kosmocar, να χρίζει αντικατάστασης μοτερ. Επειδή το αυτοκίνητο είναι στην επέκταση εγγύησης, πήρε μια βδομάδα να αποφασίσουν από την Allianz(επέκτασης εγγύσης) ότι πρέπει να μου αλλάξουν το μοτερ ( σήμερα 19/10 το πήραν απόφαση) και όχι να μου κάνουν επισκευή όπως ήθελε στην αρχή η Allianz. Το πόρισμα ήταν διαρροή στον 4ο κύλινδρο, πιστόνι λαδιού στον 4ο κύλινδρο και στρόφαλος. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι θα μου αλλάξουν μοτερ με δική τους υπαιτιότητα και δεν θα χρειαστεί να τρέχω όπως ο φίλος που δεν του το πέρασαν εγγύηση. Τώρα τα συμπεράσματα δικά σου. Φιλικά Καλα εσυ ανέτρεψες ολες αυτές τισ θεωρίες που λενε οτι δεν χρειάζεται η επέκταση εγγύησης , μπράβο φίλε με το καλο να το πάρεις και καλες βόλτες με το νεο μοτέρ Edited October 19, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...