Jump to content
menios80

Passat Cc 1.8 Tsi Superchips Remap(bluefin)!

Recommended Posts

ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΜΑΖΙ

(bluefin) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΞΥΠΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ!!ΤΩΡΑ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ............

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 480Ε...ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΘΥΡΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ Σ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κ ΜΕΤΑ ΕΓΚΑΘΗΣΤΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠ. Κ ΣΥΝΔΕΕΣΑΙ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ SUPERCHIPS Κ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Κ ΤΟ ΠΕΡΝΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ...Κ ΤΕΛΟΣ..Κ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΤΟ ΓΥΡΝΑΣ ΣΤΟΚ....

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ

http://www.mybluefin.co.uk/ εχει τα παντα οσον αφορα τα προγραμματα κ ολα τα σχετικα!!!

Ναι, ναι μπήκα στο site.

Λεπτομέρειες επί του "έργου" όμως; Πως πάει το αυτοκίνητο, αίσθηση στο δρόμο, επιτάχυνση, ρεπρίζ κτλ..

Link to comment
Share on other sites

ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΠΟΛΥ...ΡΟΠΗ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2000-2500 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ...ΜΕΤΑ ΑΣΤΑ!!!ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ VAG-COM ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΩ..ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΧΤΗ...ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΝΝΑΜΑ ΜΟΥ ΠΕΤΑΓΕ ΣΦΑΛΜΑ ΤΟ ΛΑΜΑΚΙ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ Κ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΛ. ΣΕ ΑΓΓΛΙΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΑ ΣΕ ΣΤΟΚ Κ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κ ΥΣΤΕΡΑ Μ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΚ!!!ΠΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΙΛ Μ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΜΙΣΗΣ ΩΡΑΣ!!!ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΣΤΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Σ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΙ ΕΝΑΝ 4ΨΗΦΙΟ ΚΩΔΙΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ..ΟΠΟΤΕ ΜΙΛΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΣΤΟΚ...ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΤΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΕΣΥ ΜΟΝΟΣ Σ...ΑΥΤΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

Είδα ότι υπάρχει και στην Ελλάδα αντιπροσωπεία/εκπροσώπηση της συγκεκριμένης εταιρείας (στην Αγ. Παρασκευή).

Τους βρήκες και δε σου γέμισαν το μάτι ή πρώτη φορά τ' ακούς;

Πάντως το ότι έχει ανταπόκριση σε e-mail σε επίπεδο μισής ώρας είναι καταπληκτικό!

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ Σ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΙΜΗ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΑΓΓΛΙΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ 390 ΛΙΡΕΣ ΣΥΝ 20 ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΟΤΝ ΣΤΟ ΣΑΙΤ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟ ΔΙΝΕΙ 434 ΛΙΡΕΣ ΣΥΝ 18 ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ...Κ ΛΕΩ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΛΙΓΟ...ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΙΛΣ ΑΓΓΛΙΑ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΑΓΑΖΙ Κ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ Κ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΑΜΕΣΣΑ ΤΙΣ ΑΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!!

ΤΙ ΠΑΣΣΑΤ ΕΧΕΙΣ??1.8 Η 2.0??

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα μετακινηθηκε εδω μιας και αφορα βελτιωση στον κινητηρα.

Ευχαριστω.

Μενιο αν θελεις γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες γιατι με τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας φιλοι μου,

Εχω βαλει το συγκεκριμενο προϊον (stage 1 remap) απο το Μαϊο του 2010 και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.

Στην αρχη ειχα καποια μικροκοψιματακια στις 3600-3800 σαλ αν και το αμαξι "οργωνε" χαμηλα αλλα τους ζητησα να το διορθωσουν και μου εστειλαν αλλο προγραμμα (μεσω internet) το οποιο ναι μεν ελυσε το προβλημα αλλα το νοιωθω καπως κομενο σε ροπη χαμηλα.

Πηγα λοιπον και το δυναμομετρησα στο δυναμομετρο του Κοπανιδη στην Κοζανη και ανεβαζω εδω τα αποτελεσματα (με τεταρτη και πεμπτη).

Βασικα η αισθηση μου επιβεβαιωθηκε και η ροπη ειναι φανερα κομενη χαμηλα και φτανει στα 300 Nm απο τις 2300 ως τις 5200 σαλ με μεγιστο 317 Nm στις 3655 σαλ. Πολυ γραμμικο αλλα χωρις πολυ ροπη στα χαμηλα...

Η δυναμη του ομως ειναι μια ευχαριστη εκπληξη: 230 BHP στις 6200 σαλ. Ισως σ'αυτο παιζει ρολο το APR carbonio stage 1 και η 100αρα της ΕΚΟ...

Δυστυχως δεν παρεχουν stage 2 remap οποτε μαλλον θα πρεπει να επευθυνθω αλλου επειδη ηδη ετοιμαζομαι για intercooler απο S3 και carbonio stage 2.

Ισως αν τους το λογκαρω και τους στειλω τα αποτελεσματα να το εξετασουν ξανα για stage 2.

Θα δουμε...

5 GEAR.zip

4 GEAR.zip

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας φιλοι μου,

Εχω βαλει το συγκεκριμενο προϊον (stage 1 remap) απο το Μαϊο του 2010 και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.

Στην αρχη ειχα καποια μικροκοψιματακια στις 3600-3800 σαλ αν και το αμαξι "οργωνε" χαμηλα αλλα τους ζητησα να το διορθωσουν και μου εστειλαν αλλο προγραμμα (μεσω internet) το οποιο ναι μεν ελυσε το προβλημα αλλα το νοιωθω καπως κομενο σε ροπη χαμηλα.

Πηγα λοιπον και το δυναμομετρησα στο δυναμομετρο του Κοπανιδη στην Κοζανη και ανεβαζω εδω τα αποτελεσματα (με τεταρτη και πεμπτη).

Βασικα η αισθηση μου επιβεβαιωθηκε και η ροπη ειναι φανερα κομενη χαμηλα και φτανει στα 300 Nm απο τις 2300 ως τις 5200 σαλ με μεγιστο 317 Nm στις 3655 σαλ. Πολυ γραμμικο αλλα χωρις πολυ ροπη στα χαμηλα...

Η δυναμη του ομως ειναι μια ευχαριστη εκπληξη: 230 BHP στις 6200 σαλ. Ισως σ'αυτο παιζει ρολο το APR carbonio stage 1 και η 100αρα της ΕΚΟ...

Δυστυχως δεν παρεχουν stage 2 remap οποτε μαλλον θα πρεπει να επευθυνθω αλλου επειδη ηδη ετοιμαζομαι για intercooler απο S3 και carbonio stage 2.

Ισως αν τους το λογκαρω και τους στειλω τα αποτελεσματα να το εξετασουν ξανα για stage 2.

Θα δουμε...

φιλε μια χαρα εισαι μπραβο για τα νουμερα πολυ καλα ειναι εγω στο υπολογησα στα 220 και απο ροπη σχεδον οσο σε ειχε δειξει το vag com μια χαρα που να μπει και ενα ιντερκουλερ και μια εξατμηση θα εισαι αρχηγος τα 235 θα τα δεις πιστευω :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, μην μπερδεύεις το θέμα ροπή γενικά με το θέμα "μέγιστη ροπή". Τι εννοώ με αυτό που λέω. Μπορεί να μην έχεις "peak" ροπή υψηλή αλλά δεν πάει να πει ότι δεν έχεις ροπή γενικά.

Αν δεις ένα άλλο γράφημα, από κάποιο βελτιωμένο με υψηλή ροπή, τότε θα παρατηρήσεις το κλασικό ξέσπασμα χαμηλά και το ακόμα πιο κλασικό ξεφούσκωμα στα ψηλά. Εσένα πολύ απλα σου έκοψαν το ξέσπασμα στα χαμηλά, αλλά σου το κρατάει τραπέζι από πλευράς ροπής ως τα ψηλά. Κοινώς είναι σαν μια εργοστασιακή καμπύλη ροπής φουσκωμένη ομοιόμορφα! :tongue:

Σε απλά Ελληνικά, το αμάξι σου βγάζει υψηλή ροπή όταν δουλεύει στα υψηλά, απλά σαν αίσθηση δεν λαμβάνεις το έντονο "κλώτσημα". Οι διαφορές που αναφέρεις για τον αρχικό κώδικα που φορούσες μα τον τωρινό κάτι μου φέρνουν ανάμεσα σε Revo Setting3 όπου κλωτσάει, και Revo Setting1 όπου τα κάνει όλα "επίπεδα" σε καμπύλες, με μικρές διαφορές σε τελική ιπποδύναμη, αλλά αισθητές σε μέγιστη ροπη :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Για να το κάνουμε λίγο πιο αναλυτικό, και για να μαθαίνουμε πως να διαβάζουμε μια δυναμομέτρηση εφτιαξα ένα συγκριτικό πινακάκι ώστε να μπορούμε να βλέπουμε και συγκεκριμένα το τι λέμε με ένα απτό παράδειγμα...

dynocomparison.jpg

1. "Δυνατό πρόγραμμα". Εντελώς υποκειμενικός όρος, καθότι εξαρτάται πως το εννοεί ο καθένας. Γενικά προκειμένου να δούμε αν ένα αμάξι είναι αντικειμενικά δυνατότερο από ένα άλλο, τότε μετράμε συνολικά το εμβαδό της επιφάνειας που βρίσκεται ΚΑΤΩ από τη καμπύλη ισχύος. Αυτό υποδηλώνει σε όλο το εύρος τι ισχύ έχει το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, αυτό δεν υποδηλώνει ότι η μέγιστη ισχύς, ή η ισχύς σε ένα δεδομένο επιμέρους εύρος ισχύος είναι υψηλότερη. Κλασικό παράδειγμα το συγκριτικό πινακάκι όπου το αριστερό γράφημα υστερεί αισθητά ως τις 4800 στροφές περίπου, αλλά στα υψηλά δίνει αρκετά παραπάνω. Πρακτικά, στο δρόμο αυτό σημαίνει ότι στα χαμηλομεσαία υστερεί, ενώ στα υψηλά παίρνει τα πάνω του και βγάζει μεγαλύτερη δύναμη (αυτό φαίνεται σε ένα πάτημα όπου τα μοτέρ θα ρολάρουν σε υψηλές στροφές)

2. Αποτύπωση ισχύος στο δρόμο/dyno. Δεύτερος παράγοντας που κοιτάμε πέρα από τα απόλυτα νούμερα απόδοσης είναι και η μορφή της καμπύλης. Το ιδεατό σε οποιαδήποτε καμπύλη ισχύος είναι οι γραμμές να είναι ευθείες χωρίς σκαμπανεβάσματα. Οσο πιο ομαλές οι γραμμές τόσο πιο γραμμική και η μεταφορά της ισχύος.

3. Σχέση ροπής/ισχύος. Κανόνας είναι το γεγονός ότι σχετίζονται άμεσα οι καμπύλες ισχύος και ροπής στρέψης. Παρόλα αυτά, πρέπει να έχουμε παντοτε κατά νού ότι δεν μιλάμε για ατμοσφαιρικό μοτέρ όπου οι καμπύλες είναι εντελώς διαφορετικές. Σε ένα υπετροφοδοτούμενο μοτέρ, έχουμε το κλασικό ξέσπασμα κατά το τούρμπισμα και μετά όπως ξεφουσκώνει η τουρμπίνα, έτσι πέφτει και η ροπή. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι επειδή πέφτει η ροπή σταματάει να αυξάνεται η ισχύς, απλά μειώνεται ο ρυθμός αύξησης της! :thumbsup: Είναι ενδιαφέρον στο αρχείο να δούμε ότι στις χαμηλές στροφές όπου το δεύτερο αυτοκίνητο έχει αισθητά υψηλότερη ροπή, είναι και αναλογικά πιο φουσκωμένο σε απόδοση ισχύος, ενώ στα ψηλά όπου "κρεμάει" μπορούμε να δούμε ότι αυτό εμφανίζεται όταν η ροπή του πέφτει πλεον σε χαμηλότερες τιμές έναντι του πρώτου.

Αυτά. :whistling:

Σημειώσεις:

1. Σε ένα Maha, η αναγραφόμενη "ισχύς τροχού" είναι κουκουρούκου, για αυτό δεν την κοιτάμε (την υπολογίζει κάπως παράξενα και για αυτό δεν έχει συνοχή)

2. Δεν σκαλώνουμε στην διορθωμένη και στην αδιόρθωτη ισχύ υποχρεωτικά. Καθοριστικός παράγοντας είναι η ατμοσφαιρική πίεση. Κανονικά πρέπει να είναι περί τα 1000/1020 (εξαρτάται) σε ένα δυναμόμετρο που βρίσκεται στην πόλη. Τιμές κάτω του 1000 δικαιολογούνται μόνο σε μέρη με υψόμετρο. Και παλι στατιστικά επιβεβαιωμένο από διάφορα αυτοκίνητα το Maha κάνει σωστές διορθωτικές όταν η μέτρηση γίνεται π.χ. Κοζάνη που είναι υψόμετρο

3. Πρακτικά η διορθωτική προτείνεται να γίνεται με ISO και όχι με το DIN. Παρόλα αυτά και παλι πρακτικά, στα μοτέρ μας η απόκλιση είναι 1-2 άλογα περίπου, οπότε ανούσιο. Εχει επικρατήσει οι περισσότεροι να τα μετράνε με DIN, οπότε έτσι κρατάμε κοινό μέτρο σύγκρισης

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Σιμο respect!!! :thumbsup:

Σωστη η αναλυση σου και το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι ο κινητηρας του δεξιου γραφηματος ειναι πολυ πιο "οδηγησιμος" απο τον αλλο στα αριστερα (τον δικο μου δηλαδη) λογω υψηλοτερης ροπης στα χαμηλα (που χρειαζεται πχ σ'ενα προσπερασμα χωρις κατεβασμα).

Τι να την κανω τη ροπη μετα τις 5000 σαλ - δεν παω σε κοντρες αλλα ταξιδια παω και πρεπει για να εχω καλη ροπη να το δουλευω στις 3500 και πανω (δηλ πρεπει να κατεβασω τουλαχιστον μια ταχυτητα) ενω ο ευτυχης ιδιοκτητης του αλλου οχηματος με το γραφημα στα δεξια θα προσπερναει χωρις να κατεβαζει λογω υψηλης ροπης στις 3000 σαλ.

Βεβαια ετσι καταπονειται ο συμπλεκτης αλλα δε γινεται να τα εχουμε ολα...

Σιμο τινος ειναι το γραφημα στα δεξια;

ΥΓ

Το PM το ελαβες;

Link to comment
Share on other sites

και εγω φορω superchips stage 2 στο golf μου πολυ ευχαριστιμενος!

τιμη 850ε απο το εδω καταστιμα!

Προφανως μιλαμε για την ιδια εταιρεια απο οπου πηρα κι εγω το Bluefin.

Για το Golf βγαζουν gtage 2 επειδη ειναι πιο εμπορικο...

Ακομη δεν μου απαντησαν για το θεμα του stage 2...

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, συμφωνώ μαζί σου και για αυτό δεν έμεινα σε "ήπιο Γερμανικό πρόγραμμα". Revo 1 setting 2 είναι, ενός παιδιού από Λάρισα η μέτρηση (χωρίς κανένα περιφερειακό), απλά επειδή είναι το πιο "ακραίο" σε τιμές ροπής, για αυτό το έβαλα ώστε να φανούν πιο έντονα οι διαφορές. Αντίστοιχο γράφημα με το δικό σου βγάζει και ένα ΜΤΜ, το οποίο όμως δεν κάνει τις 2 "κοιλιές" που κάνει το δικό σου. Γραμμικότητα χωρίς ξεσπάσματα στα χαμηλά, αλλά στα ψηλά βγάζει ισχύ, κάτι το οποίο μου είχε επιβεβαιώσει και ο Κοπανίδης μετά που μιλούσαμε και μου έλεγε για νούμερα που είχε δει από διάφορα 18άρια TSi.

Για την καταπόνηση του συμπλέκτη, σε Stage1 δεν θα συμφωνήσω πάντως. Ολο το καλοκαίρι το αμάξι υπέφερε από το πόδι μου (οδηγάω ΠΟΛΥ αποτομα), και ουδέποτε μύρισε, ή ζεστάθηκε ώστε να πατινάρει το αμάξι. Σε καταστάσεις Stage2, θα συμφωνήσω ότι ισχύει αυτό. Από την άλλη όμως, αν αρχίσεις να τα στάζεις για εισαγωγές, Ι/C, εξατμίσεις, τότε το θεωρώ κομματάκι άκυρο να μην το έχεις κατά νου να βελτιώσεις τον συμπλέκτη! Το τονίζω αυτό γιατί όπως είναι ο μαμά συμπλέκτης, με "κτηνώδες" ξέσπασμα ροπής στα χαμηλά θα φαγωθεί γρήγορα, αλλά και με ένα γραμμικό πρόγραμμα Stage2 πάλι θα φαγωθεί απλά λίγο πιο αργά. Οπως και να το κάνουμε όμως, η ουσία παραμένει ότι ο μαμά δίσκος είναι ΠΟΛΥ λίγος για οτιδήποτε πέρα από ένα προγραμματάκι Stage1 :thumbsup:

Υ/Γ. Για το Καρβούνιο, και με βάση τα λεγόμενα από διάφορα παιδιά, υπολόγισε ότι στο Stage1 σου δίνει περίπου 7-8 άλογα παραπάνω (σε μια Stage2 υλοποίηση χαλαρά σου δίνει πάνω από 10 άλογα διαφορά σε σύνολο), ενώ σε στοκ κατάσταση ζήτημα να σου δίνει 2-3 άλογα παραπάνω ισχύ (όσο πιο "δυνατό" το πρόγραμμα, τόσο πιο πολύ αέρα ζητάει να ρουφήξει)

Υ/Γ2. Ναι το έλαβα και σου απάντησα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εστειλα στη Superchips ενα email με τα γραφηματα απο το δυναμομετρο και τους ζητησα αν μπορουν να μου στειλουν (με το αζημιωτο!) νεο προγραμμα αν εγκαταστησω ενα intercooler απο S3 και το APR carbonio stage 2 δηλαδη το σωληνα απο το MAF και πισω αρχικα και αργοτερα και μια ολοσωμη εξατμιση με 76αρι dp, καταλυτη HJS, μεσαιο resonated και τελικο της Miltek.

Η απαντηση ειναι η ακολουθη:

"Good afternoon Vassilis.

We do not offer a stage 2 or higher calibration for these engine and you are starting to get to the limitations of the mapping. By further improving the vehicles performance with the additional parts you have mentioned below you may render the vehicle incompatible with our software.

The software you are currently running is still suitable for your vehicle in its current state of modification and the power figures reflect that the car is running very well. The dips in the torque curve are accompanied with a reduction in the ignition advance that would suggest that the car may be seeing excessive boost or inadequate fuel rail pressure. Without further information there isn't a lot more we can do.

As you have access to VAGcom the best things to log are:

Manifold Pressure - Actual and requested

Fuel Rail Pressure - Actual, requested and deviation

Lambda or AFR

RPM

Ignition timing - Total

Waste gate duty - as a %

With this extra information we may be able to find a solution to the slightly lower than expected torque output."

Νομιζω οτι μιλαει για τα blocks:

115 (ή 075?), 140, 031? , 003 και 114 (ή 118?).

Θα του τα στειλω οταν μπορεσω να κανω ενα λογκαρισμα με 4η τις επομενες μερες για να δουμε τι θα μου πει.

Του απαντησα αρχικα οτι θελω να μου πει αν μονο με το intercooler και το υπολοιπο Carbonio θα εχω προβληματα. Περιμενω την απαντηση του αυριο και απο αυτο θα εξαρτηθουν πολλα...

Τα λεμε

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Του απαντησα αρχικα οτι θελω να μου πει αν μονο με το intercooler και το υπολοιπο Carbonio θα εχω προβληματα. Περιμενω την απαντηση του αυριο και απο αυτο θα εξαρτηθουν πολλα...

Κατηγορηματικά ΟΧΙ Βασίλη. Σαν εξαρτήματα δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από το να επιτρέπουν στον αέρα να παραμένει ψυχρότερος! Εξαίρεση αποτελεί αν πας για κανένα TMS/APR I/C όπου λόγω μεγάλου όγκου τους η τρέχουσα πίεση σου στην τουρμπίνα δεν θα μπορεί να τα γεμίσει με αποτέλεσμα να σου κάνει lags το αμάξι. :thumbsup:

και μια ολοσωμη εξατμιση με 76αρι dp, καταλυτη HJS, μεσαιο resonated και τελικο της Miltek.

Μilltek ούτε βίδα για τα δικά μας. Πλησιέστερη λύση μια έκδοση από VRS TFSi Octavia, όπου όμως πίσω οι μπούκες θα πετάγονται κατά τι προς τα έξω και προς την πινακίδα (κοινώς δεν έχει άψογη εφαρμογή).

The dips in the torque curve are accompanied with a reduction in the ignition advance that would suggest that the car may be seeing excessive boost or inadequate fuel rail pressure. Without further information there isn't a lot more we can do.

Δες το για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου. Τώρα με 100άρα που βάζεις (και εφόσον λες ότι εγγυημένα είναι 100άρα, να σου κόβει μοίρες αβάνς το κόβω χλωμό. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να γνωρίζω αλλά δεν χάνεις τίποτα να του στείλεις ένα πλήρες λογκάρισμα :thumbsup:

We do not offer a stage 2 or higher calibration for these engine and you are starting to get to the limitations of the mapping. By further improving the vehicles performance with the additional parts you have mentioned below you may render the vehicle incompatible with our software.

Ρεαλιστικά σου λέει ότι ο κώδικας του είναι κομμένος και ραμμένος για "μαμά καταστάσεις". Επομένως δεν θα επωφεληθεί όπως πρέπει τα αναβαθμισμένα περιφερειακά που του ανέφερες (ρεαλιστικά ταβάνι στα 240 άλογα το βλέπω, μην σου πω και 235 όπως σου είχε αναφέρει ο Τάσος βάζοντας την εξάτμιση). Από την άλλη σου ξεκαθαρίζει (νίπτει τας χείρας του) για ενδεχόμενα "παράξενα" από ένα setup stage2, αν και ρεαλιστικά και πάλι χλωμό το κόβω! Και το δικό μου ρόλαρε με Stage1 τα περιφερειακά του Stage2, και του Γιάννη από Κρήτη (soulsA3) ρόλαρε για αρκετούτσικο καιρό με Stage2 περιφερειακά και Stage1 κώδικα χωρίς το παραμικρό παράξενο απλά με μειωμένη απόδοση, μέχρι και μπερλίνα 2λιτρη TFSi ρόλαρε κανονικότατα με Κ04 setup και APR Stage2 (σαν δοκιμή). Παρόλα αυτά, ως πρέπει σου ξεκαθαρίζει ότι εφόσον δεν έχουν δοκιμάσει ένα σεταπ, δεν το προτείνουν :pardon:

Ολα τα παραπάνω με τα όσα έχω δει και βιώσει ώς τώρα σε διάφορα TSi, και χωρίς να έχω καμία εικόνα επί του πρακτικού με Superchips κώδικα :wink:

Link to comment
Share on other sites

Σιμο απο τα λογκαρισματα (στο δρομο) με τεταρτη που ανεβασα πριν λιγο καιρο θα δεις οτι δεν κοβει αβανς στα σημεια που η ροπη κανει βυθισεις αλλα κοβει requested boost pressure (μετα το over στις 3000 σαλ) μεχρι τις 4400 και μετα την ανεβαζει ξανα μεχρι τις 5000 σαλ.

Νομιζω οτι εδω ειναι το θεμα, στο requested boost pressure και γιατι κανει αυτα τα ανεβοκατεβασματα.

Αυτο πρεπει να πηγαζει απο το γεγονος οτι απο τις 4000 μεχρι τις 5000 σαλ βλεπει αυξομειωση στο φορτιο (δες τις μετρησεις μου).

Πλακα πλακα, μηπως παιζει ρολο το ASR; Δεν θυμαμαι αν η δυναμομετρηση εγινε με τη λειτουργια αυτη απενεργοποιημενη παντως ειμαι σιγουρος οτι τις μετρησεις στο δρομο τις εκανα (κακως) με ενεργοποιημενο το ESP.

Μηπως βλεπει τρελλη ροπη στις 4000 με 5000 και κοβει;

Θα ξανακανω μετρησεις χωρις ESP και θα δω...

Link to comment
Share on other sites

Μα εκεί είναι το παράξενο Βασίλη... Το requested είναι το τι διαβάζει από τον εγκέφαλο, και όχι το τι πιάνει το hardware σου. Επομένως σου βγάζει άκυρο το σενάριο μηχανικής δυσλειτουργίας.

Τώρα για το log, ναι χωρίς ESP ΠΑΝΤΑ! Κανόνας αυτός. Για το dyno τώρα, ρόλαρες με 5η, όπου ρεαλιστικά να σπινάρει και να ενεργοποιηθεί σαν σενάριο ΔΕΝ παίζει με τίποτα :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Μα εκεί είναι το παράξενο Βασίλη... Το requested είναι το τι διαβάζει από τον εγκέφαλο, και όχι το τι πιάνει το hardware σου. Επομένως σου βγάζει άκυρο το σενάριο μηχανικής δυσλειτουργίας.

Τώρα για το log, ναι χωρίς ESP ΠΑΝΤΑ! Κανόνας αυτός. Για το dyno τώρα, ρόλαρες με 5η, όπου ρεαλιστικά να σπινάρει και να ενεργοποιηθεί σαν σενάριο ΔΕΝ παίζει με τίποτα :pardon:

Και το requested boost pressure απο που καθοριζεται; Εννοω, ειναι ανεξαρτητο απο τους εξωτερικους παραγοντες και απο το τι διαβαζει απο τους διαφορους αισθητηρες - δε νομιζω.

Παντως απο αλλα λογκαρισματα με το VI monitor ειδα οτι η αντλια υψηλης δουλευει καλα (ανεβαζει απο 145 bar στις 3000 σαλ σε 149 bar στις 3500 σαλ και μετα σταθερη ως τον κοφτη).

Πρεπει να λογκαρω και τη N75 (%) και να δω τι γινεται κι απο εκει.

Δεν ξερω και τι παιζει με το μιγμα και πρεπει να το λογκαρω και αυτο, μηπως και κατι παιζει με τον αισθητηρα λ και κανει το μιγμα πιο φτωχο στο συγκεκριμενο ευρος στροφων.

Τι να πω, δεν ειμαι και μηχανολογος και μπορει να κανω λαθος σε πολλα απ'όσα λεω...

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.