Jump to content
menios80

Passat Cc 1.8 Tsi Superchips Remap(bluefin)!

Recommended Posts

Τασούλη δεν παίζει σενάριο "παρεξήγησης" ρε φίλε γιατί ξέρω ότι δεν είσαι άνθρωπος με εμπάθεια.

Τώρα σε αυτά που λες...

1. Για τον Μιχάλη, έμεινα σε ενημέρωση πριν 1.5 εβδομάδα (ή 2.5) δεν θυμάμαι, που είχε φύγει Αμερική για τα κλασικά κολπάκια που κάνει στην Porsche της EVOMS. Απλά μου αναφέρθηκε ότι το έκλεισε το μαγαζί και θα κατέβαινε μάλλον Αθήνα. Αυτό, ότι θα μετακόμιζε Θεσ/νίκη αλλού δεν το γνώριζα για να είμαι ειλικρινής. Οπως και να έχει το "κράτησα" τόσο γιατί με χαλάει όταν βλέπω να "ερημώνουμε", όσο και για το ότι τον έιχα σαν "επιλογή" για υλοποίηση Κ04 καθότι η Revo δεν έχει κώδικα για το 18άρι TSi σε Revo3 οπότε ούτως ή άλλως θα πρέπει να τα σκάσω για νέο κώδικα!

2. Για το APR να επαναδιατυπώσω. Οταν έβλεπα πέρσι τον Μάρτιο για κώδικα, πηγαινοερχόμουν Λαγκαδά στον Στάθη και κώδικας για εμένα ΔΕΝ! Η λύση που μου έδιναν ήταν να δώσω εγκέφαλο για άνοιγμα και να στείλει ο αντιπρόσωπος στην Αθήνα το αρχείο για ετοιμασία στην Αμερική. Την ίδια στιγμή και από μερικούς μήνες πριν η APR Γερμανίας ΕΔΙΝΕ κώδικα σε αμάξια, και ψάχνοντας σε Γερμανικά φόρουμ έβλεπα ότι ΔΕΝ είχε ποικιλία κωδικών (δλδ ένα σετάρισμα είχε μόνο μέσα το file). Οταν πλεον άρχισε να το εμφανίζει η APR USA στη σελίδα της, τότε άλλαξε το αρχείο! :logik: (αυτό έγινε αρκετούς μήνες μετά όμως)

3. Για το Giac, από περιέργεια έβλεπα πέρσι που ήμουν στοκ (πάλι μιλάμε για τέλη 2009 αρχές 2010) και κώδικα για 1.8TSi δεν είχαν. Αν θυμάμαι καλά (δεν παίρνω όρκο), η σελίδα του αντιπροσώπου τους είχε κάτι για παράλληλη πλακέτα! Μπορεί να κάνω λάθος και να ήταν στη σελίδα κανενός συνεργάτη τους κανένα άλλο προιόν που έδιναν! Επί του πρακτικού φυσικά και αυτό σαν Stage1 το δίνουν, που αποδίδει τα μέγιστα με προσθήκη εξάτμισης και λένε +45 άλογα max. Εντελώς ίδια προσέγγιση με την APR που στα Stage2 της παει ΠΟΛΥ συντηρητικά νομίζω. Διαφωνείς?

4. Στο κομμάτι περί συγκρίσεων, έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο όσον αφορά το σετάρισμα 95oct. Την αναφορά την έκανα για να τονίσω ότι κυκλοφορεί ΠΟΛΥ κώδικας από πολλούς, που είναι στην πράξη "generic" αρχεία, που είναι απο προγραμματιστές που δεν έχουν ούτε κλειδιά, ούτε γνώση να σκαλίξουν πολλούς πολλούς χάρτες! Αλλο να μπορείς π.χ. να "παίξεις" με 10-11 χάρτες (υποθετικά νούμερα) και άλλο να παίζεις μόνο με αβάνς, πίεση, καύσιμο. Αλλα τα όρια, και άλλη η γραμμικότητα ΠΙΣΤΕΥΩ. :thumbsup:

φιλε να ξες στο λεω οτι η giac δεν βγαζει παραληλο και να το ξερω γιατι μεχρι τελευταια στιγμη ηταν να βαλω giac και το ξερω και εκανα την βλακεια και δεν το εβαλα και πηγα εβαλα την πρωτη την παπαρια σε ολο το κοσμο μην λεω ονοματα ξες καιτο εχω μετανιωσει σαν σκλυλι γιατι εαν εβαζα giac δεν θα τραβουσα ολα αυτα που τραβηξα τεσπα περασμενα αλλα οχι ξεχασμενα αλλα και τι να κανεις .οσο για το giac υπαρχει α4 β8 1,8 tsi 160 αλογα με φιλτρο και προγραμμα εβγαλε 227 με 34 κιλα ροπης νομιζω δεν ειμια τοσο σιγουρος αλλα καπου εκει ειχε βγαλει τορωα σταδιο παει περιπου 240 μεχρι εκει δεν μπορεις να το πεις και εντελος light ουτε να το συγκρινεις με το apr ειναι πιο γρηγορο το giac και απο κει και περα σου δινει αξιοπιστια και εχεις το κεφαλι σου υσηχο :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Θυμασαι το γραφημα που ποσταρες και προερχεται απο revo stage 1 (του Λαρισαιου), αυτο θελω ή κατι σαν αυτο!

Βασίλη, για να μιλάμε ρεαλιστικά... σε stage1, πρακτικά από αυτοκίνητα που ΞΕΡΟΥΜΕ, σε CC 4 είχαν αποδεδειγμένα προβλήματα με κοψίματα (αλλά είχαν την εν λόγω ροπή), και μόλις 2 ήμασταν απροβλημάτιστοι (όπου και εγώ το έβαλα Μάιο, και το ξήλωσα Σεπτέμβρη ελέω Stage2 - τονίζοντας ότι δεν το είχα στα κρύα του χειμώνα). Αρα βάζεις τη ζυγαριά και τα ζυγίζεις τα ρίσκα...

και απο κει και περα σου δινει αξιοπιστια και εχεις το κεφαλι σου υσηχο :thumbsup:

Σε αυτό φίλε μου... +100000 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Οι Αμερικάνοι είναι πολύ απλα μερικές δεκαετίες μπροστά σε τέτοια θέματα αλλά και σε αντιλήψεις/προσεγγίσεις!!! :logik:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, για να μιλάμε ρεαλιστικά... σε stage1, πρακτικά από αυτοκίνητα που ΞΕΡΟΥΜΕ, σε CC 4 είχαν αποδεδειγμένα προβλήματα με κοψίματα (αλλά είχαν την εν λόγω ροπή), και μόλις 2 ήμασταν απροβλημάτιστοι (όπου και εγώ το έβαλα Μάιο, και το ξήλωσα Σεπτέμβρη ελέω Stage2 - τονίζοντας ότι δεν το είχα στα κρύα του χειμώνα). Αρα βάζεις τη ζυγαριά και τα ζυγίζεις τα ρίσκα...

Σε αυτό φίλε μου... +100000 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Οι Αμερικάνοι είναι πολύ απλα μερικές δεκαετίες μπροστά σε τέτοια θέματα αλλά και σε αντιλήψεις/προσεγγίσεις!!! :logik:

αλλα εμεις οι ελληναρες να μην μας φυγει κανεις και μην μας περασει κανεις και πουνε μετα να το αμαξι αυτο ειναι πατατα εφοσον τον περασα αυτο μονο σκεφτομαστε και τιποτα αλλο σιμο δεν κοιταμε που τρωμε τα νιατα μας και την υγεια μας με τα κολο αμαξα γιατι δεν δουλευουν καλα γιατι κανουν κοψιματα και μπουκοματα και δεν μπορουμε να κοιμηθουμε τα βραδια και ειμαστε σαν κλαμενα ...... να μην πω δεν κανει μεχρι να βρουμε τι φταιει και ειμσαστε και με το ανχος εφοσον βρεθει εαν το ξανα κανει μετα τι να πεις ομως ελληανρες ολε μονο κοιταμε να δειχτουμε τιποτα αλλο :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

αλλα εμεις οι ελληναρες να μην μας φυγει κανεις και μην μας περασει κανεις και πουνε μετα να το αμαξι αυτο ειναι πατατα εφοσον τον περασα αυτο μονο σκεφτομαστε και τιποτα αλλο σιμο δεν κοιταμε που τρωμε τα νιατα μας και την υγεια μας με τα κολο αμαξα γιατι δεν δουλευουν καλα γιατι κανουν κοψιματα και μπουκοματα και δεν μπορουμε να κοιμηθουμε τα βραδια και ειμαστε σαν κλαμενα ...... να μην πω δεν κανει μεχρι να βρουμε τι φταιει και ειμσαστε και με το ανχος εφοσον βρεθει εαν το ξανα κανει μετα τι να πεις ομως ελληανρες ολε μονο κοιταμε να δειχτουμε τιποτα αλλο :thumbsup:

Τασούλη, αυτό πες το ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ ρε φίλε! Αυτό το σφίξιμο στο στομάχι που έβγαλα, και τα ξενερώματα όταν έτρεχα με το θέμα της εισαγωγής ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΘΡΟ μου ρε φίλε! Στο τέλος είπα "να πάει να γ@μηθεί και αυτό και το καλό του", αλλά ήδη είχα φάει έναν μήνα ταλαιπωρίας.

Τώρα για το θέμα του "θέλω να τα έχω όλα". Δυστυχώς το κεφάλι μας είναι λίγο τετραγωνισμένο. Οταν παίρνουμε ένα προιόν, και μας δίνουν επιλογές, όπου σου λένε, στο Α κάνει Χ, στο Β κάνει λιγότερο Χ αλλά περισσότερο Ψ, στο Γ κάνει ακόμα λιγότερο Χ αλλά πολύ περισσότερο Ψ, εεε εμείς καταλήγουμε να κράζουμε γιατί στο Γ δεν κάνει τα πάντα ΑΨΟΓΑ! Εϊναι σαν να αγοράζεις ένα Hummer και να βρίζεις που δεν έχει υψηλές τελικές... :thumbsup:

Τώρα για το γκάζι, ναι είναι γλυκό! Και ομολογώ ότι παρά το ότι δεν έχουμε δρόμους να τρέξουμε και εγώ πεισματικά δεν μου παει η καρδιά να κατεβάσω setting και σαν μ@λ@κ@ς πληρώνω 100άρες, για να το πατάω στο 5% των χλμ που θα κάνει το αμάξι :logik:

Link to comment
Share on other sites

Τασούλη, αυτό πες το ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ ρε φίλε! Αυτό το σφίξιμο στο στομάχι που έβγαλα, και τα ξενερώματα όταν έτρεχα με το θέμα της εισαγωγής ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΘΡΟ μου ρε φίλε! Στο τέλος είπα "να πάει να γ@μηθεί και αυτό και το καλό του", αλλά ήδη είχα φάει έναν μήνα ταλαιπωρίας.

Τώρα για το θέμα του "θέλω να τα έχω όλα". Δυστυχώς το κεφάλι μας είναι λίγο τετραγωνισμένο. Οταν παίρνουμε ένα προιόν, και μας δίνουν επιλογές, όπου σου λένε, στο Α κάνει Χ, στο Β κάνει λιγότερο Χ αλλά περισσότερο Ψ, στο Γ κάνει ακόμα λιγότερο Χ αλλά πολύ περισσότερο Ψ, εεε εμείς καταλήγουμε να κράζουμε γιατί στο Γ δεν κάνει τα πάντα ΑΨΟΓΑ! Εϊναι σαν να αγοράζεις ένα Hummer και να βρίζεις που δεν έχει υψηλές τελικές... :thumbsup:

Τώρα για το γκάζι, ναι είναι γλυκό! Και ομολογώ ότι παρά το ότι δεν έχουμε δρόμους να τρέξουμε και εγώ πεισματικά δεν μου παει η καρδιά να κατεβάσω setting και σαν μ@λ@κ@ς πληρώνω 100άρες, για να το πατάω στο 5% των χλμ που θα κάνει το αμάξι :logik:

ετσι ειναι σιμο αλλα ρε φιλε δεν καταλαβαινουμε το θεμα ξερεις πιο ειναι ρε φιλε οτι ναι το γκαζι ειναι γλυκο αλλα να κανεις και τις καταλληλες μετατροπες ρε φιλε για να το εχεις οχι που εμεις τα τσιτονουμε ολα και μετα αρχιζουμε οχι αυτο κανει οχι εκεινο κανει οχι το αλλο κανει ολα εχουν τα ορια τους εαν θελουμε γκαζι κανουμε ενα ωραιο σταδιο2 χωρις υπερβολες και τελιονει δεν μας φτανει οι μαγκιες πληρωνονται βαζεις μια ihi δεν σε φτανει βαζεις μια κ04 και παει λεγοντας εμεις τι κανουμε με την κ03 προσπαθουμε τσιταροντας της να παρουμε επιδοσεις απο κ04 ε δεν γινεται αυτο γιαυτο μετα εχουμε και τα προβληματα που εχουμε φυσικα δεν ισχυει παντα αυτο μπορει να θες να βαλεις και ενα προγραμμα απλο σταδιο1 95αρα και να εχεις παλι προβληματα εκει ενταξει δεν ζητας την υπερβολη αλλα εχεις τρεξηματα λογω κακης επιλογης προγραμματος αλλο αυτο γενικως θελει προσοχη για οτι κανουμε και θελει πολυ μα πολυ μα πολυ ψαξιμο για οτι πας να κανεις εγω εχω φαει τα μουτρα μου πολλες φορες και παρολα αυτα δεν λεω α το ξερω αυτο τελος παλι το ψαχνω

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι σιμο αλλα ρε φιλε δεν καταλαβαινουμε το θεμα ξερεις πιο ειναι ρε φιλε οτι ναι το γκαζι ειναι γλυκο αλλα να κανεις και τις καταλληλες μετατροπες ρε φιλε για να το εχεις οχι που εμεις τα τσιτονουμε ολα και μετα αρχιζουμε οχι αυτο κανει οχι εκεινο κανει οχι το αλλο κανει ολα εχουν τα ορια τους εαν θελουμε γκαζι κανουμε ενα ωραιο σταδιο2 χωρις υπερβολες και τελιονει δεν μας φτανει οι μαγκιες πληρωνονται βαζεις μια ihi δεν σε φτανει βαζεις μια κ04 και παει λεγοντας εμεις τι κανουμε με την κ03 προσπαθουμε τσιταροντας της να παρουμε επιδοσεις απο κ04 ε δεν γινεται αυτο γιαυτο μετα εχουμε και τα προβληματα που εχουμε φυσικα δεν ισχυει παντα αυτο μπορει να θες να βαλεις και ενα προγραμμα απλο σταδιο1 95αρα και να εχεις παλι προβληματα εκει ενταξει δεν ζητας την υπερβολη αλλα εχεις τρεξηματα λογω κακης επιλογης προγραμματος αλλο αυτο γενικως θελει προσοχη για οτι κανουμε και θελει πολυ μα πολυ μα πολυ ψαξιμο για οτι πας να κανεις εγω εχω φαει τα μουτρα μου πολλες φορες και παρολα αυτα δεν λεω α το ξερω αυτο τελος παλι το ψαχνω

simo την βρηκα ρε φιλε την δυναμομετρηση 232 με 32,5 κιλα ροπης

http://img34.imageshack.us/i/imag0051jg.jpg/ πανω σε α4 β8 1,8 tfsi :thumbsup: και εχει μονο ενα κν στο παπα τιποτα αλλο

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι σιμο αλλα ρε φιλε δεν καταλαβαινουμε το θεμα ξερεις πιο ειναι ρε φιλε οτι ναι το γκαζι ειναι γλυκο αλλα να κανεις και τις καταλληλες μετατροπες ρε φιλε για να το εχεις οχι που εμεις τα τσιτονουμε ολα και μετα αρχιζουμε οχι αυτο κανει οχι εκεινο κανει οχι το αλλο κανει ολα εχουν τα ορια τους εαν θελουμε γκαζι κανουμε ενα ωραιο σταδιο2 χωρις υπερβολες και τελιονει δεν μας φτανει οι μαγκιες πληρωνονται βαζεις μια ihi δεν σε φτανει βαζεις μια κ04 και παει λεγοντας εμεις τι κανουμε με την κ03 προσπαθουμε τσιταροντας της να παρουμε επιδοσεις απο κ04 ε δεν γινεται αυτο γιαυτο μετα εχουμε και τα προβληματα που εχουμε φυσικα δεν ισχυει παντα αυτο μπορει να θες να βαλεις και ενα προγραμμα απλο σταδιο1 95αρα και να εχεις παλι προβληματα εκει ενταξει δεν ζητας την υπερβολη αλλα εχεις τρεξηματα λογω κακης επιλογης προγραμματος αλλο αυτο γενικως θελει προσοχη για οτι κανουμε και θελει πολυ μα πολυ μα πολυ ψαξιμο για οτι πας να κανεις εγω εχω φαει τα μουτρα μου πολλες φορες και παρολα αυτα δεν λεω α το ξερω αυτο τελος παλι το ψαχνω

Λοιπόν, πρόσεξε διάλογο που είχα με τον Μιχάλη όταν είχα τα θέματα με την εισαγωγή (που τότε δεν ξέραμε τι έφταιγε) και εξέταζα την εναλλακτική του να αλλάξω πρόγραμμα. Default, ο Μιχάλης θα με πήγαινε για 260+ όπως κάνει σε όλους. Εγώ ήμουν ικανοποιημένος με τα 250 και τον ρώτησα αν μπορούσε να μου δώσει γραμμικότητα και 250 στρόγγυλα. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Εεε σε πληροφορώ ότι σκάλωσε φίλε μου! Με κοίταξε και μου το είπε ωμά ότι ΝΑΙ μπορεί, αλλά ότι εδώ στην Ελλάδα αυτό είναι μπούμερανγκ. Αναφορά έγινε ότι όταν το είχε κάνει στο παρελθόν, όταν μια μέρα δίπλα δίπλα ο πελάτης που το ΕΙΧΕ ζητήσει έφαγε πίκρα από ένα "τσιταρισμένο" το αποτέλεσμα ήταν α) ο πελάτης να κάνει παράπονα ότι το αμάξι του ΔΕΝ (το θράσσος του πληγωμένου Ελληνικου εγωισμού), β) να αρχίσει το σούσουρο και η Ελληνική καταστροφολογία/π@π@ρολογία ότι ΤΑ προγράμματα του συγκεκριμένου δεν πανε!

Να σου πω σαν αναφορά επίσης πως πριν τελειώσω το δικό μου, ΕΠΙΣΗΜΑ ο Κουκουμέλ (που είναι η επίσημη φωνή της Cargate κατ'εμέ) μου έλεγε 240-245 εγγυημένα! Την ίδια στιγμή άλλο παιδί έπαιρνε τηλέφωνο στο επίσημο δίκτυο της ίδιας εταιρείας και ένας πωλητής (χωρίς γνώση και παιδεία) νομίζοντας ότι κάνει καλό έλεγε "260 άλογα στο Stage2! (που ναι μπορείς να τα δεις, αλλά σίγουρα δεν είναι κανόνας).

Αυτό σου το λέω καθαρά σαν αναφορά για τη νοοτροπία μας σαν λαός, όπου και σαν πελάτες τα θέλει ο κ@λος μας πολλές φορές να μας πουν και την π@π@ριά ώστε να αγοράσουμε.

simo την βρηκα ρε φιλε την δυναμομετρηση 232 με 32,5 κιλα ροπης

http://img34.imageshack.us/i/imag0051jg.jpg/ πανω σε α4 β8 1,8 tfsi :thumbsup: και εχει μονο ενα κν στο παπα τιποτα αλλο

Ασχετο, αλλά επί τη ευκαιρία μια διαφοροποίηση. Στα Α4 με τους valvelift κάθετα τοποθετημένους κινητήρες έβλεπα από παλιά ότι η APR έδινε παραπάνω ισχύ και ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί! :logik:

Alle Modelle mit 1,8L TSI Motor quer verbaut:

Stage 1 - 118 kw (160 PS) > ca. 150 kw (204 PS)

Alle Modelle mit 1,8L TSI Motor längs verbaut:

Stage 1 - 118 kw (160 PS) > ca. 154 kw (210 PS)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, πρόσεξε διάλογο που είχα με τον Μιχάλη όταν είχα τα θέματα με την εισαγωγή (που τότε δεν ξέραμε τι έφταιγε) και εξέταζα την εναλλακτική του να αλλάξω πρόγραμμα. Default, ο Μιχάλης θα με πήγαινε για 260+ όπως κάνει σε όλους. Εγώ ήμουν ικανοποιημένος με τα 250 και τον ρώτησα αν μπορούσε να μου δώσει γραμμικότητα και 250 στρόγγυλα. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Εεε σε πληροφορώ ότι σκάλωσε φίλε μου! Με κοίταξε και μου το είπε ωμά ότι ΝΑΙ μπορεί, αλλά ότι εδώ στην Ελλάδα αυτό είναι μπούμερανγκ. Αναφορά έγινε ότι όταν το είχε κάνει στο παρελθόν, όταν μια μέρα δίπλα δίπλα ο πελάτης που το ΕΙΧΕ ζητήσει έφαγε πίκρα από ένα "τσιταρισμένο" το αποτέλεσμα ήταν α) ο πελάτης να κάνει παράπονα ότι το αμάξι του ΔΕΝ (το θράσσος του πληγωμένου Ελληνικου εγωισμού), β) να αρχίσει το σούσουρο και η Ελληνική καταστροφολογία/π@π@ρολογία ότι ΤΑ προγράμματα του συγκεκριμένου δεν πανε!

Να σου πω σαν αναφορά επίσης πως πριν τελειώσω το δικό μου, ΕΠΙΣΗΜΑ ο Κουκουμέλ (που είναι η επίσημη φωνή της Cargate κατ'εμέ) μου έλεγε 240-245 εγγυημένα! Την ίδια στιγμή άλλο παιδί έπαιρνε τηλέφωνο στο επίσημο δίκτυο της ίδιας εταιρείας και ένας πωλητής (χωρίς γνώση και παιδεία) νομίζοντας ότι κάνει καλό έλεγε "260 άλογα στο Stage2! (που ναι μπορείς να τα δεις, αλλά σίγουρα δεν είναι κανόνας).

Αυτό σου το λέω καθαρά σαν αναφορά για τη νοοτροπία μας σαν λαός, όπου και σαν πελάτες τα θέλει ο κ@λος μας πολλές φορές να μας πουν και την π@π@ριά ώστε να αγοράσουμε.

αρα τι γινεται μας δουλευον με λιγα λογια οχι ολοι αλλα οι μερικοι αυτο κανουν ξερουνε πλεον τι θελουμε να ακουσουμε και αυτο λενε και μας κερδιζουν τσακ μπαμ χωρις ζορι ενω εαν σου πει την αληθεια οτι φιλε ξες πανω απο 240 δεν θα δεις εκει θα το σκεφτεις και το πιο πιθανο δεν θα το βαλεις επειδη ειδες οτι φτανουν και 270 αρα πας αλλου για να ακουσεις αυτο που θες :thumbsup::logik: και ακο ας μην ισχυει

Λοιπόν, πρόσεξε διάλογο που είχα με τον Μιχάλη όταν είχα τα θέματα με την εισαγωγή (που τότε δεν ξέραμε τι έφταιγε) και εξέταζα την εναλλακτική του να αλλάξω πρόγραμμα. Default, ο Μιχάλης θα με πήγαινε για 260+ όπως κάνει σε όλους. Εγώ ήμουν ικανοποιημένος με τα 250 και τον ρώτησα αν μπορούσε να μου δώσει γραμμικότητα και 250 στρόγγυλα. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Εεε σε πληροφορώ ότι σκάλωσε φίλε μου! Με κοίταξε και μου το είπε ωμά ότι ΝΑΙ μπορεί, αλλά ότι εδώ στην Ελλάδα αυτό είναι μπούμερανγκ. Αναφορά έγινε ότι όταν το είχε κάνει στο παρελθόν, όταν μια μέρα δίπλα δίπλα ο πελάτης που το ΕΙΧΕ ζητήσει έφαγε πίκρα από ένα "τσιταρισμένο" το αποτέλεσμα ήταν α) ο πελάτης να κάνει παράπονα ότι το αμάξι του ΔΕΝ (το θράσσος του πληγωμένου Ελληνικου εγωισμού), β) να αρχίσει το σούσουρο και η Ελληνική καταστροφολογία/π@π@ρολογία ότι ΤΑ προγράμματα του συγκεκριμένου δεν πανε!

Να σου πω σαν αναφορά επίσης πως πριν τελειώσω το δικό μου, ΕΠΙΣΗΜΑ ο Κουκουμέλ (που είναι η επίσημη φωνή της Cargate κατ'εμέ) μου έλεγε 240-245 εγγυημένα! Την ίδια στιγμή άλλο παιδί έπαιρνε τηλέφωνο στο επίσημο δίκτυο της ίδιας εταιρείας και ένας πωλητής (χωρίς γνώση και παιδεία) νομίζοντας ότι κάνει καλό έλεγε "260 άλογα στο Stage2! (που ναι μπορείς να τα δεις, αλλά σίγουρα δεν είναι κανόνας).

Αυτό σου το λέω καθαρά σαν αναφορά για τη νοοτροπία μας σαν λαός, όπου και σαν πελάτες τα θέλει ο κ@λος μας πολλές φορές να μας πουν και την π@π@ριά ώστε να αγοράσουμε.

Ασχετο, αλλά επί τη ευκαιρία μια διαφοροποίηση. Στα Α4 με τους valvelift κάθετα τοποθετημένους κινητήρες έβλεπα από παλιά ότι η APR έδινε παραπάνω ισχύ και ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί! :thumbsup:

Alle Modelle mit 1,8L TSI Motor quer verbaut:

Stage 1 - 118 kw (160 PS) > ca. 150 kw (204 PS)

Alle Modelle mit 1,8L TSI Motor längs verbaut:

Stage 1 - 118 kw (160 PS) > ca. 154 kw (210 PS)

το valvelift τι ειναι ειναι μηπως το audi valve system που εχουν τα διλιτρα audi me 211 και δεν το εχουν τα αλλα διλιτρα του group?εαν λες αυτο στα 1.8 δεν το εχουν αυτο να το ξες μονο στα διλιτρα ειναι αυτο

Link to comment
Share on other sites

αρα τι γινεται μας δουλευον με λιγα λογια οχι ολοι αλλα οι μερικοι αυτο κανουν ξερουνε πλεον τι θελουμε να ακουσουμε και αυτο λενε και μας κερδιζουν τσακ μπαμ χωρις ζορι ενω εαν σου πει την αληθεια οτι φιλε ξες πανω απο 240 δεν θα δεις εκει θα το σκεφτεις και το πιο πιθανο δεν θα το βαλεις επειδη ειδες οτι φτανουν και 270 αρα πας αλλου για να ακουσεις αυτο που θες :thumbsup: :thumbsup: και ακο ας μην ισχυει

Μα εννοείται! Εδώ και με τον Φώτη πειραζόμαστε! Εγώ μιλάω για Κ04 και τραπέζωμα τα πάντα με limit-up στα 300 ώστε να δουλεύει ξεκούραστα, και αυτός πεισματικά μου απαντάει για "σεταρίσματα" χαμηλής ισχύος, μέσης στα 320... και ταβανιάσματος στα 360+ (και αυτό σου λέω ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ να του έχει κολλήσει) :thumbsup::logik:

Link to comment
Share on other sites

αρα τι γινεται μας δουλευον με λιγα λογια οχι ολοι αλλα οι μερικοι αυτο κανουν ξερουνε πλεον τι θελουμε να ακουσουμε και αυτο λενε και μας κερδιζουν τσακ μπαμ χωρις ζορι ενω εαν σου πει την αληθεια οτι φιλε ξες πανω απο 240 δεν θα δεις εκει θα το σκεφτεις και το πιο πιθανο δεν θα το βαλεις επειδη ειδες οτι φτανουν και 270 αρα πας αλλου για να ακουσεις αυτο που θες :thumbsup::logik: και ακο ας μην ισχυει

το valvelift τι ειναι ειναι μηπως το audi valve system που εχουν τα διλιτρα audi me 211 και δεν το εχουν τα αλλα διλιτρα του group?εαν λες αυτο στα 1.8 δεν το εχουν αυτο να το ξες μονο στα διλιτρα ειναι αυτο

Στα Audi είναι κάθετα τοποθετημένος (στα Α4 τουλάχιστον) και φέρει άλλη κωδικοποίηση από τα δικά μας μοτέρ. Τώρα παραπάνω μην επιμείνω. Να ψάξω πρώτα να βρω τα datasheets τους.

Εντύπωση όμως μου έκαναν αυτά τα +6 άλογα που δίνει η APR

Link to comment
Share on other sites

Σιμο εχεις δικιο για τις requested τιμες αλλα μου φαινεται παραξενη η καμπυλη του requested boost pressure στο αμαξι μου.

Οπως ειπα και παραπανω μου κανει εντυπωση που κοβει requested boost pressure (μετα το over στις 3000 σαλ) μεχρι τις 4400 και μετα την ανεβαζει ξανα μεχρι τις 5000 σαλ.

Αρα αυτο ειναι θεμα προγραμματος και οχι μηχανικο (μια και η actual ακολουθει σωστα).

Θα παω ολα τα στοιχεια σε φιλο μηχανικο που εχει καλη γνωση για να δουμε τι θα μου πει...

Παντως αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας μας διαφωτισει.

Για να κόβει πίεση ο εγκέφαλος/πρόγραμμα πιθανών βλέπει κάτι που δεν του αρέσει οπότε και διορθώνει.

Αυτό μεταφράζεται είτε σε μηχανικό πρόβλημα, είτε στην ίδια την κατασκευή του λογισμικού.

Αν δηλαδή έχει γίνει κάποιο λάθος στην κατασκευή του, μπορεί ο εγκέφαλος/πρόγραμμα να βλέπει ότι π.χ. του ξεφεύγει η ροπή ή το φορτίο ή το αβάνς κ.λ.π. και να αντιδρά κατά αυτό τον τρόπο...

Θεωρώ ότι υπερβάλεις, καθοτι είναι πολύ γλυκές (και σε άλλα το έχω δει αυτό). Τώρα για το δεύτερο σκέλος εξαρτάται από εντελώς υποκειμενικούς παράγοντες οπότε παω πασο.

Συμφωνώ...

Φίλε "vg" να ξέρεις πως 2 πράγματα μπορούν να καταστρέψουν κάποιον οικονομικά και -κυρίως- ψυχολογικά:

Το θέλω να περάσω τον "τάδε" (π.χ. yositosi) και το θέλω να βγάλω "τόσα" (άλογα).

Αν ο τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου στο δρόμο σε καλύπτει, μην μπαίνει σε διαδικασίες δυναμομετρήσεων ή συγκρίσεων στο δρόμο, πόσο μάλλον για αλλαγή προγράμματος ή κάτι αντίστοιχο.

Είναι πολύ ψυχοφθόρος και -επέτρεψέ μου- έχεις διαλέξει και λάθος τρόπο, καθώς ούτε σωστά λογκς μπορείς να πάρεις, ούτε θα μπορέσουν να βοηθήσουν τον προγραμματιστή να διορθώσει κάτι...

Κατά τη γνώμη μου μην κάνεις τίποτα.

αρα τι γινεται μας δουλευον με λιγα λογια οχι ολοι αλλα οι μερικοι αυτο κανουν ξερουνε πλεον τι θελουμε να ακουσουμε και αυτο λενε και μας κερδιζουν τσακ μπαμ χωρις ζορι ενω εαν σου πει την αληθεια οτι φιλε ξες πανω απο 240 δεν θα δεις εκει θα το σκεφτεις και το πιο πιθανο δεν θα το βαλεις επειδη ειδες οτι φτανουν και 270 αρα πας αλλου για να ακουσεις αυτο που θες :flowers::goodjob: και ακο ας μην ισχυει

Φίλε Τάσο, όταν κάποιος σου ζητάει πληροφορίες και σε ότι έχει να κάνει με τα νούμερα του απαντάς από 230 μέχρι 240 και εκείνος κρατάει μόνο το 240, δεν φταίει κανένας κακός επαγγελματίας...

Όχι πως δεν υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά γενικά είναι λίγοι και συνήθως ακόμα και κάποιος με ελάχιστη αντίληψη τους καταλαβαίνει αμέσως.

Ασχετο, αλλά επί τη ευκαιρία μια διαφοροποίηση. Στα Α4 με τους valvelift κάθετα τοποθετημένους κινητήρες έβλεπα από παλιά ότι η APR έδινε παραπάνω ισχύ και ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί! :shocked:

Alle Modelle mit 1,8L TSI Motor quer verbaut:

Stage 1 - 118 kw (160 PS) > ca. 150 kw (204 PS)

Alle Modelle mit 1,8L TSI Motor längs verbaut:

Stage 1 - 118 kw (160 PS) > ca. 154 kw (210 PS)

Εντελώς διαφορετικοί κινητήρες, όπου η ιπποδύναμη φτάνει τα 220-230 άλογα, με ροπή 40 κιλά, απλά και μόνο με 1 πρόγραμμα. (revo :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Για να κόβει πίεση ο εγκέφαλος/πρόγραμμα πιθανών βλέπει κάτι που δεν του αρέσει οπότε και διορθώνει.

Αυτό μεταφράζεται είτε σε μηχανικό πρόβλημα, είτε στην ίδια την κατασκευή του λογισμικού.

Αν δηλαδή έχει γίνει κάποιο λάθος στην κατασκευή του, μπορεί ο εγκέφαλος/πρόγραμμα να βλέπει ότι π.χ. του ξεφεύγει η ροπή ή το φορτίο ή το αβάνς κ.λ.π. και να αντιδρά κατά αυτό τον τρόπο...

Συμφωνώ...

Φίλε "vg" να ξέρεις πως 2 πράγματα μπορούν να καταστρέψουν κάποιον οικονομικά και -κυρίως- ψυχολογικά:

Το θέλω να περάσω τον "τάδε" (π.χ. yositosi) και το θέλω να βγάλω "τόσα" (άλογα).

Αν ο τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου στο δρόμο σε καλύπτει, μην μπαίνει σε διαδικασίες δυναμομετρήσεων ή συγκρίσεων στο δρόμο, πόσο μάλλον για αλλαγή προγράμματος ή κάτι αντίστοιχο.

Είναι πολύ ψυχοφθόρος και -επέτρεψέ μου- έχεις διαλέξει και λάθος τρόπο, καθώς ούτε σωστά λογκς μπορείς να πάρεις, ούτε θα μπορέσουν να βοηθήσουν τον προγραμματιστή να διορθώσει κάτι...

Κατά τη γνώμη μου μην κάνεις τίποτα.

Φίλε Τάσο, όταν κάποιος σου ζητάει πληροφορίες και σε ότι έχει να κάνει με τα νούμερα του απαντάς από 230 μέχρι 240 και εκείνος κρατάει μόνο το 240, δεν φταίει κανένας κακός επαγγελματίας...

Όχι πως δεν υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά γενικά είναι λίγοι και συνήθως ακόμα και κάποιος με ελάχιστη αντίληψη τους καταλαβαίνει αμέσως.

Εντελώς διαφορετικοί κινητήρες, όπου η ιπποδύναμη φτάνει τα 220-230 άλογα, με ροπή 40 κιλά, απλά και μόνο με 1 πρόγραμμα. (revo :goodjob: )

το θεμα ειναι φιλε οτι το κανουν και δεν τους εβαλα ολους στο ιδιο καζανι απλως λεω οτι υπαρχουν και αυτοι μην θιγεσε δεν ειπα τιποτα για σενα :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ...

Φίλε "vg" να ξέρεις πως 2 πράγματα μπορούν να καταστρέψουν κάποιον οικονομικά και -κυρίως- ψυχολογικά:

Το θέλω να περάσω τον "τάδε" (π.χ. yositosi) και το θέλω να βγάλω "τόσα" (άλογα).

Το πέρασα και το προσυπογράφω! Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας δεν είναι και δύσκολο να μπριζωθούμε, ένα καφριλίκι να ακούσουμε, λίγο να μας μπαλαμουτιάσουν με αμπελοφιλοσοφίες, αν δούμε κιόλας ότι και το setup μας σαν "σχοινί" έχει χώρο για τσίτωμα, τότε καταλήγουμε να κυνηγάμε το μέγιστο νούμερο! Τουλάχιστον ο Κωνσταντίνος το ξέρει ότι από εκεί που ήμουν "250 να δω είμαι υπερ-ευχαριστημένος", όταν είδα το κάτι παραπάνω με ένα σετάρισμα που ΚΑΙ ΚΑΛΑ τότε το έβαλα μόνο για να δούμε "σε πλήρως επιθετικές ρυθμίσεις" τι κάνει το μοτέρ και μετά να το κατεβάσω, όχι μόνο το άφησα εκεί, αλλά του έριξα και το σφίξιμο!

Και οκ, ας λένε όλοι ότι θέλουν εκ του ασφαλούς! Το γκάζι, και το κλώτσημα όταν είσαι με 2500 στροφές και 4η σχέση και σανιδώνεις είναι ΠΟΛΥ γλυκό για να το αφήσεις!!! Και μόνο που σκέφτεσαι ότι σανιδώνεις και δεν θα ακουμπήσεις σαζμάν μέχρι να δεις 200+ χ.α.ω. στο κοντέρ είναι όλα τα λεφτά σαν αίσθηση, έστω και αν είναι ανούσια :goodjob:

Και για να το πούμε ακόμα πιο ωμά? Μετά το απόλυτο γέλιο είναι όταν βλέπουμε/ακούμε/διαβάζουμε τα όμορφα τύπου "δουλεύει στεγνό θα σπασει", "δουλεύει πλούσιο θα σπάσει", "εγώ το έχω κόψει για να το προστατέψω" (φέρε και το WWF μάστορα να το βγάλει προστατευόμενο είδος), και λοιπά μαγικά από όποιον ανήκει στην κατηγορία "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" :flowers:

Και άντε τα παραπάνω αν όλα δουλέψουν καλά με την μια! Αν όμως δεν έχεις ακολουθήσει "πεπατημένες" και αρχίσεις τις δικές σου δοκιμές τότε καταλήγεις με τα νεύρα τσαντάλια, να σου φταίνει όλοι και κανείς, και φυσικά να χώνεις φράγκα σε έναν πραγματικά τρύπιο κουμπαρά.

Αν ο τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου στο δρόμο σε καλύπτει, μην μπαίνει σε διαδικασίες δυναμομετρήσεων ή συγκρίσεων στο δρόμο, πόσο μάλλον για αλλαγή προγράμματος ή κάτι αντίστοιχο.

Χρυσός κανόνας!!! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Όχι πως δεν υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά γενικά είναι λίγοι και συνήθως ακόμα και κάποιος με ελάχιστη αντίληψη τους καταλαβαίνει αμέσως.

Εεε καλά τώρα αρχίσαμε τα "politically correct statements" Κωνσταντίνε μου φαίνεται! Σου το λέω γιατί το ξέρεις ειδικά εσύ ότι με το ΚΙΛΟ έφαγα "επαγγελματίες της θεωρίας" όπου έταζαν το σύμπαν ολόκληρο και μόλις ρωτούσα να μου εξηγήσουν 5 πράγματα με κοιτούσαν λοξά και μου έλεγαν "δεν θα μου μάθεις τη δουλειά μου, σου λέω και ακούς", με το κιλό έφαγα δηλώσεις τύπου "τι με ρωτάς τώρα για το δικό μου, το Revo δεν δουλεύει και το λένε παντού στο νετ" (άσχετα με το ότι η συζήτηση δεν αφορούσε το Revo αλλά το προιόν που πουλούσαν αυτοί), και άλλα διάφορα μαγικά όπου σε κόβουν τι θέλεις να ακούσεις για να σου το πουν προκειμένου να σου πουλήσουν! Καλώς ή κακώς, και δανείζομαι ατάκα που ΚΑΙ εσύ έχεις πει (μεταξύ αρκετών άλλων δυστυχώς καμένων πελατών) είμαστε ο τόπος όπου ότι δηλώσεις είσαι. Γεμίσαμε ανθρώπους που ουδεμία σχέση με το αντικείμενο και με ένα internet enquiry ελέω έλλειψης αντιπροσώπου έγιναν εθνικοί αντιπρόσωποι βελτιωτικών οίκων, ή τυχάρπαστων που με e-bay discs, και ένα laptop δηλώνουν "mega-tuners" και όταν έρχεται η ώρα της επικής καταστροφής αποδίδουν ευθύνες μέχρι και στον σεισμό στην Ιαπωνία... Ναι δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς κυκλοφορούν και αρκετοί απο δαύτους!

Link to comment
Share on other sites

Σιμο ο φιλος που ειχε το revo stg1 settings 3 φοραει αποκλειστικα 100αρα βενζινη και ειναι στανταρ καλη γιατι ειναι δικο του το βενζιναδικο!!!!Ειναι kai v power racing αφου εχει shell βενζιναδικο!!!

Εντελως φιλικα μιλας λιγακι απολυτα για καποια πραγματα!!!

Υ/Γ δεν ειναι μονο η v power racing καλη βενζινη ειναι και η eko πολυ καλη και προσωπικα πιστευω ειναι καλητερη απο την shell!

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Σιμο ο φιλος που ειχε το revo stg1 settings 3 φοραει αποκλειστικα 100αρα βενζινη και ειναι στανταρ καλη γιατι ειναι δικο του το βενζιναδικο!!!!Ειναι kai v power racing αφου εχει shell βενζιναδικο!!!

Εντελως φιλικα μιλας λιγακι απολυτα για καποια πραγματα!!!

Υ/Γ δεν ειναι μονο η v power racing καλη βενζινη ειναι και η eko πολυ καλη και προσωπικα πιστευω ειναι καλητερη απο την shell!

Γιάννη, δεν σου το είπα υπό τη μορφή "αυτό είναι και θέμα λήξαν" προς Θεού!! :goodjob:

Για το θέμα της ΕΚΟ θα συμφωνήσω (το έχουμε ξαναπεί), απλα η άλλη που σου ανέφερα είναι πιο εύκολο να την "ελέγξεις" (λέμε τώρα). Φυσικά εφόσον τίθεται θέμα του να είναι ο ίδιος κάτοχος του πρατηρίου, τότε περισεύει το όποιο σχόλιο. :blush:

Ισως με νοιώθεις λίγο "κάθετο" καθότι μιλάμε για cf, σε έναν κώδικα ο οποίος ούτε σε εσένα, ούτε σε εμένα, ούτε πρακτικά σε κανέναν άλλον (εφόσον φοράει σωστό καύσιμο) δεν εμφανίζεται. Εσένα δεν σε παραξενεύει, και δεν σε κάνει να νοιώθεις ότι σίγουρα το εν λόγω αμάξι κάπου είχε θέμα? (ένα εγώ που "άκουσα" να κόβει αβάνς, με το που άλλαξε καύσιμο έστρωσε η κατάσταση απευθείας).

Στην τελική εσύ μόνος μου έλεγες πόσες μοίρες σηκώνει για να βγάλει ότι βγάλει, που σημαίνει ότι "Δεν σηκώνει και πολλά πολλά παράξενα". Κάνω κάπου λάθος? Αν ναι διόρθωσε με για να το καταλάβω και εγώ :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, δεν σου το είπα υπό τη μορφή "αυτό είναι και θέμα λήξαν" προς Θεού!! :thumbsup:

Για το θέμα της ΕΚΟ θα συμφωνήσω (το έχουμε ξαναπεί), απλα η άλλη που σου ανέφερα είναι πιο εύκολο να την "ελέγξεις" (λέμε τώρα). Φυσικά εφόσον τίθεται θέμα του να είναι ο ίδιος κάτοχος του πρατηρίου, τότε περισεύει το όποιο σχόλιο. :sorcerer:

Ισως με νοιώθεις λίγο "κάθετο" καθότι μιλάμε για cf, σε έναν κώδικα ο οποίος ούτε σε εσένα, ούτε σε εμένα, ούτε πρακτικά σε κανέναν άλλον (εφόσον φοράει σωστό καύσιμο) δεν εμφανίζεται. Εσένα δεν σε παραξενεύει, και δεν σε κάνει να νοιώθεις ότι σίγουρα το εν λόγω αμάξι κάπου είχε θέμα? (ένα εγώ που "άκουσα" να κόβει αβάνς, με το που άλλαξε καύσιμο έστρωσε η κατάσταση απευθείας).

Στην τελική εσύ μόνος μου έλεγες πόσες μοίρες σηκώνει για να βγάλει ότι βγάλει, που σημαίνει ότι "Δεν σηκώνει και πολλά πολλά παράξενα". Κάνω κάπου λάθος? Αν ναι διόρθωσε με για να το καταλάβω και εγώ :blush:

Eμενα Σιμο γενικα αν εξαιρεσεις τα κομπιασματα(τα οποια τωρα που ζεστανε ο καιρος χαθηκαν) και μια φορα που μπηκε σε safe mode,το αμαξι δουλευει ομορφα και εχει αρκετη δυναμη και ροπη χωρις σφυξιμο!!!

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Eμενα Σιμο γενικα αν εξαιρεσεις τα κομπιασματα(τα οποια τωρα που ζεστανε ο καιρος χαθηκαν) και μια φορα που μπηκε σε safe mode,το αμαξι δουλευει ομορφα και εχει αρκετη δυναμη και ροπη χωρις σφυξιμο!!!

Το ξέρω (και εδώ μια από τα ίδια) για αυτό με είδες και κάπως "απόλυτο" στην έκφραση!! Και που να βάλεις και τα υπόλοιπα (δεν ξέρω αν ήδη τα έβαλες)που έχεις στο πρόγραμμα :sorcerer:

Οσο για το safe mode σου ούτως ή άλλως δεν ήταν από αβανς, αλλά από άλλο αίτιο... και προφανώς αφού δεν σου το έβγαλε ξανά μάλλον σποραδικό θέμα ήταν από "ένας Θεός ξέρει τι" παράξενο που διάβασε το αμάξι :thumbsup:

Γενικά από όσα διαβάζω στο νετ, έχω μάθει να κρατάω κάποιες πισινές. Π.χ. είχα εδώ Θεσ/νίκη έναν πιτσιρικά με Leon που χτυπιόταν, οριόταν για διάφορα μαγικά και στο τέλος έσκασε το παραμύθι ότι όχι απλα είχε σφίξει, αλλά είχε τσιτώσει την w/g με το καλημέρα (όπου και αυτό έφταιγε). Οταν ερωτήθηκε "μα γιατί το σφίξατε τόσο"... η απάντηση του ήταν "μα στο νετ διάβασα κάποιον που το έκανε και έβγαλε Χ άλογα"!!! Εεε, από εκεί και περα καταλαβαίνεις ότι παίζει μπόλικη κουκουρούκου κατάσταση όπου άκρη δύσκολα θα βγάλεις :blush:

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω (και εδώ μια από τα ίδια) για αυτό με είδες και κάπως "απόλυτο" στην έκφραση!! Και που να βάλεις και τα υπόλοιπα (δεν ξέρω αν ήδη τα έβαλες)που έχεις στο πρόγραμμα :sorcerer:

Οσο για το safe mode σου ούτως ή άλλως δεν ήταν από αβανς, αλλά από άλλο αίτιο... και προφανώς αφού δεν σου το έβγαλε ξανά μάλλον σποραδικό θέμα ήταν από "ένας Θεός ξέρει τι" παράξενο που διάβασε το αμάξι :thumbsup:

Γενικά από όσα διαβάζω στο νετ, έχω μάθει να κρατάω κάποιες πισινές. Π.χ. είχα εδώ Θεσ/νίκη έναν πιτσιρικά με Leon που χτυπιόταν, οριόταν για διάφορα μαγικά και στο τέλος έσκασε το παραμύθι ότι όχι απλα είχε σφίξει, αλλά είχε τσιτώσει την w/g με το καλημέρα (όπου και αυτό έφταιγε). Οταν ερωτήθηκε "μα γιατί το σφίξατε τόσο"... η απάντηση του ήταν "μα στο νετ διάβασα κάποιον που το έκανε και έβγαλε Χ άλογα"!!! Εεε, από εκεί και περα καταλαβαίνεις ότι παίζει μπόλικη κουκουρούκου κατάσταση όπου άκρη δύσκολα θα βγάλεις :blush:

Τα εχω βαλει ολα τα περιφαιριακα Σιμο,εβαλα το i/c s3 και σκαστρα forge,και προσεχως water cooler!!!

Σιμο λαθος οχι water cooler,αλλα water injection ηθελα να πω

Link to comment
Share on other sites

Τα εχω βαλει ολα τα περιφαιριακα Σιμο,εβαλα το i/c s3 και σκαστρα forge,και προσεχως water cooler!!!

Σιμο λαθος οχι water cooler,αλλα water injection ηθελα να πω

Καλοφόρετα :blush:

** Επειδή είμαστε ήδη off-topic, για το τελευταίο στείλε pm. Σε Stage2 κατάσταση έχει καμία ουσία? (να μου πεις και εσύ καμία άποψη)

Link to comment
Share on other sites

Προς ολους του φιλους που διαβαζουν αυτο το θεμα,

1. Εχω κανει καποια λογκαρισματα που βρισκονται στο

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44781&st=20 στο post #34

2. Μετα απο λιγο καιρο εκανα και δυναμομετρησεις (μια με 4η και μια με 5η) που ειναι στο

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31372&st=0 post #13 και #16 (στο δευτερο post ειναι το αριστερο γραφημα και δειχνει τη δυναμομετρηση με 5η).

Αν κανετε τις καμπυλες της ροπης και ισχυος που προκυπτουν απο τα λογκαρισματα θα δειτε οτι ειναι ιδιες με αυτες της δυναμομετρησης (με μικρες αποκλισεις) και ακομη και οι μεγιστες τιμες δεν απεχουν πολυ.

Αν υπαρχει καποιος που ξερει κατι παραπανω ας μας πει:

α. Ελεγχοντας τα λογκαρισματα μπορει να δει καποια ανωμαλια στο αβανσ (γιατι εμενα μου φαινεται ενταξει),

β. Παρατηρωντας τη boost pressure requested & actual υπαρχει το over χαμηλα και ειναι γυρω στα 0,9 bar και μετα ξεφουσκωνει μεχρι τις περιπου 4500 σαλ οπου αρχιζει να φουσκωνει και παλι μεχρι τις περιπου 5000 σαλ. Σας φαινεται υψηλη η boost pressure στο 0,9 bar (γιατι εμενα δεν μου φαινεται μεγαλη η τιμη της) και πως εξηγειτε το ξαναφουσκωμα στις 5000 σαλ; Μηπως εκει ειναι το προβλημα και η ροπη μου κανει κοιλιες;

γ.Βλεπετε τιποτε παραξενο στις αλλες τιμες που λογκαρα; (γιατι εμενα μου φαινεται οτι τα σκαμπανεβασματα στη ροπη ακολουθουν τα σκαμπανεβασματα στο φορτιο του κινητηρα).

δ. Το φορτιο πως το μετραει;

Ευχαριστω και τα λεμε

ΥΓ

Οπως ειπα δεν ζηταω τιποτε παραπανω απο αυτα που διαφημιζουν:

http://www.mybluefin.co.uk/curves/VAG%201.8%20TSi%20160.pdf

Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο, συμφωνα με τη δυναμομετρηση μου εχω 300 Nm στις 2300 σαλ που δεν βλεπω να το εχουν αλλοι (αργουν να γεμισουν) και αν εξαιρεσουμε τις βυθισεις και τη μεγιστη τιμη κατα τα αλλα ειναι ενταξει (εχει 300 Nm απο 2300 ως 5200 σαλ).

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά:

Σου έστειλε ένα κώδικα, ο οποίος για τον χ/ψ λόγο σου έκανε κάποιες δυσλειτουργίες.

Στον νέο κώδικα που σου έστειλε, η διόρθωση που έκανε έγινε με τσεκούρι...

Δοκίμασε να τους πιέσεις μέσο γραφημάτων, αλλά μην ελπίζεις και σε πολλά.

Πάντως στο επαναλαμβάνω, μην το κουράζεις, το αυτοκίνητο σε σχέση με το πως ήταν πριν σίγουρα έχει μεταμορφωθεί και από εδώ και πέρα απλά τσακώνεσαι με ένα pdf...

Σκέψου το.

Link to comment
Share on other sites

Το πέρασα και το προσυπογράφω! Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας δεν είναι και δύσκολο να μπριζωθούμε, ένα καφριλίκι να ακούσουμε, λίγο να μας μπαλαμουτιάσουν με αμπελοφιλοσοφίες, αν δούμε κιόλας ότι και το setup μας σαν "σχοινί" έχει χώρο για τσίτωμα, τότε καταλήγουμε να κυνηγάμε το μέγιστο νούμερο! Τουλάχιστον ο Κωνσταντίνος το ξέρει ότι από εκεί που ήμουν "250 να δω είμαι υπερ-ευχαριστημένος", όταν είδα το κάτι παραπάνω με ένα σετάρισμα που ΚΑΙ ΚΑΛΑ τότε το έβαλα μόνο για να δούμε "σε πλήρως επιθετικές ρυθμίσεις" τι κάνει το μοτέρ και μετά να το κατεβάσω, όχι μόνο το άφησα εκεί, αλλά του έριξα και το σφίξιμο!

Και οκ, ας λένε όλοι ότι θέλουν εκ του ασφαλούς! Το γκάζι, και το κλώτσημα όταν είσαι με 2500 στροφές και 4η σχέση και σανιδώνεις είναι ΠΟΛΥ γλυκό για να το αφήσεις!!! Και μόνο που σκέφτεσαι ότι σανιδώνεις και δεν θα ακουμπήσεις σαζμάν μέχρι να δεις 200+ χ.α.ω. στο κοντέρ είναι όλα τα λεφτά σαν αίσθηση, έστω και αν είναι ανούσια :whistling:

Και για να το πούμε ακόμα πιο ωμά? Μετά το απόλυτο γέλιο είναι όταν βλέπουμε/ακούμε/διαβάζουμε τα όμορφα τύπου "δουλεύει στεγνό θα σπασει", "δουλεύει πλούσιο θα σπάσει", "εγώ το έχω κόψει για να το προστατέψω" (φέρε και το WWF μάστορα να το βγάλει προστατευόμενο είδος), και λοιπά μαγικά από όποιον ανήκει στην κατηγορία "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" :thumbsd:

Και άντε τα παραπάνω αν όλα δουλέψουν καλά με την μια! Αν όμως δεν έχεις ακολουθήσει "πεπατημένες" και αρχίσεις τις δικές σου δοκιμές τότε καταλήγεις με τα νεύρα τσαντάλια, να σου φταίνει όλοι και κανείς, και φυσικά να χώνεις φράγκα σε έναν πραγματικά τρύπιο κουμπαρά.

Σίμο το κακό είναι πως όλα όσα κατά καιρούς λέμε κάποιοι, οι περισσότεροι απλά τα αγνοούν και ακούνε μόνο αυτά που θέλουν να ακούσουν...

Γιατί αποκλείεται π.χ. (για να είμαστε και εντός θέματος) κανένας να μην είπε στον φίλο που παιδεύεται με το Superchips πως η λύση που επιλέγει είναι ρίσκο, κυρίως λόγο μη άμεσου support.

Γιατί τώρα οι Αγγλάρες θα αρχίσουν να του λένε πως το ΜΑΗΑ δεν είναι σωστό (40Nm? so f@@@ what?), η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή (αυτοί νομίζουν πως είμαστε μόνιμα στους 40ο), η βενζίνη μας είναι χάλια και ένα σωρό άλλα για να ξεγλιστρήσουν...

Link to comment
Share on other sites

Προς ολους του φιλους που διαβαζουν αυτο το θεμα,

1. Εχω κανει καποια λογκαρισματα που βρισκονται στο

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44781&st=20 στο post #34

2. Μετα απο λιγο καιρο εκανα και δυναμομετρησεις (μια με 4η και μια με 5η) που ειναι στο

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31372&st=0 post #13 και #16 (στο δευτερο post ειναι το αριστερο γραφημα και δειχνει τη δυναμομετρηση με 5η).

Αν κανετε τις καμπυλες της ροπης και ισχυος που προκυπτουν απο τα λογκαρισματα θα δειτε οτι ειναι ιδιες με αυτες της δυναμομετρησης (με μικρες αποκλισεις) και ακομη και οι μεγιστες τιμες δεν απεχουν πολυ.

Αν υπαρχει καποιος που ξερει κατι παραπανω ας μας πει:

α. Ελεγχοντας τα λογκαρισματα μπορει να δει καποια ανωμαλια στο αβανσ (γιατι εμενα μου φαινεται ενταξει),

β. Παρατηρωντας τη boost pressure requested & actual υπαρχει το over χαμηλα και ειναι γυρω στα 0,9 bar και μετα ξεφουσκωνει μεχρι τις περιπου 4500 σαλ οπου αρχιζει να φουσκωνει και παλι μεχρι τις περιπου 5000 σαλ. Σας φαινεται υψηλη η boost pressure στο 0,9 bar (γιατι εμενα δεν μου φαινεται μεγαλη η τιμη της) και πως εξηγειτε το ξαναφουσκωμα στις 5000 σαλ; Μηπως εκει ειναι το προβλημα και η ροπη μου κανει κοιλιες;

γ.Βλεπετε τιποτε παραξενο στις αλλες τιμες που λογκαρα; (γιατι εμενα μου φαινεται οτι τα σκαμπανεβασματα στη ροπη ακολουθουν τα σκαμπανεβασματα στο φορτιο του κινητηρα).

δ. Το φορτιο πως το μετραει;

Ευχαριστω και τα λεμε

ΥΓ

Οπως ειπα δεν ζηταω τιποτε παραπανω απο αυτα που διαφημιζουν:

http://www.mybluefin.co.uk/curves/VAG%201.8%20TSi%20160.pdf

Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο, συμφωνα με τη δυναμομετρηση μου εχω 300 Nm στις 2300 σαλ που δεν βλεπω να το εχουν αλλοι (αργουν να γεμισουν) και αν εξαιρεσουμε τις βυθισεις και τη μεγιστη τιμη κατα τα αλλα ειναι ενταξει (εχει 300 Nm απο 2300 ως 5200 σαλ).

Φιλε ,

Α)το Logs ειναι σε χάλια μορφή ,δεν φαινεται τη μετραει η καθε στήλη όπως και δεν εχεις λογκαρει αλλα σημαντικα blocks όπως 020 (πειρακια).Μην κανεις logs με 4η ή με 6η θα σκοτωθεις στο δρόμο.Κάνε μια καλη μετρηση απο χαμηλα μεχρι κοφτη αλλα με 3η -ειναι αρκετό το φορτίο.Επίσης καλυτερα να ανεβαζες τα logs σου στο docs.google.com .Τέλος μην συγκρινεις τη ροπή που σου δείχνει το vag com με την ροπή που μετραει το δυναμομετρο.Ειναι σαν να συγκρινεις το cybersex με το πραγματικο sex.

Β)κατα τα αλλα εμπλεξες με εναν βελτιωτη σε αλλη χώρα του οποίου δεν ξερεις ούτε τη φάτσα.Κρέμεσαι απο τα emails και τις long distance απαντησεις τους.Δεν ειχες σκεφτει το ενδεχομενο αν κατι πηγαινε στραβα ,πως θα εβρισκες ακρη Ελλάδα-Αγγλια?

Γ)Προφανως έπεσε ''ψαλιδι'' στις μεσαιες και δεν αποδιδει τα νουμερα που σου υποσχέθηκαν τα οποια μαλλον τα επιανες με το αρχικο προγραμμα.Ειτε ειχε προβλημα το προγραμμα ,ειτε ήταν θέμα προβληματος σε hardware ττα κοψιματα που ειχες στην αρχή.

Δ)Θα συμφωνησω με τον ''VAG-Lover'' ότι μην παλεύεις με τα διαγραμματα και τα logs.Αν εισαι ευχαριστημένος με αυτος που οδηγας ,μεινε οπως εισαι και απολαυσε το.Αν δεν εισαι ψάξε να βρεις μια πιο δραστικη λύση απο το στείλε mail/κανε λογκς/ζήτα γνωμες-δοκιμασε αλλο προγραμμα.

Φιλικα πάντα και με καθε διαθεση να βοηθησω.

Link to comment
Share on other sites

Για τους φιλους VAG-Lover και Rallakias,

Επειδη εχω ζησει στην Αγγλια για καποια χρονια ειδα πως δουλευουν σαν πραγματικοι επαγγελματιες και οχι σαν παπατζηδες και τους εμπιστευτηκα μια και τα σχολια για τη συγκεκριμενη εταιρεια στο internet ηταν παραπανω απο καλα. Στην Ελλαδα δυστυχως δεν υπηρχαν πολλες μαρτυριες και οσες λιγες υπηρχαν ηταν πολυ καλες.

Λοιπον, η υποστηριξη που ειχα απο τους Αγγλους δεν ηταν και ασχημη, εστω και με τα email...

Και οταν τους εστειλα τα γραφηματα απο τις δυναμομετρησεις δεν μου απαντησαν οτι φταιει το ΜΑΗΑ ή η θερμοκρασια ή η βενζινη. Απλα ειπαν οτι πρεπει να τους στειλω καποια λογκαρισματα για να δουν τι θα κανουν αν μπορουν.

Παντως και οι δικοι μας tuners με ελαχιστες εξαιρεσεις δεν ειναι και καλυτεροι...

Οσο για τα λογκαρισματα που εκανα, ηταν οι πρωτες μου προσπαθειες να κατανοησω τι δινει το καθε μπλοκ και θελω να πω οτι δεν εχω και μεγαλη εμπειρια ακομη αλλα μαθαινω...

Δειτε τα τωρα (στο ιδιο link οπως πριν) που τα ξεκαθαρισα και εκανα και τα γραφηματα.

Και σιγουρα η ροπη που δινει το VAGCOM δεν ειναι η ιδια με την κανονικη αλλα στην περιπτωση μου δεν απεχουν και πολυ ουτε σε μορφη καμπυλης ουτε σε μεγιστες τιμες.

Μου λετε, στη σημερινη εποχη που κανουμε παπαδες εξ'αποστασεως και με το internet, πως εγινε και τους εμπιστευτηκα! Δηλαδη αν ηταν καποιος Ελληνας tuner τι θα εκανε παραπανω σε περιπτωση προβληματος; Σκεφτητε οτι θα επρεπε να παω παλι στο μαγαζι του που δεν ειναι στην πολη μου(ειτε με το αμαξι αν δουλευε ειτε φορτωμενος στην καθε ΕΛΠΑ) για να μου φορτωσει αλλο αρχειο (αν εχει αλλο διαθεσιμο αλλιως αντε περιμενε να του ερθει αλλο απο πχ Αμερικα).

Ισα ισα που με το εργαλειο τους τη δουλεια την κανω εγω και αμεσα!

Σιγουρα ξερετε οτι ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο, οποτε εχοντας γευτει την παραπανω ροπη την θελω ξανα στο δεξι μου ποδι. Τα πραγματα δεν ειναι και τραγικα αλλα ενταξει αφου πληρωσα για 343 Nm στις 3000 σαλ γιατι να μην τα εχω;

Τωρα οσο για τα λογκαρισματα θα τα ξανακανω και θα τους στειλω οτι ζητουν για να δω τι θα πουν κι αν δεν κανουν τιποτε τοτε οπως λετε υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες...

Σιγουρα ομως ενας δυσαρεστημενος πελατης δεν ειναι και οτι καλυτερο για μια εταιρεια στην εποχη μας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.