Gi@nni$ Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Εχεις ανεβει σε 207 για γρηγορη βολτα η πιστα?Σε 206?Σε κλιο?Εχεις ανεβει γενικα σε αμαξια που στριβουν για να εχεις μετρο συγκρισης? Τι να μου πεις ρε αγορινα μου για το γκολφ οταν ξερω οτι σερρες γυρναει λιγο πανω απο 1.40..?(για το 140αρι λεω..κατι αναλογο θα ειναι και το 30) Μαμα σαξοραλο γυρναει 1.30.. Το ''δεν το δεχομαι'' δε μου λεει κατι..επειδη δλδ εχεις γκολφ,πρεπει ντε και καλα να στριβει?Αν εστριβε θα το ειχαν και σε αγωνες,οπως εχουν τα type-r παραδειγμα! Γι αυτο αν δεν εχετε μετρο συγκρισης μην συγκρινετε...Τα γκολφ στριβουν ΜΟΝΟ υπο προυποθεσεις και παλι οχι οπως θα επρεπε! Σορυ για το λιγο οφ τοπικ Ορίστε οι χρόνοι που παρέθεσες..1:35 κάνουν σαξόραλλα συνήθως εκκεντροφοράτα,και με αρκετή περιποίηση στο στήσιμο τους..Τέλος πάντων..Πίστα δεν είναι μόνο των σερρών..Βάλε ενα gti στο ring,και ένα σαξόραλλο..Τσόντα υπέρ του gti και θα είναι και άδικη η σύγκριση,όπως θα είναι για το gti μια πολύ κλειστή πίστα(μην ξεχνάμε και το βάρος ) Και αυτή ακριβώς είναι η ουσία..¶λλο προσανατολισμό,ένα στριφτερό και ελαφρύ γαλλικό και άλλο ενα golf gti πχ.Αυτό δεν σημαίνει οτι ενα golf δεν στρίβει.Απλά βολέυεται σε άλλου είδους διαδρομές.Simple..Κλισέ του στύλ,τα γαλλικά στρίβουν,τα γερμανικά μούτρα,τα ιταλικά χαλάνε κτλπ, στην αυτοκίνηση καλώς η κακώς δεν υπάρχουν και δεν ισχύουν πλέον,και όποιος πιστεύει το αντίθετο μάλλον έχει μείνει πίσω.. Οσον αφορά το 207 σου,μου είναι πολύ συμπαθές σαν ''πακέτο'',ενα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αλλά περισσότερο σαν ''μπάσταρδο''θα το χαρακτήριζα(με την έννοια οτι δεν δείχνει στοιχεία κάποιας συγκεκριμένης σχολής)παρά σαν καθαρόαιμο γαλλικό..Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πάει,ή δεν στρίβει,απλά από τον κατασκευαστή πού έχει προσφέρει ενα 306 gti,περίμενα πολλά παραπάνω(σε επίπεδο στησίματος). Υγ:Οσον αφορά το Leon,μιλάμε για ένα group,το οποίο έχει καθορίσει απόλυτα το ρόλο του κάθε αυτοκινήτου..Εχει πάρει ενα πολύ καλό πλαίσιο,και έχει φτιάξει για 1 κατηγορία,3 ίδια αυτοκίνητα,με διαφορετικά επιμέρους χαρακτηριστικά..Ενα πιο σπορτίφ-προσιτό=λεόν,ένα ολοκληρωμένο με όνομα που απο μόνο του πουλάει= golf,και ένα πιο premium =A3..Και εμείς καθόμαστε και σφαζόμαστε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Ορίστε οι χρόνοι που παρέθεσες..1:35 κάνουν σαξόραλλα συνήθως εκκεντροφοράτα,και με αρκετή περιποίηση στο στήσιμο τους..Τέλος πάντων..Πίστα δεν είναι μόνο των σερρών..Βάλε ενα gti στο ring,και ένα σαξόραλλο..Τσόντα υπέρ του gti και θα είναι και άδικη η σύγκριση,όπως θα είναι για το gti μια πολύ κλειστή πίστα(μην ξεχνάμε και το βάρος ) Και αυτή ακριβώς είναι η ουσία..¶λλο προσανατολισμό,ένα στριφτερό και ελαφρύ γαλλικό και άλλο ενα golf gti πχ.Αυτό δεν σημαίνει οτι ενα golf δεν στρίβει.Απλά βολέυεται σε άλλου είδους διαδρομές.Simple..Κλισέ του στύλ,τα γαλλικά στρίβουν,τα γερμανικά μούτρα,τα ιταλικά χαλάνε κτλπ, στην αυτοκίνηση καλώς η κακώς δεν υπάρχουν και δεν ισχύουν πλέον,και όποιος πιστεύει το αντίθετο μάλλον έχει μείνει πίσω..Οσον αφορά το 207 σου,μου είναι πολύ συμπαθές σαν ''πακέτο'',ενα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αλλά περισσότερο σαν ''μπάσταρδο''θα το χαρακτήριζα(με την έννοια οτι δεν δείχνει στοιχεία κάποιας συγκεκριμένης σχολής)παρά σαν καθαρόαιμο γαλλικό..Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πάει,ή δεν στρίβει,απλά από τον κατασκευαστή πού έχει προσφέρει ενα 306 gti,περίμενα πολλά παραπάνω(σε επίπεδο στησίματος). Υγ:Οσον αφορά το Leon,μιλάμε για ένα group,το οποίο έχει καθορίσει απόλυτα το ρόλο του κάθε αυτοκινήτου..Εχει πάρει ενα πολύ καλό πλαίσιο,και έχει φτιάξει για 1 κατηγορία,3 ίδια αυτοκίνητα,με διαφορετικά επιμέρους χαρακτηριστικά..Ενα πιο σπορτίφ-προσιτό=λεόν,ένα ολοκληρωμένο με όνομα που απο μόνο του πουλάει= golf,και ένα πιο premium =A3..Και εμείς καθόμαστε και σφαζόμαστε.. Ετσι ειναι ακριβως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Εγώ ξέρω ότι ο δημόσιος δρόμος δεν είναι πίστα, ούτε πρέπει να συναγωνίζεσαι κανέναν εκεί. Αλλιώς γίνεσαι επικίνδυνος για τον εαυτό σου (αλλά αυτό πραγματικά δεν ενδιαφέρει κανέναν) αλλά και για τους άλλους. Ο χώρος για κόντρες είναι οι πίστες και οι αναβάσεις. Αν το αμάξι σου το πηγαίνεις συνέχεια για track day, συγχαρητήρια, κ εγώ μαζί σου είμαι φίλε Λέφο, το golf είναι πίσω. Αλλά εγώ σε πίστα δυστυχώς σπάνια μπορώ να πάω κ ππροσπαθώ να έχω ένα αμάξι βολικό στις καθημερινές μετακινήσεις μου που να με φτιάχνει κ μία στις τόσες με ό,τι μπορεί να μου προσφέρει οδηγικά. Και σε αυτό ακριβώς το σημείο το Golf κατά την ταπεινή μου άποψη αντίπαλο δεν έχει. Αν ψάχνεις αυτοκίνητο για πίστα, να σου πω δέκα (μεταξύ των οποίων και τα saxoραλλα), αλλά αν οι προτεραιότητές σου δεν είναι αυτές όπως και στο υπόλοιπο 99,99% των Ελλήνων, το Golf δε θα σου προσφέρει μόνο το άψογο καθημερινό αυτοκίνητο, αλλά και το αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pigeon Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Εγώ ξέρω ότι ο δημόσιος δρόμος δεν είναι πίστα, ούτε πρέπει να συναγωνίζεσαι κανέναν εκεί.Αλλιώς γίνεσαι επικίνδυνος για τον εαυτό σου (αλλά αυτό πραγματικά δεν ενδιαφέρει κανέναν) αλλά και για τους άλλους. Ο χώρος για κόντρες είναι οι πίστες και οι αναβάσεις. Αν το αμάξι σου το πηγαίνεις συνέχεια για track day, συγχαρητήρια, κ εγώ μαζί σου είμαι φίλε Λέφο, το golf είναι πίσω. Αλλά εγώ σε πίστα δυστυχώς σπάνια μπορώ να πάω κ ππροσπαθώ να έχω ένα αμάξι βολικό στις καθημερινές μετακινήσεις μου που να με φτιάχνει κ μία στις τόσες με ό,τι μπορεί να μου προσφέρει οδηγικά. Και σε αυτό ακριβώς το σημείο το Golf κατά την ταπεινή μου άποψη αντίπαλο δεν έχει. Αν ψάχνεις αυτοκίνητο για πίστα, να σου πω δέκα (μεταξύ των οποίων και τα saxoραλλα), αλλά αν οι προτεραιότητές σου δεν είναι αυτές όπως και στο υπόλοιπο 99,99% των Ελλήνων, το Golf δε θα σου προσφέρει μόνο το άψογο καθημερινό αυτοκίνητο, αλλά και το αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά. +100000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted October 15, 2009 Report Share Posted October 15, 2009 Πραγματικά δεν την καταλαβαίνω όλη αυτή την φαγωμάρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Πραγματικά δεν την καταλαβαίνω όλη αυτή την φαγωμάρα... Συμφωνώ.. Να βάλουμε κ στο παιχνίδη το corsa opc ? Ετσι για αλλαγή ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Συμφωνώ..Να βάλουμε κ στο παιχνίδη το corsa opc ? Ετσι για αλλαγή ??? άσχετο όμως με το θέμα , και αν κάποιο μπορεί να συγκριθεί είναι το astra , το corsa είναι μικρότερη κατηγορία και συγκρίνεται π.χ. με το polo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Εγώ ξέρω ότι ο δημόσιος δρόμος δεν είναι πίστα, ούτε πρέπει να συναγωνίζεσαι κανέναν εκεί.Αλλιώς γίνεσαι επικίνδυνος για τον εαυτό σου (αλλά αυτό πραγματικά δεν ενδιαφέρει κανέναν) αλλά και για τους άλλους. Ο χώρος για κόντρες είναι οι πίστες και οι αναβάσεις. +10000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Εγώ έχω απλά να πω τα εξής: 1. Οι εταιρείες βγάζουν αμάξια όπου προσπαθούν σε εργοστασιακή μορφή να συνδυάσουν όσα περισσότερα μπορούν. Οτι συγκρίνουμε με γενικούς όρους αφορούν την εργοστασιακή μορφή του αυτοκινήτου, όπου έχουν γίνει αυτοί οι αναγκαστικοί συμβιβασμοί. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με τι του αρέσει περισσότερο, και αν είναι αντικειμενικός γνωρίζει πού χάνει. Πχ, όταν παίρνεις Γκολφ ξέρεις οτι έχεις ένα ποιοτικό και ομοιογενές αμάξι, που υστερεί σε σχέση με ένα καλό Γαλλικό στην ανόθευτη οδηγική αίσθηση, και αντίστροφα. 2. Οταν μιλάμε για βελτιωμένα αμάξια, και ψαγμένη οδήγηση σε πίστες, νόμιμες ή μη, όλα σχεδόν τα παραπάνω πάνε περίπατο. Εκεί τον καθοριστικό ρόλο παίζει η τρέλλα, η γνώση, και το χρήμα που έχει ρίξει ο καθένας, αλλά βέβαια και τα χέρια, που δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχει Γκολφάκι ΙΙ λευκό με "μόλις" 215 άλογα, και τρομερά ψαγμένο στήσιμο, που έχει κάνει 1,32 στις Σέρρες, τον δεύτερο καλύτερο χρόνο από όλα τα μπροστοκίνητα, μακράν καλύτερο από οποιοδηποτε Saxorallo. Υπάρχει ακόμα τετρακίνητο Golf II που έριξε πρόσφατα σε πολύ δυνατή 911 turbo 650+ ps, και επειδή έχω οδηγήσει τέτοιο τέρας (911 turbo 700ps), αυτό είναι απλά απίστευτο. Το δικό μου πιο ταπεινό Γκολφάκι II, με 350ps (και 1070kg) μαζεύει στην ευθεία 911 GT3, και περνάει με διαφορά τα δυνατότερα Golf V με 380+ps. Και τα 3 παραπάνω φορούν 20vt μοτέρ βέβαια, οπότε καταλαβαίνετε που επεισέρχεται η τρέλλα, και βέβαια το budget. Εκεί που θέλω απλά να καταλήξω με τα παραπάνω είναι οτι δεν έχει νόημα να διαφωνούμε για νορμάλ και εργοστασιακά αμάξια, αφού είναι γνωστό τι κάνουν καλά και τι όχι. Τα κλισέ καταρρίπτονται με χαρακτηριστική ευκολία όταν υπάρχει budget, όρεξη, και γνώση. Ελπίζω να μην σας κούρασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 ειναι απλο!!!!δεν μας αρεσει το σημα!!! ας εχει και 500 αλογα δεν γουσταρουμε τη seat πως το λεμε!!!!!!!!!!!!!! ηθελα οταν μπαινω στο αυτοκινητο να βλεπω το σημα που μου αρεσει!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billaros Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 καταρχας εγο πιστευο ξεκινησε γιατι ο τυπος που ανοιξε το θεμα θελει να πειση τοσο κοσμο με vw...οτι ειναι κατι το διαφορετικο μεσα στο ιδιο τους το φορουμ!ελεος αλλα και παλι εγω εχο να πω τα εξεις: 1)καπου διαβασα saxorala..ελεος τη συγρινουμε αν ειναι δυνατον....οσο για ροπη και αρπαγματα...εχω να ροτισω πιος νιαζετε για ροπη οταν το ραλακι τους το γκαραζ τους ειναι το συνεργειο? 2)leon?καλο αμαξακι δεν λεω...αλλα δεν παει να ειναι seat.... 3)vw?καποτε ναι ειταν το αυτοκινητο του λαου..αυτο ομως δεν το κανει αναξιποπιστο ...και δεν χαλαει μερικους οτι ερχετε στην λιστα ton top cars μετα την bmw....τελος οσω για την τιμη.οτι πληρωνεις περνεις..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 10, 2009 Author Report Share Posted November 10, 2009 καταρχας εγο πιστευο ξεκινησε γιατι ο τυπος που ανοιξε το θεμα θελει να πειση τοσο κοσμο με vw...οτι ειναι κατι το διαφορετικο μεσα στο ιδιο τους το φορουμ!ελεος αλλα και παλι εγω εχο να πω τα εξεις: 1)καπου διαβασα saxorala..ελεος τη συγρινουμε αν ειναι δυνατον....οσο για ροπη και αρπαγματα...εχω να ροτισω πιος νιαζετε για ροπη οταν το ραλακι τους το γκαραζ τους ειναι το συνεργειο? 2)leon?καλο αμαξακι δεν λεω...αλλα δεν παει να ειναι seat.... 3)vw?καποτε ναι ειταν το αυτοκινητο του λαου..αυτο ομως δεν το κανει αναξιποπιστο ...και δεν χαλαει μερικους οτι ερχετε στην λιστα ton top cars μετα την bmw....τελος οσω για την τιμη.οτι πληρωνεις περνεις..... μα ειναι κατι το διαφορετικο απο ενα golf....αν δεν ηταν σε πολλα σημεια διαφορετικο δεν θα το πουλαγανε με διαφορετικη τιμη και εξοπλισμο...μοιαζουν σε πολλα και ομως ειναι πολυ διαφορετικα μεταξυ τους το καθενα με τον τροπο του...τα σαξοραλα απλα πεταχτηκαν εδω μεσα δεν ξερω καν τον λογο...πολλες φορες το "ο'τι πληρωνεις παιρνεις" δεν ισχυει για τα παντα χωρις να υποτιμαω το golf η το leon αλλα οταν πχ σου πουλαει ενα type-r 33000 οταν ειχε πρωτοβγει δηλαδη οσο εκανε τοτε ενα leon cupra ε τοτε δεν πληρωνεις ο'τι παιρνεις...πιστευω να εγινα κατανοητος σε αυτα που ηθελα να πω και οχι παρεξηγησιμος!!! φιλικα παντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 μα ειναι κατι το διαφορετικο απο ενα golf....αν δεν ηταν σε πολλα σημεια διαφορετικο δεν θα το πουλαγανε με διαφορετικη τιμη και εξοπλισμο...μοιαζουν σε πολλα και ομως ειναι πολυ διαφορετικα μεταξυ τους το καθενα με τον τροπο του...τα σαξοραλα απλα πεταχτηκαν εδω μεσα δεν ξερω καν τον λογο...πολλες φορες το "ο'τι πληρωνεις παιρνεις" δεν ισχυει για τα παντα χωρις να υποτιμαω το golf η το leon αλλα οταν πχ σου πουλαει ενα type-r 33000 οταν ειχε πρωτοβγει δηλαδη οσο εκανε τοτε ενα leon cupra ε τοτε δεν πληρωνεις ο'τι παιρνεις...πιστευω να εγινα κατανοητος σε αυτα που ηθελα να πω και οχι παρεξηγησιμος!!! φιλικα παντα +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 (edited) μην το σταματατε.συνεχιστε να διαβαζουμε να περναει η ωρα..... Edited November 10, 2009 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 10, 2009 Author Report Share Posted November 10, 2009 μην το σταματατε.συνεχιστε να διαβαζουμε να περναει η ωρα..... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 μην το σταματατε.συνεχιστε να διαβαζουμε να περναει η ωρα..... :lol: KEEP WALKING. . . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 ασε που η seat εκανε τη πατατα να βγαζει με dsg.δεν γουσταρβ τις επιδοσεις θελω να χω ελεγχο θελω αυτο που μου αρεσει...μονο και μονο θα πρεπε να φυγει απο το τα vag. και να παρει μαζι και τους ασχετους σχεδιαστες στις που βαζουν τωρα πια πινελιες και στο golf και το κανουν σαν τα μουτρα τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 ασε που η seat εκανε τη πατατα να βγαζει με dsg.δεν γουσταρβ τις επιδοσεις θελω να χω ελεγχο θελω αυτο που μου αρεσει...μονο και μονο θα πρεπε να φυγει απο το τα vag. και να παρει μαζι και τους ασχετους σχεδιαστες στις που βαζουν τωρα πια πινελιες και στο golf και το κανουν σαν τα μουτρα τους εντάξει το leon πάντα το έβρισκα πολύ όμορφο σχεδιαστικά για αυτό έψησα και τον πατέρα μου να το πάρει (μη βαράτε ρε ) αλλα το εσωτερικό αγγίζει τα όρια του γέλιου και δεν μιλάω για κάτι altea exeo πίσω μέρος του ibiza κτλ... αλλα αυτό το πράγμα να βγάζει το ibiza fr και το cupra μονο με dsg δεν παλεύετε!!! άσε που αν βγάλεις και το επιπλέον κόστος dsg ένα fr θα πωλούνταν κοντά στα 16000 και το cupra στα 18 και κάτι! παρα πολύ καλή τιμή...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 10, 2009 Author Report Share Posted November 10, 2009 στην seat το dsg χρεωνεται 1000 ευρω αντι των 2000 της vw και των 3000 της audi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 (edited) <!--quoteo(post=338458:date=10/10/2009, 17:34 :name=mourh)--><div class='quotetop'>QUOTE (mourh @ 10/10/2009, 17:34 ) <a href="index.php?act=findpost&pid=338458"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->επισης αν εχεις edition30 αυριο παω αγοραζω ενα curpa κ τα κανουμε τραμπα<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Εντισιον 30 δεν θα ειχα ποτε γιατι θεωρω βλακεια να δωσω τοοοσα λεφτα και να παρω ενα αμαξι που στην ουσια δε στριβει,δε φρεναρει..ο μονος λογος που θα το επαιρνα θα ηταν ο κινητηρας του που ειναι λουλουδι.. Υ.γ το ''δε στριβει δε φρεναρει'' το ειπα γιατι οι προτιμησεις μου ειναι τετοιες..γι αυτο αλλωστε πηρα και 207 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31350 νομιζω πως εχεις λιγο λαθος.τωρα γιατι η apr να χαραμισει τον χρονο της και να φτιαξει αυτοκινητα για αγωνες(που κερδισαν κιολας)και να μην στριβουν? τωρα το 207 κατι κανει αν και την προηγουμενη βδομαδα στο στροφονησι ξεμουν@#%@%σα ενα τετοιο με εξατμισεις με φιλτρα με σκαστρες με με με καλα πηγαινε το ταπεινο μου μαμα GTI απο τον λαμπρο μεχρι τα everest στην αγια μαρινα οπου και εστριψα να τον περιμενω.ειπα να του παρω σαντουιτς του παιδιου οσο θα τον περιμενα για να κανουμε την διαδρομη για πισω, αλλα 100 μετρα πριν εκανε αναστροφη και πηγε μονος του, κριμα ειχα ορεξη.τετοια κανω και καποιοι μου βγαζουν το ονομα.τωρα για το 206 δεν εχω λογια, αυτο μαλιστα στριβει καταπληκτικα δεν εχω λογια να το χαρακτηρισω και μην μου πεις οτι δεν ειναι εκδοση rc γιατι και το golf το 1,4 κινητε πολυ πιο ασφαλες στο δρομο και τα εχω οδηγησει και τα 2, καμια επαφη σε ολους τους τομεις. η γνωμη μου για το λεον?ενα πιο σκληροπυρηνικο αυτοκινητο πιο ωμο.για το golf το gti?ειχα το GT(το οποιο μου αρεσε πολυ)και ενα πρωι πηγαινοντας στη δουλεια ειδα ενα λευκο GTI να περναει διπλα μου δεν ξερω μου ρθε και ΣΕ 6 ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΛΕΥΚΟ GOLF GTI.αυτο δεν θα μου συνεβαινε με κανενα λεον.παρολα αυτα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο σε πολυ καλη τιμη και οποιος το παιρνει ξερει το λογο οπως και αυτος που παιρνει Golf. Edited November 10, 2009 by tsoupra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Με λίγα λογια: Τα golf τα εχουν ψωναρες Τα leon τα εχουν οι γυφτουλες Τα γαλλικα τα έχουν οι κάγκουρες :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 KEEP WALKING. . . . . +1000000!!! 2.15ωρες και εχω ακομα! Να'στε καλα! Τελικα η δουλεια απεκτησε νοημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...