Jump to content
nikos_100ps

Offset

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους και χρονια πολλά!!!

Εχω εδω και καιρο μια απορία σχετικά με το offset του αυτοκινήτου. Εχω ένα polo 9N 100ps.Για να αλλάξω ζάντες και λάστιχα γνωρίζω μετά από πολύ ψάξιμο οτι το offset παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. οπότε έχω κάποιες ερωτήσεις για όσους γνωρίζουν.

1)τι offset έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο??

2) τι ζάντες φοράει το αυτοκίνητο??Είναι 6 J 14?????

3)Βάζοντας π.χ. 6.5 J 15 αν είχε αρχικά 6 J 14 χρειάζεται να έχω το ίδιο offset ή διαφορετικό??

Ευχαριστώ προκαταβολικά!!

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ το τι offset έχει ακριβώς το αυτοκίνητο πρέπει να το ψάξεις και'γω δεν είμαι σίγουρος για την τιμή του. Πάντως κατά την αλλαγή ζαντας πρέπει να προσέξεις ώστε να διατηρηθεί η αρχική του τιμή. Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να έχεις προβληματάκια τα οποία είναι κυρίως μακροπρόθεσμα και οφείλονται στις extra ροπές που ασκούνται στα ημιαξόνια. σε κραυγαλαία-ακραία περίπτωση μπορεί να έχεις αστάθεια. Και θα μου πεις πως να διατηρήσω το offset αν δεν ξέρω την τιμή του?? Ε, δεν υπάρχει και εύκολη απάντηση, μια και οι περισσότερες ζάντες (aftermarket) δεν ανακοινώνουν την τιμή του. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις τις ζάντες που βάζει η vw σαν βελτιωτικά στο polo. Θα τις βρεις στα αξεσουάρ. Προσοχή! Μιλάμε για τις γνήσιες ζάντες και όχι για ρέπλικες. Πληρώνεις βέβαια το κάτι παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

6 J 14, σημαίνει 6 ίντσες φάρδος 14 ίντσες διάμετρος η ζάντα. όσο μεγαλύτερο το πρώτο νούμερο τόσο φαρδύτερη η ζάντα.

¶ν μένει ίδιο το φάρδος, το offset καλό είναι να παραμείνει το ίδιο.

¶ν αλλάζει το φάρδος, πρέπει κανονικά να αλλάξει και το offset.

Το offset 99% γράφεται στην μέσα μεριά της ζάντας (άν τη βγάλεις απο το αμάξι) σαν ET XX, οπου ΧΧ το offset σου

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ζάντες που έχουν πατούρα και άλλες που δεν έχουν πατούρα. Αυτό συνεπάγεται ότι η θέση των μπουλονιών είναι άλλες φορές πιο κοντά προς την εξωτερική πλευρα και αλλές φορές προς την εσωτερική. Κάπου ενδιάμεσα είναι η θέση μηδέν (0). Ουσιαστικά όταν κάνεις τομή στη ζάντα στη θέση αυτή η μιση θα είναι προς το μέσα μέρος του αυτοκινήτου και η άλλη προς το έξω. Στα δικά μας αυτοκίνητα οι κατασκεύαστες προτίνουν οι ζάντες να είναι λίγο προς τα μέσα. Οι δικές μας τιμές του offset παιζει από 34 μέχρι 40 και δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις. Το offset δεν έχει σχέση με περιορισμούς στη διάσταση του ελαστικου αλλά καθαρά και μόνο με τη ζάντα. Ανάλογα με το καρέ και τη διάσταση πάει και το offset. Οπότε μην ανυσηχεις. Οι ζάντες του εμπορίου δεν έχουν κινδύνους στο θέμα αυτό. Εσύ το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι η διάσταση του ελαστικου να είναι προτεινόμενη από το κατασκευαστή και η αλλαγή ελαστικών σου να μη προκαλέσει διαφορά στη περίμετρο της ρόδας της τάξεως του ± 3%

Edited by bruce
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχα προβλημα με τις ζαντες στην αντιπροσωπεια μου εδωσαν μια λιστα με τα σωστα οffset.Οι μαμα ζαντες εχουν 43 OFFSET.Το ιδιο θα πρεπει να εχει και οποιαδηποτε αλλη ζαντα μεχρι και 16αρα.Συνηθως ολες οι ζαντες του εμποριου εχουν 40 Οffset.Συνεπως αν μπορεσεις να βρεις 43 θα ειναι το τελειο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχα προβλημα με τις ζαντες στην αντιπροσωπεια μου εδωσαν μια λιστα με τα σωστα οffset

Σου είναι ευκολό να την scannάριες και να την ανεβάσιες στο forum για να την έχουμε και εμείς??? Ευχαριστω :D

Link to comment
Share on other sites

Σου είναι ευκολό να την scannάριες και να την ανεβάσιες στο forum για να την έχουμε και εμείς??? Ευχαριστω  :baby:

σωστόοος! :whistling:;)

το δικό μου Polo 6N2 πάντως με τις 13άρες (1000άρι γαρ!) έχει offset 43mm

το ίδιο και τα 1.4 με 75ps και με 100ps :baby: :baby:

για GTi δυστυχώς δεν ξέρω

πληροφοριακά αυτά αν χρειαστούν σε κανέναν!

Link to comment
Share on other sites

Οι δικές μας τιμές του offset παιζει από 34 μέχρι 40 και δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις. Το offset δεν έχει σχέση με περιορισμούς στη διάσταση του ελαστικου αλλά καθαρά και μόνο με τη ζάντα. Ανάλογα με το καρέ και τη διάσταση πάει και το offset. Οπότε μην ανυσηχεις.

Φίλε μου έχεις σχεδόν 100% δίκιο, μόνο που άν αλλάξε το φάρδος της ζάντας συνήθως αλλάζει και το offset, ανάλογα με το αμάξι. Π.Χ. επειδή το δικό μου φόραγε μαμά 6J και η Zender Turbo που φοράω είναι 7J, το offset απο 45 πήγε στο 35 νομίζω ωστε η ζάντα να βγεί λίγο παραέξω και να μήν βρίσκει στο θόλο. Απο την άλλη είναι λίγο οριακά στο φρύδι πλέον.΄¶ν το offset παρέμενε το ίδιο, η ζάντα θα κινδύνευε να βρεί στο θόλο (ή και στο αμορτισέρ!), επειδή πήρε περίπου 25 χιλιοστά φάρδος. Δεν ξέρω άν έγινα σαφής, εννοώ δηλαδή οτι αν αυξηθεί το φάρδος της ζάντας συχνά χρειάζεται να έρθει η ρόδα λίγο παραμέσα (να μειωθεί το offset) για να΄μείνει το σωστό "κεντράρισμά" της.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω πολύ για τις απαντήσεις σας! Σας εχω εδω μια διευθυνσουλα που εμενα τουλαχιστον με βοήθησε να βγάλω κάποια συμπεράσματα καθως δεν κάνω τιποτα στο αυτοκίνητο αν δεν είμαι 1000% σιγουρος.

http://www.chris-longhurst.com/carbibles/i...tyre_bible.html

διαλέγετε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Τα έχει αρκετά αναλυτικά ο τύπος...καλή μελέτη!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.