Jump to content
katsj

Νεο Passat B6 1.6fsi

Recommended Posts

Είμαι ένας πανευτυχής κάτοχος του νέου Passat 1.6FSI. Λάτρεψα το νέο μου αμάξι και απλά αναρωτιέμαι αν υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις όσον αφορά τον κινητήρα με σχετικά μικρό κόστος και χωρίς την απώλεια της εγγύησης.

Μπορείται να με βοηθήσετε; Είμαι νέο μέλος της οικογένειας V.A.G. και δεν έχω ιδέα για βελτιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλώ μας ήρθες στην παρέα μας. Μπορείς να του βάλεις ένα ελεύθερο φίλτρο ή σκούπα ή βαρελάκι, τελικό καζανάκι εξάτμισης. Αυτα θα ήταν μια καλή αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου, και καλοριζικο το νεο αμαξι...Στρωσε το πρωτα, και μετα βλεπεις για βελτιωσεις...Μην βιαζεσαι...Και αν το θες αμεσως να το βελτιωσεις, γιατι δεν επαιρνες με τη μια το διλιιτρο να ξεμπερδευεις...? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
Είμαι ένας πανευτυχής κάτοχος του νέου Passat 1.6FSI. Λάτρεψα το νέο μου αμάξι και απλά αναρωτιέμαι αν υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις όσον αφορά τον κινητήρα με σχετικά μικρό κόστος και χωρίς την απώλεια της εγγύησης.

Μπορείται να με βοηθήσετε; Είμαι νέο μέλος της οικογένειας V.A.G. και δεν έχω ιδέα για βελτιώσεις.

Καλωσήρθες.

Νομίζω πως ένα βαρελάκι θα σου έδινε κάτι από αυτό που θες. Από εκεί και πέρα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά παραπάνω, νομίζω πως δεν χρειάζεται κιόλας.

Γεια σου, και καλοριζικο το νεο αμαξι...Στρωσε το πρωτα, και μετα βλεπεις για βελτιωσεις...Μην βιαζεσαι...Και αν το θες αμεσως να το βελτιωσεις, γιατι δεν επαιρνες με τη μια το διλιιτρο να ξεμπερδευεις...? :)

Τα ίδια λεφτά έχουν ρε το δίλιτρο με το 1.6?

Εσύ γιατί δεν πείρες το 1.6?

Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες.

Νομίζω πως ένα βαρελάκι θα σου έδινε κάτι από αυτό που θες. Από εκεί και πέρα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά παραπάνω, νομίζω πως δεν χρειάζεται κιόλας.

Τα ίδια λεφτά έχουν ρε το δίλιτρο με το 1.6?

Εσύ γιατί δεν πείρες το 1.6?

Νομιζω τα εχουμε πει Κωστα και απο κοντα..."Για να μην τρεχω..." ... Remember...? :)

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν θυμάμαι αλλά τα χρήματα δεν έπαιξαν κανένα ρόλο?

Με τα οσα εχω δωσει, εχω ξεπερασει κατα πολυ την τιμη του 1,6 οπως ισως εχεις προσεξει...Τι να κανουμε, ετσι ειναι οταν οι γονεις παιρνουν το αμαξι, φοβουνται την ταχυτητα...

Παντως ο φιλος μας με το Passat, εχει καποια πραγματα να κανει, να ξεχασει ομως την εργοστασιακη εγγυση, για αυτο τον συμβουλευω, να κανει λιγη υπομονη... :)

Link to comment
Share on other sites

Kαταρχην καλωσορισες και καλοριζικο το αμαξι!!

Αφου το στρωσεις,μπορεις να βαλεις βαρελακι ή σκουπα(αποτι ξερω η σκουπα στους fsi παει καλυτερα).

Μετα υπομονη για ενα καλο προγραμματακι.

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το τουτού σου φίλε μου!!!!Να το καμαρώσεις όπως θες!!!!! :thumbsup::D

Για αρχή κάνε του ένα πολύ καλό στρώσιμο και σε κανά δυο χρόνια που θα λίξει η εγγύησή σου το συζητάς!!

Αν πάλι δεν έχεις προβλήμα να κάψεις την εγγύηση, τότε κοίτα τα παραπάνω posts των παιδιών!!!

ΌΜΩΣ!!!!!! :excl::excl:

να ξέρεις ότι αν βάλεις κάτι παραπάνω από ελεύθερο φίλτρο στον παπά (π.χ εξάτμιση-μεσαίο τελικό, σκούπα, κ.τ.λ ) τότε θα πρέπει να κατευθυνθείς και σε νέο πρόγραμμα. Δεν στο λέω για να σε τρομοκρατήσω, ούτε έρχεται η συντέλεια του κόσμου αλλά για να σκεφτείς καλά τι θέλεις να κάνεις και να δώσεις λεφτά σε προϊόντα που να είναι ποιοτικά, να σου κρατήσουν και τελικώς να αξίζουν!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλοριζικο ταμαξι σου και καλοταξιδο, ειναι ρισκο να κανεισ μετατροπεσ στο passat σου διοτι εαν παρουσιασει οποιοδηποτε σοβαρο προβλημα θα πρεπει να επομισθεισ το κοστοσ και πιστεψε με ειναι μεγαλο,περιμενε να ληξει με το καλο η εγγυηση και καντο πρωτο σταδιο μετα, αξιζει.

φιλικα Γιαννης,

Ποσο το πηρες?

Link to comment
Share on other sites

Εγω προτεινω να μην κανεις ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.Το αυτοκινητο ειναι καινουριο, εχει την εγγυηση του και δεν υπαρχει λογος να την διακοψεις.Μην ξεχνας πως οταν στρωθει το αυτοκινητο, θα δεις καπως καλυτερες επιδοσεις.

Απο εκει και περα, για σκουπες, φαρασια κτλ ειμαι καθετα αντιθετος, γιατι ενα αυτοκινητο σαν το Passat δεν εχει αναγκη απο κατι το οποιο θα του χαλασει και τον αθορυβο χαρακτηρα του.

Φανταζεστε να περναει σκουπισμενο Passat? Προσωπικα δεν το θεωρω ως το καλυτερο πραγμα.

Τελικα αν δεις μετα το στρωσιμο οτι οι επιδοσεις του ειναι περιορισμενες, ας εκανες υπομονη και να επερνες το 2λιτρο.

Link to comment
Share on other sites

Εδω ρε παιδια κυκλοφορουν Α4 με τον 1.6 8v ουτε καν 16v , ο FSI μπορει να κινει το αμαξι ικανοποιητικα και εξαλου το passat δεν ειναι για στησιματα και μπασιματα ,ειναι κυριλε αμαξι.Μην το πειραξεις καθολου , και γω τον ιδιο κινητηρα με σενα εχω στο Α3 μου και εχω βαλει απλα ενα ελευθερο φιλτρακι K&N , δεν αξιζει να το πειραξεις!

Link to comment
Share on other sites

Εδω ρε παιδια κυκλοφορουν Α4 με τον 1.6 8v ουτε καν 16v , ο FSI μπορει να κινει το αμαξι ικανοποιητικα και εξαλου το passat δεν ειναι για στησιματα και μπασιματα ,ειναι κυριλε αμαξι.Μην το πειραξεις καθολου , και γω τον ιδιο κινητηρα με σενα εχω στο Α3 μου και εχω βαλει απλα ενα ελευθερο φιλτρακι K&N , δεν αξιζει να το πειραξεις!

συμφωνω κι εγω με τα λεγομενα σου..εχει ικανοποιητικες επιδοσεις και ο 1,6 ασε που εχει πολυ κοντο κιβωτιο με 6 ταχυτητες κατι που βοηθαει πολυ :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις ευχές καταρχήν το αμάξι ήδη μέσα σε 17 μέρες που το έχω έχει κάνει 2500χλμ. Ναι είναι κυριλέ και αθόρυβο :) Πήρα την έκδοση Sportline και το αμάξι είναι τρένο δεν νομίζω ότι θα χρειαστώ τίποτα για το στήσιμο του σε ότι αφορά αναρτήσεις άλλωστε το έχει κάνει η μαμά εταιρεία ήδη στην έκδοση Sportline. Ο εδώ αντιπρόσωπος μου έριξε μια αναστροφή με 50χλμ/ώρα και κατάλαβα τι μπορεί να κάνει το ESP και οι αναρτήσεις του. Τώρα για την ιπποδύναμη έχετε δίκιο όταν λέτε ότι όσο στρώνει ο κινητήρας δείχνει πιο δυνατός και το κιβώτιο είναι τόσο κοντό που δεν θα βρείς "κενά" δύναμης σε κανένα φάσμα ταχύτητας. Πάντως σαν πρώην κάτοχος ενός Nissan Almera 1.5 είναι λογικό να έχω εντυπωσιαστεί από την στιβαρότητα την πολυτέλεια και την τεχνολογία του. Σε γνωστή στροφή του περιφεραιακού της πόλης μου που με το Almeraκι έμπαινα με 110 και ένιωθα τα όρια του εδώ μπήκα με 140 και δεν κατάλαβα καν ζόρισμα. Όσο για την τιμή η έκδοση Sportline με μόνο extra τα χειριστήρια στο τιμόνι μου στοίχισε με το κλειδί στο χέρι 23.660 ευρώπουλα. Φυσικά σε τέτοια αμάξια όπου το παραμικρό τρακάρισμα μπορεί να σου στοιχίσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ η μικτή ασφάλιση ήταν μονόδρομος.

Για προγραμματάκι που είπατε δεν έχει βγει τίποτα ακόμα για τον FSI? Και τι χάνεις με την χρήση ενός τέτοιου προγράμματος; κατανάλωση μόνο ή και μείωση της ζωής του κινητήρα; Η αγορά του 2λιτρου σε διαφορά κόστους, τέλη κυκλοφορίας, κατανάλωση και ασφάλιστρα είναι απαγορευτική για τα 30 άλογα παραπάνω και την καλύτερη ροπή που προσφέρει.

Ευχαριστώ για το θερμό καλοσώρισμα και τα λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Σωστότατη κίνηση η μικτή ασφάλεια!! Προσέχεις για να έχεις!!! :):D

Όσον αφορά τον κινητήρα, κανείς δεν λέει ότι ο FSI είναι για τα μπάζα!Απλώς με τα 1400 περίπου κιλά του Passat τα βρίσκει σκούρα!!

Όσον αφορά για βελτιώσεις του FSI καλό είναι να κοιτάξεις στο topic των Gοlf που τα παιδιά έχουν βρει ήδη πολλές πληροφορίες. Πιστεύω θα σε κατατοπίσουν πολύ!!

Το πρόγραμμα (ειδικά 1ου σταδίου) δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στον κινητήρα,πόσο μάλλον μείωση της διάρκειας ζωής του!!!!Απλά βελτιώνει τις καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης. Τώρα το κατά πόσον οι νέες καμπύλες θα είναι το ίδιο επίπεδες και γραμμικές όσο και με το μαμά πρόγραμμα, είναι ερώτημα που όλοι τα ψάχνουμε...!!!!!

Αυτό έλειπε να στρίβει το ίδιο ο Passatαρος με το Almerάκι!!!!!!!! :D:D:thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μολις το βαρεθεις και σου φανει αργο, βαλε κανα φιλτρακι, ετσι για το καλο, οχι οτι θα κανει τιποτα ιδιαιτερο... :)

Εννοειται μεικτη ασφαλεια καλα κανεις, κιι εγω τα ιδια...ειδικα αμα εισαι και ψειρας... :D :D

Καλα χιλιομετρα φιλε μου, και να ξερεις εχεις ενα απο τα καλυτερα κιβωτια :D

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο!

θα σου πρότεινα καζανάκι και εξωτερικές βελτιωσεις...(Body Κit). σε 1.6 δεν μπορείς να κανεις πολλά στη μηχανή χωρίς να ξοδέψεις :)

PS. Μήπως είσαι και στο Passatworld μέλος?

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Eγω του προτεινω πρωτο σταδιο με φιλτρακι, οχι φιλτροχοανεσ και πα@ριες και θορυβο, διακριτικα πραγματα και μια πιο ελευθερη εξατμιση με μια διακριτικη μπουκα, τιποτα παραπανω , βεβαια μετα την εγγυησση. Και θα ειν αι μια χαρα μετισ κοντεσ σχεσεισ. Μια ερωτηση τι εννοεισ χειριστηρια στο τιμονι, Ηλεκτρονικο κλιματισμο εχεισ στα 23,660€?

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση τι εννοεισ χειριστηρια στο τιμονι, Ηλεκτρονικο κλιματισμο εχεισ στα 23,660??

Χειριστήρια για το radiocd, το trip computer και bluetooth. Ο εξοπλισμός στα 23660 του sportline (όσα θυμηθώ) έχει διζωνικό κλιματισμό, trip computer, sport αναρτήσεις, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα παντού, backet καθίσματα οδηγού συνοδηγού,του οδηγού ηλεκτρικό, ζάντες αλουμινίου αυτά θυμάμαι για την ώρα!

Όσο για body kit που κάποιο από τα παιδιά ανέφερε προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο για ένα τόσο όμορφο αμάξι! Το χαμήλωμα του sportline είναι αρκετό αισθητικά!

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι θα το εψαξες αρκετα για το κανουριο σου αυτοκινητο, Πωσ και δεν πηρες το S40 1,8 poy einai στα ιδια λεφτα?

Γιάννη (είσαι και συνονόματος) ειλικρινά δεν πιστεύω ότι υπάρχει πιο όμορφο αμάξι από το Passat στην κατηγορια του! Πίστεψε με οδήγησα και το volvo αλλα η αίσθηση πολυτελειας και στιβαρότητας του passat είναι πολλά κλικ πιο πάνω! Βεβαια γούστα είναι αυτά αλλα η στιβαρότητα η πολυτέλεια και τα ηλεκτρονικά καλούδια του passat με έπεισαν ότι ήταν επιλογή μονόδρομος!

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Gianni (eisai kai sinonomatos) eilikrina den pisteuo oti yparxei pio omorfo amaksi apo to Passat stin katigoria tou! Pistepse me odigisa kai to volvo alla i aisthisi polyteleias kai stibarotitas tou passat einai polla klik pio pano! Bebaia gousta einai auta alla i stibarotita i polyteleia kai ta ilektronika kaloudia tou passat me epeisan oti itan epilogi monodromos!

Νεο Audi A4...Αρκετα κλικ, πιο πανω :thumbsup:

Βεβαια οχι 1,6, γιατι ειναι με τον μικροτερο, και δεν βαζει και φωτια στην ασφαλτο :thumbsup:

Edited by Mike
Link to comment
Share on other sites

Νεο Audi A4...Αρκετα κλικ, πιο πανω :thumbsup:

Βεβαια οχι 1,6, γιατι ειναι με τον μικροτερο, και δεν βαζει και φωτια στην ασφαλτο :thumbsup:

Ειδα και το Α4 οπως είπες αλλά από 29.000 ευρώ και ολόγυμνο από εξοπλισμό;;; Το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι ο κουμπάρος μου που πήρε το νέο Α4 1.8Τ quattro ζήλεψε την εξωτερική εμφάνιση του Passat και τον εξοπλισμό του. Δεν λέω καλύτερο το Α4 με κάποιο άλλο κινητήρα αλλά πολύυυυυυ ακριβό!

Link to comment
Share on other sites

Ειδα και το Α4 οπως είπες αλλά από 29.000 ευρώ και ολόγυμνο από εξοπλισμό;;; Το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι ο κουμπάρος μου που πήρε το νέο Α4 1.8Τ quattro ζήλεψε την εξωτερική εμφάνιση του Passat και τον εξοπλισμό του. Δεν λέω καλύτερο το Α4 με κάποιο άλλο κινητήρα αλλά πολύυυυυυ ακριβό!

Θα συμφωνησω σε οσα λες. Ναι το Α4 ειναι πολυ γυμνο, και ειναι κριμα. ΤΟ εχω ακουσει και απο αλλους, αλλα κυριως απο εμενα τον ιδιο και την οικογενεια μου οταν ημασταν στο ιδιο διλημμα...Passat η Α4...Απο ομορφια μου αρεσει πολυ περισσοτερο το Α4, το θεωρω πολυ πιο δυναμικο και Sport, και πιο μαζεμενο...Αυτο βεβαια ειναι γουστο, αρα υποκειμενικο...Παμε τωρα στα αντικειμενικα...

Οπως κι ο κουμπαρος σου, ετσι κι εμεις, πηραμε πριν 2 μηνες, το νεο Α4 1,8 TQ με πολλα εξτρα...Η τιμη με ολα τα εξτρα, ξεφυγε παρα πολυ, και περασε ανετα την τιμη εκκινησης του Α6...Ειναι αυτο ακριβως που ειπες...Υστερει σε αρχικο εξοπλισμο...

Σαφως το Passat ειναι value for money.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω σε οσα λες. Ναι το Α4 ειναι πολυ γυμνο, και ειναι κριμα. ΤΟ εχω ακουσει και απο αλλους, αλλα κυριως απο εμενα τον ιδιο και την οικογενεια μου οταν ημασταν στο ιδιο διλημμα...Passat η Α4...Απο ομορφια μου αρεσει πολυ περισσοτερο το Α4, το θεωρω πολυ πιο δυναμικο και Sport, και πιο μαζεμενο...Αυτο βεβαια ειναι γουστο, αρα υποκειμενικο...Παμε τωρα στα αντικειμενικα...

Οπως κι ο κουμπαρος σου, ετσι κι εμεις, πηραμε πριν 2 μηνες, το νεο Α4 1,8 TQ με πολλα εξτρα...Η τιμη με ολα τα εξτρα, ξεφυγε παρα πολυ, και περασε ανετα την τιμη εκκινησης του Α6...Ειναι αυτο ακριβως που ειπες...Υστερει σε αρχικο εξοπλισμο...

Σαφως το Passat ειναι value for money.

Με την διαφορά τιμής πέρνω άνετα αυτοκίνητο Segment C για την σύζυγο οπότε από το να με κρεμάσει rocket.gif το έτερον ήμιση πήρα το Passat. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.