Jump to content
dvarnav

Golf3 με την Βροχη σβήνει

Recommended Posts

Επειδη όταν βρέχει και πέφτει μέσα στα γνωστά ρέματα νερού Πειραιώς και αλλα το αμαξι σβήνει η μηχανή του και μπλοκαρω την κυκλοφορία υπάρχει καποιος τρόπος στεγανοποίησης του Distribiteur? Εχω αλλάξει το καπάκι του και η κατασταση έχει βελτιωθεί αλλα δεν είναι όπως ήταν καινούργιο που επεφτα στο ποταμι και δεν καταλαβαινε τιποτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"aposursi " kai golf 6 <_<

Δουλευόμαστε ....? Αυτο θα λύσει το πρόβλημα της VW και θα με χρεώσει με 25000 επιπλεον με ότι συνεπάγετε αυτο. Παράλληλα δεν θα προσφέρω τίποτε στην οικονομία του κράτους ενω αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι θα συνεχίσω να καταστρέφω το περιβάλλον με παρόμοιο τρόπο... και όλα αυτα προκειμένου να στεγανωποιήσω με αποτελεσματικό τροπο το distirbiteur του παλαιού .... καλου GolfGT που έχω... πολύ ωραίοι ειστε εσεις βρε...

Link to comment
Share on other sites

Δουλευόμαστε ....? Αυτο θα λύσει το πρόβλημα της VW και θα με χρεώσει με 25000 επιπλεον με ότι συνεπάγετε αυτο. Παράλληλα δεν θα προσφέρω τίποτε στην οικονομία του κράτους ενω αυτο που είναι σίγουρο είναι οτι θα συνεχίσω να καταστρέφω το περιβάλλον με παρόμοιο τρόπο... και όλα αυτα προκειμένου να στεγανωποιήσω με αποτελεσματικό τροπο το distirbiteur του παλαιού .... καλου GolfGT που έχω... πολύ ωραίοι ειστε εσεις βρε...

Φιλε μου εχω την εντυπωση πως δεν σου σβηνει νερα στο Distribiteur αλλα επειδη κανει καποιο καλο μπανιο ο λαμδα. Στο λεω με καθε επιφυλαξη αλλα ειναι αρκετα δυσκολο ακομα και σε καμποσα νερα να μπεις να φτασουν στο υψος του Distribiteur. Παίζουν κατι σπρευ που μπορείς να ριξεις και να το μονωσεις απο τα πολλα νερα παντως.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου εχω την εντυπωση πως δεν σου σβηνει νερα στο Distribiteur αλλα επειδη κανει καποιο καλο μπανιο ο λαμδα. Στο λεω με καθε επιφυλαξη αλλα ειναι αρκετα δυσκολο ακομα και σε καμποσα νερα να μπεις να φτασουν στο υψος του Distribiteur. Παίζουν κατι σπρευ που μπορείς να ριξεις και να το μονωσεις απο τα πολλα νερα παντως.

Ο αισθητήρας lamda εχει καποιο καπάκι ή μονωτικό αραγε απο την μάνα του διοτι στην αρχη που το είχα το αυτοκίνητο δεν είχε τετοιο πρόβλημα. Και κατι άλλο εκεί που είναι ο αισθητήρας lamda έχει αρκετή θερμοκρασία συνεπώς πως και δεν στεγνώνει ακαριαία? Κατι άλλο επειδη έχω ρωτήσει για τετοια στεγανωτικά spay δεν βρήκα τίποτε υπάρχει κανενα μαγαζί που να έχει τέτοια πραγματα στην Αθήνα για χρήση αυτοκινήτου?

Ευχαριστώ πολύ για το χρονο σας

ΤΟ αυτοκίνητο αυτό το έχω πρώτο χέρι και το έχω όσο γίνετε σε καλη κατάσταση μιας και εχω μείνει πολύ ικανοποιημένος απο το moteur του.. αλλα και τα κρατηματά του... Ολα όπως όλα τα καλα καποια στιγμή παλιώνουν

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

Κωστη απο αισθητηρα "λ" δεν σβηνει ενα αμαξι :( ........κατι αλλο ειναι

......οταν δεν βρεχει...βαλε το αμαξι μπροστα...ανοιξε το καπο και με ενα

λαστιχο ξεκινα να "βρεχεις" διαφορα σημεια ....ριχνοντας νερο απο κατω πρως τα επανω....ισως ετσι καταλαβεις τι ειναι αυτο που σου κανει την ζημια...

αν το αμαξι σβηνει ξαφνικα χωρις ρεταρισματα κτλ κτλ ...τοτε ιςως ειναι καποιος αισθητηρας....

αληθεια πως σου σβηνει? ετσι ξαφνικα? η αρχιζει να ρεταρει πρωτα?

Link to comment
Share on other sites

Κωστη απο αισθητηρα "λ" δεν σβηνει ενα αμαξι :( ........κατι αλλο ειναι

......οταν δεν βρεχει...βαλε το αμαξι μπροστα...ανοιξε το καπο και με ενα

λαστιχο ξεκινα να "βρεχεις" διαφορα σημεια ....ριχνοντας νερο απο κατω πρως τα επανω....ισως ετσι καταλαβεις τι ειναι αυτο που σου κανει την ζημια...

αν το αμαξι σβηνει ξαφνικα χωρις ρεταρισματα κτλ κτλ ...τοτε ιςως ειναι καποιος αισθητηρας....

αληθεια πως σου σβηνει? ετσι ξαφνικα? η αρχιζει να ρεταρει πρωτα?

To κόλπο με το λάστιχο το έχω κάνει.... δυστυχώς δεν σβήνει με τίποτα γιαυτο έχω μπερδευτει καπως. Συγκεκριμένα έχω καταλάβει οτι οταν είναι κρύο το αμάξι οσο νερο και να ρίξω απο δω και απο κει στην μηχανή δεν σβηνει. Σβήνει οταν έω κάνει μια διαδρομή για παράδειγμα 15χμ και τύχει να βουτήξει στο νερό. Τοτε σε πρώτη φάση ρετάρει καπως σαν να κατι βλεπω να αναβει και λαμπακι μπαταρίας (πολυ χαμηλες στοφές προς σβήσιμο) παταω γκαζι μπας και το ζεστάνω αλλα τελικά σβήνει. Μετά αφήνω κάπως να το στεγνώσει η ζεστή μηχανή... και μετά απο αρκετές προσάθειες παλι με ρετάρισμα παίρνει και το βοηθάω στο γκάζι να μην σβήσει. Απ'αξ και κινηθεί το αμαξι 5Κμ τοτε το προβλημα εξαλειφετε εχοντας βέβαια φροντίσει να μην με κλείσει και πάλι καποιος ριχνοντάς με και πάλι στο πλαι του δρομου που είναι ποτάμι. Εγω πιστεύω οτι λογω θερμοκρασιας της μηχανής με την βουτιά που δίνεο στο distribituer δημιουργήτε ένα μικρό νεφος υδρατμών που βραχυκικλώνουν την λειτουργία του . Αφου λοιπον αφήσουμε να κατσει ο κουρνιακτος (με την ζέστη της μηχανής) και μετα απο τις προσπαθειες ξαναπέρνει.

Edited by delios
Link to comment
Share on other sites

To κόλπο με το λάστιχο το έχω κάνει.... δυστυχώς δεν σβήνει με τίποτα γιαυτο έχω μπερδευτει καπως. Συγκεκριμένα έχω καταλάβει οτι οταν είναι κρύο το αμάξι οσο νερο και να ρίξω απο δω και απο κει στην μηχανή δεν σβηνει. Σβήνει οταν έω κάνει μια διαδρομή για παράδειγμα 15χμ και τύχει να βουτήξει στο νερό. Τοτε σε πρώτη φάση ρετάρει καπως σαν να κατι βλεπω να αναβει και λαμπακι μπαταρίας (πολυ χαμηλες στοφές προς σβήσιμο) παταω γκαζι μπας και το ζεστάνω αλλα τελικά σβήνει. Μετά αφήνω κάπως να το στεγνώσει η ζεστή μηχανή... και μετά απο αρκετές προσάθειες παλι με ρετάρισμα παίρνει και το βοηθάω στο γκάζι να μην σβήσει. Απ'αξ και κινηθεί το αμαξι 5Κμ τοτε το προβλημα εξαλειφετε εχοντας βέβαια φροντίσει να μην με κλείσει και πάλι καποιος ριχνοντάς με και πάλι στο πλαι του δρομου που είναι ποτάμι. Εγω πιστεύω οτι λογω θερμοκρασιας της μηχανής με την βουτιά που δίνεο στο distribituer δημιουργήτε ένα μικρό νεφος υδρατμών που βραχυκικλώνουν την λειτουργία του . Αφου λοιπον αφήσουμε να κατσει ο κουρνιακτος (με την ζέστη της μηχανής) και μετα απο τις προσπαθειες ξαναπέρνει.

Φιλε μου ειχα ακριβως ιδιο προβλημα επι 2 χρονια σε ΜΚ2 και λυση δεν βρισκοταν πουθενα!!!

ο καθενας μαστορας ελεγε τα δικα του, αλος ελεγε πολλαπλασιαστη, αλος οτι τραβαει υγρασια η ηκεκτρονικη, ενας αλος μου αφερεσε τα μεταλικα προστατευτικα στις πιπες απ τα μπουζοκαλωδια, και γενικως οτι ηθελε πειραματιζοταν ο καθενας!

δεν τολμουσα να παω πουθενα οταν εβρεχε, παντα εμενα στο δρομο. μαλιστα ετυχε να το γυρισω και με ρυμουλκα σπιτι ενα βραδυ. την επομενη το πρωι, ως διαμαγειας, ολα οκ.

τελικα ενα βραδυ αφου μ επιασε βροχη στο δρομο, κατεβηκα αμεσως, ανοιξα το καπω, και ξεκουμπωσα το καπακι του distribituer, και ειδα οτι ειχε ελαχιστη υγρασια οπως οταν ειναι θαμπωμενα τα τζαμια. ηταν αρκετη για να γειωνει το ρευμα μεσα στο καπακι, και οχι στα μουζοκαλωδια.

στεγανοποιησα το καπακι προσωρινα με μπαμπριζοκολα, (μιας και μονο αυτη ειχα προχειρη σπιτι) και ετσι εμεινε για παντα! το προβλημα λυθηκε δια παντος!!

Link to comment
Share on other sites

"aposursi " kai golf 6 ;)

Συμφωνω αλλα πρωτα πιασε γκομενο τον αρχιμαστορα σε μια αντιπροσωπια :lol:

Μπορεις να βρεις ντιστριμπιτερ και καλωδια πολυ καλης ποιοτητας αν ψαξεις.Ειναι και αδιαβροχα. ;)

Επισης πηγαινε σε καποιο λαμαρινα/αλουμινα φιλο σου και φτιαξε μια ωραια ποδια να ντυσεις απο κατω ολη την μηχανη ;)

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ειχα ακριβως ιδιο προβλημα επι 2 χρονια σε ΜΚ2 και λυση δεν βρισκοταν πουθενα!!!

ο καθενας μαστορας ελεγε τα δικα του, αλος ελεγε πολλαπλασιαστη, αλος οτι τραβαει υγρασια η ηκεκτρονικη, ενας αλος μου αφερεσε τα μεταλικα προστατευτικα στις πιπες απ τα μπουζοκαλωδια, και γενικως οτι ηθελε πειραματιζοταν ο καθενας!

δεν τολμουσα να παω πουθενα οταν εβρεχε, παντα εμενα στο δρομο. μαλιστα ετυχε να το γυρισω και με ρυμουλκα σπιτι ενα βραδυ. την επομενη το πρωι, ως διαμαγειας, ολα οκ.

τελικα ενα βραδυ αφου μ επιασε βροχη στο δρομο, κατεβηκα αμεσως, ανοιξα το καπω, και ξεκουμπωσα το καπακι του distribituer, και ειδα οτι ειχε ελαχιστη υγρασια οπως οταν ειναι θαμπωμενα τα τζαμια. ηταν αρκετη για να γειωνει το ρευμα μεσα στο καπακι, και οχι στα μουζοκαλωδια.

στεγανοποιησα το καπακι προσωρινα με μπαμπριζοκολα, (μιας και μονο αυτη ειχα προχειρη σπιτι) και ετσι εμεινε για παντα! το προβλημα λυθηκε δια παντος!!

Το ίδιο μού κάνει κι εμένα αρκετούς χειμώνες τώρα.

Το καλοκαίρι δεν το κάνει αλλά το χειμώνα αν το αφήσω για μια μέρα ακίνητο τουλάχιστον την επόμενη για τα πρώτα 15 λεπτά άσχετα με τη θερμοκρασία του κινητήρα σβήνει και όταν προσπαθώ να ανεβάσω στροφές δεν ακούει. Όταν πάω να αλλάξω ταχύτητα δε, πέφτουν απότομα οι στροφές πολύ χαμηλά έως ότου σβήσει. Το έχει κάνει και σε δυνατή βροχή άσχετα αν είναι ζεστό από πρόσφατη μετακίνηση.

Λες να είναι η υγρασία; Ο κάθε μάστορας λέει τα δικά του.. Έχω αλλάξει τη μισή μηχανή και λύση 0.

Κινητήρας 1.6L ABU.

Συμφωνω αλλα πρωτα πιασε γκομενο τον αρχιμαστορα σε μια αντιπροσωπια ;)

Μπορεις να βρεις ντιστριμπιτερ και καλωδια πολυ καλης ποιοτητας αν ψαξεις.Ειναι και αδιαβροχα. :thumbsup:

Επισης πηγαινε σε καποιο λαμαρινα/αλουμινα φιλο σου και φτιαξε μια ωραια ποδια να ντυσεις απο κατω ολη την μηχανη <_<

Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό καπάκι ντιστριμπιτερ πέραν της bosch;

Δε χάνω τίποτα να το δοκιμάσω και αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο μού κάνει κι εμένα αρκετούς χειμώνες τώρα.

Το καλοκαίρι δεν το κάνει αλλά το χειμώνα αν το αφήσω για μια μέρα ακίνητο τουλάχιστον την επόμενη για τα πρώτα 15 λεπτά άσχετα με τη θερμοκρασία του κινητήρα σβήνει και όταν προσπαθώ να ανεβάσω στροφές δεν ακούει. Όταν πάω να αλλάξω ταχύτητα δε, πέφτουν απότομα οι στροφές πολύ χαμηλά έως ότου σβήσει. Το έχει κάνει και σε δυνατή βροχή άσχετα αν είναι ζεστό από πρόσφατη μετακίνηση.

Λες να είναι η υγρασία; Ο κάθε μάστορας λέει τα δικά του.. Έχω αλλάξει τη μισή μηχανή και λύση 0.

Κινητήρας 1.6L ABU.

Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό καπάκι ντιστριμπιτερ πέραν της bosch;

Δε χάνω τίποτα να το δοκιμάσω και αυτό!

Ρωτα τον μηχανικο σου.Σιγουρα θα ξερει γιατι ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλα καπακια καλης ποιοτητας :thumbsup:

Αλλα να θυμασε οτι η ποδια ειναι must!

Link to comment
Share on other sites

Ρωτα τον μηχανικο σου.Σιγουρα θα ξερει γιατι ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν πολλα καπακια καλης ποιοτητας :thumbsup:

Αλλα να θυμασε οτι η ποδια ειναι must!

Για την ποδιά θα το σκεφτώ.

Όσο για τους μηχανικούς ..σπάνια εμπιστεύομαι κάποιον. Όπως και να έχει αυτός βάζει bosch επάνω.

Το θέμα είναι να βρούμε κάποιο που να έχει κάτι σαν λάστιχο-φλατζούλα στην άκρη να το μονώσουμε. Θα κοιτάξω

και σε άλλες μάρκες.

Σ' ευχαριστώ <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.