Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Σιγουρα,αλλα τοσα αλογα να τα απολαμβανεις στο δρομο,ειναι κακο...γιαυτο στο ειπα,αλλιως κ μενα θα μαρεσε,ομως οταν μπαινω με αναποδο τιμονι σε μια στροφη εδω στη γειτονια μου που ειναι ιδανικη να πεταξεις κωλο κ με ακωλο αμαξι,απλα μπαινω οχι οριακα ωστε να μην την πληρωσει κ κανενας απεναντι...

Αλλιως,κ το ενα οικογενειακο GTI ειναι υπερβολη σημερα.

Κ με εναgolf 160αρι μια χαρα εισαι ή ενα πολο 105..Τα 180 στο polo πχ ειναι για να κανεις πολλα...επικινδυνα κολπα!κ καλο θαναι να τα ελαττωνουμε,δε χρωστανε τπτ οι αλλοι,αλλα και οι δικοι μας..

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην να ζητησω κ γω συγγνωμη για το offtopic,αλλα δεν ειναι κ τοσο off,αφου οι τανζανιες εχουν σχεση με τετοιο αμαξι..

Οσο για το ΚΑΤ,δε το ανεφερα για να ρωτησεις...

Απλα να δεις,να μπεις στα δωματια μεσα,κ να δεις.Εγω ετυχε ναμαι φανταρος σε νοσοκομειο,κ το καλοκαιρι καθε μερα μπαινανε μεσα περιστατικα απο μηχανες...(γλιστραει πολυ η ασφαλτος,ελειχη στολης λογω ζεστης κλπ),κ τα ειδα ολα!

Βεβαια η αληθεια ειναι οτι ετσι σκεφτομαι απο τα 20-21 μου,οπου με ενα Micra 80 αλογα,χορτασα ταχαυτητα,γιατι οταν πας με 200 με ενα τετοιο αμαξι,ειναι σα να πηγαινεις με 300 με το golf,οποτε ολα ειναι σχετικα..

Γιαυτο λοιπον,αμα δε μπορεις να ελεγξεις τον αυθορμητισμο σου στο τιμονι,τραβα παρε ενα matiz,να μην μπορει να τρεξει,νασαι κ εσυ καλυμενος.

Εγω πχ,θελω γρηγορο αμαξι,για το 1 προσπερασμα που θα κανω σε επαρχιακο δρομο,κ που το πιο αργο (πχ το yaris πουχω τωρα),δε μπορει,ενω με το γρηγορο θα μπορεσω με ασφαλεια,ή να κανω ενα πατιλικι εκει που δε θα κινδυνευει αλλος...

Το να παω μια διαδρομη 100 χλμ,οπως βλεπω κατι μαλ@$#@#%κες αθηναιους (απο την πινακιδα,δεν εχω τιποτα μαυτους,απλα η κινηση στην πολη τους δημιουργει προβλημα κ εκτονωνονται μολις βγουν εθνικη-τα παθα κ γω 7 χρονια που εμεινα εκει,απλα δεν ειχα αμαξι γρηγορο ευτυχως) κ πηγαινω πχ με 160 αριστερη λωριδα που σημερα ειναι κανονικη ταχυτητα,ακομα κ με ενα καινουριο μικρο(polo,yaris Κλπ) κ να μουρχονται σαν τρελλοι αναβοντας φωτα,ενω διπλα πανε με 120 κ μπροστα ειναι τιγκα αυτοκινητα (ουτε καν το αυτονοητο δλδ,να ηταν αδειος ο δρομος να πω οκ..)το θεωρω τραγικο,κ αν ειναι να παιρνεις ενα τετοιο αμαξι,για ναναι αυτη η εκτονωση σου,ο θεος να φυλαει!

Off Topic

Επειδή ήμουν και εγώ σε νοσοκομείο για αυτό το ανέφερα και ξέρω τι γίνεται!!! :good:

Πάντως στο να πάρεις matiz για να εισαι καλυμένος είσαι λάθος!Πρώτον αν είναι να γίνει κάτι θα γίνει.Δεύτερον ακόμα και με το matiz να είσαι αν πας με 150(που πιστεύω μπορεί να τα φτάσει) και αναγκαστείς να στρίψεις απότομα έφυγες για πλάκα!!!Καταλαβαίνεις πως το λέω;)

Το θέμα της εθνικής είναι άλλο πράγμα βέβαια!!!Εκεί γίνεται Ο χαμός!!! thumbsdown.gif

Προχτές όπως πήγαινα νορμάλ με 120 με πέρασε ένα audi πολιτικό με αστυνομικές πινακίδες και από πίσω του ένα άλλο skoda με φάρο από πάνω με τα ίδια χιλιόμετρα και αυτό!!!Χωρίς να υπερβάλω πρέπει να ήταν πολύ κοντά στα 200!!!!Και μετά από κανα 10 λέπτο ξαναπέρασαν!!!Δεν τους είδα καν να στρίβουν κάπου αλλά ούτε να είναι σταματημένοι!!!Προφανώς θα μπήκαν σε κάποια πόλη και ξαναβγήκαν και έτρεχαν πάλι!!!Αν έκανε κάποιος προσπέραση εκείνη την ώρα θα γινόταν καταμπόλα!!! closedeyes.gif

Όσο για τους αθηναίους,δεν είναι μόνο αυτοί!!Χωρίς να θέλω να θήξω κάποιον,ο καθένας που είτε έχει ψυχολογικά είτε είναι φορτισμένος είτε είτε είτε.... εκτονώνονται με αυτόν τον τρόπο!!!Αλλά όπως προανέφερα πιο πάνω για μένα καλό είναι να γίνεται σωστά(πίστα)!!!!

Link to comment
Share on other sites

μην κανετε τον κοπο να γραφετε εκτος θεματος καθως θα σβηστουν....

Ναι αλλά δεν είναι αερολογίες.Είναι δεδομένα και αλήθειες.Μπορεί ένας στο εκατομμύριο(λέμε τώρα) να τα δεί και να τα καταλάβει.Τελοσπάντων ότι είναι σωστό ας γίνει!!

Edited by turistas
Link to comment
Share on other sites

δεν αμφιβαλω για οτι λετε και κατανοω το αισθημα κοινωνικης ευθυνης κ εγω συντασομαι μαζι σας απλα δεν ειναι εδω ο τοπος για να ειπωθουν καθως το τοπικ ειναι polo gti

τα οφ θα διαγραφουν οπως κ να εχει

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Κανα νεο εχουμε για τιμη και εξοπλισμο(λεπτομερειες) ??

Τελη αυγουστου ερχεται??

EDIT:

μου ειπε ενας αντιπροσωπος οτι ενδεχεται να βγει σε 1.8 γιατι εχουν πολυ στοκ απο τους παλιους κινητηρες.

Ξερει κανεις κατι?εμενα μου φαινεται λιγο ακυρο,ποτε δεν ακουσα για ενα αμαξι να βαζουν ενα κινητηρα για λιγο καιρο,κ μολις τελειωσει να παμε σαυτον που θελουμε,αλλα κ αυτος που μου το ειπε αντιπροσωπεια εχει..

Edited by nikosmpl
Link to comment
Share on other sites

παιδια ειναι τι ψαχνει ο καθενας.

εγω στα 22 μου παω 23 ουτε χορους θελω ουτε μαλακη αναρτιση ουτε ηρεμια στην καμπινα

μαλλον θελω ακριβως τα αντιθετα..

αχαχα anyway πιστευω οτι το polo θα ειναι πολυ καλο αν και θα ηταν καλυτερο με τον 1.8 tsi η με τον

νεο 1.6 tsi που λενε πως θα παιξει για το polo r μεσα στο 2012

σιγουρα με τα δεδομενα που εχουμε τωρα το cupra και το polo ειναι αμαξια που θα πουλησουν αρκετα σε μια κατηγορια απο ατομα που θελουν αυτα που προσφερουν αυτα τα μικρα πυραυλακια με χαμηλη καταναλωση , φορους κλπ κλπ.

εγω ειμουν πριν μερικους μηνες στο τσακ να δοσω το δικο μου για διλιτρο.

με φωτησε ο θεος και δεν το εκανα πριν λιγο καιρο παλι ειχα ψηθει για το cupra ibiza παλι δεν το εκανα..

αν πανε λιγο καλυτερα τα πραγματα μιας και ειμαστε σε περιεργη φαση σαν Ελλαδα ειναι μια απο τις επιλογες μαζι με cupra ibiza , corsa opc το polo.

φοβαμαι ΜΟΝΟ το dsg 7 και τπτ παραπανω και το ταβανι των 230 αλογων γιαυτο βαζω στο παιχνιδι και το opc

πιστευω οτι οδηγικα δεν θα εχει διαφορα με το cupra που εκανα test drive απλα ισως να ειναι λιγο ποιο ουδετερο και οχι τοσο επιθετικο οσο το cupra καθωτι vw.

ειδωμεν

edit: ξεχασα να πω πως το cupra δινει 0-100 σε 7,2 και το polo συμφωνα με τα αρθρα σε 6,9 κατα τα αλλα ολα same ροπη, αλογα

τελος παρολα αυτα το πολο θα ειναι και ποιο βαρυ ελαχιστα κατα 20-30 κιλα.

(λευκο, μαυρες ultralegra , οροφη θα ειναι μουρλια!!! αχαχαχαχα)

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

παιδια ειναι τι ψαχνει ο καθενας.

εγω στα 22 μου παω 23 ουτε χορους θελω ουτε μαλακη αναρτιση ουτε ηρεμια στην καμπινα

μαλλον θελω ακριβως τα αντιθετα..

αχαχα anyway πιστευω οτι το polo θα ειναι πολυ καλο αν και θα ηταν καλυτερο με τον 1.8 tsi

edit: ξεχασα να πω πως το cupra δινει 0-100 σε 7,2 και το polo συμφωνα με τα αρθρα σε 6,9 κατα τα αλλα ολα same ροπη, αλογα

τελος παρολα αυτα το πολο θα ειναι και ποιο βαρυ ελαχιστα κατα 20-30 κιλα.

(λευκο, μαυρες ultralegra , οροφη θα ειναι μουρλια!!! αχαχαχαχα)

Ειδικα στην Ελλαδα,τα κυβικα ειναι πλεον ειδος πολυτελειας κυριολεκτικα,οποτε καλυτερα που ειναι σε 1.4. Εξαλλου με τους κωλοδρομους που εχουμε που θα πας αμαξι με 40αρι προφιλ λαστιχο?ποσο πιο γρηγορο ναναι?(εγω θα το λυπομοουν γτ δε θα το ευχαριστηθεις πολυ,εφοσον ειναι κ αυτοκινητο καθημερινοτητας,δεν ειναι οτι το παιρνεις κ για 2ο,ταξιδιαρικο,οποτε θες τα αλογα μονο για εθνικες κλπ)

Οσο για τις επιδοσεις,γιατι αυτη η διαφορα?ειδικα αφου ειναι κ πιο βαρυ??τοχω δει κ γω..μαρκετινγκ να φανταστω??????

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα ένα άρθρο για το Polo GTI :

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=11292

Σε εκείνο που συμφωνώ με το συγκεκριμένο άρθρο είναι ότι το Polo GTI μοιάζει όσο ποτέ με το Golf GTI και αποτελεί μία μικρογραφία του.

Το σημαντικό επίσης που αναφέρεται είναι ότι γίνονται προσπάθειες να συγκρατηθεί η τιμή του κάτω από τα 20.000 ευρώ.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

μπροστα και στο πλαγια ειναι ιδια.

πισω δεν μοιαζουν τοσο...

γενικα το polo παντα ηταν το μικρο αδελφακι του golf αλλα τωρα παρα ειναι.

παντως ειναι ωραιο το ατιμο.

θα μπορει αραγε να συνδιαστει με dcc αναρτιση ;

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Μοιάζουν παντού σε εσωτερικό και εξωτερικό (φώτα, ταπετσαρίες, ταμπλό, ακόμα και στις ζάντες). Διαφέρουν μόνο στο πίσω μέρος.

Πάντως το νέο Polo μου φαίνεται πιο όμορφο και σπορ από την προηγούμενη γενιά που ήταν αρκετά ποιοτική αλλά τα αλά Mercedes φώτα κάπου σε ξένιζαν και γενικά το ύφος του αυτοκινήτου δεν ήταν πολύ σπορ.

Το νέο Polo και ειδικότερα το GTI είναι στο πνεύμα της εποχής. Ακομα και στον κινητήρα έχουν βάλει ότι πιο σύγχρονο, ενώ στο προηγούμενο μοντέλο νόμιζες ότι έβαλαν τον 1,8 20VT επειδή τους είχε ξεμείνει σε στοκ (ανεξάρτητα αν ήταν ένας κινητήρας διαμάντι), την στιγμή που είχαν αρχίσει να παρουσιάζονται TFSI & TSI και είχε μείνει πίσω σε τεχνολογία.

Link to comment
Share on other sites

Τι καλύτερος συνδυασμός ?

1.400cc , 180 άλογα , 230 τελική , 6 λίτρα/100km , τιμή <= 20.000 ¤ sillyhorse1rb5.gif

To μόνο αρνητικό είναι ο Φ.Π. 10% thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Τι καλύτερος συνδυασμός ?

1.400cc , 180 άλογα , 230 τελική , 6 λίτρα/100km , τιμή <= 20.000 ¤ sillyhorse1rb5.gif

To μόνο αρνητικό είναι ο Φ.Π. 10% thumbsdown.gif

ΕΧΕΙ Φ.Π????????????

οσο για τα 6 λιτρα,ποσο ναναι αραγε τα πραγματικα?κανεις με cupra να μας πει?

ξερει κανεις που οφειλεται το γεγονος οτι δινουν καλυτερες επιδοσεις απο ibiza ενω ειναι πιο βαρυ?(εκτος απο μαρκετιγνκ,μηπως κ στον προγραμματισμο του?)

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που θα εχει ιδια ροπη και ιδια αλογα ιδιο dsg και τον γνωστο twincharged δεν μπορω να καταλαβω γιατι λενε για 0,3 ταχυτερο 0-100

ισως βγαζει τη μεγιστη δυναμη σε λιγο ποιο χαμηλες στροφες ισως εχει αλαξει κατι στο software του dsg.

δεν ξερω Γερμανοι παιδι μου. δεν βγαζεις ακρη

Link to comment
Share on other sites

απο τη στιγμη που θα εχει ιδια ροπη και ιδια αλογα ιδιο dsg και τον γνωστο twincharged δεν μπορω να καταλαβω γιατι λενε για 0,3 ταχυτερο 0-100

ισως βγαζει τη μεγιστη δυναμη σε λιγο ποιο χαμηλες στροφες ισως εχει αλαξει κατι στο software του dsg.

δεν ξερω Γερμανοι παιδι μου. δεν βγαζεις ακρη

90% ειναι μαρκετινγκ αλλα υπαρχει κ μια πιθανοτητα να ειναι θεμα στησιματος (προγραμματισμος,αεροδυναμικη κλπ,ποιος ξερει!)

κατι αλλο, launch control ξερουμε αν θαχει????

αποσο ξερω το 7αρι dsg δε σηκωνε στο golf..γιαυτο κ τοχει μονο το 6αρι GTI,αλλα απο τη στιγμη που το 6αρι καταργειται κ στα επομενα μοντελα θαχουν 7αρι μονο (κ 8αρι πλεον), μηπως το POlaki εχει κ αυτη τη λειτουργια?πως μπορουμε να μαθουμε?το εχω δει στο golf κ ειναι αρκετα εντυπωσιακο στην εκκινηση..

Link to comment
Share on other sites

90% ειναι μαρκετινγκ αλλα υπαρχει κ μια πιθανοτητα να ειναι θεμα στησιματος (προγραμματισμος,αεροδυναμικη κλπ,ποιος ξερει!)

κατι αλλο, launch control ξερουμε αν θαχει????

αποσο ξερω το 7αρι dsg δε σηκωνε στο golf..γιαυτο κ τοχει μονο το 6αρι GTI,αλλα απο τη στιγμη που το 6αρι καταργειται κ στα επομενα μοντελα θαχουν 7αρι μονο (κ 8αρι πλεον), μηπως το POlaki εχει κ αυτη τη λειτουργια?πως μπορουμε να μαθουμε?το εχω δει στο golf κ ειναι αρκετα εντυπωσιακο στην εκκινηση..

δυσκολο να καταρχησουν το Dsg 6 καθως εχει οριο ροπης.

δλδ τα gti / scirocco 2.0 και R τι θα κανουν?

αν γινει αυτο σιγουρα θα εξελιξουν το 7αρι με μεγαλυτερες ανοχες.

παντως το ibiza cupra δεν εχει launch control

οσο για το αεροδυναμικο που λες νομοιζω πως το cupra ειναι ποιο πολυ απο το polo.

οπως και να εχει βλεπουμε :whistling:

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΙ Φ.Π????????????

οσο για τα 6 λιτρα,ποσο ναναι αραγε τα πραγματικα?κανεις με cupra να μας πει?

ξερει κανεις που οφειλεται το γεγονος οτι δινουν καλυτερες επιδοσεις απο ibiza ενω ειναι πιο βαρυ?(εκτος απο μαρκετιγνκ,μηπως κ στον προγραμματισμο του?)

Διαφοροποιείται -προς τα πάνω- σύμφωνα με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών για την "Αύξηση του ΦΠΑ και των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης" ο φόρος πολυτελείας που επιβάλλεται στα επιβατικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με την ρύθμιση που προωθείται προς ψήφιση ο νέος φόρος πολυτελείας στα καινούρια αυτοκίνητα διαμορφώνεται ως εξής:

Για μοντέλα με τιμή χονδρικής πώλησης (εργοστασιακή αξία) από 15.000 εώς 20.000 ευρώ το ποσοστό καθορίζεται σε 10%, για εργοστασιακή αξία από 20.000 έως 28.000 ευρώ αυξάνεται σε 30% και για μοντέλα με εργοστασιακή αξία μεγαλύτερη των 28.000 ευρώ το ποσοστό του φόρου πολυτελείας καθορίζεται στο 40%.

Αλλαγές όμως υπάρχουν και στον υπολογισμό του φόρου πολυτελείας και για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Αναλυτικότερα, για μεταχειρισμένα με εργοστασιακή αξία από 11.000 εώς 14.000 ευρώ ο φόρος προσδιορίζεται στο 10%. Για μοντέλα εργοστασιακής αξίας από 14.000 έως 19.000 ευρώ το ποσοστό αυξάνεται στο 30% και για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 19.000 ευρώ το ποσοστό ανέρχεται στο 40%.

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι χθες ο φόρος πολυτελείας για καινούρια αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 17.000 έως 22.00 ευρώ ήταν 10%, για μοντέλα εργοστασιακής αξίας απο 22.000 έως 30.000 ήταν 20% και για μοντέλα αξίας άνω των 30.000 ευρώ ο φόρος ήταν 30%.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

δυσκολο να καταρχησουν το Dsg 6 καθως εχει οριο ροπης.

δλδ τα gti / scirocco 2.0 και R τι θα κανουν?

αν γινει αυτο σιγουρα θα εξελιξουν το 7αρι με μεγαλυτερες ανοχες.

παντως το ibiza cupra δεν εχει launch control

οσο για το αεροδυναμικο που λες νομοιζω πως το cupra ειναι ποιο πολυ απο το polo.

οπως και να εχει βλεπουμε :D

οχι το διαβαζα καπου,νομιζω autotriti,οτι καταργειται το 6αρι...φυσικα εννοειται οτι θα ειναι πιο ανθεκτικο..

Edited by nikosmpl
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΙ Φ.Π????????????

οσο για τα 6 λιτρα,ποσο ναναι αραγε τα πραγματικα?κανεις με cupra να μας πει?

ξερει κανεις που οφειλεται το γεγονος οτι δινουν καλυτερες επιδοσεις απο ibiza ενω ειναι πιο βαρυ?(εκτος απο μαρκετιγνκ,μηπως κ στον προγραμματισμο του?)

μαγκες οι καταναλωσεις που γραφουν δεν παιζουν με τιποτα!!!οποιον και να ρωτησετ με αυτο το μοτερ θα σου πει οτι καιει 8 με 9 λιτρα.....και μονο σε ελαφρυα κατηφορα και το γκαζι σχεδον κλειστο για να δεις 6,2 με 6,7 για μια στιγμη!και ολα αυτα αν εχεις ελαφρυ ποδι γιατι αν οχι.......!!!! παντως ειναι ενα συνολο (μοτερ+dsg) που αξιζει 100% τα λεφτα του μιας και δινειπολυ γκαζι (αν σκεφθεις και τα λιγα κιλα του), σχετικη οικονομια (για το γκαζι που εχει),απολυτη ανεση(λογο dsg) και ολα αυτα σε μια λοφικη τιμη.τωρα αν θα παρετε polo ή fr ή cupra ειναι τελειως υποκειμενικο λογο εξωτερικης εμφανησης... :wub:

Link to comment
Share on other sites

μαγκες οι καταναλωσεις που γραφουν δεν παιζουν με τιποτα!!!οποιον και να ρωτησετ με αυτο το μοτερ θα σου πει οτι καιει 8 με 9 λιτρα.....και μονο σε ελαφρυα κατηφορα και το γκαζι σχεδον κλειστο για να δεις 6,2 με 6,7 για μια στιγμη!και ολα αυτα αν εχεις ελαφρυ ποδι γιατι αν οχι.......!!!! παντως ειναι ενα συνολο (μοτερ+dsg) που αξιζει 100% τα λεφτα του μιας και δινειπολυ γκαζι (αν σκεφθεις και τα λιγα κιλα του), σχετικη οικονομια (για το γκαζι που εχει),απολυτη ανεση(λογο dsg) και ολα αυτα σε μια λοφικη τιμη.τωρα αν θα παρετε polo ή fr ή cupra ειναι τελειως υποκειμενικο λογο εξωτερικης εμφανησης... :wub:

σιγουρα ειναι θεμα γουστου καθαρα αλλα και ποιοτητας πλαστικων εσωτερικου κλπ.

για εμενα το cupra ειναι ωραιο αμαξακι και value for money για αυτα που σου προσφερει.

το polo παλι πληρωνεις μερικα παραπανω πραγματα οπως πχ εσωτερικο και το gti logo που φερει.

δεν ξερω ποσο καθαροαιμο gti ειναι βεβαια οπως και το cupra ποσο cupra ειναι με 1.4 twincharged tsi αλλα οκ.

κατι αλλο τωρα. στο ibiza cupra υπαρχει κατι σε μεγαφωνο που μεταφερει τον ηχο απο το μηχανοστασιο στην καμπινα και στον εξωτερικο χωρο.

λετε να παιξει και το ιδιο στο gti?

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα ειναι θεμα γουστου καθαρα αλλα και ποιοτητας πλαστικων εσωτερικου κλπ.

για εμενα το cupra ειναι ωραιο αμαξακι και value for money για αυτα που σου προσφερει.

το polo παλι πληρωνεις μερικα παραπανω πραγματα οπως πχ εσωτερικο και το gti logo που φερει.

δεν ξερω ποσο καθαροαιμο gti ειναι βεβαια οπως και το cupra ποσο cupra ειναι με 1.4 twincharged tsi αλλα οκ.

κατι αλλο τωρα. στο ibiza cupra υπαρχει κατι σε μεγαφωνο που μεταφερει τον ηχο απο το μηχανοστασιο στην καμπινα και στον εξωτερικο χωρο.

λετε να παιξει και το ιδιο στο gti?

Αν ειναι τοσο ασχετοι και δεν μπορεουν να βγαλουν ενα ωραιο μπασακι και μεσα στην καμπινα....τι να πω!!!

Ας τα δινουν χωρις εξατμισεις και να τις αγοραζουμε απ'εξω!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.