Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Speedy ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Σχετικά με τα χειριστήρια στο τιμόνι ξερεις τι παίζεται? Επισης στο πακέτο άνεσης αναφέρει cruise control + park pilot. Το parkpilot με ποιο ηχοσύστημα συνδυάζεται?? Και επίσης επειδη θελω turbotimer, μπορει το κύκλωμα να προστεθεί στον συναγερμό της VW ή παω αναγκαστικά σε after market? Τι συμφέρει καλύτερα?

Για τα χειριστήρια τιμονιού εννοω οπως στην παρακάτω φωτο:

xeiristiria.jpg

Edited by Supersakis
Link to comment
Share on other sites

Speedy ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Σχετικά με τα χειριστήρια στο τιμόνι ξερεις τι παίζεται? Επισης στο πακέτο άνεσης αναφέρει cruise control + park pilot. Το parkpilot με ποιο ηχοσύστημα συνδυάζεται?? Και επίσης επειδη θελω turbotimer, μπορει το κύκλωμα να προστεθεί στον συναγερμό της VW ή παω αναγκαστικά σε after market? Τι συμφέρει καλύτερα?

Για τα χειριστήρια τιμονιού εννοω οπως στην παρακάτω φωτο:

xeiristiria.jpg

Για το ParkPilot γράφει το εξής :

To σύστημα στάθμευσης Park Pilot2

με πίσω αισθητήρες διευκολύνει

τη στάθμευση, ενώ σε συνδυασμό με

το σύστημα ραδιοπλοήγησης “RNS 310”

εμφανίζεται στην οθόνη και

ο διαθέσιμος χώρος στο πίσω μέρος

του αυτοκινήτου.

Για τα χειριστήρια στο τιμόνι δυστυχώς δεν γνωρίζω για να βοηθήσω ;)

Μια γρηγορη μεταφραση με το google των εξτρα απο τα Γερμανικά

Αερόσακοι

Επικεφαλής σύστημα αερόσακων εμπρός και πίσω επιβάτες με πλευρικούς αερόσακους εμπρός

¤ 470.00

Κλοπή

Συναγερμός αυτοκινήτου

¤ 275.00

οδηγός βοήθειας

Cruise control

¤ 200.00 όχημα στη στεφάνη

Παράλειψη των υπογραφών για το μοντέλο και τον χαρακτηρισμό του κινητήρα σχετικά με την πίσω πόρτα

¤ 0.00

Κλιματιστικά

Ο κλιματισμός "Climatronic"

¤ 305,00

Μοκέτες δέρμα

Εμπρόσθια καθίσματα αθλήματα στην Alcantara / εμφάνιση δέρματος

¤ 590,00

Τροχοί διευθύνουσα

Πολυλειτουργικών του τιμονιού στο φινίρισμα αλουμινίου, με την προσαρμογή για πιθανές κύκλωμα

¤ 230.00

Φως και θέαμα

Φως και θέα πακέτο

¤ 141.00

Μπράτσα

Κέντρο υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό και διπλώνεται προς τα εμπρός-πίσω ποτηροθήκες

Standard

Συστήματα Πολυμέσων

Multimedia πρίζα MEDIA-IN με το iPod καλώδιο προσαρμογέα

¤ 190.00

Multimedia πρίζα MEDIA-IN με καλώδιο προσαρμογέα USB

¤ 170,00

Συστημάτων ραδιοεπικοινωνίας και πλοήγησης

"RCD 210"

¤ 480.00

"RCD 310"

¤ 645.00

"RCD 310" για λειτουργία πλοήγησης

¤ 645.00

"RCD 510"

¤ 960.00

DAB ψηφιακό ραδιόφωνο υποδοχή

¤ 210.00

RNS 310 λειτουργία πλοήγησης (για RCD 310)

¤ 505.00

Τροχοί / Ελαστικά - Χειμώνας τροχούς (επιπλέον) *

Χειμώνα τροχούς (επιπλέον), 4 τροχοί σιδήρου και χάλυβα 6 J x 15, τα χειμερινά ελαστικά 185/60 R15

¤ 425.00 φέτες

Πίσω πλαϊνά παράθυρα και πίσω dims οθόνη στο 65%, απορροφώντας το φως

¤ 160.00

Προβολείς Bi-Xenon με φώτα ημέρας LED

¤ 840.00

Συμπεριλαμβανομένων των στατικών φώτα στροφής ομίχλης

¤ 80.00

Ημερήσια φώτα πορείας

¤ 50.00 καθίσματα

Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα

Standard

Tηλέφωνα

Κινητό τηλέφωνο προετοιμασία

¤ 420.00

Nokia 2323 classic φορτιστή κινητού τηλεφώνου που περιλαμβάνονται

¤ 190.00

Nokia 6303i κλασικό Edition Volkswagen συμπεριλαμβανομένων φορτιστή κινητού τηλεφώνου

¤ 290.00

Original Accessories

Διακοσμητικά surround στο βλέμμα του άνθρακα, για Fzge. Κλιματικές με (γνήσια εξαρτήματα, εκτός από την

εγκατάσταση)

¤ 99.90

Διακοσμητικά surround στο βλέμμα του άνθρακα, για Fzge. με Climatronic (πρωτότυπα αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 99.90

Έναρξη φύλακες, από ανοξείδωτο χάλυβα, με τη γραφή, 2-πόρτα (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 99.90

Έναρξη φύλακες, από ανοξείδωτο χάλυβα, με τη γραφή, 4-πόρτα (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 99.90

Φορτίου καθαρό (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 49.90

Αποσκευές μπολ, μεταβλητό πάτωμα φόρτωσης (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 49.90

Αποσκευές δίσκο, με στοιχεία απελευθέρωση (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 179.00

Καουτσούκ πατάκια, πίσω, μαύρο (γνήσιων αξεσουάρ)

¤ 29.90

Καουτσούκ πατάκια, μέτωπο, μαύρο, το κουμπί (πρωτότυπο αξεσουάρ)

¤ 39.90

Οπίσθιο ισοβύθισμα σε χρώμιο ματιά (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 52.90

G0 συν ISOFIX παιδικών καθισμάτων Bobsy, 0-15 μήνες, μέχρι 13 κιλά (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 399.00

Παιδί σύστημα καθισμάτων Bobsy G2-3 Pro, 3-12 ετών, 15-36 kg (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 189.00

Hanger (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 19.90

Φόρτωση προστασία άκρο, από ανοξείδωτο χάλυβα φινίρισμα (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 82.90

Γνήσια Αξεσουάρ ρυμούλκησης

¤ 19.90

Πεντάλ καλύμματα από ανοξείδωτο χάλυβα (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 34.90

Λάσπη πτερύγια, πίσω (πρωτότυπα αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 39.90

Φτερά, εμπρός (πρωτότυπα αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 39.90

Σκίαστρο για την πίσω πόρτα, πίσω πλαϊνό παράθυρο και του κορμού (πρωτότυπα αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 159.00

Προστασία από τον ήλιο, χωρίς την πίσω πλευρά και το οπίσθιο παράθυρο (πρωτότυπο αξεσουάρ, τιμή εγκατάσταση)

¤ 129.00

Διαιρέτες (πρωτότυπο αξεσουάρ, εκτός από την εγκατάσταση)

¤ 199.00

Κουτί πρώτων βοηθειών (Original Accessories)

¤ 19.90 ¶λλες εγκαταστάσεις

4 πόρτες, συμπεριλαμβανομένων εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα

¤ 740.00

Εξωτερικά περιβλήματα καθρέφτη και λαβές θυρών στο χρώμα του αυτοκινήτου

Standard

Eκτέλεση Κάπνισμα: υποδοχή αναπτήρα αντί για το μπροστινό κάλυμμα

¤ 20.00

Κλωστοϋφαντουργικών πατάκια μπροστά και πίσω

Standard

Ελπίζω να βοήθησα :)

Link to comment
Share on other sites

Ok σε ευχαριστώ! Παντως με μια γρηγορη ματιά θελει προσοχή στα standards και στα optionals. Π.χ οι γερμανοί εχουν standard θερμαινόμενα καθίσματα απο οτι γράφεις, ο ελληνικός εισαγωγέας δεν τα αναφέρει καν ουτε στο standard ουτε και στο option εξοπλισμό εδω http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/polo/Pricelist/0.html Μια επίσκεψη απο Δευτέρα στην αντιπροσωπεία και θα ξεκαθαριστούν πολλά..

Link to comment
Share on other sites

Ok σε ευχαριστώ! Παντως με μια γρηγορη ματιά θελει προσοχή στα standards και στα optionals. Π.χ οι γερμανοί εχουν standard θερμαινόμενα καθίσματα απο οτι γράφεις, ο ελληνικός εισαγωγέας δεν τα αναφέρει καν ουτε στο standard ουτε και στο option εξοπλισμό εδω http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/polo/Pricelist/0.html Μια επίσκεψη απο Δευτέρα στην αντιπροσωπεία και θα ξεκαθαριστούν πολλά..

χεχε , δεν τα γραφω εγω , η vw τα γραφει στο site της , εγω απλα μια μεταφραση τα εκανα ;)

:)

Link to comment
Share on other sites

VW Polo GTI

Όπως και στον μεγαλύτερο αδελφό του, το Golf GTI, έτσι και στο Polo GTI, οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν την διαφορά. Και τέτοιες είναι η κυψελωτή μάσκα εμπρός με το τελείωμα σε κόκκινο χρώμα, οι καλαίσθητες ζάντες 17 ιντσών με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, οι σκούροι προβολείς με φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί ο επανασχεδιασμένος, ευμεγέθης προφυλαχτήρας που έχει ενσωματωμένο έναν μικρό διαχύτη και η διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.

Volkswagen_Polo_GTI_sd_in_b.jpg

Όλα αυτά τα στοιχεία συνιστούν ένα δυναμικό πακέτο στον τομέα της εμφάνισης, με αρκετά σπορτίβ στοιχεία, που είναι απαραίτητα προκειμένου το Polo GTI να προσελκύσει το νεανικό κοινό, στο οποίο και απευθύνεται. Στο εσωτερικό διαπιστώνουμε πως η δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι διαθέτει κόκκινες ραφές, τα καθίσματα διαθέτουν σπορ σχεδίαση ενώ ελαφρώς αναθεωρημένος είναι ο πίνακας των οργάνων.

Όσον αφορά τον κινητήρα, η VW δεν χρειάσθηκε να ψάξει και πολύ. Αφού την λύση την είχε έτοιμη. Και αυτή δεν είναι άλλη από τον κινητήρα turbo του 1.4 λίτρου τεχνολογίας TSI, που αποδίδει 180 ίππους και είναι αυτός που εξοπλίζει το (επίσης αδελφό μοντέλο) Seat Ibiza Cupra. Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν στην άποψη πως η ιπποδύναμη του κινητήρα θα μείνει η ίδια, δηλαδή 180 ίπποι ενώ το συγκεκριμένο μοτέρ προσφέρει τεράστια αποθέματα ροπής με 250 Nm και μάλιστα σε μια ευρεία γκάμα στροφών: Από τις 2.000 σαλ. έως τις 4.500 σαλ.

Ο κινητήρας των 180 ίππων του πιο… καυτού VW Polo, συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, DSG. Το οποίο, αναμένεται να διαθέτει paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Ο συνδυασμός κινητήρα – κιβωτίου επιτρέπει στο Polo GTI να αναπτύσσει τελική ταχύτητα που φθάνει τα 228 χλμ. / ώρα, ενώ επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα. Επιδόσεις που το κατατάσσουν στην κορυφή της κατηγορίας του.

http://www.auto24.gr/html/ent/227/ent.47227.asp

Από 19.390 ευρώ το VW Polo GTI

Τιμώντας το όνομα GTI, το νέο μοντέλο προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις (επιτάχυνση 0-100km σε 6,9" και τελική ταχύτητα 229km/h), ενώ ταυτόχρονα αποτελεί το πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον GTI που έχει ποτέ κατασκευαστεί (μέση κατανάλωση 5,9lt/100km και εκπομπές CO2 139gr/km).

Το Polo GTI εφοδιάζεται με ένα νέο κινητήρα 1,4lt TSI προδιαγραφών EU5, ο οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό, διπλή υπερτροφοδότηση, και αποδίδει 180PS στις 6.200 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 250 Νm και είναι διαθέσιμη από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ.

VW_Polo_GTI_sd_b.jpg

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη «ξηρού τύπου» DSG 7 σχέσεων, το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS – το οποίο αποτελεί επίσης βασικό εξοπλισμό - φροντίζει για τη σωστή μεταφορά της δύναμης στο δρόμο, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια, και ταυτόχρονα οδηγική απόλαυση χάρη στην ευελιξία και την ακρίβεια χειρισμών.

Η δομή της ανάρτησης ακολουθεί την φιλοσοφία όλων των εκδόσεων Polo, έχοντας δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις σε καίρια σημεία. Πιο συγκεκριμένα, έχουν τοποθετηθεί νέα silent block καθώς και νέα πιο σφικτά αμορτισέρ τα οποία συνδυάζονται με ειδικά σχεδιασμένα ελατήρια μειώνοντας κατά 15mm την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Το αποτέλεσμα αυτών: χαμηλό κέντρο βάρους, μειωμένες κλίσεις στις στροφές, σπορ οδική συμπεριφορά και ταυτόχρονα κορυφαία άνεση.

Volkswagen_Polo_GTI_05_sd_in_2_b.jpg

Εκτός από τα δυναμικά χαρακτηριστικά, το νέο Polo GTI διαθέτει και ιδιαίτερα πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Χαρακτηριστικά, στον βασικό εξοπλισμό μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται:

Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (paddles)

Εμπρός μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι νέου τύπου, κεφαλής/θώρακα

ESP (Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας)

ASR (Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κατά την επιτάχυνση)

MSR (Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κατά την επιβράδυνση)

XDS (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό)

Hill Hold Assist (Σύστημα υποβοήθησης κατά την εκκίνηση σε ανηφόρες)

Zάντες αλουμινίου ''Denver'' 7J x 17' με ελαστικά 215 / 40 R17

Προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφής

Climatronic - Ηλεκτρονικός αυτόματος κλιματισμός

Ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών

Ηχοσύστημα RCD-310, 4x20 Watt με mp3 player και 6 ηχεία

Το Polo GTI διατίθεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση στις ακόλουθες ενδεικτικές λιανικές τιμές:

Polo GTI 180PS 3D: € 19.390,00

Polo GTI 180PS 5D: € 19.800,00

http://www.auto24.gr/html/ent/309/ent.48309.asp

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

ολων των vag της εποχης εκεινης ειναι φιλε...παντως απ'οσο ξερω δεν εχει ακουστει κατι για κουδουνισμα σε ibiza cupra!!!

εδω εισαι λαθος το εχω ακουσει εγω ο ιδιος

Link to comment
Share on other sites

ειναι ετοιμοπαραδοτο αν τα βαλω?με ψηλοβιαζει το θεμα και δεν μπορω να περιμενω...

οχι δεν το εχω κανει....

γτ δεν το παραγγειλες αν επιτρεπεται?

ευχαριστω να σαι καλα.....

Γιατι παω για full μετατροπη στο δικο μου golf 5 σε GTI edition 30

στο θεμα μας τωρα.

παιδια εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32038&st=160&p=396196entry396196

εχει τα extra και τα λοιπα οτι θελετε εδω ειμαι το εχω ψαξει αρκετα ειμουν ετοιμος να το παρω.

αυτα που βλεπετε ειναι τα extra.

τα λεντ και τα χενον ΔΕΝ ειναι στανταρ. η οροφη μπορει να μπει ΑΠΟ ΤΗΝ 40η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

αλλα οποιος θελει κανει παραγγελεια απο τωρα.

αυτααααααααα

τα λεμε σε 5 μερες γιατι το πρωι εφυγα για Ναξο.

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Παιδες ειδα ενα Polo GTI στην παραλιακη σημερα το απογευμα,απο βαρκιζα προς βουλιαγμενη,στο υψος της διασταυρωσης για λαιμο,αναβε πορτοκαλι κ πλακωθηκε,κ απο τον ηχο το κοιταξα..απιστευτο ρεπριζ..

ειναι κανεις απο εδω???κυκλοφορησε κιολας?

Link to comment
Share on other sites

απο ηχο τι λεει; εγω περιμενω το τηλ για τεστ ντραιβ ακωμη.

αν και πλεον δεν ενδιαφερομαι αμεσα θα παω να το κανω.

παντως λενε οτι ειναι ποιο αθορυβο απο το cupraki

Link to comment
Share on other sites

Γιατι παω για full μετατροπη στο δικο μου golf 5 σε GTI edition 30

στο θεμα μας τωρα.

παιδια εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32038&st=160&p=396196entry396196

εχει τα extra και τα λοιπα οτι θελετε εδω ειμαι το εχω ψαξει αρκετα ειμουν ετοιμος να το παρω.

αυτα που βλεπετε ειναι τα extra.

τα λεντ και τα χενον ΔΕΝ ειναι στανταρ. η οροφη μπορει να μπει ΑΠΟ ΤΗΝ 40η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

αλλα οποιος θελει κανει παραγγελεια απο τωρα.

αυτααααααααα

τα λεμε σε 5 μερες γιατι το πρωι εφυγα για Ναξο.

ok ευχαριστω παρα πολυ για ολες σου τις απαντησεις..

καλα να περασεις στην Ναξο φιλε..

καλες διακοπες σου ευχομαι!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι τρομερό, έχουν μόλις 20 άλογα παραπάνω από ένα 160άρι Golf και πετάνε! Βέβαια είναι και το βάρος, + το DSG.

μολις 20 αλογα?

πφφφφφφ αυτοί οι τουρμποκαιροι...

Link to comment
Share on other sites

αυτο που θελει να πει ειναι πως τα 20 αλογα στη θεωρια δεν ειμαι τοοοσο πολυ ικανα να κανουν τη διαφορα ουτε τοσο ευκολα αντιληπτα απο τον μεσο οδηγο. καθως τα δυο μοντελα στην πραξη εχουν αρκετες διαφορες σχετικα

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα καλη εβδομαδα σε ολους. Παρηγγειλα πριν 2 εβδομαδες το 4θυρο Polo Gti που θα ελθει, εκτος των εκθεσιακων, τελος Αυγουστου στην βασικη εκδοση και νομιζω οτι εκανα καλη επιλογη για ενα μικρο σβελτο ποιοτικο και καλα εξοπλισμενο hatchback ο χρονος θα δειξει, παντως η τιμη του μoυ φανηκε ιδιατερως ανταγωνιστικη. Για περισσοτερα θα τα λεμε στην πορεια. Η τελικη τιμη του σε κοκκινο με πινακιδες και τελη 20,500

Edited by pologti
Link to comment
Share on other sites

αυτο που θελει να πει ειναι πως τα 20 αλογα στη θεωρια δεν ειμαι τοοοσο πολυ ικανα να κανουν τη διαφορα ουτε τοσο ευκολα αντιληπτα απο τον μεσο οδηγο. καθως τα δυο μοντελα στην πραξη εχουν αρκετες διαφορες σχετικα

Ετσι ακριβώς. Μονο από τα άλογα δεν δικαιολογούνται οι τεράστιες διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα καλη εβδομαδα σε ολους. Παρηγγειλα πριν 2 εβδομαδες το 4θυρο Polo Gti που θα ελθει, εκτος των εκθεσιακων, τελος Αυγουστου στην βασικη εκδοση και νομιζω οτι εκανα καλη επιλογη για ενα μικρο σβελτο ποιοτικο και καλα εξοπλισμενο hatchback ο χρονος θα δειξει, παντως η τιμη του μoυ φανηκε ιδιατερως ανταγωνιστικη. Για περισσοτερα θα τα λεμε στην πορεια. Η τελικη τιμη του σε κοκκινο με πινακιδες και τελη 20,500

την standart εκδοση πηρες ε?

και θα σου ρθει τελος του μηνος?

πως γινεται αυτο αφου τελος Σεπτεμβριου δεν θα κυκλοφορησει?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα καλη εβδομαδα σε ολους. Παρηγγειλα πριν 2 εβδομαδες το 4θυρο Polo Gti που θα ελθει, εκτος των εκθεσιακων, τελος Αυγουστου στην βασικη εκδοση και νομιζω οτι εκανα καλη επιλογη για ενα μικρο σβελτο ποιοτικο και καλα εξοπλισμενο hatchback ο χρονος θα δειξει, παντως η τιμη του μoυ φανηκε ιδιατερως ανταγωνιστικη. Για περισσοτερα θα τα λεμε στην πορεια. Η τελικη τιμη του σε κοκκινο με πινακιδες και τελη 20,500

Φιλε PoloGti τουλαχιστον πες μας σε ποια αντιπροσωπεια εισαι πωλητης να ερθουμε να ανεβασουμε τα "bonus" σου..!omitzi kai 3lol δλδ! new_killpc.gifnew_grrrr.gifthumbsdown.gif Υ.Γ:Σε ρωταω ΚΑΙ εδω γιατι μπορει να μην δεις το αλλο topic!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλε που δεν εισαι καθολου κακεντρεχης δεμ ειμαι πωλητης, σε τραπεζα εργαζομαι, ευχαριστω για την σκεψη σου να μου αυξησεις το bonus, αλλα ηδη εχει φροντισει ο εργοδοτης μου για αυτο δεν ειμαι πιτσιρικας γαι να λεω νουφαρα. Απο τον Gratsia το ψωνισα και ειναι η στανταρτ εκδοση. Αν ενημερωθειτε καλα θα δειτε οτι αρχες Οκτωβρη παραγονται αυτοκινητα με καποια εξτρα οπως ηλιοροφη.

Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε αν θα ειναι διαθεσιμο με την ηλεκτρονικη αναρτηση??

Επισης αν υπαρχει πιθανοτητα να βγει bifuel???

Γενικα ερχονται στην Ελλαδα μοντελα bifuel ή δεν τα φερνει η εδω αντιπροσωπεια??? Ξερει κανεις ποια ειναι η διαφορα τιμης τους (προφανως προς τα πανω)???

Πιστευω οτι με τη βενζινη στο 1,5 και να ανεβαινει τα 0,65 του υγραεριου συμφερουν.

Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε αν θα ειναι διαθεσιμο με την ηλεκτρονικη αναρτηση??

Επισης αν υπαρχει πιθανοτητα να βγει bifuel???

Γενικα ερχονται στην Ελλαδα μοντελα bifuel ή δεν τα φερνει η εδω αντιπροσωπεια??? Ξερει κανεις ποια ειναι η διαφορα τιμης τους (προφανως προς τα πανω)???

Πιστευω οτι με τη βενζινη στο 1,5 και να ανεβαινει τα 0,65 του υγραεριου συμφερουν.

bi-fuel....το gti...δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να βγεί...

επειδή το ψάχνω αρκετά τον τελευταίο καιρό...

bi-fuel βγαίνει το πόλο μόνο με τον ατμοσφαιρικό των 1.4 λίτρων, και για την ώρα στη γερμανια...

για ελλάδα πιστεύω πως θα κάνουν την έξυπνη κίνηση και θα το φέρουν κάποια στιγμή...εκτός και αν το κόστος αγοράς, λόγο μεγαλύτερης εργοστασιακής αξίας ανέβει επικίνδυνα...εξαιτίας του "φόρου" του ΓΑΠ

είδη πάντως έχουν αρχίσει να εισάγονται ή να μετατρέπονται από της αντιπροσωπείες...άλλων εταιριών μοντέλα με LPG

Link to comment
Share on other sites

bi-fuel....το gti...δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να βγεί...

επειδή το ψάχνω αρκετά τον τελευταίο καιρό...

bi-fuel βγαίνει το πόλο μόνο με τον ατμοσφαιρικό των 1.4 λίτρων, και για την ώρα στη γερμανια...

για ελλάδα πιστεύω πως θα κάνουν την έξυπνη κίνηση και θα το φέρουν κάποια στιγμή...εκτός και αν το κόστος αγοράς, λόγο μεγαλύτερης εργοστασιακής αξίας ανέβει επικίνδυνα...εξαιτίας του "φόρου" του ΓΑΠ

είδη πάντως έχουν αρχίσει να εισάγονται ή να μετατρέπονται από της αντιπροσωπείες...άλλων εταιριών μοντέλα με LPG

Ευχαριστω

Το ατμοσφαιρικο της VW τι να το κανεις ομως??? Ειπαμε να παρεις αμαξι οχι ποδηλατο. Να ηταν σαν το Auris εστω δλδ 1.6, 132 αλογα να παω παει στα κομματια.

Ενταξει ας μην ειναι 180 αλογα, αλλα σημερα δεν νοειται να εχεις σοβαρο αυτοκινητο (εννοω απο αποψη ασφαλειας) και να εχει λιγοτερα απο 110-120 αλογα.

Τα αλογα δεν ειναι μονο για τους κοντρακηδες. Ειναι και για τον οδηγο που θελει να κινειται με ασφαλεια, να μπορει να κανει σβελτα μια προσπεραση κτλ κτλ

Το ρεμπριζ και η σβελταδα που δινουν τα παραπανω αλογα μπορουν να σε σωσουν (σε αντιθεση με την κοινη πεπατημενη οτι μονο το φρενο σωζει). Και το γκαζι υπο συνθηκες ειναι καλυτερη σωτηρια απο το φρενο.

Τεσπα

Καπου διαβαζα οτι η Citroen βγαζει το C4 1.6 120ps με LPG αλλα δεν ξερω αν φερνει Ελλαδα.

Βλακεια παντως γιατι τελευταια εχω ριξει αρκετο διαβασμα για το LPG και διαβασα οτι στα τουρμπο αποδιδει πολυ καλυτερα λογω της μεγαλυτερης συμπιεσης (βαλε και το γεγονος οτι εχει παραπανω οκτανια ακομα και απο την 100αρα βενζινη). Αρα ειναι κριμα ενα τετοιο καυσιμο να μην χρησιμοποιειται σε τουρμπο.

Edited by Strantford
Link to comment
Share on other sites

Ξερουμε αν θα ειναι διαθεσιμο με την ηλεκτρονικη αναρτηση??

Επισης αν υπαρχει πιθανοτητα να βγει bifuel???

Γενικα ερχονται στην Ελλαδα μοντελα bifuel ή δεν τα φερνει η εδω αντιπροσωπεια??? Ξερει κανεις ποια ειναι η διαφορα τιμης τους (προφανως προς τα πανω)???

Πιστευω οτι με τη βενζινη στο 1,5 και να ανεβαινει τα 0,65 του υγραεριου συμφερουν.

σε πρωτη φαση απο οτι ξερω δεν υπαρχει ουτε καν στη Γερμανια η DCC

ειχα ρωτησει και εγω στη vw ωταν πηγα να παρω τιμη για το gti και μου ειπαν πως δεν υπαρχει.

και στο χαρτι που μου εδωσαν με τον εξτρα καταλογο δεν υπαρχει.

σε μαιλ που ειχα στηλει Γερμανια μου ειπαν το ιδιο και ωταν ρωτησα αν υπαρχει περιπτωση να μπει σαν εξτρα επιλογη εστω και αργοτερα

δεν μου απαντησαν αρνητικα αλλα ουτε και πως θα μπει σιγουρα.

παντως δεν πιστευω οτι θα μπει.

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Παντως μετα λυπης διαπιστωσα οτι ο χωρος αποσκευων εχει μειωθει αρκετα, εν συγκρισει με το 9Ν που ειχα μεχρι το '07. Θα μου πειτε <<ελα μωρε που βρηκες και κολλησες>>, ποιος ασχολειται με αυτο.

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Διαβασα προχ8ες στο TOPGEAR για το polo gti...συγκεκριμενα αναφερει την ποιοτητα η οποια δεν συγκρινεται με το ibiza cupra...σε αυτο εχει φροντισει η μαμα VW..

Επισης επισημαινει την σταθεροτητα του...και οπως επισης την αρνητικη αισθηση που αφηνει στον οδηγο....(esp,dsg...εκει αναφερεται).... :D Αυτο που μου τραβηξε την προσοχη ειναι οτι χαρακτηριζει το FIAT 500 abarth ss(160ps) πολυ παιχνιδιαρικο αυτοκινητο,με τελειο σε αισθηση τιμονι....(μειονεκτιμα του ειναι το κοντο μεταξονιο και μετατροχιο...) :thumbsup: αλλα παρ ολα αυτα οι Ιταλοι εκαναν το θαυμα τους ακομη μια φορα...σε αντιθεση με την MIto multiair η οποια εχει ασαφεια στο μπροστινο συστημα!

Στο VWgroup τωρα..

polo gti,0-100:6.9, top speed:229

ibiza cupra,0-100:7.2,top speed:224

Ειναι καθαρα θεμα στησιματος ή βελτιωμενου Dsg ή ενα κολπακι marketing ... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Γνωμη μου παντως, με τοσα αλογατα, μην κολλαμε μονο στις επιδοσεις και τα 0-100.

Τον βασικοτερο ρολο παιζουν τα φρενα και τα αμορτισερ/αναρτηση.

Δυστυχως δεν βλεπω στη μαμα vw καμια αναφορα για τα φρενα του gti ενω αντιθετα βλεπω στη Seat πακετο το Cupra με DSG+brakes (και υποθετω οτι εννοει καποιο καλο τετραπιστονο, με αεροπορικου τυπου σωληνακια και κανενα σοβαρο, μεγαλο, χαρακτο δισκο) στα 20.900 αν θυμαμαι καλα.

Τι να τα κανεις τα 180 αλογα αν δεν προλαβεις να σταματησεις ή αν το στησιμο του αυτοκινητου και τα αμορτισερ δεν το βοηθανε????

Σε αυτο βγαζω το καπελο στους Ιταλους που τουλαχιστον στην Mito QV εχουν βαλει κορυφαια φρενα με τετραπιστονα Brembo και το αμαξι απλα κοκκαλωνει.

Με τοσα αλογα στον δρομο θες αμεσο φρεναρισμα και καλη αισθηση του πενταλ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.