Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Να κανω κάποιες ερωτησεις σαν καινουριος στα vag:

Τι τουρμπο φοραει το polo gti,

τι πιεσεις δουλευει,

ποια αλλα αυτοκινητα ξερετε με αυτο το τουρμπο

και ποιες οι διαφορες του δικου μας κινητηρα με του golf με τα 160;

Και τελος τα led στα ξενον ειναι παντα αναμενα ή τα αναβεις εσυ;

Edited by Marios_R
Link to comment
Share on other sites

Μολις ερχομαι απο γνωστο και μεγαλο αντιπροσωπο οπου μολις εφτασε το gti μου για να το δω πριν ετοιμαστουν πινακιδες κτλ.

Λιαν συντομως βγαινει προγραμμα βελτιωσης απο την revo το οποιο θα ανεβασει την ιπποδυναμη γυρω στα 220 αλογα και κυριως θα καλυπτεται απο την εργοστασιακη εγγυηση του αυτοκινητου ειτε 2 χροων ειτε 4 με την επεκταση :thumbsu::startle::angry2: :angry2: :thumbsd::thumbsu:

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Μολις ερχομαι απο γνωστο και μεγαλο αντιπροσωπο οπου μολις εφτασε το gti μου για να το δω πριν ετοιμαστουν πινακιδες κτλ.

Λιαν συντομως βγαινει προγραμμα βελτιωσης απο την revo το οποιο θα ανεβασει την ιπποδυναμη γυρω στα 220 αλογα και κυριως θα καλυπτεται απο την εργοστασιακη εγγυηση του αυτοκινητου ειτε 2 χροων ειτε 4 με την επεκταση :thumbsu::startle::angry2: :angry2: :thumbsd::thumbsu:

εχω μια ερωτηση...ενας γνωστος μου που δουλευει στην audi μου ειπε οτι τους εχουν ερθει αμαξια μετα απο προγραμμα της revo με χαλασμενο κιβωτιο κ κανουν ολοι τον μλκα...η revo τα ριχνει στην audi και η audi στην revo...υπαρχει τετοιο θεμα η ηταν παραπληροφοριση???

Link to comment
Share on other sites

Μολις ερχομαι απο γνωστο και μεγαλο αντιπροσωπο οπου μολις εφτασε το gti μου για να το δω πριν ετοιμαστουν πινακιδες κτλ.

Λιαν συντομως βγαινει προγραμμα βελτιωσης απο την revo το οποιο θα ανεβασει την ιπποδυναμη γυρω στα 220 αλογα και κυριως θα καλυπτεται απο την εργοστασιακη εγγυηση του αυτοκινητου ειτε 2 χροων ειτε 4 με την επεκταση :thumbsu::startle::angry2: :angry2: :thumbsd::thumbsu:

Αντε με το καλό να το πάρεις!

Πότε δώσανε εντολή εκτελωνισμού? γιατί εμένα ειναι στο τελωνίο και περιμένω να εκτελωνιστεί....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω να σου πω , αλλα τουλαχιστον εχει εγγυηση οποτε απο το να το κανεις εξω καπου και αν συμβει κατι να τα πληρωνεις μονος σου τουλαχιστον εδω εαν συμβει κατι στο φτιαχνουν αυτοι.

Και μιλαμε για 4 χρονια δεν ειναι και λιγο ... [ εαν εχεις πληρωσει την επεκταση ]

Link to comment
Share on other sites

Μολις ερχομαι απο γνωστο και μεγαλο αντιπροσωπο οπου μολις εφτασε το gti μου για να το δω πριν ετοιμαστουν πινακιδες κτλ.

Λιαν συντομως βγαινει προγραμμα βελτιωσης απο την revo το οποιο θα ανεβασει την ιπποδυναμη γυρω στα 220 αλογα και κυριως θα καλυπτεται απο την εργοστασιακη εγγυηση του αυτοκινητου ειτε 2 χροων ειτε 4 με την επεκταση :thumbsu::startle::angry2: :angry2: :thumbsu::angry2:

Γείτονα καλορίζικο αδερφέ και καλά χλμ! Είσαι μια ανάσα πριν το πάρεις στα χέρια σου...

Εγώ σήμερα έκανα εξουσιοδότηση στον "μεγάλο" για να το παραλάβει και να βγούν οι πινακίδες στο όνομά μου...

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και για μένα...:thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω να σου πω , αλλα τουλαχιστον εχει εγγυηση οποτε απο το να το κανεις εξω καπου και αν συμβει κατι να τα πληρωνεις μονος σου τουλαχιστον εδω εαν συμβει κατι στο φτιαχνουν αυτοι.

Και μιλαμε για 4 χρονια δεν ειναι και λιγο ... [ εαν εχεις πληρωσει την επεκταση ]

ναι γι αυτο το λεω γιατι κ γω εχω επεκταση...ο μηχανικος του ξαδερφου μου μου ειπε πριν κανα μηνα για προγραμμα και εξατμιση 2000 ευρω...αντε να δουμε τι θα ζηταει η revo...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου γειτονα αντε και εσυ να περασει ο καιρος να κανονισουμε καμια εξορμηση . Την αλλη βδομαδα το παιρνω.

fanisgenious Απλα περιμενουμε λιγο και θα δοθμε νακανουμε λιγα χιλιομετρα και μετα το βαζουμε , οχι κατευθειαν.

Σκεψου που εγω θα αλλαξω και προγραμμα και ιντερκουλερ και εξατμιση ολη τι θα θελουν... =@ =@ =@ =@

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου γειτονα αντε και εσυ να περασει ο καιρος να κανονισουμε καμια εξορμηση . Την αλλη βδομαδα το παιρνω.

fanisgenious Απλα περιμενουμε λιγο και θα δοθμε νακανουμε λιγα χιλιομετρα και μετα το βαζουμε , οχι κατευθειαν.

Σκεψου που εγω θα αλλαξω και προγραμμα και ιντερκουλερ και εξατμιση ολη τι θα θελουν... =@ =@ =@ =@

ιντερκουλερ γιατι???? για πες.... αμα ειναι να το κανω κ γω :p

κ οσο για τα χιλιομετρα εγω εχω 5000..καλα δεν ειναι?? μου παν οτι το μονο που θελει ειναι να μην ζοριστει στην δυναμομετριση...

Edited by fanisgenius
Link to comment
Share on other sites

Το ιντερκουλερ του gti ειναι πολυ μικρο.

Θα κερδισεις πολυ και σε αποδοση και κυριως σε αξιοπιστια αν βαλεις μεγαλυτερο απο s3 ειναι πολυ καλη επιλογη και απο το group.. Μην κανεις καμια βελτιωση χωρις αλλαγη i\c =@

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Το ιντερκουλερ του gti ειναι πολυ μικρο.

Θα κερδισεις πολυ και σε αποδοση και κυριως σε αξιοπιστια αν βαλεις μεγαλυτερο απο s3 ειναι πολυ καλη επιλογη και απο το group.. Μην κανεις καμια βελτιωση χωρις αλλαγη i\c =@

Επισης, μια αλλη πολυ καλη επιλογη για intercooler, περαν αυτου απ' το S3, ειναι της Forge, με την οποια μάλιστα συνεργαζεται και η Revo. Βεβαια, η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ... τσιμπημενη η τιμη του, αλλα αξιζει γιατι ειναι πολυ... δυνατο κομματι! Θα συμφωνησω κι εγω οτι χωρις αλλαγη intercooler, να μη γινει καμια μετατροπη στο αμαξι γιατι θα χασει πολυ σε αποδοση σε σχεση με τις βελτιωσεις που θα εχουν γινει και το κυριοτερο; Το καλοκαιρι με τους τρελους καυσωνες που εχουμε στην Ελλαδα, χωρις σωστη και καλη ψυξη θα αναπτυσσονται... τρελες θερμοκρασιες στον κινητηρα κι αυτο δεν θα ειναι καθολου καλο. Οποτε, καπου εκει γυρω στα 5.000 χλμ. που το αμαξι θα εχει στρωθει, μια βελτιωση που θα περιεχει πακετο προγραμμα - intercooler - kit εισαγωγης αερα - full εξατμιση μπορει να δωσει μεχρι και 240 αλογα(!) (ειδικα αν επιλεχθει η εισαγωγη της APR, που ειναι μεσα στην κ...λα). Βασικα, φραγκα να υπαρχουν και ολα γινονται. Αναλογως βεβαια με το ποσα μπορει να αντεξει η τσεπη του καθενος... Παντως, εγω ξεκινησα λιγο... αναποδα τις παραμετροποιησεις. Χα χα!! Πιο συγκεκριμενα αναφερομαι στον αισθητικο χαρακτηρα. Δηλαδη, εβαλα μεμβρανες, αλλαξα ζαντες (Team Dynamics Monza RS matt black), εβαλα μια ραδιοθονη Kenwood, η οποια περιλαμβανει απιστευτα καλουδια, και εβαλα και ρυθμιζομενες αναρτησεις (KW inox line variant 3). Αυτα μεχρι τωρα. Το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη εμφανισιακα τουλαχιστον εχει γινει παρα πολυ ψαρωτικο και γουσταρω απιστευτα! Οι συγκεκριμενες αναρτησεις... μαμουν και δερνουν και το χαμηλωμα ειναι μες στην κ..λα! Τωρα, οσο για τα υπολοιπα, εχουμε καιρο ακομη. Αλλωστε, δεν βιαζομαι καθολου. Αφηστε που ξεπαραδιαστηκα κιολας... Χα χα χα χα! Δεν πειραζει ομως. Αξιζε τον κοπο. Αυτα απο εμενα πολυ φιλικα.

PS.: Μολις βρω λιγο χρονο, θα ανεβασω photos, ετσι για να γουσταρουμε ολοι μας. Ειδικα οσοι το περιμενουν ακομη! Συμμεριζομαι την αγωνια σας, παιδια. Been there, done that... Καλα κουραγια και να ειστε σιγουροι οτι καρααξιζει τον κοπο η οποια αναμονη. Εγω το περιμενα 4,5 κολασμενους και μαρτυρικους μηνες!!!! Χα χα χα!!! Περασαν ομως...

Link to comment
Share on other sites

Για τις μηχανικες βελτιωσεις τα πες ακριβως οπως ειναι.

Ξερεις τιμη για ολα αυτα + εισαγωγη πακετο ολα μαζι ?

Στο περιπου εστω

Ενα 3αρι να το αφησω ?

=@ =@ =@

Link to comment
Share on other sites

Για τις μηχανικες βελτιωσεις τα πες ακριβως οπως ειναι.

Ξερεις τιμη για ολα αυτα + εισαγωγη πακετο ολα μαζι ?

Στο περιπου εστω

Ενα 3αρι να το αφησω ?

:roadrage: :roadrage: :roadrage:

Κοιτα, φιλε μου, οι τιμες παιζουν γενικως. Οπως ειπα και προηγουμενως, ειναι καθαρα θεμα του τι αντεχει η τσεπη του καθενος. Πολυ προσεγγιστικα θα σου πω τα εξης:

1. Για προγραμμα αν επιλεξεις τη Rεvo, νομιζω ειναι 765 ευρω cash.

2. Για εισαγωγη οι τιμες παιζουν απο 100 μεχρι και 300 ευρω (σου προτεινω να επιλεξεις αυτην της APR).

3. Για intercooler αν επιλεξεις αυτο της Forge, οπως προειπα, ειναι ακριβο (γυρω στα 900 ευρω, αλλα ειναι εγγυηση). Σιγουρα εχεις και αλλες επιλογες με σαφως καλυτερες τιμες.

4. Και τελος, οσον αφορα στην εξατμιση, εδω το... παιχνιδι χοντραινει πολυ ασχημα. Αν επιλεξεις τη full της Militek (μακραν απ' τις κορυφαιες, αν οχι η κορυφαια), υπολογισε απο 900 μεχρι και 1.500 ευρω.

Κοινως, κανε τη σουμα και δες τι σου βγαινει. Ξαναλεω: οι τιμες ειναι στο πολυ περιπου. Μην το... δεσεις κιολας... Ψαξου και μονος σου στο Internet για να εισαι σιγουρος. Παντως, εγω, οταν ερθει η ωρα και το αποφασισω -και κυριως μαζεψω τα φραγκα που χρειαζεται (γιατι ειναι και πολλα τα γα....να)-, θα κανω ακριβως τα παραπανω. Μεχρι τοτε βεβαια, εχει πολυ μελλον ακομη. Αλλωστε, οπως ειπα και πιο πριν, δεν βιαζομαι καθολου. Προς το παρον το χαιρομαι και το απολαμβανω μαμισιο και γουσταρω κιολας. Σε πληροφορω οτι μαμισιο ειναι ενα πολυ καλα στημενο αμαξι, πολυ δυνατο και τσαμπουκαλεμενο και γενικοτερα ενα εξαιρετικο συνολο. Υπενθυμιζω: 1.400 κ.εκ., 192 αλογα, 260 Nm ροπη. Καθολου, μα καθολου ασχημα για GTI!!!! Ετσι; Οποτε, εγω θα το χαρω μαμισιο για κανα δυο χρονακια το πολυ και μετα θα κανω... ντου!!! Τωρα, αν εσυ εισαι πιο... ανησυχο πνευμα, τι να σου πω; Κανε ο,τι νομιζεις καλυτερο για σενα. Παντα φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, φιλε μου, οι τιμες παιζουν γενικως. Οπως ειπα και προηγουμενως, ειναι καθαρα θεμα του τι αντεχει η τσεπη του καθενος. Πολυ προσεγγιστικα θα σου πω τα εξης:

1. Για προγραμμα αν επιλεξεις τη Rεvo, νομιζω ειναι 765 ευρω cash.

2. Για εισαγωγη οι τιμες παιζουν απο 100 μεχρι και 300 ευρω (σου προτεινω να επιλεξεις αυτην της APR).

3. Για intercooler αν επιλεξεις αυτο της Forge, οπως προειπα, ειναι ακριβο (γυρω στα 900 ευρω, αλλα ειναι εγγυηση). Σιγουρα εχεις και αλλες επιλογες με σαφως καλυτερες τιμες.

4. Και τελος, οσον αφορα στην εξατμιση, εδω το... παιχνιδι χοντραινει πολυ ασχημα. Αν επιλεξεις τη full της Militek (μακραν απ' τις κορυφαιες, αν οχι η κορυφαια), υπολογισε απο 900 μεχρι και 1.500 ευρω.

Κοινως, κανε τη σουμα και δες τι σου βγαινει. Ξαναλεω: οι τιμες ειναι στο πολυ περιπου. Μην το... δεσεις κιολας... Ψαξου και μονος σου στο Internet για να εισαι σιγουρος. Παντως, εγω, οταν ερθει η ωρα και το αποφασισω -και κυριως μαζεψω τα φραγκα που χρειαζεται (γιατι ειναι και πολλα τα γα....να)-, θα κανω ακριβως τα παραπανω. Μεχρι τοτε βεβαια, εχει πολυ μελλον ακομη. Αλλωστε, οπως ειπα και πιο πριν, δεν βιαζομαι καθολου. Προς το παρον το χαιρομαι και το απολαμβανω μαμισιο και γουσταρω κιολας. Σε πληροφορω οτι μαμισιο ειναι ενα πολυ καλα στημενο αμαξι, πολυ δυνατο και τσαμπουκαλεμενο και γενικοτερα ενα εξαιρετικο συνολο. Υπενθυμιζω: 1.400 κ.εκ., 192 αλογα, 260 Nm ροπη. Καθολου, μα καθολου ασχημα για GTI!!!! Ετσι; Οποτε, εγω θα το χαρω μαμισιο για κανα δυο χρονακια το πολυ και μετα θα κανω... ντου!!! Τωρα, αν εσυ εισαι πιο... ανησυχο πνευμα, τι να σου πω; Κανε ο,τι νομιζεις καλυτερο για σενα. Παντα φιλικα.

με την Militek θα αλλαξει ο ηχος??? γιατι μου ειπαν οτι στους TFSI δεν αλλαζει ο ηχος...

Link to comment
Share on other sites

Κοτηααρ οπως τα λες ειναι .

Και εγω τα ειχα υπολογισει με κορυφαιες λυσεις και αξιοπιστια + αποδοση 230-240 τα χρηματα ειναι πακετο ολα μαζι

απο 2,500 - 3,000 ευρω. Εως εκει αξιζει να το πας ,παραπανω δεν θα το λεγα. :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά!!! Επειδή επικοινώνησα με κάποιον αντιπρόσωπο της REVO μέσω e mail σας παραθέτω κάποια αποσπάσματα από την απάντηση που έλαβα:

"Σε ότι έχει να κάνει με τα ερωτήματά σας:Η αναβάθμιση ιπποδύναμης της revo για το νέο VW POLO GTI αποδίδει περίπου στους 215-220 ίππους, με ροπή 30- 31 κιλά .

Η συγκεκριμένη επέμβαση είναι πλήρως ηλεκτρονική μέσο υπολογιστή και δεν είναι ανιχνεύσιμη από τα διαγνωστικά της αντιπροσωπείας, κατά συνέπεια δεν υπάρχει και κάποια εμπλοκή με την εργοστασιακή εγγύηση, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα η συγκεκριμένη αναβάθμιση να γίνει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο VW, όπως είναι η VW Καψιώχας στην περιοχή σας.

Σε κάποια μοντέλα του 2010 μπορεί να χρειαστεί άνοιγμα του εγκεφάλου, αλλά μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχουμε συναντήσει Polo GTi που να χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Η όλη διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, μέσο υπολογιστή και διαμέσου της διαγνωστικής θύρας OBDII όπως σωστά αναφέρατε.

Η τιμή της συγκεκριμένης αναβάθμισης είναι στα 850 ευρώ, τιμή που πιθανών έχει και ο κ. Καψιώχας. Για πιο σίγουρα θα πρέπει να μιλήσετε με κάποιον υπεύθυνο για να σας ενημερώσει ανάλογα.

Σε ότι έχει να κάνει με εντυπώσεις, αυτή τη στιγμή ο κώδικας βρίσκεται δοκιμαστικά σε μερικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, ώστε να γίνει η ιδανικότερη δυνατή ρύθμιση για τις Ελληνικές συνθήκες και παραμέτρους.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, με την απόδοση να κυμαίνεται περίπου στους 215-220 ίππους με χρήση βενζίνης 100οκτανίων."

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, αν το γυρίσω σε 95άρα βενζίνη πιστέυετε θα δω διαφορά στην απόδοση? Στο γκολφακι που είχα πριν (και βέβαια πριν το πρόγραμμα) δεν είδα καμία όταν άλλαξα από 100άρα σε 95. Λόγω οικονομικών στενεμάτων το σκέφτομαι σοβαρά και θέλω την γνώμη σας.

Link to comment
Share on other sites

100αρα MONO η υγραεριο lpg

95αρα αν ηταν καθαρη δεν θα υπηρχε προβλημα αλλα πουθενα δεν εχει καθαρη στην ελλαδα...

Ενος φιλου απο πετρουπολη κολλησε το μοτερ ενος 207 RC μολις το πηρε στο 1ο γεμισμα.

δεν ειχε ουτε 300 χιλιομετρα.

Ζημια βγηκε 2000 ευρω. Δεν αξιζει να παιξεις με αυτα

Link to comment
Share on other sites

100αρα MONO η υγραεριο lpg

95αρα αν ηταν καθαρη δεν θα υπηρχε προβλημα αλλα πουθενα δεν εχει καθαρη στην ελλαδα...

Ενος φιλου απο πετρουπολη κολλησε το μοτερ ενος 207 RC μολις το πηρε στο 1ο γεμισμα.

δεν ειχε ουτε 300 χιλιομετρα.

Ζημια βγηκε 2000 ευρω. Δεν αξιζει να παιξεις με αυτα

+100 Βρείτε ένα "σωστό¨βενζινάδικο και βάζετε μόνο από εκεί παιδιά!!! Στην Ελλαδάρα ζούμε!thumbsd.gif

Link to comment
Share on other sites

100αρα MONO η υγραεριο lpg

95αρα αν ηταν καθαρη δεν θα υπηρχε προβλημα αλλα πουθενα δεν εχει καθαρη στην ελλαδα...

Ενος φιλου απο πετρουπολη κολλησε το μοτερ ενος 207 RC μολις το πηρε στο 1ο γεμισμα.

δεν ειχε ουτε 300 χιλιομετρα.

Ζημια βγηκε 2000 ευρω. Δεν αξιζει να παιξεις με αυτα

ρε μαν συγνώμη κι όλας....Ο κολλητός μου έχει leon 122 βάζει απλή, ένα άλλο φιλαράκι το RC βάζει απλή, το αφεντικό μου το ST επίσης απλή, εγώ στο golf TSI μέχρι τα 30.000 χιλ. έβαζα απλή(πριν το πρόγραμμα) και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. Και όλοι τα σκίζαμε τα αυτοκίνητα.....

Εξάλλου εγώ το ξέρω το βενζινάδικο που βάζω και δεν νοθεύει. Το έχουμε ψάξει εταιρικά. Δεν θα βάλω ποτέ από τυχαίο βενζινάδικο....και στο φινάλε ποιος ξέρει αν αυτό που έβαζα μεχρι τώρα είναι 100άρα. λες και μπορώ να το καταλάβω αυτό....

Το θέμα είναι ότι το αμάξι ζητάει 95άρα και όχι κατοστάρα. Γιατί να την χρυσοπληρώνω? Στο GOLF δεν είχα δει καμία διαφορά και ήταν 140 άλογα. Είανι ένα θέμα που δεν μπορώνα καταλήξω γιατί κανείς δεν μπορεί υπεύθυνα να σου απαντήσει. Για εμένα που κάνω 120 χιλιόμετρα κάθε μέρα είναι μεγάλη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

ρε μαν συγνώμη κι όλας....Ο κολλητός μου έχει leon 122 βάζει απλή, ένα άλλο φιλαράκι το RC βάζει απλή, το αφεντικό μου το ST επίσης απλή, εγώ στο golf TSI μέχρι τα 30.000 χιλ. έβαζα απλή(πριν το πρόγραμμα) και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα. Και όλοι τα σκίζαμε τα αυτοκίνητα.....

Εξάλλου εγώ το ξέρω το βενζινάδικο που βάζω και δεν νοθεύει. Το έχουμε ψάξει εταιρικά. Δεν θα βάλω ποτέ από τυχαίο βενζινάδικο....και στο φινάλε ποιος ξέρει αν αυτό που έβαζα μεχρι τώρα είναι 100άρα. λες και μπορώ να το καταλάβω αυτό....

Το θέμα είναι ότι το αμάξι ζητάει 95άρα και όχι κατοστάρα. Γιατί να την χρυσοπληρώνω? Στο GOLF δεν είχα δει καμία διαφορά και ήταν 140 άλογα. Είανι ένα θέμα που δεν μπορώνα καταλήξω γιατί κανείς δεν μπορεί υπεύθυνα να σου απαντήσει. Για εμένα που κάνω 120 χιλιόμετρα κάθε μέρα είναι μεγάλη διαφορά.

τώρα εδώ που τα λέμε έχεις και ενα δίκιο..με τόσα χλμ κάθε μέρα... εκτός αν κάνεις καμιά μίξη.. μια βάζεις απλή μια 100αρα .. :roadrage:

Γεια σας παιδιά!!! Επειδή επικοινώνησα με κάποιον αντιπρόσωπο της REVO μέσω e mail σας παραθέτω κάποια αποσπάσματα από την απάντηση που έλαβα:

"Σε ότι έχει να κάνει με τα ερωτήματά σας:Η αναβάθμιση ιπποδύναμης της revo για το νέο VW POLO GTI αποδίδει περίπου στους 215-220 ίππους, με ροπή 30- 31 κιλά .

Η συγκεκριμένη επέμβαση είναι πλήρως ηλεκτρονική μέσο υπολογιστή και δεν είναι ανιχνεύσιμη από τα διαγνωστικά της αντιπροσωπείας, κατά συνέπεια δεν υπάρχει και κάποια εμπλοκή με την εργοστασιακή εγγύηση, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα η συγκεκριμένη αναβάθμιση να γίνει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο VW, όπως είναι η VW Καψιώχας στην περιοχή σας.

Σε κάποια μοντέλα του 2010 μπορεί να χρειαστεί άνοιγμα του εγκεφάλου, αλλά μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχουμε συναντήσει Polo GTi που να χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Η όλη διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, μέσο υπολογιστή και διαμέσου της διαγνωστικής θύρας OBDII όπως σωστά αναφέρατε.

Η τιμή της συγκεκριμένης αναβάθμισης είναι στα 850 ευρώ, τιμή που πιθανών έχει και ο κ. Καψιώχας. Για πιο σίγουρα θα πρέπει να μιλήσετε με κάποιον υπεύθυνο για να σας ενημερώσει ανάλογα.

Σε ότι έχει να κάνει με εντυπώσεις, αυτή τη στιγμή ο κώδικας βρίσκεται δοκιμαστικά σε μερικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, ώστε να γίνει η ιδανικότερη δυνατή ρύθμιση για τις Ελληνικές συνθήκες και παραμέτρους.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, με την απόδοση να κυμαίνεται περίπου στους 215-220 ίππους με χρήση βενζίνης 100οκτανίων."

όποιος κάνει την αναβάθμιση πάντως να μας ενημερώσει και εφόσον περάσει κανένας χρόνος χωρίς προβλήματα τότε σίγουρα αξίζει. Όταν βγάινει ένα καινούριο πρόγραμμα ότι και αν αφορά αυτό συνήθως πάντα έχει καποια έλλειψη και συνήθως πάντα χρειάζεται ραμματάκια..

Link to comment
Share on other sites

με το να βαλεις 100αρα δεν θα κανεις το αμαξι σου να παει με 1000...απλα δεν θα κρεμασει ο κινητηρας κ δεν αφινει καταλοιπα....κ γενικα η 100αρα σε ταξιδια βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα λογω του οτι κανει καλυτερη καυση...κ οσο για το αν ειναι 100αρα η οχι μπορεις να το βρεις κ μονος σου...βαλε κ πηγαινε την για αναλυση...παντως τα πρατηρια της Shell εχουν οντως 100αρα κ πολυ καλη μαλιστα...αλλα μονο της Shell..οχι τα Shell που τα εχουν ιδιωτες...

Link to comment
Share on other sites

τώρα εδώ που τα λέμε έχεις και ενα δίκιο..με τόσα χλμ κάθε μέρα... εκτός αν κάνεις καμιά μίξη.. μια βάζεις απλή μια 100αρα .. :roadrage:

όποιος κάνει την αναβάθμιση πάντως να μας ενημερώσει και εφόσον περάσει κανένας χρόνος χωρίς προβλήματα τότε σίγουρα αξίζει. Όταν βγάινει ένα καινούριο πρόγραμμα ότι και αν αφορά αυτό συνήθως πάντα έχει καποια έλλειψη και συνήθως πάντα χρειάζεται ραμματάκια..

δεν νομίζω, στα tsi υπάρχει πλεον εμπειρία....

με το να βαλεις 100αρα δεν θα κανεις το αμαξι σου να παει με 1000...απλα δεν θα κρεμασει ο κινητηρας κ δεν αφινει καταλοιπα....κ γενικα η 100αρα σε ταξιδια βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα λογω του οτι κανει καλυτερη καυση...κ οσο για το αν ειναι 100αρα η οχι μπορεις να το βρεις κ μονος σου...βαλε κ πηγαινε την για αναλυση...παντως τα πρατηρια της Shell εχουν οντως 100αρα κ πολυ καλη μαλιστα...αλλα μονο της Shell..οχι τα Shell που τα εχουν ιδιωτες...

εαν βάλω κατοστάρα από SHELL το πιθανότερο είναι να μείνω χωρίς λεφτά στα μέσα κι όλας του μήνα....

aegean και πολύ του είναι...πάντως έχεις δίκιο σε αυτό που λες .... :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω, στα tsi υπάρχει πλεον εμπειρία....

εαν βάλω κατοστάρα από SHELL το πιθανότερο είναι να μείνω χωρίς λεφτά στα μέσα κι όλας του μήνα....

aegean και πολύ του είναι...πάντως έχεις δίκιο σε αυτό που λες .... :roadrage:

ναι αλλά αφού λέει ότι ο κώδικας έχει μπει δοκιμαστικά... σε μερικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα.. σε ποσα gti έχει δοκιμαστεί νομίζω είναι λίγο νωρίς ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.