Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

δεν νομίζω, στα tsi υπάρχει πλεον εμπειρία....

εαν βάλω κατοστάρα από SHELL το πιθανότερο είναι να μείνω χωρίς λεφτά στα μέσα κι όλας του μήνα....

aegean και πολύ του είναι...πάντως έχεις δίκιο σε αυτό που λες .... :roadrage:

μα ετσι κ αλλιως και η 95αρα και η 100αρα ειναι ακριβες...δηλαδη στο γεμισμα ειναι 10-15 ευρω παραπανω η 100αρα...ουτε θα σωθεις αν δωσεις 10 ευρω λιγοτερα ουτε πλουσιος θα γινεις...κ καποιος ειχε πει σε προηγουμενα post οτι βαζει 95αρα με βελτιωτικα...ειναι ακριβως το ιδιο....τα 10 ευρω που γλιτωνει τα δινει για τα βελτιωτικα...

ναι αλλά αφού λέει ότι ο κώδικας έχει μπει δοκιμαστικά... σε μερικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα.. σε ποσα gti έχει δοκιμαστεί νομίζω είναι λίγο νωρίς ακόμα...

μα γι αυτο το λογω δεν εχει βγει ακομα στην αγορα...επειδη ειναι ακομα στα δοκιμαστικα...

κ μα αυτην την αποψη το ιδιο καναμε κ μεις με το polo..με το που βγηκε το πηραμε...δεν περιμεναμε να δουμε αν θα βγαλει κανα προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

μα γι αυτο το λογω δεν εχει βγει ακομα στην αγορα...επειδη ειναι ακομα στα δοκιμαστικα...

κ μα αυτην την αποψη το ιδιο καναμε κ μεις με το polo..με το που βγηκε το πηραμε...δεν περιμεναμε να δουμε αν θα βγαλει κανα προβλημα...

δεν είναι ακριβώς το ίδιο... κάνεις μια επέμβαση σε ένα εντελώς καινούριο αυτοκινήτο όπως λες που δεν ξέρεις και τι προβληματα θα βγάλει... αν βγάλει ...

η αλήθεια πάντως είναι ότι ίσως βιαστήκαμε λίγο να το αγοράσουμε..αλλά δεν γινόταν αλλιώς τουλάχιστον για μένα είχα δώσει το παλιό μου :pardon:

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι ακριβώς το ίδιο... κάνεις μια επέμβαση σε ένα εντελώς καινούριο αυτοκινήτο όπως λες που δεν ξέρεις και τι προβληματα θα βγάλει... αν βγάλει ...

η αλήθεια πάντως είναι ότι ίσως βιαστήκαμε λίγο να το αγοράσουμε..αλλά δεν γινόταν αλλιώς τουλάχιστον για μένα είχα δώσει το παλιό μου :pardon:

δεν ειναι ακριβως επεμβαση....γιατι η VW αφηνει επιτηδες αυτο το περιθωριο....θα μπορουσε να το βγαλει 220 αλογα...αλλα το αφινει για τους αλλους κ για να ανεβασει το επομενο που θα βγαλει....

Link to comment
Share on other sites

μα ετσι κ αλλιως και η 95αρα και η 100αρα ειναι ακριβες...δηλαδη στο γεμισμα ειναι 10-15 ευρω παραπανω η 100αρα...ουτε θα σωθεις αν δωσεις 10 ευρω λιγοτερα ουτε πλουσιος θα γινεις...κ καποιος ειχε πει σε προηγουμενα post οτι βαζει 95αρα με βελτιωτικα...ειναι ακριβως το ιδιο....τα 10 ευρω που γλιτωνει τα δινει για τα βελτιωτικα...

μα γι αυτο το λογω δεν εχει βγει ακομα στην αγορα...επειδη ειναι ακομα στα δοκιμαστικα...

κ μα αυτην την αποψη το ιδιο καναμε κ μεις με το polo..με το που βγηκε το πηραμε...δεν περιμεναμε να δουμε αν θα βγαλει κανα προβλημα...

Παιδια μην αγχωνεστε.....το πολο μπορει να ειναι καινουριο σαν μοντελο αλλα δεν ειναι καθολου καινουριο σαν αυτοκινητο....τι θελω να πω....

α)το μοτερ του κυκλοφορει σε αλλα αυτοκινητα εδω και 2-3 χρονια (ibiza,golf κ.α.)

οποτε εχει δοκιμαστει και εχουν διορθωθει οι οποιες "παιδικες ασθενειες)

β)το dsg7 ειναι και αυτο δοκιμασμενα για ακομη περισσοτερα χρονια απο το μοτερ μιας και εκτος απο το κουπρα που το φοραει εδω και 2-3 χρονια πριν το χρισημοποιουσε η audi

οποτε και αυτο ειναι δοκιμασμενο σε πολλαααααα χλμ....

οσο για τα υπολοιπα περιφερειακα τι να σας πω...? η γλυκια μανουλα vw δεν τα εβγαλε τωρα....

οποτε....?ποιο ειναι το συμπερασμα...?

επαληθευεται το παραπανω....δηλαδη....καινουριο μοντελο-δοκιμασμενα σωθικα.... :wacko: :wacko: :wacko::pardon::wacko:

Link to comment
Share on other sites

παραπληροφορηση εννοειιται ...αυτα δεν χαλαααανε ποττττεεεεεεεε,τι λες τωρα?εννοειται και φταει η audi...και μετα λενε οτι ειναι ενα κλικ πανω απο vw...xaxa αφου τα revo και vw δεν χαλανε ποτε...μονο τα αudi το παθαινουν αυτο....:pardon: να σαι καλα γελασαμε....μετα απο τοσες σελιδες περι tuning polo+golf το διαβασα και αυτο...

και να ενα καλο και τιμιο ιντερκοολερ που αξιζει τα χρηματα του...και δεν ειναι φορσε η απρ

http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI

να διαβαζετε και τα τtuning απο τα αλλα αδερφια και να ρωτατε για το δικο σας στις ιδιες εταιρειες...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά!!! Επειδή επικοινώνησα με κάποιον αντιπρόσωπο της REVO μέσω e mail σας παραθέτω κάποια αποσπάσματα από την απάντηση που έλαβα:

"Σε ότι έχει να κάνει με τα ερωτήματά σας:Η αναβάθμιση ιπποδύναμης της revo για το νέο VW POLO GTI αποδίδει περίπου στους 215-220 ίππους, με ροπή 30- 31 κιλά .

Η συγκεκριμένη επέμβαση είναι πλήρως ηλεκτρονική μέσο υπολογιστή και δεν είναι ανιχνεύσιμη από τα διαγνωστικά της αντιπροσωπείας, κατά συνέπεια δεν υπάρχει και κάποια εμπλοκή με την εργοστασιακή εγγύηση, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα η συγκεκριμένη αναβάθμιση να γίνει σε κάποιο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο VW, όπως είναι η VW Καψιώχας στην περιοχή σας.

Σε κάποια μοντέλα του 2010 μπορεί να χρειαστεί άνοιγμα του εγκεφάλου, αλλά μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχουμε συναντήσει Polo GTi που να χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Η όλη διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, μέσο υπολογιστή και διαμέσου της διαγνωστικής θύρας OBDII όπως σωστά αναφέρατε.

Η τιμή της συγκεκριμένης αναβάθμισης είναι στα 850 ευρώ, τιμή που πιθανών έχει και ο κ. Καψιώχας. Για πιο σίγουρα θα πρέπει να μιλήσετε με κάποιον υπεύθυνο για να σας ενημερώσει ανάλογα.

Σε ότι έχει να κάνει με εντυπώσεις, αυτή τη στιγμή ο κώδικας βρίσκεται δοκιμαστικά σε μερικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, ώστε να γίνει η ιδανικότερη δυνατή ρύθμιση για τις Ελληνικές συνθήκες και παραμέτρους.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές, με την απόδοση να κυμαίνεται περίπου στους 215-220 ίππους με χρήση βενζίνης 100οκτανίων."

To βρίσκω εξαιρετικό... αν κάνει ο αλλος ενα logarisma και δει την πιεση στο θεο δεν θα καταλαβει πως το αμαξι φοραει πρόγραμμα :thumbsu: ... Το προγραμμα ειναι νιντζα :goodjob::goodjob: και κρύβεται καλα προφανός. Το Revo βγάζει πολύ δύναμη :wacko: η αλήθεια ειναι αλλα το καλοκαίρι γίνεται ψησταριά :goodjob: :goodjob: κανονική το αμάξι. Δυο τρία πατήματα και μετα η θερμοκρασία πιάνει τιμές ηφαιστείου και το αμάξι σέρνετε. Σε καινούργιο αμάξι πάτε να βάλετε προγραμμα οπότε για την δική σας ψυχική υγεία ρωτήστε αν σας δίνουν καμια εγγύηση ή οταν θα γίνει το κακό θα σφυρίζουν αδιάφορα και θα ψαχνετε μόνοι σας να βγάλετε άκρη με το νιντζα μη ανιχνεύσιμο πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

To βρίσκω εξαιρετικό... αν κάνει ο αλλος ενα logarisma και δει την πιεση στο θεο δεν θα καταλαβει πως το αμαξι φοραει πρόγραμμα :thumbsu: ... Το προγραμμα ειναι νιντζα :goodjob::goodjob: και κρύβεται καλα προφανός. Το Revo βγάζει πολύ δύναμη :wacko: η αλήθεια ειναι αλλα το καλοκαίρι γίνεται ψησταριά :goodjob: :goodjob: κανονική το αμάξι. Δυο τρία πατήματα και μετα η θερμοκρασία πιάνει τιμές ηφαιστείου και το αμάξι σέρνετε. Σε καινούργιο αμάξι πάτε να βάλετε προγραμμα οπότε για την δική σας ψυχική υγεία ρωτήστε αν σας δίνουν καμια εγγύηση ή οταν θα γίνει το κακό θα σφυρίζουν αδιάφορα και θα ψαχνετε μόνοι σας να βγάλετε άκρη με το νιντζα μη ανιχνεύσιμο πρόγραμμα.

+1000000000

Link to comment
Share on other sites

παραπληροφορηση εννοειιται ...αυτα δεν χαλαααανε ποττττεεεεεεεε,τι λες τωρα?εννοειται και φταει η audi...και μετα λενε οτι ειναι ενα κλικ πανω απο vw...xaxa αφου τα revo και vw δεν χαλανε ποτε...μονο τα αudi το παθαινουν αυτο....:good: να σαι καλα γελασαμε....μετα απο τοσες σελιδες περι tuning polo+golf το διαβασα και αυτο...

και να ενα καλο και τιμιο ιντερκοολερ που αξιζει τα χρηματα του...και δεν ειναι φορσε η απρ

http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI

να διαβαζετε και τα τtuning απο τα αλλα αδερφια και να ρωτατε για το δικο σας στις ιδιες εταιρειες...

Αυτο το κουλερ δεν μπαινει στο πολακι οπως και του s3 δεν μπαινει.

Μονο της forge μπαινει σιγουρα (στο ibiza αρα και στο πολο)

Link to comment
Share on other sites

To βρίσκω εξαιρετικό... αν κάνει ο αλλος ενα logarisma και δει την πιεση στο θεο δεν θα καταλαβει πως το αμαξι φοραει πρόγραμμα :yahoo: ... Το προγραμμα ειναι νιντζα :thumbsup:;) και κρύβεται καλα προφανός. Το Revo βγάζει πολύ δύναμη :yahoo: η αλήθεια ειναι αλλα το καλοκαίρι γίνεται ψησταριά :thumbsu::yahoo: κανονική το αμάξι. Δυο τρία πατήματα και μετα η θερμοκρασία πιάνει τιμές ηφαιστείου και το αμάξι σέρνετε. Σε καινούργιο αμάξι πάτε να βάλετε προγραμμα οπότε για την δική σας ψυχική υγεία ρωτήστε αν σας δίνουν καμια εγγύηση ή οταν θα γίνει το κακό θα σφυρίζουν αδιάφορα και θα ψαχνετε μόνοι σας να βγάλετε άκρη με το νιντζα μη ανιχνεύσιμο πρόγραμμα.

Φόραγα REVO στο GOLF TSI μου για 70000 με τρελό ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ και το αυτοκίνητο έκαψε λίγο λάδακι μόνο μια φορά. ΔΕν με απασχόλησε για ΤΙΠΟΤΑ. Το αμάξι δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα με θερμοκρασίες που λες καθώς και από τις 4000 στροφές και πάνω σκότωνε όλες τις εποχές. Το καλοκαίρι γενικά έπεφτε λίγο η απόδοση λόγω ζέστης αλλά αμελητέα διαφορά. Κανένα πρόγραμμα δεν δίνει εγγύηση. Πρέπει απλά να έχεις συναίσθηση μέχρι που φτάνουν τα όρια του αυτοκινήτου σου. Κανένα αμάξι δεν σπάει μόνο του. Ο οδηγός του το σπάει. Οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Καλό είναι πριν γράφουμε στο φόρουμ να έχουμε εξ ιδίαν εμπειρία για θέματα που επηρεάζουν πολύ κόσμο.

Επίσης και να σας το ανιχνεύσουν στην αντιπροσωπία το πρόγραμμα δεν έχετε πρόβλημα με την εγγύηση. Εγώ κάθε φορά τους το έλεγα. Όσα πράγματα χρειάστηκε να αλλάξω μου τα άλλαξαν κανονικά....πχ.σκάστρες κ.τ.λ.

Link to comment
Share on other sites

To βρίσκω εξαιρετικό... αν κάνει ο αλλος ενα logarisma και δει την πιεση στο θεο δεν θα καταλαβει πως το αμαξι φοραει πρόγραμμα :yahoo: ... Το προγραμμα ειναι νιντζα :thumbsup:;) και κρύβεται καλα προφανός. Το Revo βγάζει πολύ δύναμη :yahoo: η αλήθεια ειναι αλλα το καλοκαίρι γίνεται ψησταριά :thumbsu::yahoo: κανονική το αμάξι. Δυο τρία πατήματα και μετα η θερμοκρασία πιάνει τιμές ηφαιστείου και το αμάξι σέρνετε. Σε καινούργιο αμάξι πάτε να βάλετε προγραμμα οπότε για την δική σας ψυχική υγεία ρωτήστε αν σας δίνουν καμια εγγύηση ή οταν θα γίνει το κακό θα σφυρίζουν αδιάφορα και θα ψαχνετε μόνοι σας να βγάλετε άκρη με το νιντζα μη ανιχνεύσιμο πρόγραμμα.

H Revo εχει βγαλει εδω και καμποσο καιρο το file για stage 1 βελτιωση, ειναι ηδη τεσταρισμενο (βλεπε SEAT IBIZA CUPRA 1.4 TSI, το οποιο φοραει ακριβως το ιδιο μοτερ με το Polo GTI), δινει εγγυηση για 2 χρονια και η τιμη του προγραμματος ειναι 765 ευρω μετρητα και 850 με δοσεις. Ειχα μιλησει μεσω e-mail με τον Κωστα (Vag-lover) απ΄ τη Revo, ο οποιος μαλιστα γραφει και εδω στο forum (τουλαχιστον μεχρι πριν απο καμποσο καιρο, αν και δεν τον εχω δει τωρα τελευταια, anyway...). Αυτα μου ειχε πει τοτε (Οκτωβριος του 2010), αυτα σας λεω κι εγω. Ενδεχομενως να εχουν αλλαξει οι τιμες αυτη τη στιγμη που μιλαμε, αλλα αυτο δεν το γνωριζω. Αυτα σε ο,τι αφορα τις αποριες καποιων παιδιων που ποσταραν προηγουμενως. Ομως, ξαναλεω! Μη βαλει κανεις προγραμμα στο Polo αν δεν βαλει παραλληλα και μεγαλυτερο intercooler, γιατι το καλοκαιρι, οταν η θερμοκρασια εξω θα φτανει στους 40 και 45 βαθμους, προβλεπω να παιρνει τον κινητηρα στο... χερι!! Προσεξτε το αυτο και μην το προσπερνατε γιατι ειναι πολυ σημαντικο. Το intercooler που... φοραει μαμισιο το Polo ειναι πολυ μικρο για να διαχειριστει και να ψυξει σωστα κι επαρκως "πουσαρισμενους" κινητηρες στα 220+ αλογα, με αποτελεσμα ο κινητηρας να ζοριζεται απιστευτα πολυ, να αναπτυσσονται απιθανες θερμοκρασιες εκει μεσα και να γινει η ζημια. Δεν ειναι αστεια αυτα τα πραγματα και θα ειναι πολυ μεγαλο στραπατσο για καποιον να εχει... σκασει τοσα λεφτα για την αγορα του αυτοκινητου και να καταληξει να μπλεξει σε περιπετειες απο δικη του επιπολαιοτητα. Θα μου επιτρεψετε να ξαναπω και κατι ακομα. Δεν υπαρχει λογος για βιασυνες. Ναι μεν το προγραμμα της Revo δινει πολυ... επιθετικες τιμες σε καθε τομεα οπου θα επεμβει (ενδεικτικα λεω τα εξης: τελικη 240+ και 0-100 χλμ. σε λιγοτερο απο 6''(!)), αλλά, παιδια, το συγκεκριμενο αμαξι ειναι απο μονο του ηδη ενα πολυ δυνατο συνολο! Απολαυστε το για καμποσο καιρο μαμισιο οσοι απο εσας το εχετε ηδη κι αν ειστε ακομη κα.....νοι, τοτε καντε τη βελτιωση. Αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη. Παντα φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

H Revo εχει βγαλει εδω και καμποσο καιρο το file για stage 1 βελτιωση, ειναι ηδη τεσταρισμενο (βλεπε SEAT IBIZA CUPRA 1.4 TSI, το οποιο φοραει ακριβως το ιδιο μοτερ με το Polo GTI), δινει εγγυηση για 2 χρονια και η τιμη του προγραμματος ειναι 765 ευρω μετρητα και 850 με δοσεις. Ειχα μιλησει μεσω e-mail με τον Κωστα (Vag-lover) απ΄ τη Revo, ο οποιος μαλιστα γραφει και εδω στο forum (τουλαχιστον μεχρι πριν απο καμποσο καιρο, αν και δεν τον εχω δει τωρα τελευταια, anyway...). Αυτα μου ειχε πει τοτε (Οκτωβριος του 2010), αυτα σας λεω κι εγω. Ενδεχομενως να εχουν αλλαξει οι τιμες αυτη τη στιγμη που μιλαμε, αλλα αυτο δεν το γνωριζω. Αυτα σε ο,τι αφορα τις αποριες καποιων παιδιων που ποσταραν προηγουμενως. Ομως, ξαναλεω! Μη βαλει κανεις προγραμμα στο Polo αν δεν βαλει παραλληλα και μεγαλυτερο intercooler, γιατι το καλοκαιρι, οταν η θερμοκρασια εξω θα φτανει στους 40 και 45 βαθμους, προβλεπω να παιρνει τον κινητηρα στο... χερι!! Προσεξτε το αυτο και μην το προσπερνατε γιατι ειναι πολυ σημαντικο. Το intercooler που... φοραει μαμισιο το Polo ειναι πολυ μικρο για να διαχειριστει και να ψυξει σωστα κι επαρκως "πουσαρισμενους" κινητηρες στα 220+ αλογα, με αποτελεσμα ο κινητηρας να ζοριζεται απιστευτα πολυ, να αναπτυσσονται απιθανες θερμοκρασιες εκει μεσα και να γινει η ζημια. Δεν ειναι αστεια αυτα τα πραγματα και θα ειναι πολυ μεγαλο στραπατσο για καποιον να εχει... σκασει τοσα λεφτα για την αγορα του αυτοκινητου και να καταληξει να μπλεξει σε περιπετειες απο δικη του επιπολαιοτητα. Θα μου επιτρεψετε να ξαναπω και κατι ακομα. Δεν υπαρχει λογος για βιασυνες. Ναι μεν το προγραμμα της Revo δινει πολυ... επιθετικες τιμες σε καθε τομεα οπου θα επεμβει (ενδεικτικα λεω τα εξης: τελικη 240+ και 0-100 χλμ. σε λιγοτερο απο 6''(!)), αλλά, παιδια, το συγκεκριμενο αμαξι ειναι απο μονο του ηδη ενα πολυ δυνατο συνολο! Απολαυστε το για καμποσο καιρο μαμισιο οσοι απο εσας το εχετε ηδη κι αν ειστε ακομη κα.....νοι, τοτε καντε τη βελτιωση. Αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη. Παντα φιλικα.

Φίλε μου αυτά που λες δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση. Το αμάξι αντεχει ΑΝΕΤΑ πρόγραμμα ΧΩΡΙΣ κανένα πρόβλημα.

Ψάξτο λίγο περισσότερο.......

Link to comment
Share on other sites

Ομως, ξαναλεω! Μη βαλει κανεις προγραμμα στο Polo αν δεν βαλει παραλληλα και μεγαλυτερο intercooler, γιατι το καλοκαιρι, οταν η θερμοκρασια εξω θα φτανει στους 40 και 45 βαθμους, προβλεπω να παιρνει τον κινητηρα στο... χερι!! Προσεξτε το αυτο και μην το προσπερνατε γιατι ειναι πολυ σημαντικο. Το intercooler που... φοραει μαμισιο το Polo ειναι πολυ μικρο για να διαχειριστει και να ψυξει σωστα κι επαρκως "πουσαρισμενους" κινητηρες στα 220+ αλογα, με αποτελεσμα ο κινητηρας να ζοριζεται απιστευτα πολυ, να αναπτυσσονται απιθανες θερμοκρασιες εκει μεσα και να γινει η ζημια. Δεν ειναι αστεια αυτα τα πραγματα και θα ειναι πολυ μεγαλο στραπατσο για καποιον να εχει... σκασει τοσα λεφτα για την αγορα του αυτοκινητου και να καταληξει να μπλεξει σε περιπετειες απο δικη του επιπολαιοτητα. Θα μου επιτρεψετε να ξαναπω και κατι ακομα. Δεν υπαρχει λογος για βιασυνες. Ναι μεν το προγραμμα της Revo δινει πολυ... επιθετικες τιμες σε καθε τομεα οπου θα επεμβει (ενδεικτικα λεω τα εξης: τελικη 240+ και 0-100 χλμ. σε λιγοτερο απο 6''(!)), αλλά, παιδια, το συγκεκριμενο αμαξι ειναι απο μονο του ηδη ενα πολυ δυνατο συνολο! Απολαυστε το για καμποσο καιρο μαμισιο οσοι απο εσας το εχετε ηδη κι αν ειστε ακομη κα.....νοι, τοτε καντε τη βελτιωση. Αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη. Παντα φιλικα.

Πολυ σωστο kothaar με το ιντερκουλερ. Απο εκει ξεκιναμε και συνεχιζουμε στα υπολοιπα...

Link to comment
Share on other sites

Ομως, ξαναλεω! Μη βαλει κανεις προγραμμα στο Polo αν δεν βαλει παραλληλα και μεγαλυτερο intercooler, γιατι το καλοκαιρι, οταν η θερμοκρασια εξω θα φτανει στους 40 και 45 βαθμους, προβλεπω να παιρνει τον κινητηρα στο... χερι!! Προσεξτε το αυτο και μην το προσπερνατε γιατι ειναι πολυ σημαντικο. Το intercooler που... φοραει μαμισιο το Polo ειναι πολυ μικρο για να διαχειριστει και να ψυξει σωστα κι επαρκως "πουσαρισμενους" κινητηρες στα 220+ αλογα, με αποτελεσμα ο κινητηρας να ζοριζεται απιστευτα πολυ, να αναπτυσσονται απιθανες θερμοκρασιες εκει μεσα και να γινει η ζημια. Δεν ειναι αστεια αυτα τα πραγματα και θα ειναι πολυ μεγαλο στραπατσο για καποιον να εχει... σκασει τοσα λεφτα για την αγορα του αυτοκινητου και να καταληξει να μπλεξει σε περιπετειες απο δικη του επιπολαιοτητα. Θα μου επιτρεψετε να ξαναπω και κατι ακομα. Δεν υπαρχει λογος για βιασυνες. Ναι μεν το προγραμμα της Revo δινει πολυ... επιθετικες τιμες σε καθε τομεα οπου θα επεμβει (ενδεικτικα λεω τα εξης: τελικη 240+ και 0-100 χλμ. σε λιγοτερο απο 6''(!)), αλλά, παιδια, το συγκεκριμενο αμαξι ειναι απο μονο του ηδη ενα πολυ δυνατο συνολο! Απολαυστε το για καμποσο καιρο μαμισιο οσοι απο εσας το εχετε ηδη κι αν ειστε ακομη κα.....νοι, τοτε καντε τη βελτιωση. Αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη. Παντα φιλικα.

Πολυ σωστο kothaar με το ιντερκουλερ. Απο εκει ξεκιναμε και συνεχιζουμε στα υπολοιπα...

Νομιζω πως υπερβαλεις στο θεμα προγραμμα/ιντερκουλερ.

Μια χαρα αντεχει το μανισιο ιντερκουλερ και καλοκαιρι και χειμωνα. Δεν ειναι αμαξι του 90 το πολο..

Και ενα 25% βελτιωσης ιπποδυναμης ειναι "safe"

Link to comment
Share on other sites

Με το να βαλεις ενα μεγαλυτερο ινερκουλερ ακομα και να μην χρειαζεται απολυτα δεν χανεις κατι , αλλα σιγουρα κερδιζεις πολλα σε ολα και εχεις το κεφαλι σου ησυχο. -_-

Link to comment
Share on other sites

το intercoler του POLO μπορει να μην ειναι πολυ μεγαλο αλλα ειναι σε παρα πολυ καλη θεση σε σχεση παντα με καποια παλεοτερα turbo αυκονινιτα παντος πιστευω πως ενα μεγαλητερο intecoler ειναι καλο ιδικα για την Ελλαδα που εχει πολες ζεστες το καλοκαιρι.

παντος εγω προσωπικα δεν προκιτε να του βαλω τιποτα το προτιμο ΜΑΜΑ...

παλαιοτερα ασχολιομουν με βελτιωσεις αλλα πλεον τα θεωρω πεταμενα λεφτα...

για την Ελλαδα 180bhp ειναι αρκετα και μαλιστα δεν εχουμε και τους δρομους τους φοβερους πια που μπορεις να ανοιξεις τα γκαζια βλεπε εθικη οδο Ελλαδας σε σχεση με Γερμανιας, Ιταλιας κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου πει, όποιος γνωρίζει, ποια είναι η μέγιστη φυσιολογική θερμοκρασία ΛΑΔΙΟΥ;;;

Μέσα στην πόλη την βλέπω στους 8 0 - 90 βαθμούς αλλά εκτός με 150km/h ανεβαίνει ακόμα και στους 105 βαθμους.

Είναι φυσιολογικό;;

Μέχρι πόσο να μην ανησυχήσω;;;;

Edited by iorgos
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου πει, όποιος γνωρίζει, ποια είναι η μέγιστη φυσιολογική θερμοκρασία ΛΑΔΙΟΥ;;;

Μέσα στην πόλη την βλέπω στους 8 0 - 90 βαθμούς αλλά εκτός με 150km/h ανεβαίνει ακόμα και στους 105 βαθμους.

Είναι φυσιολογικό;;

Μέχρι πόσο να μην ανησυχήσω;;;;

φυσιολογικο ειναι ναι....απλα περιμενε να παει τουλαχιστον 70 πριν αρχισεις να το πατας κ οταν παει 110-120 αστο να πεσει παλι....

Link to comment
Share on other sites

Φόραγα REVO στο GOLF TSI μου για 70000 με τρελό ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ και το αυτοκίνητο έκαψε λίγο λάδακι μόνο μια φορά. ΔΕν με απασχόλησε για ΤΙΠΟΤΑ. Το αμάξι δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα με θερμοκρασίες που λες καθώς και από τις 4000 στροφές και πάνω σκότωνε όλες τις εποχές. Το καλοκαίρι γενικά έπεφτε λίγο η απόδοση λόγω ζέστης αλλά αμελητέα διαφορά. Κανένα πρόγραμμα δεν δίνει εγγύηση. Πρέπει απλά να έχεις συναίσθηση μέχρι που φτάνουν τα όρια του αυτοκινήτου σου. Κανένα αμάξι δεν σπάει μόνο του. Ο οδηγός του το σπάει. Οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Καλό είναι πριν γράφουμε στο φόρουμ να έχουμε εξ ιδίαν εμπειρία για θέματα που επηρεάζουν πολύ κόσμο.

Επίσης και να σας το ανιχνεύσουν στην αντιπροσωπία το πρόγραμμα δεν έχετε πρόβλημα με την εγγύηση. Εγώ κάθε φορά τους το έλεγα. Όσα πράγματα χρειάστηκε να αλλάξω μου τα άλλαξαν κανονικά....πχ.σκάστρες κ.τ.λ.

Φιλαρακι μαλλόν δεν τα εχεις ψάξει καλα. Μια χαρά υπάρχουν προγραμματα που δίνουν εγγύηση και το Revo δεν ειναι ενα απο αυτα. Επίσης αν παρεις καμια τουρμπίνα η κανα μοτέρ στα χέρια και πας στην αντιπροσωπεία και πεις εσπασε να εισαι σίγουρος πως και προγραμμα θα βρουν αν φορας και την εργοστασιακή εγγύηση θα την βάλεις εκει που ξέρεις. Οσο για το, "Κανένα αμαξι δεν σπαει μόνο του, Ο οδηγός το σπαει" μεγαλύτερα παπάντζα δεν εχω ακούσει, σορρυ κιόλας. Αν πρέπει ο οδηγός που θα βάλει προγραμμα να παρεις και doctora στην μηχανολογία και στα ηλεκτρονικά για να μην του σπασει το αμαξι, τοτε καλυτερα να το αφήσει ησυχο. Μην προτρεπεται τους καινούργιους κατόχους να πανε να βαλουν προγραμμα επειδή εσείς μπήκατε σε αυτό το τριπακι με το προηγούμενο σας αμάξι. BTW τον κλαίω αυτόν που το πήρε το golfaki σου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι μαλλόν δεν τα εχεις ψάξει καλα. Μια χαρά υπάρχουν προγραμματα που δίνουν εγγύηση και το Revo δεν ειναι ενα απο αυτα. Επίσης αν παρεις καμια τουρμπίνα η κανα μοτέρ στα χέρια και πας στην αντιπροσωπεία και πεις εσπασε να εισαι σίγουρος πως και προγραμμα θα βρουν αν φορας και την εργοστασιακή εγγύηση θα την βάλεις εκει που ξέρεις. Οσο για το, "Κανένα αμαξι δεν σπαει μόνο του, Ο οδηγός το σπαει" μεγαλύτερα παπάντζα δεν εχω ακούσει, σορρυ κιόλας. Αν πρέπει ο οδηγός που θα βάλει προγραμμα να παρεις και doctora στην μηχανολογία και στα ηλεκτρονικά για να μην του σπασει το αμαξι, τοτε καλυτερα να το αφήσει ησυχο. Μην προτρεπεται τους καινούργιους κατόχους να πανε να βαλουν προγραμμα επειδή εσείς μπήκατε σε αυτό το τριπακι με το προηγούμενο σας αμάξι. BTW τον κλαίω αυτόν που το πήρε το golfaki σου.

Όπως? Μόνο για εγκέφαλο ή γενική εγγύηση?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου πει, όποιος γνωρίζει, ποια είναι η μέγιστη φυσιολογική θερμοκρασία ΛΑΔΙΟΥ;;;

Μέσα στην πόλη την βλέπω στους 8 0 - 90 βαθμούς αλλά εκτός με 150km/h ανεβαίνει ακόμα και στους 105 βαθμους.

Είναι φυσιολογικό;;

Μέχρι πόσο να μην ανησυχήσω;;;;

Σε ερώτηση που είχα κάνει στην αντιπροσωπεία για θερμοκρασία λαδιού και που να ανησυχήσω είχαν βάλει τα γέλια τύπου τι ασχολείσαι...:whistling: άμα ανάψει λαμπάκι μόνο να ανησυχήσεις...

πάντως η αλήθεια είναι στην αρχή μέχρι τα 2-2500 χλμ μου ανέβαζε πολύ θερμοκρασία και πολύ εύκολα..πάνω από 110 βαθμούς οπότε αμέσως χαμήλωνα τώρα βλέπω ότι έχει σταθεροποιηθεί στους 100 - 103 -105 μαξιμουμ που πιστεύω ότι πρέπει να είναι οκ. BTW τσέκαρα χθες τα λάδια και πρέπει να μου έκαψε και μένα λίγο αλλά δεν χρειάζεται ακόμα συμπληρωμα είναι στην περιοχή Α που λέει το manual. Και μια ερώτηση για πρωτάκια :thumbsup: τα λάδια τα τσεκάρουμε με εντελώς κρύα μηχανή ή αφού την έχουμε σβήσει και το έχουμε αφήσει για 10 λεπτά να κρυώσει? Δεν είναι πιο λογικό όταν είναι εντελώς κρύο για να δεις την πραγματική στάθμη του λαδιού στα χαμηλά του???

Link to comment
Share on other sites

Πολυ κατατοπιστικο βιντεακι απο την Option!

πολύ καλό βιντεάκι :thumbsup: κοντά στα 230km/h το είχα φτάσει πριν από λίγο καιρό και πιστεύω ότι δίνει και παραπάνω απλά θέλει και τις κατάλληλες συνθήκες... στεγνό δρόμο, πολύ μεγάλη ευθεία με λίγη κατηφορίτσα ίσως :smile: ελάχιστη κίνηση και λίγη τύχη μη σε πιάσει κανένα ραντάρ :thumbsup:

όταν βρω ευκαιρία θα το ξαναεπιχειρήσω.. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι μαλλόν δεν τα εχεις ψάξει καλα. Μια χαρά υπάρχουν προγραμματα που δίνουν εγγύηση και το Revo δεν ειναι ενα απο αυτα. Επίσης αν παρεις καμια τουρμπίνα η κανα μοτέρ στα χέρια και πας στην αντιπροσωπεία και πεις εσπασε να εισαι σίγουρος πως και προγραμμα θα βρουν αν φορας και την εργοστασιακή εγγύηση θα την βάλεις εκει που ξέρεις. Οσο για το, "Κανένα αμαξι δεν σπαει μόνο του, Ο οδηγός το σπαει" μεγαλύτερα παπάντζα δεν εχω ακούσει, σορρυ κιόλας. Αν πρέπει ο οδηγός που θα βάλει προγραμμα να παρεις και doctora στην μηχανολογία και στα ηλεκτρονικά για να μην του σπασει το αμαξι, τοτε καλυτερα να το αφήσει ησυχο. Μην προτρεπεται τους καινούργιους κατόχους να πανε να βαλουν προγραμμα επειδή εσείς μπήκατε σε αυτό το τριπακι με το προηγούμενο σας αμάξι. BTW τον κλαίω αυτόν που το πήρε το golfaki σου.

Καταρχήν αυτός που πήρε το γκολφακι μου είναι ο πιο τυχαιρός άνθρωπος στον κόσμο καθως πήρε ένα αμάξι που θα το έχει για 1 δεκαετία ακόμα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Όπως 5 χρόνια που το είχα εγώ και τα 4 με πρόγραμμα. ΔΕν είμαι από τα παιδάκια που το μόνο που τους νοιάζει είναι να πάρουν το αμάξι του μπαμα και να το τουμπανιάσουν για να πουλάνε μούρη. Είχα κάνει την έρευνά μου πριν κάνω κίνηση. Οπότε καλά θα κάνεις να προσέχεις τα λόγια σου.

Σε πληροφορώ ότι τα αυτοκίνητα έχουν όρια ανοχής....Αν δεν τα ξεπερνάς δεν έχεις πρόβλημα. Αν το πηγαίνεις όλη την ώρα με κόφτες λογικό είναι να σου σπάσει ακόμα και μαμά. Όταν βάζεις ένα πρόγραμμα ταυτόχρονα πέρνεις την ευθύνη να έχει το νού σου να συντηρείς σωστά το αμάξι σου καθώς και να έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι μπορεί κάποια μ@λ@κία να γίνει με μη σωστή χρήση. Κάνεις επέμβαση.....Δεν χρειάζεσαι να είσαι μηχανολόγος απλά υπεύθυνος. Τελειώνοντας αν νομίζεις ότι θα πάρει κανείς την ευθύνη στην περίπτωση που εσύ σπάσεις το αμάξι σου είσαι γελασμένος. Είτε φοράς πρόγραμμα είτε όχι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Κανένας μα κανένας από ΄σους τουλάχιστον γνωρίζω εγώ και έχω μιλήσει προσωπικά και γνωρίζω προσωπικά δεν δου δίνει εγγύηση για τίποτα. Το μόνο που μπορεί να πάρεις φεύγοντας από εκεί, είναι ο επαγγελματισμός του....

Λοιπόν εγώ δεν προέτρςψα κανέναν να βάλει πρόγραμμα σατο αμάξι του, είπα απλά ότι το πολάκι στην μικρή ανβάθμιση μόνο με πρόγραμμα δενέχει πρόβλημα με σωστή χρήση.

Και επειδή κάλό είναι να μην το παίζουμε έξυπνοι, ανέφερέ μας έναν που να δίνει εγγύηση γιατί είμαι περίεργος(και βέβαια δεν νομίζω να εννοείς για τον εγκέφαλο). Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.