Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

αυτο για το τιμονι κανεις????

εγώ δεν ακούω τίποτα από το τιμόνι. Μόνο άμα το κάνω ΤΕΡΜΑ αριστερα...στο τελείωμα ένα τσικ.... Μόνο αυτό

Κολλητός μου έχει το Scirocco και είχε ένα παραπλήσιο πρόβλημα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, λακούβες-ανωμαλίες του δρόμου, όχι κάτι το τραγικό, ακουγόταν ένα χτύπημα στη δεξιά μεριά του αυτοκινήτου.

Πήγε να τρελαθεί, κανούριο αμάξι...

Το ψάξαμε και βγάλαμε το συμπέρασμα ότι είναι η πόρτα του συνοδηγού. Στο κάτω μέρος της πόρτας (υπάρχει και στου οδηγού), υπάρχει ένα κομμάτι επάνω στη πόρτα που μπαίνει μέσα στο μαρσπιέ.

Παρατήρησα ότι το ίδιο έχει και το Polo. Παρατηρήστε το μήπως και ο ήχος προέρχεται από εκεί.

Ο ήχος δεν είναι τρίξιμο ούτε τσικ-τσικ αλλά ένα "ντούπ"!! :getlost:

Ακριβώς είναι ντούκ....αλλά από την μεριά του οδηγού...

Θα το τσεκακω...

Πως το λύσατε εχείς?

Link to comment
Share on other sites

αυτο ακουω και εγω αλλα και αυτο με το τιμονι που σημερα το παρατηρησα.μολις κανω μιση στροφη δεξια ακουγεται κατι σαν <<ντουπ>> μεσα απο τιμονι μετα σταματαει

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πρέπει να είναι τελικά..Το τσέκαρα μόλις....Έβαλα μέσα το δάκτυλό μου στην υποδοχή του μαρσπιέ και πιέζοντας λίγο κάνει ...νομίζω....τον θόρυβο που ακούω. Μάλλον από τις κλείσεις του αμαξώματος και επειδή βλέπω ότι είναι ψηλοοριακά, μάλλον ακουμπάει και ακούγεται ο θόρυβος....

Το θέμα είναι τώρα πως το λύνουμε........ :getlost:

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

εγώ δεν ακούω τίποτα από το τιμόνι. Μόνο άμα το κάνω ΤΕΡΜΑ αριστερα...στο τελείωμα ένα τσικ.... Μόνο αυτό

Ακριβώς είναι ντούκ....αλλά από την μεριά του οδηγού...

Θα το τσεκακω...

Πως το λύσατε εχείς?

Παίζει να είναι αυτό φίλε kospas!! Δεν το λύσαμε, θα έπρεπε να κάνουμε πατέντα αλλά ο φίλος μου είναι λίγο "ψείρας" με κάτι τέτοια... (και καλά κάνει εδώ που τα λέμε...)

Όταν θα έρθει ο καιρός να το πάει για service θα τους το πεί.

Ψάξ'το πάντως για να ξέρεις και από που προέρχεται ο θόρυβος!

Αυτό πρέπει να είναι τελικά..Το τσέκαρα μόλις....Έβαλα μέσα το δάκτυλό μου στην υποδοχή του μαρσπιέ και πιέζοντας λίγο κάνει ...νομίζω....τον θόρυβο που ακούω. Μάλλον από τις κλείσεις του αμαξώματος και επειδή βλέπω ότι είναι ψηλοοριακά, μάλλον ακουμπάει και ακούγεται ο θόρυβος....

Το θέμα είναι τώρα πως το λύνουμε........ :getlost:

Είσαι σίφουνας! Δε σε προλαβαίνω...!! :super:

αυτο ακουω και εγω αλλα και αυτο με το τιμονι που σημερα το παρατηρησα.μολις κανω μιση στροφη δεξια ακουγεται κατι σαν <<ντουπ>> μεσα απο τιμονι μετα σταματαει

Αυτό με το τιμόνι καλό θα ήταν να μην το αμελήσεις μιας και δεν ξέρεις από που μπορεί να προέρχεται ο θόρυβος...

Τιμόνι είναι... και με το τιμόνι ΔΕΝ παίζεις...

Link to comment
Share on other sites

θελω να πιστευω πως αυτα γινονται επειδη ειναι καινουργιο το αμαξι.μετα πιστευω πως θα δεσει καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να είναι αυτό φίλε kospas!! Δεν το λύσαμε, θα έπρεπε να κάνουμε πατέντα αλλά ο φίλος μου είναι λίγο "ψείρας" με κάτι τέτοια... (και καλά κάνει εδώ που τα λέμε...)

Όταν θα έρθει ο καιρός να το πάει για service θα τους το πεί.

Ψάξ'το πάντως για να ξέρεις και από που προέρχεται ο θόρυβος!

Είσαι σίφουνας! Δε σε προλαβαίνω...!! :getlost:

Αυτό με το τιμόνι καλό θα ήταν να μην το αμελήσεις μιας και δεν ξέρεις από που μπορεί να προέρχεται ο θόρυβος...

Τιμόνι είναι... και με το τιμόνι ΔΕΝ παίζεις...

Από κάτω στο γκαράζ είναι ρε συ....ένα λέπτό....

Σκέφτομαι καμιά πατέντα, γιατί το πιο πιθανό είναι στην αντιπροσωπία ...να μην κάνουν κάτι....

Link to comment
Share on other sites

Από κάτω στο γκαράζ είναι ρε συ....ένα λέπτό....

Σκέφτομαι καμιά πατέντα, γιατί το πιο πιθανό είναι στην αντιπροσωπία ...να μην κάνουν κάτι....

Βασικ'α του συνοδιγού είναι μια χαρά.....Η υποδοχή αυτή έχει κάτι σαν καουτσούκ και στου οδηγού είναι χαλαρωμένη...

Μάλλον το βλέπω για αντικατάσταση. ......Θα γίνει χαμός....

Link to comment
Share on other sites

μαλλον θα το παω στον ξαδερφο μου αυριο θα τον ρωτησω και θα σας πω.κατι θα ξερει παραπανω.σε ποιο σημειο του μαρσπιε εβαλες το δαχτυλο σου για να το τσεκαρω και εγω?

Link to comment
Share on other sites

Βασικ'α του συνοδιγού είναι μια χαρά.....Η υποδοχή αυτή έχει κάτι σαν καουτσούκ και στου οδηγού είναι χαλαρωμένη...

Μάλλον το βλέπω για αντικατάσταση. ......Θα γίνει χαμός....

Ναι, ίσως σε κάποιες παρτίδες να είναι λίγο πιο "χαλαρό" και να κοπανάει... ίσως να αλλάξουν το πλαίσιο της υποδοχής και να βάλουν πιο χοντρό ώστε να "κουμπώνει" καλύτερα.

μαλλον θα το παω στον ξαδερφο μου αυριο θα τον ρωτησω και θα σας πω.κατι θα ξερει παραπανω.σε ποιο σημειο του μαρσπιε εβαλες το δαχτυλο σου για να το τσεκαρω και εγω?

Αν δείς στο κάτω μέρος του μαρσπιέ εκεί που γράφει το GTi, υπάρχει μια οβάλ υποδοχή που μπαίνει μέσα ένα κομμάτι της πόρτας που βρίσκεται στο κάτω μέρος της.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον θα το παω στον ξαδερφο μου αυριο θα τον ρωτησω και θα σας πω.κατι θα ξερει παραπανω.σε ποιο σημειο του μαρσπιε εβαλες το δαχτυλο σου για να το τσεκαρω και εγω?

Αν ανοίξεις την πόρτα, στο μαρσπιε που γράφει GTI....θα δείς ότι έχει μια υποδοχή ..θα το καταλάβεις. Εκεί μέσα μπαίνει το μέταλο που εξέχει από την πόρτα καθώς κλείνει.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια αυτον τον ηχο απ το τιμονι δεν τον ξαναακουσα.μπορει να ηταν της φαντασιας μου :startle: καθοτι ειμαι λιγο ψηρας.

τωρα οσο αφορα το τριξιμο οντως ο ηχος πρεπει να βγαινει απ το μαρσπιε γιατι το εκανα με το δαχτυλο και ειναι ακριβως ο ιδιος ηχος.

αυριο που θα το τσεκαρει και ο ειδικος θα σας πω τι μου ειπε

την πεφτω για υπνο!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

μπορεις αλλα δεν θελεις να ακουσεις τιμη για τα ΟΕΜ.

περιμενε θα βγουν αφτερ μαρκετ σε λιγο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις αλλα δεν θελεις να ακουσεις τιμη για τα ΟΕΜ.

περιμενε θα βγουν αφτερ μαρκετ σε λιγο καιρο.

για πες μια τιμη απο περιεργια?

Link to comment
Share on other sites

παιδια για οσους δεν πηραν το πολο με τα led ξερει κανεις αν μπορουμε να βαλουμε?

Μπορεις να βαλεις αλλα οσους εχω ρωτησει μου εχουν πει οτι μπορει να σου καψει τον εγκεφαλο... Και γω θελω να βαλω αλλα εχω ψιλοτρομοκρατηθει απο αυτο :hyper::roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Kαι εμενα μου ειπαν για τον εγκεφαλο αλλα αποκλειεται να μην βρουμε καπου κατι αποδωτικο οσο τα led-xenon τα εργοστασιακα με εγγυηση. Οποιος ξερει κατι ας το πει. Ειναι το μονο που θελω ακομα να βαλω και εγω .

Link to comment
Share on other sites

Παίδες είμαι λίγο απογοητευμένος από τις επιδόσεις του GTI στα ψηλά. Από τα 140 και πάνω το αυτοκίνητο δεν ανεβάζει όπως θα έπρεπε κατα την γνώμη μου. Θυμάμαι στο γκολφάκι μου ήμε σουν 160 και πάταγες το γκάζι και για πότε έφτανε 200 δεν προλάβαινες να το δεις...Είχε απλά REVO..Το GTI αργεί....Το περίμενα τουλάχιστον το ίδιο. Με πέρασε στα 160 σαν σταματημένο ένα ibiza 2.0vt τώρα στην Εθνική.

Link to comment
Share on other sites

Κωστα ποσ χιλιομετρα εχεις ?

Το ειχες στο dsg στο D ?

Έχω περίπου 4000 και το είχα στο S. Κακώς....έπρεπε να παίξω manual αλλά δεν είμουν προετοιμασμένος.

Ο τυπάς με το Ibiza ήταν σίγουρα πειραγμένος...πρόγραμμα - εξάτμηση. Από ότι είδα μπορεί να σηκώσει πολλά άλογα αυτό το αμάξι οπότε ίσως και να δικαιολογείται...αν σκεφτείς ότι είναι 1.8.

Link to comment
Share on other sites

kospas φιλε εχεις stock file. βαλε ενα προγραμμα και θα δεις την διαφορα στα ψηλα.

καλα το 20vt ειναι αλλη κατηγορια μονο του. το τοπ μοτερ του γκρουπ για εμενα. ειναι και 1.8 φιλε στα πολλα βλεπεις τα δοντια του.

φπε μπεκ μαφ να ηταν ακουμπαει τα 260 με πολυ ροπη παντου.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

kospas φιλε εχεις stock file. βαλε ενα προγραμμα και θα δεις την διαφορα στα ψηλα.

καλα το 20vt ειναι αλλη κατηγορια μονο του. το τοπ μοτερ του γκρουπ για εμενα. ειναι και 1.8 φιλε στα πολλα βλεπεις τα δοντια του.

φπε μπεκ μαφ να ηταν ακουμπαει τα 260 με πολυ ροπη παντου.

Το είδα αυτό εκτός από live και το google....

Πάντως το περίμενα πιο δυνατό ψηλά....Με πρόγραμμα όντως πιστεύω θα στρώσει...απλά φοβάμαι μην χάσω τα χαμηλά...όπως μς το γκολφ....

Link to comment
Share on other sites

Το είδα αυτό εκτός από live και το google....

Πάντως το περίμενα πιο δυνατό ψηλά....Με πρόγραμμα όντως πιστεύω θα στρώσει...απλά φοβάμαι μην χάσω τα χαμηλά...όπως μς το γκολφ....

Μπορει να πω και βλακεια, δεν ξερω παρα πολλα σε αυτο το θεμα, αλλα η λογικη λεει οτι για τα χαμηλα θα εχεις τον κομπρεσορα. Το γκολφ ειχε μονο τουρμπο, με αποτελεσμα και με το προγραμμα να "μπαινει" ολη η δυναμη απο τις 3,000-3,500 στροφες και μετα. Εχω την εντυπωση πως με τον κομπρεσορα δεν θα εχεις το ιδιο προβλημα στα χαμηλα. Τουλαχιστον οχι τοσο μεγαλο οσο ειχες στο γκολφ

Link to comment
Share on other sites

.

καλα το 20vt ειναι αλλη κατηγορια μονο του. το τοπ μοτερ του γκρουπ για εμενα. ειναι και 1.8 φιλε στα πολλα βλεπεις τα δοντια του.

φπε μπεκ μαφ να ηταν ακουμπαει τα 260 με πολυ ροπη παντου.

Aκριβώς!! Ο tsi στα πολλά στην ουσία βασίζεται στο turbo αποκλειστικά. Και εκεί φαίνονται τα κυβικά:) Αμα ηταν και πειραγμένο το seat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.